Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23:31
Ik zoek een?
Mobiel, non-Chinees

Wat is je budget?
~600

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Media consumeren; youtube, twitch.

Waar ik om geef:
* 3,5mm
* OLED
* Bouwkwaliteit
* non-chinees is een grote voorkeur
* non-standaard dingen, ik geef wel een beetje om iets bijzonders, de wow-factor.
* Batterijduur
* Waterdicht

Waar ik niet zoveel om geef:
* camera
* high-end soc
* 500 jaar aan updates
* wireless charging, of megaultrasuperfast charging, hij ligt snachts gewoon aan een draad

Wat heb je zelf al gevonden?
Zoals titel zegt, LG Velvet, of de Motorola Edge. De Velvet is waterdicht en heeft een hoes met extra scherm deze maand (wel een gimmick) maar is ook 100 euro duurder. Ik kan de keuze nog niet echt maken.

Pro's van de LG:
* Waterdicht
* Tweede scherm actie
* Fancy design

Cons van de LG:
* Duurder
* meh-camera's en software
* Dedicated google assistant button die niet remappable is

Pro's van de Motorola:
* 90Hz optie
* Goedkoper
* Close to stock software

Con's van de Motorola:
* Het edge design gaat irritant zijn voor ongewilde touches
* Alleen spatwaterdicht
* Plastic

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er nog telefoons die ik vergeet?
Wat zijn jullie ervaringen met het extra scherm dat LG aanbiedt?

[Voor 34% gewijzigd door Fordox op 07-07-2020 21:50]

*Geschreven door een hardware engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True