Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

hstrr schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 18:53:
Ik kom op amazon.nl de Samsung T870N Galaxy Tab S7 128GB Wi-Fi Black+Keyboard over tegen voor 497,32 euro tegen incl BTW. Maar heb mijn twijfels is deze zonder camera, geen pen en andere accu? Ben niet zo heel goed op de hoogte met de technologie. Als ik verder zoek op de website een met de volledige specificaties voor 642.00 euro. Kan iemand mij mededelen wat het verschil is?
Zoekend op die titel inderdaad direct gevonden.

Camera zit er sowieso in de tablet ingebouwd, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Prijs is wel enorm laag voor met een keyboard cover erbij. Lees verder niet of die in- of exclusief S pen is, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat deze inclusief is.

Verkoop is verder door Amazon, dus ook dat zal wel snor zitten. Ik denk dat je er op 1 manier achter gaat komen hoe of wat en dat is bestellen.

Let wel, de cashback die nu geldt is niet geldig via Amazon.nl. Anderzijds ga je m mét cashback ook niet voor deze prijs vinden.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JantjeKoud
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-03 18:13
Toch is het niet moeilijk om verschil te zien.
Er is de Tab S7 en de Tab S7+ (schermgrootte en resolutie verschil)
Tab S7 en Tab S7+ bij Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

JantjeKoud schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 00:37:
Toch is het niet moeilijk om verschil te zien.
Er is de Tab S7 en de Tab S7+ (schermgrootte en resolutie verschil)
Tab S7 en Tab S7+ bij Tweakers
Zoals ik uit het bericht van @hstrr opmaak gaat het om een Tab S7. De ene is met keyboard cover voor 497.32, en de andere zonder voor 642. Er is in geen van deze gevallen sprake van een S7 Plus.

Tussen de S7 en S7 Plus zitten wel meer verschillen dan alleen schermgrootte ;) ook OLED ipv LCD o.a.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hstrr
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-03-2023
PeacekeeperNL schreef op zondag 15 augustus 2021 @ 00:49:
[...]

Zoals ik uit het bericht van @hstrr opmaak gaat het om een Tab S7. De ene is met keyboard cover voor 497.32, en de andere zonder voor 642. Er is in geen van deze gevallen sprake van een S7 Plus.

Tussen de S7 en S7 Plus zitten wel meer verschillen dan alleen schermgrootte ;) ook OLED ipv LCD o.a.
Bedankt voor het meedenken, gaat inderdaad om de S7, wat ook opvallend is dat bij die van 497,32 bijna geen beschrijving is behalve specificatie en bij die van 642.00 euro wel? Kwam ook nog de Lenovo Tab 11 pro tegen heeft wel oled scherm, andere processor geen 120 hz rond 500 euro, maar zoek nog naar bevindingen /ervaring en van deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:55
Voor een zeer schappelijke prijs een Tab S7 Plus 128GB Zwart aangeschaft.
Coolblue 50 euro kassa korting en 150 euro Samsung promotie korting, totaalbedrag 656 euro ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 15-08-2021 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Ik zit nu ook heel erg te twijfellen om deze Tablet te halen.

Mijn Ipad pro is helaas kapot gevallen.

En nu zoek ik een nieuwe.
Mijn ook es gevallen op deze in plaats van een nieuwe ipad pro.

Waarom: heel simpel ik heb de telefoon/oordopjes/watch ook van samsung en het werk allemaal wel lekker samen hoor.

https://www.bol.com/nl/nl...b-zwart/9300000006524724/
Zag deze op bol 729 euro en als je dan nog 150 euro cashback krijgt lijkt me dat een hele goede deal zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Ruudox schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:28:
Ik zit nu ook heel erg te twijfellen om deze Tablet te halen.

Mijn Ipad pro is helaas kapot gevallen.

En nu zoek ik een nieuwe.
Mijn ook es gevallen op deze in plaats van een nieuwe ipad pro.

Waarom: heel simpel ik heb de telefoon/oordopjes/watch ook van samsung en het werk allemaal wel lekker samen hoor.

https://www.bol.com/nl/nl...b-zwart/9300000006524724/
Zag deze op bol 729 euro en als je dan nog 150 euro cashback krijgt lijkt me dat een hele goede deal zo.
Nou weet niet of he dan recht maakt op de promotie korting, je koopt hem wel bij Bol,
maar van Priwolar , deze staat niet in de lijst met promotie verkooppunten !

Zal eerst maar eens goed informeren of je gebruik kunt maken van de 150 euro promotie korting....

[ Voor 6% gewijzigd door Albert020 op 16-08-2021 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Nu online
Albert020 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:15:
[...]

Nou weet niet of he dan recht maakt op de promotie korting, je koopt hem wel bij Bol,
maar van Priwolar , deze staat niet in de lijst met promotie verkooppunten !

Zal eerst maar eens goed informeren of je gebruik kunt maken van de 150 euro promotie korting....
Owja, ik zie het een externe verkoper, bedankt.
Ik ga het even navragen anders bij die van bol zelf maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Je moet m echt daadwerkelijk bij bol kopen voor de cashback. Via een partnersite gaat de vlag niet op helaas.

Heb zelf met korting bij Samsung zelf besteld, via mijn creditcard kreeg ik daar korting.

Edit, de S7+ is met die 'deal' 813 euro excl cashback.

[ Voor 12% gewijzigd door PeacekeeperNL op 16-08-2021 14:03 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
  • Nu online
PeacekeeperNL schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:01:
Je moet m echt daadwerkelijk bij bol kopen voor de cashback. Via een partnersite gaat de vlag niet op helaas.

Heb zelf met korting bij Samsung zelf besteld, via mijn creditcard kreeg ik daar korting.

Edit, de S7+ is met die 'deal' 813 euro excl cashback.
Dat klinkt interesant. Ik ga eens kijken of mijn CC er ook koriting op heeft (MC).

