Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
Waarom bestel je niet gewoon bij Fnac als je in België woont?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-05 01:45
davy_online schreef op zondag 20 september 2020 @ 04:19:
Waarom bestel je niet gewoon bij Fnac als je in België woont?
Daar weet je nooit wanneer ie aankomt e? Met google ben je bijna zeker dat je hem hebt op de datum die ze geven. Externe verkopers is altijd afwachten wanneer zij stock binnenkrijgen. En met corona zullen ze zeker als laatste zijn die stock krijgen.
Zelfs mediamarkt in duitsland verkoopt ze niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydr
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-02 11:16

ydr

Nogal wiedes, de telefoon is nog niet op de markt buiten Amerika.

Bij Google zelf is het enige wat je kan doen een pre order aanmaken, je koopt ook daar nog niks. Het lijkt me dat bij saturn/mediamarkt/etc deze pas te koop is vanaf 1 oktober, zoals aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Converted007
Klopt. Dus zoals ik die hem het snelste wil, is google de beste optie op dit moment.

Ik had het over na 1 oktober trouwens. Die stock zal niet gigantisch groot zijn e. Dus wanneer al die externe verkooppartijen zoals fnac, mediamarkt etc hun voorraad krijgen. Zijn we weer weken verder e...

[ Voor 55% gewijzigd door Converted007 op 20-09-2020 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:47
Vandaag zie ik dat er weer een reservering bij is gekomen voor de PIxel 4a op de CC :)
Sterker nog er staan nu 2 reserveringen van 340€ voor slechts 1 bestelling :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-05 11:34
Voor de liefhebbers. Ik deed dit weekend een RMA voor een Nest Mini en die kwam uit Waalwijk. Ik denk dus dat je geen zorgen hoeft te maken over de bezorging. DHL is ook weer niet helemaal dom en ze weten je woonplaats wel te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Raindeer schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:28:
DHL is ook weer niet helemaal dom en ze weten je woonplaats wel te vinden.
Een essentiële eigenschap voor dat soort beroepen :9

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raindeer
XWB schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:30:
[...]

Een essentiële eigenschap voor dat soort beroepen :9
Ja en misschien moet ik het nog beter uitleggen.. De Nederlandse DHL is ook weer niet helemaal gek. Die zien een NL adres en postcode en verwerken dat waarschijnlijk vol-automagisch in hun systeem. Het systeem moet rekening houden met al die semi-foutieve adreslabels die op de meest onwaarschijnlijke manieren in hun systeem gegooid worden. Ik vermoed dus dat als je Duitsland als land opschrijft, maar een NL straatnaam, postcode en plaatsnaam, dat ie dan niet in de truck voor Duitsland gaat maar vol automatisch naar NL gesorteerd wrodt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyDraw
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21-03-2024
Lord_Dain schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:20:
Vandaag zie ik dat er weer een reservering bij is gekomen voor de PIxel 4a op de CC :)
Thanks! Heb je hem via de DE Google Store besteld? Ik ga mijn CC ook even in de gaten houden, zie nu nog niks terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lord_Dain
LuckyDraw schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 17:01:
[...]

Thanks! Heb je hem via de DE Google Store besteld? Ik ga mijn CC ook even in de gaten houden, zie nu nog niks terug.
Yep, 10 september besteld op google store DE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-02 01:25
Lord_Dain schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 15:20:
Zal wel typisch iets voor mastercard zijn.

• Odeklontje
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Zou er ook 22% korting zijn op de Pixel 4a in Duitsland? Naar alle waarschijnlijkheid is er extra korting op 27 september op Google's verjaardag voor 24 uur lang.

"Zum Geburtstag von Google gibt es bald 24 Stunden lang starke Rabatte."

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tCN3CC5.png

[ Voor 10% gewijzigd door Odeklontje op 23-09-2020 09:21 ]

• SanderVelden8
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-05-2024
Odeklontje schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:18:
Zou er ook 22% korting zijn op de Pixel 4a in Duitsland? Naar alle waarschijnlijkheid is er extra korting op 27 september op Google's verjaardag voor 24 uur lang.

"Zum Geburtstag von Google gibt es bald 24 Stunden lang starke Rabatte."

[Afbeelding]
Dat zou mooi zijn, maar ik denk van niet. Dit lees ik op https://techpulse.be/nieu...-en-trakteert-op-korting/ over de vorige verjaardag ;)

"Om hun 21ste verjaardag te vieren geeft Google 21% korting op alle apparatuur in de Google Store. Het enige wat je hoeft te doen om te profiteren van de korting, is tijdens je bestelling de volgende kortingscode toe te voegen: B-GOOGLE21. Maar let op, er zijn wel wat restricties, zo werkt de kortingscode in Europa bijvoorbeeld niet op Stadia en de Google Pixel 3a en ook als je je wilt inschrijven op Nest Aware moet je de volle mep betalen."

• Sjurm
  • Laatst online: 21:40
Zou ook wel vreemd zijn als ze dat doen, zeker omdat de Pixel 4a nog niet eens officieel uit is op 27 september.

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:51
En dan sta je neem ik aan weer achterin de rij. Dat is het mij niet waard, haha.

