Ik zoek een?
om op zolder fatsoenlijke wifi ontvangst /snelheid te krijgen zoek ik een ap/router. Zou het fijn vinden als deze ook een goed bereik heeft waardoor ik ook in de tuin nog redelijke verbinding heb zodat ik eventueel buiten in de tuin zou kunnen thuiswerken.
Wat is je budget?
max rond de 50 euro
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
op advies van dion_b zoek ik een ac1200 apparaat. Bij voorkeur met dfs. En naast een utp poort om te ontvangen, ook een utp poort om nog een apparaat op aan te sluiten.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik zat zelf te kijken naar deze apparaten :
AP's:
pricewatch: TP-Link AC1750 Wi-Fi Range Extender RE450
pricewatch: Netgear EX6120 - WiFi Range Extender
pricewatch: KPN Experia Wifi
pricewatch: TP-Link EAP225-Wall
pricewatch: TP-Link EAP225 Access Point AC1350 V3
router:
pricewatch: TP-Link Archer Draadloze Dual Band Gigabit Router Archer C1200
DFS heb ik nergens nog kunnen vinden. Wel van TP link een lijst gekregen met apparaten die wel DFS hebben maar die zijn te ver boven mijn budget.
Verder hebben de netgear en de tp link alleen een utp in. de 4e heeft enkel 100mbps utp poorten, 5e heeft voor zover ik kan zien geen extra utp uitgang.
Welke geschikte opties zijn er nog voor mij?
om op zolder fatsoenlijke wifi ontvangst /snelheid te krijgen zoek ik een ap/router. Zou het fijn vinden als deze ook een goed bereik heeft waardoor ik ook in de tuin nog redelijke verbinding heb zodat ik eventueel buiten in de tuin zou kunnen thuiswerken.
Wat is je budget?
max rond de 50 euro
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
op advies van dion_b zoek ik een ac1200 apparaat. Bij voorkeur met dfs. En naast een utp poort om te ontvangen, ook een utp poort om nog een apparaat op aan te sluiten.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik zat zelf te kijken naar deze apparaten :
AP's:
pricewatch: TP-Link AC1750 Wi-Fi Range Extender RE450
pricewatch: Netgear EX6120 - WiFi Range Extender
pricewatch: KPN Experia Wifi
pricewatch: TP-Link EAP225-Wall
pricewatch: TP-Link EAP225 Access Point AC1350 V3
router:
pricewatch: TP-Link Archer Draadloze Dual Band Gigabit Router Archer C1200
DFS heb ik nergens nog kunnen vinden. Wel van TP link een lijst gekregen met apparaten die wel DFS hebben maar die zijn te ver boven mijn budget.
Verder hebben de netgear en de tp link alleen een utp in. de 4e heeft enkel 100mbps utp poorten, 5e heeft voor zover ik kan zien geen extra utp uitgang.
Welke geschikte opties zijn er nog voor mij?
[ Voor 196% gewijzigd door DeRooney op 27-08-2020 20:41 ]