Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Mediamarkt iMac discussie

Pagina: 1
Acties:
  • 636 views

Vraag

• kleefei
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 18-06 14:39
Mijn vraag
Met veel interesse (nieuwsgierigheid) heb ik het korte topic over de mediamarkt -iMac discussie gevolgd.
Link naar topic
Eerst was het een juridische vraag of de beste kopers hun imacs uberhaubt mochten houden en hierna ging het specifiek over 1 van de kopers die de publiciteit in trad met zijn aankoop.

Nu ook de consumentenbond zich er mee aan het bemoeien is en de koper zichzelf in de krant heeft laten zetten zou ik het toch fijn vinden als we dit topic kunnen heropenen zodat we kunnen volgen hoe dit gaat aflopen.
De reden van sluiting was dat het niet goed was dat er over de persoon gesproken werd, maar deze persoon heeft zichzelf gemeld bij de krant. Dan is een discussie over de persoon een logisch vervolg in het topic.

TLDR: ik zou het fijn vinden als dit topic weer open kan voor discussie.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• Sport_Life
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:55

Sport_Life

Solvitur ambulando

Het jammere aan dat topic is dat er altijd een paar jaloerse figuren rondlopen die het nodig vinden deze vis zwart te maken.
Biedt geen enkele meerwaarde op voor de discussie, maar wekt wel irritatie op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 22:44

Perkouw

Moderator General Chat
We hebben het intern in behandeling. Komen we z.s.m. op terug. :)

• kleefei
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 18-06 14:39
Sport_Life schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 12:27:
Het jammere aan dat topic is dat er altijd een paar jaloerse figuren rondlopen die het nodig vinden deze vis zwart te maken.
Snap ik. Het is natuurlijk ook een maatschappelijke issue, kijk naar sites als pepper.
Nu heeft Marlin jr. zichzelf als boegbeeld voor deze discussie neergezet. Een discussie met overigens 2 duidelijke kampen, zoals je ook op facebook kan zien.
Echter bespreek ik dit soort topics, om wellicht duidelijke redenen, liever niet op Facebook. Op een site als Tweakers heb je nog enigzins inhoud/diepgang in een discussie ipv de "ik vind, dus het is waar"

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

kleefei schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 12:18:
De reden van sluiting was dat het niet goed was dat er over de persoon gesproken werd, maar deze persoon heeft zichzelf gemeld bij de krant. Dan is een discussie over de persoon een logisch vervolg in het topic.
Het probleem was dat mensen die kerel belachelijk gingen maken en gingen uitschelden.
kleefei schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:06:
Op een site als Tweakers heb je nog enigzins inhoud/diepgang in een discussie ipv de "ik vind, dus het is waar"
Dat valt zwaar tegen. Mensen vinden dat ze bepaalde verwachtingen mogen hebben, en dat mag, maar dat betekent niet dat je kunt gaan roepen dat je gelijk hebt.

Op zich is dat een topic an sich waard, de rechten die mensen menen te hebben. Webwinkels zijn zo goedkoop omdat ze zulke grote aantallen producten geautomatiseerd kunnen verkopen met zo min mogelijk menselijke handelingen. Maar als die menselijke stap in het geheel voor een fout zorgt, duiken daar mensen bovenop. En meer mensen dan alleen ik zijn die zielige topics een beetje zat.

"Er staat een apparaat van 2000 euro op m'n stoep nadat ik 2 euro heb betaald, nu is 'ie toch van mij1!1!1!??/?1!". Serieus?

[Voor 24% gewijzigd door CodeCaster op 10-07-2020 13:10]

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• Wootism
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 01:38

Wootism

aaibaar

Daar zijn de meningen dan over verdeeld.

De persoon in kwestie zoekt zelf de media op laat artikelen over hem schrijven en komt met een foto in de krant..... dan mag daar op Tweakers dus geen mening over gevormd worden?
Dat laatste gebeurd natuurlijk vanzelf als er niks nieuws meer gezegd kan worden rondom de juridische kant van het verhaal.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
We zijn bezig het topic ietwat op te schonen en daarna gaat deze weer open. Geef het dus nog even. :)

• SuBBaSS
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 02:39

SuBBaSS

-has Ryzen

Het op 'jaloezie' gooien is vooral projectie die nogal zinloos is.
Heb zelf ook genoeg kritiek op die jongen maar dat heeft niets te maken met jaloezie. Dat gaat gewoon om een verrotte moraal (en dan vooral zijn gehuil over 'onmenselijke behandeling door de MM').

Wat mij betreft stikt hij in de 3 imacs. :+
(Maar ik vermoed dat dat niet meer kan omdat hij ze al verkocht heeft).

Gaslighting is a form of psychological manipulation in which a person or a group covertly sows seeds of doubt in a targeted individual or group, making them question their own memory, perception, or judgement..

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topic zojuist weer geopend. FYI.

• Orion84
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 21:49

Orion84

Admin General Chat

Fotogenie(k)?

Mooi, dan kan hier een slotje op :)

@kleefei dit is overigens ook bij uitstek iets om in Shopping Forum - Feedbacktopic aan te kaarten :)

[Voor 66% gewijzigd door Orion84 op 10-07-2020 14:23]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True