Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
Volgens mij is het nu zover. Installing as we speak.

Edit: te vroeg gejuicht, was alleen de Galaxy Wear op de telefoon.

[ Voor 40% gewijzigd door Hageneis op 22-02-2021 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hageneis
  • Laatst online: 25-12-2024
Nu is ook de horlogesoftware aan het updaten. Changelog rept alleen over ECG in landen waar dit is uitgerold. Niet of het in Nederland zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:33
Bij mij is mijn horloge ge-update, maar Galaxy Wearable zelf nog niet, maar ik begrijp dat ECG/BP nog steeds alleen - officieel - gaat werken als je een Samsung telefoon hebt? (Ik heb een Oneplus 6)

[ Voor 3% gewijzigd door sn0x0r op 22-02-2021 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo0oo
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 07:15
De update is er! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo0oo
sn0x0r schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:30:
Bij mij is mijn horloge ge-update, maar Galaxy Wearable zelf nog niet, maar ik begrijp dat ECG/BP nog steeds alleen - officieel - gaat werken als je een Samsung telefoon hebt? (Ik heb een Oneplus 6)
Correct, je hebt een Galaxy telefoon nodig (helemaal onderaan bij de kleine lettertjes.. )

https://news.samsung.com/...atch-active2-in-31-landen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo0oo
Hageneis schreef op maandag 22 februari 2021 @ 09:48:
Volgens mij is het nu zover. Installing as we speak.

Edit: te vroeg gejuicht, was alleen de Galaxy Wear op de telefoon.
https://news.samsung.com/...atch-active2-in-31-landen

NL dus ook _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-05 17:30

wiz

Connecting the world

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yM-ZZvCWf-9KB_OfOUStNSbfuhk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/329RSvFmRGe4YMdc5BVblOuS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4seE5T2zt4RqnVdT2TawkU50__s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/htsdLbQEU4r70jnqkDsVLglS.jpg?f=fotoalbum_large

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-05 10:08
theophylaktos schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:16:
[...]

Ik heb het net geprobeerd met mijn Poco X3 en is niet gelukt. Heel slecht dat dit blijkbaar alleen werkt met samsung telefoons. Hopelijk veranderd dat nog in de toekomst
Moet wel lukken. De enige reden waarom het niet kan is omdat de Samsung Health Monitor alleen via de Galaxy Store te krijgen is.
Moet wel lukken als je de apk sideload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theophylaktos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13-01 20:00
blue13x schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:27:
[...]

Moet wel lukken. De enige reden waarom het niet kan is omdat de Samsung Health Monitor alleen via de Galaxy Store te krijgen is.
Ik heb de samsung health monitor net op mijn Poco X3 gezet maar die app crasht direct zodra ik hem opstart. Krijg ook geen melding, app gaat gewoon binnen een halve seconde gelijk weer weg. Hebben meer mensen met een niet-samsung telefoon dat probleem ook?

Stom ook dat die blood pressure functie niet beschikbaar maken via de galaxy wearable app of samsung health. Nu moet je wel erg veel apps installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-06 22:11

Muggie

8 pm

Veel recente berichten hier gaan over de bloeddrukmeter, waarom willen jullie die graag hebben? Is dat omdat de functie erin zit, omdat het kan en dus zou moeten werken? De technische uitdaging om iets werkend te krijgen wat nog niet volledig is vrijgegeven (in Nederland althans)? Of is er enig praktisch nut en zijn er medische noodzaken hiervoor (ik hoef uiteraard niet te weten wat, gaat me om het algemene idee)? In geval van het laatste wat is de reden om een polsmeter te willen gebruiken t.o.v. een bovenarm meter?

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:34
Ik heb dus een Samsung Galaxy S20 en een Samsung Galaxy Watch 3

Volgens mij zou de bloeddruk meter en ECG dan toch moeten werken met Samsung Health Monitor?

Ik kan de app Samsung Health Monitor niet vinden in de Galaxy Store, alleen Samsung Health, maar daar zitten deze functies blijkbaar niet in.

Uiteindelijk de APK via via gedownload van de app "Samsung Health Monitor versie 1.1.0.183

Als ik de app nu start op m'n telefoon krijg ik de melding "Geen compatible horloge gevonden, de functies bloeddruk en ECG werken alleen met een Galaxy Watch Active 2 of hoger".

Iemand van jullie hier een verklaring voor?
Muggie schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:00:
Veel recente berichten hier gaan over de bloeddrukmeter, waarom willen jullie die graag hebben? Is dat omdat de functie erin zit, omdat het kan en dus zou moeten werken? De technische uitdaging om iets werkend te krijgen wat nog niet volledig is vrijgegeven (in Nederland althans)? Of is er enig praktisch nut en zijn er medische noodzaken hiervoor (ik hoef uiteraard niet te weten wat, gaat me om het algemene idee)? In geval van het laatste wat is de reden om een polsmeter te willen gebruiken t.o.v. een bovenarm meter?
Omdat het kan :P Er zitten wel meer functies op mijn telefoon en watch die niet perse broodnodig zijn :+

[ Voor 37% gewijzigd door Grolsch op 23-02-2021 09:39 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:18
Muggie schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 08:00:
De bloeddrukmeter is gisteren vrijgegeven in Nederland, en hoort nu dus zonder problemen en omwegen te werken. Vandaar de vele reacties hierover.
Het nut is misschien beperkt, net als de hartslagmeter, ECG en zuurstofmeter. Maar het gemak van een geïntegreerde bloeddruk/zuurstof/ECG/hartslagmeter aan je pols compenseert dat denk ik voor veel mensen. Je hoeft niet een aparte zuurstofmeter aan je vinger te klemmen en je shirt uit te doen om een meting te doen.
Wat dat nut dan is, tsja, dat moet iedereen zelf bepalen. Net als de meeste andere functies van een smartwatch. Niet iedereen ziet ook het nut van notificaties op een horloge, of een stappenteller. Soms zijn de gezondheidsfuncties 'je gebruikt het omdat het er op zit', en soms zijn ze handig als algemeen hulpmiddel voor fitheid en gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:34
Aha, ik lees nu dus dit
Beschikbaarheid

Om bloeddruk- en elektrocardiogrammetingen uit te voeren, installeer je de Samsung Health Monitor-app op zowel de Galaxy Watch3 of Galaxy Watch Active2 als je Galaxy-smartphone. De Samsung Health Monitor-app wordt automatisch geïnstalleerd als gebruikers hun Galaxy-smartwatch updaten naar de nieuwste versie via de Galaxy Wearable-app. De smartwatch-app opent dan een link naar de downloadpagina van de smartphone-app in de Galaxy Store.
En er stond een update klaar, dus ff kijken of dat helpt.