Bedankt voor de tips allemaal. Als het goed is komt vandaag mijn Tab S7+ binnen.
Zal hem dan eens vergelijken met de (kapotte)ipad pro 11"

[ Voor 13% gewijzigd door Ruudox op 17-08-2021 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eblackadder1967
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-04 17:18
Hallo, ik heb de Galaxy Tab 7 Plus. Nu heb ik een kabel gekocht om van een usb 3.0 disk naar usb C te connecten. Als ik hem op mijn huawei telefoon aansluit ziet hij mijn bestanden maar als ik hem op mijn tablet aansluit kan ik nergens de inhoud zien. Ik heb ontwikkelaars opties ontgrendelde en bij algemene USB opties staat hij op data overdracht. Maar als ik nu een externe harddisk aansluit dan krijg ik de melding Ändroid System - Android apparaat wordt opgeladen. Ga ik dan naar "meer opties" dan krijg ik twee dingen te zien:
1. Verbonden apparaat
2. Deze Telefoon

Bij "deze telefoon" staan nog eens 5 opties. Daar staat aangevinkt de optie Data Overdracht. Maar ik kan niks veranderen. Schijnbaar zijn die opties voor de optie "Deze Telefoon" Als ik de optie "Deze Telefoon"wil selecteren krijg ik de melding "kan niet overschakelen"

Iemand een idee wat ik fout doe?
Alvast vriendelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

eblackadder1967 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:11:
Hallo, ik heb de Galaxy Tab 7 Plus. Nu heb ik een kabel gekocht om van een usb 3.0 disk naar usb C te connecten. Als ik hem op mijn huawei telefoon aansluit ziet hij mijn bestanden maar als ik hem op mijn tablet aansluit kan ik nergens de inhoud zien. Ik heb ontwikkelaars opties ontgrendelde en bij algemene USB opties staat hij op data overdracht. Maar als ik nu een externe harddisk aansluit dan krijg ik de melding Ändroid System - Android apparaat wordt opgeladen. Ga ik dan naar "meer opties" dan krijg ik twee dingen te zien:
1. Verbonden apparaat
2. Deze Telefoon

Bij "deze telefoon" staan nog eens 5 opties. Daar staat aangevinkt de optie Data Overdracht. Maar ik kan niks veranderen. Schijnbaar zijn die opties voor de optie "Deze Telefoon" Als ik de optie "Deze Telefoon"wil selecteren krijg ik de melding "kan niet overschakelen"

Iemand een idee wat ik fout doe?
Alvast vriendelijk bedankt!
Durf ik je (nog) niet te zeggen. Ik zal vrijdag als ik weer op mijn werk ben eens even testen anders, kijken hoe of wat.

Eerst dacht ik wellicht door het bestandssysteem van de schijf (NTFS schat ik even). ExFAT is voor Android dan prettiger. Maar aangezien het schijfje het met je Huawei wel doet zal dat niet het probleem zijn vermoed ik.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eblackadder1967
PeacekeeperNL schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 15:20:
[...]

Durf ik je (nog) niet te zeggen. Ik zal vrijdag als ik weer op mijn werk ben eens even testen anders, kijken hoe of wat.

Eerst dacht ik wellicht door het bestandssysteem van de schijf (NTFS schat ik even). ExFAT is voor Android dan prettiger. Maar aangezien het schijfje het met je Huawei wel doet zal dat niet het probleem zijn vermoed ik.
Super en alvast bedankt! De schijf is inderdaad NTFS. Ik krijg op een gegeven moment wel de vraag of ik de Toshiba schijf wel formatteren omdat er problemen zijn, maar dit geeft hij ook aan bij 2 andere schijven. Als ik de schijf connect vroeg hij wel of File Commander standaard de schijf mag openen. Maar als je dan in File Commander bent dan ziet die de harddisk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

eblackadder1967 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 18:32:
[...]

Super en alvast bedankt! De schijf is inderdaad NTFS. Ik krijg op een gegeven moment wel de vraag of ik de Toshiba schijf wel formatteren omdat er problemen zijn, maar dit geeft hij ook aan bij 2 andere schijven. Als ik de schijf connect vroeg hij wel of File Commander standaard de schijf mag openen. Maar als je dan in File Commander bent dan ziet die de harddisk niet.
Weet niet of je een schijf hebt die je kan formatteren, dus waar je geen data op hebt staan? Dan kan je eventueel proberen deze ExFAT te formatteren en dan nog eens te proberen.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ruudox
  • Nu online
oke heb de tablet nu sinds een dag als vervanging van de ipad pro.
De 1e min en pluspunten wat mij opvalt is"

+ scherm is wat mooier dan de ipad 11"
+ dex maakt het voor mij toch net wat meer een laptop vervanger
+ de meegeleverde pen
+ android, hoef ik niet meer mijn apps 2 keer aan te schaffen.

snelheid merk ik geen verschil in gebruik

- het toetsenbord ik heb nu het samsung toetsenbord en en vergelijking met het magic keyboard is het echt een wereld van verschil.
- de magneten mogen wel iets sterken.

mensen nog tips voor leuke apps of leuke accecoires bij de tab s7+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:22
eblackadder1967 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 18:32:
[...]

Het filmpje waarvan ik hieronder even de link plaats heb je niks aan, sorry. Maar daar hebben ze ook een externe hdd, geformatteerd als NTFs en die word ook niet gelezen. Alleen maar de keus om te formatteren.
Dit is wel op een Tab S6.
https://youtu.be/wpzOfKCQAuU

Maar met Total Commander en een plugin zou het misschien ook kunnen werken.
https://techpp.com/2015/0...ndroid-with-without-root/

Heb het niet zelf geprobeerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

mike123 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:53:
[...]

<.....>

Zal ik anders ook vrijdag testen ;)

Mijn reviews al gezien?

• eblackadder1967
mike123 schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 21:53:
[...]

Het filmpje waarvan ik hieronder even de link plaats heb je niks aan, sorry. Maar daar hebben ze ook een externe hdd, geformatteerd als NTFs en die word ook niet gelezen. Alleen maar de keus om te formatteren.
Dit is wel op een Tab S6.
https://youtu.be/wpzOfKCQAuU

Ik ga het morgen ook proberen! Bedankt voor de tip!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eblackadder1967
PeacekeeperNL schreef op woensdag 18 augustus 2021 @ 18:34:
[...]

Weet niet of je een schijf hebt die je kan formatteren, dus waar je geen data op hebt staan? Dan kan je eventueel proberen deze ExFAT te formatteren en dan nog eens te proberen.
Volgens mij heb ik nog een 1tb schijf liggen. Ga ik morgen zoeken en zien of dat werkt. Bedankt voor de suggestie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eblackadder1967
Met Total Commander en die plugin werkt het inderdaad! Nogmaals bedankt voor de tip @Mike123!

Het rare is dat ik nog wel steeds een melding krijg dat er problemen zijn met mijn HD en dat die geformarteerd moet worden. Schijnbaar vindt die Samsung NTFS drives niet zo fijn. Wel raar dan weer dat mijn Huawei er geen problemen mee heeft. Maar dat is volgens mij een bewerkte versie van Android?

[ Voor 61% gewijzigd door eblackadder1967 op 19-08-2021 13:43 ]

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:42
Wie kan ik bij maken met deze case? https://www.belsimpel.nl/...amsung-galaxy-tab-s7-plus

Prijs komen we wel uit nieuw in verpakking graag DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
VisionMaster schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 22:47:
Ik heb een Spigen Rugged Armor Pro voor mijn Tab S7+. Erg goede stevige rubber rand rondom. Ik vind de bescherming van de pen voldoende, maar ik heb er voor het reizen nog een extra neopreen sleeve bijgekocht. In mijn tas kan het wellicht nog ergens langs haken of zo en ik ben risico mijdend. Ik wilde liever deze dan een originele ivm de betere bescherming. Er is ook een Tough Armor Pro met een kickstand, maar dan heb je qua scherm niet een flipcover er overheen.

Ik had de flipcover van de Armor Pro bij het grote scharnier iets minder floppy verwacht, maar ik denk dat dit een van de betere covers is. Dus overall tevreden.
@VisionMaster Heb deze case ook binnen! Geweldig mooi en stevig en niet lomp. Daar gaat niet zeker niet uit vallen! Aanrader _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Het antwoord hadden we al, maar ik heb vandaag het nodige getest:

Met USB-HDD:
- exFAT geformatteerd met een Micro-B -> USB-C kabel: werkt geheel niet
- exFAT geformatteerd met een Micro-B -> USB-A kabel en verbonden middels OTG-koppelstuk: werkt direct
- NTFS geformatteerd met een Micro-B -> USB-C kabel: werkt geheel niet
- NTFS geformatteerd met een Micro-B -> USB-A kabel en verbonden middels OTG-koppelstuk: werkt via Total Commander for Android met één van de beschikbare plugins.

Van de plugins gebruikte ik eerst de Paragon USB on-the-go plugin. Deze werkt op zich prima, maar voor het 'mounten' van een schijf dien je dan eerst 10 seconden te wachten, tenzij je voor de betaalde versie gaat. Heb niet super opgelet daarin, maar volgens mij zag ik dat deze 9.99 kost... Dat is mij wat te gortig.

Daarna de USB Stick Plugin gebruikt (30-dagen trial) (betaalde versie, 0.59 eurocent). Ik heb de betaalde versie gebruikt, deze werkte direct en zonder problemen en laat ik er zeker op staan (ook al verwacht ik zelden tot nooit een extern schijfje te gebruiken).

Met USB-SSD overigens geen verschil gemerkt ten opzichte van USB-HDD buiten dat het lezen en schrijven vlotter gaat, wat logisch is.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
PeacekeeperNL schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:32:
Het antwoord hadden we al, maar ik heb vandaag het nodige getest:

Met USB-HDD:
- exFAT geformatteerd met een Micro-B -> USB-C kabel: werkt geheel niet
- exFAT geformatteerd met een Micro-B -> USB-A kabel en verbonden middels OTG-koppelstuk: werkt direct
- NTFS geformatteerd met een Micro-B -> USB-C kabel: werkt geheel niet
- NTFS geformatteerd met een Micro-B -> USB-A kabel en verbonden middels OTG-koppelstuk: werkt via Total Commander for Android met één van de beschikbare plugins.

Van de plugins gebruikte ik eerst de Paragon USB on-the-go plugin. Deze werkt op zich prima, maar voor het 'mounten' van een schijf dien je dan eerst 10 seconden te wachten, tenzij je voor de betaalde versie gaat. Heb niet super opgelet daarin, maar volgens mij zag ik dat deze 9.99 kost... Dat is mij wat te gortig.

Daarna de USB Stick Plugin gebruikt (30-dagen trial) (betaalde versie, 0.59 eurocent). Ik heb de betaalde versie gebruikt, deze werkte direct en zonder problemen en laat ik er zeker op staan (ook al verwacht ik zelden tot nooit een extern schijfje te gebruiken).

Met USB-SSD overigens geen verschil gemerkt ten opzichte van USB-HDD buiten dat het lezen en schrijven vlotter gaat, wat logisch is.
Dank je voor het testen.
En je hebt voor het gebruik van een externe HDD dus altijd de OTG verloopstekker nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

mike123 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 21:14:
[...]

Dank je voor het testen.
En je hebt voor het gebruik van een externe HDD dus altijd de OTG verloopstekker nodig.
Geen probleem, ik vond m wel interessant. Wellicht ga ik dit ook nog in mijn aanstaande review gebruiken.

Heb overigens geen USB-C usb-stick gepoogd, helaas hebben we die niet bij ons op de zaak ;) ik kan me inbeelden dat dat dan weer wel werkt.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
PeacekeeperNL schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 21:35:
[...]

Geen probleem, ik vond m wel interessant. Wellicht ga ik dit ook nog in mijn aanstaande review gebruiken.

Heb overigens geen USB-C usb-stick gepoogd, helaas hebben we die niet bij ons op de zaak ;) ik kan me inbeelden dat dat dan weer wel werkt.
Zojuist een USB-C usb stick getest. Deze word direct gevonden en is ook meteen te benaderen via
"Mijn bestanden".
Bestanden zoals pdf zijn ook probleemloos te openen.
Heb een Sandisk usb 3, 32 GB, FAT 32 met USB-A en USB-C stekker gebruikt. (2 stekkers in 1 apparaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

mike123 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 22:42:
[...]

Zojuist een USB-C usb stick getest. Deze word direct gevonden en is ook meteen te benaderen via
"Mijn bestanden".
Bestanden zoals pdf zijn ook probleemloos te openen.
Heb een Sandisk usb 3, 32 GB, met USB-A en USB-C stekker gebruikt.
Nice, mooi, weten we dat ook weer ;) enerzijds had ik niet anders verwacht, anderzijds zit ik dan te denken... Wat is het verschil? :?

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
PeacekeeperNL schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 22:49:
[...]

Nice, mooi, weten we dat ook weer ;) enerzijds had ik niet anders verwacht, anderzijds zit ik dan te denken... Wat is het verschil? :?
USB stick is wel FAT 32. (andere post aangepast)

[ Voor 3% gewijzigd door mike123 op 20-08-2021 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eblackadder1967
mike123 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 21:14:
[...]

