Net maar even die TUF 3080 OC besteld op azerty, en krijg 5 minuten later een verzendbevestiging. Wat een aparte gang van zaken toch met die 3080, ik zat bij alternate al sinds 17 september in de wachtrij.
Hoe laat bevestiging? Als je "net" voor je post bedoeld zou het redelijk apart zijn.Wb112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:12:
Net maar even die TUF 3080 OC besteld op azerty, en krijg 5 minuten later een verzendbevestiging. Wat een aparte gang van zaken toch met die 3080, ik zat bij alternate al sinds 17 september in de wachtrij.
Office centre? Een faire prijs? Heb je geen vergissing gemaakt met de btw?elknic schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 11:52:
De MSI Gaming X Trio besteld bij Office Centre. Vond het een faire prijs.
Even kijken waar het schip strand, hoop dat ik in de volgende batch zit
Wil je evt laatste 3 cijfers van je ordernummer delen, gewoon puur uit nieuwsgierigheid..Wb112 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:12:
10:22 bestellingsbevestiging, net snel genoeg blijkbaar!Racing_Reporter schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:11:
[...]
Had je op een goed moment besteld dat er net weer voorraad was? Gefeliciteerd!
Nope, had hem nog in mijn winkelwagen staan van de vorige keer blijkbaar. 792 euroTimba- schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:13:
[...]
Office centre? Een faire prijs? Heb je geen vergissing gemaakt met de btw?
naisu!elknic schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:16:
[...]
Nope, had hem nog in mijn winkelwagen staan van de vorige keer blijkbaar. 792 euro
Hoe groot was de time window om succesvol een bestelling te kunnen plaatsen bij Azerty deze keer? 1 min? 5 min?
Zeker 1 min. Ik zat er meteen op samen met nog 20 anderen blijkbaar en ik greep ernaastDriesNL schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:23:
Hoe groot was de time window om succesvol een bestelling te kunnen plaatsen bij Azerty deze keer? 1 min? 5 min?
Nog iemand info over de non OC versie van de TUF bij Azerty? Hopelijk dat ze ook daarvan nog een levering krijgen vandaag en dat ik erbij zit
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu
Voor personen uit België die een Nederlands afleveradres nodig hebben, stuur mij maar een pm voor mijn adres hoor. Heb kantoor aan huis, dus kans is klein dat ik je pakketje zal missen.
(Heb ook gewoon Verklaring Omtrent Gedrag, geen strafblad en heb oa gewerkt met White House Secret Service. Wat ik na zoveel jaar eindelijk openbaar mag maken
Dus voel je vrij om je pakketje hier te laten bezorgen in Rotterdam)
(Heb ook gewoon Verklaring Omtrent Gedrag, geen strafblad en heb oa gewerkt met White House Secret Service. Wat ik na zoveel jaar eindelijk openbaar mag maken
Zij tot nu toe 2 windows geweest. Ik werd wakker , pakte mijn telefoon. Tweakers stond nog open natuurlijk op dit topic (addicted much ), de pagina vernieuwde en ik zag iemand hier posten dat er voorraad was. 10.21 orderbevestiging en inmiddels verzonden.DriesNL schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:23:
Soms moet je geluk en goede timing hebben blijkt maar. Had 0 meldingen aanstaan of scripts lopen haha
Ongeveer 10-20* minuten vannochtend.DriesNL schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:23:
Mensen maakten de fout (ondanks dat ik het in de topic aan gaf...) te denken dat hij al uitverkocht was wanneer hij op de website als "Onbekend" stond. Dit was simpelweg niet het geval - de website was uberhaupt nooit van onbekend weggegaan, duurt lang om te cachen bij azerty.
Als je hem aan je winkelwagentje toevoegde zag je meteen dat hij nog beschikbaar was. Helaas voor veel tweakers was dit best confusing, dus veel tweakers waren er op tijd bij maar hadden hem niet bemachtigt...
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Dat werd me verteld door de azerty medewerker aan de telefoon
Ik zag hem met voorraad 5 stuks staan en een aantal minuten later was het 0.AlexanderVC schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:32:
[...]
Ongeveer 10-20* minuten vannochtend.
Mensen maakten de fout (ondanks dat ik het in de topic aan gaf...) te denken dat hij al uitverkocht was wanneer hij op de website als "Onbekend" stond. Dit was simpelweg niet het geval - de website was uberhaupt nooit van onbekend weggegaan, duurt lang om te cachen bij azerty.
Als je hem aan je winkelwagentje toevoegde zag je meteen dat hij nog beschikbaar was. Helaas voor veel tweakers was dit best confusing, dus veel tweakers waren er op tijd bij maar hadden hem niet bemachtigt...
830Scr33x0r schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:14:
[...]
Wil je evt laatste 3 cijfers van je ordernummer delen, gewoon puur uit nieuwsgierigheid..
orderbevestiging 11.08, verzendbevestiging 11:47. Die 5 minuten voor mijn gevoel duurde in werkelijkheid dus 40 minuten.kilmister69 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:13:
[...]
Hoe laat bevestiging? Als je "net" voor je post bedoeld zou het redelijk apart zijn.
haha @Scr33x0r .. had je hem maar niet geannuleerd... dan had je hem nu ook gehad....
Yup...Aggressor schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:43:
haha @Scr33x0r .. had je hem maar niet geannuleerd... dan had je hem nu ook gehad....
Aangezien ik 871 heb bij Azerty en 869 nog wel is geleverd laat ik mijn bestelling nog wel een dag staan tegen beter weten in. Als hij in November pas weer wordt geleverd ga ik eerst nog wel verder kijken.
Ik pies weer net naast de pot elke keer. Maar ik kan niet nonstop hier op t forum blijven hangen voor wanneer er iets op voorraad is. En ik heb ook geen tools of wat dan ook.
Jammer dat ik bij Azerty de Tuf heb moeten missen. Heb er in feite toch geen geld voor maar goed.
Op naar de volgende.
Ik vraag mij trouwens af hoe het trouwens zit met iets zoals een winkel die wachtrijen heeft maar toch nog tussendoor bijv. kaarten verkoopt waar ik (en vele anderen) dan ook WEER in een wachtrij worden gestopt.
Of ben ik nu heel dom... (Zal wel).
Jammer dat ik bij Azerty de Tuf heb moeten missen. Heb er in feite toch geen geld voor maar goed.
Op naar de volgende.
Ik vraag mij trouwens af hoe het trouwens zit met iets zoals een winkel die wachtrijen heeft maar toch nog tussendoor bijv. kaarten verkoopt waar ik (en vele anderen) dan ook WEER in een wachtrij worden gestopt.
Of ben ik nu heel dom... (Zal wel).
Iemand die een wachtrij update kan geven over de ichill x3 bij megekko? Anders bestel ik hem nu al. Wil niet opnieuw ernaast grijpen
Als je iets echt wil, dan vind je een manier. Nooit opgeven, niet stoppen je kunt het. De tijd voor excuusjes is klaar. 100% inzet of niksLycan-Strife schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:53:
Maar ik kan niet nonstop hier op t forum blijven hangen voor wanneer er iets op voorraad is.
"Inno3D, vandaag verwachten we een aantal RTX 3080 iChill X3, hiervan zal vrije voorraad ontstaan (status 10:28)"indynator1 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:55:
Iemand die een wachtrij update kan geven over de ichill x3 bij megekko? Anders bestel ik hem nu al. Wil niet opnieuw ernaast grijpen
Zie https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
Als ik iets goeds zie, geef ik een compliment. Als ik iets fouts zie, bied ik mijn hulp aan.
Dus allemaal de distill op megekko!USB 8.0 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 12:58:
[...]
"Inno3D, vandaag verwachten we een aantal RTX 3080 iChill X3, hiervan zal vrije voorraad ontstaan (status 10:28)"
Zie https://www.megekko.nl/info/RTX-3080
Heeft er nog iemand iets gehoord over leveringen van de Inno3D 3080 X4? Ik zie enkel de X3 voorbij komen maar niets over de X4. Heeft iemand deze al binnengekregen?
Tell me about it. Sta al 2 weken op nr 1De Priester schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:01:
Heeft er nog iemand iets gehoord over leveringen van de Inno3D 3080 X4? Ik zie enkel de X3 voorbij komen maar niets over de X4. Heeft iemand deze al binnengekregen?
Dat vroeg ik me dus ook al af...De Priester schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:01:
Ik heb bij Alternate op de eerste dag een Inno 3080 x4 besteld. Toen de wachtrij bekend werd was ik nummer 26. Gisteren nummer 19 en vandaag nummer 18. Maar die wachtrij zou zomaar korter geworden kunnen zijn dankzij annuleringen...
Lees verder weinig van Inno qua leveringen, anders dan de x3 die mondjesmaat voorbij komt.
Weet iemand of Azerty ook nog wel eens in de na middag tussen nu en 17:00 uur nog iets geleverd krijg? Heb nog hoop
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu
Ik heb een uur geleden met Wouter van Inno3D gebeld om te kijken hoe het er mee stond. De 3080 is volop de X3 geproduceerd. En de 3090 is de X4 variant juist op de band gegaan. Daarom zie je nu wel X3 uitleveringen en geen X4's en andersom voor de 3090 variant. Inno3D is een chinees bedrijf dus de fabriek heeft een week stilgelegen onlangs en daarom moet je er niet van uit gaan dat de 3080 X4 binnen nu en 2 weken op de mat ligt.Smerte schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:04:
[...]
Dat vroeg ik me dus ook al af...
Ik heb bij Alternate op de eerste dag een Inno 3080 x4 besteld. Toen de wachtrij bekend werd was ik nummer 26. Gisteren nummer 19 en vandaag nummer 18. Maar die wachtrij zou zomaar korter geworden kunnen zijn dankzij annuleringen...
Lees verder weinig van Inno qua leveringen, anders dan de x3 die mondjesmaat voorbij komt.
Ik stond 4e in de rij, maar heb gisteren via MeGekko de X3 gekocht. Nog over nagedacht om de X4 af te wachten maar ik heb liever sneller mijn geld terug dan dat ik de levering afwacht en daarna via Marktplaats of Vraag en Aanbod moet gaan handelen. Ik heb daarmee de wachtrij dus wat korter voor jullie gemaakt en mijn bestelling geannuleerd.
Ik sta nu op de 11e positie maar ondanks dat ik wat plaatsen opgeschoven ben zie ik hier niemand voorbij komen met een shiny X4 noch hoor ik iets over leveringen. Denk eerder dat mensen annuleren zodra ze de X3 of een andere kaart hebben gekregen.Smerte schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:04:
[...]
Dat vroeg ik me dus ook al af...
Ben wel benieuwd dus als mensen een Inno3d X4 3080 binnen hebben laat even weten bij welke winkel dat was.
Ben ook echt benieuwd of OfficeCentre daadwerkelijk zoals toegezegd een pallet met MSI Gaming Trio's ontvangt. Zou wel echt een stunt zijn dan notabene OC wel een grote batch kan bemachtigen tussen de nietmachines en paperclips door xD
Dank voor deze informatie, denk dat ik ook ga annuleren, dan kan ik met het geld wellicht een andere kaart bestellen.Markovic89 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:09:
[...]
Ik heb een uur geleden met Wouter van Inno3D gebeld om te kijken hoe het er mee stond. De 3080 is volop de X3 geproduceerd. En de 3090 is de X4 variant juist op de band gegaan. Daarom zie je nu wel X3 uitleveringen en geen X4's en andersom voor de 3090 variant. Inno3D is een chinees bedrijf dus de fabriek heeft een week stilgelegen onlangs en daarom moet je er niet van uit gaan dat de 3080 X4 binnen nu en 2 weken op de mat ligt.
Ik stond 4e in de rij, maar heb gisteren via MeGekko de X3 gekocht. Nog over nagedacht om de X4 af te wachten maar ik heb liever sneller mijn geld terug dan dat ik de levering afwacht en daarna via Marktplaats of Vraag en Aanbod moet gaan handelen. Ik heb daarmee de wachtrij dus wat korter voor jullie gemaakt en mijn bestelling geannuleerd.
Ik merk iets bijzonders aan de website van Azerty. Als ik de reacties lees ga ik er van uit dat de TUF OC kaarten uitverkocht zijn daar na de 5 van vanochtend. Echter als ik naar deze link ga zijn er nog 5 beschikbaar
https://azerty.nl/product...afische-kaart-gf-rtx-3080
Als je via de website naar de kaart navigeert kom je terecht op deze URL
Heb subtiele verschil zit in de "i" van gaming......
Begrijp ik goed dat de wachtrij voor de x3 11 lang isDe Priester schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:11:
[...]
Ik sta nu op de 11e positie maar ondanks dat ik wat plaatsen opgeschoven ben zie ik hier niemand voorbij komen met een shiny X4 noch hoor ik iets over leveringen. Denk eerder dat mensen annuleren zodra ze de X3 of een andere kaart hebben gekregen.
Ben wel benieuwd dus als mensen een Inno3d X4 3080 binnen hebben laat even weten bij welke winkel dat was.
De store-pagina van het product is ook behoorlijk hard gecached.Zegmaarmike schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:13:
Ik merk iets bijzonders aan de website van Azerty. Als ik de reacties lees ga ik er van uit dat de TUF OC kaarten uitverkocht zijn daar na de 5 van vanochtend. Echter als ik naar deze link ga zijn er nog 5 beschikbaar
Als je het product aan je winkelkarretje toevoegt zie je de daadwerkelijke vooraad (Momenteel dus onbekend)
Misschien komt er gewoon een redelijke grote shipment binnen volgende week overal in de wereld. Amazon US verwacht ook een lading van 2000+ MSI gaming X trio's binnen de komende 2 weken. Zou lekker zijn in iedergeval.marco-ruijter schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:12:
Ben ook echt benieuwd of OfficeCentre daadwerkelijk zoals toegezegd een pallet met MSI Gaming Trio's ontvangt. Zou wel echt een stunt zijn dan notabene OC wel een grote batch kan bemachtigen tussen de nietmachines en paperclips door xD
Heb je iets van nieuws gekregen over codes voor WDL of Geforce Now? Of worden die niet meer uitgedeeld?Markovic89 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:09:
[...]
Ik heb een uur geleden met Wouter van Inno3D gebeld om te kijken hoe het er mee stond. De 3080 is volop de X3 geproduceerd. En de 3090 is de X4 variant juist op de band gegaan. Daarom zie je nu wel X3 uitleveringen en geen X4's en andersom voor de 3090 variant. Inno3D is een chinees bedrijf dus de fabriek heeft een week stilgelegen onlangs en daarom moet je er niet van uit gaan dat de 3080 X4 binnen nu en 2 weken op de mat ligt.
Nee ik sta 11e voor de X4 bij Alternate maar dat is omdat ik op launchday al om kwart voor drie erbij was en velen de hoop hebben opgegeven...indynator1 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:13:
[...]
Begrijp ik goed dat de wachtrij voor de x3 11 lang is
De X3 is beter verkrijgbaar afhankelijk van de winkel.
[ Voor 8% gewijzigd door De Priester op 14-10-2020 13:19 ]
Maar dat maakt niet uit ;-) Gaat alleen om artikelnummer.Zegmaarmike schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:13:
https://azerty.nl/product/asus/4348176/ditboeitniet
eigenlijk zouden ze die naam erachter moeten schrappen.
i7-14700K @ 5.6G | MSI-Z690 | 64G | GigaByte RTX4080 SUPER | Storage / 14TB SHR2
Duidelijk, thanks voor de info.De Priester schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:11:
[...]
Ik sta nu op de 11e positie maar ondanks dat ik wat plaatsen opgeschoven ben zie ik hier niemand voorbij komen met een shiny X4 noch hoor ik iets over leveringen. Denk eerder dat mensen annuleren zodra ze de X3 of een andere kaart hebben gekregen.
Ik zit toch voor een compleet nieuwe build op de Ryzen 5900x te wachten, dus ik laat hem nog wel even staan... Maar allicht moet ik toch langzaamaan maar eens om me heen kijken naar alternatieven. Zoals de Big Navi...
Duidelijk!menonv schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:18:
[...]
Maar dat maakt niet uit ;-) Gaat alleen om artikelnummer.
https://azerty.nl/product/asus/4348176/ditboeitniet
eigenlijk zouden ze die naam erachter moeten schrappen.
Geen paniek mensen! Niks te zien!

Heeft iemand een crawler oid om het voorraad checken te automatiseren? Aangezien Azerty blijkbaar niet aan voorraadmeldingen doet
Update voor MSI Ventus 3X OC van gisteren bij Coolblue:
Ik had besteld (bij CB België) in de paar minuten dat het mogelijk was, maar kreeg die avond een mail dat ie toch niet op voorraad was.
Speculatie hier dat je toch in een soort wachtrij zou komen te staan voor een volgende levering (die dan eerst naar die personen zou gaan in plaats van verkoop op website).
Ik heb net gebeld met klantenservice:
er waren ongeveer 30 mensen met nog een openstaande order net als ik.
volgende levering van deze kaart is pas verwacht midden november (een 80 tal als ik het me goed herinner), maar al de mensen zullen na ongeveer een week al hun geld teruggestort krijgen en er zal dus geen wachtlijst zijn, dat geldt enkel als er een nieuwe levering is binnen de paar dagen.
Ik probeerde nog wat info los te peuteren over verwachte leveringstijden/aantallen van andere kaarten, maar de dame liet niet in haar kaarten kijken (no pun intended).
Ik had besteld (bij CB België) in de paar minuten dat het mogelijk was, maar kreeg die avond een mail dat ie toch niet op voorraad was.
Speculatie hier dat je toch in een soort wachtrij zou komen te staan voor een volgende levering (die dan eerst naar die personen zou gaan in plaats van verkoop op website).
Ik heb net gebeld met klantenservice:
er waren ongeveer 30 mensen met nog een openstaande order net als ik.
volgende levering van deze kaart is pas verwacht midden november (een 80 tal als ik het me goed herinner), maar al de mensen zullen na ongeveer een week al hun geld teruggestort krijgen en er zal dus geen wachtlijst zijn, dat geldt enkel als er een nieuwe levering is binnen de paar dagen.
Ik probeerde nog wat info los te peuteren over verwachte leveringstijden/aantallen van andere kaarten, maar de dame liet niet in haar kaarten kijken (no pun intended).
Ik stond de afgelopen weken op nr 1 in de wachtij voor de Inno X4 3080 bij alternate en als ik nu check op welke positie ik sta zegt deze: "Deze order is reeds verzonden. Het wachten is voorbij!". Dus ik hoop dat ie ook daadwerkelijk verzonden gaat worden vandaag of de komende dagen
Vind de prijs/performance gewoon zonder anders had ik het gedaan
ik geef hem 30 seconden. ondanks de hoge prijs
Weet iemand of er ergens nog een Strix in de gaten gehouden moet worden?
Dan moet ik heel snel zijn....
Dan moet ik heel snel zijn....
Vind ik een sterk verhaal aangezien mijn wachtrijpositie nog niets was opgeschoten deze ochtend en er door Inno3D zelf bevestigd was dat er echt geen X4 leveringen zijn geweest in onze regio. Dat zou betekenen dat Alternate stock heeft achter gehouden en je nu alsnog een kaart stuurt.RakaS schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:27:
Ik stond de afgelopen weken op nr 1 in de wachtij voor de Inno X4 3080 bij alternate en als ik nu check op welke positie ik sta zegt deze: "Deze order is reeds verzonden. Het wachten is voorbij!". Dus ik hoop dat ie ook daadwerkelijk verzonden gaat worden vandaag of de komende dagen
Ik hoop het natuurlijk wel voor je! Iedereen is het wachten meer dan zat.
Over Watch Dogs codes weet ik niets. Daarvoor met je denk ik bij Alternate zelf zijn.
Reden die ook meespeelde voor mijn annulering bij Alternate is dat ik ze na zon slechte service de afgelopen weken het geld ook gewoon niet meer gun. Normaal communiceren is er niet bij, bij deze club. Jammer want had ik wel van Alternate verwacht. Maar de communicatiemanager zal wel op vakantie zijn gegaan net voor de 3080 launch. Die zag de bui al hangen.
4 minuten geduurd !Flghter1982 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:30:
[...]
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Het duurde 5 minutenFlghter1982 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:30:
[...]
Zou zo maar kunnen wat je zegt. Deze persoon heeft goede inside info blijkt steeds opnieuw.Pezz schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:16:
[...]
Misschien komt er gewoon een redelijke grote shipment binnen volgende week overal in de wereld. Amazon US verwacht ook een lading van 2000+ MSI gaming X trio's binnen de komende 2 weken. Zou lekker zijn in iedergeval.
YouTube: RTX 3080 20GB Pricing & Ampere Q4 Availability Leak [+Zen 3 Thoughts]
De Asus oc RTX3080 staat nu op verzonden bij Azerty. Ik was nummer 68. Bedankt voor de tip gever! De rest Succes met de zoektocht!
Hoooo is dit de TUF of the Strix? Want ik sta nu sinds de dag van "release" (17/09) bij Alternate, net als veel andere mensen hier, in de queue voor een Strix OC 3080, maar in die vier weken is alleen vorige week woensdag voor zover ik weet een lading van 10 kaarten verzonden.Crazy-monkey4 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:36:
De Asus oc RTX3080 staat nu op verzonden bij Azerty. Ik was nummer 68. Bedankt voor de tip gever! De rest Succes met de zoektocht!
Als Azerty ineens 70 kaarten kan uitleveren is dit misschien goed nieuws... Maar als je het over de TUF hebt dan moet ik misschien nog een paar maandjes wachten
TUFivarkentje schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:40:
[...]
Hoooo is dit de TUF of the Strix? Want ik sta nu sinds de dag van "release" (17/09) bij Alternate, net als veel andere mensen hier, in de queue voor een Strix OC 3080, maar in die vier weken is alleen vorige week woensdag voor zover ik weet een lading van 10 kaarten verzonden.
Als Azerty ineens 70 kaarten kan uitleveren is dit misschien goed nieuws... Maar als je het over de TUF hebt dan moet ik misschien nog een paar maandjes wachten
..knip..
Goed, on topic, volgens mij is er weer geen bal verandert bij mijn Alternate orders voor de XC3 en Eagle.
Ik ben benieuwd of Office Center hun 10 werkdagen levering gaan waarmaken
Goed, on topic, volgens mij is er weer geen bal verandert bij mijn Alternate orders voor de XC3 en Eagle.
[ Voor 68% gewijzigd door Ultraman op 14-10-2020 13:49 ]
als dat zo is dan lig ik dubbel van het lachen.timh_cs schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:42:
[...]
altijd wel in mijn achterhoofd gehad om een 3080 upgrade te willen.. niet echt mee bezig geweest.
hier alle stres aan kunnen zien en de drama met de vele terugscroll pages. besteld voor een normale prijs op office center. (nu de keus gemaakt) omdat ik denk dat de prijs hoger wordt t.z.t.
als die dan ook nog deze maand binnen komt dan kan ik me niet vinden in de paniek, stress en moeilijkheid om een 1st choice kaart tegen een normale prijs te bemachtigen. pretty much smooth sails from start to finish.
maarja.. dan moet ie wel eerst binnen komen
[ Voor 3% gewijzigd door Flghter1982 op 14-10-2020 13:47 ]
Kan zo zijn ja, kijk maar wat er daar binnen word gepompt in de komende 2 weken.Dimentrix schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:35:
[...]
Zou zo maar kunnen wat je zegt. Deze persoon heeft goede inside info blijkt steeds opnieuw.
YouTube: RTX 3080 20GB Pricing & Ampere Q4 Availability Leak [+Zen 3 Thoughts]
https://imgur.com/a/iKHWL2A
Alternate heeft geen watch dogs codes meerMarkovic89 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:32:
[...]
Vind ik een sterk verhaal aangezien mijn wachtrijpositie nog niets was opgeschoten deze ochtend en er door Inno3D zelf bevestigd was dat er echt geen X4 leveringen zijn geweest in onze regio. Dat zou betekenen dat Alternate stock heeft achter gehouden en je nu alsnog een kaart stuurt.
Ik hoop het natuurlijk wel voor je! Iedereen is het wachten meer dan zat.
Over Watch Dogs codes weet ik niets. Daarvoor met je denk ik bij Alternate zelf zijn.
Reden die ook meespeelde voor mijn annulering bij Alternate is dat ik ze na zon slechte service de afgelopen weken het geld ook gewoon niet meer gun. Normaal communiceren is er niet bij, bij deze club. Jammer want had ik wel van Alternate verwacht. Maar de communicatiemanager zal wel op vakantie zijn gegaan net voor de 3080 launch. Die zag de bui al hangen.
Wat gerief geruimd over scalping. Niet doen en indien toch dan vooral niet op reageren a.u.b.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Hij bedoelt volgens mij zijn ordernummer eindigend op 68. Niet 68 in de wachtrij.ivarkentje schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:40:
[...]
Hoooo is dit de TUF of the Strix? Want ik sta nu sinds de dag van "release" (17/09) bij Alternate, net als veel andere mensen hier, in de queue voor een Strix OC 3080, maar in die vier weken is alleen vorige week woensdag voor zover ik weet een lading van 10 kaarten verzonden.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Wat is scalping in deze context?Ultraman schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:50:
[mbr]Wat gerief geruimd over scalping. Niet doen en indien toch dan vooral niet op reageren a.u.b.[/mbr]
Als Alternate geen codes meer kan leveren terwijl er wel mooi op mijn factuur staat dat die erbij inbegrepen zit leveren ze niet het volle product. Dan sturen ze maar een Watch Dogs Legion fysieke copy of een Keycode op op hun kosten.
[ Voor 6% gewijzigd door Rockxas op 14-10-2020 13:56 ]
Een gpu doorverkopen voor een hoger bedrag
Heb sinds release een ventus order bij paradigit staan. Sta nog altijd op nr 6 van de eerste batch. Ze verwachten al een best lange tijd nieuwe kaarten. ( ter info de ventus was me minst gewilde kaart)
Zal blij zijn als dese hell ophoud en iedereen netjes geleverd krijgt
Zal blij zijn als dese hell ophoud en iedereen netjes geleverd krijgt
Bij alternate is mijn plek in wachtrij 1 omhoog gegaan vandaag wtf
[ Voor 10% gewijzigd door xibate op 14-10-2020 13:59 ]
Die code maakt deel uit van de overeenkomst. Alternate mag daar niet zomaar van afwijken dus die moet of de code met het product meesturen of de 'schade' vergoeden.Rockxas schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:54:
[...]
Als Alternate geen codes meer kan leveren terwijl er wel mooi op mijn factuur staat dat die erbij inbegrepen zit leveren ze niet het volle product. Dan sturen ze maar een Watch Dogs Legion fysieke copy of een Keycode op op hun kosten.![]()
En anders maar 50,00 aftrek van de aanschaf prijs van de GPU.
Het product heeft een prijs van 0,00 dus succes met die schadevergoeding. Op is op helaasThomas345 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:58:
[...]
Die code maakt deel uit van de overeenkomst. Alternate mag daar niet zomaar van afwijken dus die moet of de code met het product meesturen of de 'schade' vergoeden.
vast een lokale medewerker die zijn salaris net heeft ontvangenxibate schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:58:

Kan ook gewoon een DOA zijn. Neem aan dat je dan bovenaan de lijst komt.xibate schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:58:
Of het nu 0,00 is of 50,00 maakt verder niets uition schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:00:
[...]
Het product is 0,00 dus succes met die schadevergoeding. Op is op helaas
Die schadevergoeding zal dan de gemiddelde prijs van het spel zijn in het gehele verkeer. Dus wss rond de 50-60 euro.ion schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:00:
[...]
Het product is 0,00 dus succes met die schadevergoeding. Op is op helaas
Volgens mij stonden er kleine letters bij metThomas345 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:58:
[...]
Die code maakt deel uit van de overeenkomst. Alternate mag daar niet zomaar van afwijken dus die moet of de code met het product meesturen of de 'schade' vergoeden.
* actievoorwaarden: zolang de voorraad strekt*
so you want Watch dogs? hier heb je een foto van mijn hond. kan je daar naar kijken.Rockxas schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:03:
[...]
Of het nu 0,00 is of 50,00 maakt verder niets uitWat op zwart-wit staat, heb jij gewoon recht op het aangegeven product. Wijken ze daarvan af heb jij recht op vergoeding of compensatie
Moet je er wel 50eu bij gevenFlghter1982 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:04:
[...]
so you want Watch dogs? hier heb je een foto van mijn hond. kan je daar naar kijken.
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Komt het wel eens voor dat er na 17:00 uur nog ergens stock te vinden is? (RTX 3080)
De keys voor deze actie worden per mail verstuurd binnen 24 uur nadat je bestelling door ons is verzonden. Wanneer je deze niet hebt ontvangen, controleer dan eerst de map waarin je ongewenste mail wordt verzameld. Indien je de keys hier ook niet kan terugvinden, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Wanneer je een videokaart uit de RTX 3000 serie na 1 oktober hebt besteld, ontvang je helaas geen key voor Watch Dogs Legion en/of GeForce NOW. Door de enorme vraag naar deze serie videokaarten, heeft Nvidia besloten deze bundel tot nader order te stoppen.Skybullet schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:03:
[...]
Volgens mij stonden er kleine letters bij met
Voor 1 Oktober heb je dus recht op
Hoop dat het wel een lieve hond is he heFlghter1982 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:04:
[...]
so you want Watch dogs? hier heb je een foto van mijn hond. kan je daar naar kijken.
Ondertussen zelfs opgeschoven naar 5 van de 6.NicolasVH schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 10:00:
Ik heb gisteren een EVGA GeForce RTX 3080 XC3 ULTRA GAMING besteld bij Megekko (als Belgische klant).
Na order te plaatsen was ik nummer 8 van 8 in de wachtrij (duh!). Maar nog geen 24 uur later ben ik nu 6 van 7. Aan dit tempo komt het nog goed om pas op 13 oktober besteld te hebben.
Heb zelf die kaart niet besteld dus ik weet niet hoe en wanneer die voorwaarde erop is gezet. Mensen die hem hebben besteld voordat die voorwaarde is geplaatst hebben er dan sowieso recht op. De mensen die volgen moeten het dan afwachten.Skybullet schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:03:
[...]
Volgens mij stonden er kleine letters bij met
[ Voor 3% gewijzigd door Thomas345 op 14-10-2020 14:12 ]
Prachtig me dag kon al niet stuk, maar nu helemaal niet meer
Ligt het aan mij of zijn de prijzen bij Megekko behoorlijk omhoog aan het gaan? Inno3d x3 zit nu 220 euro verschil in met Alternate?
Service is wel wat waard maar dat is toch wel een hoop geld...
Over scalping? Je verwijdert 70 procent van mijn post omdat ik een vergelijking maak met mensen die het wat minder hebben in de wereld, en voor de rest gewoon on topic.Ultraman schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 13:50:
[mbr]Wat gerief geruimd over scalping. Niet doen en indien toch dan vooral niet op reageren a.u.b.[/mbr]
Veel plezier met moderaten kerel, ik hou het voor gezien hier, wat een beleid..
[ Voor 18% gewijzigd door dion_b op 14-10-2020 16:34 ]
Lol. We hebben het hier over GPU's van €800+. Weinig te doen met "mensen die het wat minder hebben".Over scalping? Je verwijdert 70 procent van mijn post omdat ik een vergelijking maak met mensen die het wat minder hebben in de wereld, en voor de rest gewoon on topic.
Veel plezier met moderaten kerel, ik hou het voor gezien hier, wat een beleid..
Zo lang ze vlot bestellingen blijven krijgen die ze pas moeten uitleveren als het hen uitkomt, blijven ze natuurlijk de prijzen verhogen.TryPleX schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:14:
Ligt het aan mij of zijn de prijzen bij Megekko behoorlijk omhoog aan het gaan? Inno3d x3 zit nu 220 euro verschil in met Alternate?
En zo lang de wachtrijen bij MeGekko 5 keer zo snel vooruit gaan als bij de goedkopere concurrenten zal dat niet snel beteren vrees ik
Voor de komische noot, dit is de Megekko homepage op dit moment:TryPleX schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:14:
/f/image/a66KuqgzKLPvUjjdFgKUpG6n.png?f=fotoalbum_large)
Maar even on-topic, kortere wachtrijen hebben ook waarde. Het is maar net aan de persoon of iemand daar zoveel extra voor wil betalen.
Ik stond op plaats 158 bij alternate.nl voor de strix oc 3080 en nu op 159 lol. Leuke dingen die daar gebeuren.
Awh bij de update van Megekko: ''Asus, vrijdag verwachten we een aantal RTX 3090 ROG-TRIX-RTX 3090 O24G Gaming (er zal geen vrije voorraad ontstaan), er is goede hoop op nog meer leveringen in de loop van de week, maar geen zekerheid.'' Ik werd net blij maar er staat alleen 3090, geen 3080
. Misschien hebben we geluk en zitter er toch wat 3080 kaarten tussen..
Mbt game codes: zover ik mij kan herinneren is er pas een koopovereenkomst als het product daadwerkelijk geleverd is. Vooralsnog heb je officieel dan nog niets gekocht, enkel een vooruitbetaling gedaan. Dan kan er dus ook geen ontbrekend product zijn waarvoor een vergoeding dient te komen. Los van de kleine lettertjes is het dus even zien hoe sterk je zaak is.
Het baart me wel zorgen dat er enkel TRIX kaaten en geen TUF's komen. Afgelopen woensdag kregen ze er daar 4 van, als dat voorlopig alles is ben ik benieuwd hoelang deze ellende nog gaat duren.zar schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:29:
Awh bij de update van Megekko: ''Asus, vrijdag verwachten we een aantal RTX 3090 ROG-TRIX-RTX 3090 O24G Gaming (er zal geen vrije voorraad ontstaan), er is goede hoop op nog meer leveringen in de loop van de week, maar geen zekerheid.'' Ik werd net blij maar er staat alleen 3090, geen 3080. Misschien hebben we geluk en zitter er toch wat 3080 kaarten tussen..
Is er een beetje een beeld van hoe lang de wachtrijen zijn per kaart bij Megekko? Vraag me af of ik er goed aan doe om daar ook in de rij te gaan staan in plaats van te hopen op vrije voorraad ergens. Heb het idee dat wachten op de MSI bij Alternate hopeloos is.sarethai schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:24:
[...]
Maar even on-topic, kortere wachtrijen hebben ook waarde. Het is maar net aan de persoon of iemand daar zoveel extra voor wil betalen.
[ Voor 6% gewijzigd door Daniel San op 14-10-2020 14:33 ]
Ik zie via Alice op Alternate dat 1 van mijn bestelde kaarten op gereserveerd staat ipv een nummer.
Gaat om de Gigabyte 3080 Gaming OC, nu maar eens vragen of deze alvast geleverd kan worden.
Die ASUS 3080 STRIX OC zie ik vanzelf wel verschijnen aangezien ik daar nog steeds op plek 36 sta.
Gaat om de Gigabyte 3080 Gaming OC, nu maar eens vragen of deze alvast geleverd kan worden.
Die ASUS 3080 STRIX OC zie ik vanzelf wel verschijnen aangezien ik daar nog steeds op plek 36 sta.
Artikel: VGA Asus Geforce RTX 3090 TUF-RTX3090-24G-GAMINGDaniel San schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:32:
[...]
Is er een beetje een beeld van hoe lang de wachtrijen zijn per kaart bij Megekko?
Jouw positie: 11 van de 48
De andere 3 van asus (O, strix en strix O) zijn volgens mij alle 3 korter in totaal.
De wachtrij voor de 3080 Aorus Gigabyte bestaat momenteel uit 28 mensen. Als er ff een mooie pallet van deze kaart geleverd wordt zullen veel mensen blij zijn denk ik.Daniel San schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:32:
[...]
Is er een beetje een beeld van hoe lang de wachtrijen zijn per kaart bij Megekko? Vraag me af of ik er goed aan doe om daar ook in de rij te gaan staan in plaats van te hopen op vrije voorraad ergens. Heb het idee dat wachten op de MSI bij Alternate hopeloos is.
Hoeveel kaarten gaan er gemiddeld per dag/week de deur uit?DriesNL schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:39:
[...]
De wachtrij voor de 3080 Aorus Gigabyte bestaat momenteel uit 28 mensen. Als er ff een mooie pallet van deze kaart geleverd wordt zullen veel mensen blij zijn denk ik.
Hoe hoog stond je in de wachtrij?wishmaster1986 schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 14:32:
Ik zie via Alice op Alternate dat 1 van mijn bestelde kaarten op gereserveerd staat ipv een nummer.
Zo te zien heeft Alternate 10x msi trio binnen gekregen. Ben namelijk van 50 naar 40 gegaan.. in dit tempo over 4 weken mn kaart binnen
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |