Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Topicstarter
loki504 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 18:35:
Wat vinden jullie van update 1.4? Ik had er echt zin in maar solo op ng+ doet alle bossen en infused bugs doen zoveel dmg en hebben zoveel HP. Dat het meer op dark souls lijkt als op Grounded.
Ik denk dat NG+ echt bedoeld is voor het upgraden van je bestaande gear. Ik ben nu ook bezig en was binnen no time al in de end game waarbij ik die drie energy bronnen moest verdedigen. Echter dat was echt onmogelijk met de defenses die ik had gemaakt. :)

Dus nu gewoon de broodmother afmaken en dan kan ik mijn gear upgraden naar 9+.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:37
Ja ik ging als eerst naar de broodmother maar zonder molars en met vol +9 roly poly en thick zwaardje +9 moest ik als nog healen als een malle en op mild na 70% ofzo ging mijn hp zo snel naar beneden dat het als nog game over was. Misschien nog iets veder spelen maar leuk was het niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Topicstarter
loki504 schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 19:36:
Ja ik ging als eerst naar de broodmother maar zonder molars en met vol +9 roly poly en thick zwaardje +9 moest ik als nog healen als een malle en op mild na 70% ofzo ging mijn hp zo snel naar beneden dat het als nog game over was. Misschien nog iets veder spelen maar leuk was het niet
Ja ik heb qua molars er al wel een aantal gevonden. Met name ingezet voor health en stamina. Vanavond maar eens de broodmother proberen. :)

@loki504 maar de coaltana is natuurlijk wel het beste wapen volgens mij voor de broodmother. Inclusief goede combi voor mutations en trinket verwacht ik dat die wel te doen moet zijn. Ben benieuwd zo. :)

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 19-04-2024 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Topicstarter
Uiteindelijk gisteren niet meer aan toegekomen. Maar zojuist de broodmother verslagen. Ik denk dat het ook afhangt van welke buffs ze heeft. Zij had de slowbuff dus mijn attacks waren echt enorm traag. Uiteindelijk wel gewoon gehaald.

Loadout was:

-Full fire ant armor, vanwege corrosion en acid damage. Level 9.
-Spicy Coaltana. Level 9.
-Astonishing acid trinket, zodat je derde hit in de combo meer damage doet.
-Mutations, meat shield, coup de grass, mithridatism, blademaster en corporate kickback. Met name die laatste is fijn om health te krijgen.
-En als laatste nog een Wasperole gegeten voor de exhaustion recovery en poison resist.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Topicstarter
En dat was Grounded voor mij sinds de release van de game in early acces :)

Net NG+1 uitgespeeld en weer “groot” geworden. De final defense ging een stuk beter dan gisteren. Het was een fort knox geworden met veel mushroom walls en een paar muren van cement. :) Tegelijkertijd een infused Black Ox een normale Black Ox en een infused Ladybird was wel even chaos, maar dat kwam uiteindelijk ook goed! Ik had denk ik slechts 5% damage bij een van de drie dingen die je moet verdedigen. De overige 2 hadden 0 damage.

Na 500+ uur in de wereld van Grounded te hebben gespendeerd kan ik wel zeggen dat dit echt een van de tofste game ervaringen is die ik ken.

Echt een geweldige wereld om te ontdekken en jezelf in te verliezen. Ik heb me geen seconde verveeld, ik had altijd wel wat te doen, ik was of mijn base aan het bouwen, mijn gear aan het upgraden, de wereld aan het verkennen en upgrades aan het verzamelen of gewoon boss runs aan het doen. Dit soort games zijn voor mij zeldzaam. Ik kende uiteindelijk ook de hele wereld als de binnenkant van mijn broekzak. Ook super om te zien hoe goed deze game over de loop der jaren is ondersteund waarbij er echt een toffe wisselwerking was tussen de developers en de actieve community.
Daar kunnen veel zogenaamde AAA developers wat van leren.

Ik zag dat er nog behoorlijk wat wapens te halen zijn in de NG+1 en verder, maar ik zag het voor mij niet meer zitten om die wapens weer volledig te gaan levelen naar 9+.

Ik zal mogelijk af en toe nog eens mijn wereld laden om aan mijn base te werken maar de drang om alle wapens te upgraden is er even niet. :)

Wat een game! Op naar de tekenfilmserie :P

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-04-2024 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Topicstarter
En de laatste patch note is er weer met erg veel mooie QOL verbeteringen en het aanpakken van balance issues. :)

https://grounded.obsidian...ounded/grounded-patch-142

Pagina: 1 2 3 4 Laatste