Dank je voor het testen.
Ik heb een Micro B - USB-C kabel gebruikt zonder OTG tussenstuk en in combinatie met Total Commander en plugin werkte het bij mij prima.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vaevictis_
Heb net wat samsung bloatware eraf gegooid met adb. Wie heeft er nog aanvullingen op deze lijst?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.bixby.wakeup
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.bixby.service
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.bixby.agent
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.systemui.bixby2
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.settings.bixby
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.bixbyvision.framework
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.bixby.agent.dummy
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.samsungpassautofill
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.samsungpass
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.camera.sticker.stamp.preload
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.stickercenter
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.stickerplugin
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.camera.sticker.facearframe.preload
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.camera.sticker.facearexpression.preload
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.camera.sticker.facear.preload
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.email.provider
adb shell pm uninstall --user 0 com.wsomacp
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.drivelink.stub
adb shell pm uninstall --user 0 flipboard.boxer.app 
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.da.daagent
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.service.livedrawing
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.aremoji
adb shell pm uninstall --user 0 com.sec.android.mimage.avatarstickers
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.emojiupdater
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.watchmanagerstub
adb shell pm uninstall --user 0 com.android.providers.partnerbookmarks
adb shell pm uninstall --user 0 com.sec.android.app.sbrowser
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.hmt.vrsvc
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.vrsetupwizardstub
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.hmt.vrshell
adb shell pm uninstall --user 0 com.google.vr.vrcore
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.kidsinstaller
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.camera.sticker.facearavatar.preload
adb shell pm uninstall --user 0 com.cnn.mobile.android.phone.edgepanel
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.service.peoplestripe
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.sbrowseredge 
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.appsedge
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.arzone
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.spage
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.livestickers
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.calenda
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.calendar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Vaevictis_ schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 18:54:
Heb net wat samsung bloatware eraf gegooid met adb. Wie heeft er nog aanvullingen op deze lijst?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.bixby.wakeup
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.bixby.service
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.bixby.agent
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.systemui.bixby2
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.settings.bixby
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.bixbyvision.framework
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.bixby.agent.dummy
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.samsungpassautofill
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.samsungpass
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.camera.sticker.stamp.preload
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.stickercenter
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.stickerplugin
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.camera.sticker.facearframe.preload
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.camera.sticker.facearexpression.preload
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.camera.sticker.facear.preload
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.email.provider
adb shell pm uninstall --user 0 com.wsomacp
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.drivelink.stub
adb shell pm uninstall --user 0 flipboard.boxer.app 
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.da.daagent
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.service.livedrawing
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.aremoji
adb shell pm uninstall --user 0 com.sec.android.mimage.avatarstickers
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.emojiupdater
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.watchmanagerstub
adb shell pm uninstall --user 0 com.android.providers.partnerbookmarks
adb shell pm uninstall --user 0 com.sec.android.app.sbrowser
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.hmt.vrsvc
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.vrsetupwizardstub
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.hmt.vrshell
adb shell pm uninstall --user 0 com.google.vr.vrcore
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.kidsinstaller
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.camera.sticker.facearavatar.preload
adb shell pm uninstall --user 0 com.cnn.mobile.android.phone.edgepanel
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.service.peoplestripe
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.sbrowseredge 
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.appsedge
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.arzone
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.app.spage
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.livestickers
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.calenda
adb shell pm uninstall --user 0 com.samsung.android.calendar
Als je de lijst van internet hebt, XDA-developers bijv, verwacht ik dat ie redelijk compleet is :)

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
PeacekeeperNL schreef op zaterdag 21 augustus 2021 @ 19:17:
[...]

Als je de lijst van internet hebt, XDA-developers bijv, verwacht ik dat ie redelijk compleet is :)
Nee ik heb zelf een selectie gemaakt. Ik kon niet alles achterhalen, ik zal eens zoeken op XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
Weet iemand de gouden combinatie om de tablet als 2e scherm te gebruiken met een USB-C kabel?

Via reddit gevonden dat de tab S7 geen thunderbolt 3 support heeft dus display gaat niet werken met kabel. Jammer!

Met Miracast krijg ik het niet voor elkaar in Windows 10 (en 11) om de Tablet als tweede scherm te vinden. Tussen androids onderling werkt het wel? Allemaal op zelfde Wifi netwerk.

[ Voor 105% gewijzigd door Vaevictis_ op 22-08-2021 17:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
Je zou het programma Duet Display kunnen proberen. Of even kijken of je daar wat over kan vinden.
Windows versie is gratis maar voor Android kost het 10,99. Kan met een kabel en via wifi gebruikt worden.
Gebruik het zelf niet maar heb net even gezocht of er iets is.
Iets wat gratis is heb ik zo niet kunnen vinden.
https://www.duetdisplay.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:19
Ik gebruik Duet display en ben er zeker wel over te spreken. Niet goedkoop maar het werkt wel, en redelijk vlot.

Leuke is dat je ook je pen kan gebruiken als input op je tablet.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
mike123 schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:14:
Je zou het programma Duet Display kunnen proberen. Of even kijken of je daar wat over kan vinden.
Windows versie is gratis maar voor Android kost het 10,99. Kan met een kabel en via wifi gebruikt worden.
Gebruik het zelf niet maar heb net even gezocht of er iets is.
Iets wat gratis is heb ik zo niet kunnen vinden.
https://www.duetdisplay.com/
Ja ik doen, blijkt dat AMD dus geen miracast ondersteund (of driver is stuk) want ik zie in Windows dat er geen ondersteuning is terwijl dxdiag dat wel aangeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
devilkin schreef op zondag 22 augustus 2021 @ 17:27:
Ik gebruik Duet display en ben er zeker wel over te spreken. Niet goedkoop maar het werkt wel, en redelijk vlot.

Leuke is dat je ook je pen kan gebruiken als input op je tablet.
Zou je je pen ook kunnen gebruiken als input voor bv Photoshop? Of als input op je pc scherm?
Of werkt dat dan alleen maar als je Photoshop naar je tablet stuurt als 2e scherm en daar dan je pen in gebruikt.
Of ieder ander foto bewerkingsprogramma.
Werkt het bv ook als 3e scherm? Ik heb al een 24"en 22" in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Ik gebruik het puur op dat scherm. Als je deukgevoeligheid wilt moet je wel het duurdere abonnement nemen, ikzelf heb die nood niet.

Hier hangt die aan een laptop met 2 andere externe schermen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Dank je wel. Weet ik in elk geval dat het met meerdere schermen werkt.
Ga wel eens even kijken of er op YT nog wat info staat.

• Oeroeg
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-05 02:56
Voor een industriële toepassing overweeg ik een tab s7 aan te schaffen. Het is voor deze toepassing van belang dat ik als appontwikkelaar beide camera's aan de achterkant separaat kan gebruiken. Of dit kan is afhankelijk van hoe Samsung de Camera2-api geïmplementeerd heeft. Ik kan alleen een bericht vinden dat de tab s6 het vanaf one UI 2.5 zou moeten gaan ondersteunen, maar dat wordt niet bevestigd.

Zou een medetweaker zo vriendelijk willen zijn om even deze app te draaien en mij te vertellen hoeveel camera's er gevonden worden?

[ Voor 3% gewijzigd door Oeroeg op 26-08-2021 02:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-05 10:03
Oeroeg schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 02:42:
Voor een industriële toepassing overweeg ik een tab s7 aan te schaffen. Het is voor deze toepassing van belang dat ik als appontwikkelaar beide camera's aan de achterkant separaat kan gebruiken. Of dit kan is afhankelijk van hoe Samsung de Camera2-api geïmplementeerd heeft. Ik kan alleen een bericht vinden dat de tab s6 het vanaf one UI 2.5 zou moeten gaan ondersteunen, maar dat wordt niet bevestigd.

