Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:23
Dennis van der Stelt schreef op donderdag 3 september 2020 @ 20:18:
Ik heb 'm binnen. 45mm silver BT

- Heb 'm op Amerikaanse regio gezet. BelSimpel leverde een oost-europese versie, waardoor ik niet eens Nederland als regio op kon geven.
- Google Pay aan de praat, maar die accepteert geen enkele kaart van me. Waardeloos dus.
- ECG lukt niet met mijn Pixel 3A, moet ik Samsung voor hebben. In Amerika is hij al wel goedgekeurd, hopelijk zodra update komt krijg ik 'm ook.
- Strava is (nog) niet compatible met Watch 3, dus niet te downloaden.

Ben wel redelijk teleurgesteld. Ga 'm ff proberen maar als het niet bevalt, stuur ik 'm linea recta terug. Wat had ik ook anders kunnen verwachten. Had met Active 2 precies hetzelfde probleem.

Ik wil 'm gebruiken voor Fitness (trimmen) en mijn hart en bloeddruk in de gaten houden. En daarnaast beetje notificaties enzo.
Er zit sowieso wel iets raar is het hele Fitnessverhaal. Er is wel een koppeling met Samsung Health en Strava. Maar dan alleen voor de zaken die je in Samsung Health doet.
Loop je via Strava of Polar met een koppeling naar Strava dan zet Strava de sessie andersom niet door naar Samsung Health.

Inderdaad ontbreekt de Strava-app nog steeds of de Polar-app, daar zit ik echt op te wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-05 17:30

wiz

Connecting the world

Sjakie0101 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:19:
[...]

Er zit sowieso wel iets raar is het hele Fitnessverhaal. Er is wel een koppeling met Samsung Health en Strava. Maar dan alleen voor de zaken die je in Samsung Health doet.
Loop je via Strava of Polar met een koppeling naar Strava dan zet Strava de sessie andersom niet door naar Samsung Health.

Inderdaad ontbreekt de Strava-app nog steeds of de Polar-app, daar zit ik echt op te wachten.
En als je Strava vanaf de link probeert te installeren? http://apps.samsung.com/g...pId=net.sweatworks.strava

Bij mij doet Strava het... (maar ik had Strava dan ook nog in mijn lijst van eigen applicaties staan)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EqqIkdBYo7sArC7PXT_FR97QsWg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f219bchIyTt7blzYOV2cu4r1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 25% gewijzigd door wiz op 04-09-2020 22:03 ]

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:25
Kan iemand een metalen 22mm bandje aanraden voor de zilveren Watch 3 45 mm welke qua kleur/looks goed aansluit?

Ik heb momenteel een metalen Fullmosa bandje (zie amazon link hieronder) maar ik zie qua kleur en finish een licht verschil t.o.v. de horloge kast.

(https://www.amazon.com/Fu...tal&qid=1599838065&sr=8-7)

• wiz

wiz

Connecting the world

Pff toch maar de kogel door de kerk gejaagd en mezelf verwend.. Morgen de Titanium versie van de watch 3... Iemand interesse in mijn overgebleven Active2 44mm RVS LTE? :)

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Nice touch die inscriptie met Titanium.... :)

(Maar meteen even de stalen band eraf gehaald, kijk ik later naar. Eerst mijn Essex eraan)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4CCIFLEf4pYDrpWA-gQ85gP6cqk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fa5mVC7c0LQGmvtKBfROZLxm.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door wiz op 18-09-2020 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 11:34

Ad-

Hier: YouTube: Galaxy Watch 3 Tips Tricks & Hidden Features!!! is te zien dat je de camera van je telefoon kunt bedienen met je watch, zelfs een preview op de watch. Die kan ik niet terug vinden. Zodoende de App Wrist Camera geinstalleerd op telefoon (Huawei P30) en de Galaxy watch 3, en dat werkt. Erg leuk. Kan vanaf de watch alleen niet de camera (van de telefoon dus) laten in- of uitzoomen.

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Ad- schreef op zondag 20 september 2020 @ 12:01:
Hier: YouTube: Galaxy Watch 3 Tips Tricks & Hidden Features!!! is te zien dat je de camera van je telefoon kunt bedienen met je watch, zelfs een preview op de watch. Die kan ik niet terug vinden.
Staat niet standaard geinstalleerd maar kun je uit de Galaxy Store halen, eerst naar de sectie Watch gaan en dan zoeken op Camera Controller. Is een optionele app van Samsung zelf ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-05 10:08
wiz schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:36:
Nice touch die inscriptie met Titanium.... :)

(Maar meteen even de stalen band eraf gehaald, kijk ik later naar. Eerst mijn Essex eraan)

[Afbeelding]
Is het makkelijk om het bandje im te korten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

blue13x schreef op maandag 21 september 2020 @ 15:19:
[...]

Is het makkelijk om het bandje im te korten?
Ja .. piece of cake ... aan de binnenkant van de schakels drukken en pin eruit trekken ... Was in 2 minuten gefixed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 11:34

Ad-

wiz schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:22:
[...]

Staat niet standaard geinstalleerd maar kun je uit de Galaxy Store halen, eerst naar de sectie Watch gaan en dan zoeken op Camera Controller. Is een optionele app van Samsung zelf ..
wiz schreef op maandag 21 september 2020 @ 14:22:
[...]

Galaxy store: op je Samsung mobile ??
Ik zie het niet in de Galaxy watch app ( Wear), noch een sectie Watch. :?

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Ad- schreef op maandag 21 september 2020 @ 20:56:
[...]

[...]

Galaxy store: op je Samsung mobile ??
Ik zie het niet in de Galaxy watch app ( Wear), noch een sectie Watch. :?
Ja, Galaxy Store is een app store op Samsung toestellen die naast de Google Play store bestaat .. Uit je vraag begrijp ik dat je geen Samsung Toestel hebt? Wellicht even los als APK zoeken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:23
Het is inderdaad vreemd. Maar ook de Strava app voor de watch staat in de Galay Store. Wel erg verwarrend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joecks
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 17:10
Is dit horloge ook goed te gebruiken met een iPhone ? Heb tijdje geleden de Active 2 gehad en ondersteuning was matig, misschien nu wel verbeterd.

Ja ik zou ook voor een Apple Watch kunnen gaan maar die vind ik gewoon niet zo mooi.... Andere telefoon (Android) is geen optie voor mij...

Dus heb je ervaring met een SW3 en een iPhone dan hoor ik het graag...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joecks
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 17:10
joecks schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 13:51:
Is dit horloge ook goed te gebruiken met een iPhone ? Heb tijdje geleden de Active 2 gehad en ondersteuning was matig, misschien nu wel verbeterd.

Ja ik zou ook voor een Apple Watch kunnen gaan maar die vind ik gewoon niet zo mooi.... Andere telefoon (Android) is geen optie voor mij...

Dus heb je ervaring met een SW3 en een iPhone dan hoor ik het graag...
Zal deze zelf maar even beantwoorden.

Het horloge toch maar aangeschaft , kon het ronde ontwerp niet weerstaan :)

Eigenlijk werkt het meeste wel , voor mij de belangrijkste dingen zoals hartslag, meldingen vanaf de iPhone, Slaapregistratie, bedienen van Spotify en het aanpassen van de watchfaces (De gratis versies uit de galaxy store)

De gezondheidgegevens krijg ik volgens mij niet gesynced naar de iphone maar dat is niet zo erg , Samsung Health vind ik erg overzichtelijk.

Vast meer dat zal werken maar bovenstaande ging het mij eigenlijk om.

Al met al blij met de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

joecks schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 12:16:
[...]

Vast meer dat zal werken maar bovenstaande ging het mij eigenlijk om.

Al met al blij met de aankoop.
Watchmaker for iOS is ook een goede .. daarmee krijg je nog meer watchfaces en kun je mogelijk ook watchfaces van watchfaces.be downloaden .. En mogelijk dat Facer voor iOS ook werkt voor Samsung watchfaces ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• blue13x
Voor wie interesse heeft, Amazon.de heeft de titanium versie voor 435.(alleen vandaag ivm met primeday), gaat normaal voor 650. Een prime account is vereist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moniquedou
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 24-09-2023
patrick56 schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 08:09:
Jammer dat we terug moeten wachten op bloeddruk en ECG...hetzelfde probleem als de Watch active 2,....komen ze er wel??
Deze kan je heel makkelijk via je telefoon alsnog installeren (zelf ook gedaan en werkt top)

YouTube: Samsung Galaxy Watch 3 ECG AND Blood Pressure Feature! How to Activa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:27
Samsung Galaxy Watch3 van 459.00 nu 289.00 https://www.ibood.com/nl/...amsung-galaxy-watch3.html

Zo te zien betreft het een LTE uitvoering.

[ Voor 15% gewijzigd door mavical op 07-11-2020 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patric76
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-05 16:30
Ja lijkt een mooie prijs maar staat ook BT bij het type dus is het nou bt of LTE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Wordt nu weer aangeboden op Ibood voor dezelfde prijs. Zo ook de Titanium uitvoering. Opnieuw de vraag gesteld of dit nu een LTE uitvoering betreft. Nog geen antwoord gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Samsung Galaxy Watch3 van 459.00 nu 284.00 https://www.ibood.com/nl/...69151/13085/vanaf-eur-70/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Tis inderdaad alleen BT geen LTE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels-88
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:39
Hallo,

Ik heb via ibood de Titanium versie aangeschaft maar dit is denk ik een import model, ik kon Nederland niet als regio kiezen, enkel Bulgarije Cyprus en nog wat landen in Oost Europa. Taal kon ik wel op Nederlands zetten.

Nu krijg ik hem wel aan de praat maar ik ben er toch niet 100% gerust op, wat ga ik missen, waar ga ik tegenaan lopen?

Van de week contact gehad met mijn bank (ABN) met de vraag of betalen via de galaxy watch3 mogelijk wordt, er werd aangegeven dat hier wel aan gewerkt wordt maar een indicatie wanneer was er niet.

Ervan uitgaande dat dit klopt en dat deze functie komt, is het mogelijk dat ik dan deze functie niet ga kunnen gebruiken?
Ga ik problemen krijgen met software updates?

Stond voor een mooie prijs op ibood maar nergens de vermelding dat het om een import model ging en als hier nadelen stuur ik hem liever terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Niels-88 schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 15:27:
Hallo,

Ik heb via ibood de Titanium versie aangeschaft maar dit is denk ik een import model, ik kon Nederland niet als regio kiezen, enkel Bulgarije Cyprus en nog wat landen in Oost Europa. Taal kon ik wel op Nederlands zetten.

Nu krijg ik hem wel aan de praat maar ik ben er toch niet 100% gerust op, wat ga ik missen, waar ga ik tegenaan lopen?

Van de week contact gehad met mijn bank (ABN) met de vraag of betalen via de galaxy watch3 mogelijk wordt, er werd aangegeven dat hier wel aan gewerkt wordt maar een indicatie wanneer was er niet.

Ervan uitgaande dat dit klopt en dat deze functie komt, is het mogelijk dat ik dan deze functie niet ga kunnen gebruiken?
Ga ik problemen krijgen met software updates?

Stond voor een mooie prijs op ibood maar nergens de vermelding dat het om een import model ging en als hier nadelen stuur ik hem liever terug.
Ik heb het horloge ook gezien. De gewone watch 3 hadden ze ook. De advertentie was erg vaag.Bij beide modellen stond dat er sprake was van BT en LTE. Na lang door vragen bleek er helemaal geen sprake te zijn van LTE. Ik neem aan dat jouw model ook geen LTE heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels-88
mavical schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:47:
[...]

Ik heb het horloge ook gezien. De gewone watch 3 hadden ze ook. De advertentie was erg vaag.Bij beide modellen stond dat er sprake was van BT en LTE. Na lang door vragen bleek er helemaal geen sprake te zijn van LTE. Ik neem aan dat jouw model ook geen LTE heeft ?
Heeft inderdaad geen LTE voor zover ik zag, heb hem verder weer ingepakt tot ik weet hoe het zit met de firmware en mogelijke problemen. Maar zag het logo of de instelling nergens voorbij komen.

Moet ook zeggen dat dat voor mij niet zozeer uitmaakt, ik heb hem voornamelijk gekocht voor de sport- en gezondheidsfuncties. Dus bellen en berichten ontvangen/ sturen etc zonder telefoon doen mij niks.

Internet bankieren bij ABN had ik ook leuk gevonden (mits het dus inderdaad komt) gezien ze daar besloten hebben de android app te stoppen zonder goed alternatief.

Heb ook slechts +/- 4gb beschikbaar, is dat normaal? ik snap dat je het e.e.a. aan het OS kwijt ben maar de helt?

Al met al twijfel ik dus of ik hem moet houden, zijn er met de firmware geen problemen dan top en houd ik hem met plezier anders ben ik bang van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
[quote]Niels-88 schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:09:
[...]

Heeft inderdaad geen LTE voor zover ik zag, heb hem verder weer ingepakt tot ik weet hoe het zit met de firmware en mogelijke problemen. Maar zag het logo of de instelling nergens voorbij komen.

Moet ook zeggen dat dat voor mij niet zozeer uitmaakt, ik heb hem voornamelijk gekocht voor de sport- en gezondheidsfuncties. Dus bellen en berichten ontvangen/ sturen etc zonder telefoon doen mij niks.

Internet bankieren bij ABN had ik ook leuk gevonden (mits het dus inderdaad komt) gezien ze daar besloten hebben de android app te stoppen zonder goed alternatief.

Heb ook slechts +/- 4gb beschikbaar, is dat normaal? ik snap dat je het e.e.a. aan het OS kwijt ben maar de helt?

Al met al twijfel ik dus of ik hem moet houden, zijn er met de firmware geen problemen dan top en houd ik hem met plezier anders ben ik bang van niet.
[/quote

Heb tijd geleden een watch 3 gehaald uit Duitsland met LTE. Viel me op dat de batterij snel leeg was. Heb zelf een Galaxy Frontier. Vond de verschillen te klein. Heb de watch 3 toen ook teruggebracht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

De LTE variant is *altijd* te herkennen aan het rode lijntje op de knop rechtsonder ... Geen rood lijntje is geen LTE ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:48
Precies de reden dat ik nooit iets bij Ibood bestel. Die zijn altijd vaag met de specificaties van producten. Ook bij TV's. Je weet gewoon niet wat je krijgt en vaak modellen uit Oost Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Overigens bestaat er domweg (nog) geen LTE versie van de Titanium watch 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels-88
Voor mij heeft LTE zoals gezegd geen meerwaarde. Bellen en berichten sturen hoeft voor mij niet zo dat is iets wat ik een keer voor grap zou gebruiken maar verder niet. Sport gezondheid en hopelijk straks betalen met de watch vind ik belangrijker, telefoon heb ik altijd in mijn zak wanneer ik in de winkel sta.
Als ik niet met mijn telefoon kan betalen is een smartwatch de volgende beste optie denk ik.

Updates etc vind ik een groter probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
wiz schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:10:
Overigens bestaat er domweg (nog) geen LTE versie van de Titanium watch 3...
Ik heb mijn toestel altijd bij mij. En de enige moment waar je zoiets niet zou hebben is als je bijvoorbeeld zou gaan hardlopen zonder toestel. Dan denk ik dat je wel 1 a 2 uurtjes even kan doen zonder een mobiel.

Het is de vraag of je met een luxe uitvoering als de titanium gaat sporten.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

blue13x schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:37:
[...]

Ik heb mijn toestel altijd bij mij. En de enige moment waar je zoiets niet zou hebben is als je bijvoorbeeld zou gaan hardlopen zonder toestel. Dan denk ik dat je wel 1 a 2 uurtjes even kan doen zonder een mobiel.

Het is de vraag of je met een luxe uitvoering als de titanium gaat sporten.....
Ja hoor.. Ik vind de Titanium watch 3 extreem comfortabel.. En stukken minder kwetsbaar dan de RVS versie... Sporten gaat er helemaal prima mee.. Zelfs zo erg dat ik niet eens meer een siliconen band gebruik merk ik, wat ik wel deed met de Active2, de gewone W3 en de oude 46mm..

[ Voor 5% gewijzigd door wiz op 16-11-2020 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-05 23:11
Is er al iets meer bekend over LTE?

In ieder geval zou je vanaf nu wel moeten kunnen betalen met je Galaxy Watch, als je een BUNQ rekening hebt.

nieuws: Google brengt Google Pay uit in Nederland zonder app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01-06 22:32
Arcticwolfx schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 15:26:
Is er al iets meer bekend over LTE?

In ieder geval zou je vanaf nu wel moeten kunnen betalen met je Galaxy Watch, als je een BUNQ rekening hebt.

nieuws: Google brengt Google Pay uit in Nederland zonder app
Bij ons in België staat telenet op punt van de watch 3 lte te verkopen. Ze ondersteunen het al met hun Onenumber service sinds kort (zelfde telefoonnummer delen op telefoon en watch.
De watch 3 lte staat ondertussen al op hun frontpage met een mooie korting, maar ik vind hem helaas nog niet in hun webshop.

De galaxy watch ondersteund geen google pay, enkel hun eigen samsung pay en dat is nog niet beschikbaar in de benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
Ah ja, ik zie het.

Is dit verder een stap in de goede richting?
https://www.iculture.nl/nieuws/kpn-esim-particulier/

Niet dat het nog echt opschiet met de ondersteuning voor apparaten zoals smartwatches.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jp25Zjv2t5v3ylSLLNXZuNvLXFM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aKtwUkpVWGMOFArukxCm7PhM.png?f=user_large

[ Voor 53% gewijzigd door Arcticwolfx op 25-11-2020 22:02 ]

• tobotje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-05 14:02
Via de instructies op XDA de ECG en bloeddruk geïnstalleerd, en ik moet zeggen: het werkt prima op mijn Xiaomi mi 10.

Wel alle links in de 1e post van dit item gevolgd.

Met dank aan XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
Dit ook net gevonden over LTE gebruik in ieder geval bij KPN;

https://twitter.com/KPNwebcare/status/1331905261091647489

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tondegroot
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-02 20:41
Wanneer wordt de golfversie in EU/NL verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
tondegroot schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:38:
Wanneer wordt de golfversie in EU/NL verwacht?
https://www.jumbogolfwere...800n.html?sqr=samsung%20& Levertijd van een paar weken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IsabelDM
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-12-2020
Hallo, ik heb sedert enkele dagen de Galaxy Watch 3 in mijn bezit maar dat ding blijft maar bluetooth connectie verliezen met mijn Huawei P20 gsm die er soms gewoon naast ligt ! Ik heb met allerhande andere bluetooth devices totaal geen probleem. Het is jammergenoeg zo dat hij heel vaak niet vanzelf terug connectie maakt. Al de boel gereset en opnieuw geinstalleerd helaas zonder gevolg :( Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:02

bladebla

<Piéééép>

Je kunt op je telefoon sleeping apps aanwijzen die niet op de achtergrond mogen blijven draaien, dit om batterij te sparen. Wellicht is dat voor Galaxy Wearable app wel nodig om connectie te houden.

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 5× Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
IsabelDM schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 18:40:
Hallo, ik heb sedert enkele dagen de Galaxy Watch 3 in mijn bezit maar dat ding blijft maar bluetooth connectie verliezen met mijn Huawei P20 gsm die er soms gewoon naast ligt ! Ik heb met allerhande andere bluetooth devices totaal geen probleem. Het is jammergenoeg zo dat hij heel vaak niet vanzelf terug connectie maakt. Al de boel gereset en opnieuw geinstalleerd helaas zonder gevolg :( Iemand een idee ?
Huawei toestel staan bekend om het feit dat ze apps heel snel sluiten, dit geldt ook voor services die nodig zijn. Ligt waarschijnlijk aan de Huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-05 11:20
IsabelDM schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 18:40:
Je moet de app niet afsluiten en in de achtergrond laten draaien (van je android). Verder moet je ook de energie settings aanpassen. Heb zelf hetzelfde met mijn Xiaomi 9tpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unkie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 21:00
Welke hardloop app gebruiken jullie?

Jarenlang lang heb ik Endomondo en TomTom MySports gebruikt. Omdat EndoMondo er mee stopt (per 2021), ben ik overgestapt op RunKeeper.

Helaas heeft de Watch 3 geen ondersteuning voor Runkeeper, laat staan voor TomTom MySports.
Nu heb ik zelf een paar keer gelopen met S-Health, maar ik ben er niet heel tevreden over. Vooral dat je data 'opgesloten' zit (je niet syncen met RunKeeper of TomTom). De applicatie Strava heeft niet mijn voorkeur.

Ik heb nu een oudere versie van Samsung Health geïnstalleerd icm de Android App SyncMyTrack zodat ik mijn activiteiten kan syncen via mijn mobiel. Een oudere versie van S-Health is nodig omdat je in de nieuwe versie geen developer mode kan activeren :X .

Maar ook dit is wat omslachtig: mijn Android telefoon nodig om te syncen en dit moet ook nog eens handmatig. Dus zojuist Run4Gear geïnstalleerd en kijken hoe dit gaat bevallen. Helaas kunnen ook de applicaties Run4Gear en Gear Tracker niet syncen met Runkeeper of TomTom MySports.

Ik blijf dit wel een groot minpunt vinden van de Watch 3.

Welke hardloop app gebruiken jullie? Of hebben jullie nog tips?
  • Gear Tracker (€ 8,40)
  • Run 4 Gear (gratis): Niet echt wat. Geen gesproken rondetijden. Km/h ipv min/km per ronde (- wellicht in te stellen -) en geen Runkeeper integratie
  • Strava (gratis)
  • Samsung Health (gratis): Op zich prima maar geen integratie met Runkeeper
Edit:
Ik gebruik nu MapMyRun op mijn Watch 3. Deze heeft een integratie met S-Health. Om te syncen gebruik ik SyncMyTrack. Als bron geef ik op MapMyRun en als doel geef ik o.a. RunKeeper en TomTom Mysports op.
Ideaal! Ga straks voor het eerst lopen met de MapMyRun (als het goed is doet de audio coach het). *O*

[ Voor 15% gewijzigd door Unkie op 11-12-2020 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaRuBe
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:14
Vraagje, ik zit al een tijd te broeden op de aanschaf van de Watch3 Titanium. Ik zie deze aanbieding vandaag bij Amazon. 365 euro zou een zeer scherpe aanbieding zijn.

Iets zegt me: "to good to be true". Op hetzelfde Amazon staat de Watch3 Titanium namelijk ook voor 629 euro.

Wat denk denken jullie, is er een addertje? Bijv. dat dit een niet-NL versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Je kunt hem altijd terugsturen.. Amazon is daar niet moeilijk in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reza79
  • Laatst online: 12-02-2023
JaRuBe schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:01:
Vraagje, ik zit al een tijd te broeden op de aanschaf van de Watch3 Titanium. Ik zie deze aanbieding vandaag bij Amazon. 365 euro zou een zeer scherpe aanbieding zijn.

Iets zegt me: "to good to be true". Op hetzelfde Amazon staat de Watch3 Titanium namelijk ook voor 629 euro.

Wat denk denken jullie, is er een addertje? Bijv. dat dit een niet-NL versie is?
Heeft het te maken met LTE versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
JaRuBe schreef op woensdag 9 december 2020 @ 09:01:

Verkocht en verzonden door amazon.nl...100% betrouwbaar. Had de mijne voor 420 gekocht bij amazon.de (deal duurde maar 1 dag). Ik ga die retourneren en deze gelijk gekocht. Zulke deals moet je gelijk nemen, duurt waarschijnlijk 1 a 2 dagen voordat je de normale prijs ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Reza79 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:19:
[...]

Heeft het te maken met LTE versie?
Er is geen LTE versie van de titanium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reza79
  • Laatst online: 12-02-2023
Ik heb een iPhone 12, pas een Galaxy watch 3 cadeau gekregen (sinterklaas).
liefst geef ik cadeaus niet terug, is niet netjes, maar moet ik hem behouden?
wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaRuBe
blue13x schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:49:
[...]

Verkocht en verzonden door amazon.nl...100% betrouwbaar. Had de mijne voor 420 gekocht bij amazon.de (deal duurde maar 1 dag). Ik ga die retourneren en deze gelijk gekocht. Zulke deals moet je gelijk nemen, duurt waarschijnlijk 1 a 2 dagen voordat je de normale prijs ziet.
Ik heb 'm inmiddels besteld. Ben benieuwd.

Update: zojuist ontvangen, d.w.z. een leeg doosje... Contact gehad met Amazon, maken het in orde en sturen nieuwe op. Verwachte levering komende donderdag. Mevrouw van de klantenservice gaf aan dat 9 van 10 klachten gaan over DHL, Amazon is bezig een eigen bezorgdienst te implementeren.

Ik was al klaar met DHL, maar dit is wel overtreffende trap. Gelukkig maakt Amazon het helemaal goed en hun service waar. Dus hopelijk donderdag wel een volledig pakketje...

[ Voor 34% gewijzigd door JaRuBe op 12-12-2020 14:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glenner
Heb sinds gisteren mijn nieuwe watch 3 45mm lte ontvangen. Eindelijk te bestellen via de telenet webshop. Direct de esim geactiveerd met de telenet onenumber dienst. Verliep allemaal vlekkeloos via de wearable app.
Al enkele keren getest, 4g en bellen/gebeld worden via mijn normale telenet nummer werken perfect, ondersteuning voor volte zelfs.
En dat allemaal zonder extra abonnement kosten, je moet wel een wigo abonnement hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:07
Ik heb de Watch 3 via Pepper goedkoop kunnen aanschaffen.
Maar ik hoor wisselende verhalen over de batterij capaciteit, hoe lang gaat die bij jullie mee? ik lees soms 3 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0nne
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-05 18:42
Vandaag de Watch 3 LTE versie ontvangen via Telenet.
Prijs normaal gezien 449 euro
Telenet klantenkorting - 100 euro
+ nog een promotie via Samsung.be -50 euro (wordt binnen een paar weken op mijn rekening gestort.)
Dus in feite maar 299 euro betaald.
Ik ben een tevreden man. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaverBoer
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 25-11-2024
Na jaren een Fossil Q Explorist (wear os) te hebben gedragen ben ik na black friday de eigenaar van de watch 3 45mm zilver. Ik draag een smartwatch met name als sieraad en daar blinkt deze smartwatch enorm in uit.

Aangezien ik niet zo een sporter ben, de boel 's nachts op vliegtuigstand gaat, ik always on niet gebruik. Doe ik ruim 4 dagen met de accu na een volle lading. Dit is veel beter dan de Fossil.

Tevens heb ik er een rvs bezel ring op geplakt van Ringke. Dit staat de watch erg goed.

Het OS is ook lekker snel. Ik heb totaal geen spijt van deze aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
In principe zouden wel dus wel in Nederland een Galaxy Watch 3 met LTE kunnen gebruiken samen met een telefoonabonnement van Telenet België?

Dan kan ik mijn werktelefoon i.i.g. op doorschakelen zetten bij niet opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaRuBe
JaRuBe schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:57:
[...]

Ik heb 'm inmiddels besteld. Ben benieuwd.

Update: zojuist ontvangen, d.w.z. een leeg doosje... Contact gehad met Amazon, maken het in orde en sturen nieuwe op. Verwachte levering komende donderdag. Mevrouw van de klantenservice gaf aan dat 9 van 10 klachten gaan over DHL, Amazon is bezig een eigen bezorgdienst te implementeren.

Ik was al klaar met DHL, maar dit is wel overtreffende trap. Gelukkig maakt Amazon het helemaal goed en hun service waar. Dus hopelijk donderdag wel een volledig pakketje...
Nou, gisteren ontvangen. Betreft daadwerkelijk de versie geschikt voor NL, dus blij mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• glenner
Arcticwolfx schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:03:
In principe zouden wel dus wel in Nederland een Galaxy Watch 3 met LTE kunnen gebruiken samen met een telefoonabonnement van Telenet België?

Dan kan ik mijn werktelefoon i.i.g. op doorschakelen zetten bij niet opnemen.
je kan alleen het telenet wigo abonnement gebruiken, dat is een pack met TV, internet, telefoon, en enkele simkaarten. aparte esims hebben ze nog niet helaas.

Maar ik heb ondertussen ook ontdekt dat je quasi elke esim kan downloaden op de watch 3. Als je de melding krijgt dat je provider niet ondersteund wordt (en dus geen optie krijgt om een qr code te scannen) kan je deze optie toch forceren door het volgende te doen:

ga naar de wearable app op je smartphone
ga naar 'over wearable'
tik 5x keer op 'galaxy watch plugin' en er verschijnt een menu
tik op 'test esim feature'
tik op 'current testmode off' en verander dit naar 'on'
ga nu terug naar het beginscherm van galaxy wearable en doe opnieuw 'mobiele abonnementen', dit keer zou je wel een qr scan optie moeten krijgen en kan je in principe elke esim downloaden, dus ook eentje van KPN of Tmobile (of wie heeft er ondertussen al esim in nederland?)

het enige nadeel van deze methode is dat je een apart telefoonnummer hebt voor je watch, en je dus je oproepen van je smartphone sim moet doorschakelen naar de watch nummer. je kan dit voorwaardelijk doen, dus enkel doorschakelen na niet opnemen, onbereikbaar, bezet, enz...

ik heb een telenet wigo, dus heb dezelfde nummer als mijn smartphone op mijn watch, maar heb bovenstaande methode eens getest met een proximus esim die ik nog had (en dus in principe niet compatibel is) en dit werkte perfect. De esim werd gedownload en geactiveerd. Heb dus nu twee esims op mijn watch, en ik kan ook wisselen tussen de twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcticwolfx
glenner schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:44:
[...]

je kan alleen het telenet wigo abonnement gebruiken, dat is een pack met TV, internet, telefoon, en enkele simkaarten. aparte esims hebben ze nog niet helaas.

Maar ik heb ondertussen ook ontdekt dat je quasi elke esim kan downloaden op de watch 3. Als je de melding krijgt dat je provider niet ondersteund wordt (en dus geen optie krijgt om een qr code te scannen) kan je deze optie toch forceren door het volgende te doen:

ga naar 'over wearable'
ga nu terug naar het beginscherm van galaxy wearable en doe opnieuw 'mobiele abonnementen', dit keer zou je wel een qr scan optie moeten krijgen en kan je in principe elke esim downloaden, dus ook eentje van KPN of Tmobile (of wie heeft er ondertussen al esim in nederland?)

het enige nadeel van deze methode is dat je een apart telefoonnummer hebt voor je watch, en je dus je oproepen van je smartphone sim moet doorschakelen naar de watch nummer. je kan dit voorwaardelijk doen, dus enkel doorschakelen na niet opnemen, onbereikbaar, bezet, enz...

ik heb een telenet wigo, dus heb dezelfde nummer als mijn smartphone op mijn watch, maar heb bovenstaande methode eens getest met een proximus esim die ik nog had (en dus in principe niet compatibel is) en dit werkte perfect. De esim werd gedownload en geactiveerd. Heb dus nu twee esims op mijn watch, en ik kan ook wisselen tussen de twee.
toon volledige bericht
Bedankt voor je heldere uitleg! Toch wordt er bij Nederlandse providers allemaal expliciet vermeld dat smart watches geheel niet ondersteund worden met e-Sim, dus denk ik dat het alsnog niet zal werken hier.

Bovendien vind ik het erg teleurstellend dat berichten/oproepen doorsturen over Wifi ook (nog steeds) niet werkt, dat zou een prima alternatief zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Arcticwolfx op 16-12-2020 23:40 ]

• mavical
Arcticwolfx schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:36:
[...]

Bedankt voor je heldere uitleg! Toch wordt er bij Nederlandse providers allemaal expliciet vermeld dat smart watches geheel niet ondersteund worden met e-Sim, dus denk ik dat het alsnog niet zal werken hier.

Bovendien vind ik het erg teleurstellend dat berichten/oproepen doorsturen over Wifi ook (nog steeds) niet werkt, dat zou een prima alternatief zijn.
Ik weet niet wat je precies bedoeld dat berichten niet via WIFI worden doorgestuurd. Dat gebeurt namelijk wel. Het is alleen zo dat je op een externe lokatie geweest moet zijn met de telefoon en de watch. Telefoon moet je aanmelden op de WiFi van die lokatie. Als je daar dan weer komt en de telefoon ligt op een andere lokatie dan worden de berichten gewoon doorgestuurd. Ik wist dat ook niet. Toen ik weer op die externe lokatie was kreeg ik allerlei berichten door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
glenner schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:44:
[...]

ga naar 'over wearable'

toon volledige bericht
Heeft iemand bovenstaande al uitgeprobeerd met een NL provider. Ben eigenlijk erg benieuwd of bovenstaande lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d1zzje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 19:01
Is het dan niet verstandig om gewoon voor de non lte versie te gaan? Ik heb vandaag dan toch maar de versie zonder lte voor 319 met een adidas tegoedbon van 50 euro.

Ik had ook graag de lte versie willen hebben maar een extra abbo vind ik een weer iets te...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:28
Heeft iemand BP voor elkaar op de laatste versie van de firmware? ECG is me inmiddels wel gelukt, maar BP geeft een foutmelding bij installatie. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miquelbain
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 07-01-2021
Bij 'Do Not Disturb' blijft de wake up gesture aanstaan, hier heb je s'nacht dus niks aan. Hij heeft wel een 'goodnight mode' maar die heeft geen schedule functie zoals de DND functie en moet je dus elke keer handmatig aanzetten. Is dit een bekend probleem? Beetje raar dat bij DND het scherm gewoon aan blijft gaan, en dat de goodnight mode geen schedule functie heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Schijnbaar hebben onze Amerikaanse vrienden wel de optie om de goodnight mode automatisch aan te laten gaan op de 'gebruikelijke' tijd dat iemand gaat slapen, maar om de een of andere reden ontbreekt deze optie hier in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Bij mij lijkt de Goodnight mode toch echt automatisch te gaan hoor...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hQySOfBPuIhsUyvO7nkd83XPetk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sHdzPQ1K8aBZkoZiNOqDcyoN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-06 20:18
Het lijkt er op dat er eerst een slaappatroon in het systeem moet zitten voordat de goodnightmode het doet, lijkt mij wel logisch maar ik kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Market_Watcher
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22-05 09:56
Welke app gebruiken jullie op de Samsung Galaxy Watch Active 2 om een run te tracken?
Strava is al maanden nutteloos op Tizen. (Wanneer gaan ze dit eens fixen?)
Daarnet gaan lopen, Outdoor Run gestart via de Strava App.
Uiteindelijk is de afstand maar 3,53km. Via de Strava tracking op mijn GSM heb ik 6,63 km gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Market_Watcher schreef op zondag 10 januari 2021 @ 11:52:
Welke app gebruiken jullie op de Samsung Galaxy Watch Active 2 om een run te tracken?
Strava is al maanden nutteloos op Tizen. (Wanneer gaan ze dit eens fixen?)
Daarnet gaan lopen, Outdoor Run gestart via de Strava App.
Uiteindelijk is de afstand maar 3,53km. Via de Strava tracking op mijn GSM heb ik 6,63 km gelopen.
Gear Tracker... Super App... Wordt intensief door-ontwikkeld en geüpdatet ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandjan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-05 21:56
sn0x0r schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:50:
Heeft iemand BP voor elkaar op de laatste versie van de firmware? ECG is me inmiddels wel gelukt, maar BP geeft een foutmelding bij installatie. :(
Ja, geen probleem, het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unkie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 21:00
wiz schreef op maandag 11 januari 2021 @ 00:22:
[...]

Gear Tracker... Super App... Wordt intensief door-ontwikkeld en geüpdatet ook..
Alleen geen synchronisatie met S-Health :+
Hiervoor heb ik weer Synctracker.... Het werkt allemaal niet out-of-the-box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
hollandjan schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:46:
[...]

Ja, geen probleem, het werkt.
Hoe heb je dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertvantrijp
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-05 12:22
Lijkt erop dat dit niet meer kan. Samsung Health is niet meer te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0nne
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-05 18:42
Ik heb nochtans deze week via de link in het Youtube filmpje Samsung Health kunnen installeren. Bloeddrukmeting en ECG werken zonder problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robertvantrijp
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-05 12:22
t0nne schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 13:08:
Ik heb nochtans deze week via de link in het Youtube filmpje Samsung Health kunnen installeren. Bloeddrukmeting en ECG werken zonder problemen.
Ben er toch nog een keer ingedoken en het bleek heel simpel, mijn fout was dat ik samsung health wilde verwijderen maar dat is niet nodig omdat samsung health monitor een extra app is. Prima gelukt dus nu. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandjan
Heeft iemand Samsung Pay werkend gekregen, er staat een handleiding op YouTube, maar is nogal ingrijpend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:40
hollandjan schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 20:26:
Heeft iemand Samsung Pay werkend gekregen, er staat een handleiding op YouTube, maar is nogal ingrijpend.
Helaas werkt Samsung Pay officieel niet in Nederland. Daarvoor moeten de banken afspraken maken met Samsung, en het lijkt er op dat de partijen het niet eens kunnen worden (als er al onderhandeld wordt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
Ah, ik heb (nog) geen Samsung telefoon, dus dat zal dan de reden zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theophylaktos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13-01 20:00
sn0x0r schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:57:
[...]

Ah, ik heb (nog) geen Samsung telefoon, dus dat zal dan de reden zijn. :)
Het is mij ook niet gelukt met mijn Poco X3. Ik krijg de app niet op de watch 3. De app installeren op de telefoon lukt nog wel. Zou het niet mogelijk zijn om die app via iemand anders z'n samsung telefoon erop te zetten, backuppen, en dan de watch weer te koppelen aan je eigen telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandjan
evdakker schreef op zondag 17 januari 2021 @ 09:26:
[...]

Helaas werkt Samsung Pay officieel niet in Nederland. Daarvoor moeten de banken afspraken maken met Samsung, en het lijkt er op dat de partijen het niet eens kunnen worden (als er al onderhandeld wordt).
Ja, helaas, maar ik weet dat er op YouTube een handleiding staat om Samsung Pay te installeren en ik ben benieuwd of iemand dit al gedaan heeft. Je kan dan de Curve card erop zetten en Samsung Pay gebruiken in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:07
Ik gebruikte altijd Polar Flow, zo kon ik op de PC altijd rustig mijn work-out nakijken.
Sinds deze week gebruik ik Gear Tracker & Samsung Health, maar is hier ook een webgui van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:32

Mystikal

It never hurts to help!

Ik meld me ook even. Vandaag mijn watch 1 in de verkoop gezet en we watch 3 on de pols gedaan.

Ik liep er tegen aan dat het interne geheugen gewoon af en toe voor problemen zorgde. De combinatie van strava en spotify werkte niet altijd.

Nu lijkt het allemaal wat vlotter te lopen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-05 23:42
Ik ga denk ik ook eens kijken voor een watch 3, heb een paar jaar een S3 frontier aangehad. Nu heb ik een paar maanden geleden een Honor watch GS Pro gewonnen via Tweakers en mijn S3 frontier hield het met always on aan geen dag meer vol. Die Honor gaat echt twee weken mee, maar ik mis de Samsung gigantisch. De draairing en de software is toch stukken beter dan de Honor / Huawei.

Eens zien of de watch3 nog ergens in de aanbieding komt.

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Ziezo .. De EU heeft de ECG app en de Bloeddruk app eindelijk goegekeurd ...

https://www.androidpolice...od-pressure-and-ecg-data/

Galaxy Watch3 owners in Europe can now access blood pressure and ECG data
Samsung Health Monitor app approved by EU, other governments

Nu de firmware updates nog .. :-)

[ Voor 23% gewijzigd door wiz op 26-01-2021 23:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theophylaktos
wiz schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 23:29:
Ziezo .. De EU heeft de ECG app en de Bloeddruk app eindelijk goegekeurd ...

https://www.androidpolice...od-pressure-and-ecg-data/

Galaxy Watch3 owners in Europe can now access blood pressure and ECG data
Samsung Health Monitor app approved by EU, other governments

Nu de firmware updates nog .. :-)
Dat is goed nieuws! Ik hoop alleen dat het ook gaat werken met niet-samsung smartphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Sinds vandaag de trotse eigenaar van een Samsung Galaxy Watch3 Zwart 45 mm Titanium.

Was een verassing voor mij, als cadeau gekregen, maar zeker niet minder leuk!

Nu maar eens experimenteren hoe e.e.a. werkt, hij is gekoppeld met mijn telefoon en e.e.a. begint te werken!

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• winnie
  • Registratie: Juli 1999

winnie

de poes...

Ik heb een vraag: is het mogelijk om de bloeddruk meter op de watch3 werkend te krijgen zonder Samsung telefoon? Ik heb een pixel5 maar wil graag een watch3 vanwege de mogelijkheid van een bloeddrukmeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:32

Mystikal

It never hurts to help!

Meer mensen met problemen mbt Strava en hartslagmeter.

Tijdens het lopen beperkte of geen signaal. Na uploaden in strava wel een registratie gedaan en laat hij de data zien.

Hiervoor een watch 1 46mm gehad en geen problemen gehad.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theophylaktos
winnie schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:24:
Ik heb een vraag: is het mogelijk om de bloeddruk meter op de watch3 werkend te krijgen zonder Samsung telefoon? Ik heb een pixel5 maar wil graag een watch3 vanwege de mogelijkheid van een bloeddrukmeter.
Ik heb het net geprobeerd met mijn Poco X3 en is niet gelukt. Heel slecht dat dit blijkbaar alleen werkt met samsung telefoons. Hopelijk veranderd dat nog in de toekomst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

theophylaktos schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:16:
[...]

Ik heb het net geprobeerd met mijn Poco X3 en is niet gelukt. Heel slecht dat dit blijkbaar alleen werkt met samsung telefoons. Hopelijk veranderd dat nog in de toekomst
Dank je wel. Ik was er al bang voor. Kan ik dus de Samsung watch van mijn lijstje afstrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theophylaktos
winnie schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:46:
[...]

Dank je wel. Ik was er al bang voor. Kan ik dus de Samsung watch van mijn lijstje afstrepen.
Ik verwacht niet dat de bloeddrukmeter van zo'n horloge uberhaupt erg betrouwbaar is. Zou daarvoor echt een bloekdrukmeter kopen. Verder is het een prima horloge met veel opties,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnie

winnie

de poes...

theophylaktos schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:50:
[...]

Ik verwacht niet dat de bloeddrukmeter van zo'n horloge uberhaupt erg betrouwbaar is. Zou daarvoor echt een bloekdrukmeter kopen. Verder is het een prima horloge met veel opties,
Klopt, en die echte meter heb ik al. Maar als ik een watch kan ijken aan de hand van een echte meter, kan ik daarna toch redelijk vertrouwen op zo'n watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaRuBe
theophylaktos schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:50:
[...]

Ik was ook sceptisch, maar ik sinds ik dit draaiende heb meerdere keren per week mijn bloedruk gemeten met een goede bloeddruk meter en daarna ook met het horloge. Tot dusver altijd een uiterste gering verschil, dus het horloge doet het stukken beter dan ik had verwacht. Maar ik blijf wel eens per 2-3 weken de controle doen, maar dat adviseren ze ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:48
JaRuBe schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:54:
[...]

Ik was ook sceptisch, maar ik sinds ik dit draaiende heb meerdere keren per week mijn bloedruk gemeten met een goede bloeddruk meter en daarna ook met het horloge. Tot dusver altijd een uiterste gering verschil, dus het horloge doet het stukken beter dan ik had verwacht. Maar ik blijf wel eens per 2-3 weken de controle doen, maar dat adviseren ze ook.
Sterker nog, de ECG werkt ook zeer goed. Mijn vader heeft hartritme stoornissen (meerdere keren in ziekenhuis geconstateerd) en bij elke meting bij mijn vader geeft de ECG meting op het horloge dit ook aan. Bij mij niet gelukkig en ook andere leden van de familie niet. Je mag het horloge nooit als uiterst betrouwbaar beschouwen maar het geeft blijkbaar wel een goede indicatie. Dus als bij mij toch eens de melding komt wat hartritme betreft dan ga ik zeker contact opnemen met de huisarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo0oo
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 07:15
Hier ook een nieuwe Galaxy Watch 3 eigenaar!
Nu zo'n 4 weken om de pols, en bevalt goed. Het bandje (ik heb de lederen) is van matige kwaliteit, maar door de quick release zo een ander bandje op te hangen. Ik zit zelf nog te denken aan een rubber bandje voor de zomer, maar dat is voor later.

Wat ik wel jammer vind is dat ik hem niet kan opladen via de charge dock van mijn vrouw haar Galaxy Watch Rose gold.

Hoop snel de ECG update te krijgen, iemand van jullie hem al ontvangen? Zou vanaf 4 feb uitgerold worden.
Ik heb hem icm een Galaxy S10e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:40
Heeft iemand ervaringen met het kopen van de Galaxy Watch 3 in de webwinkel van Samsung? Ik heb op 9 februari de 41mm besteld, plus een extra leren bandje. Was op voorraad voor levering volgende dag, maar nog niks gehoord. Gisterenochtend navraag gedaan op Messenger, maar daar reageren ze ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-06 21:09
Probeer het eens via twitter DM (kan ook nog een dagje duren) maar krijg daar wel altijd reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-05 23:45
Timoo0oo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:33:
Hier ook een nieuwe Galaxy Watch 3 eigenaar!
Nu zo'n 4 weken om de pols, en bevalt goed. Het bandje (ik heb de lederen) is van matige kwaliteit, maar door de quick release zo een ander bandje op te hangen. Ik zit zelf nog te denken aan een rubber bandje voor de zomer, maar dat is voor later.

Wat ik wel jammer vind is dat ik hem niet kan opladen via de charge dock van mijn vrouw haar Galaxy Watch Rose gold.

Hoop snel de ECG update te krijgen, iemand van jullie hem al ontvangen? Zou vanaf 4 feb uitgerold worden.
Ik heb hem icm een Galaxy S10e.
Volgens Androidworld is de functie vanaf 22 februari in Nederland en België beschikbaar. Nog 1 nachtje slapen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timoo0oo
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 07:15
indofk schreef op zondag 21 februari 2021 @ 21:08:
[...]

Volgens Androidworld is de functie vanaf 22 februari in Nederland en België beschikbaar. Nog 1 nachtje slapen dus.
Ja, dat was eerst 6 februari op de site van Samsung - die is een dag na mijn post aangepast naar 22 feb.
Zojuist even gecheckt in de app, en 'uw sofware is up-to-date'.

Dat wordt dus een dagje klikken op Update Horlogesoftware Downloaden en Installeren :X
Pagina: 1 2 3 Laatste