Wat ik denk dat het probleem is, is dat die bedrijven goed geld betalen om in de PW te komen, en het een leuke inkomsten stroom voor DPG Media B.V. is.
Persoonlijk denk ik dat het heel simpel is, alles wat 100% fabrieksgarantie heeft, kortingen vanwege bv open doos heb ik geen probleem mee.
Anders dan hoort gewoon niet in de PW, het tegen argument is,
'Het is goed voor het milieu', wat ook een goed argument is
Tier | Staat | Verpakking | Garantie | Registratie |
1 - Nieuw | Volledig nieuw | Nieuw, ongeopend, verzegeld | Volledig | Beschikbaar |
2 - Tweedekans | Volledig nieuw | Nieuw, geopend, zegel gebroken | Volledig | Beschikbaar |
3 - Geretourneerd | Lichte gebruikssporen (bijv vingerafdrukken) | Lichte schade, geopend | Volledig | Hopelijk beschikbaar |
4 - Refurbished | Mogelijk krassen, slijtage | Geen/minimaal of generieke doos | Minimaal | Gebruikt (mogelijk gereset) |
5 - Tweedehands | Kan vanalles zijn | Soms wel, soms niet | Geen | Gebruikt |
persoonlijk denk ik, als men beslist dat tier 4 in de PW moet staan, er iig een checkbox komt op dat er simpel uit te kunnen filteren als men daar niet naar zoekt.
Of nog veel beter een slider om te kunnen kiezen tussen Tier 1~4.
@PW managers, mensen gebruiken de PW om makkelijk prijzen te vergelijken van vergelijkbare producten, als je daar een hele berg refurbished producten in de mix gooit waar je 0% interesse in hebt, wordt dat een super irritant proces.
Ik zelf ben in het verleden al op een andere prijsvergelijker gaan kijken, omdat ik de bomen door het bos niet meer zag!
[
Voor 4% gewijzigd door
player-x op 24-10-2023 07:40
]