Zou een medetweaker zo vriendelijk willen zijn om even deze app te draaien en mij te vertellen hoeveel camera's er gevonden worden?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5-RdEUlLWlR-aBpAYLcyZwMTrOk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/59yI9OjnQ54fUw4xAuRUJFNJ.jpg?f=user_large

4 stuks dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
Je hebt er niet om gevraagd maar op een Tab S7+ (SM-T970) worden er ook 4 gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oeroeg
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-05 02:56
Dank! Interessant wel, ik tel er in de specificaties maar drie. Eén voor, twee achter. Ben benieuwd wat de vierde camera stream dan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-05 10:03
@Oeroeg hij rapporteert (volgens de tabjes) 2 back camera's en 2 front-camera's. Voor zover ik weet zit er inderdaad maar 1 front-camera op, dus wat die stream doet is me niet echt duidelijk.

In de camera-app heb je voor de front-camera wel een selfie-modus voor 1 persoon en een aparte modus voor meerdere personen, waarbij de FOV groter lijkt te worden bij meer personen, maar dat zou software trickery moeten zijn. Misschien hebben ze dat in de kernel gebakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-05 22:26
Heeft iemand ervaring met het volgende? Ik gebruik Smart Launcher als launcher, waar ik tevreden mee ben. Dat werkte prima, totdat ik de navigatie instelde op gebaren (ik zie daardoor de knoppen niet meer onder het scherm en moet in plaats daarvan gewoon van onder of aan de zijkanten swipen). Sindsdien opent hij elke keer de Samsung launcher als ik swipe om naar het hoofdscherm te gaan.

Ik heb het ook weer even teruggezet naar de knoppen: dan werkt het weer gewoon zoals het moet. Het lijkt dus ergens in de gebaren te zitten, iemand die dit ook had en er een oplossing voor heeft gevonden? Op internet heb ik al even gekeken maar kan ik niets vinden op dit probleem (in alle eerlijkheid is het ook wat moeilijk zoeken).

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Ik gebruik zelf Nova Launcher en heb geen problemen.
Ik heb gezocht op het www en er zijn meer mensen met jou probleem. Ook op telefoons van andere merken.
Iemand heeft wel Smart Launcher als default ingesteld en daarna meteen de telefoon herstart en heeft geen problemen meer. Eventueel cache legen. Anderen hebben nog steeds problemen.
Ik heb gezocht op "Smart Launcher default". Eventueel "not" toevoegen aan zoekterm veranderd wel iets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albert020
Net mail van Samsung ontvangen dat de 150 euro cash back deze week op mijn rekening ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Albert020 op 16-09-2021 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Albert020 schreef op woensdag 15 september 2021 @ 12:56:
Net mail van Samsung ontvangen dat de 150 euro cash back deze week op mijn rekening staat 😉
Mooi, heeft een tijd mogen duren... Ik zit nog steeds te wachten op mijn Buds Pro. Hoop dat ze deze snel leveren, zijn inmiddels halverwege september...

Mijn reviews al gezien?

• Albert020
PeacekeeperNL schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:07:
[...]

Mooi, heeft een tijd mogen duren... Ik zit nog steeds te wachten op mijn Buds Pro. Hoop dat ze deze snel leveren, zijn inmiddels halverwege september...
Het stond vandaag op me rekening, _/-\o_ voor Samsung _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
  • Laatst online: 05-05 09:58
Nieuwe update beschikbaar met alle vernieuwingen van one ui 3.1.1. , jammer dat de 5G versie geen sim card manager heeft gekregen voor multi-sim.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jVYp-FRy7tt6qec_t2NAwBdIyBo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e58RqLxWKIff99ARtkE4pZVy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 73% gewijzigd door blue13x op 16-09-2021 15:38 ]

• Albert020
blue13x schreef op donderdag 16 september 2021 @ 15:28:
Nieuwe update beschikbaar met alle vernieuwingen van one ui 3.1.1. , jammer dat de 5G versie geen sim card manager heeft gekregen voor multi-sim.

[Afbeelding]
Komt hier nog niks binnen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Had em net binnen, ongeveer 1.3GB

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Op mijn T870 (Tab S7) is die nog niet uit. Kijkend op Sammobile lijkt dit ook wel te kloppen.

Mijn reviews al gezien?

• preske
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-02 10:03
Ik weet dat het technisch gezien geen S7 of S7+ is, maar weet iemand of de S7 FE de opvolger is van de S6 lite? De S7 FE is 12.4 inch groot en komt met een pen, wat een enorm verschil is tegenover de vorige generatie. plus de prijs is véél duurder. Het lijkt me dus gewoon een apart model te zijn, naast de Lite lijn.

Ik heb tijdens het googlen ook vermeldingen over een S7 Lite gevonden in India, en die specs liggen meer in lijn met wat een echte S6 Lite opvolger is.

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Zojuist krijg ook ik (in Oostenrijk) de update binnen, build T870XXU2BUI1, voor de gewone Tab S7 dus (SM-T870), inhoudelijk verder gelijk aan die @blue13x had.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:25
Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe tablet, denken jullie dat het nog waard is om de 7+ nog aan te schaffen? Hij is al 1 jaar geleden uitgekomen, ik ben er nog niet achter hoe lang hij nog ondersteuning krijgt van Samsung, met name security patches.

Draait hij nog alles vlotjes?

[ Voor 6% gewijzigd door baco101 op 24-09-2021 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

baco101 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:19:
Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe tablet, denken jullie dat het nog waard is om de 7+ nog aan te schaffen? Hij is al 1 jaar geleden uitgekomen, ik ben er nog niet achter hoe lang hij nog ondersteuning krijgt van Samsung, met name security patches.

Mijn S7 draait alles nog vlotjes. Ik denk dat ie nog 2 jaar volle ondersteuning krijgt en 3 jaar security patches maar weet het niet geheel zeker.

Mijn reviews al gezien?

• Robbynho
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-03 13:50
Vinden jullie het nog de moeite een tablet aan te schaffen?
Ik las verschillende artikels, opinies, cijfers dat tablets minder en minder verkocht/gebruikt worden...
Hoe staan julie hier tegenover?

Ik heb momenteel geen tablet meer in bezit, maar had gedacht om ééntje aan te schaffen om te gebruiken als 'huis'tablet (domotica, audio, chromecast, ...). Nu twijfel ik om dit te doen, aangezien ook alles kan met de nieuwere smartphones met steeds groter wordende schermen.

• devilkin
Dit is zo persoonlijk.

Zelf heb ik smartphone, tablet, laptop, desktop. Elk heeft z'n eigen usecases. Bij mij is dit bvb krant/RSS feeds lezen, muziek bewerken (partituren), nota's nemen, uittekenen schema's, media consumption. Zaken die niet werken op een smartphone (te klein) of een laptop (keyboard zit in de weg). Ik zou nog meer voordeel zien in een hybrid systeem (all-in-one laptop/tablet) maar die wegen meestal een ton.

• Ruudox
  • Nu online
Inderdaad. Ik heb zelf nu thuis een desktop Tablet s7+ met keyboard (dit is echt een must voor mij) en een telefoon

De tablet met keyboard vervangt hier voor thuisgebruik 100% mijn laptop. En de synchronisatie met de galaxy S21U en mijn desktop(windows 11) is ook zo heerlijk he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-12-2024
Ik ben me aan het verdiepen in een tablet voor hoofdzakelijk multimedia, wat licht werk en gaming.

Nu zit ik te twijfelen tussen de tab S7 en S7 FE, de FE is goed genoeg voor het hetgeen wat ik er mee doe, maar ik twijfel over de grootte.

Ik zal hem waarschijnlijk veel op de bank en bed gebruiken, om bijv. even te Netflixen.

Iemand die ervaring heeft met beide (of S7+) en kan aangeven of het verschil idd zo groot is als het lijkt en of de FE nog een beetje handzaam is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Master Jeff
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03 08:36
Iemand die ervaring heeft met beide (of S7+) en kan aangeven of het verschil idd zo groot is als het lijkt en of de FE nog een beetje handzaam is?
Ik heb sinds 3 weken de S7 FE en heb geen er geen spijt van. Vanuit de reviews op Youtube kreeg ik de neiging om voor de S7+ te gaan, maar het prijsverschil met de FE was te groot. Zeker gezien met de gratis cover via Samsung.

Formaat is erg fijn en gebruik de tablet voor werk aantekeningen, lezen van publicaties en vaktechniek. Het is zeer prettig werken met de S-Pen en van inputlag is nauwelijks sprake. Het lcdscherm is retestrak en had ik niet verwacht. Prima kleuren en voldoende zwart alsmede contrast.

Ik heb gekozen voor de 128gb vanwege de 6gb ram werkgeheugen. Alles werkt en scrolt soepel. Netflix idem dito goed, al gebruik ik de FE om door de bibliotheek te scrollen en iets uit te zoeken. Dat werkt zoveel sneller en fijner dan op een 65 G1 van LG. Onbegrijpelijk dat ze in dergelijke dure tv's zulke brakke processors stoppen.

Tot slot accuduur is meer dan uitstekend en doe met gemak 2 dagen productief werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-05 01:18

burgt

Starbass

hier nog steeds super tevreden over de S7+, zou hem zo weer kopen. wordt dagelijks vaak gebruikt door het hele gezin.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-04 22:40

VisionMaster

Security!

baco101 schreef op vrijdag 24 september 2021 @ 10:19:

Ik heb mijn S7+ slechts een 2 maanden terug gekocht. Werkt met de laatste update erop als racewagen. Love it.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
VisionMaster schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 11:17:
[...]

Ik heb mijn S7+ slechts een 2 maanden terug gekocht. Werkt met de laatste update erop als racewagen. Love it.
Ik heb hem besteld ik hoop hem morgen te ontvangen, na eerst een exemplaar te hebben ontvangen met een gebroken scherm 😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-04 22:40

VisionMaster

Security!

baco101 schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 18:26:
[...]

Ik heb hem besteld ik hoop hem morgen te ontvangen, na eerst een exemplaar te hebben ontvangen met een gebroken scherm 😡
Dan is de vorige flink gestuiterd. Het is geen slap of zwak ding.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

VisionMaster schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:28:
[...]

Dan is de vorige flink gestuiterd. Het is geen slap of zwak ding.
En over het algemeen zit het best goed verpakt, zelfs in de originele doos.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
PeacekeeperNL schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:29:
[...]

En over het algemeen zit het best goed verpakt, zelfs in de originele doos.
Ik had hem bij Amazon Spanje besteld (hadden een leuke aanbieding) besteld en hij was verpakt in een envelop, nu maar besteld bij Samsung zelf.

Net bericht gekregen dat hij morgen bezorgd gaat worden.

Vandaag mijn s7+ gekregen, je kan batterij beschermen aanzetten zodat hij maar tot 85% oplaadt hebben jullie dat ingeschakeld?

[ Voor 13% gewijzigd door baco101 op 04-10-2021 21:04 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-05 23:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yvqb8UtPfCRCcorWV9x9h997Hxg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ScFAhG6aGg2MdKRVxNB3TEic.jpg?f=user_large

Zou mijn s7+ niet ook 4k moeten kunnen? De tv is dat uiteraard wel. Maar verdenk de usb c hub dat die toch geen 4k door geeft (ook al zegt de website van wel )

Iemand hier 4k kunnen selecteren?

*edit*
dex kan blijkbaar geen 4k. Is er een mogelijkheid om de tablet wel 4k te laten weergeven?

[ Voor 10% gewijzigd door RemcoINC08 op 05-10-2021 13:36 ]

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
Heeft iemand apart samsung care+ op zijn tab s7+ afgesloten?
Heb je daarvoor nou 99 euro of 149 euro betaald?

Als ik het namelijk via de members app op mijn Tab zelf doe is het 149 euro terwijl in de prijslijst op de website 99 euro staat .... en ook op de Samsung website bij het invullen van het imei nummer kost het 149 euro ...

word ik nou voor 50 euro getild ???
https://www.samsung.com/nl/offer/samsung-care-plus/

[ Voor 6% gewijzigd door danda op 05-10-2021 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Gebruikt er iemand bixby routines, zo ja nog tips?

Ik heb zelf als probeersel een routine gemaakt dat bij YouTube het scherm naar 60 hz gaat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• devilkin
Net nieuwe update binnen, niet veel speciaals zo te zien.

https://doc.samsungmobile.com/SM-T970/EUX/doc.html

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZJeJoRHVqgk6zSUM3AwfMXaWzYs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hQtx4VLufaErs2Y3IiKxV3IC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• danda
baco101 schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 11:18:
Gebruikt er iemand bixby routines, zo ja nog tips?

Ik heb zelf als probeersel een routine gemaakt dat bij YouTube het scherm naar 60 hz gaat
Google assistant ipv bixby met de zijtoets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1022589

Is het mogelijk om de tab s7 lte/5g te gebruiken als gsm telefoon? Zonder andere apparaten gewoon sms-en en telefoneren met de sim card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Anoniem: 1022589 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 17:15:
Is het mogelijk om de tab s7 lte/5g te gebruiken als gsm telefoon? Zonder andere apparaten gewoon sms-en en telefoneren met de sim card?
Als het goed is, en heb zelf geen LTE device dus weet het niet zeker, maar als het goed is niet met stock ROM. Hij identificeert sws als een tablet op het netwerk.
8)7
I stand corrected ;) zie volgende post :)

[ Voor 6% gewijzigd door PeacekeeperNL op 26-10-2021 21:01 ]

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Anoniem: 1022589 schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 17:15:
Ja...ik heb de 5G versie...bellen, sms en whatsapp. In feite een enorme telefoon. Alleen jammer geen support voor esim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
Dat dacht ik ook, maar volgens coolblue kan het en volgens belsimpel ook.

https://www.belsimpel.nl/...icks/contacten-overzetten

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1022589

blue13x schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:35:
[...]

Ja...ik heb de 5G versie...bellen, sms en whatsapp. In feite een enorme telefoon. Alleen jammer geen support voor esim.
Geweldig. Jammer dat er geen kleine TAB S7 bestaat overigens en ook helaas de audiojack zit er niet op. Wordt em niet. Kijk nu naar Tab Active3..

Ik zie tablets eigenlijk nooit zitten want het blijft geklooi met gewissel tussen telefoon en tablet, maar als er gebeld kan worden met een wat kleinere tablet dat zou fantastisch zijn.

TAB S8 mini ?? hehe

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 1022589 op 26-10-2021 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brotuck
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12:23
Je kan ook met een wifi tab bellen dacht ik zolang je de koppeling met de samsung telefoon maar instelt. Dan kan je met de tab op stap

Just here for the fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
Heb vandaag de Tab S7 ontvangen via bol.com, welke is verzonden via telefoon-winkel.

Nu lijkt het zo dat de zegel verbroken is geweest, niet doorgesneden maar wel opnieuw geplakt.

Wat me verder opvalt is dat op YouTube filmpjes er een doorzichtige sticker te zien is en bij mij een witte met tekst. Hoe was dit bij jullie?

Daarnaast zit er een sticker over de SKU, barcodes etc. op de zijkant.

Hoe denken jullie hierover, zal hij geopend zijn geweest?

Zie de volgende link voor de foto's: https://photos.app.goo.gl/NHTgfs5aJTUxXW3Q7

[ Voor 10% gewijzigd door mb1234 op 28-10-2021 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
mb1234 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:39:
Heb vandaag de Tab S7 ontvangen via bol.com, welke is verzonden via telefoon-winkel.

Nu lijkt het zo dat de zegel verbroken is geweest, niet doorgesneden maar wel opnieuw geplakt.

Wat me verder opvalt is dat op YouTube filmpjes er een doorzichtige sticker te zien is en bij mij een witte met tekst. Hoe was dit bij jullie?

Daarnaast zit er een sticker over de SKU, barcodes etc. op de zijkant.

Hoe denken jullie hierover, zal hij geopend zijn geweest?

Zie de volgende link voor de foto's: https://photos.app.goo.gl/NHTgfs5aJTUxXW3Q7
100% open geweest, zal wellicht een geretourneerd exemplaar zijn geweest. Ik ga er dan vanuit dat de prijs ook daarnaar was ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1234
danda schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:49:
[...]

100% open geweest, zal wellicht een geretourneerd exemplaar zijn geweest. Ik ga er dan vanuit dat de prijs ook daarnaar was ....
Hij was 19 euro goedkoper. Ik wist echter niet dat hij via telefoon-winkel was besteld, aangezien het via mijn werk is gegaan.

Ik ga kijken of we hem kunnen retourneren en vervolgens via Bol zelf kunnen bestellen, daar is hij 619 i.p.v. 599.

Krijg het volgende bericht vanuit de verkoper:
Beste Marcel,

Bedankt voor uw reactie. Dat is natuurlijk erg vervelend om te horen. Wij kunnen u wel verzekeren dat dit een nieuwe tablet is, we hebben dit zo ontvangen van onze leverancier. Helaas is dit niet goed gecontroleerd voordat het verzonden werd naar u. Waarvoor onze excuses!

De reden van de witte sticker is omdat dit een verplichting is vanuit Bol.com. Op alles met barcodes moet een sticker geplakt worden dit ivm het voorkomen van foutieve scans in het magazijn van Bol.com. Omdat al onze producten daar in het magazijn liggen wordt het ook vanuit daar verstuurd.

Mocht u nog vragen en of opmerkingen hebben dan helpen wij u graag verder.

[ Voor 41% gewijzigd door mb1234 op 28-10-2021 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terry A Davis
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 01-05 21:43

Terry A Davis

Other OS 64 Bit

Ik zit op de Samsung Galaxy Tab S5e met AMOLED, en vraag me af of ik vanwege het grotere scherm van de S7+ tablet er in accuduur hetzelfde haal.

De accu-capaciteit van de Tab S7+ AMOLED is 40% meer, dan de Tab S5e AMOLED, maar ik lees wel dat de accuduur van de Tab S7+ AMOLED niet is wat er verwacht wordt.

Er zijn video's te vinden die de accuduur van de Tab S7+ als ruim bevinden, maar ook zijn er schriftelijke testen te vinden zoals ook tweakers dat deed, en die zeggen dat de accuduur door het scherm gering is. Ten opzichte van LCD schermen.

Situatie: Ik haal 10 uur op Tab S5e AMOLED screen on time.

Vraag: Wat is je werkelijke screen on time op Tab S7+ AMOLED.

Ik heb uitgerekend dat door het grotere scherm ik er 5 vierkante centimeter op vooruit zou kunnen. Het gaat alleen om meer oppervlakte.

In de pricewatch zie je vaak beeldverhouding en het aantal inch, maar ik zie helaas niet wat het werkelijke schermoppervlakte is, maar dat heb ik omgerekend, en ik begrijp niet waarom 5 vierkante centimeter extra zoveel meer energie zou kosten.

Dagelijks doel: Web browsen, verder niet, incidenteel video.

Een webbrowser laat inderdaad veel wit scherm zien, en dat is het hoofddoel, en de scherm oppervlakte.

Het is echt moeilijk om mensen hun praktijk ervaringen te vinden met primair browser gebruik, zeker als je weet dat ik zeker 10 uur haal met de Tab S5e die in de batterij bescherming van 80 procent opladen staat.

Wat ik wel kan vinden zijn mensen op YouTube die de Tab S7+ gebruiken voor notuleren en dus niet steeds met een (browser)wit scherm werken.

[ Voor 7% gewijzigd door Terry A Davis op 30-10-2021 12:08 . Reden: Moest capaciteit zijn ]

Gary Winston: "The Answer is in The Box, Not in The Band!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
blue13x schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 19:35:
[...]

Het nadeel hiervan is dat je bepaalde apps dus niet kunt installeren zoals Signal, dat werkt maar op 1 telefoon en samen desktop versie. Aangezien de app een simslot ziet moet je dus als nieuw apparaat registeren en kun je hem niet koppelen aan bestaande telefoon.

Als iemand al een oplossing heeft, hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Vaevictis_ schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:30:
[...]

Het nadeel hiervan is dat je bepaalde apps dus niet kunt installeren zoals Signal, dat werkt maar op 1 telefoon en samen desktop versie. Aangezien de app een simslot ziet moet je dus als nieuw apparaat registeren en kun je hem niet koppelen aan bestaande telefoon.

Als iemand al een oplossing heeft, hoor ik het graag!
Tuurlijk niet...het is losstaande toestel dus eigen simkaart en nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
blue13x schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:59:
[...]

Tuurlijk niet...het is losstaande toestel dus eigen simkaart en nummer.
Ik heb er geen simkaart in, wil hem wel kunnen gebruiken met simkaart maar nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danda
Hoe krijg je een € teken via de samsung keyboard cover van de tab s7+ ?

• Rudolfus
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:04
H1sDudeness schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:20:
Dag allen,

Weet iemand hoe ik accenten op letters kan typen via de keyboard case?

Ik heb zelfs Samsung al bericht, maar ik krijg nergens een goed antwoord.
Beetje oud bericht maar heb je ( of iemand anders) al een oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1sDudeness
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13-04 19:18
Rudolfus schreef op donderdag 18 november 2021 @ 09:50:
[...]

Beetje oud bericht maar heb je ( of iemand anders) al een oplossing?
De keyboard settings moeten heel specifiek op "English (US), International style" staan, dan werken de accenten.

Zie ook mijn Samsung thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:18
Hoi een vraagje. Kan iemand hier checken of zijn/haar Galaxy Tab aptX Adaptive ondersteunt? Dit kan je zien door in het Ontwikkelaarsopties (Developer Options) menu van de Android instellingen op Bluetooth-audiocodec te drukken. Als aptX Adaptive daar tussen staat, ook als het grijs is, wordt het door het apparaat ondersteund.

Ik kan het nergens vinden en deze lijst is by far niet up to date: https://www.aptx.com/product-listing?aptx_type=336
Daarnaast is het helaas zo dat als de chip de codec ondersteunt het niet betekent dat de telefoon-/tabletfabrikant het heeft 'aangezet'.

[ Voor 9% gewijzigd door Fleximex op 23-11-2021 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danda
Fleximex schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:26:
Hoi een vraagje. Kan iemand hier checken of zijn/haar Galaxy Tab aptX Adaptive ondersteunt? Dit kan je zien door in het Ontwikkelaarsopties (Developer Options) menu van de Android instellingen op Bluetooth-audiocodec te drukken. Als aptX Adaptive daar tussen staat, ook als het grijs is, wordt het door het apparaat ondersteund.

Ik kan het nergens vinden en deze lijst is by far niet up to date: https://www.aptx.com/product-listing?aptx_type=336
Daarnaast is het helaas zo dat als de chip de codec ondersteunt het niet betekent dat de telefoon-/tabletfabrikant het heeft 'aangezet'.
ja, aptx hd (je kan die pas kiezen als je draadloze set verbonden is en het ondersteund, dan pas kan je de opties selecteren die je wenst in de ontwikkelaarsmodus)

[ Voor 9% gewijzigd door danda op 23-11-2021 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Heeft iemand de november update al binnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

baco101 schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:30:
Heeft iemand de november update al binnen?
Op mijn Tab S7 heb ik die paar dagen terug gehad.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
danda schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 10:29:
[...]

ja, aptx hd (je kan die pas kiezen als je draadloze set verbonden is en het ondersteund, dan pas kan je de opties selecteren die je wenst in de ontwikkelaarsmodus)
Maar naast normale aptX en aptX HD is geen aptX Adaptive?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Fleximex schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:17:
[...]

Maar naast normale aptX en aptX HD is geen aptX Adaptive?
Opties die ik heb staan op mijn S7: SBC, AAC, aptX, LDAC en Scalable Codec.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
PeacekeeperNL schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:20:
[...]

Opties die ik heb staan op mijn S7: SBC, AAC, aptX, LDAC en Scalable Codec.
Hmm onduidelijk. Ik denk het niet dan. Die Scalable Codec is van Samsung zelf. Mijn Pixel telefoon heeft expliciet aptX en aptX HD als losse opties staan:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gYbtRAVl.png

Bedankt voor het checken @danda @PeacekeeperNL

[ Voor 5% gewijzigd door Fleximex op 23-11-2021 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Niet online

PeacekeeperNL

Fleximex schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:28:
[...]

Hmm onduidelijk. Ik denk het niet dan. Die Scalable Codec is van Samsung zelf. Mijn Pixel telefoon heeft expliciet aptX en aptX HD als losse opties staan:
[Afbeelding]

Bedankt voor het checken @danda @PeacekeeperNL
Denk het dan ook niet. De naamgeving heb ik in ieder geval exact voor je overgetikt zoals het er stond. Audio codecs heb ik te weinig verstand van en kan me inbeelden dat een hoofdlettertje hier of daar een verschil had kunnen maken. 8)7

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fleximex
PeacekeeperNL schreef op dinsdag 23 november 2021 @ 11:37:
[...]

Denk het dan ook niet. De naamgeving heb ik in ieder geval exact voor je overgetikt zoals het er stond. Audio codecs heb ik te weinig verstand van en kan me inbeelden dat een hoofdlettertje hier of daar een verschil had kunnen maken. 8)7
Het is ook heel onduidelijk. Idioot natuurlijk dat als een chip in theorie bepaalde Bluetooth codecs ondersteunt, het in de praktijk niet zo is in veel gevallen.
Er is een kans dat als je aptX kiest dat je dan via een ander menuutje daar de variant (normaal, low latency, HD en/of Adaptive) kan kiezen. Dat kan je bijvoorbeeld bij de LDAC codec. Dan kun je volgens mij tussen 3 bitrates (kwaliteitsinstellingen) kiezen. Maar ik denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannnnn
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 28-12-2021
Beste

Heeft iemand hier een idee of je met de Samsung notes app (of eventueel een andere app) notities kan nemen op een PPT bestand? Met de info die ik vind online zie ik dat dit bij de Samsung notes app enkel mogelijk is op een pdf. Iemand die dit kan bevestigen of een app weet waarmee je wel rechtstreeks notities kan nemen op een PPT bestand zonder deze eerst te moeten converteren?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilkin
Powerpoint voor Android evt?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste