Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 00:06
Jerwev schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:28:
Ik ben zelf tevreden over mijn Samsung galaxy s10 lite. Zeker in het blauw een mooi toestel om te zien. Mooi scherm, leuke camera's. Met de software kan ik goed leven, er wordt wel wat bloatware meegeleverd maar dat is grotendeels te verwijderen.
De S10 lite had ik ook gezien ja, maar is dat ondertussen ook al niet een beetje een oud model?
swhnld schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 16:07:
Denk dat LG het enige merk is voor niet standaard dingen. De rest is allemaal 1 pot nat tegenwoordig.
Je ziet wel soms mooie kleuren in de glazen achterkant, maar hoesje er omheen en weg is dat weer.
Dat is ook het idee dat ik heb dus ik neig wel die kant op.
FonsWesselius schreef op zondag 12 juli 2020 @ 13:51:
Snap niet zo goed waarom LG de Velvet heeft uitgebracht. Specs zijn slechter dan die van de G8x (op 5G na) en de G8x is een stuk goedkoper... Iemand hier ideeën over?
Volgens mij is het de opvolger van de G8x, LG wou van zijn G en V serie namen afstappen. Echt slechter zijn de specs niet te noemen, de batterij is beter, cameras zijn beter, soc is een nieuwere generatie (welliswaar midrange, maar dat lijkt mij beter voor de batterijduur), iets andere beeldverhouding en nog een paar andere dingetjes. Maar inderdaad, het verschil is niet groot.

*Geschreven door een hardware engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True