mag ik even mee liften?hardware-lover schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 23:11:
knip
Is het NFS protocol niet te gebruiken bij het type opslag wat je gebruikt? Dat werkt eigenlijk het meest prettig (en snelst) met Kodi.
situatie:
twee nassen eentje die al gekoppeld is maar oud en slow en eentje die gekoppeld moet worden.
probleem ik draai op kodi17.6 vanwege alleen verse instal andere distro is mogelijk ergo veel veel opbouw werk...
SMBv1 is ondertussen niet voor niks v3 geworden en volgens mij heeft kodi17 geen v2 of v3.
(smbv1 werkt wel dus vrijwel zeker dat v17.6 de oorzaak is.
Dat NFS protocol is dat ingewikkeld om te koppelen? zijn er nog nadelen?
En ik probeer in te schatten hoe ingewikkeld het is om OpenElec op een Cuboxi4pro te installeren. en de wikipage is 404.
Dan kan ik de nieuwe nass de media taken geven en de oude gewoon koppelen als "externe folder" in de nieuwe. fresh rebuild zegmaar. (we zitten op kodi 19 en dat gaat alleen maar harder in ontwikkeling tozv hangen in 17.
edit: ik moet nu wel overstappen op OpenElec als ik Kodi wil blijven gebruiken in de toekomst.
moet toch mn library rebuilden.
[ Voor 8% gewijzigd door copykat op 25-07-2020 22:37 ]
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....