[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 152 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lycan-Strife
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12-02-2021
Ancalime schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 11:15:
[...]

Eigenlijk niet. Het is onder andere doordat mensen dergelijke bedragen willen beralen dat de makers van deze priducten op een gegeven moment zouden kunnen gaan denken dat een prijsverhoging wel ok is. Ik zou altijd msrp betalen als het maar enigzins mogelijk is. Ook al kan ik het betalen
En hoe meer mensen onlogische dingen doen zoals dit hoe erger het wordt. Kijk maar naar gaming en monetisation. Al die whales die gewoon alles non stop betalen. Daarom zijn lootboxen en al die andere zooi nog altijd booming business. Walgelijk is het eigenlijk.
Maar goed... Los van het feit dat IEDEREEN mag doen wat hij of zij wilt... Is het inderdaad niet slim of laten we zeggen enigzins normaal gedrag.

Weet iemand toevallig nog wat er met alternate aankomende week gaat gebeuren?
Kunnen we daar nog TUF kaarten verwachten? (Los van de gouden week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:41
Lycan-Strife schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 11:17:
[...]

En hoe meer mensen onlogische dingen doen zoals dit hoe erger het wordt. Kijk maar naar gaming en monetisation. Al die whales die gewoon alles non stop betalen. Daarom zijn lootboxen en al die andere zooi nog altijd booming business. Walgelijk is het eigenlijk.
Maar goed... Los van het feit dat IEDEREEN mag doen wat hij of zij wilt... Is het inderdaad niet slim of laten we zeggen enigzins normaal gedrag.

Weet iemand toevallig nog wat er met alternate aankomende week gaat gebeuren?
Kunnen we daar nog TUF kaarten verwachten? (Los van de gouden week).
Ach. Nvidia heeft die kaarten gewoon te koop in de markt gezet. Blijkbaar is er enorme vraag en er is geen alternatief. Dom besluit om de kaarten dan te goedkoop op de markt te zetten.

Ik verwacht eigenlijk heel snel een super waarbij de prijs richting de 1000 gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door giantgiantus op 11-10-2020 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 06:53
giantgiantus schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 11:27:
[...]

Ach. Nvidia heeft die kaarten gewoon te koop in de markt gezet. Blijkbaar is er enorme vraag en er is geen alternatief. Dom besluit om de kaarten dan te goedkoop op de markt te zetten.

Ik verwacht eigenlijk heel snel een super waarbij de prijs richting de 1000 gaat.
Dat zou kunnen maar heb het vorige keer nog even nagezocht. De 2080Ti heb ik overgeslagen maar wat ik heb betaald in de maanden na release van de nieuwe kaarten was( ongeveer):

980Ti 850 euro
1080 750 euro 30% winst in FPS
1080Ti 850 euro 30% winst in FPS

Dus de 3080 hadden ze wat duurder kunnen maken. De 2080 en 2080Ti waren achterlijk geprijsd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RedHeroDude
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16-06 16:44
Freaky Max schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 10:06:
[...]

Ik heb een kennis voor wie het bedrag niet veel voorstelt. En omdat het zijn belangrijkste hobbie is geeft hij er makkelijk veel geld aan uit. Hij heeft geen zin in wachtrijen en geneuzel, het valt binnen zijn besteedbaar inkomen voor gadgets. Je moet dit soort zaken niet te veel spiegelen op je eigen situatie.
Ik denk dat de meesten van ons het wel kunnen betalen, maar het gewoon weigeren. Ikzelf ook, ik ga niet 50% extra voor een product betalen aan een oplichter, ook al is dat de enige makkelijke manier om er op korte termijn 1 te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:11
PulsatingQuasar schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 11:36:
[...]

Dat zou kunnen maar heb het vorige keer nog even nagezocht. De 2080Ti heb ik overgeslagen maar wat ik heb betaald in de maanden na release van de nieuwe kaarten was( ongeveer):

980Ti 850 euro
1080 750 euro 30% winst in FPS
1080Ti 850 euro 30% winst in FPS

Dus de 3080 hadden ze wat duurder kunnen maken. De 2080 en 2080Ti waren achterlijk geprijsd.
Ik ben ervan overtuigd dat ze dit enkel gedaan hebben i.v.m. Big Navi. Als AMD niet met iets serieus had gekomen dan was de prestatie winst van de 3080 veel lager geweest en de prijs hoger. :) Die 2 weten van elkaar ongeveer, als niet precies, wat ze uit gaan brengen.

[ Voor 5% gewijzigd door Vissa66 op 11-10-2020 11:49 ]

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Registratie: April 2019
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

Ik had van iemand gehoord dat als je bij Amazon een RTX 3080 kan bestellen, dat je deze dan ook veel eerder binnen zult hebben?

Is Amazon.nl veilig of verstandiger om via Alternate, Azerty of Megekko te bestellen?

Het is alleen de NON OC version :-(
https://www.amazon.nl/ASU...080&qid=1602410887&sr=8-3

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Light21M
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 02-10 18:52
DutchWing schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:12:
Ik had van iemand gehoord dat als je bij Amazon een RTX 3080 kan bestellen, dat je deze dan ook veel eerder binnen zult hebben?

Is Amazon.nl veilig of verstandiger om via Alternate, Azerty of Megekko te bestellen?

veiliger dan amazon ga je niet vinden, die gaan niet rap failliet gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Light21M schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:17:
[...]

En met CC betalen, zodat het bedrag pas gereserveerd wordt als ze gaan leveren.

Heb de ROG al een tijdje daar in bestelling, mocht ie leverbaar worden.
Verder wacht ik voorlopig af (en koop misschien in de tussentijd een Zen3 proc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:02

VP.

[...]

Failliet misschien niet, maar of ze ooit überhaupt leveren?

Zie ook mijn shop review van een paar dagen geleden: https://tweakers.net/shop...azon-punt-nl/shopreviews/

Amazon.de is wel ok 👍

Edit: ik ben helaas niet de enige.

[ Voor 4% gewijzigd door VP. op 11-10-2020 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWing
  • Registratie: April 2019
  • Niet online

DutchWing

WP Installateur

[...]

Bedoel betreft garantie etc?
Want anders ga ik gewoon daar kopen!

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D / PV: 2150Wp Z/O 132° en 2580Wp N/W 312° Ik wil een warmtepomp.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-09 19:27
Heb er anders al tig keer besteld en is altijd perfect geweest, volgende dag in huis.
Wel savonds maar toch.
Geen klachten hier van Amazon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 18-07-2023
DutchWing schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:20:
[...]

Bedoel betreft garantie etc?
Want anders ga ik gewoon daar kopen!
Amazon is één van de makkelijkste met garantie etc. Het kan echter wel een tijdje duren voordat je daadwerkelijk wat in huis hebt momenteel. En je kan niet echt achterhalen hoelang je nog op je bestelling moet wachten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ceWGxhY1RRjuRJdn3M44mzjtwo0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bIMpqabDbgxnTR5nccaQehes.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Koelkie op 11-10-2020 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VP.

VP.

Virtua schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:22:
Heb er anders al tig keer besteld en is altijd perfect geweest, volgende dag in huis.
Wel savonds maar toch.
Het lijkt erop dat het gegarandeerd fout gaat als een product uit het hoofdmagazijn in Duitsland moet komen. De 3000 serie videokaarten zullen daar hoogstwaarschijnlijk ook arriveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Laatst online: 29-09 19:27
Je kan wel nu gratis met prime bestellen nu, misschien dat dat beter is dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.

VP.

Virtua schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:25:
Je kan wel nu gratis met prime bestellen nu, misschien dat dat beter is dan?
Helaas, wel of geen Prime maakt helemaal niets uit (ik had Prime genomen voor mijn bestelling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
Is er al bekend of nvidia zelf per direct is gestopt met verkopen van FE's via hun site?
Of kan er nog een drop komen op hun site zelf zolang ze nog geen retailer bekend hebben gemaakt?

(Ik volg totaal geen socials of (niet tech gerelateerd) nieuws...dus misschien kunnen jullie hier wat licht op schijnen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:53
Virtua schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 12:22:
Wel savonds maar toch.
Ik heb ook al 15 bestelling bij Amazon.nl geplaatst en snel en goed afgeleverd. Op die shopreviews van de grote partijen doe ik sowieso niks meer uit, want dan kun je nooit meer wat kopen. :+

Maakt toch niks uit. Die kun je zelf ook gewoon op die kloksnelheden laten draaien.

[ Voor 42% gewijzigd door NotSoSteady op 11-10-2020 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie

Nog één extra tip: check voor de zekerheid wel even of amazon de verkopende partij is. Want anders kan je met een andere verkopende partij te maken krijgen die wel wat moeilijker kan doen. (Zelf nog nooit meegemaakt maar je hoort weleens zulke verhalen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:06
Koelkie schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 13:30:
Is er al bekend of nvidia zelf per direct is gestopt met verkopen van FE's via hun site?
Of kan er nog een drop komen op hun site zelf zolang ze nog geen retailer bekend hebben gemaakt?

(Ik volg totaal geen socials of (niet tech gerelateerd) nieuws...dus misschien kunnen jullie hier wat licht op schijnen).
Er is sowieso al 1,5 week geen drop geweest op hun site dus ik vermoed dat er ook niets meer gaat komen.

Waarschijnlijk hebben ze deze beslissing nu genomen omdat ze toch totaal geen voorraad hebben.

Nu kan lekker alles naar de US. Stelletje paupers bij Nvidia...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:41
schumi1986 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:14:
[...]

Er is sowieso al 1,5 week geen drop geweest op hun site dus ik vermoed dat er ook niets meer gaat komen.

Waarschijnlijk hebben ze deze beslissing nu genomen omdat ze toch totaal geen voorraad hebben.

Nu kan lekker alles naar de US. Stelletje paupers bij Nvidia...
Is een Amerikaans bedrijf. Als een bedrijf uit Europa komt beginnen ze vaak ook eerst de thuismarkt te bedienen. Waarom het paupers zijn is me een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jody2k
  • Laatst online: 20-09 13:20

Dan klok je die toch gewoon manueel over? :) maakt niet echt uit.
Dat de Oc versies beter gebinned zijn is een fabeltje in 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masoud20r
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:32
Weet iemand hoe je de positie van je bestelling bij Informatique kan controleren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koelkie
Even mailtje naar nVidia de deur uitgedaan mbt eventuele drops via hun eigen site. I'll keep you posted.

Hi there,

I was wondering if nVidia will still sell Founders Editions of the RTX 3080 on their own website in Europe until they've found another retailer or if all sales of the 3080 FE are halted till further notice.

Would you be so kind to clarify this for all of us "I only want the Founders Edition" types?

With kind regards,

Lee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lmartinl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-06 19:04
jody2k schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:32:
[...]

Dan klok je die toch gewoon manueel over? :) maakt niet echt uit.
Dat de Oc versies beter gebinned zijn is een fabeltje in 2020
Tsja wat is binnen..

Doet me denken aan de discussie omtrent HDMI kabels en dat de 'kwaliteit niets uit maakt'. Het klopt dat signaal = signaal, in tegenstelling tot analoog signaal waarbij data verloren gaat. Maar als je een HDMI kabel van 20meter wil, dan is het verschil tussen een degelijke en de goedkoopste kabel mogelijk het verschil tussen wel of geen beeld hebben. De discussie is genuanceerder.

Stel ik heb 10 gpu's, en ik selecteer de 5 beste, clock ze hoger en stop ze in een OC model, dan noemen we het 'binnen'.
Stel ik pak er lukraak een paar, en test ze of ze een bepaalde target stabiel halen en zo niet gaan ze op de niet-OC stapel, dan noem je het waarschijnlijk niet binnen. Maar alsnog heb je met de OC-model garantie dat hij stabiel een aantal mhz draait, en bij de niet-OC niet die garantie.

Dus ja, prijs/kwaliteit is de niet-OC voor de 3080 zeker de betere deal, maar als je de meerprijs vergelijkt met je totale systeemprijs, gewoon gegarandeerd stabiel 100fps bij een bepaald spel op je 3440x1440 monitor wil halen, of geen zin hebt om zelf te OC-en, dan snap ik wel dat iemand voor de OC-variant gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsjuuh23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-06 11:56
masoud20r schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:39:
Weet iemand hoe je de positie van je bestelling bij Informatique kan controleren?
Mailtje sturen (op werkdagen) reageren meestal binnen een uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• killerbee1958
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:19
masoud20r schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 14:39:
Door een email naar de klantenservice. Altijd netjes binnen een uurtje antwoord

Oeps spuit 11 Nielsjuh was me al voor

[ Voor 6% gewijzigd door killerbee1958 op 11-10-2020 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik koop mijn 3080 ;;Ti;;wel in Juni 2021 of later. IIG voorraad. Hell no dat ik ga reserveren, dat verdienen ze niet.
Wat een bagger launch zeg met 2021 al om de hoek. Zelfs een 2080ti is 2ehands al weer 800 waard onderhand,.

Chronische gebrek aan high end kaarten en AMD doet ook niet mee. Vreselijk jaar

[ Voor 82% gewijzigd door A87 op 11-10-2020 15:07 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• marco-ruijter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-07 10:27
Kunnen we wat meer on topic blijven? Laatste paar dagen komen er steeds meer mensen hun gal spuwen op Nvidia of webshops.

Het is maar een videokaart en deze tread is bedoeld voor de leveringen en beschikbaarheid te volgen. Niet om te vertellen dat je op de 3080 Ti gaat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15:06
Laten we het gezellig houden.

[ Voor 92% gewijzigd door Blaat op 12-10-2020 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:23
Weet iemand wat de wachtrij is bij SiComputer voor de ASUS TUF 3080 non-OC?

Zojuist besteld omdat SiComputers nog normale prijzen hanteert.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superduif
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 00:02
Phyth0n schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 15:31:
Weet iemand wat de wachtrij is bij SiComputer voor de ASUS TUF 3080 non-OC?

Zojuist besteld omdat SiComputers nog normale prijzen hanteert.
9 dagen geleden heb ik deze kaart besteld. Ik sta momenteel op plek #8. Je kan ze even mailen om de plek in de wachtrij te achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JacobsT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-09 12:48
Nog altijd geen enkele update van Megekko omtrent men Strix 3090.

Nog steeds 6de in lijn dus nog altijd niets uitgeleverd van Asus blijkbaar.
Iemand anders toevallig wel al updates over strix kaarten bij andere winkels?

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 01-10 06:23

William/Ax3

We are Starstuff

JacobsT schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:03:
Nog altijd geen enkele update van Megekko omtrent men Strix 3090.

Nog steeds 6de in lijn dus nog altijd niets uitgeleverd van Asus blijkbaar.
Iemand anders toevallig wel al updates over strix kaarten bij andere winkels?
Denk ook niet dat je zondags een update kan verwachten :> en er zijn wel wat asus dingen geleverd hoor https://www.megekko.nl/info/RTX-3080

Of er al strix in nl is uitgeleverd heb ik zelf geen idee van wel tufs

[ Voor 7% gewijzigd door William/Ax3 op 11-10-2020 16:07 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PulsatingQuasar
  • Laatst online: 25-09 06:53
Er worden gelukkig inmiddels wel wat kaaten geleverd van Asus in Nederland maar echt veel is het jammer genoeg niet. Ik vraag me af of ze straks met 50+ per week kunnen leveren.

Van een hele tijd geleden toen ik een gamer laptop kocht van Asus weet ik nog dat de USA ook de eerste voorkeur had voor leveringen. Duurde maanden voordat deze te krijgen was in de EU. Gelukkig is dat wel verbeterd maar vraag me af of er niet ook gewoon meer naar de USA gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekiame
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-10 23:31
William/Ax3 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:06:
[...]

Denk ook niet dat je zondags een update kan verwachten :> en er zijn wel wat asus dingen geleverd hoor https://www.megekko.nl/info/RTX-3080

Of er al strix in nl is uitgeleverd heb ik zelf geen idee van wel tufs
Er zijn 13x 3080 rog strix oc kaarten uitgeleverd afgelopen week bij Megekko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firesworn1986
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-08-2021
Lekiame schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 16:44:
[...]

Er zijn 13x 3080 rog strix oc kaarten uitgeleverd afgelopen week bij Megekko.
Ongeveer evenveel als bij alternate dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rick-vvv
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-04 17:36
Uk en italie hebben de 3090 founders op amazon gezet. Zou een teken kunnen zijn dat nvidia amazon gaat gebruiken in europa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daruf
  • Laatst online: 21-05-2024
Woohoo weer 1 plekje opgeschoven bij Alternate voor de FTW Gaming van 11 naar 10.
Op dit tempo heb ik misschien een kaart nog dit jaar :)

(uiteraard is het een annulering en levert EVGA nog niks in Europa)
Maar top 10 voelt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bCoder
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 11:49
Rick-vvv schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 17:55:
Uk en italie hebben de 3090 founders op amazon gezet. Zou een teken kunnen zijn dat nvidia amazon gaat gebruiken in europa.
Heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagittary
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12-02 12:40
Iemand die weet of er al 3080 Strix non-OC zijn uitgestuurd of is het dusver alleen het OC model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoInvicto
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 30-01 15:54
Sagittary schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:07:
Iemand die weet of er al 3080 Strix non-OC zijn uitgestuurd of is het dusver alleen het OC model?
Alleen OC zijn geleverd en de non-OC is NIETS over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pezz
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23-07 19:54
Leveringen zullen de komende week (weken?) nog wel schaars zijn zeker ivm golden week afgelopen week in china? Productie is natuurlijk wel weer gestart maar daar zal wel wat tijd tussen zitten voordat het daadwerkelijk weer in de schappen ligt lijkt me? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:57
Pezz schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:32:
Leveringen zullen de komende week (weken?) nog wel schaars zijn zeker ivm golden week afgelopen week in china? Productie is natuurlijk wel weer gestart maar daar zal wel wat tijd tussen zitten voordat het daadwerkelijk weer in de schappen ligt lijkt me? :X
Als de lading van de week ervoor per schip is en afgelopen week, dan merken we pas het eind van de maand.

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesselus
  • Laatst online: 03-06-2024
Pezz schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:32:
Jep! Gaat nog wel een maandje overheen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nielsjuuh23
Reactie van Coolblue nadat ik mijn keuze heb doorgegeven:

'Beste Niels,

Bedankt voor het doorgeven van je keuze! Ik heb een notitie gemaakt op order xxxxxxxxx.

Hij is inderdaad rond de 23ste van deze maand weer op voorrraad. Ik hoop dat je snel je videokaart mag ontvangen!

Met vriendelijke groet,

Isa van Coolblue'

Gaat hier om de MSI Gaming X Trio RTX3080 :)

[ Voor 6% gewijzigd door nielsjuuh23 op 11-10-2020 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Worden er nog partijen deze week bij Megagekko en Alternate verwacht??

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pezz
Tasminos schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:35:
Worden er nog partijen deze week bij Megagekko en Alternate verwacht??
Megekko heeft updates op hun website over wat ze binnen hebben en de komende tijd verwachten. Alternate zegt dat ze geen idee hebben wat ze binnenkrijgen maar versturen wel kaarten. Aangezien beide sites een lading ventus kaarten binnen gehad hadden van de week lijkt het me dat wat je bij megekko kan verwachten ook bij alternate kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen543
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-09 12:33
nielsjuuh23 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:55:

'Beste Niels,

Bedankt voor het doorgeven van je keuze! Ik heb een notitie gemaakt op order xxxxxxxxx.

Hij is inderdaad rond de 23ste van deze maand weer op voorrraad. Ik hoop dat je snel je videokaart mag ontvangen!

Met vriendelijke groet,

Isa van Coolblue'

Heb je een MSI Gaming X Trio kunnen reserveren bij CoolBlue of zit jij ook weer op de F5 te drukken rond de 23e?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
Nog even terugkomen op m'n mail naar nVidia...

Het eerste automatische antwoord kwam toch nog steeds van nvidia.en.cs@digitalriver.com
Dusssss.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimBC
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 02-10 19:50
Koelkie schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:04:
Nog even terugkomen op m'n mail naar nVidia...

Het eerste automatische antwoord kwam toch nog steeds van nvidia.en.cs@digitalriver.com
Dusssss.... :?
Digital river is niet de fullfilment center. Zij verwerken alleen betalingen en geven dit dan door aan het fillfilment center. Digital river word vgm ook niet vervangen, alleen de distributeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AlexanderVC
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14-10-2020
Gedver, zullen we dit niet aanmoedigen en hem lekker onverkocht laten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-10 14:45
Hou er rekening mee dat Amazon.nl nooit de waarheid spreekt met voorraad en levering.
Dit is een van de slechtste winkels waar je kunt kopen en niet vergelijkbaar met de Duitse Amazon.
Je zou bijna zeggen dat het bedrijf een grote scam is.
Wat helaas bij Tweakers in de prijsvergelijk zit.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuvio
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:46
AlexanderVC schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:20:
[...]

Het wordt nog erger he, lees de verkoper's regels maar:

"SMITH'S TOYS & GAMES heeft geen beleid voor retourzendingen en terugbetalingen aangeleverd voor weergave op Amazon. Neem contact op met SMITH'S TOYS & GAMES om een terugbetaling aan te vragen of informatie te verkrijgen over beleidsregels die van toepassing kunnen zijn."

Ongelovelijk wat een schaamteloze scalper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lou louis
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12-09 19:18
en ze hebben er wel een paar verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
TimBC schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:49:
[...]

Digital river is niet de fullfilment center. Zij verwerken alleen betalingen en geven dit dan door aan het fillfilment center. Digital river word vgm ook niet vervangen, alleen de distributeur.
Beetje off-topic vraagje:
hoe zit het dan als de FE's via amazon gaan lopen? Dan gaan de betalingen toch ook niet meer via DR? Lijkt mij sterk dat amazon de bestellingen aanneemt, die doorstuurt naar DR en dat DR dit op zijn beurt weer doorstuurt naar het fullfilment center.
Maar ik heb er beperkt verstand van, dus voel je vrij om dit te weerleggen als je kennis van deze zaken hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 20:06

CyberDonky

DealBytes

Coen543 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:52:
[...]

Heb je een MSI Gaming X Trio kunnen reserveren bij CoolBlue of zit jij ook weer op de F5 te drukken rond de 23e?
Vermoedelijk op hetzelfde moment als mij. Er zijn 27 in de wacht gezet door Coolblue. Ze verwachten een grote batch waarin rond de 23e de MSI Trio X Gaming wordt verstuurd. Kreeg zelf ook een mailtje met wat ik wilde... Heb gekozen voor optie 1 om te wachten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JCreations
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 13:36
Het is helemaal niet zeker dat het via Amazon gaat.

Mogelijk zijn dit listing van scalpers die het via Amazon hebben verkocht. Artikel/link blijft dan bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
AlexanderVC schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:20:
[...]

Amen!

(Om niet teveel over scalpers te gaan praten in dit topic, beperk ik het tot het bovenstaande antwoord)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koelkie
JCreations schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:31:
Het is helemaal niet zeker dat het via Amazon gaat.

Mogelijk zijn dit listing van scalpers die het via Amazon hebben verkocht. Artikel/link blijft dan bestaan.
Vandaar ook de "als" in mijn vraag.
Ongeacht welke partij het wordt, blijft mijn vraag onbeantwoord.

(No offence ofc!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JCreations
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 13:36
Als het via Amazon gaat, dan zullen zij alles van begin tot eind regelen.

In tegenstelling tot aantal mensen hier, heb ik alleen maar goede ervaringen met hun. Prijzen zijn vaak scherp, levertijden acceptabel en wordt duidelijk gecommuniceerd. (Nee is ook een antwoord)

De klantenservice medewerkers zijn geen specialisten, maar dat kan je ook niet verwachten met de hoeveelheid artikelen die ze hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door JCreations op 11-10-2020 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimBC
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 02-10 19:50
Koelkie schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:28:
[...]

Beetje off-topic vraagje:
hoe zit het dan als de FE's via amazon gaan lopen? Dan gaan de betalingen toch ook niet meer via DR? Lijkt mij sterk dat amazon de bestellingen aanneemt, die doorstuurt naar DR en dat DR dit op zijn beurt weer doorstuurt naar het fullfilment center.
Maar ik heb er beperkt verstand van, dus voel je vrij om dit te weerleggen als je kennis van deze zaken hebt ;)
Hoever ik het begrijp is amazon zelf de fullfilment center en de verkoper.
Het kan natuurlijk zijn dat amazon de verkoper en fullfiller wordt, dan wordt idd Digital River volledig geskipt.
Het kan ook zijn dat je iets besteld bij Digital river (dus op de Nividia website) en dan Amazon's distributie kracht wordt ingezet om het pakketje bij je te krijgen. We moeten het allemaal nog zien. Er was een tweaker op discord die hier meer had ingedoken dan ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koelkie
TimBC schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:52:
[...]

Hoever ik het begrijp is amazon zelf de fullfilment center en de verkoper.
Het kan natuurlijk zijn dat amazon de verkoper en fullfiller wordt, dan wordt idd Digital River volledig geskipt.
Het kan ook zijn dat je iets besteld bij Digital river (dus op de Nividia website) en dan Amazon's distributie kracht wordt ingezet om het pakketje bij je te krijgen. We moeten het allemaal nog zien. Er was een tweaker op discord die hier meer had ingedoken dan ik.
Kijk! Heerlijk helder. Moetjos krasias!

Vandaar ook m'n post omtrent de auto reply die afkomstig was DR. Zolang er dus nog niet 100% duidelijkheid is omtrent het nieuwe distributienetwerk dat nVidia wil gaan gebruiken, kom ik tot de conclusie dat de scriptjes en sites die gebruikt worden om de nVidia site in de gaten te houden, gewoon nog even blijven draaien hier.

Nogmaals dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRickkert
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-11-2023
nielsjuuh23 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 19:55:

'Beste Niels,

Met vriendelijke groet,

Isa van Coolblue'

Beter! Mijne hebben ze geannuleerd zonder dat ik er enig zeggenschap in had. Jammer dat heb zo moet. Hopelijk heb jij hem wel snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene-Sackers
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-09 21:28
Daruf schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 18:15:
Woohoo weer 1 plekje opgeschoven bij Alternate voor de FTW Gaming van 11 naar 10.
Op dit tempo heb ik misschien een kaart nog dit jaar :)

(uiteraard is het een annulering en levert EVGA nog niks in Europa)
Maar top 10 voelt goed :)
Het tegenovergestelde. Mensen voor jou zijn aan het annuleren omdat er 0 binnen komt van EVGA. Ik ben van 8 naar 6 gegaan met de XC3 wegens annuleringen. Eerste batch zal wss meteen iets voor mij bij zitten, maar ja. Dan moet die batch überhaupt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjuuh23
Coen543 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 20:52:
[...]

9 Oktober besteld, kaart was op voorraad maar door groot aantal bestellingen was het systeem over de zeik gegaan waardoor de kaart dus uitverkocht was maar ik toch een bestelling heb kunnen doen (en ook heb kunnen betalen.

Sta nu op backorder, en krijg mijn kaart zodra ze weer binnenkomen bij Coolblue; dus rond de 23e van deze maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daruf
  • Laatst online: 21-05-2024
Rene-Sackers schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 23:15:
[...]

Het tegenovergestelde. Mensen voor jou zijn aan het annuleren omdat er 0 binnen komt van EVGA. Ik ben van 8 naar 6 gegaan met de XC3 wegens annuleringen. Eerste batch zal wss meteen iets voor mij bij zitten, maar ja. Dan moet die batch überhaupt komen.
Zoals ik al zei het is een annulering :)
Er zijn amper FTW Ultras in Europa en nog 0,0 FTW gaming.
Maar alsnog fijn om in de eerste 10 te zitten... als er ergens in 2025 een batch komt zit ik er maybe bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffbos
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-03-2024
@nielsjuuh23 Ik heb er 9 oktober ook 1 besteld.
Ik had de volgende dag heen gebeld of hij binnenkort binnnen zou komen.
Ze reageerden erg verbaasd bij coolblue over hoe ik uberhaupt een bestelling heb kunnen plaatsen....
Ze zeiden ook dat deze nog niet eens de verkoop in is gegaan. Erg vreemd allemaal....
Ook ik sta nu in backorder
Hoelaat had jij ongeveer besteld? ik geloof ik rond een uur of 1 de kaart was echt 2 minuten online ofzo.

groetjes,

Steff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TipsZ
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 25-03-2021
Een tweaker hier die via alternate.be een ASUS strix 3080 OC heeft ontvangen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• marvz0r
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-04 08:45
Zaterdag binnengekomen (donderdag verzonden). Op plek 30 begonnen bij Alternate.nl

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x6vor_qTpyIpyfYlAZ96xbmN5rI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8guR7TzWXfammg69WPRPbqim.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fn5wKwiwhpX-dxxrVZQuWSMV3qY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xZrKxHklrlJcr7LSmKbZMgXs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Ucew6trCWwv-0eESqHJZW5Pquo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QqSRQUXalMpKIaOmJ3v8OgHF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door marvz0r op 12-10-2020 08:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wesselus
  • Laatst online: 03-06-2024
marvz0r schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:15:
Zaterdag binnengekomen (donderdag verzonden). Op plek 30 begonnen bij Alternate.nl

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Is dat een Eagle!?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2zSCm1EBP4WWJOnEhtQecL4OZ-Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ehrBx9gCJySMPlUOCNXnkx7q.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door wesselus op 12-10-2020 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkerens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-07 21:58
Je kunt linksonderin nog net "G OC 10G" zien, dus een "GAMING OC 10G".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marvz0r
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-04 08:45
Ikkerens schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 08:24:
[...]

Je kunt linksonderin nog net "G OC 10G" zien, dus een "GAMING OC 10G".
Gaming OC inderdaad ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 21:03
Update van megekko Maandag 12-10 '20 8:25 (dikgedrukt = change):
Gigabyte, Vooralsnog hebben we geen info welke videokaarten van Gigabyte we kunnen verwachten deze week.
MSI, vandaag verwachten we nog een aantal RTX 3080 Gaming X trio 10G, we verwachten in de loop van de dag meer toezeggingen.
Asus, er is goede hoop op nog meer leveringen in de loop van de week, maar geen zekerheid.
Inno3D, voor vandaag zijn ons enkele RTX 3080 kaarten toegezegd.
EVGA, helaas hebben we geen nieuwe informatie over leveringen van dit merk.
Dit sluit niet uit dat we ook van andere merken RTX 3080 en 3090 videokaarten gaan ontvangen, we houden je op deze pagina op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimpoq
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21-11-2023
Wobin77 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 10:34:
[...]

Via deze link. Duurt wel even vooraleer je order is ingeboekt.
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080

Hier mijn situatie:
Jouw positie: 284 van de 323
FYI de wachtrij bij Megekko, ik heb dit weekend besteld.

Artikel: VGA MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO 10G
Jouw positie: 319 van de 323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHeroDude
  • Laatst online: 16-06 16:44
Megekko verwacht 'een aantal' Gaming X Trio kaarten vandaag... zal wel geen vrachtwagen vol zijn zoals ik had gehoopt (wat ik met plaats 91 in de rij wel nodig heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinova79
  • Laatst online: 20-01 13:07
Ergens nog langs gekomen wanneer ze weer Ventus kaarten ontvangen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• akaash00
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-09 16:35
Update Megekko! :D

Wat is geleverd en wat wordt verwacht
Gigabyte, vandaag (12-10) hebben we een aantal; RTX 3080 Gaming OC 10G en RTX 3080 Vision OC 10G ontvangen. Vooralsnog hebben we geen verdere info welke videokaarten van Gigabyte we kunnen verwachten deze week.
MSI, vandaag verwachten we nog een aantal RTX 3080 Gaming X trio 10G, we verwachten in de loop van de dag meer toezeggingen.
Asus, er is goede hoop op nog meer leveringen in de loop van de week, maar geen zekerheid.
Inno3D, voor vandaag zijn ons enkele RTX 3080 en RTX 3090 kaarten toegezegd, het gaat om de RTX 3080 iChill X3 en de RTX 3090 iChill X4. Van beide kaarten gaat er vrije voorraad komen (zoals het er nu naar uitziet 9:35).
EVGA, We verwachten vandaag enkel RTX 3080 FTW3 Ultra Gaming en RTX 3080 XC3 Ultra Gaming. Van de XC3 kaart gaat er vrije voorraad komen. (zoals het er nu naar uitziet 9:35)
Dit sluit niet uit dat we ook van andere merken RTX 3080 en 3090 videokaarten gaan ontvangen, we houden je op deze pagina op de hoogte.

_/-\o_

Alleen wacht ik nog op de 3090 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 21:03
En nogmaals megekko update (Maandag 12-10 '20 9:35):
Gigabyte, vandaag (12-10) hebben we een aantal; RTX 3080 Gaming OC 10G en RTX 3080 Vision OC 10G ontvangen. Vooralsnog hebben we geen verdere info welke videokaarten van Gigabyte we kunnen verwachten deze week.
Inno3D, voor vandaag zijn ons enkele RTX 3080 en RTX 3090 kaarten toegezegd, het gaat om de RTX 3080 iChill X3 en de RTX 3090 iChill X4. Van beide kaarten gaat er vrije voorraad komen (zoals het er nu naar uitziet 9:35).
EVGA, We verwachten vandaag enkel RTX 3080 FTW3 Ultra Gaming en RTX 3080 XC3 Ultra Gaming. Van de XC3 kaart gaat er vrije voorraad komen. (zoals het er nu naar uitziet 9:35)
Aantal gigabyte en er zouden nog een enkele EVGA kaarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0wZ
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-04-2021
Zuvio schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 22:21:
[...]

Het wordt nog erger he, lees de verkoper's regels maar:

"SMITH'S TOYS & GAMES heeft geen beleid voor retourzendingen en terugbetalingen aangeleverd voor weergave op Amazon. Neem contact op met SMITH'S TOYS & GAMES om een terugbetaling aan te vragen of informatie te verkrijgen over beleidsregels die van toepassing kunnen zijn."

Ongelovelijk wat een schaamteloze scalper.
Ze mogen wel dingen lulllen, maar Amazon blijft de baas. Op het moment dat je amazon benaderd en een refund of dergelijke vraagt wordt en ze doen moeilijk wordt hun account bevroren en mogen ze doei zeggen naar hun geld. De enige beleidsregels die tellen zijn van Amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tinsuke
  • Laatst online: 04-04 14:20
For whoever it might interest. This weekend I placed orders on multiple etailers (should've done it a long time ago). But one of them was Dustin Home, my place on their waiting line was a surprise:
  • 3080 FTW (non-Ultra): 1st
  • 3080 TUF OC: 2nd
  • 3080 TUF: 6th
I'm not sure if they'll get any supply any time soon, but if they do get some ASUS, I'll be getting one (probably two!). Their price isn't the best, but I'm fine with paying a bit more if I get a card sooner.
Ideally I wanted a FTW, but couldn't find a decently priced Ultra, so I went with the non-Ultra one, even though they just don't exist out there.
PS: Sorry for the post in English.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badnews.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
akaash00 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:47:

_/-\o_

Alleen wacht ik nog op de 3090 :*)
Dus ik bestellen, want de XC3 is de kaart die ik wil (korter, slechts 28.5cm).. pecies op moment van bestellen wordt de tekst geupdate :(
geen vrije voorraad meer (melding van 9:50)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pezz
RedHeroDude schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:44:
Megekko verwacht 'een aantal' Gaming X Trio kaarten vandaag... zal wel geen vrachtwagen vol zijn zoals ik had gehoopt (wat ik met plaats 91 in de rij wel nodig heb).
Ik sta ongeveer hetzelfde voor dezelfde kaart maar dan bij Alternate. Van wat ik hoor komt er pas tussen de 21 en 23ste een redelijke lading trios binnen in de EU. Laten we het hopen. Vandaag zal wel weer 5 tot 10 kaarten zijn helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaash00
badnews.nl schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:54:
[...]

Dus ik bestellen, want de XC3 is de kaart die ik wil (korter, slechts 28.5cm).. pecies op moment van bestellen wordt de tekst geupdate :(
Ah jammer, Ik zie het inderdaad. Vrije voorraad is alweer op. Dat ging snel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angilo
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:12
Ik wil nog bestellen, denken jullie dat het zin heeft? Ik lees hier positie 3xx, etc. Ik heb zelf namelijk niet echt haast, misschien dat ik dan de kaarten die zo binnen komen druppelen beter aan anderen kan gunnen die wel haast hebben...

Of is de algehele verwachting voor de RTX 30XX serie dat het zo blijft qua levertijden?

[ Voor 16% gewijzigd door Angilo op 12-10-2020 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supergiel
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-04-2023
akaash00 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:47:

Oeh! Nummer 2 in de rij voor Vision OC 8)
Dat wordt weer de hele dag mijn mail refreshen en morgen bij de deur posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akaash00
Maar dat betekent als de eerste EVGA 3080 kaarten binnenkomen, dat we nog een week moeten wachten voor de 3090. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorisc_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 11:08
badnews.nl schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:54:
[...]

Er staat 'gaat er komen', dus denk dat ze vanmiddag pas voorraad krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bCoder
Megekko: Inno3D, voor vandaag zijn ons enkele RTX 3080 en RTX 3090 kaarten toegezegd, het gaat om de RTX 3080 iChill X3 en de RTX 3090 iChill X4. Van beide kaarten gaat er vrije voorraad komen (zoals het er nu naar uitziet 9:35).

Die 3080 is wel duur... 999e

[ Voor 8% gewijzigd door n00bCoder op 12-10-2020 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:21
antonlissone schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:05:
Megekko: Inno3D, voor vandaag zijn ons enkele RTX 3080 en RTX 3090 kaarten toegezegd, het gaat om de RTX 3080 iChill X3 en de RTX 3090 iChill X4. Van beide kaarten gaat er vrije voorraad komen (zoals het er nu naar uitziet 9:35).

Die 3080 is wel duur... 999e
JA.. en zo goed is hij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovic89
  • Laatst online: 23-08-2024
Aggressor schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:06:
[...]

JA.. en zo goed is hij ook niet.
Dan wacht ik toch liever op mijn X4 tegen 800 euro bij Alternate. Ondanks dat ik erg ongeduldig begin te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Angilo schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:58:
Ik wil nog bestellen, denken jullie dat het zin heeft? Ik lees hier positie 3xx, etc. Ik heb zelf namelijk niet echt haast, misschien dat ik dan de kaarten die zo binnen komen druppelen beter aan anderen kan gunnen die wel haast hebben...

Of is de algehele verwachting voor de RTX 30XX serie dat het zo blijft qua levertijden?
Het is vooral welke kaart je wil en tegen welke prijs. Zoals je kunt lezen waren er vandaag bij Megekko EVGA GeForce RTX 3080 XC3 GAMING kaarten te bestellen met een snelle levertijd. Deze kaart is eigenlijk een van de "instapmodellen" van het merk (MSRP is 749 USD, dus 749 of 759 euro), maar verkoopt dus nu prima voor 909 euro.

Als je bereidt bent meer te betalen dan kun je dus vaak wel iets vinden met een redelijke levertermijn. In die zin is het dan de webwinkel ipv de consument die "scalpt", dus je moet voor jezelf bepalen of dat het waard is, of dat je liever voor een lager bedrag in een lange wachtrij gaat aansluiten. Megekko probeert in ieder geval goed te verdienen aan de lage voorraad aantallen.

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 12-10-2020 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 21:28
https://www.sicomputers.n...05411.html?sqr=V388-002R&

iemand nog vakantiegeld over? ligt er 1tje staat er bij ze

edit; MSI GeForce RTX 3090 Ventus 3X 24G OC

[ Voor 13% gewijzigd door DVDL op 12-10-2020 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Priester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 19:56
Markovic89 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:08:
[...]

Dan wacht ik toch liever op mijn X4 tegen 800 euro bij Alternate. Ondanks dat ik erg ongeduldig begin te worden.
Ik heb die ook in bestelling staan bij Alternate maar ik zie enkel de 3080 X3 voorbij komen en de 3090 X4. Heb die X4 3080 nog nergens voorbij zien komen bij mede-Tweakers en ook maar één degelijke review uit Azië.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pezz
Angilo schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 09:58:

Als je nu in de rij gaat staan voor een 3080 kan je nog wel even wachten inderdaad. Misschien slimmer om gelijk een 3070 te bestellen of een AMD kaart aan het einde van de maand zodat je vroeg in de rij staat? Voordat alle 3080 kaarten zijn uitgeleverd is het alweer 2021 denk ik. ;w Misschien dat je er 1 kan snipen ergens als je toch per se een 3080 wilt. Soms poppen ze wel eens ergens op als het je niet uitmaakt welke merk en versie het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovic89
  • Laatst online: 23-08-2024
De Priester schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:13:
[...]

Ik heb die ook in bestelling staan bij Alternate maar ik zie enkel de 3080 X3 voorbij komen en de 3090 X4. Heb die X4 3080 nog nergens voorbij zien komen bij mede-Tweakers en ook maar één degelijke review uit Azië.
Ik zal vandaag nog eens met Inno3D gaan bellen hoe het zit met de X4 leveringen in NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik ben zelf ook in de markt voor de 3080 maar zie dat pre-orderen nu nog weinig nut heeft. ik wil ook geen belachelijke prijzen gaan betalen om hem snel in huis te hebben. wellicht ergens begin q2 2021 ofzo als de voorraad er weer een beetje is. wil dan voor de MSI Gaming x trio 3080 gaan. simpelweg omdat mijn ervaringen met Asus garantie afhandelijk niet heel best zijn. op het moment een 1080-ti in afhandeling en die is nu al ruim 3 maanden weg. uiteindelijk gaan ze hem "repareren" i.p.v. vervangen. dus geen Asus meer voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n00bCoder
Die SI Computers is wel een beetje een vage tent... voor alle kaarten zijn de prijzen normaal en vrij gunstig tov van andere winkels. Totdat ze iets in de vrije verkoop hebben - dan gaat de prijs x 1.5

[ Voor 61% gewijzigd door n00bCoder op 12-10-2020 10:25 ]

Pagina: 1 ... 152 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord