5pë©ïàál_Tèkén' schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 00:20:
De Tweakblogs.net F.A.Q.
Overzicht van UBB-codes
Zie daar uw leesvoer voor dit weekend
Om antwoord te geven op de vraag in de titel - tijdens met ontwerpen en implementeren van de review had men, denk ik, een beeld van hoe een review er uit zou 'moeten' zien. De bijbehorende ubb codes zijn toen geïmplementeerd. En met dat antwoord, daar koop je helemaal niks voor, I know.
Misschien kan je een screenshot maken van de mooie tabel en die invoegen als afbeelding. In ieder geval +2 voor de review

Wat hebben de reviews met de Tweakblogs UBB te maken? Hebben die dezelfde compatibiliteit?
Uiteraard was ik al bekend met het overzicht van de UBB-codes, dat was de bron voor mijn tabel. Het gaat mij er juist om dat die informatie niet klopt bij het schrijven van een review. Zie bijvoorbeeld de syntax van
[table]:
Syntax:
[table=width,height,border,cellpadding,bordercolor,bgcolor,background,fontsize,contrast] table-rows [/table]
Veel van die attributen werken helemaal niet bij het schrijven van een review. De Tweakblogs FAQ zegt daar ook niets over. Volgens die FAQ mag de [table] tag gewoon worden gebruikt. Nergens wordt gespecificeerd welke attributen wel of niet werken.
Zoals Dirk al zegt, mogelijk wordt er een andere parser gebruikt. Dat lijkt me een logische verklaring. De vraag is dan alleen, waarom? En kan er dan ergens duidelijk worden gemaakt wat wel en niet werkt? Een review FAQ misschien?