Is gewoon het volgen van procedures. Wat vervangen is gaat direct de vuilbak in voor recyclage. Dat is de procedure in het herstelprocess. De mensen die die herstelling uitvoeren hebben geen enkele manier om te weten dat dit een uitzondering is. Die krijgen gewoon de laptop voor zich met de nodige onderdelen en vervangen gewoon. Dit is gewoon bandwerk. En dat werkt niet als je met uitzonderingen gaat werken.prutser001 schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 08:09:
Ik vind het vreemd dat ze de ssd niet retour kunnen sturen het is tenslotte jouw eigendom. Als ik computers moet repareren en er zou wat mis zijn met de ssd Dan gaat deze gewoon retour.
Data verlies heeft hier niets mee te maken aangezien ze deze zeggen te vervangen. Alleen als ze b.v. een re-image doen dan is de data 'weg' . Vindt het een raar verhaal.
Ik snap ook niet direct waar de argwaan van TS vandaan komt. Het is duidelijk dat het hem niet om de fysieke SSD gaat maar om de data die er op staat, ondanks dat hij een backup heeft. Het feit dat hij de laptop opnieuw ter reparatie wenst aan te bieden maar met een opzettelijk defect aan de SSD (geen idee waarom hij deze niet gewoon snel wist) geeft dat aan alsook de meerdere posts waarin hij het heeft over zijn data. En dat is iets wat ik niet goed snap. Medion doet niets met die data. Daar is echt niemand die gaat zeggen: voor ik deze laptop herstel ga ik eens even rondkijken wat ik kan vinden in de data. Daar hebben ze niet alleen geen tijd voor, als iemand dat wel zou doen, dan riskeren ze gewoon van ontslagen te worden.
No keyboard detected. Press F1 to continue.