Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Op het tweede Galaxy Unpacked event van het jaar onthulde Samsung officieel zijn nieuwste vlaggenschip, de Samsung Galaxy Tab S7 en de Samsung Galaxy Tab S7+. Deze twee tablets vertegenwoordigen het beste van wat Samsung te bieden heeft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9qrYF2vOO8rh5a784WwLZn9Cx0M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Y0IjGbYNSXvQgnSB6QM9pzEa.png?f=fotoalbum_large

De Galaxy Tab S7 en S7+ zijn de opvolgers van de 10,5-inch Galaxy Tab S6 uit 2019. Het eerste nieuws is al dat dit tweede, grotere model komt. De Tab S7+ heeft een 12,4"-amoledscherm met 2800 x 1752 pixels en een grotere accu om hiervoor te compenseren. Daarnaast komt er de Tab S7 met een 11"-scherm en 2560 x 1600 pixels. In tegenstelling tot de vorige generatie gaat het hier echter om een lcd-scherm. Beide bieden echter wel 120Hz-verversing.

Naast het grotere model is er meer nieuws te melden. Zo komt er een nieuwe S Pen-stylus die prettiger in de hand zou liggen en een lagere latency biedt. In het geval van de 11"-versie is de vingerafdrukscanner verhuisd naar de powerknop aan de zijkant, maar bij de Tab S7+ zit hij nog gewoon onder het scherm. Ook is de frontcamera verplaatst naar de lange zijde van het scherm. Vermoedelijk hebben beide tablets de Snapdragon 865+, maar dit is niet bevestigd. Deze wordt gecombineerd met 6 of 8 GB lpddr5-geheugen en 128 of 256 GB opslag.

Samsung vraagt voor de Tab S7 met 128 GB minimaal 699 euro. Voor een 4g-modem betaal je honderd euro meer. De grotere Tab S7+ krijgt een prijs van 899 euro, maar wie 5g wil betaalt € 1099.

Galaxy Tab S7
  • 498g (Wi-Fi), 500g (4G), 502g (5G)
  • 11-inch
  • 2560x1600 (WQXGA) LPTS TFT scherm met 120 Hz refreshrate
  • 8,000 mAh
  • Vingerscan aan de zijde door Goodix
Galaxy Tab S7+
  • 575g (Wi-Fi, 4G en 5G)
  • 12.4-inch
  • 2800x1752 (WQXGA+) Super AMLOED scherm met 120Hz refreshrate
  • 10,090 mAh
  • Onder het scherm vingerscan door Goodix
Aanwezig op beide modellen
  • Qualcomm Snapdragon 865 Plus
  • Adreno 650 GPU
  • 6GB LPDDR5 RAM + 128GB UFS 3.0 storage / 8GB LPDDR5 RAM + 256GB UFS 3.0 storage
  • Expandable storage (up to 1TB microSD)
  • Quad Speakers (Tuned by AKG, Dolby Atmos)
  • 45W Super Fast charging
  • 13MP f/2.0 main + 5MP f/2.2 ultra-wide (achterkant) (LED flash)
  • 8MP f/2.0 (voorkant)
  • USB Type-C, 3.2 Gen 1, DP Out
  • 5G, LTE, Wi-Fi 6 (802.11 a/b/g/n/ac/ax), Wi-Fi Direct, Bluetooth 5.0
  • Accelerometer, compass, gyroscope, light sensor, hall sensor
  • Android 10 with One UI 2.5
Bronvermelding: Mitchell Dragt (Hardware.info)

[ Voor 12% gewijzigd door robcoenen op 05-08-2020 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Voor mij enigzins interessant. Ik werk nu nog op een latitude laptop wat tot voor kort mijn main computer was. Echter sinds kort weer een computer in huis en de laptop wordt nu sporadisch op werkt gebruikt. Op werk heb ik ook een desk computer dus qua laptop heb ik het dan over:
  • overleggen bijwonen
  • team meetings (webcam)
  • beperkte gebruikersondersteuning onsite
  • presentaties
  • vdi / rds mogelijkheid
De laptop is enigzins overkill, zeker qua formaat in verhouding tot wat ik er werkelijk mee doe.
Ik zeul elke dag dat ding mee, maar er zijn dagen dat ie niet eens uit de tas komt.

De S7/S7+ komen met optioneel keyboard en pen dus qua overleggen moet dat lukken.
Er zit een webcam in en ik ga er voorzichtig vanuit dat Team ook wel beschikbaar is.
Presentaties veelal via PowerPoint. De S7/S7+ hebben display port out, dus met een converter moet ik een eind komen.
Gebruikersondersteuning onsite is vooral webpagina's laden.
Echter ook regelmatig in een VDI omgeving via Citrix. Dat is iets wat ik uit moet gaan zoeken.
De laptop is 13,3", de S7+ 12,4". Natuurlijk iets kleiner, maar niet onoverkomenlijk.

Ik zal de tablet ook thuis gebruiken voor Youtube en het nodige internetten op de bank.

Bij Apple kijk ik dan naar een iPad Pro 12,9 inch. Grote voordeel lijkt mij het eco systeem en iPad OS, al heb ik zelf niets van Apple. De prijs is echter fors. Ik ben minimaal €1120 euro kwijt, zonder pencil of keyboard hoes. Dan ga ik zo richting de €1500.

Edit; overigens is de Surface 7 ook een optie. Kost kaal €899 maar nu tijdelijk met keyboard €1067.
Dan draai ik wel Windows, wat erg prettig is qua zakelijke integratie.

Dan is de prijs van de S7+ van €899 niet eens zo gek. Wel moet ik daar nog de cover bijrekenen.

[ Voor 5% gewijzigd door Beta op 11-08-2020 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik zat ook naar deze tablet te kijken en dan met name de Galaxy Tab S7 en niet de S7+. Waarom? Omdat ik veel naar Twitch streams kijk en Oled niet geschikt is voor stilstaand beeld. Na een jaar heb je dan burn-in plekken. Uiteindelijk werd het of een Samsung Tab S7 of de Huawei MatePad Pro en uiteindelijk voor de Huawei gekozen. Allereerst beschikken ze over dezelfde hoeveelheid ram en storage. Ook het scherm heeft dezelfde resolutie. Wel te verstaan 2K. Nu is de Samsung €700 euro en de Huawei heb ik uit China kunnen importeren voor €440 euro. Daar zit ook de Google Play-Store bij en anders is het vrij gemakkelijk zelf op te zetten (wat met de internationale versie, welke €100 euro duurder is, niet zo eenvoudig gaat). Ook deed het design mij het hem.
Afbeeldingslocatie: https://www.parkablogs.com/sites/default/files/huawei-matepad-pro-artist-review-14.jpg

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanfan
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-04 13:32
Heb mij een zwarte 7+ 128GB samen met keyboard voor een leuke prijs (670€) gepreorderd via mijn werk. Volgens de Samsung promotie krijg je bij de preorder ook een cover erbij. Hoop dat dat hier ook het geval is.

Heb nog getwijfeld tussen de Ipad Pro maar de prijs en vooral de Samsung Dex, wat een een soort gevoel geeft van een echte Windows laptop heeft toch de doorslag gegeven. En volgens de eerste indrukken van Youtube videos heeft de S7+ toch een iets beter scherm dan de Ipad Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silent785
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-05 11:06
Chanfan schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 13:34:
Heb mij een zwarte 7+ 128GB samen met keyboard voor een leuke prijs (670€) gepreorderd via mijn werk. Volgens de Samsung promotie krijg je bij de preorder ook een cover erbij. Hoop dat dat hier ook het geval is.

Heb nog getwijfeld tussen de Ipad Pro maar de prijs en vooral de Samsung Dex, wat een een soort gevoel geeft van een echte Windows laptop heeft toch de doorslag gegeven. En volgens de eerste indrukken van Youtube videos heeft de S7+ toch een iets beter scherm dan de Ipad Pro.
Er is een pre-order actie maar als je de cover samen met de tablet geleverd wilt hebben dan moet je bestellen bij samsung zelf.
Ik heb bij coolblue besteld en de cover moet je aanvragen bij samsung en dat duurt +/- 6 weken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanfan
silent785 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:21:
[...]

Er is een pre-order actie maar als je de cover samen met de tablet geleverd wilt hebben dan moet je bestellen bij samsung zelf.
Ik heb bij coolblue besteld en de cover moet je aanvragen bij samsung en dat duurt +/- 6 weken. :(
Al enig nieuws over de tabel zelf? Ik heb nog geen nieuws ontvangen en blijkbaar is de Galaxy Tab 7+ erg populair in Zuid-Korea. Uitverkocht sinds daar de pre-order is gestart.

Volgens de site van het werk wordt alles samen verstuurd. Keyboard is meer dan 3 weken wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oomho
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-05 22:01
Ik heb vandaag bericht gekregen van Coolblue waar ik mijn Tab s7 plus met keyboard besteld had dat hij niet vandaag maar komende woensdag geleverd wordt. Voor het ongemak krijg ik een voucher van 25 euro.
Erg netjes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-05 13:24
silent785 schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:21:
[...]

Ik heb mijne direct bij samsung gekocht en gisteren op de 21e mijn tab 7 plus ontvangen. Helaas niet de cover want daar had ik ook voor gekozen bij de actie.

Zojuist gebeld naar Samsung en zij geven aan dat de cover en tab apart worden verzonden. Daarnaast heb ik gevraagd naar de voorraad en er werd door Samsung aangegeven dat de covers niet op voorraad zijn.

Geen idee ook wanneer deze wordt nagezonden, maar zal tot die tijd moeten improviseren want zou het zonde vinden als de tab beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silent785
Chanfan schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 16:27:
[...]

Al enig nieuws over de tabel zelf? Ik heb nog geen nieuws ontvangen en blijkbaar is de Galaxy Tab 7+ erg populair in Zuid-Korea. Uitverkocht sinds daar de pre-order is gestart.

Volgens de site van het werk wordt alles samen verstuurd. Keyboard is meer dan 3 weken wachten...
Ik heb mijn tab gisteren gekregen, heb de s7+ 5g 256gb versie. Wel jammer dat de stylus geen goede plek heeft om hem te zetten, het is magnetisch maar hij valt er gemakkelijk af.
PacinoAllstars schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 09:58:
[...]

Ik heb mijne direct bij samsung gekocht en gisteren op de 21e mijn tab 7 plus ontvangen. Helaas niet de cover want daar had ik ook voor gekozen bij de actie.

Zojuist gebeld naar Samsung en zij geven aan dat de cover en tab apart worden verzonden. Daarnaast heb ik gevraagd naar de voorraad en er werd door Samsung aangegeven dat de covers niet op voorraad zijn.

Geen idee ook wanneer deze wordt nagezonden, maar zal tot die tijd moeten improviseren want zou het zonde vinden als de tab beschadigd.
Coolblue meldt dat de bookcover geleverd wordt op 5 september, dat is over twee weken. Vind het idd ook jammer als deze beschadigd zou geraken omdat er gewoon geen enkele case beschikbaar is. Merkwaardig eigenlijk want bij m'n galaxy note 20 ultra had Samsung al wel enkele cases uitgebracht.

Heb gebeld naar de samsung store en zij hebben enkel cases voor de gewone tab s7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
silent785 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 10:23:
[...]

Ik heb mijn tab gisteren gekregen, heb de s7+ 5g 256gb versie. Wel jammer dat de stylus geen goede plek heeft om hem te zetten, het is magnetisch maar hij valt er gemakkelijk af.

[...]

Coolblue meldt dat de bookcover geleverd wordt op 5 september, dat is over twee weken. Vind het idd ook jammer als deze beschadigd zou geraken omdat er gewoon geen enkele case beschikbaar is. Merkwaardig eigenlijk want bij m'n galaxy note 20 ultra had Samsung al wel enkele cases uitgebracht.

Heb gebeld naar de samsung store en zij hebben enkel cases voor de gewone tab s7
toon volledige bericht
Bespaart me weer zoeken. Wel balen want ik moet 4 september vliegen en neem hem mee. Dan houd ik nog maar dat witte ding als verpakking erbij.

Lijkt erop dat de accessoires allemaal dan rond 5 september uitkomen.

Verder wel te spreken over de tablet. Het scherm is ongeëvenaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:29
Weten jullie of er extra (reserve) pen tips bijgeleverd worden? Was bij de S4 iig wel zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chanfan
Roost schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 19:39:
Weten jullie of er extra (reserve) pen tips bijgeleverd worden? Was bij de S4 iig wel zo.
Ze verkopen extra pennen voor 60€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:34
Hoe valt het gewicht mee van de S7+? Gebalanceerd? Ikzelf heb nu een S6, maar twijfel voor de S7+ voor de extra schermruimte.

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofmeister
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21-04 08:25
devilkin schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 13:25:
Hoe valt het gewicht mee van de S7+? Gebalanceerd? Ikzelf heb nu een S6, maar twijfel voor de S7+ voor de extra schermruimte.
Valt mij mee! Was er ook bang voor maar ligt prima in de schoot. Kom van s2 dus ben snel tevree. Hoop wel dat de cover snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaarEnSappig
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21-04 00:14
Heb nu sinds afgelopen vrijdag de standaard tab s7 binnen.

Ik had hem zelf aangeschaft om wat manga the lezen als ik op bed lig. Dit is mijn eerste android tablet.

Hij werkt vlot en snel maar toch valt het mij op bij een App zoals Twitter dat het niet gemaakt is voor een tablet lay-out. Gezien ik zelf ook redelijk in de Apple ecosysteem zit, ben ik aan het twijfelen om toch een iPad Pro aan te schaffen en deze te retourneren. Enige nadeel is de app die ik gebruik voor het lezen van manga niet beschikbaar* is op IOS.

Wat is jullie advies hier in? Behouden of toch elders kijken?

*Early development

[ Voor 4% gewijzigd door GaarEnSappig op 23-08-2020 20:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
GaarEnSappig schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 20:34:

Ik had hem zelf aangeschaft om wat manga the lezen als ik op bed lig. Dit is mijn eerste android tablet.

Hij werkt vlot en snel maar toch valt het mij op bij een App zoals Twitter dat het niet gemaakt is voor een tablet lay-out. Gezien ik zelf ook redelijk in de Apple ecosysteem zit, ben ik aan het twijfelen om toch een iPad Pro aan te schaffen en deze te retourneren. Enige nadeel is de app die ik gebruik voor het lezen van manga niet beschikbaar* is op IOS.

*Early development
Ik heb zelf geen ervaring met Android tablets maar hoor vaak in mijn omgeving en lees vaak op internet dat de apps vaak inderdaad een opgeblazen variant zijn van de mobiele app. Zelf heb ik al sinds 2011 meerdere iPad's gehad en ik ben zelden een app tegengekomen die niet aangepast was voor de iPad zijn formaat.

Een goed voorbeeld voor deze kwaliteitsborging is bijvoorbeeld hier aan te herleiden:
"Starting April 30, 2020, all iPad apps submitted to the App Store must be built with the iOS 13 SDK or later." wat aangeeft dat Apple de developers pusht om nieuwe functionaliteiten in hun apps te koppelen maar ook de kwaliteitsstandaarden m.b.t. de resolutie van de iPhone / iPad schermen etc. te waarborgen.

Ik ben zeer tevreden over Apple iPad's maar verdere ervaringen kunnen hier besproken en gevonden worden ;)

[iPad Pro 2020] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-05 09:58

*Early development
Probeer Dex mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-04 15:10

V3g3ta

Fueled by Games!

Volgens Samsung is er een tekort aan bookcovers voor de S7+ en worden ze geleverd binnen 6 weken... 8)7

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanfan

*Early development
Ik lees zelf manga's op de android tablet maar wel een kleiner formaat, 8inch. Is de S7 niet veel te groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-04 20:33

anc

Oomho schreef op vrijdag 21 augustus 2020 @ 21:37:
Ik heb vandaag bericht gekregen van Coolblue waar ik mijn Tab s7 plus met keyboard besteld had dat hij niet vandaag maar komende woensdag geleverd wordt. Voor het ongemak krijg ik een voucher van 25 euro.
Erg netjes!
Ben bang dat je toch nog iets langer moet wachten. Tenzij het niet om die keyboard cover gaat maar om een totaal ander toetsenbord.
De verwachtte leverdatum voor de keyboard cover is namelijk ook 5 september.

Ik moest iig wachten tot dan en zou dan beide geleverd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silent785
V3g3ta schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 21:20:
Volgens Samsung is er een tekort aan bookcovers voor de S7+ en worden ze geleverd binnen 6 weken... 8)7
ja idd wtf, dan brengen ze een duur toestel uit(+/- 1200 euro) en kan je niet eens een cover vinden. Ook niet van andere merken buiten chinese troep(dan kan je evengoed wachten tot volgende week).
robcoenen schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 21:05:
[...]

Ik heb zelf geen ervaring met Android tablets maar hoor vaak in mijn omgeving en lees vaak op internet dat de apps vaak inderdaad een opgeblazen variant zijn van de mobiele app. Zelf heb ik al sinds 2011 meerdere iPad's gehad en ik ben zelden een app tegengekomen die niet aangepast was voor de iPad zijn formaat.

Een goed voorbeeld voor deze kwaliteitsborging is bijvoorbeeld hier aan te herleiden:
"Starting April 30, 2020, all iPad apps submitted to the App Store must be built with the iOS 13 SDK or later." wat aangeeft dat Apple de developers pusht om nieuwe functionaliteiten in hun apps te koppelen maar ook de kwaliteitsstandaarden m.b.t. de resolutie van de iPhone / iPad schermen etc. te waarborgen.

Ik ben zeer tevreden over Apple iPad's maar verdere ervaringen kunnen hier besproken en gevonden worden ;)

[iPad Pro 2020] Ervaringen & Discussie
toon volledige bericht
Heb dit ook gemerkt, was zelf een iPad gebruiker (nog de oude ipad retina) en heb de s7+ gekocht maar ik merk op dat er toch veel apps zijn die in tablet mode gewoon de smartphone app is die geschaald wordt. Best wel jammer want je verliest gewoon schermruimte...
Bij de iPad was dit veel minder en nu wss met iPad OS nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimitri69
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23-03-2021
Jammer dat de S7+ 5G alleen maar in het zwart te bestellen is, de bronze variant gaat er niet komen heb ik begrepen. Kleed je het aan met de dikste specs heb je niet eens de keuze om een andere kleur te nemen. Terwijl de hele marketing campagne draait om dat mystic bronze

• Janschelstraet
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22-11-2021
Ik heb mijn s7+ sinds maandag. Vandaag heb ik mijn bookcover ontvangen. Besteld bij Amazon.de voor 49 euro. Ik heb ook een keyboard cover besteld via Belsimpel wat volgende week op 2 september zou aankomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Gisteren bij Coolblue langsgeweest om m'n S6 te vergelijken met de S7+. Damn, wat een mooi toestel. Ik kan me ook niet van de indruk ontdoen dat het dunner is (al zeggen de specs van niet).

Scherm is indrukwekkend vlot. Sinds ik m'n Oneplus 8Pro heb met een 120Hz scherm is 60Hz ... ugh.

Twijfel twijfel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:29
Is er iemand die weet of de keyboard cover van de S7 op de achterkant bevestigd wordt met een plakstrip (zoals bij de S6) of met een magneet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
Roost schreef op vrijdag 28 augustus 2020 @ 13:21:
Is er iemand die weet of de keyboard cover van de S7 op de achterkant bevestigd wordt met een plakstrip (zoals bij de S6) of met een magneet?
Ze hebben hun lesje geleerd. Nu volledig magnetisch. De plakstrip was een ware ramp, liet uiteindelijk los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broz13
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 15-04 09:29
Krjjg net bericht dat morgen mijn s7+ en keyboard geleverd wordt. Zijn de covers misschien toch eerder op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:48
Vandaag de Tab S7+ ontvangen met keyboard cover. Zou eerst 5 september geleverd worden.
Via CB.
Maar een mooi en snel apparaat. Maar kom ook vanaf een Tab S2

Alleen de vingerafdrukscanner is een echte vingerafdrukscanner. Hij weigert om mijn duim te herkennen na toevoegen.
Scanner is ook al vastgelopen en tablet moet opnieuw opgestart worden.
Een 2e vinger toevoegen werkte wel goed.

[ Voor 42% gewijzigd door mike123 op 28-08-2020 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broz13
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 15-04 09:29
Hier ook gisteren binnen gekomen. Wat een mooi apparaat. Snel en een schitterend scherm.
Gezichtsherkenning ingesteld, maar vind ik op een tablet minder functioneel. Wil de vingerafdruk nu gaan instellen maar kom er nog niet achter hoe ik nu de biometrie kan wijzigen. Is uitgegrijsd in de instellingen.
Enige probleem, tot nu toe, is dat ik lastpass niet in dex -mode kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Ik heb gisteren even gekeken bij de ontwikkelaarsopties en daar stond ook een optie bij om de bootloader vrij te geven.
Kan misschien handig zijn voor de mensen die het apparaat willen rooten.
Heb het ook de optie maar weer uitgeschakeld, ik druk nogal makkelijk op knopjes waar ik eigenlijk niet aan moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Heb sinds een paar dagen ook een S7+. Ben nog niet zeker qua size of ik 'm effectief ga houden - komende van een S6 is het toch wel een stevig stuk groter.

Maar dat scherm.... *kwijl*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
devilkin schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 21:30:
Heb sinds een paar dagen ook een S7+. Ben nog niet zeker qua size of ik 'm effectief ga houden - komende van een S6 is het toch wel een stevig stuk groter.

Maar dat scherm.... *kwijl*
Dan moet je er denk ik niet te lang mee spelen, anders gaat hij nooit meer weg. :)
Het geluid is ook wel goed vind ik.
Maar ik kom van een S2 af en die heeft maar 2 speakers aan de onderkant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Heeft er toevallig iemand weet van een cover die zowel in landscape als portrait deftig te gebruiken is?

Ik heb deze gevonden op eBay, maar ik vroeg me af of er geen betere zijn?
mike123 schreef op maandag 31 augustus 2020 @ 22:35:
[...]

Dan moet je er denk ik niet te lang mee spelen, anders gaat hij nooit meer weg. :)
Het geluid is ook wel goed vind ik.
Maar ik kom van een S2 af en die heeft maar 2 speakers aan de onderkant..
Ja, m'n vriendin heeft de S6 al aangeslagen heb ik gezien..... that took long :p

[ Voor 38% gewijzigd door devilkin op 01-09-2020 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Wat denken de mensen van screen protectors op tablets? Ja/nee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-05 09:50
devilkin schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:10:
Op mijn Tab S6 heb ik een 'tempered glas' (..hard plastic..) screenprotector. Daar ben ik echt tevreden over.
Geen enkele luchtbelletjes tijdens het bevestigen en de vingerafdruk scanner werkt ook nog prima.

Van onze chinese vrienden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
devilkin schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:10:
Het is een must-have tegen krassen bij zo'n duur toestel.
Ik gebruikte deze op de tab s6 en nu op de 7+ https://www.amazon.de/gp/...kage_o0_img?ie=UTF8&psc=1

Heel erg goed. Geen effect op de aanraakgevoeligheid

[ Voor 7% gewijzigd door blue13x op 04-09-2020 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Had er nu eentje bij een cover gekregen, maar jammergenoeg zat daar blijkbaar wel een defect in onderaan (streep die zichtbaar werd bij het plaatsen van de cover), en de bovenhoek wou ook niet blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Hm. Eerste keer een update binnen op m'n S7+, en na het installeren van de update krijg ik een 'Optimizing Apps' scherm. Nog nooit gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
devilkin schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 12:47:
Hm. Eerste keer een update binnen op m'n S7+, en na het installeren van de update krijg ik een 'Optimizing Apps' scherm. Nog nooit gezien...
Update vanmorgen ook gekregen en uitgevoerd. Maar niks gezien van "optimizing". Misschien niet opgelet.
Dit was al de 3e update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silent785
Iemand die een andere case gebruikt dan de bookcover? Zo ja de welke

• PacinoAllstars
Ik wacht nog op me pre order cover, bijna een maand inmiddels... Gebruik tot die tijd niks maar heb de tablet ook met name thuis.

• devilkin
silent785 schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:46:
Iemand die een andere case gebruikt dan de bookcover? Zo ja de welke
https://m.benl.ebay.be/it...476664?_mwBanner=1&_rdt=1

• mike123
PacinoAllstars schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 13:53:
Ik wacht nog op me pre order cover, bijna een maand inmiddels... Gebruik tot die tijd niks maar heb de tablet ook met name thuis.
Het wachten zou ongeveer 6 weken duren zeiden ze bij Samsung.
Dus nog even geduld.
Ik moet ook nog even wachten maar heb wel de keyboard cover erbij. Maar dan zijn de zijkanten ook niet beschermd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanfan
mike123 schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 19:37:
[...]

Het wachten zou ongeveer 6 weken duren zeiden ze bij Samsung.
Dus nog even geduld.
Ik moet ook nog even wachten maar heb wel de keyboard cover erbij. Maar dan zijn de zijkanten ook niet beschermd.
Wow nog zo lang?!?! Ik heb de Galaxy 7+ al een sinds 11 augustus samen met de keyboard besteld via mijn werk. Aangezien ze het enkel samen versturen zal het nog wel een tijdje voor dat ik het in ontvangst kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silent785
PacinoAllstars schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 13:53:
Heb die donderdag ontvangen, is brol want de zijkanten zijn niet beschermd bij de officiële bookcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
ben op zoek naar dit maar voor de Tab s7,alles al geprobeerd
weet iemand

https://www.sammobile.com...-tab-s6/firmware/#SM-T860

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Ondersteunt de Tab S7+ 5G e-simkaarten? (Esim)

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:40
Ik ben sinds kort ook in het bezit van de tab s7. Ik zoek alleen een adapter om mijn koptelefoon aan te sluiten. Zou de orginele van Samsung gewoon werken? Ik las namelijk dat het een adapter met DAC moet zijn. Iemand ervaring hiermee?

• devilkin
Yep, die werkt. Ik heb die ook.

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:40
CryRaven schreef op woensdag 23 september 2020 @ 22:00:
Ik ben sinds kort ook in het bezit van de tab s7. Ik zoek alleen een adapter om mijn koptelefoon aan te sluiten. Zou de orginele van Samsung gewoon werken? Ik las namelijk dat het een adapter met DAC moet zijn. Iemand ervaring hiermee?
https://www.amazon.de/-/e..._asin_title?ie=UTF8&psc=1
Ik had deze op mijn Tab s6. Kon ook snelladen. Maarja is niet de kleinste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silent785
blue13x schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:34:
Ondersteunt de Tab S7+ 5G e-simkaarten? (Esim)
Hoe kan ik dat zien? Ik vermoed gewoon nano-sim.

• blue13x
silent785 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:31:
[...]

Hoe kan ik dat zien? Ik vermoed gewoon nano-sim.
In principe kan een toestel 1 nano en 1 esim ondersteunen of 2 esims. In de software moet er een sim kaart manager zijn om esims te beheren. Nu is dat niet het geval. Maar een toestel zoals de Z Fold 2 krijgt via een software update de sim manager en esim ondersteuning. Heb dit nu gevraagd aan de productspecialist bij samsung, zodra ik meer weet laat ik het weten. Zij zouden in feite met een update dit kunnen toevoegen. De s7 en 7+ 5g zijn in feite een grote note toestel.

• silent785
blue13x schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:03:
[...]

In principe kan een toestel 1 nano en 1 esim ondersteunen of 2 esims. In de software moet er een sim kaart manager zijn om esims te beheren. Nu is dat niet het geval. Maar een toestel zoals de Z Fold 2 krijgt via een software update de sim manager en esim ondersteuning. Heb dit nu gevraagd aan de productspecialist bij samsung, zodra ik meer weet laat ik het weten. Zij zouden in feite met een update dit kunnen toevoegen. De s7 en 7+ 5g zijn in feite een grote note toestel.
Met het verschil dat ze wel qualcomm cpu hebben ipv exynos

• blue13x
silent785 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 15:46:
[...]

Met het verschil dat ze wel qualcomm cpu hebben ipv exynos
Zowel Tab S7+ 5g als de Fold 2 5G hebben beiden de Snapdragon 865+. Gelukkig geen Exynos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• privatair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-05 11:27
Is er verschil te zien in schermen van een nieuwe Tab S7 (LCD-scherm) in vergelijking met een eerdere Galaxy Tab (Tab S5e of Tab6 o.d.) met amoled scherm ?
Dit omdat de resolutie van deze schermen gelijk zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door privatair op 04-10-2020 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
privatair schreef op zondag 4 oktober 2020 @ 13:37:
Is er verschil te zien in schermen van een nieuwe Tab S7 (LCD-scherm) in vergelijking met een eerdere Galaxy Tab (Tab S5e of Tab6 o.d.) met amoled scherm ?
Dit omdat de resolutie van deze schermen gelijk zijn.
Misschien staat er iets op YT?
Bv https://youtu.be/tv1W9Bqhj5U
Dit kanaal heeft meerdere duidelijke reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aperture
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02 20:16
Ik heb een preorder Tab S7+ waarbij de 'promotie' bookcover op 28 aug is goedgekeurd en binnen 6 weken opgestuurd zou worden. Nu zijn we onderhand meer dan 6 weken verder en nog geen info van Samsung.

Zijn er al Tweakers met een preorder die de bookcover ontvangen hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
Aperture schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 10:25:
Ik heb een preorder Tab S7+ waarbij de 'promotie' bookcover op 28 aug is goedgekeurd en binnen 6 weken opgestuurd zou worden. Nu zijn we onderhand meer dan 6 weken verder en nog geen info van Samsung.

Zijn er al Tweakers met een preorder die de bookcover ontvangen hebben?
Ik heb ook een pre-order en een goedgekeurde aanvraag maar ook nog niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Had twee vragen voor de product specialist bij Samsung. Er is nu bevestigd dat de S7+ 5G geen Volte of voice over 5g heeft. En voorlopig ook geen esim zoals de S20 series, Note 20 en Z series. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schuurman
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-05 21:07
Ik heb de S7+ aangeschaft als vervanger van de note pro. Weet iemand of er een app is dat vergelijkbaar is met het plakboek van de Notepro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
schuurman schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 21:52:
Ik heb de S7+ aangeschaft als vervanger van de note pro. Weet iemand of er een app is dat vergelijkbaar is met het plakboek van de Notepro?
Ik ken de app van de Note Pro niet. Maar misschien is dit iets? https://www.canva.com/nl_nl/maken/plakboek/
Er is een gratis versie en betalende maandelijks of jaarlijkse versie.
Maar misschien zoek je dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
mike123 schreef op zondag 11 oktober 2020 @ 21:34:
[...]

Ik heb ook een pre-order en een goedgekeurde aanvraag maar ook nog niks ontvangen.
Ik wacht ook nog steeds, vandaag ga ik weer eens bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
PacinoAllstars schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 07:13:
[...]

Ik wacht ook nog steeds, vandaag ga ik weer eens bellen
Vanmorgen ,05:01, een mail ontvangen van Samsung met excuses voor het nog niet leveren van de cover.
Dit in verband met het grote success.
Kan nog 3 weken duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghelsendoorn
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-05 12:27
Samsung Tab S7 Plus start portret modes op. Deze gisteravond binnen gekregen. Een vraagje is dat ergens te veranderen in landscape modus? Kan het niet vinden bij de instellingen. Kan vervallen deze vraag ik heb het gevonden.

[ Voor 11% gewijzigd door ghelsendoorn op 19-10-2020 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
En vandaag de book cover voor de Tab 7+ mogen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Afgelopen woensdag ook hier eindelijk de pre order book cover mogen ontvangen. Mooie cover geheel magnetisch en mooi ook qua opbergen voor de pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:20
Sinds kort de tab 7+ en heb nog weinig ervaring met de s-pen, ik heb air view aan staan, het valt mij op dat de pen razendsnel leeg is ook als ik deze niet gebruik. Als de pen volledig is opgeladen, dan is deze in 45 minuten leeg, is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 03-05 09:13
ipje schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:43:
Sinds kort de tab 7+ en heb nog weinig ervaring met de s-pen, ik heb air view aan staan, het valt mij op dat de pen razendsnel leeg is ook als ik deze niet gebruik. Als de pen volledig is opgeladen, dan is deze in 45 minuten leeg, is dit normaal?
Een opgeladen Pen heb je niet nodig om te schrijven of om de Air Actions te gebruiken. De Pen moet alleen geladen zijn om gebruik te maken van de Gestures in de lucht of om de knop op afstand te gebruiken als bijvoorbeeld klikker voor je PPTs.

Maar mijn Pen gaat wel langer dan 45 min mee.

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
CyberJohn schreef op woensdag 28 oktober 2020 @ 16:58:
[...]

Een opgeladen Pen heb je niet nodig om te schrijven of om de Air Actions te gebruiken. De Pen moet alleen geladen zijn om gebruik te maken van de Gestures in de lucht of om de knop op afstand te gebruiken als bijvoorbeeld klikker voor je PPTs.

Maar mijn Pen gaat wel langer dan 45 min mee.
Heb de optie gestures in de lucht uitgeschakeld, eens kijken of dit effect heeft. Even geen Gandalf spelen :P

Edit : probleem is hiermee opgelost, zo vaak gebruik ik gestures in de lucht toch niet.

[ Voor 7% gewijzigd door ipje op 31-10-2020 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 04-05 01:18

burgt

Starbass

Heb de s7+ van de week ontvangen, toch wel weer een slag groter dan de tab S2 10" die ew de afgelopen 5 jaar gebruikt hebben. Een verademing om eindelijk stereo geluid te hebben in landscape mode. Pen werkt ook lekker snel bij het uitproberen in wat apps.

Bij het scrollen gaat ook duidelijk vloeiender dan op de tab s2 :P

Mooi apparaat :)

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:58
Ook vandaag een Samsung Galaxy Tab S7 Plus besteld, morgen binnen, ben benieuwd ;)

***Edit***
Binnen, wat een snelle tablet is dit en super mooi scherm, zeer tevreden mee.
1 ding snap ik alleen niet, waarom Samsung bij z'n dure Tablet een goedkope trage oplader doet ?

Heb gelijk deze cover gekocht: Gecko Book Easy-Click 2.0 cover

[ Voor 87% gewijzigd door Albert020 op 08-11-2020 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Albert020 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 18:16:
Ook vandaag een Samsung Galaxy Tab S7 Plus besteld, morgen binnen, ben benieuwd ;)

***Edit***
Binnen, wat een snelle tablet is dit en super mooi scherm, zeer tevreden mee.
1 ding snap ik alleen niet, waarom Samsung bij z'n dure Tablet een goedkope trage oplader doet ?

Heb gelijk deze cover gekocht: Gecko Book Easy-Click 2.0 cover
Waarom een 800 euro + tablet kopen en dan niet het originele hoesje ervoor kopen. Dit is net als een dure auto kopen en dan alleen maar neppe accessoires ervoor kopen uit china.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
blue13x schreef op maandag 9 november 2020 @ 23:55:
[...]

Waarom een 800 euro + tablet kopen en dan niet het originele hoesje ervoor kopen. Dit is net als een dure auto kopen en dan alleen maar neppe accessoires ervoor kopen uit china.
Deze hoes gekozen omdat deze veel steviger en meer bescherming bied dan de originele van Samsung !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CryRaven
Als een niet origineel hoesje meer en een betere bescherming bied dan de originele, dan is de keus voor mij niet moeilijk. Heb zelf een hoes van Amazon gehaald, en die voldoet uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Ik heb een keyboard cover en de originele gewone cover voor de Tab S7+ en beiden hebben eigenlijk 0 bescherming op de hoeken en zijkanten. Als je hem verticaal in een tas stopt staat hij eigenlijk al met de rand op de bodem van je tas. Even op de grond zetten en er ligt een steentje dan kan de boel al beschadigen.
Is toch zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
CryRaven schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 18:47:
Als een niet origineel hoesje meer en een betere bescherming bied dan de originele, dan is de keus voor mij niet moeilijk. Heb zelf een hoes van Amazon gehaald, en die voldoet uitstekend.
Basis reden waarom ik ook de standaard hoes van Samsung niet gekocht heb. Bescherming is ondermaats voor zo'n duur toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Vandaag weer een update ontvangen met de beveiligingspatch van 1 november.
En nog nieuwe en vebeterde features. (maar wat?)
Bugreparaties
Prestatieverbeteringen.
299 MB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blue13x
mike123 schreef op donderdag 3 december 2020 @ 22:57:
Vandaag weer een update ontvangen met de beveiligingspatch van 1 november.
En nog nieuwe en vebeterde features. (maar wat?)
Bugreparaties
Prestatieverbeteringen.
299 MB
Dolby atmos verbeteringen op mijn Tab S7+ 5G
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VjXDiMb3qjl86uwlTplzwAGRsL8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dhtrh3KK1EvPA1jpGlK5xdAE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Verkeerde form !

[ Voor 90% gewijzigd door Albert020 op 04-12-2020 06:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilkin
Ook binnen gekregen op m'n s7+ wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Tab S7 Light binnenkort?
https://youtu.be/HIVOBxjxLgE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-05 12:18

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ik heb sinds kort ook een Tab S7 en nou heb ik het probleem dat als ik de tablet een tijdje niet gebruik de wifi niet meer lijkt te werken. Als ik deze weer wil gebruiken dan moet ik de wifi disconnecten en opnieuw laten verbinden. Iemand die weet wat dit kan zijn? Heb al Gegoogled maar lijkt alsof niemand met de Tab S7 dit probleem heeft.

De tablet heeft de laatste security/software update (1 november 2020)

EDIT
Heb de network settings gerest, wat ik raar vind voor een nieuw apparaat uit doos, maar goed. Toch het volgende gevonden:
https://us.community.sams...sue/td-p/1594967/tab/html

Als mijn Wifi blijft wegvallen proberen ik hetgeen hierboven.

[ Voor 34% gewijzigd door FrankGuthrie op 11-01-2021 23:25 ]

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read-1st
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20:33
Ik zit er aan te denken om een Tab S7+ te kopen zodat deze 'wall-mounted' als mijn Home assistant dashboard kan dienen. De bedoeling is dat het scherm pas aangaat wanneer je er voor staat (max 120sec) en dat het in de tussentijd(afhankelijk van het tijdstip) kan dienen als een digitale fotolijst met afwisselende foto's (60sec?) .

Is dit een use case waarbij ik me zorgen moet maken om inbranden van het scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Read-1st schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 14:53:
Ik zit er aan te denken om een Tab S7+ te kopen zodat deze 'wall-mounted' als mijn Home assistant dashboard kan dienen. De bedoeling is dat het scherm pas aangaat wanneer je er voor staat (max 120sec) en dat het in de tussentijd(afhankelijk van het tijdstip) kan dienen als een digitale fotolijst met afwisselende foto's (60sec?) .

Is dit een use case waarbij ik me zorgen moet maken om inbranden van het scherm?
Zo, geld te veel, dit kan ook met een Tab A10 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Read-1st
  • Laatst online: 20:33
Albert020 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:54:
[...]

Zo, geld te veel, dit kan ook met een Tab A10 ;)
Bedankt voor de suggestie. Ik heb nu een s6lite. maar ik vind het scherm te klein. En qua cpu/ram kan het maar nét mijn HA dashboard fatsoenlijk draaien. Zo te zien is de A 10 op beide vlakken geen verbetering .
( Ter info: Mijn HA dashboard is een 3d floorplan die uit behoorlijk wat lagen met (CSS styled) images bestaat. Vandaar dat ik in mijn zoektocht op de s7+ ben uitgekomen.)
Ik moet toegeven dat die zoektocht niet superuitgebreid was. Maar vanwege de schermdiagonaal blijft er maar weinig over in de schifting. En omdat ik er redelijk veel werk aan heb gehad, wil ik ook dat het er straks gelikt uit komt te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Hier loopt de update van (Android 11) ONE UI 3.1 nu binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Hier ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghelsendoorn
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-05 12:27
Is aan het downloaden nu one ui 3.1 Android 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
Ik heb sinds kort last van een vreemde bug.

Als ik in Google drive of Onedrive iets wil uploaden opent hij de bestanden app niet omdat deze meteen crasht. Een reset heeft niet geholpen. Iemand anders die dit ook ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
CryRaven schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 00:18:
Ik heb sinds kort last van een vreemde bug.

Als ik in Google drive of Onedrive iets wil uploaden opent hij de bestanden app niet omdat deze meteen crasht. Een reset heeft niet geholpen. Iemand anders die dit ook ervaart?
Heb ik ook last van, maar ook uploaden vanuit map "bestanden" naar een site zorgt voor een crash van de upload. Heb het nog niet vanuit een andere map getest. Draai op Android 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryRaven
ipje schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:39:
[...]

Heb ik ook last van, maar ook uploaden vanuit map "bestanden" naar een site zorgt voor een crash van de upload. Heb het nog niet vanuit een andere map getest. Draai op Android 11.
Deze work around schijnt bij mij te werken:

Settings - Apps - Files - Storage - Three dots on top right - Uninstall app updates

Het lijkt aan een nieuwe update van de files app te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt

burgt

Starbass

En toen viel hij verkeerd op de grond en was het scherm een groot spinneweb barst |:( :'( }:|

Scherm vervangen kost rond de 350 euro. Dus ook even nakijken of dat verzekerd is in de inboedel ofzo... geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
CryRaven schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:58:
[...]

Deze work around schijnt bij mij te werken:

Settings - Apps - Files - Storage - Three dots on top right - Uninstall app updates

Het lijkt aan een nieuwe update van de files app te liggen.
Bedankt, krijg wel de melding dat gegevens verloren gaan. Gegevens van de app, of de gegevens die zijn opgeslagen in bestanden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryRaven
ipje schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:45:
[...]

Bedankt, krijg wel de melding dat gegevens verloren gaan. Gegevens van de app, of de gegevens die zijn opgeslagen in bestanden?
De app gegevens worden gewist, mijn bestanden bleven gewoon op de tablet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreator
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-04 21:05

kreator

Wie niet waagt, verliest niet

burgt schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 19:53:
En toen viel hij verkeerd op de grond en was het scherm een groot spinneweb barst |:( :'( }:|

Scherm vervangen kost rond de 350 euro. Dus ook even nakijken of dat verzekerd is in de inboedel ofzo... geen idee.
Dat is wel zuur. Ik heb dit ooit gehad en moest toen eigen bijdrage betalen en de rest werd vergoed (100 euro eigen bijdrage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt

burgt

Starbass

kreator schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:03:
[...]

Dat is wel zuur. Ik heb dit ooit gehad en moest toen eigen bijdrage betalen en de rest werd vergoed (100 euro eigen bijdrage)
Lijkt hier inderdaad ook goed te komen, heb al contact gehad met onze verzekerings persoon en wanneer ze de bonnen van aanschaf en reparatie binnen hebben kunnen ze er werk van maken. Ik heb alleen niet gechecked at mijn eigen risico is.

Tablet is vanmorgen opgehaald voor reparatie via de Samsung repair service, volgens de website kost het via Samsung zelf max 289 Euro en binnen 3 dagen weer retour. We gaan het zien, in iedergaval goedkoper dan via een ander bedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb mijn S 7+ gisteren besteld en komt vandaag binnen. Aangezien jullie hem al enige tijd in bezit hebben, bevalt de S 7 / 7+ jullie nog steeds?

Ik zal hem voornamelijk gebruiken voor Xbox Game Pass Cloud en Media content en mijn Google Smart Home connectie.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 07:44

jurma

simply connecting...

Ik heb een S7+ en vind het nog steeds een geweldig apparaat. Gebruik hem wel veel zakelijk met mail / notities en als een soort extra scherm voor mijn documenten.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckvogel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-03-2021
Een vraagje voor de s7 bezitters ik heb er een gekocht echter bij een witte ondergrond als je hem landscape houd heb ik in de linkse onder en bovenhoek een bruine waas in de hoeken waar het wit gewoon minder wit is.
Deze heb ik terug gestuurd en een andere ontvangen echter heeft deze dit ook echter in mindere mate maar toch.
Nu is mijn vraag hebben meer mensen hier last van of miss wel gewoon een product eigenschap?
Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem987654
  • Laatst online: 01-05 10:52
Heeft iemand ook een tab s7 en een scherm met waar het wit meer groen is?
Had gisteren ene van MediaMarkt en router gedaan en nu ene van Coolblue... M'n tab S6 lite is beter... Maar zoek iets met meer pixels grr
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste