Ja, jammer dat ze het exclusief aan Samsung Galaxy telefoon eigenaren overlaten. Ik heb toevallig er 1 als een 2e telefoon en toen kreeg ik het geactiveerd. Maar dan werkt het ook alleen met die telefoon en het bijbehorende Samsung account.
Mijn andere telefoon is gewoon Android, maar eerlijk gezegd, zo'n ECG is natuurlijk alleen maar een gimmick. Het is nog steeds niet te vergelijken met zo'n ECG band om je borst die je kan koppelen aan sporttrackers. Hij raakt vrij snel van slag, dus je moet rustig op een stoel zitten en je moet het knopje aan de zijkant vasthouden. Ik had gehoopt op continue ECG meting, maar alleen op de pols is natuurlijk geen potentiaal verschil tussen links en rechts.
Bloeddruk meter hetzelfde laken een pak en O2 saturatiemeter ook.
Dus gelaten voor wat het is en mijn Watch alleen aan mijn Android gekoppeld.
Over sport gesproken, wat vinden jullie van de Strava app voor het horloge? Ik was net bezig met een fietstocht en toen vroeg hij om in de spaarstand te mogen. Als je dat honoreert, stopt hij met meten. Activiteit kwijt dus. Later thuis nog eens gepield en toen nam hij per ongeluk wat op. 2 m lopen ofzo
Staat in de geschiedenis, maar ik krijg het niet verwijderd. Je kan het alleen opnieuw syncen. Gaat het weg bij een nieuwe activiteit? Of kan je het wel verwijderen? Via de Galaxy Wear app krijg ik het ook niet verwijderd.