je kan daarmee wel notities maken maar hoorde dat de app wel vaak crasht als het om een groter aantal slides gaat waar je dingen op noteert, heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
Als ik smorgens werk, staat meestal 3,5 uur mijn ipad aan met op het beeld de webcam waarop ik mijn hond kan zien.
Nu is die heel erg braaf dus meerendeel van de tijd gebeurd daar niet veel behalve dat hij eens gaat verliggen. Zou dit inbranding geven in het scherm van een S7plus?
Nu is die heel erg braaf dus meerendeel van de tijd gebeurd daar niet veel behalve dat hij eens gaat verliggen. Zou dit inbranding geven in het scherm van een S7plus?
Op termijn sowieso, maar dat is bij ieder OLED scherm het geval. Elk stationair beeld (ook het toetsenbord) brandt op termijn in, maar met de huidige stand van techniek is dit al wel weer anders dan de eerdere generaties AMOLED zoals met de Samsung S4 (telefoon).flatcoat schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:12:
Als ik smorgens werk, staat meestal 3,5 uur mijn ipad aan met op het beeld de webcam waarop ik mijn hond kan zien.
Mijn reviews al gezien?
Krijgt de tab s7 plus geen maandelijkse security updates meer, ik heb de november update nog niet.
Handmatig checken op updates eventueel, de gewone S7 heeft bij mij de november update al dik een week binnen (22 nov zo te zien). Verwacht dat de Plus niet (ver) achterloopt op de gewone versie.baco101 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:41:
Krijgt de tab s7 plus geen maandelijkse security updates meer, ik heb de november update nog niet.
Mijn reviews al gezien?
Handmatig checken doe ik regelmatig maar geen resultaat helaasPeacekeeperNL schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:02:
[...]
Handmatig checken op updates eventueel, de gewone S7 heeft bij mij de november update al dik een week binnen (22 nov zo te zien). Verwacht dat de Plus niet (ver) achterloopt op de gewone versie.
Ik zit even op een (voor mij onbekende) samfw.com te koekeloeren, en er is inderdaad nog geen november update voor de SM-T970 (Tab S7+) uit. Voor de SM-T870 (reguliere Tab S7) wel.baco101 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 20:47:
[...]
Handmatig checken doe ik regelmatig maar geen resultaat helaas
Mijn reviews al gezien?
Vreemd, zouden ze soms snel android 12 willen pushen. Verwacht ik niet maar wat zou een andere reden kunnen zijn nieuwe one ui versie?PeacekeeperNL schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 21:05:
[...]
Ik zit even op een (voor mij onbekende) samfw.com te koekeloeren, en er is inderdaad nog geen november update voor de SM-T970 (Tab S7+) uit. Voor de SM-T870 (reguliere Tab S7) wel.
Update lees net dat android 12 pas voor februari gepland staat
[ Voor 6% gewijzigd door baco101 op 30-11-2021 21:25 ]
Ik heb kort geleden een Tab S7 overgenomen van een mede-tweaker. Ik wil deze tablet graag gaan gebruiken voor school; ik doe een elektrotechniek opleiding waarbij ik ook het één en ander moet tekenen.
Nu is de Samsung Notes app echt een super app. Maar helaas, deze synchroniseert niet met mijn OnePlus. OneNote is het toch niet helemaal omdat ik voor mijn gevoel te weinig pennen tot mijn beschikking heb. Welke app's zouden jullie aanraden? Graag een app waar je dus ook bijv. regellijnen en rasterlijnen ik kan voegen.
Nu is de Samsung Notes app echt een super app. Maar helaas, deze synchroniseert niet met mijn OnePlus. OneNote is het toch niet helemaal omdat ik voor mijn gevoel te weinig pennen tot mijn beschikking heb. Welke app's zouden jullie aanraden? Graag een app waar je dus ook bijv. regellijnen en rasterlijnen ik kan voegen.
Je kan eens kijken of de app Nebo iets is. Staan diverse filmpjes op youtube.
Is niet gratis. Maar heeft vele mogelijkheden. Ik gebruik het niet maar kwam dit pasgeleden ook tegen.
Is niet gratis. Maar heeft vele mogelijkheden. Ik gebruik het niet maar kwam dit pasgeleden ook tegen.
Hier ook nog steeds niks op de S7+.baco101 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 18:41:
Zelfs mijn telefoon, S9+, heeft een update van 1 november 2021
Ik zou het vreemd vinden als ze nu al de ondersteuning zouden staken, misschien toch maar eens contact opnemen met Samsung als ik terug ben van vakantie. Ben wel opgelucht dat er meer zijn met hetzelfde probleem ik dacht het ligt aan mij.mike123 schreef op zondag 19 december 2021 @ 21:29:
[...]
Hier ook nog steeds niks op de S7+.
Zelfs mijn telefoon, S9+, heeft een update van 1 november 2021
Had even gecheckt maar inderdaad voor de Plus nog nergens een update uitgebracht, alsof Samsung wellicht last heeft van bugs in die uitvoering, dat ze de update nog niet hebben gereleasedbaco101 schreef op maandag 20 december 2021 @ 02:35:
[...]
Ik zou het vreemd vinden als ze nu al de ondersteuning zouden staken, misschien toch maar eens contact opnemen met Samsung als ik terug ben van vakantie. Ben wel opgelucht dat er meer zijn met hetzelfde probleem ik dacht het ligt aan mij.
Mijn reviews al gezien?
En volgens mij geven ze 3 jaar ondersteuning op nieuwe apparaten dus nu al geen updates meer is wel erg vroeg.
Dit stond op de site van https://www.nieuwemobiel....ing-Galaxy-telefoons.html
Samsung verlengt ondersteuning Galaxy-telefoons
Vier jaar lang beveiligingsupdates voor geselecteerde producten
23 februari
Samsung heeft de duur waarin het belangrijke Galaxy-producten van beveiligingsupdates voorziet verlengt naar 4 jaar. Het gaat om producten vanaf 2019 uit de Galaxy Z-, S-, Note-, A-, M-, XCover- en Tab-serie.
Dit is goed nieuws voor huidige Galaxy-gebruikers en zij die een Galaxy-product overwegen. Het zorgt dat je telefoon of tablet langer veilig is en up to date. Samsung rolt deze updates maandelijks en op kwartaalbasis uit. Een beveiligingsupdate is overigens wat anders dan een Android-update.
23 februari
Samsung heeft de duur waarin het belangrijke Galaxy-producten van beveiligingsupdates voorziet verlengt naar 4 jaar. Het gaat om producten vanaf 2019 uit de Galaxy Z-, S-, Note-, A-, M-, XCover- en Tab-serie.
Dit is goed nieuws voor huidige Galaxy-gebruikers en zij die een Galaxy-product overwegen. Het zorgt dat je telefoon of tablet langer veilig is en up to date. Samsung rolt deze updates maandelijks en op kwartaalbasis uit. Een beveiligingsupdate is overigens wat anders dan een Android-update.
En daarom ook dat ik vermoed dat er een flinke bug of probleem in de update voor de Plus zit die ze willen oplossen, aangezien de gewone versie de update al wel heeft. Al duurt het dan wel lang voor ze de bug gesquisht hebben.mike123 schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:00:
En volgens mij geven ze 3 jaar ondersteuning op nieuwe apparaten dus nu al geen updates meer is wel erg vroeg.
23 februari
Mijn reviews al gezien?
Dat zou zeker kunnen en dat hangen ze niet aan de grote klok natuurlijk.PeacekeeperNL schreef op maandag 20 december 2021 @ 22:06:
[...]
En daarom ook dat ik vermoed dat er een flinke bug of probleem in de update voor de Plus zit die ze willen oplossen, aangezien de gewone versie de update al wel heeft. Al duurt het dan wel lang voor ze de bug gesquisht hebben.
Misschien straks aan een klein klokje als de update er is.
Nog even en het hoeft niet meer met de update naar Android 12 in het verschiet. (Feb 22?)
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Ik heb ook interesse in de S7, wel spijtig dat hij geen 5G ondersteunt en de S7 + is dan toch al wat duurder en groter.
Er is natuurlijk de FE maar die draait op op de 750G, ik had liever 860 of 865+ gehad, is er veel verschil tussen deze?
Er is natuurlijk de FE maar die draait op op de 750G, ik had liever 860 of 865+ gehad, is er veel verschil tussen deze?
[ Voor 34% gewijzigd door h999 op 26-12-2021 09:02 ]
Zijn er mensen die de f1tv pro app gebruiken op de galaxy tab? Werkt deze goed?
Yep, werkt als een zonnetje op mijn S7. Heb ik meestal boordvideo van Max er opstaan, en via Race Control op mijn laptop nog een heel overzicht met vanalles en op de tv de daadwerkelijke racerhjgiesen schreef op zondag 26 december 2021 @ 08:56:
Zijn er mensen die de f1tv pro app gebruiken op de galaxy tab? Werkt deze goed?
Maar terugkomend op je vraag, ja, werkt vlekkeloos op mijn Tab S7.
Mijn reviews al gezien?
Ah fijn! Was benieuwd, omdat android op tablets er bekend om staat dat niet alle apps lekker draaien vanwege mindere optimalisatie voor tablets. Heb je bij andere apps wel dingen die niet lekker werken of valt het mee? Bedankt voor je antwoord!
Had laatst wel een app die ik niet in landscape modus kon gebruiken op de tablet, maar per se in portrait mode moest. Weet zo snel even niet meer welke dat was. Maar over all werkt het goed op mijn S7. Ik gebruik het voornamelijk voor media-apps en een enkel spelletje en Tweakers lezen.
Mijn reviews al gezien?
Ik begreep dat er nog maar elk kwartaal een security update komt
https://security.samsungmobile.com/workScope.smsb
https://security.samsungmobile.com/workScope.smsb
Heb gemerkt dat die met een 1 week volgen...dus uiterlijk volgende week moeten de wifi versies het hebben.
Hier ook. Wel ontzettend blij nog met de plus. Afmetingen ben je zo aan gewend 👍
Hier net zo blij, al is hij wel erg groot als je hem mee wil nemen ergens naartoe.Hier ook. Wel ontzettend blij nog met de plus. Afmetingen ben je zo aan gewend 👍
Ik snap alleen niet waarom ik nu al de Android 12 heb, volgens de schema zou dat pas in feb 2022 gebeuren. Heb em zelfs eerder dan de Z Fold 3 die het in dec 2021 zou moeten krijgen.
Dus dat word alsnog volgend jaar.blue13x schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:29:
[...]
Heb gemerkt dat die met een 1 week volgen...dus uiterlijk volgende week moeten de wifi versies het hebben.
De samsung galaxy s7 lte is toch 4G?Anoniem: 1022589 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 17:15:
Is het mogelijk om de tab s7 lte/5g te gebruiken als gsm telefoon? Zonder andere apparaten gewoon sms-en en telefoneren met de sim card?
Anoniem: 1022589
Alleen de S7+ heeft 5G. De S7 heeft 4G.
Dat gezegd hebbende wie 5G wil op een Samsung tablet kan beter een S7 FE nemen of nog beter de nieuwe tab S8, bij beide is het modem geïntregeerd in de chipset in tegenstelling tot bij de S7+ waar het modem appart zit en meer stroom gebruikt (SD865+).
Dacht ik ook, ben al een tijdje aan het vergelijken en indeed enkel de S7 + en S7 FE hebben 5G.Anoniem: 1022589 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:36:
[...]
Alleen de S7+ heeft 5G. De S7 heeft 4G.
Dat gezegd hebbende wie 5G wil op een Samsung tablet kan beter een S7 FE nemen of nog beter de nieuwe tab S8, bij beide is het modem geïntregeerd in de chipset in tegenstelling tot bij de S7+ waar het modem appart zit en meer stroom gebruikt (SD865+).
Nu van die S8 wist ik nog niks, kan ik misschien eventjes wachten op deze, al een datum gekend?
Anoniem: 1022589
Notebookcheck:h999 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 18:47:
[...]
Dacht ik ook, ben al een tijdje aan het vergelijken en indeed enkel de S7 + en S7 FE hebben 5G.
Nu van die S8 wist ik nog niks, kan ik misschien eventjes wachten op deze, al een datum gekend?
Samsung is expected to announce the Galaxy Tab S8 series alongside the Galaxy S22 series. Both are tipped to debut in early February at a Galaxy Unpacked event.
https://www.notebookcheck...ions-in-tow.584527.0.html
Ik heb lang getwijfeld om een Remarkebale 2 te kopen, maar het is een S7 SE geworden. Kan nu en noties maken en nog films kijken ook :-).
Op het weinige geheugen na geen probleem met de tablet zelf..
Echter wel een probleem met de keyboard cover, ik kan geen speciale tekens gebruiken zoals ik gewend ben.. Het moet nu met (rechter) alt en o om ó te krijgen. Maar een accent aigu lukt niet bijv in Chrome omdat alt+e een shortcut is..
Heb me al rot gezocht op het internet maar niks werkt zoals bijv de taal op Engels US - Internationale stijl zetten.
Op het weinige geheugen na geen probleem met de tablet zelf..
Echter wel een probleem met de keyboard cover, ik kan geen speciale tekens gebruiken zoals ik gewend ben.. Het moet nu met (rechter) alt en o om ó te krijgen. Maar een accent aigu lukt niet bijv in Chrome omdat alt+e een shortcut is..
Heb me al rot gezocht op het internet maar niks werkt zoals bijv de taal op Engels US - Internationale stijl zetten.
Klopt, Tab S7 wifi android 12 nu beschikbaarblue13x schreef op woensdag 29 december 2021 @ 13:29:
[...]
For I am grey, between the darkness and the light
Nog niets voor de S7+.
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
https://old.reddit.com/r/..._to_roll_out_for_wifi_tabdevilkin schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 11:02:
Nog niets voor de S7+.
Het is nog maar sinds 1 dag.
Meestal wordt de update in etappes uitgerold. Dit is soms zelfs binnen één land. Kan zijn dat sommige nog een paar dagen moeten wachten.
Ik krijg nu op tab s7+ (wifi only) ui 4, android 12 binnen
[ Voor 11% gewijzigd door baco101 op 06-01-2022 04:19 ]
Ik ook
2.7GB
Beveiligings update van 1 dec 2021
2.7GB
Beveiligings update van 1 dec 2021
[ Voor 78% gewijzigd door Nico Klus op 06-01-2022 07:25 ]
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Idem hier. De link naar hun site is nog niet uptodate zie ik wel (https://doc.samsungmobile.com/SM-T970/EUX/doc.html)
[ Voor 40% gewijzigd door devilkin op 06-01-2022 08:09 ]
Komt hier nu ook binnen. Voor de S7+.
Heb wel zelf gekeken voor de update, tablet kwam niet met een eigen melding.
Vanmorgen om 1:10 was er nog niks.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PdZBJFdQAoqJtPBhNm3lBknj.jpg?f=user_large)
edit 10:05: En hij is klaar met updaten.
Heb wel zelf gekeken voor de update, tablet kwam niet met een eigen melding.
Vanmorgen om 1:10 was er nog niks.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PdZBJFdQAoqJtPBhNm3lBknj.jpg?f=user_large)
edit 10:05: En hij is klaar met updaten.
[ Voor 47% gewijzigd door mike123 op 06-01-2022 10:06 ]
Bij gebruik van de sneltoetsen met de S pen komen er maar 9,4 iconen in beeld bij gebruik van de tables in landscape.
In portrait stand komen ze wel volledig in beeld. Als je dan weer naar landscape draait staan ze er wel volledig.
Nog een paar keer getest, nu staat het er wel volledig.
In portrait stand komen ze wel volledig in beeld. Als je dan weer naar landscape draait staan ze er wel volledig.
Nog een paar keer getest, nu staat het er wel volledig.
[ Voor 11% gewijzigd door mike123 op 06-01-2022 10:40 ]
Ik ben blij dat er qua UI maar weinig veranderd is. Ik vind het Android 12 design op mijn Pixel echt om te janken.
Het enige wat me stoorde was de datum linksboven in de statusbar. Gelukkig kan je dat afzetten
Ben nog geen extreem rare dingen tegengekomen maar waar zet ik de favoriete internet browser uit?
Als ik normaal een link open vanuit mijn email programma, K9, dan kan ik kiezen uit 1 van de geïnstalleerde browsers.
Dat kan dus niet meer.
kan het nergens vinden.
Vergeleken met Android 11 mis ik 2 of 3 tabbladen. Waaronder "instellen als standaard" en "browser app". In deze 2 kan je de standaard browser uitschakelen.
Als ik normaal een link open vanuit mijn email programma, K9, dan kan ik kiezen uit 1 van de geïnstalleerde browsers.
Dat kan dus niet meer.
kan het nergens vinden.
Vergeleken met Android 11 mis ik 2 of 3 tabbladen. Waaronder "instellen als standaard" en "browser app". In deze 2 kan je de standaard browser uitschakelen.
Settings - Apps - Default appsmike123 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 20:02:
Ben nog geen extreem rare dingen tegengekomen maar waar zet ik de favoriete internet browser uit?
Dat kan dus niet meer.
kan het nergens vinden.
Kan je hem wijzigen of verwijderen
Mijn reviews al gezien?
Ik kan daar alleen maar kiezen voor de crowsers, Chrome, DuckDuckGo, Firefox , Firefoc Focus enPeacekeeperNL schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 20:34:
[...]
Settings - Apps - Default apps
Kan je hem wijzigen of verwijderen
Samsung internet.
Ik wil hem niet wijzigen maar wil een browser kiezen als ik een link in mijn mail aanklik.
Dus geen vaste browser.
Dus zoals bij Android 11, klkken op "eenmalig" als er meerdere browsers zijn geinstalleerd.
Als ik een pdf wil openen kan ik ook kiezen uit meerdere app's.
Of ik kijk niet goed. Kan natuurlijk ook.
Eventueel naar de ingestelde app gaan, bijvoorbeeld Chrome, en dan daar selecteren "Clear defaults", al moet ik zeggen dat op mijn Note 20 die optie niet beschikbaar is... Wellicht is dat eruit gesloopt? Zou wel bijzonder zijn..mike123 schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 22:50:
[...]
Ik kan daar alleen maar kiezen voor de crowsers, Chrome, DuckDuckGo, Firefox , Firefoc Focus en
Samsung internet.
Ik wil hem niet wijzigen maar wil een browser kiezen als ik een link in mijn mail aanklik.
Dus geen vaste browser.
Dus zoals bij Android 11, klkken op "eenmalig" als er meerdere browsers zijn geinstalleerd.
Als ik een pdf wil openen kan ik ook kiezen uit meerdere app's.
Of ik kijk niet goed. Kan natuurlijk ook.
Mijn reviews al gezien?
Die optie zit er dus niet meer in.PeacekeeperNL schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 00:09:
[...]
Eventueel naar de ingestelde app gaan, bijvoorbeeld Chrome, en dan daar selecteren "Clear defaults", al moet ik zeggen dat op mijn Note 20 die optie niet beschikbaar is... Wellicht is dat eruit gesloopt? Zou wel bijzonder zijn..
Op mijn S9+ kan ik die nog wel kiezen.
Knap vervelendmike123 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 00:35:
[...]
Die optie zit er dus niet meer in.
Op mijn S9+ kan ik die nog wel kiezen.
Mijn reviews al gezien?
Vind ik ook.
Waardeloos.
Maar bij een Note 20 dus ook niet?.
edit.
https://www.reddit.com/r/...choose_a_default_browser/
Probleem is er al een tijdje blijkbaar. Als het een probleem is natuurlijk. Ik ben niet de enige.
Ik heb nu de app "Open Link With" geïnstalleerd en nu kan ik wel kiezen als ik op een link heb geklikt.
[ Voor 45% gewijzigd door mike123 op 07-01-2022 01:22 ]
Correct... En die zit nog op Android 11 momenteelmike123 schreef op vrijdag 7 januari 2022 @ 00:46:
[...]
Vind ik ook.
Waardeloos.
Maar bij een Note 20 dus ook niet?.
edit.
https://www.reddit.com/r/...choose_a_default_browser/
Probleem is er al een tijdje blijkbaar. Als het een probleem is natuurlijk. Ik ben niet de enige.
Ik heb nu de app "Open Link With" geïnstalleerd en nu kan ik wel kiezen als ik op een link heb geklikt.
[ Voor 3% gewijzigd door PeacekeeperNL op 07-01-2022 11:10 ]
Mijn reviews al gezien?
Wie weet waar ik op de Tab S7+ een instelling kan doen om het volledige scherm te benutten bij een app in landscape. Krijg nu bij de app van Garmin Connect alleen maar een beeld ter grote van een telefoon. Portrait mode is wel goed.
Met de vorige Android versie, 11, was het gewoon scherm vullend.
Maar als ik in de app bv de pagina open met hartslaggegevens dan is het wel scherm vullend.
Werkt lekker zo'n nieuwe versie.
Met de vorige Android versie, 11, was het gewoon scherm vullend.
Maar als ik in de app bv de pagina open met hartslaggegevens dan is het wel scherm vullend.
Werkt lekker zo'n nieuwe versie.
Precies...meestal volgt de plus wifi binnen een week.Nico Klus schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 23:48:
Dan de S7+ over een week schat ik zp
Zojuist een update gehad voor de Tab S7+.
255MB.
255MB.
Heb sinds vorige week de FE Wifi voor ongeveer 100 euro minder tijdens de Mediamarkt BTW dagen. De FE 5G heeft een 750G, maar de FE Wifi een 778G, en tussen die twee cpu's zit een behoorlijk verschil.h999 schreef op zondag 26 december 2021 @ 08:49:
Ik heb ook interesse in de S7, wel spijtig dat hij geen 5G ondersteunt en de S7 + is dan toch al wat duurder en groter.
Snapdragon 865+ S7 / S7+ | Snapdragon 778G S7 FE Wifi | Snapdragon 750G S7 FE 5G | |
---|---|---|---|
Antutu | 710034 | 529795 | 389948 |
Geekbench Multi-core | 3312 | 2840 | 2004 |
3DMark | 4145 | 2468 | 1115 |
Precies toch heel veel verschil.Ik heb mijn keuze gemaakt, ik wacht op de S8easyriider schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 15:34:
Heb sinds vorige week de FE Wifi voor ongeveer 100 euro minder tijdens de Mediamarkt BTW dagen. De FE 5G heeft een 750G, maar de FE Wifi een 778G, en tussen die twee cpu's zit een behoorlijk verschil.
Snapdragon 865+
S7 / S7+Snapdragon 778G
S7 FE WifiSnapdragon 750G
S7 FE 5GAntutu 710034 529795 389948 Geekbench Multi-core 3312 2840 2004 3DMark 4145 2468 1115
mmm.
Ik zie nu helaas dat ik een barst in mijn scherm heb zitten. Helemaal van links naar rechts, maar geen idee hoe lang die er al zit en hoe die er komt, want je ziet het niet zo heel goed, maar nu dat ik weet dat die er zit ga ik er op letten en erger ik me eraan.
Alleen is een reparatie van het scherm 339 euro bij samsung zelf ( denk niet dat het onder de garantie valt he?).
Of zijn er mensen die hier ervaringen hebben om het scherm zelf te vervangen, zo ja is het moeilijk?
Edit: zo te zien valt het mee:
YouTube: Samsung Galaxy Tab S7 Screen Replacement | sor samoun
Volgende keer misschien toch maar en screen protector nemen.
Ik zie nu helaas dat ik een barst in mijn scherm heb zitten. Helemaal van links naar rechts, maar geen idee hoe lang die er al zit en hoe die er komt, want je ziet het niet zo heel goed, maar nu dat ik weet dat die er zit ga ik er op letten en erger ik me eraan.
Alleen is een reparatie van het scherm 339 euro bij samsung zelf ( denk niet dat het onder de garantie valt he?).
Of zijn er mensen die hier ervaringen hebben om het scherm zelf te vervangen, zo ja is het moeilijk?
[ Voor 12% gewijzigd door Ruudox op 08-02-2022 15:40 ]
Met dit device zelf geen ervaring, maar display inkoop is 135 euro excl verzendkosten (incl btw). Dus dat is geld snel bespaard als je er ervaring mee hebt.Ruudox schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 15:38:
mmm.
Mijn reviews al gezien?
Hallo allemaal,
Ik wil graag een Crucial CT2000X8SSD9 X8 ssd verbinden aan een galaxy tab s8 ultra via een usb-c usb c kabel.
Helaas registreert android de ssd niet als een opslagmedium maar probeert hij deze alleen maar op te laden. Heeft iemand ervaring met ssd's koppelen aan de tab s7?
Wellicht kan ik dan hetzelfde proberen op de tab s8.
Ik heb verschillende usb-c kabels gebruikt en ook bij een Samsung s9+ telefoon kreeg ik geen verbinding met de ssd.
Wel maakt de tablet goed verbinding met een computer via usb-c en kan de ssd ook gewoon verbonden worden met een computer via usb-c.
Ik heb de android apps Total commander en Microsoft exfat/ntfs gedownload om hiermee de ssd te bereiken, dit werkt helaas ook niet.
Crucial verwees me door naar Samsung en Samsung's technische afdeling wilt alles maar repareren (dit lijkt me echter geen kwestie van kapotte onderdelen).
Ik wil graag een Crucial CT2000X8SSD9 X8 ssd verbinden aan een galaxy tab s8 ultra via een usb-c usb c kabel.
Helaas registreert android de ssd niet als een opslagmedium maar probeert hij deze alleen maar op te laden. Heeft iemand ervaring met ssd's koppelen aan de tab s7?
Ik heb verschillende usb-c kabels gebruikt en ook bij een Samsung s9+ telefoon kreeg ik geen verbinding met de ssd.
Wel maakt de tablet goed verbinding met een computer via usb-c en kan de ssd ook gewoon verbonden worden met een computer via usb-c.
Ik heb de android apps Total commander en Microsoft exfat/ntfs gedownload om hiermee de ssd te bereiken, dit werkt helaas ook niet.
Crucial verwees me door naar Samsung en Samsung's technische afdeling wilt alles maar repareren (dit lijkt me echter geen kwestie van kapotte onderdelen).
[ Voor 8% gewijzigd door Fuzzy-logics op 01-03-2022 17:24 ]
Ik weet niet zo 123 hoe ik moet linken naar een post maar kijk even naar 18 augustus om 21:53.Fuzzy-logics schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 17:15:toon volledige bericht
Hallo allemaal,
Daar heb ik wat neergezet en na die post staat ook wat info.
Gaat over een hdd koppelen aan de Tab S7+.
Al via een een HUB geprobeerd?Fuzzy-logics schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 17:15:toon volledige bericht
Hallo allemaal,
Ik heb goede ervaringen met de Anker 8-1, daarop werkt alles op mijn TAB S7+ (keyboard, muis, netwerkkabel etc.)
zie https://www.amazon.nl/Ank...nkaartlezer/dp/B087QZVQJX
[ Voor 5% gewijzigd door danda op 01-03-2022 20:29 ]
Ik was in de veronderstelling dat ik de Android 12 update kon ophalen met mijn Tab S7+ Wi-Fi maar tot mijn verbazing stond er niks klaar. Ben ik te voorbarig of heeft iemand 'm hier al binnen?
Ergens vind ik het best bijzonder dat de S7+ WiFi hem dan nog niet heeft. De S7 WiFi heeft 'm al een aardige tijd (mijne met security patch level december 21).Whis! schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:21:
Ik was in de veronderstelling dat ik de Android 12 update kon ophalen met mijn Tab S7+ Wi-Fi maar tot mijn verbazing stond er niks klaar. Ben ik te voorbarig of heeft iemand 'm hier al binnen?
Mijn reviews al gezien?
Vreemd. De devices zijn op de grootte en schermtype na vrijwel identiek toch?PeacekeeperNL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:25:
[...]
Ergens vind ik het best bijzonder dat de S7+ WiFi hem dan nog niet heeft. De S7 WiFi heeft 'm al een aardige tijd (mijne met security patch level december 21).
Android versie 12 staat er bij mij al een tijdje op. Op de Tab S 7+
En One UI 4.0.
Even in dit forum teruggekeken. 6 januari.
En One UI 4.0.
Even in dit forum teruggekeken. 6 januari.
[ Voor 20% gewijzigd door mike123 op 09-03-2022 15:35 ]
Op display grootte, type en vingerafdrukscanner na zijn ze hardwarematig identiek indd. Maar zoals @mike123 aangeeft zou je al op Android 12 moeten zitten.Whis! schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:28:
[...]
Vreemd. De devices zijn op de grootte en schermtype na vrijwel identiek toch?
Sammobile heeft voor de EUX-region (daarop zit mijn S7 in ieder geval, te checken onder instellingen, over deze tablet en dan software informatie) alleen tot en met android 11 beschikbaar.
Überhaupt voor de verschillende regio's heeft Sammobile zelf alleen tot en met android 11. Maar Sammobile heeft met deze tablets al vaker achtergelopen om heel eerlijk te zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door PeacekeeperNL op 09-03-2022 15:58 ]
Mijn reviews al gezien?
Ik heb android 12 met security patch januari, Tab S7+ wifiPeacekeeperNL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:25:
[...]
Ergens vind ik het best bijzonder dat de S7+ WiFi hem dan nog niet heeft. De S7 WiFi heeft 'm al een aardige tijd (mijne met security patch level december 21).
[ Voor 2% gewijzigd door baco101 op 09-03-2022 16:40 . Reden: Aanvulling ]
Was niet in de buurt van mijn tablet, maar afgelopen avond weer eens geprobeerd en ik blijf de melding krijgen dat ik de laatste update heb. Heb ik een of ander exotische s7+ uit een raar land ofzo?PeacekeeperNL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:54:
[...]
Op display grootte, type en vingerafdrukscanner na zijn ze hardwarematig identiek indd. Maar zoals @mike123 aangeeft zou je al op Android 12 moeten zitten.
Sammobile heeft voor de EUX-region (daarop zit mijn S7 in ieder geval, te checken onder instellingen, over deze tablet en dan software informatie) alleen tot en met android 11 beschikbaar.
Überhaupt voor de verschillende regio's heeft Sammobile zelf alleen tot en met android 11. Maar Sammobile heeft met deze tablets al vaker achtergelopen om heel eerlijk te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Whis! op 11-03-2022 10:44 ]
Als je het eerste deel van het build number neemt, RP1A, en daarmee zoekt krijg je veel resultaten van de Amerikaanse provider Verizon. Dus misschien is het een tablet van die provider die eigen firmware versies uitbrengt.Whis! schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:36:
Was niet in de buurt van mijn tablet, maar afgelopen avond weer eens geprobeerd en ik blijf de melding krijgen dat ik de laatste update heb. Heb ik een of ander exotische s7+ uit een raar land ofzo?
https://www.google.com/search?q=rp1a+galaxy+tab
En de laatste beveiligingsupdate van Januari 2021?
Er lijkt iets helemaal mis te gaan.
Eens een update proberen via VPN en een US server?
For I am grey, between the darkness and the light
Ah! Ik heb ook even via smartswitch geprobeerd en daar krijg ik UAA/WWA te zien wat ik nergens kan terugvinden op the interwebs.easyriider schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:52:
[...]
Als je het eerste deel van het build number neemt, RP1A, en daarmee zoekt krijg je veel resultaten van de Amerikaanse provider Verizon. Dus misschien is het een tablet van die provider die eigen firmware versies uitbrengt.
https://www.google.com/search?q=rp1a+galaxy+tab

Dat vind ik ook niet zo chill. Alle nieuwe functies zijn leuk maar de securitypatches wil ik graag wel hebben.mike123 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:19:
En de laatste beveiligingsupdate van Januari 2021?
Wow, goeie tip! Direct geprobeerd maar helaas zonder resultaatGreyGhost schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:42:
Eens een update proberen via VPN en een US server?
Ik heb nu niet echt tijd, maar ik vermoed dat je een factory reset nodig gaat hebben.Whis! schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:48:toon volledige bericht
[...]
Ah! Ik heb ook even via smartswitch geprobeerd en daar krijg ik UAA/WWA te zien wat ik nergens kan terugvinden op the interwebs.
[Afbeelding]
[...]
Dat vind ik ook niet zo chill. Alle nieuwe functies zijn leuk maar de securitypatches wil ik graag wel hebben.
[...]
Wow, goeie tip! Direct geprobeerd maar helaas zonder resultaat
Alternatief is firmware update sideloaden (via sammobile kan je die mogelijk downloaden). Op de juiste manier behoud je je user data.
Na het weekend heb ik er weer de tijd voor, kan ik met je meekijken als je wilt, je screenshot met huidige firmware helpt hierbij. Via Sammobile heb ik verder de beschikking over een premium account voor snelle download, mochten we daar dan de update kunnen downloaden. Handigste is dan even via pb te doen zodat we het topic niet te veel vervuilen.
Maar 0121 security patch is wel antiek... Via een NL of BE (web)shop gekocht?
Mijn reviews al gezien?
Ik ga direct een factory reset proberen. Veel data staat er namelijk toch niet op (werk vooral met cloud-based diensten).PeacekeeperNL schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:54:
[...]
Ik heb nu niet echt tijd, maar ik vermoed dat je een factory reset nodig gaat hebben.
Alternatief is firmware update sideloaden (via sammobile kan je die mogelijk downloaden). Op de juiste manier behoud je je user data.
Na het weekend heb ik er weer de tijd voor, kan ik met je meekijken als je wilt, je screenshot met huidige firmware helpt hierbij. Via Sammobile heb ik verder de beschikking over een premium account voor snelle download, mochten we daar dan de update kunnen downloaden. Handigste is dan even via pb te doen zodat we het topic niet te veel vervuilen.
Heb overigens geen haast hoor. Tof dat je zo behulpzaam bent!
Edit: factory reset heeft niks gebracht

[ Voor 5% gewijzigd door Whis! op 11-03-2022 15:49 ]
Ik ben me aan het oriënteren voor een tablet voor mijn 80 jarige moeder. Zij heeft een spierziekte waardoor zij niet meer haar laptop kan bedienen. Het moet tablet worden met een wat grotere scherm. Nu is een IPad Pro 12.9 inch wel erg prijzig dus kijk nu naar een Android tablet. Nu weet ik uit verleden dat heel veel apps niet waren geoptimaliseerd voor Android opeen tablet. Veel apps werden gewoon opgerekt of waren niet fullscreen. Dit zag er niet uit en ik heb toen mijn Android tablet verkocht. Ik vraag mij af of dit nog steeds het geval is?
Slechts een enkele app die ik gebruik heeft problemen hiermee. Voor de rest niet, maar zal sterk afhankelijk zijn denk ik van welke apps het om gaat. Ik denk dat dat de belangrijkste vraag gaat zijn om te beantwoorden, en dat op die manier eventueel gecheckt kan worden hoe het ervoor staat met die specifieke apps.cassiekai schreef op zondag 13 maart 2022 @ 10:38:
Ik ben me aan het oriënteren voor een tablet voor mijn 80 jarige moeder. Zij heeft een spierziekte waardoor zij niet meer haar laptop kan bedienen. Het moet tablet worden met een wat grotere scherm. Nu is een IPad Pro 12.9 inch wel erg prijzig dus kijk nu naar een Android tablet. Nu weet ik uit verleden dat heel veel apps niet waren geoptimaliseerd voor Android opeen tablet. Veel apps werden gewoon opgerekt of waren niet fullscreen. Dit zag er niet uit en ik heb toen mijn Android tablet verkocht. Ik vraag mij af of dit nog steeds het geval is?
Mijn reviews al gezien?
Denk dat het maar sideloaden wordt. De verkoper geeft geen gehoor, en samsung support kan me niet vertellen waar de tab vandaan komPeacekeeperNL schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 14:54:
[...]
Ik heb nu niet echt tijd, maar ik vermoed dat je een factory reset nodig gaat hebben.
Kijk ook even naar de iPad air. Door de 'vierkantere' aspect ratio mis je alleen in de breedte wat fysieke schermruimte (en in pixels zo'n 400/500)cassiekai schreef op zondag 13 maart 2022 @ 10:38:
Ik help je wel even via pbWhis! schreef op maandag 14 maart 2022 @ 09:03:
[...]
Denk dat het maar sideloaden wordt. De verkoper geeft geen gehoor, en samsung support kan me niet vertellen waar de tab vandaan kom. Kan ik hier gewoon een willekeurige guide op YouTube voor volgen of heb je ander advies?
[...]
Kijk ook even naar de iPad air. Door de 'vierkantere' aspect ratio mis je alleen in de breedte wat fysieke schermruimte (en in pixels zo'n 400/500)
Mijn reviews al gezien?
Goedendag,
Het zal wel een NOOB vraagje zijn, maar kan ik de Tab S7+ ook uitzetten zónder steeds de Switch in te drukken?
Het lijkt mij dat deze switch daar niet tegen kan en op den duur kapot gaat.
Op mijn Motorola mobiel kan ik de vinger-sensor aanraken om uit (aan) te zetten, niks mechanisch dus.
tia
Het zal wel een NOOB vraagje zijn, maar kan ik de Tab S7+ ook uitzetten zónder steeds de Switch in te drukken?
Op mijn Motorola mobiel kan ik de vinger-sensor aanraken om uit (aan) te zetten, niks mechanisch dus.
tia
10kWp + EV + 2x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)
Van boven naar beneden vegen en dan zie je naast het radertje vd instellingen het icoontje voor uitschakelen en opnieuw opstarten wel ver genoeg naar beneden vegen (2x misschien)Hansieo schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:35:
Goedendag,
tia
[ Voor 4% gewijzigd door baco101 op 22-03-2022 17:52 . Reden: Aanvulling ]
dank voor de snelle reactie.baco101 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 17:50:
[...]
Van boven naar beneden vegen en dan zie je naast het radertje vd instellingen het icoontje voor uitschakelen en opnieuw opstarten wel ver genoeg naar beneden vegen (2x misschien)
Icon gevonden en daarmee dus geheel Power-off te schakelen.
Hoe nu makkelijk in "pauze" stand (timeout-scherm ?) te zetten.
Staat nu op 5 minuten, maar dit is soms te kort en soms te lang...
Kan dit óók makkelijk? zodat ik 10 minuten kan instellen, en dan een menu-tje of zo om direct naar time-out

10kWp + EV + 2x L/L Wtp en betwijfel of ik na 2027 wel een batt. neem (TvT moet prima zijn, anders neem ik geen risico met deze overheid)
Je kan instellen dat 2x op het scherm tikken het scherm aan & uit gaatHansieo schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 18:21:
[...]
dank voor de snelle reactie.
Icon gevonden en daarmee dus geheel Power-off te schakelen.![]()
![]()
Hoe nu makkelijk in "pauze" stand (timeout-scherm ?) te zetten.
Staat nu op 5 minuten, maar dit is soms te kort en soms te lang...
Kan dit óók makkelijk? zodat ik 10 minuten kan instellen, en dan een menu-tje of zo om direct naar time-outscherm over te gaan?
Instellingen > geavanceerde functies > bewegingen en gebaren
Dat werkt als het goed is alleen op het start en vergrendelscherm.baco101 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 19:33:
[...]
Je kan instellen dat 2x op het scherm tikken het scherm aan & uit gaat
Instellingen > geavanceerde functies > bewegingen en gebaren
Bij mij ook op ruimte vanuit het home screen waar niks staat, bijvoorbeeld tussen de onderste app rij en de verschillende bladen.mike123 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 19:40:
[...]
Dat werkt als het goed is alleen op het start en vergrendelscherm.
Mijn reviews al gezien?
Ben nu bezig met een Samsung Galaxy Tab S7 FE in te stellen voor mijn vrouw en tot mijn verbazing is Samsung Pass niet beschikbaar/compatible met deze tablet???
Samsung Pass komt niet geïnstalleerd en is ook niet te vinden in de Galaxy Store... Wanneer ik via de Samsung website Pass wil installeren krijg ik de melding dat deze tablet in compatible is.
Is dit een bekend iets met de Tab S7 serie?
Pass werkt goed en is gewoon te vinden op haar en mijn andere Android apparaten.
Iemand wellicht nog een idee hoe dit wel werkend te krijgen? Ze heeft 100+ wachtwoorden in Pass staan, hoe moet je die anders allemaal synchroniseren en/of overzetten?
Samsung Pass komt niet geïnstalleerd en is ook niet te vinden in de Galaxy Store... Wanneer ik via de Samsung website Pass wil installeren krijg ik de melding dat deze tablet in compatible is.
Pass werkt goed en is gewoon te vinden op haar en mijn andere Android apparaten.
Iemand wellicht nog een idee hoe dit wel werkend te krijgen? Ze heeft 100+ wachtwoorden in Pass staan, hoe moet je die anders allemaal synchroniseren en/of overzetten?
Bij mij niet. Maar ik gebruik Nova launcher dus dat zal er ook wel mee te maken hebben.PeacekeeperNL schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 20:24:
[...]
Bij mij ook op ruimte vanuit het home screen waar niks staat, bijvoorbeeld tussen de onderste app rij en de verschillende bladen.
Ik heb net even Google gebruikt en kom al 2 vragen op het Samsung forum tegen en als antwoord dat Samsung Pass niet beschikbaar is voor de FE versie. Beiden waren wel antwoorden van december 2021. Dus of er al iets is aangepast, geen idee.Telin schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 22:59:
Ben nu bezig met een Samsung Galaxy Tab S7 FE in te stellen voor mijn vrouw en tot mijn verbazing is Samsung Pass niet beschikbaar/compatible met deze tablet???
Onder instellingen en beveiliging is niks te vinden?
Ergens vraag ik me af of de APK proberen te sideloaden misschien werkt. Link naar download voor de APK.Telin schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 22:59:
Deze op het apparaat zetten, via filebrowser er naartoe navigeren en openen. Wellicht dat dat wel werkt. Maar werk zelf niet met Samsung Pass dus eigenlijk geen idee welke afhankelijkheden het heeft
Mijn reviews al gezien?
Op andere telefoon en tablets staat het wel onder beveiliging, op de FE dus niet...mike123 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 23:23:
[...]
Ik heb net even Google gebruikt en kom al 2 vragen op het Samsung forum tegen en als antwoord dat Samsung Pass niet beschikbaar is voor de FE versie. Beiden waren wel antwoorden van december 2021. Dus of er al iets is aangepast, geen idee.
Even geprobeerd maar werkt niet.PeacekeeperNL schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 05:51:
[...]
Ergens vraag ik me af of de APK proberen te sideloaden misschien werkt. Link naar download voor de APK.
Deze op het apparaat zetten, via filebrowser er naartoe navigeren en openen. Wellicht dat dat wel werkt. Maar werk zelf niet met Samsung Pass dus eigenlijk geen idee welke afhankelijkheden het heeft
Installeerd zonder problemen maar zodra je de app probeerd te open krijg ik gelijk "er is een onbekende fout opgetreden" en dan doet het niks meer.
Misschien ligt het wel aan de biometrische beveiliging (heeft de S7 Fe die wel??) en soms is er een inlog storing...Telin schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 06:39:toon volledige bericht
quote]mike123 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 23:23:
[...]
Ik heb net even Google gebruikt en kom al 2 vragen op het Samsung forum tegen en als antwoord dat Samsung Pass niet beschikbaar is voor de FE versie. Beiden waren wel antwoorden van december 2021. Dus of er al iets is aangepast, geen idee.
[/quote]
Op andere telefoon en tablets staat het wel onder beveiliging, op de FE dus niet...
[...]
Even geprobeerd maar werkt niet.
Installeerd zonder problemen maar zodra je de app probeerd te open krijg ik gelijk "er is een onbekende fout opgetreden" en dan doet het niks meer.
Zou goed kunnen dat het indd daardoor komt.mike123 schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 23:14:
[...]
Bij mij niet. Maar ik gebruik Nova launcher dus dat zal er ook wel mee te maken hebben.
Mijn reviews al gezien?