[edit]

Dat was het dus, je moet eerst op je telefoon de software van de watch updaten.

[ Voor 7% gewijzigd door Grolsch op 23-02-2021 10:27 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:46
Ik heb sinds kort ook een Galaxy Watch 3 in bezit, alleen vroeg ik mij af of er een manier is om Enter of OK te drukken zonder het scherm aan te raken. Je kunt met je bezel namelijk over bepaalde apps heen scrollen zoals instellingen, maar dan moet je alsnog met je vinger de desbetreffende app aanklikken, kan dit ook met een van de knoppen aan de zijkant?

En wat is een goede app om extra watchfaces te downloaden, iemand hier tips over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 23:11
Ik denk dat we een Galaxy Watch 4 kunnen bestellen voordat eSim beschikbaar is in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02 18:55
theophylaktos schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:16:
[...]

Ik heb het net geprobeerd met mijn Poco X3 en is niet gelukt. Heel slecht dat dit blijkbaar alleen werkt met samsung telefoons. Hopelijk veranderd dat nog in de toekomst
Ja, jammer dat ze het exclusief aan Samsung Galaxy telefoon eigenaren overlaten. Ik heb toevallig er 1 als een 2e telefoon en toen kreeg ik het geactiveerd. Maar dan werkt het ook alleen met die telefoon en het bijbehorende Samsung account.

Mijn andere telefoon is gewoon Android, maar eerlijk gezegd, zo'n ECG is natuurlijk alleen maar een gimmick. Het is nog steeds niet te vergelijken met zo'n ECG band om je borst die je kan koppelen aan sporttrackers. Hij raakt vrij snel van slag, dus je moet rustig op een stoel zitten en je moet het knopje aan de zijkant vasthouden. Ik had gehoopt op continue ECG meting, maar alleen op de pols is natuurlijk geen potentiaal verschil tussen links en rechts.

Bloeddruk meter hetzelfde laken een pak en O2 saturatiemeter ook.

Dus gelaten voor wat het is en mijn Watch alleen aan mijn Android gekoppeld.

Over sport gesproken, wat vinden jullie van de Strava app voor het horloge? Ik was net bezig met een fietstocht en toen vroeg hij om in de spaarstand te mogen. Als je dat honoreert, stopt hij met meten. Activiteit kwijt dus. Later thuis nog eens gepield en toen nam hij per ongeluk wat op. 2 m lopen ofzo :D
Staat in de geschiedenis, maar ik krijg het niet verwijderd. Je kan het alleen opnieuw syncen. Gaat het weg bij een nieuwe activiteit? Of kan je het wel verwijderen? Via de Galaxy Wear app krijg ik het ook niet verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
blue13x schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:27:
[...]

Yep, hier een oude methode op YouTube. Geen idee of deze met de laatste updates werkt:

YouTube: Install ECG & BP on Galaxy Watch 3/Watch Active 2: Non Samsung Phones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:46
Is het mogelijk om de watchface altijd aan te hebben, maar na verloop van tijd te dimmen naar iets donkerder. Waarna je hem weer full brightness kan krijgen door de beweging te maken dat je op je watch wil kijken? Ik heb deze optie niet kunnen vinden en zag dat het bij een apple watch wel kon, en dat lijkt mij heel fijn omdat ik niet altijd de beweging wil/kan maken als ik wil zien hoelaat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantje_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-06 10:15
De meeste watchfaces hebben gedimde modus als je je watch op always on zet. Gebruik zelf de watch faces van matteo dini md... Deze modus is echter niet instelbaar zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ik heb ook nooit kunnen vinden hoe de gedimde modus instelbaar is op helderheid.

Ik vond het wel jammer dat de Watch3 bepaalde functionaliteiten in de AOD niet meer heeft die de Watch1 nog wel had. Bijvoorbeeld zichtbare secondewijzer in de AOD.
Maar ja, om met een veel kleinere batterij een beetje in dezelfde accuduur te blijven als de Watch1 moest Samsung wel wat functionaliteit opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0nne
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-05 18:42
Brubs schreef op woensdag 14 april 2021 @ 11:27:
Is het mogelijk om de watchface altijd aan te hebben, maar na verloop van tijd te dimmen naar iets donkerder. Waarna je hem weer full brightness kan krijgen door de beweging te maken dat je op je watch wil kijken? Ik heb deze optie niet kunnen vinden en zag dat het bij een apple watch wel kon, en dat lijkt mij heel fijn omdat ik niet altijd de beweging wil/kan maken als ik wil zien hoelaat het is.
Volgens mij kan dit.
Wake-up gebaar aanzetten en klok op altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 03-06 10:34
hollandjan schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 16:26:
[...]

Ja, helaas, maar ik weet dat er op YouTube een handleiding staat om Samsung Pay te installeren en ik ben benieuwd of iemand dit al gedaan heeft. Je kan dan de Curve card erop zetten en Samsung Pay gebruiken in Nederland.
Echt een schande dat Samsung Pay nog steeds niet in Nederland werkt, en Apple al jaren wel :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JorritBu
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 19-03 10:11
Ik zit er sinds een tijdje aan te denken een smartwatch aan te schaffen. Over het algemeen komt de Samsung Watch 3 goed uit de test, tevens staat het design mij erg aan. Ik vind het echter wel belangrijk om contactloos te kunnen betalen

Ik zit bij de Rabobank. Dit horloge staat niet bij de ondersteunde horloges, en ook Samsung pay lijkt nog niet beschikbaar. Zijn er mensen die NFC betalingen in combinatie met Rabobank toch werkend hebben gekregen? Of is er misschien bekend dat er ondersteuning aan zit te komen?

(Als ik de berichten zo zie ben ik bang van niet, naar toch)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arcticwolfx
JorritBu schreef op zondag 18 april 2021 @ 20:19:
Ik zit er sinds een tijdje aan te denken een smartwatch aan te schaffen. Over het algemeen komt de Samsung Watch 3 goed uit de test, tevens staat het design mij erg aan. Ik vind het echter wel belangrijk om contactloos te kunnen betalen

Ik zit bij de Rabobank. Dit horloge staat niet bij de ondersteunde horloges, en ook Samsung pay lijkt nog niet beschikbaar. Zijn er mensen die NFC betalingen in combinatie met Rabobank toch werkend hebben gekregen? Of is er misschien bekend dat er ondersteuning aan zit te komen?

(Als ik de berichten zo zie ben ik bang van niet, naar toch)
Volgens mij is het enige wat werkt in Nederland, Google Pay met een Bunq rekening. Als de geruchten kloppen is the Galaxy Watch 4 die binnenkort uitkomt weer een Android watch, wellicht zijn we dan een stapje dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Arcticwolfx schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:21:
[...]

Volgens mij is het enige wat werkt in Nederland, Google Pay met een Bunq rekening. Als de geruchten kloppen is the Galaxy Watch 4 die binnenkort uitkomt weer een Android watch, wellicht zijn we dan een stapje dichterbij.
Is ook de enigste reden dat ik deze niet aanschaf, kan er niet contactloos mee betalen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martao
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-06 10:01
Is dat echt zo belangrijk?

Ik wilde eerst ook per se betalen met mijn smartwatch. Daarom zat ik sterk aan de Garmin Venu te denken, aangezien ABN Amro Garmin Pay ondersteunt.

Maar na het verdiepen in de horloges, vond ik toch dat de Samsung qua smart features, qua bediening/gemak en qua looks echt duidelijk beter is. Neem je dan een ander horloge voor 1 zo'n feature? Ik heb het uiteindelijk niet gedaan en heb gewoon de Galaxy Watch 3 gehaald. Ik reken er eigenlijk wel op Samsung Pay een keer komt, maar zo niet, dan is ook wel oke.

Zelf ga ik denk ik voor Google Pay via mijn Android telefoon, als dat er straks is. Sure, betalen met je horloge is nog fijner, maar telefoon heb ik ook vrijwel altijd bij me.

[ Voor 5% gewijzigd door Martao op 20-04-2021 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
Een enkele feature is wellicht niet zo belangrijk. Ik ga er van uit dat de groep smartwatch(zonder LTE) gebruikers die gaat winkelen zonder telefoon relatief klein is.

Hoe dan ook, als je weet dat er een andere smart watch aan zit te komen en je kan nog even wachten is het misschien de moeite waard.

Als het echt een Android watch wordt, heb ik het vermoeden dat het Tizen OS op de plank gaat incl. bijbehorend eco-systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Martao schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 14:26:
Is dat echt zo belangrijk?

Ik wilde eerst ook per se betalen met mijn smartwatch. Daarom zat ik sterk aan de Garmin Venu te denken, aangezien ABN Amro Garmin Pay ondersteunt.

Maar na het verdiepen in de horloges, vond ik toch dat de Samsung qua smart features, qua bediening/gemak en qua looks echt duidelijk beter is. Neem je dan een ander horloge voor 1 zo'n feature? Ik heb het uiteindelijk niet gedaan en heb gewoon de Galaxy Watch 3 gehaald. Ik reken er eigenlijk wel op Samsung Pay een keer komt, maar zo niet, dan is ook wel oke.

Zelf ga ik denk ik voor Google Pay via mijn Android telefoon, als dat er straks is. Sure, betalen met je horloge is nog fijner, maar telefoon heb ik ook vrijwel altijd bij me.
Waarom zou je zo'n Pay willen? :?

Al die bedrijven gaan je betalingen volgen, privacy wise lijkt het mij niet slim. Al erg genoeg dat je bank je al volgt, laat staan andere bedrijven inzake betalingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:03
Hi,

Ik ben momenteel in het bezit van een galaxy watch 46mm.

Het horloge detecteert bijna nooit diepe slaap. Dit zou aan mijn slaap kunnen liggen, maar veel andere apps die ik gebruik detecteren het wel, en online lees ik erg veel soortgelijke problemen.

Heeft iemand hier ervaring met de slaapdetectie op de galaxy watch 3? Mocht deze een stuk beter zijn dan overweeg ik te upgraden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:50
powermarcel10 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 00:49:
Hi,

Ik ben momenteel in het bezit van een galaxy watch 46mm.

Het horloge detecteert bijna nooit diepe slaap. Dit zou aan mijn slaap kunnen liggen, maar veel andere apps die ik gebruik detecteren het wel, en online lees ik erg veel soortgelijke problemen.

Heeft iemand hier ervaring met de slaapdetectie op de galaxy watch 3? Mocht deze een stuk beter zijn dan overweeg ik te upgraden..
Op de Watch 3 ook slechte detectie naar mijn mening. Welke andere apps gebruik je dan die wel beter diepe slaap registreren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:03
LAPJENL70 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:49:
[...]

Op de Watch 3 ook slechte detectie naar mijn mening. Welke andere apps gebruik je dan die wel beter diepe slaap registreren?
Aaah das balen. Ik gebruik de app "sleep as android" icm met de watch. Daarbij krijg ik hele andere waarden te zien.

