WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu
Heb 1 iemand gezien met "ingepakt"Aggressor schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:39:
Heeft iemand al aan verzend bewijs van Coolblue van de gigabyte van een paar uur geleden?
Helaas niets.. @TheRickkert had jij wel via telefoon bevestiging? Of was dit 'weer' een persoon die alleen zag je dat je hebt besteld?Aggressor schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:39:
Heeft iemand al aan verzend bewijs van Coolblue van de gigabyte van een paar uur geleden?
Signature
De dame aan de lijn vertelde dat de bestelling goed binnen was gekomen.
Vervolgens vroeg ik of hij straks verzonden gaat worden omdat er blijkbaar veel van besteld zijn.
Vervolgens vroeg ze of ik een momentje had....ze ging het even navragen.
Toen zei ze..als het goed is wel....
Ben benieuwd...zal wel niet
Had via de telefoon bevestiging, nog geen verzendmail helaas...mouzetc schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:42:
[...]
Helaas niets.. @TheRickkert had jij wel via telefoon bevestiging? Of was dit 'weer' een persoon die alleen zag je dat je hebt besteld?
Weet wel bij mij uit ervaring als ik savonds iets bestel bij cb de bevestiging tussen 00.00 en 1.00 pas komt dus even afwachten
Staat er nog steeds "In goede orde ontvangen"?TheRickkert schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:51:
[...]
Had via de telefoon bevestiging, nog geen verzendmail helaas...
Weet wel bij mij uit ervaring als ik savonds iets bestel bij cb de bevestiging tussen 00.00 en 1.00 pas komt dus even afwachten
Yes sirSven02 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:52:
[...]
Staat er nog steeds "In goede orde ontvangen"?
Moet hij dan ook tussen mijn account komen te staan ?
Heb al iemand gezien met "Ingepakt" dus heb niet veel hoop
Geinig, maar volgens mij bestaat die status niet bij CB. Heb nog wat oude orders bekeken en je krijgt een orderbevestiging en daarna een verzendbevestiging. Niet een 'ingepakt' bevestigingSven02 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 23:55:
[...]
Heb al iemand gezien met "Ingepakt" dus heb niet veel hoop
Heb al vaker de status "Word ingepakt" gezien bij CB.....Lord_Dain schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 00:09:
[...]
Geinig, maar volgens mij bestaat die status niet bij CB. Heb nog wat oude orders bekeken en je krijgt een orderbevestiging en daarna een verzendbevestiging. Niet een 'ingepakt' bevestiging![]()
Heb weinig vertrouwen in de medewerkers daar haha. Ik duik er ook in, houd on op de hoogte!TheRickkert schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 00:56:
Geen verzendmail ontvangen, erg raar gezien verteld werd aan de telefoon dat het ingepakt werd, zal morgen weer eens bellen
Signature

:fill(white):strip_exif()/f/image/CBQhczqJSOs8awWht8K2w4Qx.png?f=user_large)
"Information is limited to asus north america"Deeb schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 01:36:
Voor mensen die een 3080 Strix non OC-variant vooraf hebben besteld, heeft ASUS zojuist op hun ASUS PC DIY-groep bijgewerkt dat de 3080 Strix non OC op een veel later tijdstip zal komen[Afbeelding]
Dit herken ik nog wel van toen ik een van de gamer laptops van Asus heb gekocht heel wat jaren geleden. De Asus community managers in de USA zijn een stuk actiever met updates dan in andere wereld delen. Maar ik ben bang dat ook nog steeds als toen geldt dat Asus meer prio heeft bij de USA dan de rest van de wereld. Eerst werd de supply chain in de USA op orde gebracht en daarna de rest.Deeb schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 01:36:
Voor mensen die een 3080 Strix non OC-variant vooraf hebben besteld, heeft ASUS zojuist op hun ASUS PC DIY-groep bijgewerkt dat de 3080 Strix non OC op een veel later tijdstip zal komen
Alternate
- FTW3 Ultra
Order date: 12/10
Price: 973.95
Queue position: 34
Expected delivery: N/A - FTW3
Order date: 25/09
Price: 883.95
Queue position: 17
Expected delivery: N/A - TUF OC
Order date: 10/10
Price: 799.00
Queue position: 133
Expected delivery: N/A
- FTW3 Ultra
Price: 1089.00
Queue position: 7/7
Expected delivery: 23/10 - TUF OC
Price: 849.00
Queue position: 67/72
Expected delivery: 21/10 - TUF
Price: 809.00
Queue position: 136/144
Expected delivery: 21/10
- TUF OC
Price: 792.68
Queue position: N/A
Expected delivery: N/A - TUF
Price: 746.34
Expected delivery: N/A
- FTW3
Price: 922.02
Queue position: 1
Expected delivery: N/A - TUF OC
Price: 817.96
Queue position: 2
Expected delivery: N/A - TUF
Price: 770.77
Queue position: 6
Expected delivery: 30/10 (got an automated email with the date today)
PS2: Bought those cards because they fit my Meshify C (31.5cm clearance). I'd prefer a FTW3, but would settle for a TUF.
PS3: When receiving a card, I'll cancel all other orders. But multiple could come at the same day, then a fellow Tweaker might get one from me for the purchase price + shipping.
[ Voor 8% gewijzigd door Blaat op 13-10-2020 07:30 ]
So you’ve essentially lent all these webshops 8k haha wowtinsuke schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:07:
Hey all, decided to post my list of orders. My strategy was to order different cards from different stores in order to get a 3080 ASAP.
AlternateMegekko
- FTW3 Ultra
Expected delivery: N/A- FTW3
Expected delivery: N/A- TUF OC
Expected delivery: N/AMax ICT
- FTW3 Ultra
Expected delivery: 23/10- TUF OC
Expected delivery: 21/10- TUF
Expected delivery: 21/10Dustin Home
- TUF OC
Expected delivery: N/A- TUF
Expected delivery: N/APS: I have some money sitting in my savings, which has negligible interest, so why not put it in trying to get myself a nice 3080?
- FTW3
PS2: Bought those cards because they fit my Meshify C (31.5cm clearance). I'd prefer a FTW3, but would settle for a TUF.
PS3: When receiving a card, I'll cancel all other orders. But multiple could come at the same day, then a fellow Tweaker might get one from me for the purchase price + shipping.
www.tri-state.nl
How do you know that Megekko gonna deliver the tuf at 21/10?tinsuke schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:07:
Hey all, decided to post my list of orders. My strategy was to order different cards from different stores in order to get a 3080 ASAP.
AlternateMegekko
- FTW3 Ultra
Expected delivery: N/A- FTW3
Expected delivery: N/AMax ICT
- FTW3 Ultra
Expected delivery: 23/10- TUF OC
Expected delivery: 21/10- TUF
Expected delivery: 21/10Dustin Home
- TUF OC
Expected delivery: N/APS: I have some money sitting in my savings, which has negligible interest, so why not put it in trying to get myself a nice 3080?
- FTW3
And btw, careful what you wish for... Imagine you get them all delivered when stock comes. I'd be hard to loose them on the second hand market. But hey, if...
[ Voor 3% gewijzigd door Foxy66 op 13-10-2020 07:25 ]
It is the expected delivery date on the order page (also the date from which I could choose the delivery when ordering). It might be when they get the next batch, not sure, and I might not even be high enough on line to get it if they do.Foxy66 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:18:
[...]
How do you know that Megekko gonna deliver the tuf at 21/10?
And, AFAIK, in EU I always have a week from delivery to cancel and return an Internet order, right?
[ Voor 10% gewijzigd door tinsuke op 13-10-2020 07:29 ]
I read; delivery date; 'at least 10 days...'tinsuke schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:25:
[...]
It is the expected delivery date on the order page (also the date from which I could choose the delivery when ordering). It might be when they get the next batch, not sure, and I might not even be high enough on line to get it if they do.
Ik lees; tenminste 10 dagen...
I would not count on the 21nd...
Yea, unopened you can always return when bought as a consumer via the internet. But that's a lot of hassle for 10 cards
[ Voor 14% gewijzigd door Foxy66 op 13-10-2020 07:33 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Wat behelst het dan, of is het alleen een kaartje?CyberDonky schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:40:
Nog heel even wachten... :-)! MSI Gaming X Trio in aantocht
[Afbeelding]
Het omhelst mij tijdens het wachten op m'n 3080 die over ongeveer een week bezorgd wordt.:)Bever! schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:45:
[...]
Wat behelst het dan, of is het alleen een kaartje?
Edit: Een persoonlijke kaart alleen
[ Voor 6% gewijzigd door CyberDonky op 13-10-2020 08:05 ]
Alleen een kaartje met een persoonlijke tekst. Daar is CB heel goed in, de rest eigenlijk ook alleen de prijzen zijn meestal iets te hoog en daarom bestel ik er nooit.Bever! schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 07:45:
[...]
