[NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 148 ... 629 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 38 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 07:26
Hebben de 3080 tuf kopers van Coolblue al wat vernomen qua verzending.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapenstaart
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 15:13
Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:27:
Hebben de 3080 tuf kopers van Coolblue al wat vernomen qua verzending.
Volgens mij hebben sommige mensen rond 13:30 verzendbevestiging gehad, als je deze nog niet hebt gehad ben je hoogstwaarschijnlijk te laat geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
jaapenstaart schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:29:
[...]

Volgens mij hebben sommige mensen rond 13:30 verzendbevestiging gehad, als je deze nog niet hebt gehad ben je hoogstwaarschijnlijk te laat geweest.
Dat waren de order bevestigingen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinny98
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-02 01:07
jaapenstaart schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:29:
[...]

Dit was coolblue Nederland zeker?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapenstaart
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 15:13
DeZwarteRijder schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:55:
Ik heb op Coolblue ook de 3080 TUF besteld en ik heb om 9:42 de orderbevestiging gehad en om 13:30 kreeg ik een verzendbevestiging met Track & Trace link.
Deze bedoel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markovic89
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-08-2024
Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:30:
[...]

Dat waren de order bevestigingen.
Op 09.43 bestelbevestiging heb je er naast gegrepen in elk geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysis
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 06-11-2020
Toinetto schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:10:
[...]

Allemaal cancels, ik sta op plek 6 van deze kaart. En daar sta ik al ongeveer 3 weken op.
De enige manier om van plek te veranderen daar is door annuleringen van mensen die het spel van Alternate inmiddels doorhebben en het terecht zat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
Markovic89 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:34:
[...]

Op 09.43 bestelbevestiging heb je er naast gegrepen in elk geval
Jammer had 9.45 order bevestiging, betaling was om 9.39 bij hun.

Maar zal wel vreemd zijn dat ze dan even niets laten weten dat het niet verzonden zou worden, gaat best om een hoop geld.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefcakie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-08 23:25
Overigens, mijn bestelling geannulleerd bij CB. Compliment, dezelfde dag nog het geld terug op mijn rekening. Bij Azerty duurde het een week, Alternate 5 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybiker
Beefcakie schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:39:
Overigens, mijn bestelling geannulleerd bij CB. Compliment, dezelfde dag nog het geld terug op mijn rekening. Bij Azerty duurde het een week, Alternate 5 dagen.
Ach ik laat hem nog een weekie staan, zal denk dan eerder aan de beurt zijn als ergens anders.

Ben niet bang dat het fout gaat bij CB met me centjes.

[ Voor 7% gewijzigd door Skybiker op 09-10-2020 16:41 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinova79
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-01 13:07
Krijgen Megekko en dergelijke ook zaterdag eventueel zendingen binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yefox
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-09 15:16
sinova79 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:44:
Krijgen Megekko en dergelijke ook zaterdag eventueel zendingen binnen?
De meesten krijgen zaterdags niks binnen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hav0cer
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01-2021
Heeft er eigenlijk al iemand een 3090 in bestelling geleverd gekregen via Tones.be?
Ik probeer ze al dagen telefonisch te bereiken om wat transparantie te krijgen over de huidige status.
Heb de indruk, dat ze in het algemeen moeilijk telefonisch te bereiken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 27-09 17:16
hav0cer schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:57:
Heeft er eigenlijk al iemand een 3090 in bestelling geleverd gekregen via Tones.be?
Ik probeer ze al dagen telefonisch te bereiken om wat transparantie te krijgen over de huidige status.
Heb de indruk, dat ze in het algemeen moeilijk telefonisch te bereiken zijn.
Wou daarnet ook eens bellen en geraakte ook niet binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hav0cer
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-01-2021
zyraxion schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:58:
[...]

Wou daarnet ook eens bellen en geraakte ook niet binnen...
Mjah, ik neem aan dat ik nog eens een mailtje moet sturen, maar eh... Daar is het antwoord gewoon, nog geen update, zonder iets van info wanneer er wel een update te verwachten is. Ik neem aan dat ze zelf het extreem lastig vinden, anderzijds ben ik ook hun klant, en verwacht ik gewoon proactieve transparantie. Ik ga heus niet annuleren en ergens anders opnieuw als laatste in de rij aanschuiven :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:17
Heb 2 verhalen gelezen hier over CB. Er zijn geen MSI kaarten binnengekomen en er zijn een paar MSI kaarten binnengekomen. Iemand al daadwerkelijk een statuswijziging of toezegging van een kaart?

Signature

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• n00bCoder
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:49
mouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:07:
Heb 2 verhalen gelezen hier over CB. Er zijn geen MSI kaarten binnengekomen en er zijn een paar MSI kaarten binnengekomen. Iemand al daadwerkelijk een statuswijziging of toezegging van een kaart?
Ze zijn iig lastig te bereiken. Dan maar twitter:
https://twitter.com/antonlissone/status/1314575146238316549

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaaskroket
  • Laatst online: 28-07 10:13
Je kan ook gewoon even een dagje wachten. Coolblue kennende laten ze je gewoon via de mail weten wat de status is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRickkert
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-11-2023
mouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:07:
Had er ook een besteld en heb ze 2x gebeld, 1x zeiden ze geen kaarten de andere keer ging het over 4 kaarten, geen idee dus

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mouzetc
Pindakaaskroket schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:14:
[...]

Je kan ook gewoon even een dagje wachten. Coolblue kennende laten ze je gewoon via de mail weten wat de status is.
Als je 900euro uitgeeft aan een product dat dezelfde avond of de volgende dag geleverd zou worden is t wel zo fijn te weten waar je aan toe bent toch? Telefonisch, mail en whatsapp lijken ze vrij onbereikbaar. Vind hier niets geks aan.

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Badgeryayo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-05 06:44
Zojuist een bestelling bij Office Centre geplaatst voor een MSI 3080 GAMING voor 794. Geeft aan binnen 10 werkdagen leverbaar te zijn, al neem ik dat met een korreltje zout.

Inmiddels kan de kaart als je hem in je winkelmandje stopt niet meer afgerekend worden.

Iemand anders die hier ook een bestelling heeft lopen of contact heeft gehad met de klantenservice en meer info heeft?

https://www.officecentre.nl/msi/5222401.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 20:06

CyberDonky

DealBytes

Badgeryayo schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:18:
Zojuist een bestelling bij Office Centre geplaatst voor een MSI 3080 GAMING voor 794. Geeft aan binnen 10 werkdagen leverbaar te zijn, al neem ik dat met een korreltje zout.

Inmiddels kan de kaart als je hem in je winkelmandje stopt niet meer afgerekend worden.

Iemand anders die hier ook een bestelling heeft lopen of contact heeft gehad met de klantenservice en meer info heeft?

Yes, ik heb hier op dit moment een order staan. Een aantal andere ook op Discord. 1 van de leden had contact opgenomen met Office Center. Zij gaven aan dat er 13 besteld waren en die komen 19 oktober binnen. Dus op dit moment, NIET op voorraad. Ik heb hoge verwachtingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaaskroket
  • Laatst online: 28-07 10:13
mouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:15:
[...]

Als je 900euro uitgeeft aan een product dat dezelfde avond of de volgende dag geleverd zou worden is t wel zo fijn te weten waar je aan toe bent toch? Telefonisch, mail en whatsapp lijken ze vrij onbereikbaar. Vind hier niets geks aan.
Het feit dat ze niet reageren en er enorm veel orders zijn geplaatst zegt al genoeg, er is duidelijk iets mis gegaan. Komt allemaal goed, geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Pindakaaskroket schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:20:
[...]

Het fijt dat ze niet reageren en er enorm veel orders zijn geplaatst zegt al genoeg, er is duidelijk iets mis gegaan. Komt allemaal goed, geduld.
Sorry, maar dan komt het dus niet goed haha. Ja, tuurlijk, je kan de order later lopen of je geld teeugkrijgen, maar dat is niemand zijn intentie. Ik zit me hier ook niet op te vreten hoor, maar jij bekijkt het iets te kalmpjes jn mijn ogen ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emphast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-10 06:32
Badgeryayo schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:18:

Als ik hem daar probeer af te rekenen, krijg ik de boodschap
Te weinig voorraad
en kan ik niet doorgaan :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRickkert
mouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:22:
[...]

Sorry, maar dan komt het dus niet goed haha. Ja, tuurlijk, je kan de order later lopen of je geld teeugkrijgen, maar dat is niemand zijn intentie. Ik zit me hier ook niet op te vreten hoor, maar jij bekijkt het iets te kalmpjes jn mijn ogen ;)
Even verder voor jullie: wat mij verteld is dat voor de mensen die geen videokaart krijgen ze een email zullen ontvangen waarin staat dat je geld terug overgemaakt zal worden.
Je zou beter verwachten van coolblue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xynomis
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 19-05-2021

xynomis

ctrl c + ctrl v

TheRickkert schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:23:
[...]

Even verder voor jullie: wat mij verteld is dat voor de mensen die geen geld krijgen ze een email zullen ontvangen waarin staat dat je geld terug overgemaakt zal worden.
Je zou beter verwachten van coolblue
Dus mensen die geen geld krijgen krijgen geld? 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRickkert
xynomis schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:27:
[...]

Dus mensen die geen geld krijgen krijgen geld? 7(8)7
Aangepast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mouzetc
Net CB toch aan de lijn gehad! Even doorgevraagd.. er lijken 17 kaarten binnen zijn gekomen en een enorme rij aan orders daarop. Ze kreeg het niet voor elkaar te zien wie er kaarten uitgeleverd krijgen. De kaarten gaan gewoon de wachtrij door. Je kan dus vandaag/morgen een verzendbevestiging krijgen en anders sluit je achteraan de rij en wacht je op de volgende levering.

Weer een ander verhaal en weet niet welke er waar is, maar dit kwam er uit na 3 minuten overleg tussen 2 collegas.

Met het aantal bots/scalpers/scripts dat overal bezig is, het aantal mensen dat alleen al hier gereageerd heeft dat ze kaart hebben aangeschaft is de kans dus erg klein dat je wat geleverd krijgt!

[ Voor 16% gewijzigd door mouzetc op 09-10-2020 17:38 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tCC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:16

tCC

mouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:37:
Net CB toch aan de lijn gehad! Even doorgevraagd.. er lijken 17 kaarten binnen zijn gekomen en een enorme rij aan orders daarop. Ze kreeg het niet voor elkaar te zien wie er kaarten uitgeleverd krijgen. De kaarten gaan gewoon de wachtrij door. Je kan dus vandaag/morgen een verzendbevestiging krijgen en anders sluit je achteraan de rij en wacht je op de volgende levering.

Weer een ander verhaal en weet niet welke er waar is, maar dit kwam er uit na 3 minuten overleg tussen 2 collegas.
Ach, of hij komt morgen of hij komt niet, niet meer, niet minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn507
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-09-2023

Met het aantal bots/scalpers/scripts dat overal bezig is, het aantal mensen dat alleen al hier gereageerd heeft dat ze kaart hebben aangeschaft is de kans dus erg klein dat je wat geleverd krijgt!
Van de ASUS of van de MSI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRickkert

Toch raar zoveel verhalen, de ene zegt te kunnen zien dat je er niet bij zit, de ander dit. Hopelijk toch een leermoment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 17:33
CyberDonky schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:20:
[...]

Yes, ik heb hier op dit moment een order staan. Een aantal andere ook op Discord. 1 van de leden had contact opgenomen met Office Center. Zij gaven aan dat er 13 besteld waren en die komen 19 oktober binnen. Dus op dit moment, NIET op voorraad. Ik heb hoge verwachtingen :)
welke discord?

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-10 06:23

William/Ax3

We are Starstuff

Iemand op twitter had evga gevraagd naar de dutch stock:
Jacob Freeman
For Dutch supply only limited supply has made it there so far but we have more on the way. Sorry I do not have any ETA's at this moment though.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Zie topic warning voor de link.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybiker
Zit nu met CB aan de foon, ik had geleverd moeten krijgen daar ik op tijd besteld had, maar is een zooitje geworden qua verzenden, heb je nu nog geen t&t dan heb je pech, wacht nu op een oplossing in wachtiijd, ga het zo horen.

[ Voor 3% gewijzigd door Skybiker op 09-10-2020 17:48 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 20:06

CyberDonky

DealBytes

YES! Het is feest hier *O* Zojuist met Coolblue gebeld en de medewerkster gaf aan dat hij ingepakt wordt en vanavond wordt verzonden! Hopppaaaaaaa

Om 13:21 uur had ik ontvangstbevestiging gekregen van Coolblue voor de MSI Gaming Trio X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xynomis

xynomis

ctrl c + ctrl v

Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:48:
Zit nu met CB aan de foon, ik had geleverd moeten krijgen daar ik op tijd besteld had, maar is een zooitje geworden qua verzenden, heb je nu nog geen t&t dan heb je pech, wacht nu op een oplossing in wachtiijd, ga het zo horen.
Wauw willekeurige verzending... dat is wel zuur voor de gene die als eerst komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybiker
xynomis schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:49:
[...]

Wauw willekeurige verzending... dat is wel zuur voor de gene die als eerst komt.
Ze zijn nu aan het overleggen wat ze gaan doen, nog steeds in de wacht.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-06 16:37

zar

Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:51:
[...]

Ze zijn nu aan het overleggen wat ze gaan doen, nog steeds in de wacht.
Nu je ze aan de lijn hebt, zou je kunnen vragen wanneer ze de STRIX kaarten verwachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinnie84
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-09 18:14
Robbinb1993 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:49:
[...]

De levering van de Gaming X Trio op megekko is blijkbaar nog een dag uitgesteld. Dit staat nu in de statement op de website: "De RTX 3080 Gaming X trio 10G laat helaas nog een werkdag op zich wachten.". Ik sta zelf bijna vooraan de wachtrij bij Alternate, ben wel benieuwd hoeveel megekko er binnen gaat krijgen. Alternate had er een paar dagen geleden maar 5 binnen gehad.
Was zelf een van de eerste bij Alternate, maar er is iets fout gegaan en sta nu achteraan. Nog wel voor de eerste prijs gelukkig, 779 uit m'n hoofd. Bedankt voor het delen in ieder geval, ben benieuwd. Zal voor je duimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xynomis

xynomis

ctrl c + ctrl v

zar schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:52:
[...]

Nu je ze aan de lijn hebt, zou je kunnen vragen wanneer ze de STRIX kaarten verwachten?
Heb ze daar ook vandaag en gistere over gebeld. Verwachting was gister -> gister of vandaag. Verwachting vandaag was -> vandaag of ergens volgende week ZONDER ZEKERHEID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRickkert
CyberDonky schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:48:
YES! Het is feest hier *O* Zojuist met Coolblue gebeld en de medewerkster gaf aan dat hij ingepakt wordt en vanavond wordt verzonden! Hopppaaaaaaa

Om 13:21 uur had ik ontvangstbevestiging gekregen van Coolblue voor de MSI Gaming Trio X
Zuur wel, ik had ook om 13.21 maar greep mis, veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn507
Vinnie84 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:53:
[...]

Was zelf een van de eerste bij Alternate, maar er is iets fout gegaan en sta nu achteraan. Nog wel voor de eerste prijs gelukkig, 779 uit m'n hoofd. Bedankt voor het delen in ieder geval, ben benieuwd. Zal voor je duimen.
Jezus, dat is echt naar. Ik zou allang weg zijn bij die zaak als ze dat bij mij hadden gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-06 16:37

zar

xynomis schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:53:
[...]

Heb ze daar ook vandaag en gistere over gebeld. Verwachting was gister -> gister of vandaag. Verwachting vandaag was -> vandaag of ergens volgende week ZONDER ZEKERHEID
Vriendelijk bedankt :)
Jammer dat ze overal altijd zeggen “zonder zekerheid” kunnen ze zelf waarschijnlijk weinig aan doen maar lijkt me dat de communicatie van de leverancier dan niet ideaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikatje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 17:57
TheRickkert schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:55:
[...]

Zuur wel, ik had ook om 13.21 maar greep mis, veel plezier!
Ik ben benieuwd hoe random het gaat worden, mijne was om 13:20 binnen. Misschien zo is even bellen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybiker
Net van de Foon af met CB, maandag tot woensdag is mij toegezegd van hogerhand, dit wel omdat mensen na mijn bestelling wel een kaar opgestuurd hebben gekregen. Gaat het helemaal fout kan het een week extra duren, maar dat is alsnog sneller, dan ergens anders.

Dus mensen die nu even benadeeld zijn krijgen voorrang.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie84
  • Laatst online: 21-09 18:14
stijn507 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:55:
[...]

Jezus, dat is echt naar. Ik zou allang weg zijn bij die zaak als ze dat bij mij hadden gedaan
Ik heb zelf een 3090 FE gekocht, deze is voor iemand anders. Ik had nog wel een kortingsbon aangeboden gekregen van 15 euro, wegens het ongemak. Ik had zelf op launch day om 14:52 uur mijn bestelling afgerond. Was dus echt teleurgesteld, laatste keer Alternate helaas voor mij. Die bon heb ik overigens geweigerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybiker
zar schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:52:
[...]

Konden ze niet zeggen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRickkert
Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:04:
Net van de Foon af met CB, maandag tot woensdag is mij toegezegd van hogerhand, dit wel omdat mensen na mijn bestelling wel een kaar opgestuurd hebben gekregen. Gaat het helemaal fout kan het een week extra duren, maar dat is alsnog sneller, dan ergens anders.

Ja en ik heb nu mn kaart geannuleerd omdat ik niks kreeg, zou ik nog kans maken (Natuurlijk niet)? Manmanman echt ellende

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn507
Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:04:

Dit is het nieuwe laag... Hoe moeilijk is het om een queue systeem te programmeren? Belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
TheRickkert schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:05:
[...]

Ja en ik heb nu mn kaart geannuleerd omdat ik niks kreeg, zou ik nog kans maken (Natuurlijk niet)? Manmanman echt ellende
Gewoon de site goed in de gaten houden vanaf maandag ochtend.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRickkert
Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:07:
[...]

Gewoon de site goed in de gaten houden vanaf maandag ochtend.
Voor een andere kaart bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
TheRickkert schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:08:
[...]

Voor een andere kaart bedoel je?
Als je hem heb afgezegd, denk ik dat je opnieuw moet bestellen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRickkert
Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:10:
[...]

Als je hem heb afgezegd, denk ik dat je opnieuw moet bestellen.
Jep ga ik ook vanuit, jammer maar helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
TheRickkert schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:11:
[...]

Jep ga ik ook vanuit, jammer maar helaas!
Gewoon even de hond trainen om op F5 te drukken, hou gewoon de site in de gaten, begreep ik eruit, vanaf maandag zullen er mondjes maat bestellingen kunnen worden gedaan denk ik zomaar, ze verwachten ze dan weer te hebben, en ze bouwen geen wachttijd op met een preorder systeem. Daar is ook wel wat van te zeggen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn507
Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:14:
[...]

Gewoon even de hond trainen om op F5 te drukken, hou gewoon de site in de gaten, begreep ik eruit, vanaf maandag zullen er mondjes maat bestellingen kunnen worden gedaan denk ik zomaar, ze verwachten ze dan weer te hebben, en ze bouwen geen wachttijd op met een preorder systeem. Daar is ook wel wat van te zeggen.
Eerst moeten ze de huidige wachtrij wegwerken. Daarna kunnen ze pas aan nieuwe orders beginnen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-10 07:00
William/Ax3 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:43:
Iemand op twitter had evga gevraagd naar de dutch stock:

[...]
Ja limited als in helemaal niks

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naruske
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-10 13:45
Heb vandaag een mailtje gestuurd naar Tones. Ik sta 7des in de wachtrij voor een msi ventus non oc 3080. Besteld op 17 sept rond 3u21 aan 719 euries.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steaktartaar
  • Laatst online: 04-06-2023
Tones:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DiL_ZA1mCOLkJ4YS0qa_1dWoWy8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qAjoQv8guOA4tKBYtClh4lwG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikatje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 17:57
CyberDonky schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:48:

Helaas, mijn order bevestiging 13:20 gekregen en heb net gehoord dat ik het nu niet binnenkrijg en automatisch gecanceld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE VOLTAGE X2
  • Laatst online: 20-09-2023
Ik heb mijn gaming x trio kaart bij Alternate België besteld op 17 september om 15u45 en ben ook nog steeds wachtende. Probeer om de week status te vragen van de voorraad maar ze vertellen mij altijd dat ze geen informatie hebben wanneer er leveringen bijkomen. Ik heb zwaar het gevoel dat er zeer weinig kaarten bij hen binnenkomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niickvd
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-08 17:02
THE VOLTAGE X2 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:41:
Ik heb mijn gaming x trio kaart bij Alternate België besteld op 17 september om 15u45 en ben ook nog steeds wachtende. Probeer om de week status te vragen van de voorraad maar ze vertellen mij altijd dat ze geen informatie hebben wanneer er leveringen bijkomen. Ik heb zwaar het gevoel dat er zeer weinig kaarten bij hen binnenkomen....
Ik heb besteld om 14.56 en ook nog steeds niets ontvangen. Zelfde kaart en ook alternate.be.. Er komt inderdaad precies amper iets binnen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE VOLTAGE X2
  • Laatst online: 20-09-2023
Niickvd schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:44:
[...]

Ik heb besteld om 14.56 en ook nog steeds niets ontvangen. Zelfde kaart en ook alternate.be.. Er komt inderdaad precies amper iets binnen :-(
Ik zag vandaag op de status van Megekko dat zij wel een heleboel kaarten van MSI hadden ontvangen, enkel die gaming x trio heeft ng een vertraging van 1 werkdag. Dus ik zit echt te hopen dat dit ook zo het geval gaat zijn voor Alternate, jammer dat zij niet zulke updates geven zoals Megekko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lyzanxia
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:36
Idem..14.56u alternate BE , zelfde kaart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rabbitto
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 23:45
Kijk hier word ik nou blij van. 13:20 besteld! Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5f8094dfa2cd2/5f8094dfa0ba0-img.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
Rabbitto schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:51:
Kijk hier word ik nou blij van. 13:20 besteld! [Afbeelding]
aiaiai lekker! Op 13:22 besteld, dus geen kans denk. Net status verandert?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbitto
mouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:52:
[...]

De status is idd aangepast naar ''Wordt ingepakt'' en Verzonden. Maar ik moet zeggen, als je nog geen annulering hebt gehad is er nog kans. Ik lees dus ook hierboven dat het een rommeltje is geworden met uitleveren, waaronder ook sommige mensen om 13:20 en 13:21 misgrijpen. Dus wie weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRickkert
mouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:52:
[...]

Of even wachten of bellen, is compleet random behandeld, echter als er nu nog niets ingepakt is, is de kans nihil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brewsterr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-04-2024
EVGA

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LddnKMYeyG61JTaheul8OPA1TIg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3CCpI2m9baD25eMeSiNsoTjU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Varathos
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-09 11:43
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o5fBndVmmy02BIubwpXUL5FYS2w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/O0pNZqh1SXq5rpO9HOTMSpHN.png?f=user_large

13:20 besteld, ze worden toch echt verzonden. Ook al aangemeld bij PostNL.
Degene die zei dat er geen kaarten waren lult dus uit zijn nek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
TheRickkert schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:57:
[...]

Of even wachten of bellen, is compleet random behandeld, echter als er nu nog niets ingepakt is, is de kans nihil
Lijkt gewoon als voor 13:20 besteld hebt dat je succes hebt!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRickkert
Varathos schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:59:
[Afbeelding]

13:20 besteld, ze worden toch echt verzonden. Ook al aangemeld bij PostNL.
Degene die zei dat er geen kaarten waren lult dus uit zijn nek.
Dat waren ik en nog iemand anders, is ook letterlijk gezegd door mensen bij coolblue, dus dont shoot the messenger O+

Veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varathos
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-09 11:43
TheRickkert schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:01:
[...]

Dat waren ik en nog iemand anders, is ook letterlijk gezegd door mensen bij coolblue, dus dont shoot the messenger O+

Veel plezier!
Bijzondere medewerkers!
Komt vast goed, bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRickkert
Varathos schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:03:
[...]

Bijzondere medewerkers!
Komt vast goed, bedankt :D
Zal wel een grote chaos zijn geweest haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17:49
Rabbitto schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:51:
Kijk hier word ik nou blij van. 13:20 besteld! [Afbeelding]
Fijn dat er ook nog ontopic reacties zijn hier.

Waar heb je deze besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-10 09:03
MetalSonic schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:13:
[...]

Coolblue

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rabbitto
MetalSonic schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:13:
[...]

Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firesworn1986
  • Laatst online: 04-08-2021
Hoe groot is de 3080 strix oc que bij megekko atm plz? Sta zelf op 158 bij alternate maar gaat zeer traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevintjuh93
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-04 06:03
firesworn1986 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:15:
Hoe groot is de 3080 strix oc que bij megekko atm plz? Sta zelf op 158 bij alternate maar gaat zeer traag.
Ik begon 30 september op 353, inmiddels sta ik op 322. :+

* dit geldt voor Alternate.. niet goed gelezen

[ Voor 8% gewijzigd door kevintjuh93 op 09-10-2020 19:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meidengroep
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-10-2024
firesworn1986 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:15:
136

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firesworn1986
  • Laatst online: 04-08-2021

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 06:38
The eagle has landed! 8) _/-\o_ d:)b *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zjBy_h2sLps1IHstukMm6caID5Y=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U0tnhdq90OcMqUBsYAsookv0.jpg?f=fotoalbum_medium

What a ride it was! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_S
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
Mij goed, als ik hem maar heb met kerstvakantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-10 09:03
Yonix schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:24:

[Afbeelding]

Ah die uitpakparty moet zalig zijn geweest!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 06:38
prodygee schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:29:
[...]

Ah die uitpakparty moet zalig zijn geweest!
Ont-la-ding. Ik gun het hen die nog opzoek zijn, wachten of uitkijken naar de RTX 30XX van harte!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gunghir
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-07-2024
Yonix schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:24:

[Afbeelding]

Dat is de TUF hoor niet de gigabyte eagle

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheRickkert
gunghir schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:36:
[...]

Dat is de TUF hoor niet de gigabyte eagle
Eagles zijn zeldzamer! :+ iemand daar al iets over gehoord / gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hoe sluiten jullie die 30xx GPU’s aan op je PSU? Heb een modulaire Corsair voeding en moet dus deze aanschaffen pricewatch: Corsair 12-pin GPU kabel Zwart; maar zie ‘m nergens te koop staan. Tips worden gewaardeerd! :)

* Wacht al 3 weken bij Amazon.nl op uitlevering. Heb een 3080 en 3090 besteld. Idk anymore.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

iApp schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:49:
Hoe sluiten jullie die 30xx GPU’s aan op je PSU? Heb een modulaire Corsair voeding en moet dus deze aanschaffen pricewatch: Corsair 12-pin GPU kabel Zwart; maar zie ‘m nergens te koop staan. Tips worden gewaardeerd! :)

* Wacht al 3 weken bij Amazon.nl op uitlevering. Heb een 3080 en 3090 besteld. Idk anymore.
Als je 'm bij Amazon hebt besteld, gaat het om een AIB kaart lijkt me? In dat geval, zal je geen 12-pins kabel nodig hebben, maar afhankelijk van de kaart 2 x PCI-E (8 pins) of 3 x PCI-E (8 pins) kabels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 15:23

Die kabel heb je alleen nodig als je een Founders Edition hebt (en er zit al een adapter van 2 x 8 pins naar 12 pins bij een FE).

[ Voor 5% gewijzigd door Cascade op 09-10-2020 20:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivarkentje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-05 13:45

Die 12 pins voeding wordt voor zover ik weet alleen gebruikt voor de Founder's Edition. Daarvan zijn er in Nederland in totaal ongeveer 3,5 verkocht volgens mij dus denk dat je als je een AIB kaart koopt gewoon je 2x8 of in sommige gevallen 3x8 pins connectors kan gebruiken.

Edit: je hebt in ieder geval je antwoord nu haha

[ Voor 3% gewijzigd door ivarkentje op 09-10-2020 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo_ijslijk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-08 14:20
Wel apart. 13:20 besteld bij CoolBlue en ik heb nog geen bevestiging of annulering gekregen. Ik blijf nog even hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinova79
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-01 13:07
Vandaag niemand verzendbevestiging ontvangen van Megekko voor een MSI Ventus OC kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRickkert
sinova79 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:01:
Vandaag niemand verzendbevestiging ontvangen van Megekko voor een MSI Ventus OC kaart?
3080 of 3090, weet dat er echt behoorlijk veel 3080's van de ventus verzonden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfowitz
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 24-01-2024
Hugo_ijslijk schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:00:
Wel apart. 13:20 besteld bij CoolBlue en ik heb nog geen bevestiging of annulering gekregen. Ik blijf nog even hopen...
Ik zit in hetzelfde schuitje, orderbevestiging ontvangen om 13:22, tot dusver geen bericht.
Status nog steeds : Je bestelling is in goede orde ontvangen

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• LobiDaBasi
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-05 20:34
Ondertussen blijf ik nog even wachten de volgende 3080 FE drop..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uO-9mVLeCflw_9d9NzOnACgfssg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WPPEdoI8Dbfcof58Ph5oi81o.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bCoder
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:49
Same here. :21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jareish
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09 11:45
Ik heb hem bij CB maar gecancelled, Ik wil toch liever de Gigabyte Vision, het zat niet lekker in mijn maag, ging met de hype mee :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lou louis
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 12-09 19:18
de vision vindt ik ,maar een klein kaarttje als je atx kast hebt
Pagina: 1 ... 148 ... 629 Laatste

Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.

Let bij het reageren op het volgende:
  • Blijf vriendelijk naar elkaar!
  • Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
  • V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
  • Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
Beschikbaarheid is te vinden in https://docs.google.com/s...2_DWk4/edit#gid=712726851 (niet meer up-to-date)

reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord