Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Deze twee foto's zijn echt wauw!uchiha tijntje schreef op zaterdag 3 juli 2021 @ 15:05:
[...]
Haha en deze van mij
En we gaan het zeker weten overwinnen.
[Afbeelding]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
It's been one year since you were shrunken down to the size of an ant and left to fend for yourself in an insect-infested backyard. Can you believe it?!? 🐞
— Grounded (@GroundedTheGame) 28 juli 2021
This past year has been amazing, and we look forward to many more! Thank you, and HAPPY ANNIVERSARY, EVERYONE! 🙌 pic.twitter.com/7Imwyum3WQ
[ Voor 72% gewijzigd door G_Dragon op 31-07-2021 07:46 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Leukste is als je zelf veel ontdekt, dus zou je willen adviseren om niet zo snel naar guides enzo te grijpen. Mocht je echt vragen hebben, dan kun je die hier stellen, zonder dat we veel spoilen enzo
[ Voor 68% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-07-2021 18:37 ]
[ Voor 11% gewijzigd door Nol_NL op 20-10-2021 21:55 ]
Ben enkele dagen geleden solo begonnen en bevalt mij erg goed. Zijn er meer Tweakers die het spelen? Solo is ook best saai.
/Edit ik speel op Xbox mocht dat iets uitmaken😁
[ Voor 13% gewijzigd door loki504 op 27-10-2021 16:22 ]
Ik heb het de afgelopen week weer veel gespeeld. Heb de nieuwe update ook weer helemaal klaar. Alle nieuwe gebieden ontdekt, alle nieuwe armor en wapens gemaakt. Echt een geweldige game. Als je echt maar een paar dagen geleden begonnen bent wil ik je best wel helpenloki504 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:19:
Zijn er nog andere Tweakers die het spelen?
Ben enkele dagen geleden solo begonnen en bevalt mij erg goed. Zijn er meer Tweakers die het spelen? Solo is ook best saai.
Mijn gamertag is VAS taijyn.
Thx ik zit nu op het punt dat ik een beetje vast zit. Heb grub? Armor en een needle die posion dmg Doet. Maar het killen van spinnen en ladybugs wil nog niet echt lukken.uchiha tijntje schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:00:
[...]
Ik heb het de afgelopen week weer veel gespeeld. Heb de nieuwe update ook weer helemaal klaar. Alle nieuwe gebieden ontdekt, alle nieuwe armor en wapens gemaakt. Echt een geweldige game. Als je echt maar een paar dagen geleden begonnen bent wil ik je best wel helpen
Ik wil je wereld wel even joinen vanavond. Dan kunnen we samen die spinnen en ladybugs killenloki504 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:10:
[...]
Thx ik zit nu op het punt dat ik een beetje vast zit. Heb grub? Armor en een needle die posion dmg Doet. Maar het killen van spinnen en ladybugs wil nog niet echt lukken.
Ben vanaf een uurtje of 18:00 tot 21:00 beschikbaar
Dank je wel. Alleen vanavond zal niet lukken. Ik zal je morgen even toevoegen. En dan vinden we vast wel een geschikt moment. Ik speel voornamelijk in de ochtend/begin van de middag. Wanneer de meeste aan het werk zijn.uchiha tijntje schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:13:
[...]
Ik wil je wereld wel even joinen vanavond. Dan kunnen we samen die spinnen en ladybugs killen
Ben vanaf een uurtje of 18:00 tot 21:00 beschikbaar
Nu al?uchiha tijntje schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:00:
[...]
Ik heb het de afgelopen week weer veel gespeeld. Heb de nieuwe update ook weer helemaal klaar. Alle nieuwe gebieden ontdekt, alle nieuwe armor en wapens gemaakt. Echt een geweldige game. Als je echt maar een paar dagen geleden begonnen bent wil ik je best wel helpen
Moet je niet minecraft gaan spelen!!G_Dragon schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:26:
[...]
Nu al?we moeten samen nog beginnen haha
Hahaha you got a point, je mag altijd een apje doen heuchiha tijntje schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 17:27:
[...]
Moet je niet minecraft gaan spelen!!
Ik heb het ook een tijd solo gespeeld, nieuwe update nog niet aan begonnen. Voeg me gerust toeloki504 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:19:
Inderdaad begin gebied lopen nu orb spiders en wolf spidersuchiha tijntje schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 21:27:
Mochten er mensen hier zijn die graag een handje worden geholpen om een goede start te maken houd ik me aanbevolen. Door alle updates van het afgelopen jaar is de game echt veel uitgebreider maar daardoor misschien ook wat overweldigend geworden in het begin. Ik ken alle hoeken van de tuin, en het leukste was om zelf die wereld te ontdekken. Ik zal dan ook niets spoilen, maar kan wel helpen om een goede base te maken en wat goede armor en wapens om je start wat soepeler te laten zijn.
In het begin zijn namelijk de meest simpele vijanden best uitdagend.

Ik wil wel is er nog plek vrij ?loki504 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:19:
Wil wel weer opnieuw beginnen want met vrienden was het altijd iedereen ging wat anders doen
Nee volgens mij niet, als je iets sloopt krijgt je altijd een deel van je resources terug. Dat kan een bende worden jaAmdwarrior schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 14:42:
Kan je trouwens ook je gebouwen laten verwijderen? Als je het sloopt blijft het soms enorme bende
-veel customization met opties om zaken in en uit te schakelen zoals difficulty, damage, hunger and thirst, etc.
-een “peep” system, wat je laat inzoomen.
-een waypoint system, wat je zowel kunt gebruiken op de map als wel in 1st en 3rd person view, wat erg handig is in coop.
-je kunt je dummies nu een pose laten aannemen, wat erg leuk is om je basis wat meer te “laten leven”.
-nieuw bouwmateriaal (burr) voor je base voor vloeren en muren etc.
-status Effects van tier 3 foods zijn nu zichtbaar in de hud.
-je kunt de lampen en temperatuur van het licht aanpassen. Ziet er erg sfeervol uit.
-je kunt nu overdag slapen in cycles van 8 uur. Erg handig als je op zoek bent naar bepaalde creatures die alleen snachts leven ofzo.
-je kunt de bounce pads customizen! Zowel in height als in jump directions! Dat gaat echt hele leuke mogelijkheden bieden!
-je kunt nu items craften in batches van 5 ipv een tegelijk.
-een hot deposit mogelijkheid. Hierdoor wordt je inventory management ineens een stuk makkelijker.
En dan de echte nieuwe update met een nieuw gebied:
-The Shed area is echt awesome! Gave nieuwe enemies die flink wat damage doen!
Wat een geweldige game! Echt heerlijk om jezelf in deze wereld te verliezen. Ik houd me nog steeds aanbevolen voor beginners om tips en trucs te geven in hun wereld
Wanneer komt deze update? Ik pak m binnenkort ook weer eens op, ben wel in voor een sessie @uchiha tijntje !
De Public test is nu live, dus verwacht binnen een weekje of 2.easygoingfox schreef op donderdag 20 januari 2022 @ 05:46:
Klinkt goed! Met name het customizen van honger en dorst. Het is niet moeilijk om op pijl te houden, maar ik vind het teveel gedoe in spellen en het neemt een stukje plezier voor mij weg. Subnautica ook met alleen zuurstof gespeeld en dat was spannend genoeg.
Wanneer komt deze update? Ik pak m binnenkort ook weer eens op, ben wel in voor een sessie @uchiha tijntje !
Hier de volledige update lijst. Het is echt heel veel.
https://www.windowscentra...0-12-0-public-test-update
En ook 8 nieuwe Achievements!!!
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-01-2022 09:37 ]
-Smoothies gemaakt voor snel te healen tijdens gevechten.
-Voldoende bandages gemaakt.
-Items voor food verzameld, zodat je honger voor een minuut of 10 tot een kwartier wordt gestild! Niets zo vervelend als dat je midden in een nieuw gebied loopt met vijanden om je heen en je krijgt honger waardoor je stamina bar met de helft afneemt.
-Weapons geüpgrade en items voor de nieuwe mogelijke upgrades verzameld.
-Feather arrows gemaakt.
-Paar bommen gemaakt.
Laat de update maar komen! Hoop dat die dit weekend al dropped, maar denk pas volgende week.
We besloten om samen een nieuwe wereld te beginnen, omdat je anders te sterk bent en snel niet weet wat je moet doen. Wij zijn op het water, op een lelie pad onze basis gaan bouwen zodat we zo minimale kans hebben op vijanden. Toen ik afgelopen Zaterdag aan oever ging om spullen te gaan verzamelen, wou ik even naar onze beginnende basis kijken. Maar op het moment dat ik mij omdraai en met me rug naar het hoge gras sta, hoor ik een heel hard geluid achter me en ik draai me om en zie daar een f.ck.ng Wolf Spider staan die klaar staat om mij aan te vallen. Ik bedenk me niet en spring in het water om zo snel naar onze basis te gaan , een paar seconden later toch maar weer naar oever toe om spullen te verzamelen nu ik de Wolf Spider niet meer zie.
Ben ik lekker bezig met verzamelen, niest mijn vriendin naast me plotseling en ja hoor ik krijg een halve hartverzakking

Ik hoor iedereen klagen dat hij nu overal kan komen
En zijn er nog mensen die hulp nodig hebben of gewoon kan joinen 😅
Volgens mij kan die Wolf Spider nog wel springen. Maar ik heb er in mijn eigen wereld geen last meer van. Ik heb mijn beste tier 3 armor en tier 3 wapens volledig geupgrade. Zelfs de infected wolfspider is in 2 combo's neerAmdwarrior schreef op maandag 23 mei 2022 @ 13:05:
Hebben ze de wolfspin nu weer aangepast met betrekking tot het springen?
Ik hoor iedereen klagen dat hij nu overal kan komen![]()
En zijn er nog mensen die hulp nodig hebben of gewoon kan joinen 😅
Zelf heb ik ook nog geen echt last gehad van raids. Maar dat komt wellicht doordat ik mijn base ook redelijk veilig in de pond heb staan en niet midden in een gebied met natuurlijke vijanden.
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-05-2022 13:49 ]
Hierbij wat pictures van mijn nieuwe basis:
/f/image/W9jxqI05XvQpEHJoHkGt12Zn.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3wtVfCM6uoZ6Yhedj5hpKgzT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fsw89MBZEZpW6UUawmbaeYbs.jpg?f=fotoalbum_large)
En verder nog wat andere “sfeerbeelden”
:strip_exif()/f/image/gxx1hdQNYh3pdNnaeEsdrXpQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0fCSH4DvK9v03YeZf3iqUwch.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/6DErdCftdOX2VAkWvl39p7HI.png?f=fotoalbum_large)
Kan niet wachten totdat de nieuwe update uit komt. Verder nog eens zoeken of er leuke merchandise beschikbaar is. Echt een van mijn favoriete games all-time inmiddels.
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-05-2022 19:54 ]
Jep, heb er zin in. De hele manier van armor en wapens upgraden wordt wel veranderd, dus mijn actie om lang te grinden om alle upgrade materialen te verzamelen heeft niet geleid tot het gewenste resultaat
Werkt dit goed (vraag het voor een vriend)
Nee serieus, als het echt zo is ga ik alleen daarom de game al halen, zulke game makers verdienen mijn lof.
Je kunt de spinnen “vereenvoudigen” qua uiterlijk zodat ze niet meer de traditionele spinnen eigenschappen hebbenSipio schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 13:05:
Lol, lees ik nou in de startpost dat er een optie in zit om spinnen in wat anders te veranderen?
Werkt dit goed (vraag het voor een vriend)![]()
Nee serieus, als het echt zo is ga ik alleen daarom de game al halen, zulke game makers verdienen mijn lof.
https://www.windowscentra...d-arachnophobia-safe-mode

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 27-09-2022 09:30 ]
Ben erg benieuwd naar de volledige release, laatste tijd weinig tijd gehad om Grounded op te starten (speel nu Stardew Valley met mijn zoon en speel zelf nu Ni No Kuni).G_Dragon schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 09:30:
Vandaag de full release van Grounded!!![]()
![]()
![]()
![]()
@uchiha tijntje
PS/XBL: Nogne
Ja ik zie echt zoveel nieuwe dingen sinds de laatste updateG_Dragon schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 22:45:
[YouTube: Grounded - Full Release Trailer]
Wat een geweldige trailer!! @uchiha tijntje
Ga het nu een nieuwe kans geven met de full release.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
I don’t know who needs to hear this BUT…
— Snap Blast PLAY (@SnapBlastPLAY) 27 september 2022
Grounded on Xbox, now feels like a full, quality, fleshed out 1st party release
I know 10 million people have played it, but if you haven’t, it’s only about 10GB so give it a blast 👌 pic.twitter.com/IrDAAerJqZ
[ Voor 40% gewijzigd door G_Dragon op 28-09-2022 13:51 ]
Kijk wel hoever ik kom
Iemand die trouwens weet hoe het zit als ik bij een ander in de wereld kom en die heeft die setting niet aanstaan?
De setting is alleen voor jezelf actief, het renderen van de spin word namelijk aangepast.Sipio schreef op woensdag 28 september 2022 @ 14:23:
Binnenkort ook maar aan beginnen, heb die arachnophobia setting sowieso op 5 gezet maar ik las op reddit dat sommige ook hun problemen hadden met het geluid wat die spinnen maken.
Kijk wel hoever ik kom
Iemand die trouwens weet hoe het zit als ik bij een ander in de wereld kom en die heeft die setting niet aanstaan?
En ik ben zelf niet bang voor spinnen maar het geluid van de spinnen ingame is echt verschrikkelijk af en toe en knal door het plafond van mijn schrik reactie
Ik ben ook als de dood voor spinnen, maar op de een of andere manier heb ik die arachnophobia mode nog niet aangeraakt. Wel heeft @uchiha tijntje mij horen gillen of stressen wanneer de spinnen dichtbij kwamenSipio schreef op woensdag 28 september 2022 @ 14:23:
Binnenkort ook maar aan beginnen, heb die arachnophobia setting sowieso op 5 gezet maar ik las op reddit dat sommige ook hun problemen hadden met het geluid wat die spinnen maken.
Kijk wel hoever ik kom
Ik denk dat het wel goedkomt, als ik al bij de kleinste spin in een error raak en de game zonder die mode kan spelen is er nog hoopSipio schreef op woensdag 28 september 2022 @ 15:03:
Haha ok, beide reacties hierboven beloven niet veel goeds.
Kijk wel ff...
Laat je niet afschrikken door mijn reactie want het spel is echt breder dan alleen de spinnen, en dat ik schrik van die spin komt vaak omdat ik gewoon niet op let en dan omdraai en de spin zie staan en dan pas het geluid hoor. Als je de modes op 5 zet heb je daar zo goed als geen last van omdat je alleen een klein wit bolletje ziet.Sipio schreef op woensdag 28 september 2022 @ 15:03:
Haha ok, beide reacties hierboven beloven niet veel goeds.
Kijk wel ff...
Hoe moet ik het zien, blijft je voortgang bewaard als ik morgen alleen speel en dag er op met wat vrienden in co op?
En wat is het doel precies
Ik zal die beginners guide eens ff doorlezen.
[ Voor 14% gewijzigd door BenvandeKaart op 28-09-2022 19:32 ]
Ben echt een held op sokken als het op bepaalde spanningen aankomt in games, de eerste geluidjes die ik hoorde zat ik al wat om me heen te draaien van wtf is dat, een of ander klein torretje, die ik blijkbaar ook nog kon koken op een spit
Het researchen van dingen en het craften etc is echt mooi gedaan.
Ben tot op het punt dat ik naar de Oak tree moet en daar schreeuwde Pete ineens uit geesh big spider.. Ja dan schrik ik me nog dood ondanks die witte bolletjes
Ben daar nu wel gestopt overigens maar ga denk ik nog wel wat verder exploren..
/f/image/KnQCXZGICpOSKZ0aEliwAOyv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/eupXzWZOQI7scuxn7pXB0eB9.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tw8IVH7xvfQqk5h8TGfJ7TjU.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ILKlwLkAlaPahyNKGoR2KxDE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/AfmJ1GgdYbKCJTUdQbJZXeIz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/KuELTekDZ2V7WBjqsWTNKq3n.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Nl03H07MISKjDVHlg4IPHOHV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/u4FhT2JDQNcizsurhcvKsVm6.png?f=fotoalbum_large)
Met betrekking tot springen achter je aan. Waarvoor geen je kon schuilen op hogere gelegen plaatsen?
Nou @uchiha tijntje heeft mij gisteren nog wel horen gillen toen ik een gemuteerde Wolf Spider tegenkwamAmdwarrior schreef op donderdag 29 september 2022 @ 06:20:
Is wolfspin nog steeds zo verschrikkelijk![]()
Met betrekking tot springen achter je aan. Waarvoor geen je kon schuilen op hogere gelegen plaatsen?
Verder heb ik eerlijk gezegd geen idee, wij spelen in de wereld van Uchiha Tijntje waar hij al honderden uren heeft zitten. Dus zijn behoorlijk sterk, vaak in 4 tot maximaal 5 slagen zo'n Wolf Spider neer?
[ Voor 21% gewijzigd door G_Dragon op 29-09-2022 10:45 ]
Leip spelletje wel, beetje in de tuin spelen en opeens een dikke spin in je nek hebben
Waar vind je Grubs en Acorn shells?
Ik wil graag een schep maken om Grubs te vangen en vervolgens zo'n canteen maken om water mee te nemen.
Arcorn Shells vind je bij de grote boom waar je ook heen moet voor een main quest, alleen pas op daar lopen wel meer spinnen en slapen een paar Wolf Spiders. De Grubs kan je daar ook vinden, je moet dan op beweging in de grond letten en dan met je schep ze uit de grond scheppen.BenvandeKaart schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 09:43:
Ik ben gisteren avond begonnen en een uurtje gespeeld.
Leip spelletje wel, beetje in de tuin spelen en opeens een dikke spin in je nek hebben
Waar vind je Grubs en Acorn shells?
Ik wil graag een schep maken om Grubs te vangen en vervolgens zo'n canteen maken om water mee te nemen.
https://steamlists.com/grounded-burg-l-location-quests/ locatie staat erbij en je hoort ze wel
Om te drinken bedoel je?
Haha ja wat kun je er nog meer mee dan!?Amdwarrior schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:14:
Waarom met water bezig?
Om te drinken bedoel je?
Investeer even een tijdje in je main base. Daar pluk je later echt de vruchten van. Probeer dan ook je te focussen op de items die je kunt maken zoals wellicht een oven, keuken, grinder en spinningwiel. Maar iig de volgende tips:BenvandeKaart schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 13:30:
[...]
Haha ja wat kun je er nog meer mee dan!?
-Maak je basis op de lelies vlakbij de eikenboom. Je hebt dan geen last van insecten die je lastig vallen (met uitzondering van een verdwaalde mug)
-Maak zsm een canteen en een of 2 dew collectors zodat je elke dag voldoende te drinken hebt.
-Maak een stuk of 5 sap catchers op de wortels van de eikenboom. Deze zijn erg nuttig voor heel veel items die je kunt maken. Ik heb er een stuk of 50 hangen inmiddels
/f/image/3WjMMPnhyjbyngLVJlD7f1oi.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/w9AJXgeyQL28pSvwlrt6Hsz4.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-10-2022 14:53 ]
/f/image/9yGZ082LXJHIi71kyX9bMvX1.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/yEMw9RMHwQxx2x1mrFrVKnxR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hm8MSNJb5z0qYwirPgsO3SO9.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/KOJioXZbIeDOwdvecMvNqzLv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cjose69CHyHTSHWXLovpNIHm.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/HlXn4UBe3V0ySmdSI8dmNCdZ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/t1ullm6IfpKSTAdE1muv4XLK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/b1cmRrIdOQ7kIfjz3Z0WIEkp.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 06-10-2022 12:59 ]
Jullie zijn al heel wat verder dan dat ik ben in mijn sessie, wij hebben pas net de mushroom walls vrij gespeeld. En jullie zipline zit ook op een goeie locatie, die ga ik even meenemen in mijn sessie
@G_Dragon Misschien moet je een paar foto’s verwijderen aangezien het beetje spoilers zijn.Nogne schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 12:41:
Wow dat ziet er echt super goed en leuk uit @G_Dragon & @uchiha tijntje !
Jullie zijn al heel wat verder dan dat ik ben in mijn sessie, wij hebben pas net de mushroom walls vrij gespeeld. En jullie zipline zit ook op een goeie locatie, die ga ik even meenemen in mijn sessie
——-
Je mag wel eens een kijkje nemen in onze wereld
/f/image/vOb1OKwCDSUsq3kAM7ZYSq4P.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/A5iokWs9XL4zcgbBnna3T4v4.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/MHSmOpz7SqVFyBBYFC8wRJwy.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3WjMMPnhyjbyngLVJlD7f1oi.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 67% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-10-2022 12:46 ]
Ik had eerst de BaseBall gebruikt en in de upperyard een vliegend plateau gemaakt. Zonder dak of muren😁Nogne schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:07:
Krijg echt kriebels om weer te spelen als ik dit zo zie, en wij hadden iets beter kunnen plannen qua kamp want dat is in onze sessie echt niet zo goed uitgedacht als die van jullie
Ik ken subnautica niet goed genoeg om een vergelijking te maken. Maar je kunt prima in je eentje de wereld verkennen en het verhaal doorlopen.mister_S schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 16:59:
Deze game had ik niet van gehoord, het lijkt nu erg goede reviews te krijgen. Mij is echter niet duidelijk of dit in je eentje (SP) wel de moeite waard is. Kan ik dit een beetje vergelijken met Subnautica?
Magic!

/f/image/TLGNgRahrHz7GEz7QDTeYrQb.png?f=fotoalbum_large)
Vandaag met @G_Dragon de laatste boss gekilled die we nog moesten. Toch maar even in spoiler tags. Wel gave capture al zeg ik het zelf
Helaas is de 100% Achievement bugged waardoor je die nu niet kunt halen en ook niet weet wat je mist. Dat is wel een kleine domper, want ik heb twee jaar lang “toe gegamed” naar de 1.0 release
Ik had nooit verwacht dat Grounded een game zou zijn waar ik me helemaal in kon verliezen. Inmiddels bijna 400 uur gestopt in een wereld die ik me helemaal “eigen” heb gemaakt. Met uitzondering van wat collectibles die nog niemand heeft gevonden ken ik elk hoekje.
Ik merk wel dat ik nu met de 1.0 en de laatste buggy achievement een beetje “klaar” ben met deze geweldige game. Hij staat echt in mijn top 10. Maar dat komt denk ik juist omdat ik echt elk hoekje ken en nu de story tot een tevreden einde is gekomen kan ik het ook wel “loslaten”. Totdat er uiteraard eventueel DLC komt
Mochten er mensen zijn die tips willen of een kopie willen van mijn wereld of even wat hulp in je eigen wereld, dan hoor ik het graag.
/f/image/KALv6oIgFTWyB2vWlrBbnL0a.png?f=fotoalbum_large)
Even een paar screenshots onder een spoilertag:
Pro Tip voor beginners:
:strip_exif()/f/image/8yR4ELn3nOv4r7nq00czW8dR.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 08-10-2022 13:30 ]
https://grounded.obsidian.net/news/grounded/tease-1-1
Zodra ze eventueel nieuwe gebieden uit gaan brengen ga ik hem weer installeren. Na het halen van alle achievements en het uitspelen van het verhaal heb ik een break genomen na 2 jaar spelen.
We have a special gift for you - Update 1.1.0 is ready to download and install AND we hit 15 million players!!! Thank you all!🙌
— Grounded (@GroundedTheGame) 8 december 2022
1.1.0 includes:
🎒 More Inventory & HotPouch Space
🪑 Building Additions
🧰 Build from Storage
⏫ Ziplines Go Up
AND MORE! 🥳https://t.co/6zkW8skTCp pic.twitter.com/MOH4x2XRGL
@uchiha tijntje
Did you hear? 15 million of you have played in the backyard! 🥳
— Grounded (@GroundedTheGame) 13 december 2022
Thank you so much for being the best community we could have asked for, and thank you for the excitement, enthusiasm, and support you have given us over the years. You are the best 💚 pic.twitter.com/3IJqgbmovo
ben benieuwd naar het verhaal dat was in de vorige playtrue niet helemaal klaar nog. Nog meer mensen die het weer opgepakt hebben sinds de update?
Na de release heb ik hem uitgespeeld. Ook deels samen met @G_Dragon. Het verhaal is nu helemaal af. De gebieden die er bij zijn gekomen zijn ook best wel groot.WeeDzi schreef op vrijdag 10 februari 2023 @ 14:27:
vorige week de game weer eens even opgestart met 2 maten. Het blijft toch heerlijk om door dit spel heen te gaan.
ben benieuwd naar het verhaal dat was in de vorige playtrue niet helemaal klaar nog. Nog meer mensen die het weer opgepakt hebben sinds de update?
Het is echt een tof spel
Er komen verder enorm veel toevoegingen aan het base building gedeelte. Dan kan ik eindelijk mijn enorme Oak tree base wat aankleden
Zo eens even een filmpje maken.
Mocht er iemand nog een keer hulp nodig hebben met de game, dan help ik graag of deel ik graag mijn wereld.
De nieuwe feature waar je mee omhoog kunt ziplinen is wel echt tof. Maakt de traversal in de game perfect.
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-04-2023 20:53 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/uhxNisegJ2auuj6NJfb1pKix.png?f=user_large)
It's party time! 🎉 Join us tomorrow for a birthday bash with your favorite streamers as we mark 3 amazing years of Grounded on Casually Grounded. 🎂✨ We've got a full course to race and it's gnat going to be easy! 🪰
— Grounded (@GroundedTheGame) 25 juli 2023
⏰ Wednesdays, 1PM PT / 4PM ET
📺 https://t.co/dzm1wkfQwZ pic.twitter.com/SVgpxu3HFz
Maar ... Ik en @uchiha tijntje zijn laatst door het broertje van mijn vriendin en zijn vriend in hun server uitgenodigd waarin hun zo gruwelijk overpowered zijn. Heb armor en wapens gekregen waarmee je een wolf spider in 2 klappen neer slaat en er bijna geen gevaar meer is in de wereld op een paar beesten na, de laatste week heb ik echt weer met veel plezier heel veel uur in Grounded gestopt.
Genieten om zo zorgeloos door die wereld te gaan!
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Ben heel benieuwd wat ze in de nieuwe update gaat stoppen voor eind dit jaar.
/f/image/bQTjtrCvjOUXSpKDv7BN2wnO.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/43PSBOFZgMrH3Z7OUx7CwX8x.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/32zIoxbLMwyDBaUvOCtcFbVZ.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 35% gewijzigd door juggle op 03-08-2023 02:11 ]
Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl
/f/image/mYjKdY0we3LpuO7oQnSZUez8.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/TN3sknbD9DLnvCR4RA5UyIkk.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zMv4sx1DoK9m7GJovM5Nacm3.png?f=fotoalbum_large)
Leuk om te zien dat langzaam aan steeds meer mensen deze game ontdekken.juggle schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 01:40:
Speel nu al een tijdje Grounded. Het spel heeft mij helemaal te pakken en vooral het base bouwen is echt tof gedaan. Ik moet alleen de laatste missie nog maar wil graag mijn base laten zien, dit is wat je kunt maken in ongeveer 200 uur, solo, geen custom game en puur in survival.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat een gave treehouse
Mijn hoofdingang:
/f/image/W9jxqI05XvQpEHJoHkGt12Zn.png?f=fotoalbum_large)
Zijaanzichtje
:strip_exif()/f/image/fsw89MBZEZpW6UUawmbaeYbs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3wtVfCM6uoZ6Yhedj5hpKgzT.jpg?f=fotoalbum_large)
En het uitzicht
[ Voor 44% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-08-2023 08:53 ]
It's crazy that it all started at the Kid Case. What was your first memory in Grounded after leaving the ravine? pic.twitter.com/MO2ke3JFIi
— Grounded (@GroundedTheGame) 20 augustus 2023
Prepare for an unexpected twist! On November 13, 2023, the Grounded team is turning the tables and introducing an entirely new way to adventure in the backyard. Keep an eye on our socials for all the latest news as the next few weeks fly by. pic.twitter.com/Lr8LkRbRg2
— Grounded (@GroundedTheGame) 27 september 2023
Grounded: Playgrounds announced.
— Klobrille (@klobrille) 1 november 2023
• "Forge" mode for Grounded
• Craft your own levels from the ground up
• Create puzzles, mini-games, battle arenas, place AI & more
• No limit to the number of objects
• Hundreds of system changes and improvementshttps://t.co/V0Gq3bhwWV pic.twitter.com/IWwYm4jHL0
@uchiha tijntje Nieuwe content!!!

:strip_exif()/f/image/zjangnpninmPMzts5T6rNYq7.jpg?f=fotoalbum_large)
Get ready to join over 20 MILLION players! Grounded will be available on PlayStation consoles and the Nintendo Switch on April 16th, complete with cross-play functionality. Stay tuned as players across all platforms can experience Update 1.4 on 4/16!
— Grounded (@GroundedTheGame) 21 februari 2024
🌱 https://t.co/upPpQkLXxW pic.twitter.com/ooMqxYaLpa
Half april dus ook de 1.4 update. Ben benieuwd wat we in gaat komen. Of het een nieuw gebied wordt met nieuwe gear en enemies of dat het meer te maken heeft met de custom “forge” mode. Zou het wel leuk vinden om weer een nieuw gebied. te ontdekken
Ik ook, want ze verzinnen telkens weer wat leuks!uchiha tijntje schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 23:15:
[...]
Half april dus ook de 1.4 update. Ben benieuwd wat we in gaat komen. Of het een nieuw gebied wordt met nieuwe gear en enemies of dat het meer te maken heeft met de custom “forge” mode. Zou het wel leuk vinden om weer een nieuw gebied. te ontdekken
Tomorrow, @snowbikemike is hosting the @GroundedTheGame panel showing off the Fully Yoked 1.4 update! Join them in the Albatross Theatre on Saturday, March 23rd, at 2 pm ET / 11 am PT.
— Kinda Funny (@KindaFunnyVids) 22 maart 2024
Or watch at home on the official PAX Twitch channel! pic.twitter.com/WMxWkxdUbb
Zo tof dat de game bijna ook voor de switch en PS spelers beschikbaar is. Deze game verdiend alle spelers die het kan krijgen
The gift that keeps on giving. Althans, dit is wel de laatste echte content update.
Mochten nieuwe spelers wegwijs willen worden gemaakt. Schroom niet om het hier te vragen!
En een special edition.
:strip_exif()/f/image/pbCwI0KKJb0RRx5DLVkSMU8T.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 104% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-03-2024 21:14 ]
En waar is deze in Nederland te koop?uchiha tijntje schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 20:08:
Ooooh. Een New Game+ in de 1.4 update. Net alsof mijn 400 uur in de backyard nog niet genoeg was
Zo tof dat de game bijna ook voor de switch en PS spelers beschikbaar is. Deze game verdiend alle spelers die het kan krijgen
The gift that keeps on giving. Althans, dit is wel de laatste echte content update.hopelijk mag dit team weer een klein project starten wat mag uitmonden in een van de tofste games die ik ken
Mochten nieuwe spelers wegwijs willen worden gemaakt. Schroom niet om het hier te vragen!
En een special edition.
[Afbeelding]
Wel een mooie editie, hopelijk leveren ze ook naar NL.uchiha tijntje schreef op zondag 24 maart 2024 @ 11:24:
[...]
Ik denk hier: https://limitedrungames.com/collections/grounded
Pre orders gaan maandag live.
Want ik vind alleen maar de Amerikaanse website
Oh geen idee. Mij gaat het niet om de disc. Ik speel alles digitaal. Mij gaat het om de goodies1nevitable schreef op zondag 24 maart 2024 @ 13:11:
En zit je ook niet met region lock als je een VS versie bestelt?