Zoekend op die titel inderdaad direct gevonden.hstrr schreef op zaterdag 14 augustus 2021 @ 18:53:
Ik kom op amazon.nl de Samsung T870N Galaxy Tab S7 128GB Wi-Fi Black+Keyboard over tegen voor 497,32 euro tegen incl BTW. Maar heb mijn twijfels is deze zonder camera, geen pen en andere accu? Ben niet zo heel goed op de hoogte met de technologie. Als ik verder zoek op de website een met de volledige specificaties voor 642.00 euro. Kan iemand mij mededelen wat het verschil is?
Camera zit er sowieso in de tablet ingebouwd, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Prijs is wel enorm laag voor met een keyboard cover erbij. Lees verder niet of die in- of exclusief S pen is, dus ik ga er eigenlijk vanuit dat deze inclusief is.
Verkoop is verder door Amazon, dus ook dat zal wel snor zitten. Ik denk dat je er op 1 manier achter gaat komen hoe of wat en dat is bestellen.
Let wel, de cashback die nu geldt is niet geldig via Amazon.nl. Anderzijds ga je m mét cashback ook niet voor deze prijs vinden.
Mijn reviews al gezien?