Volgens mij hebben sommige mensen rond 13:30 verzendbevestiging gehad, als je deze nog niet hebt gehad ben je hoogstwaarschijnlijk te laat geweest.Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:27:
Hebben de 3080 tuf kopers van Coolblue al wat vernomen qua verzending.
Dat waren de order bevestigingen.jaapenstaart schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:29:
[...]
Volgens mij hebben sommige mensen rond 13:30 verzendbevestiging gehad, als je deze nog niet hebt gehad ben je hoogstwaarschijnlijk te laat geweest.
Dit was coolblue Nederland zeker?jaapenstaart schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:29:
[...]
Volgens mij hebben sommige mensen rond 13:30 verzendbevestiging gehad, als je deze nog niet hebt gehad ben je hoogstwaarschijnlijk te laat geweest.
Deze bedoel ikDeZwarteRijder schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:55:
Ik heb op Coolblue ook de 3080 TUF besteld en ik heb om 9:42 de orderbevestiging gehad en om 13:30 kreeg ik een verzendbevestiging met Track & Trace link.
Op 09.43 bestelbevestiging heb je er naast gegrepen in elk geval
De enige manier om van plek te veranderen daar is door annuleringen van mensen die het spel van Alternate inmiddels doorhebben en het terecht zat zijn.Toinetto schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:10:
[...]
Allemaal cancels, ik sta op plek 6 van deze kaart. En daar sta ik al ongeveer 3 weken op.
Jammer had 9.45 order bevestiging, betaling was om 9.39 bij hun.Markovic89 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:34:
[...]
Op 09.43 bestelbevestiging heb je er naast gegrepen in elk geval
Maar zal wel vreemd zijn dat ze dan even niets laten weten dat het niet verzonden zou worden, gaat best om een hoop geld.
Ach ik laat hem nog een weekie staan, zal denk dan eerder aan de beurt zijn als ergens anders.Beefcakie schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:39:
Overigens, mijn bestelling geannulleerd bij CB. Compliment, dezelfde dag nog het geld terug op mijn rekening. Bij Azerty duurde het een week, Alternate 5 dagen.
Ben niet bang dat het fout gaat bij CB met me centjes.
[ Voor 7% gewijzigd door Skybiker op 09-10-2020 16:41 ]
De meesten krijgen zaterdags niks binnen helaas.sinova79 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:44:
Krijgen Megekko en dergelijke ook zaterdag eventueel zendingen binnen?
Ik probeer ze al dagen telefonisch te bereiken om wat transparantie te krijgen over de huidige status.
Heb de indruk, dat ze in het algemeen moeilijk telefonisch te bereiken zijn.
Wou daarnet ook eens bellen en geraakte ook niet binnen...hav0cer schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:57:
Heeft er eigenlijk al iemand een 3090 in bestelling geleverd gekregen via Tones.be?
Ik probeer ze al dagen telefonisch te bereiken om wat transparantie te krijgen over de huidige status.
Heb de indruk, dat ze in het algemeen moeilijk telefonisch te bereiken zijn.
Mjah, ik neem aan dat ik nog eens een mailtje moet sturen, maar eh... Daar is het antwoord gewoon, nog geen update, zonder iets van info wanneer er wel een update te verwachten is. Ik neem aan dat ze zelf het extreem lastig vinden, anderzijds ben ik ook hun klant, en verwacht ik gewoon proactieve transparantie. Ik ga heus niet annuleren en ergens anders opnieuw als laatste in de rij aanschuiven :-).zyraxion schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:58:
[...]
Wou daarnet ook eens bellen en geraakte ook niet binnen...
Signature
Ze zijn iig lastig te bereiken. Dan maar twitter:mouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:07:
Heb 2 verhalen gelezen hier over CB. Er zijn geen MSI kaarten binnengekomen en er zijn een paar MSI kaarten binnengekomen. Iemand al daadwerkelijk een statuswijziging of toezegging van een kaart?
https://twitter.com/antonlissone/status/1314575146238316549
Je kan ook gewoon even een dagje wachten. Coolblue kennende laten ze je gewoon via de mail weten wat de status is.antonlissone schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:11:
[...]
Ze zijn iig lastig te bereiken. Dan maar twitter:
https://twitter.com/antonlissone/status/1314575146238316549
Had er ook een besteld en heb ze 2x gebeld, 1x zeiden ze geen kaarten de andere keer ging het over 4 kaarten, geen idee dusmouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:07:
Heb 2 verhalen gelezen hier over CB. Er zijn geen MSI kaarten binnengekomen en er zijn een paar MSI kaarten binnengekomen. Iemand al daadwerkelijk een statuswijziging of toezegging van een kaart?
Als je 900euro uitgeeft aan een product dat dezelfde avond of de volgende dag geleverd zou worden is t wel zo fijn te weten waar je aan toe bent toch? Telefonisch, mail en whatsapp lijken ze vrij onbereikbaar. Vind hier niets geks aan.Pindakaaskroket schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:14:
[...]
Je kan ook gewoon even een dagje wachten. Coolblue kennende laten ze je gewoon via de mail weten wat de status is.
Signature
Inmiddels kan de kaart als je hem in je winkelmandje stopt niet meer afgerekend worden.
Iemand anders die hier ook een bestelling heeft lopen of contact heeft gehad met de klantenservice en meer info heeft?
https://www.officecentre.nl/msi/5222401.html
Yes, ik heb hier op dit moment een order staan. Een aantal andere ook op Discord. 1 van de leden had contact opgenomen met Office Center. Zij gaven aan dat er 13 besteld waren en die komen 19 oktober binnen. Dus op dit moment, NIET op voorraad. Ik heb hoge verwachtingenBadgeryayo schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:18:
Zojuist een bestelling bij Office Centre geplaatst voor een MSI 3080 GAMING voor 794. Geeft aan binnen 10 werkdagen leverbaar te zijn, al neem ik dat met een korreltje zout.
Inmiddels kan de kaart als je hem in je winkelmandje stopt niet meer afgerekend worden.
Iemand anders die hier ook een bestelling heeft lopen of contact heeft gehad met de klantenservice en meer info heeft?
Het feit dat ze niet reageren en er enorm veel orders zijn geplaatst zegt al genoeg, er is duidelijk iets mis gegaan. Komt allemaal goed, geduld.mouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:15:
[...]
Als je 900euro uitgeeft aan een product dat dezelfde avond of de volgende dag geleverd zou worden is t wel zo fijn te weten waar je aan toe bent toch? Telefonisch, mail en whatsapp lijken ze vrij onbereikbaar. Vind hier niets geks aan.
Sorry, maar dan komt het dus niet goed haha. Ja, tuurlijk, je kan de order later lopen of je geld teeugkrijgen, maar dat is niemand zijn intentie. Ik zit me hier ook niet op te vreten hoor, maar jij bekijkt het iets te kalmpjes jn mijn ogenPindakaaskroket schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:20:
[...]
Het fijt dat ze niet reageren en er enorm veel orders zijn geplaatst zegt al genoeg, er is duidelijk iets mis gegaan. Komt allemaal goed, geduld.
Signature
Als ik hem daar probeer af te rekenen, krijg ik de boodschapBadgeryayo schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:18:
Zojuist een bestelling bij Office Centre geplaatst voor een MSI 3080 GAMING voor 794. Geeft aan binnen 10 werkdagen leverbaar te zijn, al neem ik dat met een korreltje zout.
en kan ik niet doorgaanTe weinig voorraad

Even verder voor jullie: wat mij verteld is dat voor de mensen die geen videokaart krijgen ze een email zullen ontvangen waarin staat dat je geld terug overgemaakt zal worden.mouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:22:
[...]
Sorry, maar dan komt het dus niet goed haha. Ja, tuurlijk, je kan de order later lopen of je geld teeugkrijgen, maar dat is niemand zijn intentie. Ik zit me hier ook niet op te vreten hoor, maar jij bekijkt het iets te kalmpjes jn mijn ogen
Je zou beter verwachten van coolblue
Dus mensen die geen geld krijgen krijgen geld?TheRickkert schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:23:
[...]
Even verder voor jullie: wat mij verteld is dat voor de mensen die geen geld krijgen ze een email zullen ontvangen waarin staat dat je geld terug overgemaakt zal worden.
Je zou beter verwachten van coolblue

Aangepastxynomis schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:27:
[...]
Dus mensen die geen geld krijgen krijgen geld?
Weer een ander verhaal en weet niet welke er waar is, maar dit kwam er uit na 3 minuten overleg tussen 2 collegas.
Met het aantal bots/scalpers/scripts dat overal bezig is, het aantal mensen dat alleen al hier gereageerd heeft dat ze kaart hebben aangeschaft is de kans dus erg klein dat je wat geleverd krijgt!
[ Voor 16% gewijzigd door mouzetc op 09-10-2020 17:38 ]
Signature
Ach, of hij komt morgen of hij komt niet, niet meer, niet minder.mouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:37:
Net CB toch aan de lijn gehad! Even doorgevraagd.. er lijken 17 kaarten binnen zijn gekomen en een enorme rij aan orders daarop. Ze kreeg het niet voor elkaar te zien wie er kaarten uitgeleverd krijgen. De kaarten gaan gewoon de wachtrij door. Je kan dus vandaag/morgen een verzendbevestiging krijgen en anders sluit je achteraan de rij en wacht je op de volgende levering.
Weer een ander verhaal en weet niet welke er waar is, maar dit kwam er uit na 3 minuten overleg tussen 2 collegas.
Van de ASUS of van de MSI?mouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:37:
Net CB toch aan de lijn gehad! Even doorgevraagd.. er lijken 17 kaarten binnen zijn gekomen en een enorme rij aan orders daarop. Ze kreeg het niet voor elkaar te zien wie er kaarten uitgeleverd krijgen. De kaarten gaan gewoon de wachtrij door. Je kan dus vandaag/morgen een verzendbevestiging krijgen en anders sluit je achteraan de rij en wacht je op de volgende levering.
Met het aantal bots/scalpers/scripts dat overal bezig is, het aantal mensen dat alleen al hier gereageerd heeft dat ze kaart hebben aangeschaft is de kans dus erg klein dat je wat geleverd krijgt!
Toch raar zoveel verhalen, de ene zegt te kunnen zien dat je er niet bij zit, de ander dit. Hopelijk toch een leermomentmouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:37:
welke discord?CyberDonky schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:20:
[...]
Yes, ik heb hier op dit moment een order staan. Een aantal andere ook op Discord. 1 van de leden had contact opgenomen met Office Center. Zij gaven aan dat er 13 besteld waren en die komen 19 oktober binnen. Dus op dit moment, NIET op voorraad. Ik heb hoge verwachtingen
Never ever financial advice...
Jacob Freeman
For Dutch supply only limited supply has made it there so far but we have more on the way. Sorry I do not have any ETA's at this moment though.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
[ Voor 3% gewijzigd door Skybiker op 09-10-2020 17:48 ]

Om 13:21 uur had ik ontvangstbevestiging gekregen van Coolblue voor de MSI Gaming Trio X
Wauw willekeurige verzending... dat is wel zuur voor de gene die als eerst komt.Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:48:
Zit nu met CB aan de foon, ik had geleverd moeten krijgen daar ik op tijd besteld had, maar is een zooitje geworden qua verzenden, heb je nu nog geen t&t dan heb je pech, wacht nu op een oplossing in wachtiijd, ga het zo horen.
Ze zijn nu aan het overleggen wat ze gaan doen, nog steeds in de wacht.xynomis schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:49:
[...]
Wauw willekeurige verzending... dat is wel zuur voor de gene die als eerst komt.
Nu je ze aan de lijn hebt, zou je kunnen vragen wanneer ze de STRIX kaarten verwachten?Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:51:
[...]
Ze zijn nu aan het overleggen wat ze gaan doen, nog steeds in de wacht.
Was zelf een van de eerste bij Alternate, maar er is iets fout gegaan en sta nu achteraan. Nog wel voor de eerste prijs gelukkig, 779 uit m'n hoofd. Bedankt voor het delen in ieder geval, ben benieuwd. Zal voor je duimen.Robbinb1993 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:49:
[...]
De levering van de Gaming X Trio op megekko is blijkbaar nog een dag uitgesteld. Dit staat nu in de statement op de website: "De RTX 3080 Gaming X trio 10G laat helaas nog een werkdag op zich wachten.". Ik sta zelf bijna vooraan de wachtrij bij Alternate, ben wel benieuwd hoeveel megekko er binnen gaat krijgen. Alternate had er een paar dagen geleden maar 5 binnen gehad.
Heb ze daar ook vandaag en gistere over gebeld. Verwachting was gister -> gister of vandaag. Verwachting vandaag was -> vandaag of ergens volgende week ZONDER ZEKERHEIDzar schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:52:
[...]
Nu je ze aan de lijn hebt, zou je kunnen vragen wanneer ze de STRIX kaarten verwachten?
Zuur wel, ik had ook om 13.21 maar greep mis, veel plezier!CyberDonky schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:48:
YES! Het is feest hierZojuist met Coolblue gebeld en de medewerkster gaf aan dat hij ingepakt wordt en vanavond wordt verzonden! Hopppaaaaaaa
Om 13:21 uur had ik ontvangstbevestiging gekregen van Coolblue voor de MSI Gaming Trio X
Jezus, dat is echt naar. Ik zou allang weg zijn bij die zaak als ze dat bij mij hadden gedaanVinnie84 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:53:
[...]
Was zelf een van de eerste bij Alternate, maar er is iets fout gegaan en sta nu achteraan. Nog wel voor de eerste prijs gelukkig, 779 uit m'n hoofd. Bedankt voor het delen in ieder geval, ben benieuwd. Zal voor je duimen.
Vriendelijk bedanktxynomis schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:53:
[...]
Heb ze daar ook vandaag en gistere over gebeld. Verwachting was gister -> gister of vandaag. Verwachting vandaag was -> vandaag of ergens volgende week ZONDER ZEKERHEID
Jammer dat ze overal altijd zeggen “zonder zekerheid” kunnen ze zelf waarschijnlijk weinig aan doen maar lijkt me dat de communicatie van de leverancier dan niet ideaal is.
Ik ben benieuwd hoe random het gaat worden, mijne was om 13:20 binnen. Misschien zo is even bellenTheRickkert schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:55:
[...]
Zuur wel, ik had ook om 13.21 maar greep mis, veel plezier!
Dus mensen die nu even benadeeld zijn krijgen voorrang.
Ik heb zelf een 3090 FE gekocht, deze is voor iemand anders. Ik had nog wel een kortingsbon aangeboden gekregen van 15 euro, wegens het ongemak. Ik had zelf op launch day om 14:52 uur mijn bestelling afgerond. Was dus echt teleurgesteld, laatste keer Alternate helaas voor mij. Die bon heb ik overigens geweigerd.stijn507 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:55:
[...]
Jezus, dat is echt naar. Ik zou allang weg zijn bij die zaak als ze dat bij mij hadden gedaan
Konden ze niet zeggen.zar schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:52:
[...]
Nu je ze aan de lijn hebt, zou je kunnen vragen wanneer ze de STRIX kaarten verwachten?
Ja en ik heb nu mn kaart geannuleerd omdat ik niks kreeg, zou ik nog kans maken (Natuurlijk niet)? Manmanman echt ellendeSkybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:04:
Net van de Foon af met CB, maandag tot woensdag is mij toegezegd van hogerhand, dit wel omdat mensen na mijn bestelling wel een kaar opgestuurd hebben gekregen. Gaat het helemaal fout kan het een week extra duren, maar dat is alsnog sneller, dan ergens anders.
Dit is het nieuwe laag... Hoe moeilijk is het om een queue systeem te programmeren? Belachelijk!Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:04:
Net van de Foon af met CB, maandag tot woensdag is mij toegezegd van hogerhand, dit wel omdat mensen na mijn bestelling wel een kaar opgestuurd hebben gekregen. Gaat het helemaal fout kan het een week extra duren, maar dat is alsnog sneller, dan ergens anders.
Gewoon de site goed in de gaten houden vanaf maandag ochtend.TheRickkert schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:05:
[...]
Ja en ik heb nu mn kaart geannuleerd omdat ik niks kreeg, zou ik nog kans maken (Natuurlijk niet)? Manmanman echt ellende
Voor een andere kaart bedoel je?Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:07:
[...]
Gewoon de site goed in de gaten houden vanaf maandag ochtend.
Als je hem heb afgezegd, denk ik dat je opnieuw moet bestellen.
Jep ga ik ook vanuit, jammer maar helaas!Skybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:10:
[...]
Als je hem heb afgezegd, denk ik dat je opnieuw moet bestellen.
Gewoon even de hond trainen om op F5 te drukken, hou gewoon de site in de gaten, begreep ik eruit, vanaf maandag zullen er mondjes maat bestellingen kunnen worden gedaan denk ik zomaar, ze verwachten ze dan weer te hebben, en ze bouwen geen wachttijd op met een preorder systeem. Daar is ook wel wat van te zeggen.TheRickkert schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:11:
[...]
Jep ga ik ook vanuit, jammer maar helaas!
Eerst moeten ze de huidige wachtrij wegwerken. Daarna kunnen ze pas aan nieuwe orders beginnen denk ikSkybiker schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:14:
[...]
Gewoon even de hond trainen om op F5 te drukken, hou gewoon de site in de gaten, begreep ik eruit, vanaf maandag zullen er mondjes maat bestellingen kunnen worden gedaan denk ik zomaar, ze verwachten ze dan weer te hebben, en ze bouwen geen wachttijd op met een preorder systeem. Daar is ook wel wat van te zeggen.
Ja limited als in helemaal niksWilliam/Ax3 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:43:
Iemand op twitter had evga gevraagd naar de dutch stock:
[...]
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Helaas, mijn order bevestiging 13:20 gekregen en heb net gehoord dat ik het nu niet binnenkrijg en automatisch gecanceld word.CyberDonky schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:48:
YES! Het is feest hierZojuist met Coolblue gebeld en de medewerkster gaf aan dat hij ingepakt wordt en vanavond wordt verzonden! Hopppaaaaaaa
Ik heb besteld om 14.56 en ook nog steeds niets ontvangen. Zelfde kaart en ook alternate.be.. Er komt inderdaad precies amper iets binnenTHE VOLTAGE X2 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:41:
Ik heb mijn gaming x trio kaart bij Alternate België besteld op 17 september om 15u45 en ben ook nog steeds wachtende. Probeer om de week status te vragen van de voorraad maar ze vertellen mij altijd dat ze geen informatie hebben wanneer er leveringen bijkomen. Ik heb zwaar het gevoel dat er zeer weinig kaarten bij hen binnenkomen....
Ik zag vandaag op de status van Megekko dat zij wel een heleboel kaarten van MSI hadden ontvangen, enkel die gaming x trio heeft ng een vertraging van 1 werkdag. Dus ik zit echt te hopen dat dit ook zo het geval gaat zijn voor Alternate, jammer dat zij niet zulke updates geven zoals MegekkoNiickvd schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:44:
[...]
Ik heb besteld om 14.56 en ook nog steeds niets ontvangen. Zelfde kaart en ook alternate.be.. Er komt inderdaad precies amper iets binnen

aiaiai lekker! Op 13:22 besteld, dus geen kans denk. Net status verandert?Rabbitto schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:51:
Kijk hier word ik nou blij van. 13:20 besteld! [Afbeelding]
Signature
De status is idd aangepast naar ''Wordt ingepakt'' en Verzonden. Maar ik moet zeggen, als je nog geen annulering hebt gehad is er nog kans. Ik lees dus ook hierboven dat het een rommeltje is geworden met uitleveren, waaronder ook sommige mensen om 13:20 en 13:21 misgrijpen. Dus wie weet?mouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:52:
[...]
aiaiai lekker! Op 13:22 besteld, dus geen kans denk. Net status verandert?
Of even wachten of bellen, is compleet random behandeld, echter als er nu nog niets ingepakt is, is de kans nihilmouzetc schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:52:
[...]
aiaiai lekker! Op 13:22 besteld, dus geen kans denk. Net status verandert?
:fill(white):strip_exif()/f/image/O0pNZqh1SXq5rpO9HOTMSpHN.png?f=user_large)
13:20 besteld, ze worden toch echt verzonden. Ook al aangemeld bij PostNL.
Degene die zei dat er geen kaarten waren lult dus uit zijn nek.
Lijkt gewoon als voor 13:20 besteld hebt dat je succes hebt!TheRickkert schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:57:
[...]
Of even wachten of bellen, is compleet random behandeld, echter als er nu nog niets ingepakt is, is de kans nihil
Signature
Dat waren ik en nog iemand anders, is ook letterlijk gezegd door mensen bij coolblue, dus dont shoot the messengerVarathos schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:59:
[Afbeelding]
13:20 besteld, ze worden toch echt verzonden. Ook al aangemeld bij PostNL.
Degene die zei dat er geen kaarten waren lult dus uit zijn nek.
Veel plezier!
Bijzondere medewerkers!TheRickkert schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:01:
[...]
Dat waren ik en nog iemand anders, is ook letterlijk gezegd door mensen bij coolblue, dus dont shoot the messenger![]()
Veel plezier!
Komt vast goed, bedankt
Zal wel een grote chaos zijn geweest hahaVarathos schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:03:
[...]
Bijzondere medewerkers!
Komt vast goed, bedankt
Fijn dat er ook nog ontopic reacties zijn hier.Rabbitto schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:51:
Kijk hier word ik nou blij van. 13:20 besteld! [Afbeelding]
Waar heb je deze besteld?
CoolblueMetalSonic schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:13:
[...]
Fijn dat er ook nog ontopic reacties zijn hier.
Coolblue.MetalSonic schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:13:
[...]
Fijn dat er ook nog ontopic reacties zijn hier.
Ik begon 30 september op 353, inmiddels sta ik op 322.firesworn1986 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:15:
Hoe groot is de 3080 strix oc que bij megekko atm plz? Sta zelf op 158 bij alternate maar gaat zeer traag.
* dit geldt voor Alternate.. niet goed gelezen
[ Voor 8% gewijzigd door kevintjuh93 op 09-10-2020 19:18 ]
136firesworn1986 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:15:
Hoe groot is de 3080 strix oc que bij megekko atm plz? Sta zelf op 158 bij alternate maar gaat zeer traag.
Mij goed, als ik hem maar heb met kerstvakantie.
Ah die uitpakparty moet zalig zijn geweest!Yonix schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:24:
The eagle has landed!![]()
![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
What a ride it was!
Ont-la-ding. Ik gun het hen die nog opzoek zijn, wachten of uitkijken naar de RTX 30XX van harte!prodygee schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:29:
[...]
Ah die uitpakparty moet zalig zijn geweest!
Dat is de TUF hoor niet de gigabyte eagleYonix schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:24:
The eagle has landed!![]()
![]()
![]()
![]()
[Afbeelding]
What a ride it was!
Eagles zijn zeldzamer!
* Wacht al 3 weken bij Amazon.nl op uitlevering. Heb een 3080 en 3090 besteld. Idk anymore.
An a day keeps the doctor away.
Verwijderd
Als je 'm bij Amazon hebt besteld, gaat het om een AIB kaart lijkt me? In dat geval, zal je geen 12-pins kabel nodig hebben, maar afhankelijk van de kaart 2 x PCI-E (8 pins) of 3 x PCI-E (8 pins) kabels.iApp schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:49:
Hoe sluiten jullie die 30xx GPU’s aan op je PSU? Heb een modulaire Corsair voeding en moet dus deze aanschaffen pricewatch: Corsair 12-pin GPU kabel Zwart; maar zie ‘m nergens te koop staan. Tips worden gewaardeerd!![]()
* Wacht al 3 weken bij Amazon.nl op uitlevering. Heb een 3080 en 3090 besteld. Idk anymore.
Die kabel heb je alleen nodig als je een Founders Edition hebt (en er zit al een adapter van 2 x 8 pins naar 12 pins bij een FE).iApp schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:49:
Hoe sluiten jullie die 30xx GPU’s aan op je PSU? Heb een modulaire Corsair voeding en moet dus deze aanschaffen pricewatch: Corsair 12-pin GPU kabel Zwart; maar zie ‘m nergens te koop staan. Tips worden gewaardeerd!![]()
[ Voor 5% gewijzigd door Cascade op 09-10-2020 20:07 ]
Die 12 pins voeding wordt voor zover ik weet alleen gebruikt voor de Founder's Edition. Daarvan zijn er in Nederland in totaal ongeveer 3,5 verkocht volgens mij dus denk dat je als je een AIB kaart koopt gewoon je 2x8 of in sommige gevallen 3x8 pins connectors kan gebruiken.iApp schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:49:
Edit: je hebt in ieder geval je antwoord nu haha
[ Voor 3% gewijzigd door ivarkentje op 09-10-2020 19:53 ]
3080 of 3090, weet dat er echt behoorlijk veel 3080's van de ventus verzonden zijnsinova79 schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:01:
Vandaag niemand verzendbevestiging ontvangen van Megekko voor een MSI Ventus OC kaart?
Ik zit in hetzelfde schuitje, orderbevestiging ontvangen om 13:22, tot dusver geen bericht.Hugo_ijslijk schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:00:
Wel apart. 13:20 besteld bij CoolBlue en ik heb nog geen bevestiging of annulering gekregen. Ik blijf nog even hopen...
Status nog steeds : Je bestelling is in goede orde ontvangen
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WPPEdoI8Dbfcof58Ph5oi81o.jpg?f=user_large)
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |