Bedankt voor uw aankoop. Uw bestelling wordt nu verwerkt. U ontvangt binnenkort een e-mail ter bevestiging van uw aankoop, met informatie over de levering.
Nvidia mail komt ook netjes binnen:androidlover schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:17:
[...]
Oh wat ben ik blij het is mij ook gelukt, de aanhouder wint zullen we maar zeggen
BESTELLING ONTVANGEN
Bestelnummer: 180512XXXXX
Besteldatum: 24-09-2020
Ben benieuwd!We hebben uw bestelling goed ontvangen. Het verwerken zal maximaal 1-2 werkdagen duren. Wanneer uw betaling is verwerkt en de bestelling is goedgekeurd, ontvangt u een bevestiging van de verzenddatum via e-mail.
Hier ook een order in kunnen schieten bij Nvidia! Mocht ik er straks 2 ontvangen dan meld ik me hier om 'm voor dezelfde prijs door te verkopen (en misschien een kratje bier).
Omg het is gelukt, bedankt voor de link Phusebox!
Lijkt erop dat Alternate niets op voorraad heeft.
Waarom was de 3090 makkerlijker als de 3080... Die heb ik dus nog steeds niet. De voorraad van vanochtend gemist omdat ik in de auto zat. Eerstvolgende is weer volgende week waarschijnlijk. FML
Fijn dat ik jullie in ieder geval heb kunnen helpen... nu ik zelf nog.
[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 24-09-2020 15:20 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik had de Gigabyte Eagle op 9 September besteld daar en die is uiteindelijk geannuleerd geweest. Geluksvogel!
Ik heb 1 FE en 1 TUF weten te scoren. Beide graag ruilen voor een 3080. PM me aub.
Tja marketingstrategie van nvidia is vies... doen alsof de 3090 slecht te verkijgen is. Denk eerlijker gezegd dat je m over een uur ook nog kan kopen hehePhusebox schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:19:
Waarom was de 3090 makkerlijker als de 3080... Die heb ik dus nog steeds niet. De voorraad van vanochtend gemist omdat ik in de auto zat. Eerstvolgende is weer volgende week waarschijnlijk. FML
Ik gok dat die kaart echt veel minder belangstelling heeft dan de 3080Phusebox schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:19:
Zo te zien zijn er toch wel mensen geslaagd om een 3090 te bemachtigen komt ook denk ik omdat de 3080 niet normaal gewild was.
Duurde dit mailtje lang?tweakje86 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:18:
[...]
Nvidia mail komt ook netjes binnen:
BESTELLING ONTVANGEN
Bestelnummer: 180512XXXXX
Besteldatum: 24-09-2020
Hier ook gelukt FE via de link hier. Waarvoor dank!
Bedankt voor die link, een collega heeft er een weten te krijgen!Phusebox schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:12:Directe link met 3090 in je winkelmand:
Door hier te klikken wordt hij meteen aan je mandje toegevoegd. Is nog steeds beschikbaar nu (15:14)
https://store.nvidia.com/...tID=5438796600&quantity=1
Nog steeds op voorraad in de store...
Voordat iedereen te vroeg juicht en weer flink teleurgesteld raakt; Ik zie veel "bestelling ontvangen" berichten. Dat zijn vaak nog geen daadwerkelijke bevestigingen op voorraad e.d. .
Los daarvan zie ik op Megekko de 3080-pagina veranderen naar RTX 3000 met titel 'RTX 3080/3090 Statement.'.
Manage je eigen verwachting goed.
Los daarvan zie ik op Megekko de 3080-pagina veranderen naar RTX 3000 met titel 'RTX 3080/3090 Statement.'.
Manage je eigen verwachting goed.
Omdat er vanzelfsprekend veel minder animo is voor een kaart van 1500,-.Phusebox schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:19:
~2 min na de bestelling, de credit-card charge is ook al zichtbaar.
Hoe moeten wij dat nou weer weten. Vraag het aan de CC maatschappij.Montu schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:21:
Ik hem m nog in mijn winkelmand (FE). Op dit moment kan ik maar max 1000 euro betalen met mijn CC. Kan ik gewoon betalen en later geld storten op mijn CC? Ik zit bij Rabo.
:fill(white):strip_exif()/f/image/EKZT6lcagVMHp93sGg6pv18Z.png?f=user_large)
gaat naar een vriend.. ik ben niet gek.. dont worry
[ Voor 5% gewijzigd door spartacusNLD op 24-09-2020 15:22 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Was bij mij instant ontvangen. Check je spamfolder even.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Hier ook !! Topper!
Gelijk alle orders naar megekko geannuleerd. (3080 en 3090)
Jij weet dat misschien niet, maar er zijn vast anderen die dat wel weten.m00 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:22:
[...]
Hoe moeten wij dat nou weer weten. Vraag het aan de CC maatschappij.
Fijn dat er zoveel mensen geholpen zijn (zowel hier als op de discord) met dat linkje! Hopelijk krijgen jullie hem ook allemaal binnen, en is het niet een fout van nvidia waardoor hij alsnog uitverkocht is. Kunnen jullie nu mij helpen om een 3080 te bemachtigen?
AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2
Over het algemeen kan je geld overmaken naar je CC. Dan verhoog je in die zin het limiet. Dit zal je wel van te voren moeten doen dan.Montu schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:21:
Ik hem m nog in mijn winkelmand (FE). Op dit moment kan ik maar max 1000 euro betalen met mijn CC. Kan ik gewoon betalen en later geld storten op mijn CC? Ik zit bij Rabo.
Ja. Je bank.Montu schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:22:
[...]
Jij weet dat misschien niet, maar er zijn vast anderen die dat wel weten.
Als iemand nou evne het productID van de 3080 deeltCraftop schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:23:
Fijn dat er zoveel mensen geholpen zijn (zowel hier als op de discord) met dat linkje! Hopelijk krijgen jullie hem ook allemaal binnen, en is het niet een fout van nvidia waardoor hij alsnog uitverkocht is. Kunnen jullie nu mij helpen om een 3080 te bemachtigen?![]()
https://store.nvidia.com/...tID=5438796700&quantity=1MoietyMe schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:23:
[...]
Als iemand nou evne het productID van de 3080 deelt
Alleen niet in store
AMD Ryzen 7 5800X3D - MSI RTX 3080 Gaming X Trio - 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600 MHz - Oculus Quest 2
Dit! Weet iemand het ID van de 3080?MoietyMe schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:23:
[...]
Als iemand nou evne het productID van de 3080 deelt
Bestelbevestiging is natuurlijk geen garantie dat de order ook direct verwerkt isDiehardje22 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:22:
[...]
Hier ook !! Topper!![]()
Gelijk alle orders naar megekko geannuleerd. (3080 en 3090)
Dat is dan toch weer jammerCraftop schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:23:
[...]
https://store.nvidia.com/...tID=5438796700&quantity=1
Alleen niet in store
Maar bedankt
Is er ook zon linkje voor de 3080?Phusebox schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:12:Directe link met 3090 in je winkelmand:
Door hier te klikken wordt hij meteen aan je mandje toegevoegd. Is nog steeds beschikbaar nu (15:14)
https://store.nvidia.com/...tID=5438796600&quantity=1
Megekko heeft 174 ASUS TUF 3090 orders ontvangen. Dat zal lang wachten worden!
6320wp | Zendure 2400 AC (14.4 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+
Hier ook gelukt met de directe link naar de Nvidia store. Mailtje ook binnen en in de ING Bankieren app staat de reservering al op m'n CC.
Was eigenlijk meer een impuls, dus weet nog niet of ik hem ga houden of wacht op m'n 3080. Eerst maar eens kijken hoe snel hij komt
Was eigenlijk meer een impuls, dus weet nog niet of ik hem ga houden of wacht op m'n 3080. Eerst maar eens kijken hoe snel hij komt
Lol, heb ik dat ding op megekko gekocht, kom ikd at linkje met de winkelmand tegen; toch ook maar voor de Nvidia versie gegaan......we zullen zien of ze beide daadwerkelijk komen opdagen, maar een gaat er sowieso weer de verkoop in.
Dit voelt echt als heel erg slecht gokken
.
Dit voelt echt als heel erg slecht gokken
[ Voor 9% gewijzigd door Seesar op 24-09-2020 15:27 ]
T60P Widescreen
Exactly.Sn0wblind schreef op donderdag 24 september 2020 @ 14:59:
[...]
There are no reviews regarding this because it isnt a card that was sent to reviewers.
Nee kan niet.Montu schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:21:
Stay hungry, stay foolish!
En ik neem aan dat ze op chronologische order datum/tijd worden uitgeleverd.. TOCH?gielz schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:26:
Megekko heeft 174 ASUS TUF 3090 orders ontvangen. Dat zal lang wachten worden!
haha ik heb ook exact dit gedaan, jammer genoeg blokkeerde mn cc met betalenSeesar schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:26:
Lol, heb ik dat ding op megekko gekocht, kom ikd at linkje met de winkelmand tegen; toch ook maar voor de Nvidia versie gegaan......we zullen zien of ze beide daadwerkelijk komen opdagen, maar een gaat er sowieso weer de verkoop in.

Misschien dat iemand hem wil ruilen tegen twee 3080s?Mr Magic schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:26:
Hier ook gelukt met de directe link naar de Nvidia store. Mailtje ook binnen en in de ING Bankieren app staat de reservering al op m'n CC.
Jup, je kan je order in de queue vinden met hun tool (MAAR BESPREEK DIT NIET WANT ANDERS WORDEN DE MODS BOOS EN GAAT ONS DRAADJE WEER OP SLOT)DiscoNootje schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:28:
[...]
En ik neem aan dat ze op chronologische order datum/tijd worden uitgeleverd.. TOCH?
Die mail zegt toch exact helemaal niks?
De 3090 staat nu ook 'gewoon' te koop op de Nvidia site, zonder het linkje.
Ik kan de bestelling van de RTX3090 niet eens afmaken. Ik kom tot het einde, inclusief de CAPTCHA. En op dat moment komt de melding naar voren dat de RTX3090 niet meer op voorraad is... kansloos.
Is de 3090 nu uitverkocht op de website van Nvidia? Of ligt het aan mij
That doesnt make experiences of actual users owning the card not less valid. There is a reason for why this card hasnt been sent out to reviewers. Like I mentioned before, hard powerlimit at 320watt, lesser cooler performance, plastic fanshroud and plastic backplate. Especially the latter is very poor since it affects cooling. Yet they go for the same MSRP as the for example excellent Asus TUF 3080 which actually performs as one of the best out of the whole bunch.
de 3090 is al meerdere keren uitverkocht geweest, maar telkens weer beschikbaar
[ Voor 24% gewijzigd door badnews.nl op 24-09-2020 15:34 ]
Ik heb er nog 1 in mijn mandje, alleen ligt mijn CC thuis.
Van wat ik heb gezien is het mogelijk om geld over te maken om het saldo te verhogen, zie https://www.rabobank.nl/p...ngen-creditcard-aflossen/Montu schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:21:
De "drie werkdagen" is alleen niet hoopvol voor de snelheid van verwerking.Zo maak je geld over van je betaalrekening naar je creditcard:
Maak een overboeking naar de volgende rekening:
Mastercard creditcard: IBAN NL71RABO0350808880 ten name van Rabobank Creditcard Mastercard.
Visa creditcard: IBAN NL03RABO0350807000 ten name van Rabo Krediet Maatschappij B.V.
Vermeld in de omschrijving het 16-cijferige nummer van je creditcard (zonder puntjes tussen de cijfers).
Uiterlijk drie werkdagen na de overboeking is het bedrag beschikbaar op je creditcard.
Exact. Inmiddels ook al gezien en toch maar gedaan, hopen dat ze het toch snel verwerken...Maggotcarrier schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:34:
[...]
Van wat ik heb gezien is het mogelijk om geld over te maken om het saldo te verhogen, zie https://www.rabobank.nl/p...ngen-creditcard-aflossen/
[...]
De "drie werkdagen" is alleen niet hoopvol voor de snelheid van verwerking.
I'm going to wait for the actual reviews which inevitably will come, instead of relying on vague inferences made by three rando's on reddit. I've seen several people who've been quite happy with their Ventus'.Sn0wblind schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:33:
[...]
That doesnt make experiences of actual users owning the card not less correct. THere is a reason for why this card hasnt been sent out. Like I mentioned before, hard powerlimit at 320watt, lesser cooler performance, plastic fanshroud and plastic backplate. Especially the latter is very poor since it affects cooling. Yet they go for the same MSRP as the for example excellent Asus TUF 3080 which actually performs as one of the best out of the whole bunch.
Also, even if it does perform 3% worse than the FE, who cares?
[ Voor 3% gewijzigd door jorgen83 op 24-09-2020 15:38 ]
Ik was ook al met de CC in de weer. Toen op de WC even rustig nagedacht en besloten voor de 3080 20G te gaan als deze uit komt, zal waarschijnlijk 500 euro schelenMarkovic89 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:35:
Ik had het bijna gedaan, hij lag in mijn mandje en had al mijn gegevens ingevuld tot het stemmetje in mijn hoofd zei, 1550 euro voor een videokaart. Nou.... nee.
Nu nog even geduld of de voorraad bij alternate voor de 3080 wat op gang komt.
Bij megagekko de ASUS TUF 3090 besteld, eens kijken wanneer die aankomt (6 van de 174, wie weet...)
Had hem daarna ook nog bij Nvidia in de mand, maar durfde niet op bestellen te klikken, voor je het weet heb je er 2, en geen zin om met alle scammers te dealen om een gewilde videokaart van ~1600 euro te verkopen, en ik had geen idee hoe snel je moet cancellen bij megagekko.
Bij Azerty hebben ze de hele 3090 lijn eruit gegooid leek het, pagina blijft leeg.
Had hem daarna ook nog bij Nvidia in de mand, maar durfde niet op bestellen te klikken, voor je het weet heb je er 2, en geen zin om met alle scammers te dealen om een gewilde videokaart van ~1600 euro te verkopen, en ik had geen idee hoe snel je moet cancellen bij megagekko.
Bij Azerty hebben ze de hele 3090 lijn eruit gegooid leek het, pagina blijft leeg.
Verandert z'n sig te weinig.
Is de optie binnen 14 dagen terug sturen, nvt bij Nvidia store?
Alternate heeft volgens haar twitter dus een livechat met de optie om je plek in de wachtrij te bekijken. Iemand anders ook moeite met het vinden van die live chat tool?
Kan nu gewoon hier:TweakerLuke schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:38:
Alternate heeft volgens haar twitter dus een livechat met de optie om je plek in de wachtrij te bekijken. Iemand anders ook moeite met het vinden van die live chat tool?
https://www.alternate.nl/html/content.html?docId=42595
Rechtsonder blauwe wolkjeTweakerLuke schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:38:
https://www.megekko.nl/info/RTX-3080DiscoNootje schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:30:
[...]
Welke tool...?
(Ik zal niks tegen de mods zeggen)
Bij mij precies hetzelfde. Had me bank saldo al gechecked en klaar om de buy knop in te drukken, maar 1550 euro en 2x zoveel als een RTX3080 is gewoon absurd.. Niet gedaan...Markovic89 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:35:
Ik had het bijna gedaan, hij lag in mijn mandje en had al mijn gegevens ingevuld tot het stemmetje in mijn hoofd zei, 1550 euro voor een videokaart. Nou.... nee.
Je kan het op deze pagina checken:TweakerLuke schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:38:
Blauwe tekst ballon rechts onderin (mits niet geblocked door uBlock, PrivacyBadger, etc).TweakerLuke schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:38:
Anders:
Formulier had vanmorgen soms 500 errors maar lijkt nu functioneel.
Ongelofelijk dat ze be Megekko nog steeds niet gewoon orders verwerken obv 'echte' stock. Prutsers.
Coolblue heeft door dat de RTX kaarten populair zijn en hebben nu al vast de prijzen met 50 tot 80e omhoog gegooid..
meh.. 870 voor een TUF vind ik toch iets te veel van het goeie
100% hogere prijs dan 3080 voor 15-20% extra performance in gaming. Je moet gek zijn als je een 3090 koopt voor gaming ipv rendering/computing
Die 14 dagen zijn gewoon wettelijk verplcihtTheTurk schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:38:
Is de optie binnen 14 dagen terug sturen, nvt bij Nvidia store?
Top heb ik blijkbaar gemist, thanks!jorgen83 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:38:
[...]
Kan nu gewoon hier:
dank u
We moeten die links hier in de topic zetten, want gewoon via het mandje op de site kom je nergens.
Als ik een van mijn bestellingen ontvang, post ik wel even mijn ervaringen op een 49".
It's dark but I don't want to find the light
Dan zie ik het gevaar niet van in. Ik heb nu de Gigaybyte 3080, Asus Strix 3090 en FE besteld. Als 3090 echt tegen valt, gewoon terug sturen en 3080 houden.MoietyMe schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:41:
[...]
Die 14 dagen zijn gewoon wettelijk verplciht
Verwijderd
Zo te horen heeft Megekko een goede voorraad 3080 binnen gekregen, laten we hopen dat dit ook voor Alternate geldt

Op het moment is die 100% geen 100%... Op dit moment is nergens is een 3080 voor de helft van een 3090 te koop. Dus mocht je een videokaart binnen een maand nodig hebben is het eerder 50% duurder tov de 3080.ion schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:40:
100% hogere prijs dan 3080 voor 15-20% extra performance in gaming. Je moet gek zijn als je een 3090 koopt voor gaming ipv rendering/computing
Vanmiddag een mailtje gekregen vanuit Azerty ivm mijn MSI X Trio bestelling, maar was een mailtje gericht aan iedereen die een order voor een 3080 had geplaatst:
Je hebt bij ons een bestelling geplaatst voor een Nvidia GeForce RTX 30-serie videokaart. Graag willen we je iets meer toelichting geven op de huidige situatie.
Nvidia heeft aangegeven dat de lancering van de GeForce RTX 3080 tegelijkertijd de beste videokaartlancering en de meest frustrerende is geweest. De verwachting was dat er veel enthousiasme zou zijn voor deze videokaarten, maar alsnog is de vraag naar deze nieuwe kaarten onderschat. De productie van de nieuwe kaarten gaat op volle toeren, met sinds augustus elke week grotere aantallen dan de week ervoor. Zowel Nvidia als de verschillende partners doen er alles aan om de achterstand zo snel mogelijk in te halen. (Wil je de volledige statement van Nvidia? Kijk dan hier voor de Engelstalige FAQ.)
Vanuit Azerty zien we dat er langzaamaan kaarten binnen beginnen te komen in de Benelux. Dit gaat helaas nog om kleine aantallen en het is nog onbekend wanneer welke videokaarten in welke hoeveelheden binnenkomen.
Om misverstanden en valse hoop te voorkomen geven wij geen verwachte levertijden of posities in wachtrijen. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk alle bestellingen uit te leveren en meer voorraden veilig te stellen voor onze klanten.
We vragen je dus om nog wat meer geduld te hebben in afwachting van je bestelling. Zodra we meer informatie hebben laten we je dat uiteraard weten.
Met vriendelijke groet,
Azerty Klantenservice
Man man, om 15:03 mailtje binnen dat bestelling succesvol ontvangen is. Dat gaf de burger moed tot ik het tooltje gebruikte. 60e plaats.FCA schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:38:
Bij megagekko de ASUS TUF 3090 besteld, eens kijken wanneer die aankomt (6 van de 174, wie weet...)
Dat wordt dus niks ben ik bang
Ja dit is gewoon orders lokken. Ik dacht er eentje te kopen en hier weer door te geven aan iemand die hem echt nodig had om zo scalpers tegen te houden omdat hij morgen geleverd zou worden... niet dus plek 135 dan gaat hij weer geannuleerd worden.GG85 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:44:
[...]
Man man, om 15:03 mailtje binnen dat bestelling succesvol ontvangen is. Dat gaf de burger moed tot ik het tooltje gebruikte. 60e plaats.
Dat wordt dus niks ben ik bang
Voor VR zou de RAM van pas kunnen komen, daarnaast blijkt uit dit topic dat er animo voor is (volgens mij niet allemaal voor werk gerelateerde redenen).ion schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:40:
Als je het kunt betalen en je het er voor over hebt is daar niets geks aan imo.
De 3090 is nergens op voorraad net als de 3080. De goedkoopste 3080 is 720 en goedkopste 3090 1550,-. Dat is zelfs meer dan 100%, dus hoe jij aan 50% komt is een raadsel.savale schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:43:
[...]
Op het moment is die 100% geen 100%... Op dit moment is nergens is een 3080 voor de helft van een 3090 te koop. Dus mocht je een videokaart binnen een maand nodig hebben is het eerder 50% duurder tov de 3080.
Heb je een bron? Of komt dit uit de wandelgangenVerwijderd schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:43:
Zo te horen heeft Megekko een goede voorraad 3080 binnen gekregen, laten we hopen dat dit ook voor Alternate geldt
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien
Those reviews wont come, but yeah even if you just look objectively at the card you can clear see you get a lesser product, less phases, lesser cooler, still a plastic backplate and yet you need to pay the same amount for compared to it's peers. Good for you if you want to pay the same for a lesser product.jorgen83 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:37:
[...]
I'm going to wait for the actual reviews which inevitably will come, instead of relying on vague inferences made by three rando's on reddit. I've seen several people who've been quite happy with their Ventus'.
Also, even if it does perform 3% worse than the FE, who cares?
hier ook en het werkte, denk be_fr of fr_be gebruiktanyonas schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:41:
[...]
dank umoest het wel aanpassen voor de BE site.
We moeten die links hier in de topic zetten, want gewoon via het mandje op de site kom je nergens.
Als ik een van mijn bestellingen ontvang, post ik wel even mijn ervaringen op een 49".
Ik bedoel: zojuist was er een moment op een 3090FE te bestellen voor 1549. Een 3080 is nu nergens voor een normale prijs te verkrijgen. Op marktplaats of vergelijkbare sites kun je nu > 1000 euro neerleggen voor een 3080. Zo bedoel ik die 50%. Over enkele maanden is dit verhaal uiteraard volledig onzin.ion schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:46:
[...]
De 3090 is nergens op voorraad net als de 3080. De goedkoopste 3080 is 720 en goedkopste 3090 1550,-. Dat is zelfs meer dan 100%, dus hoe jij aan 50% komt is een raadsel.
Omdat je aanneemt dat nvidia ons loopt te bespelen gebaseerd op een geheel eigen verzinsel van mogelijke situaties en gevolgtrekkingen. De meest logische inferentie die je uit deze situatie kan trekken is: als kaart x twee keer de prijs van kaart y kost maar slechts ~10% beter presteert, dan zal er voor kaart x een significant kleinere vraag zijn dan voor kaart y. Ergo, natuurlijk verloopt de launch van de 3090 soepeler.Saekerhett schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:38:
[...]
Hoezo conspiracy? Dit is marketing op zijn best.
Edit: Zet aub niet deze discussie voort hier, want daar is het draadje niet voor. Lees de TW.
[ Voor 7% gewijzigd door Sir Esselbink op 24-09-2020 15:55 ]
Geluk is niet aan m'n zeide. Eerst werkt de knop niet en vervolgens heb ik hem betaald krijg ik een mail van nvidia dat hij niet op voorraad is en ze niet kunnen leveren. Echt huilen gewoon... Wel betaald... Baal zo van die hele kaart.
Verwijderd
Have you seen the product? do you have it?. I see allot of mixed reviews. yes the TUF is maybe better but the MSI is not that bad as you are saying. And even it keeps failing theres always the warranty so tranquiloSn0wblind schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:46:
[...]
Those reviews wont come, but yeah even if you just look objectively at the card you can clear see you get a lesser product, less phases, lesser cooler, still a plastic backplate and yet you need to pay the same amount for compared to it's peers. Good for you if you want to pay the same for a lesser product.
Zie aantal post hierbovenSzwoar schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:46:
[...]
Heb je een bron? Of komt dit uit de wandelgangen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2020 15:51 ]
Dat is het nu al, want vannacht was de 3080FE weer voor 720,- te bestellen.savale schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:49:
[...]
Ik bedoel: zojuist was er een moment op een 3090FE te bestellen voor 1549. Een 3080 is nu nergens voor een normale prijs te verkrijgen. Op marktplaats of vergelijkbare sites kun je nu > 1000 euro neerleggen voor een 3080. Zo bedoel ik die 50%. Over enkele maanden is dit verhaal uiteraard volledig onzin.
These are all assumptions, plus I paid the absolute minimum for any 3080.Sn0wblind schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:46:
[...]
Those reviews wont come, but yeah even if you just look objectively at the card you can clear see you get a lesser product, less phases, lesser cooler, still a plastic backplate and yet you need to pay the same amount for compared to it's peers. Good for you if you want to pay the same for a lesser product.
Bah weer een site die voor mij af valt om in de gaten te houden. 799,- is echt de limiet voor de TUF hier. Ben bang dat deze prijzen normaal zullen zijn de komende maanden. Dat wordt dan maar hopen op een FE en maar doorspelen op de 1080 TI, ook geen straf natuurlijk.pvnzoest schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:40:
Coolblue heeft door dat de RTX kaarten populair zijn en hebben nu al vast de prijzen met 50 tot 80e omhoog gegooid..
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ja maar niet in nederland zover ik weet. Ik heb het wel geprobeerd via de US link, maar kwam niet door de Captcha heenion schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:50:
[...]
Dat is het nu al, want vannacht was de 3080FE weer voor 720,- te bestellen.

Ik ben wel heel benieuwd wanneer ze weer gaan komen, wellicht morgen.
Ja, blijf het lelijk vinden dat die orders gewoon door kunnen gaan met 'morgen geleverd' terwijl ze blijkbaar al lang out of stock zijn. Maar goed. Wie weet hebben ze er 60 liggenTweakriez schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:46:
[...]
Ja dit is gewoon orders lokken. Ik dacht er eentje te kopen en hier weer door te geven aan iemand die hem echt nodig had om zo scalpers tegen te houden omdat hij morgen geleverd zou worden... niet dus plek 135 dan gaat hij weer geannuleerd worden.

Verwijderd
I have the Ventus and for me, it's been running absolutely great. Absolutely idle, it runs between 35 and 37 degrees. Usually I run the fans at around 1000RPM and then it goes as low as 25 degrees. On full load it goes up to around 70, but that's with the fans running at ~65/70%. Also, the original price of the Ventus is 719. Most AIB's are more expensive.Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2020 @ 15:50:
[...]
Have you seen the product? do you have it?. I see allot of mixed reviews. yes the TUF is maybe better but the MSI is not that bad as you are saying. And even it keeps failing theres always the warranty so tranquilo.
[...]
Zie aantal post hierboven
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2020 15:57 ]
Eerst met de 3080 FE naast de pot gepist 2 keer toe bij launch en vannacht. En nu is de 3090 ookal uitverkocht terwijl die betaald is. Kreeg een mail achteraf teveel orders. Ook heb ik een 3080 bij een webwinkel staan maar had de verkeerde aangeklikt ipv de trio. Hoopte hem om te zetten. Nou dit kon maar kosten me 140 euro (thanks alternate) Word denk ik achteraan in de rij aansluiten voor de gaming trio. Scheelt dat ik nog beginnen moet met bouwen en me case een maand vertraagd is

Iemand enige idee of die posities bij MeGekko kloppen?
Bij zowel de Evga rtx 3080 FTW3 Ultra gaming en Evga rtx 3090 FTW3 Ultra gaming sta ik op positie 1.
Zou wel chill zijn
Bij zowel de Evga rtx 3080 FTW3 Ultra gaming en Evga rtx 3090 FTW3 Ultra gaming sta ik op positie 1.
Zou wel chill zijn
Let op:
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
Mensen lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en prijzen. We willen die discussie graag zo houden, blijf dus ontopic! Reacties die ergens anders over gaan (benchmarks, aankoopadvies etc etc) worden verwijderd.
Let bij het reageren op het volgende:
- Blijf vriendelijk naar elkaar!
- Reageer niet op "foute" berichten, maar rapporteer ze!
- V&A op het forum is overal verboden, dus ook in dit topic. Een verwijzing naar verkoop (met of zonder link) naar je advertentie wordt verwijderd.
- Pas op voor scamsites. Handige Harry's en Henriëttes weten ook dat er weinig tot geen aanbod is en springen daarop in met te-mooi-om-waar-te-zijn aanbiedingen. Laat je niet verleiden door een domme actie. Plaats de link niet hier als je twijfelt.
reviews: Waarom zijn gpu's opeens bizar duur? - Na tekorten nu ook prijsstijgingen
reviews: Chiptekorten houden aan - De oorzaken en gevolgen
Standpunt met betrekking tot scalping op Tweakers
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |