Oke - knoop doorgehakt -->> pricewatch: LG OLED65GX6LA Zwart (https://www.lg.com/nl/televisies/lg-oled65gx6la). Besteld bij Smits Arnhem en inmiddels netjes geleverd door APS - Apeldoornse Pakket Service.
✌️ dank, allen
🔐 slotje
-------------------
Ik zoek een?
Wij hebben onze zinnen gezet op een van de volgende 65” tv’s, maar heb nog voor het laatate zetje jullie input en argumenten nodig. M.n. voor dagelijks gebruik i. c. m. huidige provide (Ziggo).
[ En zoek daarbij ook een meurbeugel (Ervaringen met tv muurbeugel van het merk DQ Wall-Support) ]
Wat is je budget?
Max 2300 (de echte prijs - dus niet wat op internet staat)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken, films (ziggo/on-demand, HD/blue-ray), games (af-en-toe)
Wat heb je zelf al gevonden?
Is het (prijs)verschil van de OLED65CX6LA het waard t.o.v. of de OLED65C9PL. Zo ja hoe vergelijkt die keuze t.o.v de QE75Q90T? -->> Graag jullie mening hieronder. >> En met mijn Mediabox_XL beinvloed dit de keuze tot aankoop (m.a.w. heb je dan aan een "normale" LED genoeg..?
En de bonusvraag is gerelateerd aan vraag hierboven; is er een model dat geen OLED of QLED is van 75" of groter dat een geduchte concurrent zou kunnen zijn (zoiets als de LG 75UM7050, Samsung 82Q60R, Samsung UE82RU8000S..) .. of is het totaal geen concurrentie..
THUISSITUATIE
Ziggo TV Complete/Ziggo Internet Complete — Met een Mediabox_XL
Afstand — Er zal meestal TV gekeken worden in de huiskamer. De TV zal op een afsand van maximaal 4 meter worden geplaatst in oostelijke richting.
Lichtinval — Vanaf het zuiden door onze ramen (totale raamoppervlak 5,7m2 [3,50 l x 1,65 h = 5,7m2]) - ramen zijn voorzien van shutters.
Playstation4 — Er wordt niet in de woonkamer gespeeld, maar met de komst van een nieuwe 65” tv denk ik af en toe wel.
RESOURCES
✌️ dank, allen
🔐 slotje
-------------------
Ik zoek een?
Wij hebben onze zinnen gezet op een van de volgende 65” tv’s, maar heb nog voor het laatate zetje jullie input en argumenten nodig. M.n. voor dagelijks gebruik i. c. m. huidige provide (Ziggo).
[ En zoek daarbij ook een meurbeugel (Ervaringen met tv muurbeugel van het merk DQ Wall-Support) ]
Wat is je budget?
Max 2300 (de echte prijs - dus niet wat op internet staat)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken, films (ziggo/on-demand, HD/blue-ray), games (af-en-toe)
Wat heb je zelf al gevonden?
- LG OLED 65CX6LA
- LG OLED 65C9PLA (LG OLED 65C9MLB)
- Samsung QLED QE75Q90T of pricewatch: Samsung QLED 75Q90R Zwart (op aanraden vriend die de Samsung QE65Q95T (5!) heeft)
Is het (prijs)verschil van de OLED65CX6LA het waard t.o.v. of de OLED65C9PL. Zo ja hoe vergelijkt die keuze t.o.v de QE75Q90T? -->> Graag jullie mening hieronder. >> En met mijn Mediabox_XL beinvloed dit de keuze tot aankoop (m.a.w. heb je dan aan een "normale" LED genoeg..?
En de bonusvraag is gerelateerd aan vraag hierboven; is er een model dat geen OLED of QLED is van 75" of groter dat een geduchte concurrent zou kunnen zijn (zoiets als de LG 75UM7050, Samsung 82Q60R, Samsung UE82RU8000S..) .. of is het totaal geen concurrentie..
THUISSITUATIE
Ziggo TV Complete/Ziggo Internet Complete — Met een Mediabox_XL
Afstand — Er zal meestal TV gekeken worden in de huiskamer. De TV zal op een afsand van maximaal 4 meter worden geplaatst in oostelijke richting.
Lichtinval — Vanaf het zuiden door onze ramen (totale raamoppervlak 5,7m2 [3,50 l x 1,65 h = 5,7m2]) - ramen zijn voorzien van shutters.
Playstation4 — Er wordt niet in de woonkamer gespeeld, maar met de komst van een nieuwe 65” tv denk ik af en toe wel.
RESOURCES
- LG Vergelijk
- Tweakers Pricewatch
- 65" OLED of 75" LED op plm. 5 meter kijkafstand?
- [LG OLED] Ervaringen & Discussie
- [Zero Tolerance][Prijs-discussie] OLED Televisies - deel 2
- [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie
- Display Specifications
- Rting
- Home Cinema Magazine
- YouTube: LG CX (2020) vs C9 (2019) OLED TV Comparison
- YouTube: OLED vs QLED 2019 (LG C9 v Samsung Q90R)
- YouTube: LG CX OLED TV Review
- YouTube: OLED vs QLED - With a Microscope! - What is the best TV?
- (dank [~DeArmeStudent])
[ Voor 33% gewijzigd door nl_umpire op 07-08-2020 12:30 . Reden: *solved ]