Wat ik tot nu toe een beetje gelezen heb is dat eigenlijk alleen de Fitbit horloges een betrouwbare slaapscore laten zien. Die komen kwa waardes het dichts in de buurt van professionele apparatuur. Maar, dat zijn lang zulke mooie klokjes niet als de Samsungs.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Laatst online: 19:23
Ik heb de watch 3 net en hij bevalt super. Na het sporten krijg ik een mooi overzicht van hartslag, snelheid enzovoorts maar dat overzicht verdwijnt vrij snel. Is er een manier om je sport overzicht / rapport weer tevoorschijn te halen later op de dag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t0nne
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-05 18:42
Piet_Piraat7 schreef op zaterdag 22 mei 2021 @ 08:11:
Ik heb de watch 3 net en hij bevalt super. Na het sporten krijg ik een mooi overzicht van hartslag, snelheid enzovoorts maar dat overzicht verdwijnt vrij snel. Is er een manier om je sport overzicht / rapport weer tevoorschijn te halen later op de dag?
Kijk even op je gsm in de Samsung Health app bij trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:19
ik heb de watch 3 nu ook .. net 20 min aan het hardlopen geweest, en mijn hartslag geeft gemiddeld maar 112 aan ?
dit moet wel, 150/160 zijn...

iemand enig idee hoe dit kan?
tijdens het hardlopen heb ik helaas niet op de hartslag gelet op het horloge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zuyderduyn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10-2023
Top apparaat. Echter, de stappenteller is totaal niet nauwkeurig. Tijdens fietsen, of andere handelingen die ik uitvoer terwijl ik stil sta registreert hij stappen. Is hier wat aan te doen of wachten op een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:37
Ik zie dat bol een cashback actie heeft op de galaxy watches. Werkt dat een beetje of moet je lang wachten op je geld?

[ Voor 96% gewijzigd door lHybridl op 30-05-2021 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
lHybridl schreef op zondag 30 mei 2021 @ 11:40:
Ik zie dat bol een cashback actie heeft op de galaxy watches. Werkt dat een beetje of moet je lang wachten op je geld?
Het is geen cashback-actie van Bol, maar van Samsung zelf. Dus ook in andere (Nederlandse) winkels kun je die 50 euro claimen. Amazon.nl is een beetje goedkoper, maar dat is een Italiaans model, dus waarschijnlijk uitgesloten van deze cashback.
Mijn ervaring met Samsung cashback is dat het niet supersnel is, meestal binnen een maand na insturen. Maar je wordt wel op de hoogte gehouden van de status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Of-Aaargh schreef op zondag 30 mei 2021 @ 13:09:
[...]

Het is geen cashback-actie van Bol, maar van Samsung zelf. Dus ook in andere (Nederlandse) winkels kun je die 50 euro claimen. Amazon.nl is een beetje goedkoper, maar dat is een Italiaans model, dus waarschijnlijk uitgesloten van deze cashback.
Mijn ervaring met Samsung cashback is dat het niet supersnel is, meestal binnen een maand na insturen. Maar je wordt wel op de hoogte gehouden van de status.
ja dat zag ik dat het inderdaad van Samsung was.
Twijfel alleen tussen de 40mm en 44mm. Ik heb geen grote pols ofzo. Omtrek iets van 18cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
Ik ben erg benieuwd wat de technische reden is waarom slimme horloges met 4G nog niet ondersteund worden in Nederland. Providers zeggen er helemaal niets over, dat zal wel erop duiden dat het puur een investeringskwestie is. Zullen de huidige antennes niet om kunnen gaan met 2 apparaten op 1 nummer/aansluiting?

De vraag is natuurlijk nog niet ontzettend reuze. Ik kan wel voorstellen dat in de nabije toekomst veel meer IoT apparaten gebruik gaan maken van 4G dan wel 5G. Daarmee zal ook de belasting op het netwerk veel gaan toenemen denk ik.

Het lijkt mij dat we in de nabije toekomst 1 nummer hebben wat werkt op onze telefoon, horloge, computer thuis en op werk, tablets en in de auto's. Straks ook in gecomputeriseerde brillen? Wie weet wat nog meer.

Sommige dingen die technisch al lang mogelijk zijn en wat we al decennia in films zien, werken nog steeds niet of niet lekker. Videobellen gaat met het huidige netwerk zonder "third party" apps nog niet. Of wat dacht je van een gesprek opnemen en deze met 1 druk op de knop naar de dichtstbijzijnde televisiescherm doorzetten?

Al met al denk ik dat e-sim veel groter gaat worden en in veel meer verschillende apparaten zal gaan komen. Providers zullen daar vroeg of laat op moeten voorbereiden. Bereikbaarheid en communicatie zijn al tijden snel aan het groeien. Of het goed of slecht is, is natuurlijk een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martao
kegeltje26 schreef op donderdag 22 april 2021 @ 02:13:
[...]

Waarom zou je zo'n Pay willen? :?

Al die bedrijven gaan je betalingen volgen, privacy wise lijkt het mij niet slim. Al erg genoeg dat je bank je al volgt, laat staan andere bedrijven inzake betalingen.
Sorry, ik had dit antwoord gemist. Ik wil het omdat het heel handig is. Eerst had ik ABN Amro Wallet op mijn telefoon. Heel handig dat je je lunch op kantoor kan betalen als je je portemonnee per ongeluk niet bij je hebt. Of dat als ik tijdens het fietsen mijn portemonnee niet mee hoef te hebben om iets te kunnen pinnen.

Op het eerste gezicht heb ik liever Samsung Pay dan Google Pay, maar ja die eerste is er niet in Nederland. Verder heb ik me niet verdiept in de voorwaarden.

Wat is volgens jou nou het grote privacy risico? Dat ik geld uitgeef in de AH, of bij de bakker, dat lijkt mij niet zo heel spannend. Van je online activiteiten weet Google al veel meer, met op het eerste gezicht een veel groter privacy risico. Dat accepteert vrijwel iedereen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martao
Aggressor schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 14:14:
ik heb de watch 3 nu ook .. net 20 min aan het hardlopen geweest, en mijn hartslag geeft gemiddeld maar 112 aan ?
dit moet wel, 150/160 zijn...

iemand enig idee hoe dit kan?
tijdens het hardlopen heb ik helaas niet op de hartslag gelet op het horloge.
Hoe ziet de grafiek in Samsung Health er uit? Het zou natuurlijk kunnen dat hij een stukje niet of niet goed gemeten heeft!? Dat kan je gemiddelde natuurlijk omlaag halen.

Als dat het geval is, wellicht dat je hem op een andere manier om je pols moet doen (hoger, strakker!?).

[ Voor 9% gewijzigd door Martao op 31-05-2021 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:59
Arcticwolfx schreef op maandag 31 mei 2021 @ 08:55:
Ik ben erg benieuwd wat de technische reden is waarom slimme horloges met 4G nog niet ondersteund worden in Nederland. Providers zeggen er helemaal niets over, dat zal wel erop duiden dat het puur een investeringskwestie is. Zullen de huidige antennes niet om kunnen gaan met 2 apparaten op 1 nummer/aansluiting?

De vraag is natuurlijk nog niet ontzettend reuze. Ik kan wel voorstellen dat in de nabije toekomst veel meer IoT apparaten gebruik gaan maken van 4G dan wel 5G. Daarmee zal ook de belasting op het netwerk veel gaan toenemen denk ik.

Het lijkt mij dat we in de nabije toekomst 1 nummer hebben wat werkt op onze telefoon, horloge, computer thuis en op werk, tablets en in de auto's. Straks ook in gecomputeriseerde brillen? Wie weet wat nog meer.

Sommige dingen die technisch al lang mogelijk zijn en wat we al decennia in films zien, werken nog steeds niet of niet lekker. Videobellen gaat met het huidige netwerk zonder "third party" apps nog niet. Of wat dacht je van een gesprek opnemen en deze met 1 druk op de knop naar de dichtstbijzijnde televisiescherm doorzetten?

Al met al denk ik dat e-sim veel groter gaat worden en in veel meer verschillende apparaten zal gaan komen. Providers zullen daar vroeg of laat op moeten voorbereiden. Bereikbaarheid en communicatie zijn al tijden snel aan het groeien. Of het goed of slecht is, is natuurlijk een andere discussie.
Het wordt tijd dat het in NL is een keer van de grond komt. België werkt er al mee (bepaalde provider). Volgens kan het ook al in Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:23
lHybridl schreef op zondag 30 mei 2021 @ 11:40:
Misschien dat ik hem dan toch ook maar aan ga schaffen, dan is het in principe 180 euro, wel een mooie prijs.
Zat te twijfelen om te wachten op watch 4 maar die zal denk ik wel vrij duur gaan worden.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:21
Stylze schreef op maandag 31 mei 2021 @ 14:14:
[...]

Misschien dat ik hem dan toch ook maar aan ga schaffen, dan is het in principe 180 euro, wel een mooie prijs.
Zat te twijfelen om te wachten op watch 4 maar die zal denk ik wel vrij duur gaan worden.
Let op, alleen op Amazon.nl is de Italiaanse versie 230. Maar nergens staat dat daar de cashback op geldt. Dus je bent het beste uit voor 200 via Samsung zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Martao schreef op maandag 31 mei 2021 @ 12:31:
[...]

Hoe ziet de grafiek in Samsung Health er uit? Het zou natuurlijk kunnen dat hij een stukje niet of niet goed gemeten heeft!? Dat kan je gemiddelde natuurlijk omlaag halen.

Als dat het geval is, wellicht dat je hem op een andere manier om je pols moet doen (hoger, strakker!?).
Hij miste inderdaad een stukje.
De volgende keer ging het wel goed....
En dan heb ik nog 2 vraagjes.

- hoe stel ik indoor fietsen in? Met fietsen blijft hij op 0km staan...

- als ik op de hardloop band sta.. en ik kijk soms op het horloge...Dan gaat ie op pauze..is dit nog uit te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Jason X schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:00:
[...]

Let op, alleen op Amazon.nl is de Italiaanse versie 230. Maar nergens staat dat daar de cashback op geldt. Dus je bent het beste uit voor 200 via Samsung zelf
Bij samsung.nl is de 41 mm (de zwarte) 230 dus dan is het 180 euro als de cashback eraf is. Wil niet die grotere want heb vrij dunne polsen, dan lijkt het net een spy kids watch anders met die 45 mm :+

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Heb beide watch actives 2 van 40mm en 44mm getest. En was verbaasd hoe klein de 40mm was.
Ik heb geen grote pols ofzo. Maar hij was echt te klein. Ben voor de 44mm gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Vraagje hoe kan ik een gesprek voeren met me Watch active 2?
Als ik gebeld wordt zie ik alles staan wie er belt. Ik kan aannemen. Maar als ik aanneem dan zegt controleer telefoon en moet ik op me telefoon verder geen met gesprek te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Is al bekend of de Galaxy Watch 4 contactloos kan betalen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Albert020 schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 14:28:
Is al bekend of de Galaxy Watch 4 contactloos kan betalen ?
Waarschijnlijk wel, want de Galaxy Watch 3 kan het ook al. Vermoedelijk zal Samsung wel zorgen dat Samsung Pay ook in de Watch 4 komt, ook al wijzigt het besturingssysteem. En als dat besturingssysteem Android Wear wordt, zou het best kunnen dat Google Pay ook gaat werken. Uiteraard moeten die betaalmethoden wel in het betreffende land ondersteund worden, maar dat staat verder los van de technische implementatie in de smartwatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
lHybridl schreef op zaterdag 5 juni 2021 @ 12:56:
Vraagje hoe kan ik een gesprek voeren met me Watch active 2?
Als ik gebeld wordt zie ik alles staan wie er belt. Ik kan aannemen. Maar als ik aanneem dan zegt controleer telefoon en moet ik op me telefoon verder geen met gesprek te voeren.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kegeltje26
Aggressor schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:32:
[...]

- hoe stel ik indoor fietsen in? Met fietsen blijft hij op 0km staan...
In de Nederlandse versie, start Samsung Health app, vervolgens Training ->Training kiezen -> Sportfiets
In de widget: Meer -> Sportfiets.
Als "Sportfiets" niet bij de trainingen staat, moet je die via de instellingen nog toe voegen aan je trainingsoverzicht.

Volgens mij kan je dan via Bluetooth nog de fiets koppelen voor zaken als cadans etc.

[ Voor 10% gewijzigd door kegeltje26 op 13-06-2021 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ice angel
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:12
Hallo forum leden.

Iemand nieuwe update al geïnstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 10:32

Mystikal

It never hurts to help!

ice angel schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 20:05:
Hallo forum leden.

Iemand nieuwe update al geïnstalleerd ?
Ja vanmorgen kwam hij door.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
  • Laatst online: 00:43
Hoi allemaal. Ik heb een vraagje. Mijn vriendin heeft sinds een paar weken dit horloge en bij haar is de batterij echt idioot snel leeg. Sochtends vol en na haar werk vaak nog maar 10% ofzo over. Het horloge moet toch wel minimaal 1 volle dag met normaal gebruik aan kunnen?

Heb zelf al even gekeken naar andere wijzerplaten maar zelfs met dezelfde als mij (ik heb een oudere samsung gear sport watch) is er geen verschil. Wifi etc staat uit, AOD aan, alleen watsapp + telefoon dat door komt qua meldingen.

Enig idee wat het kan zijn?

En tot slot, iemand nog een tip voor een goede screen protector? We hebben zo'n rubberen ding geprobeert maar die zat vol luchtbellen en viel er later ook zomaar af. Ik heb zelf op m'n gear sport een glazenplaatje die er al 3 jaar ofzo op zit zonder problemen. Echter heb ik zo'n oudere draai bezel terwijl de nieuwe watch 3 zo'n touch bezel heeft in het scherm zelf.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 |Volvo XC40 P8 (MY20)|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-05 17:30

wiz

Connecting the world

Staat het meten van hartslag toevallig continu aan? En je GPS? En wat voor helderheid heeft de AOD (ik gebruik zelf 3)?

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
wiz schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:48:
Staat het meten van hartslag toevallig continu aan? En je GPS? En wat voor helderheid heeft de AOD (ik gebruik zelf 3)?
1. Hartslag staat op om de 10 minuten
2. helderheid stond op 6, maar die wordt automatisch aangepast aan de omgeving

Beide instellingen heb ik ook trouwens. Ik zit echter even in haar batterij verbruik te kijken en Samsung Health verbruikt gewoon 33%. Is dat niet super hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Juancho schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:40:
Hoi allemaal. Ik heb een vraagje. Mijn vriendin heeft sinds een paar weken dit horloge en bij haar is de batterij echt idioot snel leeg. Sochtends vol en na haar werk vaak nog maar 10% ofzo over. Het horloge moet toch wel minimaal 1 volle dag met normaal gebruik aan kunnen?

Heb zelf al even gekeken naar andere wijzerplaten maar zelfs met dezelfde als mij (ik heb een oudere samsung gear sport watch) is er geen verschil. Wifi etc staat uit, AOD aan, alleen watsapp + telefoon dat door komt qua meldingen.

Enig idee wat het kan zijn?

En tot slot, iemand nog een tip voor een goede screen protector? We hebben zo'n rubberen ding geprobeert maar die zat vol luchtbellen en viel er later ook zomaar af. Ik heb zelf op m'n gear sport een glazenplaatje die er al 3 jaar ofzo op zit zonder problemen. Echter heb ik zo'n oudere draai bezel terwijl de nieuwe watch 3 zo'n touch bezel heeft in het scherm zelf.
Waarschijnlijk komt het door de laatste update, heb je die ook al gehad, R840XXU1BUE3? Die van mij loopt sinds gisteren ook abnormaal snel leeg. Voor de update kon ik er een dag of 2 mee doen, always on en hartslag permanent meten. Nu na de update houdt ie het nog geen 4uur vol. Ik ga me in het weekend verdiepen om te downgraden als dat mogelijk is. En nee, ik heb geen settings aangepast, gebruik al enige tijd dezelfde face/apps/settings, nooit probs mee gehad...

Voor wat betreft de screenprotector kan ik je deze aanraden, heb um zelf ook en meerdere malen mee gezwommen, ziet er nog nieuw uit.

-edit-
Reddit vermeldt het ook...

[ Voor 7% gewijzigd door Enforcer op 24-06-2021 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Nee eigenlijk had ze het al vanaf het begin. Ik dacht dat het kwam omdat ze er de eerste weken natuurlijk enorm veel mee bezig is en op kijkt. Dat deed ik zelf ook.

Maar nu ze de watch eigenlijk heel basic gebruikt is er niks veranderd. Ze had 2 dagen geleden wel die nieuwe update. Ik heb net even een harde reset gedaan, backup terug gezet en morgen mag ze even een dagje testen. Komt ze weer thuis van het werk met nog maar 20% ofzo dan neem ik contact op met Coolblue. Dan moet het wel iets met de batterij zijn en sturen ze maar een nieuwe op.

Overigens ik zie nu dat het de watch 2 is ipv 3...sorry! Maar daar zal niet zo veel verschil in zitten denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:50
Enforcer schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 21:01:
[...]

Waarschijnlijk komt het door de laatste update, heb je die ook al gehad, R840XXU1BUE3? Die van mij loopt sinds gisteren ook abnormaal snel leeg. Voor de update kon ik er een dag of 2 mee doen, always on en hartslag permanent meten. Nu na de update houdt ie het nog geen 4uur vol. Ik ga me in het weekend verdiepen om te downgraden als dat mogelijk is. En nee, ik heb geen settings aangepast, gebruik al enige tijd dezelfde face/apps/settings, nooit probs mee gehad...

-edit-
Reddit vermeldt het ook...
Trucje van Samsung i.v.m. de aankomende Watch 4? Even snel een update waardoor de watch 3 niet eens meer een dag te gebruiken is doordat de batterij draint als een gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
LAPJENL70 schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 08:51:
[...]

Trucje van Samsung i.v.m. de aankomende Watch 4? Even snel een update waardoor de watch 3 niet eens meer een dag te gebruiken is doordat de batterij draint als een gek?
haha tuurlijk :+ zo gek zijn ze echt niet daar hoor.

Maandag lijkt aankondiging te gaan komen van de nieuwe watch dus ben benieuwd, expres gewacht met een watch 3 te kopen nog. As er niet zoveel veranderd schaf ik die alsnog aan, die zal na aankondiging van nieuwe versie wel redelijk snel in prijs weer wat omlaag gaan.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:06
Gisteravond 2x de Watch 3 gekocht, een 41 en een 45 mm. (BTW vrij bij de MM). Een voor mezelf en een voor mijn vriendin.

Eerste indruk is prima. Ben nog wel zoekende naar bruikbare apps en mooie faces. Accu lijkt lang mee te kunnen gaan. Na een aantal uren vandaag nog 97% te gaan, ook gisteravond maar een aantal procent omlaag gegaan na een tijdje spelen met instellingen enzo.

De watches gaan bij ons vooral gebruikt worden voor de stappentellers en health monitoren. Niet voor de nauwkeurigheid maar vooral om schommelingen te constateren. Daarnaast als remote control voor streamen van muziek en om snel notificaties te zien zonder telefoon te moeten pakken. Als het lukt om er een goede app voor te vinden zal ik hem ook voor navigatie gebruiken (als voetganger). Ook heb ik meteen wrist camera geinstalleerd. En heel misschien zullen we zo nu en dan eens kijken hoe laat het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weertenaar
  • Laatst online: 15:06
Juancho schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 18:40:

Ik heb pas deze gekocht, aanbrengen ging gemakkelijk en zit perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peer_76
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19:06
Gadgeteer schreef op vrijdag 25 juni 2021 @ 09:09:
Gisteravond 2x de Watch 3 gekocht, een 41 en een 45 mm. (BTW vrij bij de MM). Een voor mezelf en een voor mijn vriendin.

Eerste indruk is prima. Ben nog wel zoekende naar bruikbare apps en mooie faces. Accu lijkt lang mee te kunnen gaan. Na een aantal uren vandaag nog 97% te gaan, ook gisteravond maar een aantal procent omlaag gegaan na een tijdje spelen met instellingen enzo.

De watches gaan bij ons vooral gebruikt worden voor de stappentellers en health monitoren. Niet voor de nauwkeurigheid maar vooral om schommelingen te constateren. Daarnaast als remote control voor streamen van muziek en om snel notificaties te zien zonder telefoon te moeten pakken. Als het lukt om er een goede app voor te vinden zal ik hem ook voor navigatie gebruiken (als voetganger). Ook heb ik meteen wrist camera geinstalleerd. En heel misschien zullen we zo nu en dan eens kijken hoe laat het is.
Hoe lang gaat de 41mm op 1 accu lading? Zelf ben ik wel tevreden over de 45mm uitvoering en zit te denken om de 41mm voor mijn vriendin aan te schaffen, maar de kleine accu maakt mij aan het twijfelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:58

Shiro

Serenity

Peer_76 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 00:15:
[...]

Hoe lang gaat de 41mm op 1 accu lading? Zelf ben ik wel tevreden over de 45mm uitvoering en zit te denken om de 41mm voor mijn vriendin aan te schaffen, maar de kleine accu maakt mij aan het twijfelen.
Ik heb zelf de 41mm, mijn gaat net geen 2 dagen mee. Ik heb wel continue heartslag meting aanstaan. Had eerst het op elke 10min, maar merkte nauwelijks een verschil in batterijduur.

Ikzelf vind 2 dagen best wel kort, want je moet ook gelijk 2 uur laden als dat ding bijna helemaal leeg is.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peer_76
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19:06
2 dagen vind ik voor een 247mah accu nog wel acceptabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:06
Peer_76 schreef op zaterdag 10 juli 2021 @ 18:44:
2 dagen vind ik voor een 247mah accu nog wel acceptabel.
E.e.a. is natuurlijk erg afhankelijk van je settings.
Hier gebruikt ze de hartslag meter met de standaard setting (eens per 10 min) en het scherm aan wanneer ze met haar pols beweegt, ze heeft nog nooit een andere watchface ingesteld. Zo is 3 dagen prima te doen.

Ik denk dat de gebruikte watchface en de settings enorm bepalend zijn voor de accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesax0708
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-09-2021
hallo, weet iemand of dit een echte watchface is of een render?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ezplsYPhOfTgRC7qOq4AyjkC8KQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WEpuCNQXQ2BiZmXvpr0iKa2z.jpg?f=user_large

heeft iemand soms een naam of een link waar deze te vinden is?

alvast bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Kun je nu betalingen verrichten via ING met Samsung Galaxy Watch3 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:14
Albert020 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 18:43:
Kun je nu betalingen verrichten via ING met Samsung Galaxy Watch3 ?
Dezelfde vraag heb ik voor Rabo. Ik wacht al een jaar op een dergelijke update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry Bouman
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-02 19:37
Kan je recreatief sporten met deze watch?
Heb momenteel een forerunner 45 van Garmin maar ik vind deze wat beperkt naar apps toe en het scherm is ook niet helemaal je dat, watch faces kopen niet natuurlijk over.

Ik zou er enkele malen per week mee gaan lopen en af en toe langere fietstochten mee maken. Ik ben niet van plan om mezelf continu sportief te challengen.

Is dit voldoende voor mij? Eventueel wel andere bandjes aanschaffen neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ja hoor, je kan er alles mee. Van hardlopen tot fietsen, van zwemmen tot roeien. Verzin het. Niks moet, alles kan :). Je kan serieus tracken, je kan het niet zo serieus nemen. Wat jij wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry Bouman
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-02 19:37
Juancho schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 12:12:
Ja hoor, je kan er alles mee. Van hardlopen tot fietsen, van zwemmen tot roeien. Verzin het. Niks moet, alles kan :). Je kan serieus tracken, je kan het niet zo serieus nemen. Wat jij wil!
Dan blijft de hamvraag: is het de moeite om te wachten (& investeren) in de watch 4? Rekeninghoudend met de behoeften dewelke ik vereis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juancho
Ferry Bouman schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 11:45:
[...]

Dan blijft de hamvraag: is het de moeite om te wachten (& investeren) in de watch 4? Rekeninghoudend met de behoeften dewelke ik vereis.
Er is altijd wel een reden om te wachten op het nieuwe model dat niet veel later uitkomt als jij net de vorige hebt gekocht. Als je het ding meer gebruikt voor de standaard zaken en zeker niet zo intensief, dat hoef je echt niet altijd de nieuwste te hebben. Scheelt je ook weer geld waarschijnlijk.

Ik heb zelf de Gear Sport die nog wat ouders is dan de Watch 3 van mijn partner. Maar ze kunnen eigenlijk volledig hetzelfde alleen heb ik een fysieke draaiknop en zij en touch draaiknop. En 3x raden wat zij eigenlijk prettiger vindt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verkeerd, verwijderd !

[ Voor 88% gewijzigd door Albert020 op 15-08-2021 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaatdg
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 01-01-2023
Hallo, Ik heb al een tijdje de Watch 3 LTE, dit gecombineerd met een iphone.
Volgens Telenet zou ik de LTE moeten kunnen gebruiken, maar mijn uurwerk/app geeft steeds opnieuw de boodschap "uw horloge ondersteunt momenteel geen abonnementen van Telenet".
Dit was nochtans de reden waarvoor ik het aangekocht had !! Steeds bereikbaar, ook tijdens het paardrijden...
Heeft iemand tips ? Waar loopt het fout ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:43
Voor de grap eens een bezel ring van ome ali op m'n Watch 3 geplakt. Ziet er niet verkeerd niet uit dacht ik zo:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mwODg-in8wOxYvskucIqjGZa7qs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WXWH5XgpUS4TePTmUjIu2hdK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door X2X2X op 25-08-2021 21:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:20
Andere watchface erop van een Breitling Bentley Supersports en je bent klaar.
Afbeeldingslocatie: https://www.perfectwrist.ru/images/Breitling%20Bentley%20watch%20A26364A6.BB64-760P.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
mike123 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:50:
[Afbeelding]
Dat ziet er niet verkeerd uit! Ik was al benieuwd of men de bezel kon vervangen. Als de sticker echt goed zit is dat ook een optie.

Even kijken wat er afermarket beschikbaar komt voor de Watch4. (Als er uberhaupt nog e-Sim komt in Nederland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:08
mike123 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:50:
[Afbeelding]
Die drie zilveren knoppen zitten er toch niet op of is het een speciaal model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:20
Even een opheldering. Dit is niet mijn horloge. Ik verwees eigenlijk meer naar de ring die X2X2X zelf had geplaatst. Komt redelijk overeen met het door mij geplaatste plaatje. Dat is een echte. Geen Samsung.
Excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
mike123 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 23:05:
Even een opheldering. Dit is niet mijn horloge. Ik verwees eigenlijk meer naar de ring die X2X2X zelf had geplaatst. Komt redelijk overeen met het door mij geplaatste plaatje. Dat is een echte. Geen Samsung.
Excuses voor het ongemak.
duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
heeft iemand ervaring met de galaxy watch 3 icm water?
binnenkort ga ik op vakantie... kan je hem gewoon omhouden in de zwembaden?
of is het beter van niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enforcer
  • Niet online
Aggressor schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:37:
Ja dat kan, watervergrendeling inschakelen en gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
Aggressor schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 19:37:
Yep geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbandr84
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 07-08-2023
Ik heb een galaxy watch 3 special edition te koop...als iemand intresse heeft dan laat het weten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06 21:43
Zojuist een update binnen gekregen op mijn Galaxy watch 3 titanium. Moest eerst mijn telefoon (s21) een update geven, vervolgens kreeg ik de melding dat er ook een update klaarstond voor mijn horloge.

Schijnbaar krijgt de Watch 3 functionaliteiten die de 4 ook heeft. Wist ik niet, maar mooi meegenomen dus :).

https://www.droidapp.nl/n...-update-functies-watch-4/
https://www.theverge.com/...-updates-tizen-smartwatch

Er zitten nieuwe watch faces in en een verbetering in valdetectie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• red-devil84
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 17-01 20:58
zijn er al mensen die whats app werken hebben

ik kan wel berichten zien wat iemand stuurt
maar is het ook mogelijk om zelf iemand te kiezen die ik een bericht wil sturen

• ice angel
Afgelopen dagen weer een update gehad voor de horloge.

Met wat verbeteringen en 2 nieuwe wijzerplaten er bij.

• ice angel
@red-devil84 Helaas kan en kun je alleen reageren op de berichten die je binnen krijgt van Whatsapp.

Er zijn wel work arounds te vinden op onder andere youtube maar zelf heb ik geen ervaring er mee.
Pagina: 1 2 3 Laatste