Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
Ik wacht wel 3 maanden dan, kost die ongeveer 1400 euro ofzo nieuw en 1200 op marktplaats.. Sprak laatst iemand die had hem gekocht voor 1150 nieuw in doos..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:15
Rohit schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:11:
[...]

Ik wacht wel 3 maanden dan, kost die ongeveer 1400 euro ofzo nieuw en 1200 op marktplaats.. Sprak laatst iemand die had hem gekocht voor 1150 nieuw in doos..
Die "import" toestellen (duitsland etc) zijn wel voor 1200/1250 te krijgen ja. Eigenlijk belachelijk, wat dat betreft doet Apple het beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
cliors schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 11:21:
[...]

Die "import" toestellen (duitsland etc) zijn wel voor 1200/1250 te krijgen ja. Eigenlijk belachelijk, wat dat betreft doet Apple het beter.
Werken ook prima hier haha. Dus koop die dan nog wel een keer hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
038Robijno schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 01:17:
Ik heb deze case besteld bij amazon.. word maandag geleverd.[Afbeelding][Afbeelding]
Ben benieuwd hoe hij bevalt. Zit te twijfelen om deze te bestellen Het is een vrij dikke case wat uiteraard meer val bescherming bied, maar vraag me af of ie niet net te dik maakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
indofk schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 18:39:
[...]

Ben benieuwd hoe hij bevalt. Zit te twijfelen om deze te bestellen Het is een vrij dikke case wat uiteraard meer val bescherming bied, maar vraag me af of ie niet net te dik maakt.
Is dus niks.. kwaliteit is niet wat ik gewend ben van Spigen.

Is al retour gestuurd vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
038Robijno schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 19:51:
[...]

Is dus niks.. kwaliteit is niet wat ik gewend ben van Spigen.

Is al retour gestuurd vandaag.
Nu ben ik nieuwsgierig geworden? Wat viel er precies tegen aan de kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
indofk schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 22:08:
[...]

Nu ben ik nieuwsgierig geworden? Wat viel er precies tegen aan de kwaliteit?
Zodra je de telefoon open doet, komt er veel ruimte tussen het frame en de case.
Ook moet je er een paar stikkers wat binnen in de case zit eraf halen, zodat de case als het ware blijft plakken aan de telefoon.
Dus je case eraf halen doe je ook niet echt meer want dat plakt ie niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
038Robijno schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:05:
[...]

Zodra je de telefoon open doet, komt er veel ruimte tussen het frame en de case.
Ook moet je er een paar stikkers wat binnen in de case zit eraf halen, zodat de case als het ware blijft plakken aan de telefoon.
Vond juist die stikkers handig want zo kwam er minder vuil binnen. Merk met het hoesje wat ik nu heb dat er snel rotzooi tussen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
038Robijno schreef op woensdag 25 november 2020 @ 15:05:
[...]

Ah oké dus ik neem aan omdat je die plakkers niks vind en je deze ook niet gebuikt hebt toen je de case uitprobeerde. En dat dat ook de reden is dat er ruimte ontstaat tussen het frame en de case.

Ik vind het ook geen prettige gedachte te weten dat je met die plakkers aan de case vast zit, maar het is nou eenmaal de eigenschap die dit soort cases hebben als je een toestel hebt met zo’n vormgeving.
Zeker als er een beweegbare hinge bescherming aan vast zit.

Heb zelf de ringke slim case besteld deze heeft geen plakstrippen op de randen zitten maar een rubbere strippen die er voor moeten zorgen dat het schuiven weliswaar lastiger word maar waarschijnlijk niet zo goed vast zit als met een plakstrip.
Voordeel is dat ie er makkelijker op en af te halen is. Maar heeft helaas geen hinge bescherming.
Met dit toestel blijf je waarschijnlijk altijd consessies maken .

Ik krijg hopelijk morgen mijn Z Fold 2 Black binnen. Heb hem nieuw aangeschaft voor 1499 euro bij gsmhuijs en omdat deze in de lijst staat van verkooppunten die mee doen met de promotie krijg ik er ook nog een gratis Galaxy Watch3 bij . Ik hoop deze voor rond de 300 euro te verkopen dus kost het toestel me netto 1199 , das precies wat ik er voor over zou hebben als ik hem nieuw aan zou schaffen.

Weet iemand trouwens dat als je de screenprotector zou laten vervangen door een officiële punt, of je dan dezelfde waardeloze terug krijgt of een wat betere waar niet zoveel vettigheid aan blijft plakken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohit
indofk schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:02:
[...]

Weet iemand trouwens dat als je de screenprotector zou laten vervangen door een officiële punt, of je dan dezelfde waardeloze terug krijgt of een wat betere waar niet zoveel vettigheid aan blijft plakken.
Of je dezelfde krijgt weet ik niet, wat ik wel weet is dat vervangen niet zomaar kan gratis in de winkels.. Alleen bij uitzondering als hij loslaat bijvoorbeeld of er belletjes ontstaan vermoed ik, en dan alleen bij ophalen.

• indofk
Rohit schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:00:
[...]

Of je dezelfde krijgt weet ik niet, wat ik wel weet is dat vervangen niet zomaar kan gratis in de winkels.. Alleen bij uitzondering als hij loslaat bijvoorbeeld of er belletjes ontstaan vermoed ik, en dan alleen bij ophalen.
Dat het gratis is of niet dat maakt mij niet zo veel uit , wil best betalen voor een screenprotector die er een soort van verplicht op moet blijven zitten , alleen dan moet ie kwalitatief wel beter zijn dan wat er orgineel op zit.

Maar goed heb hem nog steeds niet binnen , iets met chaos op het sorteercentrum van Postnl in Zwolle. Waardoor ie ergens in hold staat totdat ze de nieuwere bestellen weg hebben kunnen werken.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
indofk schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:40:
[...]

Dat het gratis is of niet dat maakt mij niet zo veel uit , wil best betalen voor een screenprotector die er een soort van verplicht op moet blijven zitten , alleen dan moet ie kwalitatief wel beter zijn dan wat er orgineel op zit.

Maar goed heb hem nog steeds niet binnen , iets met chaos op het sorteercentrum van Postnl in Zwolle. Waardoor ie ergens in hold staat totdat ze de nieuwere bestellen weg hebben kunnen werken.
Zoals ik begreep op r/GalaxyFold krijg je dezelfde *** screenprotector erop. Zelfs heb ik de orzero erop gedaan en geloof me het is een wereld van verschil en lukt je in 10 minuten.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
indofk schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:40:
[...]

Dan probeer het eerst een week zelf uit. Ik heb er zelf namelijk niet veel moeite mee. En ben eigenlijk best blij dat er zo een dikke protector op zit zodat het scherm niet beschadigd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• indofk
Rohit schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 00:23:
[...]

Dan probeer het eerst een week zelf uit. Ik heb er zelf namelijk niet veel moeite mee. En ben eigenlijk best blij dat er zo een dikke protector op zit zodat het scherm niet beschadigd..
Dat is helemaal waar.

Ga ook zeker eerst aankijken of het voor mij wellicht meevalt. Sowieso een goede poetsdoek scoren.
Begreep dat de Zeis lens wipes wel goed waren. Ach we gaan het zien. Krijg hem hopelijk nu morgen binnen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
indofk schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 00:30:
[...]

Dat is helemaal waar.

Ga ook zeker eerst aankijken of het voor mij wellicht meevalt. Sowieso een goede poetsdoek scoren.
Begreep dat de Zeis lens wipes wel goed waren. Ach we gaan het zien. Krijg hem hopelijk nu morgen binnen :P
Het schoonmaken is idd wel een dingetje dat zou voor mij eigenlijk de enige reden zijn om hem te vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• indofk
Ringke slim case.

Ben tevreden over deze case , uiteraard is ie niet perfect maar doet wat ie moet. Sluit overal goed aan en zit overal stevig om de case . Heb niet getest in hoeverre hij beschermt als ik hem laat vallen maar tegen beschadigingen door alledaagse gebruik beschermt ie voldoende zonder dat ie veel dikker en zwaarder wordt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/32bpdj2AszgPjJX9QZhkkygKRdI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QQQfyIjjUyt31vGX7LOg48vG.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6oNDzfstNXXiB-v0ahw5J4Ksz1I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OHvwRutEvNcnIG5VbSCxIE9B.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RaCEZox1TaCcF3BtrskyT1A6DhQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vkn2EaBYVw9FcWXu5o9TqB4r.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZnMl3eB7xZ4ygu1pdAK5zXiWVQE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QDgKSZrUQfGtwDdjL8Oejmqo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CRdauVPfQ46SVfN2ELt1LBxU2-E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FIw0aCYES67bi1AfBK3RFNM0.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aZLYDox6Y8lz050u-3uXv7zlmz4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ydjejiCVzSHepJ34Jo0prkvq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lX8dpQdcKhqcIuVtkE-lfqsk3Qk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XcUkID9TJlYM43pYBuhoa8s3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8NLd3oKvNP5H1NovcYLELgoVUMU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M1OnTc4DITIOPO4ZdT2HNYzP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gNdsLwg8z-RpuHnf-hE2sHxXl50=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pb2CE5bKYAEUKfMFF6i6DWxi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rcaobJFcUWGTuCNUnWjmX3mqvlY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kIVS5tVRQ16eyM15um94LRSN.jpg?f=fotoalbum_large

De screenprotector is inderdaad een vinger afdruk magneet maar heb er op zich weinig last van. Hoop dat een goede poetsdoek het ergstige kan verhelpen

[ Voor 4% gewijzigd door indofk op 30-11-2020 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
indofk schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:21:
Ringke slim case.

Ben tevreden over deze case , uiteraard is ie niet perfect maar doet wat ie moet. Sluit overal goed aan en zit overal stevig om de case . Heb niet getest in hoeverre hij beschermt als ik hem laat vallen maar tegen beschadigingen door alledaagse gebruik beschermt ie voldoende zonder dat ie veel dikker en zwaarder wordt.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

De screenprotector is inderdaad een vinger afdruk magneet maar heb er op zich weinig last van. Hoop dat een goede poetsdoek het ergstige kan verhelpen
Heb exact dezelfde case.. zelf gekocht bij amazon.
Een goede case, goede grip bij het openen van de foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Iemand hier de doorzichtige case van Ringke of ander merk? Die van Newzerol bekrast echt snel en ziet er best lelijk uit nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Vandaag de shocksock binnen gekregen en waar ik al hoopte is uitgekomen.
Hij past perfect met de ringke slim case er om heen.
Sluit goed af en omdat het een lichtgewicht pouch is brengt het bijna geen extra gewicht aan het totaal toe.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q4yB7ygQCRKzQaXzV-cUUNTH6q0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s6ln0iJM9byn4XamM1T9L9gf.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yNE5nKixzpqfq9DGvX0nu0Ht6FE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HUf3QB50IWHYqLHBHy9O6HwF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jvZwdUCDvRV7JCLNkM85pKQWPyA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PUXT9bYwZUqH1QjcWgHzDTfK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TsXhh6i0qKlO1MZZm0p0YMnkN8Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n66GryT9M5IlQxyKaSiHEdIl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n7SNzAD9hY7hytVMwBvehF0SA8M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JuBQzgbJbrHFCxJosFtztweT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
indofk schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:58:
Vandaag de shocksock binnen gekregen en waar ik al hoopte is uitgekomen.
Hij past perfect met de ringke slim case er om heen.
Sluit goed af en omdat het een lichtgewicht pouch is brengt het bijna geen extra gewicht aan het totaal toe.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
We hebben nu dezelfde set haha.. zowel de case als de hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Er is een nieuwe software update voor de DBT versie..Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1g8bwyaMOQBXrL599f1QKMxtEwc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DuiPFxqAebXVrHYdlmVGdrjs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
038Robijno schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:49:
Er is een nieuwe software update voor de DBT versie..[Afbeelding]
Klopt had hem vanochtend ook geïnstalleerd. Zie geen verbeteringen ofzo alleen beveiliginsgupdate..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Robijno
Waarschijnlijk in januari android 11

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 22:19
038Robijno schreef op woensdag 2 december 2020 @ 20:23:
Waarschijnlijk in januari android 11
Zou mij niet verbazen als ze tussen 18 en 30 dec Android 11 pushen.

Edit:

The release schedule for stable versions of One UI 3.0 is as follows:

December 2020: Galaxy S20, Galaxy S20 + and Galaxy S20 Ultra

January 2021: Galaxy S10, Galaxy S10 +, Galaxy S10 Lite, Galaxy Note 10, Galaxy Note 10+, Galaxy Note 20, Galaxy Note 20 Ultra, Galaxy Z Flip, Galaxy Z Fold 2

[ Voor 40% gewijzigd door blue13x op 02-12-2020 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Is android 11 met UI 3.0 zoveel anders?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Theratron
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-09 12:51
038Robijno schreef op woensdag 2 december 2020 @ 23:18:
Is android 11 met UI 3.0 zoveel anders?
Er zijn op YouTube al heel veel video's te vinden van beta testers die Android 11 op hun Galaxies hebben draaien. Onder andere Jimmyispromo.
Één van de dingen waar ik echt op wacht is de mogelijkheid om naast double tap to wake nu ook double tap to sleep te doen. Ook brengt Android 11 van zichzelf veranderingen mee zoals een nieuwe manier om notificaties te groeperen (gesprekken krijgen meer prioriteit dan andere notificaties zoals bijvoorbeeld e-mail)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Theratron schreef op donderdag 3 december 2020 @ 19:35:
[...]

Er zijn op YouTube al heel veel video's te vinden van beta testers die Android 11 op hun Galaxies hebben draaien. Onder andere Jimmyispromo.
Één van de dingen waar ik echt op wacht is de mogelijkheid om naast double tap to wake nu ook double tap to sleep te doen. Ook brengt Android 11 van zichzelf veranderingen mee zoals een nieuwe manier om notificaties te groeperen (gesprekken krijgen meer prioriteit dan andere notificaties zoals bijvoorbeeld e-mail)
Double tap to sleep gebruik ik ook met Nova Launcher. Nog steeds erg blij met mijn paar euro aankoop voor de pro licentie van Nova!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
NavStar kan je een knopje toevoegen aan je navigatiebalk om te vergrendelen. Ook wel fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Ik wil de update omdat de UI gwn beter er uit ziet. Lijkt alsof je nieuwe tel hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
Rohit schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:14:
[...]

Double tap to sleep gebruik ik ook met Nova Launcher. Nog steeds erg blij met mijn paar euro aankoop voor de pro licentie van Nova!
Ik ook normaal gesproken, maar ik gebruik Nova launcher niet op de Fold omdat het niet zo lekker omgaat met die twee schermen. Dus als het een native functie wordt in OneUI vind ik het wel een plus ; )
cliors schreef op donderdag 3 december 2020 @ 23:28:
NavStar kan je een knopje toevoegen aan je navigatiebalk om te vergrendelen. Ook wel fijn.
Ah, maar ik gebruik geen balk, ik ben groot fan van de onscreen navigatie : )

Ik gebruik voor het locken nu een aparte app die een widget op je homescreen plaatst die je zelfs onzichtbaar kan maken. Werkt prima, maar het is wel weer een extra app die straks niet meer nodig is : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Theratron schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:35:
[...]

Ik ook normaal gesproken, maar ik gebruik Nova launcher niet op de Fold omdat het niet zo lekker omgaat met die twee schermen. Dus als het een native functie wordt in OneUI vind ik het wel een plus ; )

[...]

Ah, maar ik gebruik geen balk, ik ben groot fan van de onscreen navigatie : )

Ik gebruik voor het locken nu een aparte app die een widget op je homescreen plaatst die je zelfs onzichtbaar kan maken. Werkt prima, maar het is wel weer een extra app die straks niet meer nodig is : )
Ik mis eigenlijk niks met Nova en 2 schermen.. Ik gebruik ook gewoon de zelfde snelkoppelingen op mijn bureaublad of dock onderin. Heb sowieso op de 1e pagina niks staan behalve camera omdat die niet meer in de dock paste, op de 2e pagina staan wat apps en widgets die ik vaak gebruik, maar die gebruik ik bijna niet als scherm open is. Op voor en binnenscherm heb ik 2 verschillende foto's dus dat kan je wel gewoon instellen. Heb jij echt een compleet andere layout dan voor voor en binnenscherm nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
Rohit schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:46:
[...]

Ik mis eigenlijk niks met Nova en 2 schermen.. Ik gebruik ook gewoon de zelfde snelkoppelingen op mijn bureaublad of dock onderin. Heb sowieso op de 1e pagina niks staan behalve camera omdat die niet meer in de dock paste, op de 2e pagina staan wat apps en widgets die ik vaak gebruik, maar die gebruik ik bijna niet als scherm open is. Op voor en binnenscherm heb ik 2 verschillende foto's dus dat kan je wel gewoon instellen. Heb jij echt een compleet andere layout dan voor voor en binnenscherm nu?
Ja, best wel :)
Het zijn oude screengrabs, maar zo is het ongeveer nog steeds ingedeeld. Veel meer mogelijkheden op het binnenste scherm. Alleen snelle noodzakelijke dingen op het buitenste.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tNcyYq-W2z-ylJ0MEe4u0NKWpL0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WF0METtDREaWrvxdB9a1YnJ6.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jVoGmcVUIG-OlOtiw9dYzmQPSjM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PttI5WIr6lhES0aKjunsNobG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Nou ik heb sinds gister een NL Fold 2! Duitse verkocht en Nederlandse gekocht. :)
Kijken of die updates ook zo snel binnen komen op deze haha.
Wel fijn dat ik weer een krasvrij scherm heb! Ook waren ze op de protector irriteerde me wel mateloos eraan.
Heb het doorzichtige hoesje van Newzerol ook maar meegegeven aan de nieuwe eigenaar.. Maakte teveel krasjes op de voorkant links.. Dat stukje plakt niet op de telefoon dus schuift constant mee. Heb nu de Spigen er weer op maar ga wel een goede doorzichtige hoes zoeken met plakrandjes. Iemand tips?

[ Voor 74% gewijzigd door Rohit op 07-12-2020 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
Rohit schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:32:
Nou ik heb sinds gister een NL Fold 2! Duitse verkocht en Nederlandse gekocht. :)
Kijken of die updates ook zo snel binnen komen op deze haha.
Wel fijn dat ik weer een krasvrij scherm heb! Ook waren ze op de protector irriteerde me wel mateloos eraan.
Heb het doorzichtige hoesje van Newzerol ook maar meegegeven aan de nieuwe eigenaar.. Maakte teveel krasjes op de voorkant links.. Dat stukje plakt niet op de telefoon dus schuift constant mee. Heb nu de Spigen er weer op maar ga wel een goede doorzichtige hoes zoeken met plakrandjes. Iemand tips?
Heb ook inmiddels al een NL toestel. Duits toestel voor zelfde geld verkocht en via samsung eentje met smartwatch gekocht. Zwart vind ik nog mooier ook. :)
Theratron schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 13:12:
[...]

Ja, best wel :)
Het zijn oude screengrabs, maar zo is het ongeveer nog steeds ingedeeld. Veel meer mogelijkheden op het binnenste scherm. Alleen snelle noodzakelijke dingen op het buitenste.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi zo het scherm. Volgens mij kan je met Nova niet je voorste scherm en binnenste scherm apart van elkaar indelen. Hmmm..

[ Voor 7% gewijzigd door cliors op 07-12-2020 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Klopt!

Ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om Instagram op volledig scherm te krijgen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x1fxu5hDGV2Vg6OzgXsjg7h89RE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JUTQY1azYLQGPIJJJNZ7ubqh.jpg?f=fotoalbum_large

Can you try heading to the Galaxy Store and downloading Goodlock by Samsung. Once installed, open the app, scroll to MultiStar, and select 'FoldStar'. This option allows users to change the aspect ratio of specific apps, and will hopefully allow you to view Instagram in full screen mode
https://eu.community.sams...in%20full%20screen%20mode.

Heet nu I love Galaxy Foldable, druk erop, set aspect ratio for each app en zet Instagram op "fullscreen". Eindelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Theratron schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:27:
Klopt!

Ik heb het eindelijk voor elkaar gekregen om Instagram op volledig scherm te krijgen:

[Afbeelding]

Can you try heading to the Galaxy Store and downloading Goodlock by Samsung. Once installed, open the app, scroll to MultiStar, and select 'FoldStar'. This option allows users to change the aspect ratio of specific apps, and will hopefully allow you to view Instagram in full screen mode
https://eu.community.sams...in%20full%20screen%20mode.

Heet nu I love Galaxy Foldable, druk erop, set aspect ratio for each app en zet Instagram op "fullscreen". Eindelijk!
Oh, dat kan al sinds de release. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
Wist ik niet, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
cliors schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:10:
[...]

Heb ook inmiddels al een NL toestel. Duits toestel voor zelfde geld verkocht en via samsung eentje met smartwatch gekocht. Zwart vind ik nog mooier ook. :)

[...]

Mooi zo het scherm. Volgens mij kan je met Nova niet je voorste scherm en binnenste scherm apart van elkaar indelen. Hmmm..
Precies hahaha. En ik had al een watch 3 dus ga er nu 1 wegdoen en dan heb ik de NL Fold2 voor goedkoper gekocht en de duitse + watch3 voor meer verkocht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjnieuw
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:13
Rohit schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 01:51:
[...]

Precies hahaha. En ik had al een watch 3 dus ga er nu 1 wegdoen en dan heb ik de NL Fold2 voor goedkoper gekocht en de duitse + watch3 voor meer verkocht!
Waar heb je de nl versie gekocht. Ik zie de laagste prijs als 1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
wjnieuw schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 14:11:
[...]

Waar heb je de nl versie gekocht. Ik zie de laagste prijs als 1500
Samsung shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:36

muhda

Time & Space traveler

Mijn S9 Plus is aan vervanging toe. Ik ben aan het overwegen om voor de Fold 2 te gaan.
Gratis Watch 3 en 500 korting momenteel is natuurlijk mooi meegenomen, (maar mijn reden om nu voor de Fold 2 te gaan is de inruilwaarde volgend jaar op de Fold 3.)

Zijn er momenteel nog dingen waar ik op moet letten tijdens/na aanschaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
muhda schreef op zondag 13 december 2020 @ 04:41:
Mijn S9 Plus is aan vervanging toe. Ik ben aan het overwegen om voor de Fold 2 te gaan.
Gratis Watch 3 en 500 korting momenteel is natuurlijk mooi meegenomen, (maar mijn reden om nu voor de Fold 2 te gaan is de inruilwaarde volgend jaar op de Fold 3.)

Verwacht geen wonderen van Samsung inruilwaarden.
Dat je bij een winkel koopt die in aanmerking komt voor de watch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:36

muhda

Time & Space traveler

cliors schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:23:
Verwacht geen wonderen van Samsung inruilwaarden.
Hmm, inderdaad de inruilwaarden van Samsung is wel karig.
cliors schreef op zondag 13 december 2020 @ 11:23:
Dat je bij een winkel koopt die in aanmerking komt voor de watch?
Op Reddit raad iedereen aan om gelijk een case ervoor aan te schaffen en de protectie layer te laten zitten omdat de Fold 2 erg fragiel is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• indofk
Voor degene die nog zoeken naar een autohouder die geschikt is voor hun Fold 2.
Ik heb via AliExpress eentje gekocht die mij erg goed bevalt.

Hij kan zowel op het raam en dachbord aangebracht worden en met een ventilatiegrilhouder dus ook op de ventilatie grill.
Ik heb zelf de twee laatste opties uitgeprobeerd en beide mogelijkheden zitten erg stabiel.

Hij heeft de mogelijkheid om draadloos op te laden maar dan moet je wel een eigen autolader gebruiken want die zit niet meegeleverd. Wel is er een USB kabel meegeleverd.

Het vastzetten van de fold gaat heel simpel door middel van een knopje onderop kun je de klauwen automatisch in en uit schuiven en klemt de fold automatisch op de juiste kracht vast. Omdat de klauwen voorzien zijn van een zachte materiaal (denk rubber) zit ie stevig vast zonder dat de fold beschadigingen oploopt.

Als je de fold in de houder plaatst dan gaat ie automatisch draadloos opladen en herkend ie dat de fold geplaatst is en zet hem dan automatisch vast, je hoeft hiervoor dus niet op de knop te drukken.

Wat ik fijn vind is dat de houder over een interne batterij beschikt waardoor je de houder ook in en uit kan laten schuiven als de voeding niet aangesloten is , bijvoorbeeld als je het contact al uitgezet hebt voordat je de fold uit de houder wilt halen.
De batterij wordt automatisch opgeladen zodra je de houder aan een lader koppelt.

Op YouTube zijn er filmpjes van deze houder te vinden, dus voor de exacte werking kun je deze raadplegen.

Ik heb zelf 20 euro betaald en hij was met 2 weken binnen , je kunt ze vast enkele euro's goedkoper krijgen maar het is die 20 euro meer dan waard.

Over de duurzaamheid kan ik niks zeggen maar alles ziet er stevig en robuust uit waarbij in mij optiek gebruik is gemaakt van kwalitatief goede materialen. Uiteraard beschikt deze over een interne batterij en bewegende delen waarvan je van ter voren nooit kan inschatten hoe lang het mee zal gaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FCuj0hbBn8IS1W--Fx0CrIXj2lw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nLZGCowtOW8xdb77aX4SKZ7g.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qzf7tdmCbGSqP8OAimdol7QUXsI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W0AM3V6JebQ9j5N53T6R6k52.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jJJ8A0DL1Wvm6jkHM7H9o8iDEFw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DtFamlEaA2F24PH0sJHtqggp.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g2eLnBiyYPYgvGpv5H8TOU2uJhw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aHe5ohjy3v3Cn276PFA0uPz9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AilndE69D8QNIa_t437q-OCef78=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xHaTyn6iiHmYyEWVQwEtTKzI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SMdDl6UApasU_Waq6RJRQN1hFXQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ylV4yKv3ZiFpdsRJxTC5q2SR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d0thz4EETlkOlEa1ESAaR4E5j7w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sRO3dqVpESrsnuGKvUPmUDcw.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gEJukmy8Yq7ic4dZPUlo9JBn5OY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n8Pamz1wingb97QwtVzm70H8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pfVcYsb91NIwGU7a6rcu_lyd2-4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r96tpbQSrjJnj9hmfozYJFOm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uvbOpl8rsR_y0GEafPdLA1h7Wr0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IBVItaRNeVXyoV1Ax80xYaq3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HNMTc-i4-JtDdyTzBGXlhKmPu7Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oGxLKjMGkyH69lHdqvGTagSs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EpldeN-UfcXA4tKhlI8cpoUVQsk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FXmFYRgpRK2lHJ3LCj8eSJ8r.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RLR_yB_LBFpcqrYkJ2rDaZS48DU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6YyqtABH9487pLY7nZHtnlEk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6mYv726EQaCr5ebsMeeT7og6Fsc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D8dSqBsM6Sy1TvOyQuvfABdS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9hGGf5rJqr-VTqdL-NvP55TNiO4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p1VztiyL9J3LHFmyUyz9WFyA.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RH2BiSJvpL3pc1z9ocWvgJ_9hMM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0OGZDPYidi4s21hb6vu3vvNZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WnNlerHmCLyQFf-LG30GX2RLUNc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9m988YmG3mcMpcGkbjr9Xv3N.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x3YOFqq3vF8b2plMX-0rDW3-7DE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mBEkAPyjT9arJcMWEOkM3Fka.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53178m5nzbWMTtZzcgw5bjkPbvE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3KAIkcIpqba0UQBsbXG8kZxD.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hDEcz55eDLQJnx3U_bIptiPIXoU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O3Tof8zCYVyFJQ689qXFjEEf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Deze telefoon kan toch wel wat water hebben volgens de volgende video

Hij staat in ieder geval op mijn verlanglijstje, wat een mooi toestel.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
j-phone schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:51:
Deze telefoon kan toch wel wat water hebben volgens de volgende video

[YouTube: Galaxy Z Fold2 Water Test & Freeze Test for 24 Hours | Can This $2,000 Phone Survive?]

Hij staat in ieder geval op mijn verlanglijstje, wat een mooi toestel.
En dat niet alleen: hij werkt ook nog daarna (op een paar kleine dingetjes na dan...)!

Mocht je hem kopen, doe het dan nog dit jaar: gratis Galaxy Watch3!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Nu online
@henklbr hé, die vervolg video had ik gemist. Dank voor de aanvulling.

Hij gaat zeker dit jaar aangekocht worden, de aanbieding van de Watch3 kan ik niet aan mij voorbij laten gaan. Momenteel loop ik nog rond met de eerste versie.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:37
Hoe staat het met jullie screenprotectors? En dan vooral de bubbel in de crease?

Bij mij is het een paar weken terug begonnen en het kruipt langzaam maar zeker steeds iets meer omhoog. Je kunt het vrij gemakkelijk wegdrukken zodat het weer even weg is, maar ik begin me er steeds meer aan te storen. Flexmode gebruik ik zelden, telefoon altijd buiten een vochtige badkamer gehouden, maar toch...
Wat vindt de klantenservice van Samsung hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
BobB schreef op woensdag 23 december 2020 @ 10:11:
Hoe staat het met jullie screenprotectors? En dan vooral de bubbel in de crease?

Bij mij is het een paar weken terug begonnen en het kruipt langzaam maar zeker steeds iets meer omhoog. Je kunt het vrij gemakkelijk wegdrukken zodat het weer even weg is, maar ik begin me er steeds meer aan te storen. Flexmode gebruik ik zelden, telefoon altijd buiten een vochtige badkamer gehouden, maar toch...
Wat vindt de klantenservice van Samsung hiervan?
Toevallig vorige week de telefoon een uurtje in flexmode gebruikt, daarna zat het scherm vol met bubbels.
Een beetje met m'n vinger proberen weg te krijgen (de bubbels naar beneden pushen zeg maar) maar dat was geen succes en daar liet ik het even bij, maar 48 uur later was alles ineens vanzelf verdwenen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Mijne zit er gelukkig nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Mijne ook na 6 weken nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Gebruik zelf de new newzerol en werkt echt super. Kan hem iedereen aanraden en qua gevoel van scherm zoveel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Pukson schreef op woensdag 23 december 2020 @ 18:24:
Gebruik zelf de new newzerol en werkt echt super. Kan hem iedereen aanraden en qua gevoel van scherm zoveel beter
Ik wacht totdat ie iets goedkoper wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
cliors schreef op woensdag 23 december 2020 @ 18:57:
[...]

Ik wacht totdat ie iets goedkoper wordt.
Ah heb de huidige prijs niet gecheckt. Maar ik betaalde 15 euro ofzoiets voor een 3 pack.

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Pukson schreef op woensdag 23 december 2020 @ 18:59:
[...]

Ah heb de huidige prijs niet gecheckt. Maar ik betaalde 15 euro ofzoiets voor een 3 pack.
Heb je een link misschien, en is deze "mat" en makkelijk te plaatsen?

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cliors
henklbr schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:53:
[...]

https://www.amazon.nl/NEW...newzer%2Caps%2C162&sr=8-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Pukson schreef op woensdag 23 december 2020 @ 18:24:
En de installatie zelf? Het ziet er oké uit als een geoefende Chinees het doet, maar hoor ook graag jouw ervaring ;) Heb jij ook de horizontale streep gezien zoals op het filmpje aan het einde te zien is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
BobB schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 10:49:
[...]

En de installatie zelf? Het ziet er oké uit als een geoefende Chinees het doet, maar hoor ook graag jouw ervaring ;) Heb jij ook de horizontale streep gezien zoals op het filmpje aan het einde te zien is?
Gaat echt easy, de hele kit is gemaakt om het zo makkelijk mogelijk te maken. Deed het in 10 min, en normaal heb ik voor dit soort zaken geen geduld. Streep had ik de eerste dag, trekt snel weg. Net als alle kleine bubbels die je niet weg kan krijgen.

Orzero https://imgur.com/a/2jSzt1E

Was 10 min werk. En deed het in alle haast, snel na mijn werk.

[ Voor 8% gewijzigd door Pukson op 26-12-2020 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theratron
henklbr schreef op donderdag 24 december 2020 @ 09:53:
[...]

Hij is niet mat, hij heeft een glad oppervlak vergelijkbaar met de screenprotector aan de voorkant (op het kleinere scherm). Hij is wel echt veel beter dan de stock Samsung protector die erop zit, veel makkelijker met een doekje de vingerafdrukken weg te vegen. Echt een aanrader hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
Pukson schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 13:57:
[...]

Gaat echt easy, de hele kit is gemaakt om het zo makkelijk mogelijk te maken. Deed het in 10 min, en normaal heb ik voor dit soort zaken geen geduld. Streep had ik de eerste dag, trekt snel weg. Net als alle kleine bubbels die je niet weg kan krijgen.

Orzero https://imgur.com/a/2jSzt1E

Was 10 min werk. En deed het in alle haast, snel na mijn werk.
Thanks, klinkt goed! Zojuist besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Volgende maand verlengen en twijfel erg tussen een note 20 ultra en de Fold2.

Wanneer de winkels weer opengaan zou ik graag beide toestellen even vast willen houden bij de Mediamarkt, maar grote kans dat de fold daar achter glas staat, waar en hoe hebben jullie kennis gemaakt met de fold2?

Ik zag in een review op internet (us) dat daar Samsung care inbegrepen zit indien het toestel voor het einde van het jaar geregistreerd is, nu heb ik op de website van Samsung gekeken en zie dat hier geen einddatum aan verbonden is klopt dit?

[ Voor 29% gewijzigd door schumi1986 op 27-12-2020 22:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
schumi1986 schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:21:

Wanneer de winkels weer opengaan zou ik graag beide toestellen even vast willen houden bij de Mediamarkt, maar grote kans dat de fold daar achter glas staat, waar en hoe hebben jullie kennis gemaakt met de fold2?

Ik zag in een review op internet (us) dat daar Samsung care inbegrepen zit indien het toestel voor het einde van het jaar geregistreerd is, nu heb ik op de website van Samsung gekeken en zie dat hier geen einddatum aan verbonden is klopt dit?
Lijkt mij dat het gewoon bij het toestel hoort, dat care+....

Ik heb hem gewoon op goed geluk online besteld. Maar ik moet zeggen dat ik het toestel niet erg fijn in de hand vind liggen. Als hij uitgeklapt is, is het goed kijken hoe je hem vast moet houden zonder dat je de cameralens vies maakt met je vingers... En ingeklapt is hij gewoon erg dik en zwaar en is het schermpje toch echt te smal om lekker op te werken. Ik zit te kijken naar een S21+ ter vervanging. Dus ik raad je zeker aan hem op de één of andere manier toch even te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Theratron schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:11:
[...]

Lijkt mij dat het gewoon bij het toestel hoort, dat care+....

Ik heb hem gewoon op goed geluk online besteld. Maar ik moet zeggen dat ik het toestel niet erg fijn in de hand vind liggen. Als hij uitgeklapt is, is het goed kijken hoe je hem vast moet houden zonder dat je de cameralens vies maakt met je vingers... En ingeklapt is hij gewoon erg dik en zwaar en is het schermpje toch echt te smal om lekker op te werken. Ik zit te kijken naar een S21+ ter vervanging. Dus ik raad je zeker aan hem op de één of andere manier toch even te proberen.
S21 ultra schijnt ook leuk te zijn, maar echt een vernieuwing? Vind ik niet echt.

[ Voor 22% gewijzigd door 038Robijno op 29-12-2020 09:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 038Robijno

Ik heb hem mogen testen bij de mediamarkt in Zwolle. Ligt gesloten in een kunstof kastje, maar die hebben ze netjes verwijdert en kon ermee gaan 'spelen'..
Diezelfde avond een Fold 2 besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)

Er is nu ook een mooie promotie als je de Fold2 besteld -> Galaxy Watch3 krijg je er gratis bijgeleverd (aankoopdatum Fold 2 t/m 3 jan 2021)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theratron
038Robijno schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:32:
[...]

S21 ultra schijnt ook leuk te zijn, maar echt een vernieuwing? Vind ik niet echt.
Alleen de vernieuwde camera sensor en de 5mm SOC met geïntegreerd modem (ook 5mm) denk ik. En hij ondersteunt de S-pen nu. Het hoge resolutie scherm met variabele refreshrate hebben wij al in de Fold 2 ; )
Maar ik zou dan voor de S21+ gaan. Ik ben echt wel klaar met gekromde schermranden en de vervormingen die erbij komen en wil iets dat kleiner is en prettiger in de hand ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobB
Theratron schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 18:27:
[...]

Hij is niet mat, hij heeft een glad oppervlak vergelijkbaar met de screenprotector aan de voorkant (op het kleinere scherm). Hij is wel echt veel beter dan de stock Samsung protector die erop zit, veel makkelijker met een doekje de vingerafdrukken weg te vegen. Echt een aanrader hoor!
Dat 'ie beter aanvoelt merk je inderdaad meteen! Ik heb net voor en binnen erop zitten. Voor zit eigenlijk perfect met praktisch geen bubbels, binnen in de crease ben ik niet helemaal tevreden, hopelijk trekt dat nog een beetje beter weg en anders gaat de volgende van de drie erop ;)
Voelt inderdaad een stuk gladder aan, ben benieuwd hoe het zich houdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
BobB schreef op woensdag 30 december 2020 @ 14:50:
[...]

Dat 'ie beter aanvoelt merk je inderdaad meteen! Ik heb net voor en binnen erop zitten. Voor zit eigenlijk perfect met praktisch geen bubbels, binnen in de crease ben ik niet helemaal tevreden, hopelijk trekt dat nog een beetje beter weg en anders gaat de volgende van de drie erop ;)
Voelt inderdaad een stuk gladder aan, ben benieuwd hoe het zich houdt.
Inmiddels al minder/geen bubbels?

Ik had geen klachten met de originele (geen bubbels nog), maar was benieuwd naar het "betere gevoel". Het voelt veel beter aan inderdaad, maar heb hier en daar (vooral de crease) wel bubbels die hopelijk wegtrekken anders probeer ik het nog 2 keer en daarna loop ik naar de Samsung Store voor een origineel weer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobB
cliors schreef op vrijdag 1 januari 2021 @ 18:52:
[...]

Inmiddels al minder/geen bubbels?

Ik had geen klachten met de originele (geen bubbels nog), maar was benieuwd naar het "betere gevoel". Het voelt veel beter aan inderdaad, maar heb hier en daar (vooral de crease) wel bubbels die hopelijk wegtrekken anders probeer ik het nog 2 keer en daarna loop ik naar de Samsung Store voor een origineel weer :+
Opeens zijn vandaag drie van de vier belletjes weg, heel apart. Gewoon weg 8)7 Als die ene niet weggaat met een paar dagen, dan plak ik er volgende week even een nieuwe op. Ik wil dat het perfect is, want anders blijf ik toch naar dat ene belletje kijken.
Wel bevalt deze veel beter dan de oude. Ik heb 'm nog niet schoongepoetst met een doekje en de protector is eigenlijk nauwelijks vuil. Dat heb je met de oude al na een paar uur. Ook heb ik het idee dat het beeld scherper geworden is, iets dat ik ook al vrij snel op Reddit las van mensen die de originele eraf gehaald hebben. Vooralsnog aan te raden, dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Al een tijd opzoek naar een nieuw toestel om mijn iPhone X te vervangen en de Galaxy Fold 2 maakt een zeer goede kans om mijn nieuwe smartphone te worden. Het toestel wordt steeds goedkoper en kan je nu al voor ongeveer dezelfde prijs als een iPhone 12 pro halen. Alleen heeft het een veel groter scherm. Ik maak alleen wel zorgen over het scherm. Is de weerbaarheid om krassen te voorkomen goed genoeg op de Fold 2?

[ Voor 5% gewijzigd door Koning-Admiraal op 03-01-2021 23:53 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Nu online
@Koning-Admiraal het scherm aan de buitenkant kan genoeg hebben en zolang je niet met je nagel over het grote scherm gaat houdt die het ook prima uit.

In welke situatie heb je twijfels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

j-phone schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:29:
@Koning-Admiraal het scherm aan de buitenkant kan genoeg hebben en zolang je niet met je nagel over het grote scherm gaat houdt die het ook prima uit.

In welke situatie heb je twijfels?
Scherm aan de buitenkant geloof ik wel, gaat vooral om het scherm aan de binnenkant. En waarom ik twijfel? Dingt lijkt nog te fragiel te zijn.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Nu online
Als de fold.is dicht geklapt is het scherm prima beschermt. Als je het scherm gebruikt moet je er niet met je nagel overheen gaan. Dus nogmaals.de vraag, in welke situatie twijfel je? Het gaat om de use case waarin je twijfels hebt.

Naar het strand gaan met zand? Op een bouwsite? Onder water?

Edit: het is even fragiel als glas, dus bij normaal gebruik is het prima te doen.

[ Voor 12% gewijzigd door j-phone op 04-01-2021 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Koning-Admiraal schreef op zondag 3 januari 2021 @ 23:54:
[...]

Scherm aan de buitenkant geloof ik wel, gaat vooral om het scherm aan de binnenkant. En waarom ik twijfel? Dingt lijkt nog te fragiel te zijn.
Gewoon bij normaal gebruik niks aan de hand.. Je weet dat iets speciaals in handen hebt dus ik persoonlijk pas mijn gebruik daarop aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toonr
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-10-2023
Ik heb de samsung galaxy fold 2 nu 1 maand, ben er zeer tevreden over, heb altijd een iphone gehad, maar met de samsung galaxy fold 2 heb je toch wat meer mogelijkheden, en het grote scherm is verrukkelijk. Ik vind dat scherm best veel kan hebben ( ben wel altijd zuinig op mijn spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Ik zou niet weten waarom je je druk maakt om het binnenste scherm. Gewoon normaal gebruiken en je zit veilig lijkt mij. Er zit ook nog een prima screenprotector op vanuit de fabriek.
Laat je hem vallen, heb je indien je samsung care+ hebt, gewoon een verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Gebruik m'n fold nu een kleine maand zonder protector aan de binnenzijde. En geen enkel probleem mee, vergeet steeds om een nieuwe screenprotector weer te plaatsen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
Ik kom niet vaak onder de 10% accu, maar zodra ik dat bereik zit ik in enkele minuten al aan de 2%. Vanaf 5% duurt het letterlijk 2 minuten tot de 2%.

Terwijl ik dit typ van 3 naar 1%.

Lijk mij niet echt normaal?

[ Voor 9% gewijzigd door cliors op 05-01-2021 00:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rohit
cliors schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 00:50:
Ik kom niet vaak onder de 10% accu, maar zodra ik dat bereik zit ik in enkele minuten al aan de 2%. Vanaf 5% duurt het letterlijk 2 minuten tot de 2%.

Terwijl ik dit typ van 3 naar 1%.

Lijk mij niet echt normaal?
is altijd zo geweest bij Android toestellen, althans mijn toestellen hebben dit allemaal.. Iphone is daar beter in..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-phone
  • Nu online
Las op reddit dat het vaker voorkomt?
The phone also goes from 5% to dead quickly but it's apparently a software issue.
Bron: https://www.reddit.com/r/...t_your_fold_you_wish_you/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
ah ok, ik heb het in ieder geval nooit eerder op een samsung gehad, tenzij het een toestel van minimaal een jaar oud was ofzo.
Vanaf 10% ging het al snel en vanaf 5% zakte het echt per 30 seconde naar beneden :D
Wilde bijna een reparatieverzoek indienen, maar denk nu dat ik het even aankijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
Pfohhh nog steeds aan het twijfelen tussen de note 20 ultra en de Fold2, lang geleden dat ik zo aan het twijfelen was tussen 2 telefoons...

Neig naar de fold2 gezien dit echt iets unieks is en beter in mijn broekzak zal passen dan de note

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
schumi1986 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:14:
Pfohhh nog steeds aan het twijfelen tussen de note 20 ultra en de Fold2, lang geleden dat ik zo aan het twijfelen was tussen 2 telefoons...

Neig naar de fold2 gezien dit echt iets unieks is en beter in mijn broekzak zal passen dan de note
Als je veel relaxmomenten hebt gedurende de dag is een fold toch wel fijner met uitklapbare scherm als je het mij vraagt. De accu van de note zou voor mij een no-go zijn overigens. Ik mis het wel om onder de douche te candycrushen aangezien de fold niet waterdicht is :+ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Nu online
cliors schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:22:
[...]

Als je veel relaxmomenten hebt gedurende de dag is een fold toch wel fijner met uitklapbare scherm als je het mij vraagt. De accu van de note zou voor mij een no-go zijn overigens. Ik mis het wel om onder de douche te candycrushen aangezien de fold niet waterdicht is :+ :'(
Ja dat is het dus, ik heb op mijn werk veel van die relax momenten, waaronder nachtdiensten waar ik films op mijn telefoon kijk. Hoe relaxt is het dan om dat op dat grote scherm te kijken :+

Aan de andere kant is het tijdens mijn dagelijkse wandeling van een uur met mijn honden door het bos weer niet zo makkelijk om met het uitgeklapte scherm te lopen en zal ik dus gebruik maken van het smalle scherm, wat weer fijner zal zijn met de note :9

Denk dat ik maar voor de fold ga, dat is echt uniek en worst case is verkopen en een note terug kopen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cliors
schumi1986 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:34:
[...]

Ja dat is het dus, ik heb op mijn werk veel van die relax momenten, waaronder nachtdiensten waar ik films op mijn telefoon kijk. Hoe relaxt is het dan om dat op dat grote scherm te kijken :+

Aan de andere kant is het tijdens mijn dagelijkse wandeling van een uur met mijn honden door het bos weer niet zo makkelijk om met het uitgeklapte scherm te lopen en zal ik dus gebruik maken van het smalle scherm, wat weer fijner zal zijn met de note :9

Denk dat ik maar voor de fold ga, dat is echt uniek en worst case is verkopen en een note terug kopen :+
Nou dan had ik het wel geweten ja.
Dat uurtje aan de voorkant is echt prima te doen hoor. Je zal het juist waarderen wanneer je een uur bezig bent op het voorscherm en je accu maar enkele procent is gedaald. Vreet veel minder energie.

Je kan bij bijna elke webwinkel ook binnen 30 dagen retour doen, mocht hij niet bevallen.

[ Voor 4% gewijzigd door cliors op 06-01-2021 16:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-phone
  • Nu online
Precies wat @cliors boven mij zegt. Het is geen of / of, maar en / en. Je hebt én de beschikking over een (min of meer) normaal scherm én een groot (oled, 120Hz) scherm.

Edit: er zijn hoesjes met een ring aan de achterkant waar je je vinger door kunt steken voor extra houvast als je de hond uitlaat :P

[ Voor 28% gewijzigd door j-phone op 06-01-2021 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• indofk
Gisteren de verzend vestiging gekregen van de watch 3 die je gratis bij de Fold2 krijgt .
Krijg hem volgens de Postnl app morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Nu online
indofk schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:55:
Gisteren de verzend vestiging gekregen van de watch 3 die je gratis bij de Fold2 krijgt .
Krijg hem volgens de Postnl app morgen binnen.
Congrats :)

Wanneer had je de aanvraag ingedient? Ik ben ook aan het wachten en hoop dat het snel komt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
j-phone schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:32:
[...]

Congrats :)

Wanneer had je de aanvraag ingedient? Ik ben ook aan het wachten en hoop dat het snel komt haha
8 december kreeg ik de bevestiging dan mijn aanvraag was goedgekeurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BobB
Even een plusje voor de batterijduur, hoor. Man, wat heb ik in de afgelopen jaren met mijn toestellen zitten klooien om aan het einde van de dag niet leeg te zijn, maar het ging nog nooit zo makkelijk als met de Fold. Gisteren, naast normaal gebruik, even een TV-avondje op de bank met het grote scherm aan: over de 6 uur SoT gegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Yes, android 11 is beschikbaar!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dqQ_bfbk-hbLwwhSLgwCyXzULy0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KHzG7PXkEr5IkU0TbyyvSni1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Is dit een NL toestel?

Edit: waarschijnlijk een duits toestel

[ Voor 4% gewijzigd door blue13x op 11-01-2021 08:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
Nope, een DBT.
Duits toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
Kreeg vanochtend een vriendelijke schop van @henklbr, ben hem nu aan t flashen *O*

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HlZP53B6wUrg7lwWx0dnyxTkcKk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FUkyEBbhxd64VH8xunJ7MlAx.jpg?f=fotoalbum_large

This ROM is the latest ROM for Multi-CSC OXM released 11 Jan 21, and can be used for ALL CSC's mentioned in Multi-CSC OXM!
This is official Samsung ROM, so KNOX won't be triggered!

What's new:
* January security patches (Samsung Android Security Updates)
* Android 11 / OneUI 3.0

Model SM-F916B
Model name Galaxy Z Fold2 5G
Country Multi-CSC OXM
Version Android 11
Changelist 20589410
Build date Tue, 29 Dec 2020 02:25:01 +0000
Security Patch Level 2021-01-01
Multi-CSC OXM
PDA F916BXXU1CTLL
CSC F916BOXM1CTLL
Details for download with Frija:
Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/1024x768q90/922/qumEfE.png

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.14.4

HOME_CSC_OXM -> data will stay intact
CSC_OXM -> device will reset

[ Voor 3% gewijzigd door henklbr op 11-01-2021 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
@henklbr

Hoe zat het ook alweer met zelf flashen? Je krijgt gewoon OTA updates in de toekomst etc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Niet online
(overleden)
cliors schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:17:
@henklbr

Hoe zat het ook alweer met zelf flashen? Je krijgt gewoon OTA updates in de toekomst etc?
Als deze build, F916BXXU1CTLL, ook wordt gereleased in NL (wat wel verwachtbaar is): yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tDcM_AML1uaitCXDXqWQjOk_Xqk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uR8iFLFLtL4q6YXjTMNCNrcn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q60xywTgR6cnDBzz2V2pF5RNiGk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/n76z2O64OWji8AJIOQ098DJT.jpg?f=fotoalbum_tile

Na de update ook gelijk beschikking over RCS :o

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
henklbr schreef op maandag 11 januari 2021 @ 10:19:
[...]

Als deze build, F916BXXU1CTLL, ook wordt gereleased in NL (wat wel verwachtbaar is): yes
Noob vraagje. Waar kan ik de bestanden vinden?
Frija tripte hem helemaal op m'n pc.
Eventueel een handleiding zou fijn zijn. Heb dit al eeuwen niet gedaan.
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste