Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:53

Fordox

00101010

Topicstarter
Ik zoek een?
Mobiel, non-Chinees

Wat is je budget?
~600

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Media consumeren; youtube, twitch.

Waar ik om geef:
* 3,5mm
* OLED
* Bouwkwaliteit
* non-chinees is een grote voorkeur
* non-standaard dingen, ik geef wel een beetje om iets bijzonders, de wow-factor.
* Batterijduur
* Waterdicht

Waar ik niet zoveel om geef:
* camera
* high-end soc
* 500 jaar aan updates
* wireless charging, of megaultrasuperfast charging, hij ligt snachts gewoon aan een draad

Wat heb je zelf al gevonden?
Zoals titel zegt, LG Velvet, of de Motorola Edge. De Velvet is waterdicht en heeft een hoes met extra scherm deze maand (wel een gimmick) maar is ook 100 euro duurder. Ik kan de keuze nog niet echt maken.

Pro's van de LG:
* Waterdicht
* Tweede scherm actie
* Fancy design

Cons van de LG:
* Duurder
* meh-camera's en software
* Dedicated google assistant button die niet remappable is

Pro's van de Motorola:
* 90Hz optie
* Goedkoper
* Close to stock software

Con's van de Motorola:
* Het edge design gaat irritant zijn voor ongewilde touches
* Alleen spatwaterdicht
* Plastic

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er nog telefoons die ik vergeet?
Wat zijn jullie ervaringen met het extra scherm dat LG aanbiedt?

[ Voor 34% gewijzigd door Fordox op 07-07-2020 21:50 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Wat bedoel je met non-Chinees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Topicstarter
Waarbij het merknaam niet Chinees is, zoals Oppo, Huawai, OnePlus, Poco, etc. Mijn voorkeur gaat naar Koreaans.
offtopic:
Ik ben niet van plan om hier een discussie te starten, dit is gewoon mijn voorkeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Fordox schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 09:29:
Waarbij het merknaam niet Chinees is, zoals Oppo, Huawai, OnePlus, Poco, etc. Mijn voorkeur gaat naar Koreaans.
offtopic:
Ik ben niet van plan om hier een discussie te starten, dit is gewoon mijn voorkeur
En waarom heb je Motorola erbij staan? Lenovo is behoorlijk Chinees. Bovendien overschat je de waarde ervan en komt uiteindelijk alles uit China. Op wat kleine merken na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerwev
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 25-05 20:42
Ik ben zelf tevreden over mijn Samsung galaxy s10 lite. Zeker in het blauw een mooi toestel om te zien. Mooi scherm, leuke camera's. Met de software kan ik goed leven, er wordt wel wat bloatware meegeleverd maar dat is grotendeels te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:23
Denk dat LG het enige merk is voor niet standaard dingen. De rest is allemaal 1 pot nat tegenwoordig.
Je ziet wel soms mooie kleuren in de glazen achterkant, maar hoesje er omheen en weg is dat weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FonsWesselius
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-04 17:40
Snap niet zo goed waarom LG de Velvet heeft uitgebracht. Specs zijn slechter dan die van de G8x (op 5G na) en de G8x is een stuk goedkoper... Iemand hier ideeën over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Topicstarter
Jerwev schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:28:
Ik ben zelf tevreden over mijn Samsung galaxy s10 lite. Zeker in het blauw een mooi toestel om te zien. Mooi scherm, leuke camera's. Met de software kan ik goed leven, er wordt wel wat bloatware meegeleverd maar dat is grotendeels te verwijderen.
De S10 lite had ik ook gezien ja, maar is dat ondertussen ook al niet een beetje een oud model?
swhnld schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:07:
Denk dat LG het enige merk is voor niet standaard dingen. De rest is allemaal 1 pot nat tegenwoordig.
Je ziet wel soms mooie kleuren in de glazen achterkant, maar hoesje er omheen en weg is dat weer.
Dat is ook het idee dat ik heb dus ik neig wel die kant op.
FonsWesselius schreef op zondag 12 juli 2020 @ 13:51:
Snap niet zo goed waarom LG de Velvet heeft uitgebracht. Specs zijn slechter dan die van de G8x (op 5G na) en de G8x is een stuk goedkoper... Iemand hier ideeën over?
Volgens mij is het de opvolger van de G8x, LG wou van zijn G en V serie namen afstappen. Echt slechter zijn de specs niet te noemen, de batterij is beter, cameras zijn beter, soc is een nieuwere generatie (welliswaar midrange, maar dat lijkt mij beter voor de batterijduur), iets andere beeldverhouding en nog een paar andere dingetjes. Maar inderdaad, het verschil is niet groot.

Pagina: 1