Er zit sowieso wel iets raar is het hele Fitnessverhaal. Er is wel een koppeling met Samsung Health en Strava. Maar dan alleen voor de zaken die je in Samsung Health doet.Dennis van der Stelt schreef op donderdag 3 september 2020 @ 20:18:
Ik heb 'm binnen. 45mm silver BT
- Heb 'm op Amerikaanse regio gezet. BelSimpel leverde een oost-europese versie, waardoor ik niet eens Nederland als regio op kon geven.
- Google Pay aan de praat, maar die accepteert geen enkele kaart van me. Waardeloos dus.
- ECG lukt niet met mijn Pixel 3A, moet ik Samsung voor hebben. In Amerika is hij al wel goedgekeurd, hopelijk zodra update komt krijg ik 'm ook.
- Strava is (nog) niet compatible met Watch 3, dus niet te downloaden.
Ben wel redelijk teleurgesteld. Ga 'm ff proberen maar als het niet bevalt, stuur ik 'm linea recta terug. Wat had ik ook anders kunnen verwachten. Had met Active 2 precies hetzelfde probleem.
Ik wil 'm gebruiken voor Fitness (trimmen) en mijn hart en bloeddruk in de gaten houden. En daarnaast beetje notificaties enzo.
Loop je via Strava of Polar met een koppeling naar Strava dan zet Strava de sessie andersom niet door naar Samsung Health.
Inderdaad ontbreekt de Strava-app nog steeds of de Polar-app, daar zit ik echt op te wachten.