En dat was Grounded voor mij sinds de release van de game in early acces
Net NG+1 uitgespeeld en weer “groot” geworden. De final defense ging een stuk beter dan gisteren. Het was een fort knox geworden met veel mushroom walls en een paar muren van cement.

Tegelijkertijd een infused Black Ox een normale Black Ox en een infused Ladybird was wel even chaos, maar dat kwam uiteindelijk ook goed! Ik had denk ik slechts 5% damage bij een van de drie dingen die je moet verdedigen. De overige 2 hadden 0 damage.
Na 500+ uur in de wereld van Grounded te hebben gespendeerd kan ik wel zeggen dat dit echt een van de tofste game ervaringen is die ik ken.
Echt een geweldige wereld om te ontdekken en jezelf in te verliezen. Ik heb me geen seconde verveeld, ik had altijd wel wat te doen, ik was of mijn base aan het bouwen, mijn gear aan het upgraden, de wereld aan het verkennen en upgrades aan het verzamelen of gewoon boss runs aan het doen. Dit soort games zijn voor mij zeldzaam. Ik kende uiteindelijk ook de hele wereld als de binnenkant van mijn broekzak. Ook super om te zien hoe goed deze game over de loop der jaren is ondersteund waarbij er echt een toffe wisselwerking was tussen de developers en de actieve community.
Daar kunnen veel zogenaamde AAA developers wat van leren.
Ik zag dat er nog behoorlijk wat wapens te halen zijn in de NG+1 en verder, maar ik zag het voor mij niet meer zitten om die wapens weer volledig te gaan levelen naar 9+.
Ik zal mogelijk af en toe nog eens mijn wereld laden om aan mijn base te werken maar de drang om alle wapens te upgraden is er even niet.
Wat een game! Op naar de tekenfilmserie
[
Voor 17% gewijzigd door
uchiha tijntje op 20-04-2024 13:05
]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.