WiseDise schreef op donderdag 27 augustus 2020 @ 19:57:
Ik lees her en der wisselende verhalen over de bundelbooster (sms 1280) voor klanten die zijn omgezet naar het T-Mobile systeem of nieuwe klanten na 6 mei.
Werkt de bundelbooster via sms nog in de nieuwe situatie? Krijg je er direct 1 GB bij? Of kan het nu pas bij ‘xxx MB over’?
Ik ben over naar het nieuwe systeem, de oude situatie was dat je een sms kreeg wanneer je nog 500mb over had en via de app of via sms kon boosten.
Nieuwe situatie voor mij is dat je bij 200mb resterend pas een sms krijgt en via de app moet boosten (inloggen, resterende mb's klikken, en daarna door twee bevestigingsmenu's klikken).
App geeft aan dat je wanneer je onder de 500mb zit kunt boosten, echter is het bij mij zelfs met 50 mb resterend 9 van de 10 keer niet mogelijk om te boosten, krijg gewoon de melding pas boosten onder de 500mb terwijl ik daar ruim onder zit.
Vaak kan ik pas boosten als ik de sms krijg dat ik 100% door mijn data heen ben, en soms dan 5 minuten nog niet eens. De helft van de tijd moet ik dan tevens opnieuw aanmelden op het tele2 netwerk.
Ik had wel verwacht dat er wat veranderingen zouden komen na de switch naar T-mobile maar het hele internetgebruik boven 5gb dagelijks wordt gewoon gefrustreerd, de nieuwe situatie is echt waardeloos bij mij.