Wat behelst het dan, of is het alleen een kaartje?
Stay hungry, stay foolish!
Ik heb twee mensen gezien waarvan die ingepakt wordt.TheRickkert schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:04:
Iemand uberhaupt van gister nog een verzenbevestiging van CB heeft gekregen voor de gigabyte gaming?
Nope! Wel weer top geregeld bij CB. Best fan van ze, maar had op afhalen gezet en geeft nog steeds aan dat ik m vanaf 9u op kan halen. Best een eindje rijden, als ik niet beter had geweten was ik nu gewoon in de auto gestapt.TheRickkert schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:04:
Iemand uberhaupt van gister nog een verzenbevestiging van CB heeft gekregen voor de gigabyte gaming?
Signature
Wie weet voelen ze zich zo schuldig dat je er alsnog eentje krijgtmouzetc schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:08:
[...]
Nope! Wel weer top geregeld bij CB. Best fan van ze, maar had op afhalen gezet en geeft nog steeds aan dat ik m vanaf 9u op kan halen. Best een eindje rijden, als ik niet beter had geweten was ik nu gewoon in de auto gestapt.
Ik vind het prima als ik er geen 1 heb, balen, maar geen probleem. Maar als ze gewoon even melden dat een artikel niet op voorraad is had ik er minder moeite mee gehad. Er staat nu dat ik hem om 9u af kan halen, dan kan je trollgezichtjes plaatsen, maar ik vind t niet netjes. (Als je t niet zo bedoelde mag je deze post als onverstuurd zienwesselus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:23:
[...]
Wie weet voelen ze zich zo schuldig dat je er alsnog eentje krijgt
Verder, zoals gezegd, altijd fan van CB.
[ Voor 3% gewijzigd door mouzetc op 13-10-2020 08:29 ]
Signature
Toevallig al contact gehad vandaag?mouzetc schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:28:
[...]
Ik vind het prima als ik er geen 1 heb, balen, maar geen probleem. Maar als ze gewoon even melden dat een artikel niet op voorraad is had ik er minder moeite mee gehad. Er staat nu dat ik hem om 9u af kan halen, dan kan je trollgezichtjes plaatsen, maar ik vind t niet netjes. (Als je t niet zo bedoelde mag je deze post als onverstuurd zien)
Ik bedoelde: als je nu erheen rijdt en aangeeft dat er stond dat je hem hem kon ophalen, dan voelen ze zich zo schuldig dat je de moeite hebt genomen dat ze alsnog een kaart geven.mouzetc schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:28:
[...]
Ik vind het prima als ik er geen 1 heb, balen, maar geen probleem. Maar als ze gewoon even melden dat een artikel niet op voorraad is had ik er minder moeite mee gehad. Er staat nu dat ik hem om 9u af kan halen, dan kan je trollgezichtjes plaatsen, maar ik vind t niet netjes. (Als je t niet zo bedoelde mag je deze post als onverstuurd zien)
Haha, zie m dan als niet verzonden!wesselus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:33:
[...]
Ik bedoelde: als je nu erheen rijdt en aangeeft dat er stond dat je hem hem kon ophalen, dan voelen ze zich zo schuldig dat je de moeite hebt genomen dat ze alsnog een kaart geven.
Zou verder een mooie zijn, maar ze er zal geen voorraad liggen denk
Nog niet gebeld @TheRickkert , zo eens doen.
Signature
Dus wat ik hier uit haal is dat de Strix 3090 non-OC en OC dus niet wordt geproduceerd? Lekker dan sta je 14de kan je dan alsnog lang gaan wachtenDeeb schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 01:36:
Voor mensen die een 3080 Strix non OC-variant vooraf hebben besteld, heeft ASUS zojuist op hun ASUS PC DIY-groep bijgewerkt dat de 3080 Strix non OC op een veel later tijdstip zal komen[Afbeelding]

geruchten zeggen dat er een grote levering komt rond 20-23 oktober.marco-ruijter schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:48:
Vraag me echt af hoeveel MSI Gamin X Trio er weer bij Alternate binnen zullen druppelen. Stond vanaf 17 september op positie 12 en bijna een maand later gezakt naar positie 7. Dus bijna in een hele maand maar 5 plekken gezakt waarvan ik me afvraag of het niet gewoon ook annuleringen zijn.
office-centre claimed een halve pallet binnen te krijgen waar ze minimaal 30-40 mensen kunnen voorzien.
wellicht dat anderen leveranciers ook een lading binnen krijgen.
Hmm strix 3090 oc ook niet gemeld als in productie maar als ik me niet vergis heb ik hem langs zien komen her en der.Deeb schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 01:36:
Sta 12e voor deze bij alternate dus had wat hoop hem deze maand te krijgen maar nu toch wat minder.
Wel vreemd dat ze dan producten “lanceren” die schijnbaar niet eens in productie zijn genomen.
Vraag:
Ik heb een Lenovo Legion machine met een 2060 super, i7 9700 en 16gb RAM.
Kan ik zonder problemen de 2060 super vervangen met 3080? Of gaat er iets bottlenecken?
Ben geen zelfbouw expert, vandaar de Legion 😉.
Maar loop tegen de limieten van de 2060 aan wanneer ik alles aansluit aan m’n 65” LG CX.
Met Cyberpunk 2077 in het vooruitzicht wil ik alvast het een en ander gaan voorbereiden om deze game op redelijk hoge setting te kunnen spelen op 120hz 4K met zo hoog als mogelijke FPS.
Alvast bedankt!!
Even een positief tegengeluid. Dit is een reddit post van 7 uur geleden van iemand die een ROG 3090 Strix OC in zijn PC heeft zitten ondertussen, en geeft aan dat ze dus wel degelijk aankomen in de EU. Let op. Het oorspronkelijke bericht waarin gezegd wordt dat er geen 3090 Strix (OC) geproduceerd wordt is voor Noord-Amerika en Canada...Rockxas schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:49:
[...]
Dus wat ik hier uit haal is dat de Strix 3090 non-OC en OC dus niet wordt geproduceerd? Lekker dan sta je 14de kan je dan alsnog lang gaan wachten
Volgens mij moet dit prima lukken, of je ook 120 FPS haalt op 4k durf ik niet te zeggen.Furrr schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:54:
Hoi!
Vraag:
Kan ik zonder problemen de 2060 super vervangen met 3080? Of gaat er iets bottlenecken?
Maar loop tegen de limieten van de 2060 aan wanneer ik alles aansluit aan m’n 65” LG CX.
Met Cyberpunk 2077 in het vooruitzicht wil ik alvast het een en ander gaan voorbereiden om deze game op redelijk hoge setting te kunnen spelen op 120hz 4K met zo hoog als mogelijke FPS.
Alvast bedankt!!
Als je in 4K gaat spelen zal de i7 9700 nooit een bottleneck zijn bij een RTX 3080. Hoe hoger de resolutie, hoe meer er op de videokaart geleund wordt. Hoe hoger de frames, hoe meer werk de CPU te doen krijgt.Furrr schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:54:
Hoi!
Vraag:
Alvast bedankt!!
De kans dat je 100+ fps krijgt in 4K in Cyberpunk is nihil, dus geen bottlenecks!
Ik denk dat er binnen de eerste twee weken toch wel een tweede lading verwacht moet worden... Al zijn het maar 2 kaarten per winkel (ik ben nr. 2
Heeft iemand inmiddels in de laatste twee weken (los van de launch-day) geluk gehad met een Master/Xtreme?
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Dat zou echt fantastisch zijnFlghter1982 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:50:
[...]
geruchten zeggen dat er een grote levering komt rond 20-23 oktober.
office-centre claimed een halve pallet binnen te krijgen waar ze minimaal 30-40 mensen kunnen voorzien.
wellicht dat anderen leveranciers ook een lading binnen krijgen.
Had ik bij de MSI Gaming Trio ook. Hij ligt er niet.mouzetc schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:08:
[...]
Nope! Wel weer top geregeld bij CB. Best fan van ze, maar had op afhalen gezet en geeft nog steeds aan dat ik m vanaf 9u op kan halen. Best een eindje rijden, als ik niet beter had geweten was ik nu gewoon in de auto gestapt.
Dat ze uitverkocht zijn staat als een huis, maar waarom is hier niemand met verzendbevestiging?n00bCoder schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:04:
Alle Gigabytes 3080 OC bij CB zijn uitverkocht. Er was een kleine levering in een winkel maar die waren allemaal meteen gereserveerd. Over twee weken komen er pas nieuwe. Over andere 3080's en 3090's konden ze niets zeggen. Ik heb ze er ook op geattendeerd dat de product notificaties niet werken. Je krijgt dezelfde opties als bij de miskoop op de MSI Trio X. Annuleren of wachten.
Mij werd verteld deze keer heb je raak, maar ik heb ook geen mail of niks
Zag het net toevallig op reddit idd, op goede hoop dan. Ik dacht dat ze over leveringen spraken met het NA/CA verhaal niet productie, maar even afwachten dan of er beweging in gaat komen deze week.mhjmaas schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:55:
[...]
Even een positief tegengeluid. Dit is een reddit post van 7 uur geleden van iemand die een ROG 3090 Strix OC in zijn PC heeft zitten ondertussen, en geeft aan dat ze dus wel degelijk aankomen in de EU. Let op. Het oorspronkelijke bericht waarin gezegd wordt dat er geen 3090 Strix (OC) geproduceerd wordt is voor Noord-Amerika en Canada...
Ik sta zelf op plek 15 (van de 28) bij Megekko, dus ook ik zit met smart op deze kaarten te wachten. In mijn geval de Master versie.Kartale schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:01:
Ik hoor eigenlijk vrij weinig van de Gigabyte 3080 Master / Xtreme. Ik begin een beetje te vermoeden dat er één lading (net voor launch) binnen is gekomen in NL en deze een paar tweakers blij hebben gemaakt. Verder is er nog bij geen enkele winkel nog een indicatie of een levering geweest.
Ik denk dat er binnen de eerste twee weken toch wel een tweede lading verwacht moet worden... Al zijn het maar 2 kaarten per winkel (ik ben nr. 2)
Heeft iemand inmiddels in de laatste twee weken (los van de launch-day) geluk gehad met een Master/Xtreme?
Zie ook deze tweet:
https://twitter.com/AORUS_UK/status/1315647042669154304?s=20
Duurt inderdaad best lang, al kan ik me moeilijk voorstellen dat het voor jou nog meer dan een maand gaat duren... wat alsnog onacceptabel is voor iemand die momenteel op plaats 7 staat. Ik sta inmiddels op 81 in de wachtrij bij Megekko, dus met het huidige tempo mag ik van geluk spreken als ik hem heb voor het einde van het jaar, ook al was mijn bestelling op 17 september slechts 10 minuten na 15:00 afgerond (omdat ik eerst op de Founders Edition wachtte die maar niet online is gekomen tot een paar uur later).marco-ruijter schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:48:
Vraag me echt af hoeveel MSI Gamin X Trio er weer bij Alternate binnen zullen druppelen. Stond vanaf 17 september op positie 12 en bijna een maand later gezakt naar positie 7. Dus bijna in een hele maand maar 5 plekken gezakt waarvan ik me afvraag of het niet gewoon ook annuleringen zijn.
Zijn weer veels te veel orders binnen gekomen ...
Vervolgens kon ze mijn order laten staan, en misschien zit ik dan wel bij de volgende levering...
toen zei ik "ik weet ook niet hoeveel anderen ook op de wachtlijst staan, en hoeveel jullie binnen krijgen"
Want gister hebben ze volgens mij ook niet heel veel binnen gekregen...
Dus heb ik de bestelling maar geannuleerd ............ want ze vragen al de hoofdprijs.
top service van coolblue.
[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 13-10-2020 09:19 ]
Net gebeld, had een online en winkel order geplaats. Online eerst, daarna voor de afhaal.Markovic89 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:08:
[...]
Had ik bij de MSI Gaming Trio ook. Hij ligt er niet.
Online order gaf ze al aan dat deze niet geleverd gaat worden (20:36 bevestiging). Winkel order zou morgen klaarliggen. Ik het verhaal uitleggen dat ik t niet vertrouw. Nee hoor meneer, is onderweg. Geloofde er natuurlijk niets van waarna ze toch nog even ging checken en ineens wist ze het niet zeker. Dus.. kan ik de winkel bellen? Nee. Kan jij de winkel bellen? Nee? Hoe kom ik er achter? Geen idee meneer.
Hebben t niet echt onder controle. Ga er maar vanuit dat er niets ligt. Jammer de bammer!
Signature
Facebook post is geupdate de 3090 Strix OC staat er nu wel bijmhjmaas schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:55:
[...]
Even een positief tegengeluid. Dit is een reddit post van 7 uur geleden van iemand die een ROG 3090 Strix OC in zijn PC heeft zitten ondertussen, en geeft aan dat ze dus wel degelijk aankomen in de EU. Let op. Het oorspronkelijke bericht waarin gezegd wordt dat er geen 3090 Strix (OC) geproduceerd wordt is voor Noord-Amerika en Canada...
https://www.facebook.com/...rmalink/3453015311448198/
Wat een drama weer daar, goed dat je de moeite nam, zal zelf ook zo even bellenmouzetc schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:20:
[...]
Net gebeld, had een online en winkel order geplaats. Online eerst, daarna voor de afhaal.
Online order gaf ze al aan dat deze niet geleverd gaat worden (20:36 bevestiging). Winkel order zou morgen klaarliggen. Ik het verhaal uitleggen dat ik t niet vertrouw. Nee hoor meneer, is onderweg. Geloofde er natuurlijk niets van waarna ze toch nog even ging checken en ineens wist ze het niet zeker. Dus.. kan ik de winkel bellen? Nee. Kan jij de winkel bellen? Nee? Hoe kom ik er achter? Geen idee meneer.
Hebben t niet echt onder controle. Ga er maar vanuit dat er niets ligt. Jammer de bammer!
Zou mooi zijn als we in de loop van de week ook in Nederland een paar exemplaatjes geleverd krijgen. Dan is het alleen nog maar afvragen of het een AMD 3900xt of 5900x wordt...DriesNL schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:14:
[...]
Ik sta zelf op plek 15 (van de 28) bij Megekko, dus ook ik zit met smart op deze kaarten te wachten. In mijn geval de Master versie.
Zie ook deze tweet:
https://twitter.com/AORUS_UK/status/1315647042669154304?s=20
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu
Iedereen die nu nog geen verzending heeft is te laat.DutchWing schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:30:
Dus ook al kom je door je bestelling bij Coolblue, je hebt gewoon kans dat je uit de wachtrij word gegooid? Hopelijk als melding binnenkomst dat ik op tijd ben
Ik krijg het vermoeden dat ik dit jaar mijn videokaart niet meer ga ontvangen.
Voordeel is dat ik alle ontwikkelingen (AMD, prijsveranderingen en 20GB versie) mee krijg en daarop gebaseerd altijd nog kan annuleren om een nieuwe bestelling te plaatsen, waar ik hopelijk een betere positie heb.
Maar dan kan je toch gewoon geïrriteerd bellen dat je op hold wilt staan? Of daar geven ze geen gehoor aan?n00bCoder schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:31:
[...]
Iedereen die nu nog geen verzending heeft is te laat.
Nja mijn pc houd de Gaming X nu 24/7 in de gaten, ben benieuwd

Ja dat sowieso. Er zijn weer 200+ order gedaan op max 40 kaarten. Bij de MSI was het 360+ bestellingen op 17 kaarten.DutchWing schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:30:
Dus ook al kom je door je bestelling bij Coolblue, je hebt gewoon kans dat je uit de wachtrij word gegooid? Hopelijk als melding binnenkomst dat ik op tijd ben
Daarnaast, als je je order laat lopen voor als de volgende lading binnenkomt, hebben ze geen queue systeem. Dus als je de eerste in de rij was kan je alsnog misgrijpen (volgens diverse medewerkers). Lijkt mij erg krom met een geautomatiseerd systeem.
Signature
Ik heb voorgesteld dat iedereen in de queue ‘first’ pick krijgt bij een volgende RTX levering los van het type. Can’t hurt trying.
Alles voor een glimlach.
Dus misgegrepen; order annuleren en opnieuw bestellen, LOL!!mouzetc schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:34:
[...]
Ja dat sowieso. Er zijn weer 200+ order gedaan op max 40 kaarten. Bij de MSI was het 360+ bestellingen op 17 kaarten.
Daarnaast, als je je order laat lopen voor als de volgende lading binnenkomt, hebben ze geen queue systeem. Dus als je de eerste in de rij was kan je alsnog misgrijpen (volgens diverse medewerkers). Lijkt mij erg krom met een geautomatiseerd systeem.
Geen info. Als ik vraag heb de voorbije weken iets ontvangen van MSI? of zit ik te wachten op een merk dat niet levert? anders kan ik voor een ander merk/versie kijken.
Hun antwoord: Wij zien niet wat we sinds launch ontvangen hebben ....
BS, een winkel dat niet weet wat aan hun geleverd is? ofwel is de persoon te lui, ofwel konden ze het echt niet zien omdat er echt niets is.
Zojuist gebeld, omdat gister werd toegezegd dat ik er wel bij zatmouzetc schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:34:
[...]
Ja dat sowieso. Er zijn weer 200+ order gedaan op max 40 kaarten. Bij de MSI was het 360+ bestellingen op 17 kaarten.
Je raad het niet.... zat er niet bij, mevr aan de telefoon voelde zich wel schuldig
En de volgende lading op 22 okt, dat zijn maar 10 kaarten, dusja weer geen hoop. Gaat heel lekker daar

Nice, dat is goed nieuwe. Heb zeker geen haast maar niet in productie was wel ff zweten. Voor cyberpunk zou leuk zijn en anders speel ik die later wel. Demon souls houdt me wel ff zoet 💪ravi400 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:20:
[...]
Facebook post is geupdate de 3090 Strix OC staat er nu wel bij
Heel fijn maar geen strix 3090 non-OC en laat Dat nou net de kaart zijn die ik heb besteldRick-vvv schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:39:
[...]
Nice, dat is goed nieuwe. Heb zeker geen haast maar niet in productie was wel ff zweten. Voor cyberpunk zou leuk zijn en anders speel ik die later wel. Demon souls houdt me wel ff zoet 💪

Please be aware information is limited to ASUS North Americaravi400 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:20:
[...]
Facebook post is geupdate de 3090 Strix OC staat er nu wel bij
This includes the US and Canada. If you are interested in other regions' availability you will need to reach out to ASUS and respective channel partners in those regions.
lijkt mij duidelijk toch?
Ah niet gezien hoop dan maar dat ik mijn 3080 Strix binnenkort kan ontvangenDiehardje22 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:02:
[...]
Please be aware information is limited to ASUS North America
This includes the US and Canada. If you are interested in other regions' availability you will need to reach out to ASUS and respective channel partners in those regions.
lijkt mij duidelijk toch?
Dit is wel echt bizar en gewoon te slecht voor woorden. Alle andere winkels hebben een queue-systeem. Maar een van de grootste webwinkels van Nederland krijgt het niet voor elkaar?mouzetc schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:34:
[...]
Ik zie nu dat de Gigabyte 3080 die gisteren te koop voor 889,- nu opeens voor 819,- op uitverkocht staat. Ze zitten dus ook flink te spelen met de prijzen
[ Voor 12% gewijzigd door Hugo_ijslijk op 13-10-2020 10:12 ]
Er zit wel een verschil tussen het niet voor elkaar krijgen en het niet geintegreerd te hebben. Zoals je zegt — ‘Alle andere winkels hebben een queue-systeem’ is ook niet compleet correct, volgens mij heeft een Azerty ook niet zo’n dergelijk systeem. Daarnaast zijn er vast meer bedrijven die deze ‘luxe voor de klant’ niet hebben of bieden.Hugo_ijslijk schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:06:
[...]
Dit is wel echt bizar en gewoon te slecht voor woorden. Alle andere winkels hebben een queue-systeem. Maar een van de grootste webwinkels van Nederland krijgt het niet voor elkaar?
[ Voor 7% gewijzigd door yefox op 13-10-2020 10:12 ]
Toch maar even een order geplaatst en aankijken of er een keer wat van geleverd wordt.
https://www.amazon.nl/gp/...ya_aw_od_pi?ie=UTF8&psc=1
Nou ja, de bestaande wachtrij systemen zijn na de 3080 lancering gemaakt wegens de belangstelling.Hugo_ijslijk schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:06:
[...]
Dit is wel echt bizar en gewoon te slecht voor woorden. Alle andere winkels hebben een queue-systeem. Maar een van de grootste webwinkels van Nederland krijgt het niet voor elkaar?
Bij CB is dat doorgaans totaal onzinnig. Bij de gemiddelde koelkast staan ze niet met honderden tegelijk te bestellen.
Ja maar die kaart staat al bijna twee weken te koop. Ondertussen verwacht ik dan ook een knoepert van een wachtrij.koenkokes schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:12:
Asus RTX 3080 Strix afgeprijsd bij Amazon.
Toch maar even een order geplaatst en aankijken of er een keer wat van geleverd wordt.
Eens, en als ze wel met een queue systeem zouden werken dan zaten de mensen die gister/vandaag bestelde op nummer 350 in de rij. CB werkt met ad-hoc plaatsing, dat kan zowel een voordeel als een nadeel zijn.m00 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:12:
[...]
Nou ja, de bestaande wachtrij systemen zijn na de 3080 lancering gemaakt wegens de belangstelling.
Bij CB is dat doorgaans totaal onzinnig. Bij de gemiddelde koelkast staan ze niet met honderden tegelijk te bestellen.
Heb hem erbij gezet, voor mocht SI toch niet over de brug komenkoenkokes schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:12:
Voor mij kan het alleen maar voordelig uitpakken, was toch te laat met bestellen, nu zijn alle piranha’s geactiveerd... Niet meer normaal de wachtrijenwesselus schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:16:
[...]
Eens, en als ze wel met een queue systeem zouden werken dan zaten de mensen die gister/vandaag bestelde op nummer 350 in de rij. CB werkt met ad-hoc plaatsing, dat kan zowel een voordeel als een nadeel zijn.

Die kans acht ik voorlopig klein aangezien die non oc volgens iemand van Asus zelfkoenkokes schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:12:
nog niet in productie is.
https://www.facebook.com/.../videos/2911095465658229/
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Ik wacht wel op de Radeon 6900xt
ASUS maakt die kaarten, niet Nvidiacontra_mundi schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:34:
Begrijp ik nou goed dat de asus 3800 strix non oc helemaal niet wordt geproduceerd in 2020? Dat is nou net de kaart die ik in bestelling heb bij alternate. Ik hoop echt dat de Amd launch niet niet net zo dramatisch wordt als die van Nvidia. Ik gun Nvidia mijn centen hierdoor niet meer.
Ik wacht wel op de Radeon 6900xt
Lees ff goed.Tjona100 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:25:
[...]
Die kans acht ik voorlopig klein aangezien die non oc volgens iemand van Asus zelf
Oh, bedankt voor de info..erg vreemdTjona100 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:25:
[...]
Die kans acht ik voorlopig klein aangezien die non oc volgens iemand van Asus zelf
Edit: ok nvm.
Ik wacht gewoon af. Niemand weet het precies
[ Voor 8% gewijzigd door koenkokes op 13-10-2020 10:42 ]
en vraag is er genoeg
Als dit waar is, raad ik aan om de 3080 TUF vanaf daar te bestellen, aangezien ik op 10/10 heb besteld.Beste A Suzuki,
Graag bevestigen wij dat je bestelling met ordernummer XXX vandaag is verzonden. Normaal gesproken kun je jouw bestelling morgen verwachten, maar wegens de coronamaatregelen en grote drukte bij PostNL kan het iets langer duren voor je pakket aankomt.
Referentie:
Bestelde producten:
4346679
Product: Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080 - Grafische kaart
Aantal: 1
PS: Ik hoop dat dit Google Translated-bericht niet te dom klinkt.
Nope niks binnen gekomen bij Alternate, maar er lijkt ook nog weg gegaan te zijn bij Megekko. Iemand hier stond nog steeds op 1Timmert7 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:35:
Is er iemand die zou kunnen bevestigen dat er gisteren bij Alternate ook EVGA kaarten de deur uit zijn gegaan? Of was dit alleen het geval voor megekko..Thanks!
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Precies de kaart die ik wil.
[ Voor 15% gewijzigd door prodygee op 13-10-2020 10:47 ]
Maar toch 120 euro duurder dan bij Launch... vind dit wel pijnlijktinsuke schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:44:
Geweldig nieuws van Azerty:
[...]
Als dit waar is, raad ik aan om de 3080 TUF vanaf daar te bestellen, aangezien ik op 10/10 heb besteld.
PS: Ik hoop dat dit Google Translated-bericht niet te dom klinkt.
Mja, ik verwacht niet hier in europa dat die kaarten in ene beschikbaar worden. Die non oc versies zijn nog nergens verschenen, dus wat hij zegt is op enige manier ook wel relevant voor hier.Diehardje22 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:38:
[...]
Lees ff goed.
Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss
Dat snap ik. Maar volgens mij is er geen 1 fabrikant die een redelijke productiestroom heeft voor Nvidia kaarten. Het is alsof er een ambachtelijk productie proces nodig is voor die kaarten.
Besteld, thnx, ben benieuwdprodygee schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:47:
Staat bij Azerty nu op voorraad. Balen dat ik aan m'n bestedingslimiet zit.
Ik heb m ook net besteld. Bevestiging al binnen. Ben benieuwd.prodygee schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:47:
Staat bij Azerty nu op voorraad. Balen dat ik aan m'n bestedingslimiet zit.
ik ook ja.. hoe laat?ArjenIsM3 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 10:51:
[...]
Ik heb m ook net besteld. Bevestiging al binnen. Ben benieuwd.
ben benieuwd...
[ Voor 98% gewijzigd door Uforay op 13-10-2020 10:55 ]
Bevestiging binnen om 10:49. Aantal gereserveerd staat nog op 0 en de voorraad is nu op dus denk dat jij hem hebt
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |