Is het heel nodig een S/FTP een kabel te gebruiken, indien er 2 door dezelfde buis aangelegd worden? Stel dat ik een complete kabel koop, kan ik deze dan makkelijk strippen, om aan 1 zijde aan een wanddoos aan te sluiten? Met behulp van deze krimptang en deze kabelstripper? Overigens heb ik een ander wand kastje dan onderstaande, dus ik zal nakijken of deze geschikt is voor cat 6a. De krimptang is misschien niet nodig, maar ik wil later zelf complete kabels in elkaar gaan zetten.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sPMiwavEtSnQA34li6N2hJNP.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XHA2tvRdSPzG1aMhdbd9XtTE.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2eLrWYOVucP1tN0NBzc7GqMm.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sPMiwavEtSnQA34li6N2hJNP.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/XHA2tvRdSPzG1aMhdbd9XtTE.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2eLrWYOVucP1tN0NBzc7GqMm.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/iGHpcuUf6dMdYRwK5iH1HFRz.png?f=user_large)
...