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 09:52
Ik informeerde trouwens bij de Duitse MediaMarkt, de 4a zou vanaf 1 oktober te koop zijn. Voor mij wel handig aangezien ik 400 meter van de Duitse MediaMarkt woon.

• Odeklontje
  • Niet online
SanderVelden8 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:26:
[...]

Dat zou mooi zijn, maar ik denk van niet. Dit lees ik op https://techpulse.be/nieu...-en-trakteert-op-korting/ over de vorige verjaardag ;) [...]
Een Pixel 3a voor 303 EUR klinkt dan ook niet echt aantrekkelijk als de 4a nieuw 340 EUR is.
Om dan nog maar te zwijgen over de Franse Google Store met de 250 EUR voor een 3a.

Dan toch maar een weekje wachten op de beschikbaarheid van de 4a bij MediaMarkt.

• ydr
  • Laatst online: 07-02 11:16

ydr

Odeklontje schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:10:
[...]

Een Pixel 3a voor 303 EUR klinkt dan ook niet echt aantrekkelijk als de 4a nieuw 340 EUR is.
Om dan nog maar te zwijgen over de Franse Google Store met de 250 EUR voor een 3a.

Dan toch maar een weekje wachten op de beschikbaarheid van de 4a bij MediaMarkt.
Het gelinkte artikel is een jaar oud ;) Destijds was dat een prima prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-04 09:52
*knip* Aardig bedoeld. Maar dit hoort thuis in de V&A.

[ Voor 91% gewijzigd door rens-br op 23-09-2020 15:26 ]

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:53
Benieuwd wanneer hij op Amazon.de gaat verschijnen en zodra hij er op staat wat de levertijd gaat zijn. Met voorgaande Pixels waren ze redelijk snel, maar dit is een gek jaar ;)

• Converted007
Razer schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:17:
Benieuwd wanneer hij op Amazon.de gaat verschijnen en zodra hij er op staat wat de levertijd gaat zijn. Met voorgaande Pixels waren ze redelijk snel, maar dit is een gek jaar ;)
Inderdaad. Ben ook eens benieuwd. Ergens gelezen te hebben dat Amazon.it
ze levert vanaf eind oktober. Dus redelijk snel...

• Ad-Blokker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-05 16:24
Ik heb er ook een besteld! Ik had eerst ook Mailboxde gebruikt als adres met standaard shipping.
Na het lezen van dit forum heb ik mijn adres aangepast naar Nederland volgens de truc van jullie! Hopelijk wordt hij niet geannuleerd!

Ik heb trouwens volgens google 2 losse verzendingen terwijl ik maar 1 bestelling heb gedaan. Dit komt omdat ze het hoesje en telefoon los verzenden blijkbaar.
  • Hoesje levertijd 2-7 okt
  • Telefoon levertijd 15-20 okt

[ Voor 0% gewijzigd door Ad-Blokker op 23-09-2020 23:18 . Reden: Spelfout ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odeklontje
  • Niet online
Lord_Dain schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 20:06:
[...]

Thanks for the tip! Aanpassing van de 2e regel in Netherlands wordt wel geaccepteerd.
Nu ziet mijn adres er zo uit:
[Afbeelding]

Hopelijk duidelijk genoeg voor de postbode :)
Voornaam Achternaam
Straat + huisnummer, Postcode, Woonplaats, Land
Woonplaats, Land, 00000
Land

Dit werkt dus? @Ad-Blokker heb jij het ook zo?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mCVBrvy.png

[ Voor 8% gewijzigd door Odeklontje op 24-09-2020 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap3nr0ts
We hopen dat het werkt. Het heeft gewerkt bij voorgaande toestellen. ;)

@Odeklontje Ik zou je eerste adresregel iets korter maken to be safe (dus meer op de tweede), en ook land bij je stad neerzetten. Better safe than sorry.

[ Voor 52% gewijzigd door ap3nr0ts op 24-09-2020 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odeklontje
  • Niet online
ap3nr0ts schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:08:

@Odeklontje Ik zou je eerste adresregel iets korter maken to be safe (dus meer op de tweede), en ook land bij je stad neerzetten. Better safe than sorry.
Er geldt een max. van 128 tekens... Maar je hebt wel gelijk dat misschien de bezorger (DHL?) er problemen mee heeft. Mijn ervaring met DHL is dat hun systeem genoeg heeft aan een postcode + huisnummer. Althans, als ik via hun een verzendlabel aanmaak.

edit: Via de Duitse website MyDealz.de de Google Pixel 4a 128GB Just Black voor €310,20 met een voucher voor Google Maps Local Guides die je via de e-mail krijgt, dus controleer je spam. Zijn er Nederlanders die ook een voucher ontvangen hebben? Kan zijn dat het alleen voor Duitsers is.

[ Voor 27% gewijzigd door Odeklontje op 24-09-2020 21:01 ]

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:49

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Odeklontje schreef op donderdag 24 september 2020 @ 20:42:
[...]

edit: Via de Duitse website MyDealz.de de Google Pixel 4a 128GB Just Black voor €310,20 met een voucher voor Google Maps Local Guides die je via de e-mail krijgt, dus controleer je spam. Zijn er Nederlanders die ook een voucher ontvangen hebben? Kan zijn dat het alleen voor Duitsers is.
Local Guide hier. Geen voucher, maar lijkt me ook logisch dat we dat niet krijgen aangezien het voor onze Oosterburen is. En de telefoon sowieso niet hier te koop komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Odeklontje schreef op donderdag 24 september 2020 @ 17:06:
[...]

Voornaam Achternaam
Straat + huisnummer, Postcode, Woonplaats, Land
Woonplaats, Land, 00000
Land

Dit werkt dus? @Ad-Blokker heb jij het ook zo?

[Afbeelding]
{Voornaam} {Achternaam}
{Straat} {Huisnummer}
{Postcode}, {Stad}, {Provincie}, Niederlande
00000
{Stad} (Niederlande)

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:34
Alweer een Google phone niet te koop in NL, waarom boycot google nederland? Zal met de 5 zeker hetzelfde zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Amaze86 op 24-09-2020 23:52 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13:58
50 euro meer:

https://www.eglobalcentra...1JfAtBEAQYAiABEgIyxvD_BwE

In Nederland al beschikbaar? Kwam ineens up toen in google pixel 4a googlede om te kijken of het nog steeds 1 oktober zou zijn

Blijf toch bij Google Duitsland

[ Voor 17% gewijzigd door anoniem987654 op 25-09-2020 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rommel
  • Registratie: Maart 2002
Zo lang er nog steeds staat "Leeuwenbek 730G" zou ik deze shop niet vertrouwen. :9

Ik zou er sowieso niet zo snel bestellen

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
Rommel schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 12:25:
Zo lang er nog steeds staat "Leeuwenbek 730G" zou ik deze shop niet vertrouwen. :9

Ik zou er sowieso niet zo snel bestellen
Haha nee idd. Was ook niet bedoeld als aankoopadvies maar meer als illustratie dat er een webshop al is die in mn google search kwam over de pixel 4a, dat dan wss andere minder duisteren zoals coolblue zullen komen

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bobbika
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08:33
Zag op Reddit dat de UK Google store al is begonnen met verzenden. Hopelijk volgt de Duitse snel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4RVXNiIqNypgz6urRmp0dvZNOiY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hsDDdgmNyIk9KMAsvU8tdbCY.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderVelden8
Dat zou heel relaxed zijn. Laatst op de chat liet ze mij al een beetje doorschemeren dat het toestel wellicht iets eerder zou kunnen komen, maar wilde daar niet meteen vanuit gaan en te enthousiast worden.

Maar wellicht geldt dat dus ook voor de Duitse store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Bobbika schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 15:22:
Zag op Reddit dat de UK Google store al is begonnen met verzenden. Hopelijk volgt de Duitse snel.

[Afbeelding]
Jammer, mijn bestelling in mijn google store overzicht kan ik zelfs nog bewerken. Hopelijk gaat ie snel op slot dat is dan een teken dat ie bijna verstuurd zal worden. Misschien volgende week al?

[ Voor 4% gewijzigd door Lord_Dain op 25-09-2020 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Laatst online: 12:35

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Zag op Reddit dat die pakketjes via de DPD worden verstuurd, moet vanavond daar sorteren (bijbaantje naast de studie), ben benieuwd of ze al voorbij komen.

edit: Nog niks gezien :N

[ Voor 18% gewijzigd door ArmouredSPony op 26-09-2020 17:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap3nr0ts
Kan jij er niet voor zorgen dan dat ze allemaal netjes naar Nederland gaan? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

ArmouredSPony schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 19:04:
Zag op Reddit dat die pakketjes via de DPD worden verstuurd, moet vanavond daar sorteren (bijbaantje naast de studie), ben benieuwd of ze al voorbij komen.
En?

• slipperydippery
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09-2023
@Ad-Blokker welk verzend methode heb je gekozen?

• Ad-Blokker
De standaard verzendmethode, maar de meesten kiezen de international shipping. Als ik zelf een nieuwe order zou doen dan zou ik dit ook kiezen.

• hjs
  • Niet online

hjs

Ad-Blokker schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:08:
[...]

De standaard verzendmethode, maar de meesten kiezen de international shipping. Als ik zelf een nieuwe order zou doen dan zou ik dit ook kiezen.
Hij sprong ook terug naar standaard staat me bij. Ik had internationaal gekozen maar staat op standaard.

• anoniem987654
Hallo, weet iemand of ik mijn creditcard nummer kan wijzigen? Misschien hebben anderen dit probleem ook aangezien Rabobank ineens iedereen nieuwe credit-cards geeft met nieuwe nummers erop. Heb de nieuwe credit card vandaar ook nog niet geactiveerd

• Ad-Blokker
anoniem987654 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:53:
Hallo, weet iemand of ik mijn creditcard nummer kan wijzigen? Misschien hebben anderen dit probleem ook aangezien Rabobank ineens iedereen nieuwe credit-cards geeft met nieuwe nummers erop. Heb de nieuwe credit card vandaar ook nog niet geactiveerd
Ik heb nergens gezien dat je dit kan aanpassen, misschien je betaling opties aanpassen in pay.google.com en anders de bestelling opnieuw doen

• anoniem987654
Ad-Blokker schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:55:
[...]

Ik heb nergens gezien dat je dit kan aanpassen, misschien je betaling opties aanpassen in pay.google.com en anders de bestelling opnieuw doen
Zal google wel een email sturen. Heb namelijk niks ingesteld op GPay (ook geen betaaldmethode op google play store dus). Heb de google pixel gwn met mn oude mastercard besteld namelijk al op 10 September, dus opnieuw bestellen no way hh, sta vooraan in de rij.

• twkr18526
Vanaf morgen is de google kortingsdag. 22 jaar, dus 22%. Blijkbaar gaat de korting niet op de 4a, wat begrijpelijk is.

[ Voor 47% gewijzigd door twkr18526 op 27-09-2020 07:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coprocessor
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 11-04 15:57
Ik heb ook een nieuwe creditcard gekregen van Rabo terwijl de huidige nog tot 07/2022 geldig was/is. In de brief staat dat m'n huidige kaart over 2 maanden niet meer geldig zou zijn. Da's nog genoeg tijd voor Google om m'n 4a bestelling af te leveren en af te boeken. Tot ik 'm in handen heb doe ik niks met die nieuwe kaart. Ook de bestelling (adres en betaal gegevens) laat ik met rust. Ik wil niet achteraan in de rij belanden.

• anoniem987654
Coprocessor schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 19:19:
[...]

Ik heb ook een nieuwe creditcard gekregen van Rabo terwijl de huidige nog tot 07/2022 geldig was/is. In de brief staat dat m'n huidige kaart over 2 maanden niet meer geldig zou zijn. Da's nog genoeg tijd voor Google om m'n 4a bestelling af te leveren en af te boeken. Tot ik 'm in handen heb doe ik niks met die nieuwe kaart. Ook de bestelling (adres en betaal gegevens) laat ik met rust. Ik wil niet achteraan in de rij belanden.
Dankjewel dan doe ik t zelfde!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raindeer
Als ze innen, dan pas kijken ze of je kaart goed is. Is er iets mis, dan krijg je een mail om het te fixe. Oftewel chill... Het komt goed

• Coprocessor
Raindeer schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 20:51:
[...]

Als ze innen, dan pas kijken ze of je kaart goed is. Is er iets mis, dan krijg je een mail om het te fixe. Oftewel chill... Het komt goed
Respect voor je vertrouwen in Google maar ik blijf van m'n order af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap3nr0ts
Ik heb mijn afleveradres wel weer aangepast naar de locatie van mijn werk in Duitsland. Mijn vriendin vertelde me vandaag dat die truc van 00000 op Pepper stond, of ik dat al wist. :') Ik vertrouw het toch een stuk minder als opeens 200 mensen met mij hetzelfde gaan doen. Zag hem ook al voorbijkomen op reddit en dacht toen: laat dat lekker op Tweakers joh. Hoe minder mensen het doen, hoe groter de kans van slagen volgens mij.

Toevoeging: de kortingscode werkt niet op de Pixel 4a, wel op het hoesje, mocht je die voor slechts 35 willen.

[ Voor 11% gewijzigd door ap3nr0ts op 27-09-2020 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
idd had eerst naar google store australie gekeken, daar was het 22% tegoed. Echter is de actie in Europa en sommige Aziatische landen blijkbaar wel korting ipv tegoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderVelden8
ap3nr0ts schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 23:02:
Ik heb mijn afleveradres wel weer aangepast naar de locatie van mijn werk in Duitsland. Mijn vriendin vertelde me vandaag dat die truc van 00000 op Pepper stond, of ik dat al wist. :') Ik vertrouw het toch een stuk minder als opeens 200 mensen met mij hetzelfde gaan doen. Zag hem ook al voorbijkomen op reddit en dacht toen: laat dat lekker op Tweakers joh. Hoe minder mensen het doen, hoe groter de kans van slagen volgens mij.

Toevoeging: de kortingscode werkt niet op de Pixel 4a, wel op het hoesje, mocht je die voor slechts 35 willen.
Goede tip! Ik heb nu het hoesje ook besteld via de 00000 hack. Deze heeft namelijk een eerdere verwachte bezorging dus is dan misschien een goede test. Mocht deze dan niet bezorgd worden kan ik bij de bestelling van de telefoon wellicht nog het adres aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
Ik heb mijn afleveradres wel weer aangepast naar de locatie van mijn werk in Duitsland. Mijn vriendin vertelde me vandaag dat die truc van 00000 op Pepper stond, of ik dat al wist. :')
Laat je het dan opsturen vanaf je werk met dhl oid? Sowieso denk ik dat ook een redelijk aantal besteld is door tweaker leden hier. Ook met vorige series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Was niet de eerste keer hoor dat het 00000 truukje op pepper stond ;)

[ Voor 63% gewijzigd door hjs op 27-09-2020 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
Ah, misschien maak ik me te druk dan. Ik heb inderdaad een collega die hem gewoon wil doorsturen voor me. Kost me via UPS ongeveer 20 euro volgens mij, voor een beetje vertraging en peace of mind. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Welk hoesje hebben we het over wat de korting betreft? Ik heb de laatste jaren de Spigen hoesjes die vind ik toch wel enigszins superieur aan de meeste andere merken en hoesjes. Telefoon is al zovaak gevallen maar nog nooit enige schade gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Ik heb nu mijn hoesje geannuleerd bij mijn originele bestelling en ik heb een nieuwe besteld met de korting van vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Lord_Dain schreef op zondag 27 september 2020 @ 10:31:
Welk hoesje hebben we het over wat de korting betreft? Ik heb de laatste jaren de Spigen hoesjes die vind ik toch wel enigszins superieur aan de meeste andere merken en hoesjes. Telefoon is al zovaak gevallen maar nog nooit enige schade gehad.
De originele die google aanbied in de google store, ik was origineel voor de zwarte gegaan maar ben nu toch voor de blauwe gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gillesvermeulen
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 13-04 21:49
Ad-Blokker schreef op zondag 27 september 2020 @ 13:16:
Ik heb nu mijn hoesje geannuleerd bij mijn originele bestelling en ik heb een nieuwe besteld met de korting van vandaag!
Hoi Ad-Blokker, begrijp ik het goed dat je de Pixel 4A en het hoesje samen via de Google Store had besteld, en erin geslaagd bent om enkel het hoesje te annuleren? Hoe doe je dit?

Ik zit namelijk in die situatie, en ik zie wel de "Bestellung stornieren" knop, maar vrees dat ik dan mijn hele bestelling annuleer?

Groeten,
Gilles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
gillesvermeulen schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:01:
[...]

Hoi Ad-Blokker, begrijp ik het goed dat je de Pixel 4A en het hoesje samen via de Google Store had besteld, en erin geslaagd bent om enkel het hoesje te annuleren? Hoe doe je dit?

Ik zit namelijk in die situatie, en ik zie wel de "Bestellung stornieren" knop, maar vrees dat ik dan mijn hele bestelling annuleer?

Groeten,
Gilles
Vanwege mijn redelijk late bestelling (zo'n week na de launch van de preorders) zaten het hoesje en telefoon weliswaar in dezelfde bestelling maar stond als aparte zendingen erin (het hoesje heeft een kortere levertijd) dit maakte het mogelijk om 1 van de 2 zendingen te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gillesvermeulen
Ad-Blokker schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:11:
[...]

Vanwege mijn redelijk late bestelling (zo'n week na de launch van de preorders) zaten het hoesje en telefoon weliswaar in dezelfde bestelling maar stond als aparte zendingen erin (het hoesje heeft een kortere levertijd) dit maakte het mogelijk om 1 van de 2 zendingen te annuleren.
Alright, bedankt voor de verheldering! Ik ga het dan maar zo laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:55
Ik snap niks meer van hoe Google met bestellingen omgaat. Echt asociaal gewoon.
Voor een bestelling van 400 euro (tel+hoesje, internationale shipping) heeft google op de dag van bestelling een afschrijving gedaan en vandaag weer, terwijl het toestel pas over 2 weken wordt verzonden.
Ben nu dus al 800 euro lichter en als het toestel straks wordt verzonden, 1200 euro, voor een bestelling van 400.

Via de chat een verzoek ingediend om de eerste "authorisatie" (wat het echt niet was, gewoon een afschrijving) in te trekken maar ze weigeren mee te werken en verwijzen me naar mijn bank.

Dat is onzin.
Het is altijd aan de merchant om een authorisatie in te trekken. Dit is dus helemaal niet netjes van ze. Wat een puinhoop daar. Volgende keer zeker weten gewoon via Amazon of een andere winkel.

[ Voor 3% gewijzigd door Jazco2nd op 27-09-2020 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twkr18526
@pc01 : Zojuist is er €354 van mn American Express afgeschreven door Google. Hebben jullie dat ook? Ben we benieuwd wanneer iedereen zijn 4a ontvangt. Dit zijn mijn keuzes geweest:
  • 10 september 00.30u besteld
  • store.google.de
  • Priority shipping
  • NL adres ingevoerd
  • 27 september afgeschreven van Amex
  • Nog geen mail update gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
twkr18526 schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:25:
@pc01 : Zojuist is er €354 van mn American Express afgeschreven door Google. Hebben jullie dat ook? Ben we benieuwd wanneer iedereen zijn 4a ontvangt. Dit zijn mijn keuzes geweest:
  • store.google.de
  • Priority shipping
  • NL adres ingevoerd
Alles hetzelfde! Ook het geld afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shirleydejong
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-05 20:44
Bij mij is er vandaag ook een tweede reservering (geen afschrijving) geplaatst op m'n Visa card. De eerste was van 10 sept. en was na een paar dagen weer ingetrokken. De reservering is van GOOGLE Google Store London GBR, terwijl ik 'm in de Duitse Google store geplaatst heb (met 00000 en NL adres).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
Ik kan overigens het adres niet meer aanpassen. Bij jou ook niet, @twkr18526? Guess I'm locked in now, voor Duits adres werk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
twkr18526 schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:25:
  • store.google.de
  • Priority shipping
  • NL adres ingevoerd
Zelfde ook gereserveerd staat er bij mij :)
Van waar weet ik niet, geeft ie niet aan op de RaboBank app.
Feestje gaat beginnen denk. Online staat ook dat ze een email sturen wnnr ze pakketje versturen :) ipv de oude melding

[ Voor 6% gewijzigd door anoniem987654 op 27-09-2020 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no113
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:54

Bij de 1e Pixel 3a die ik bestelde heb ik deze truc ook (succesvol) toegepast.
Toen ik een half jaar later hetzelfde opnieuw wilde doen voor weer een Pixel 3a is het helemaal misgegaan.
De telefoon was op een gegeven moment verzonden maar is nooit aangekomen. Onduidelijk waar deze was gebleven. Na veel contact met de support van Google bleek dat ze deze workaround hadden dichtgetimmerd. Ik heb het geld teruggestort gekregen. Dit speelde in november 2019.
Ik hoop voor jullie allemaal dat het nu weer wel mogelijk is. Inmiddels ben ik in de gelegenheid om bestellingen te laten bezorgen in Duitsland die dan via via bij mij weer terechtkomt, dat is al 1 keer succesvol geweest (PixelBuds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
@no113 Dan kost het me misschien wat onnodige extra dagen, maar zorg je ervoor dat ik de komende week wat minder stress heb. ;) Die collega op werk is waar beide verzendingen nu eindigen zonder dat ik het nog kan aanpassen.

Van Alternate.de trouwens nog niks gehoord, maar op de website staat nog steeds "nu bestellen is 1 oktober binnen". Die gaat wel rechtstreeks naar Nederland. Omdat de offerte toen nog iets van 350 euro was, heb ik dat maar gewoon gedaan. Als mijn pa hem niet wilt (waarschijnlijk niet), gooi ik die wel op V&A met een stiekem seintje hier. Liefst dat hij dan naar iemand gaat die ik hier de afgelopen ook 20x voorbij heb zien komen, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
ap3nr0ts schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:35:
Ik kan overigens het adres niet meer aanpassen. Bij jou ook niet, @twkr18526? Guess I'm locked in now, voor Duits adres werk. :P
Bestelling kan ik idd niet meer wijzigen. Geldt dat alleen voor mensen die 10 sept besteld hebben of ook voor diegenen die gister hebben besteld bijv?

Google store geeft aan dat je een mail krijgt, zodra het verstuurd is. Amex meldt dat de transactie doorgaans binnen 72u afgerond is (het is nu een reservering).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
twkr18526 schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:48:
[...]

Bestelling kan ik idd niet meer wijzigen. Geldt dat alleen voor mensen die 10 sept besteld hebben of ook voor diegenen die gister hebben besteld bijv?

Google store geeft aan dat je een mail krijgt, zodra het verstuurd is. Amex meldt dat de transactie doorgaans binnen 72u afgerond is (het is nu een reservering).
Ook het hoesje dat ik gisteren heb besteld, heeft dezelfde status gekregen. Het lijkt dus in meerdere gevallen te gebeuren.

Edit: gisteren is vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twkr18526
anoniem987654 schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:36:
[...]
Zelfde ook gereserveerd staat er bij mij :)
Van waar weet ik niet, geeft ie niet aan op de RaboBank app.
Bij mij staat Google Services UK.

De orderbevestiging was Google Ireland. De webshop google.de en in andere topics lees ik dat het uit (Google) Tilburg, Nederland wordt verstuurd.

Lekker, heel google europa is betrokken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
twkr18526 schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:50:
[...]

Bij mij staat Google Services UK.

De orderbevestiging was Google Ireland. De webshop google.de en in andere topics lees ik dat het uit (Google) Tilburg, Nederland wordt verstuurd.

Lekker, heel google europa is betrokken _O-
Haha, kom morgen nog in Tilburg (Tilburg Universiteit). Mogen ze wel meteen dumpen bij me ;) of vanaf distributie centrum in Waalwijk is ook niet erg, kom ik ook langs met de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-Blokker
Het hoesje wat ik zojuist hebt besteld is al gelocked en kan niet meer aangepast of geannuleerd worden. De telefoon nog wel (besteld op 15 Sept)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebedero
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 30-05 07:36
Hier ook zojuist een bericht gehad dat ik mijn betaalgegevens moest aanpassen. Maar het geld was al betaald dmv een bunq debit card. Nog maar een keer betaald en dan verwacht ik het eerste geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• minimaLL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-05 12:20
Laat maar komen, mijn oude gsm lag letterlijk al open vanaf eind mei. Vrijdagavond heeft hij de regenbui niet overleefd dus zit nu zonder toestel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Laatst online: 07:46
Hier ook opnieuw een reservering op mijn cc. Hopelijk wordt die komende dagen verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

BytePhantomX schreef op zondag 27 september 2020 @ 16:10:
Hier ook opnieuw een reservering op mijn cc. Hopelijk wordt die komende dagen verstuurd.
Hier ook weer, Google Store London nu met omschrijving "Television Sales".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coprocessor
Ik heb vandaag ook een reservering op m'n Rabo Mastercard en kan de bestelling niet meer wijzigen of annuleren. En ook staat er nu boven de bestelling dat ze een email sturen als het pakket onderweg is.

Zou het de komende week echt gaan gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dichtertje
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-05 08:00
Heeft nog iemand probleem met https://store.google.de/ ?
Als ik wil afrekenen krijg ik steeds: Der Ladevorgang dauert zu lange? Aktualisiere die Seite.
Het refreshen van de pagina leidt steeds tot dezelfde melding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Wat raar, ik zie 2 x -340,20€ zowel gisteren als vandaag, beide reservering:

- Google *Google Store g.co/helppay (27 sep)
- Google Google Store London GB (26 sep)

Ja welke is het nou? Neem aan dat een van de 2 niet wordt 'geactiveerd' want het is nu wel van mijn saldo af.

Yesss, ik mag hem niet meer wijzigen, dus dat is vooruitgang
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kfhTb3h.png

edit: Bedankt voor de tips, heb ook het blauwe hoesje besteld, kan de vriendin wel waarderen ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Lord_Dain op 27-09-2020 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BytePhantomX
  • Laatst online: 07:46
Er zit bij mij wel een verschil. Het hoesje heeft een andere status dan de telefoon. Het hoesje kan ik niet meer wijzigen, de telefoon wel. De reservering op de cc is wel voor het gehele bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-05 22:47
ap3nr0ts schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:44:
@no113 Dan kost het me misschien wat onnodige extra dagen, maar zorg je ervoor dat ik de komende week wat minder stress heb. ;) Die collega op werk is waar beide verzendingen nu eindigen zonder dat ik het nog kan aanpassen.

Van Alternate.de trouwens nog niks gehoord, maar op de website staat nog steeds "nu bestellen is 1 oktober binnen". Die gaat wel rechtstreeks naar Nederland. Omdat de offerte toen nog iets van 350 euro was, heb ik dat maar gewoon gedaan. Als mijn pa hem niet wilt (waarschijnlijk niet), gooi ik die wel op V&A met een stiekem seintje hier. Liefst dat hij dan naar iemand gaat die ik hier de afgelopen ook 20x voorbij heb zien komen, haha.
Mocht dit zo zijn, let me know. Ben wat te laat om 'm via Google DE te halen, dus hoop ik nu maar op Belsimpel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtrzFrnk
  • Laatst online: 19:14
Telefoon met hoesje de 21ste besteld. Kreeg na een uur de melding dat de betaling niet goed was en deze binnen een week gewijzigd moest worden. Heb toen alleen de adresgegevens gewijzigd naar de manier andere hier het gedaan hadden. Toen is die melding ook weggegaan. Link om de betaling te veranderen werkte ook niet. Er staan twee reserveringen van 0 euro op mijn creditcard (levering 20-23 okt)

Het hoesje vandaag geannuleerd en opnieuw besteld met de 22% korting. Hierop heb ik een reservering van 35 en een reservering van 0 euro. Deze kan ik nu niet meer wijzigen (levering 20-22 okt).

Morgen maar afwachten of de bestelling van de telefoon doorgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorick huizenga
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 31-03-2023
ik krijg de ze melding

Sie haben für Ihr PayPal-Konto ein anderes Land als in Ihrem Zahlungsprofil angegeben. Bitte verwenden Sie eine andere Zahlungsmethode. [OR-CPRT-01]

U heeft voor uw PayPal-rekening een ander land opgegeven dan in uw betalingsprofiel. Gebruik een andere betalingsmethode

wat kan ik hier aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gillesvermeulen
yorick huizenga schreef op zondag 27 september 2020 @ 23:35:
ik krijg de ze melding

Sie haben für Ihr PayPal-Konto ein anderes Land als in Ihrem Zahlungsprofil angegeben. Bitte verwenden Sie eine andere Zahlungsmethode. [OR-CPRT-01]

U heeft voor uw PayPal-rekening een ander land opgegeven dan in uw betalingsprofiel. Gebruik een andere betalingsmethode

wat kan ik hier aan doen
Ondervond hetzelfde probleem en heb toen rechtstreeks met kredietkaart betaald. Dit leek wel te lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roozemond
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-05 08:27
Ik heb twee bestellingen gedaan op 10 september, 1x google store Duitsland en 1x google store Frankrijk, en kreeg toen: Bezorging vóór 14-15 okt. resp. 8-12 okt.

Helemaal bovenaan bij de bestellingsdetails stond eerst bij beiden:
"Je kunt je bestelling annuleren of het verzendadres wijzigen totdat je bestelling naar ons magazijn wordt gestuurd voor verpakking. Dit duurt gewoonlijk een uur, maar kan langer duren."
Ook kon ik onderaan Verzendadres wijzigen en Verzending annuleren.

Dat is voor de bestelling bij de Franse google store nu veranderd. Bovenaan staat: "We sturen je een e-mail wanneer je pakket onderweg is." en ik kan het adres niet meer wijzigen en ook niet meer annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:36
Ik kan de bestelling van de telefoon ook niet meer wijzigen of annuleren. Ook 10 september besteld, maar dit is bij de Duitse Google store.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roozemond
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-05 08:27
Maverick schreef op maandag 28 september 2020 @ 08:09:
Ik kan de bestelling van de telefoon ook niet meer wijzigen of annuleren. Ook 10 september besteld, maar dit is bij de Duitse Google store.
Wat is de aangegeven bezorgdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap3nr0ts
Zal gewoon variëren. Maakt dat veel uit? Die van mij en volgens mij @twkr18526 is ergens rond 5 oktober, omdat we om 1 uur 's nachts bestelden. Daarna loopt het verwacht ik langzaam op. Enige wat ik opvallend vind is dat ik het bezorgadres van dat hoesje al na 1 dag niet meer kan aanpassen. Dus kennelijk is er echt iets in gang gezet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:36
roozemond schreef op maandag 28 september 2020 @ 08:43:
[...]

Wat is de aangegeven bezorgdatum?
vóór 9–12 okt

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:59
Op mijn fnac.be bestelling staat nu 'verzending voorzien vanaf 30 september'. Maar er is nog geen reservatie zichtbaar op de MasterCard.

Ben benieuwd of Fnac het waar zal/kan maken.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canercan
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20-03-2023
Is het niet al sinds jaar en dag duidelijk dat als je moeilijk via omwegen of vanuit het buitenland zoiets besteld niet eens ver van een NL'se release je altijd dat ding pas definitief binnen krijgt wanneer ze hier al in de winkel liggen hehe? Ik bedoel 1 oktober is niet zo ver weg.. nu niet vorige week ook niet..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap3nr0ts
Canercan schreef op maandag 28 september 2020 @ 08:57:
Is het niet al sinds jaar en dag duidelijk dat als je moeilijk via omwegen of vanuit het buitenland zoiets besteld niet eens ver van een NL'se release je altijd dat ding pas definitief binnen krijgt wanneer ze hier al in de winkel liggen hehe? Ik bedoel 1 oktober is niet zo ver weg.. nu niet vorige week ook niet..
Ik verwacht hem ook wel medio oktober bij Belsimpel ofzo. Die paar weken maakt mij niet zoveel uit. Wat ik wel tof vind, is dat ik hem nu voor 350 heb, in plaats van 400 of meer wat het hier wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Laatst online: 21:40
Ik ben ook benieuwd wanneer ik hem krijg van Alternate Duitsland. Al wel afgeschreven via PayPal.

Het heeft voor mij verder geen haast, of hij nou deze week of volgende week komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaronnn
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-05 21:11
Ik zie dat er al bij verschillende mensen reserveringen staan op de creditcard, en dat sommigen de bestelling niet meer kunnen wijzigen. Om ook maar even mijn status te delen:

10 september om 08:34 besteld
Internationale bezorging met het 'Niederlande' trucje.
Verwachte levering: 12-13 oktober
Besteld met Rabobank Mastercard, nog geen enkele reservering hierop gezien.
En mijn bestelling is nog steeds te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyDraw
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21-03-2024
twkr18526 schreef op zondag 27 september 2020 @ 14:48:
[...]

Ik heb ook op 10 september (om 00.04 uur) besteld, maar ik zie geen reservering op mijn creditcard en kan de bestelling ook gewoon nog annuleren. Dus nog niets gelocked ofzo en het lijkt vrij random. Maar even afwachten nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
Zowel de Pixel 4a (bestelling 10 sep) en het Pixel hoesje (bestelling 27 sep) zijn nu gelocked!
Ik wacht met smart op de mails dat de bestelling onderweg is :)

Die paar dagen meer of minder maakt mij niet uit, 340€ was gewoon een mooie prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
aaaronnn schreef op maandag 28 september 2020 @ 09:09:
Ik zie dat er al bij verschillende mensen reserveringen staan op de creditcard, en dat sommigen de bestelling niet meer kunnen wijzigen. Om ook maar even mijn status te delen:

10 september om 08:34 besteld
Internationale bezorging met het 'Niederlande' trucje.
Verwachte levering: 12-13 oktober
Besteld met Rabobank Mastercard, nog geen enkele reservering hierop gezien.
En mijn bestelling is nog steeds te wijzigen.
Misschien de mensen met international schipping eerst. Heb hem denk paar minuten na jouw besteld en heb al wel reservering staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qoon3x
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-05 20:44
Hier dan ook een update:

Bestelgegevens:
10 september om 7:45 besteld.
Verzendadres = duitse collega. (normale verzending)
betaald met creditcard
Verwachte levering: 7-8 oktober

Huidige status:
Op 27 September geld van creditcard afgeschreven/gereserveerd
Sinds 27 September is de order niet meer aan te passen
Verwachte levering nog steeds 7-8 oktober.

[ Voor 9% gewijzigd door Qoon3x op 28-09-2020 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canercan
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 20-03-2023
Ik had wel begrepen dat die bij belsimpel niet heel veel duurder zou kosten.. maar misschien is dat weer aangepast. Fijn in ieder geval voor jullie early birds. afwachten maar.
Pagina: 1 ... 4 ... 26 Laatste