Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Sjors81 schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 15:50:
Aangezien ik weinig vertrouwen heb in mobiclaim ben ik even verder gaan zoeken. Ik kwam https://gratismobielclaim.nl/ tegen. Wat ik er van heb gevonden is dat de achterliggende partij oa ook de mensen van de toeslagenaffaire bijstaat.
Volgens mij is de afwikkeling van de claim ook een stuk transparanter dan die van mobiclaim en is de commissie 15% ipv 30% bij mobiclai. Wellicht interessant voor de mensen die nog een partij zoeken.
dankjewel voor de tip deze site ziet er een stuk beter uit en heeft al direct een "privacy" en "algemene voorwaarden" pagina die bij mobiclaim lange tijd miste en na veel aandringen nog steeds niet of lastig te vinden zijn

EDIT: net aangemeld en heb niet meer info hoeven aanleveren dan mijn NAW gegevens ? vermoed dat ze nog wel terug komen om meer gegevens maar wie weet vragen ze deze gegevens op via je NAW gegevens bij de provider?

[ Voor 12% gewijzigd door copywizard op 29-04-2021 10:31 ]

AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:54
copywizard schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:25:
[...]

dankjewel voor de tip deze site ziet er een stuk beter uit en heeft al direct een "privacy" en "algemene voorwaarden" pagina die bij mobiclaim lange tijd miste en na veel aandringen nog steeds niet of lastig te vinden zijn

EDIT: net aangemeld en heb niet meer info hoeven aanleveren dan mijn NAW gegevens ? vermoed dat ze nog wel terug komen om meer gegevens maar wie weet vragen ze deze gegevens op via je NAW gegevens bij de provider?
Ja, ze vragen inderdaad weinig gegevens. Ik had ook al een mail gestuurd naar ze, want bij Vodafone heb ik bijvoorbeeld 3 a 4 keer verlengd met nummerbehoud over al die jaren heen, maar je kan nergens aangeven dat je bij een provider meerdere orders hebt gehad met hetzelfde telefoonnummer.

Edit: ik zie wel dat ze niet heel actief meer zijn. Hun Facebook pagina sinds 2018 geen post meer. De vraag is of ze nog wat met nieuwe ingediende claims gaan doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Cheezborger op 29-04-2021 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:43
Cheezborger schreef op donderdag 29 april 2021 @ 10:49:
[...]

Ja, ze vragen inderdaad weinig gegevens. Ik had ook al een mail gestuurd naar ze, want bij Vodafone heb ik bijvoorbeeld 3 a 4 keer verlengd met nummerbehoud over al die jaren heen, maar je kan nergens aangeven dat je bij een provider meerdere orders hebt gehad met hetzelfde telefoonnummer.

Edit: ik zie wel dat ze niet heel actief meer zijn. Hun Facebook pagina sinds 2018 geen post meer. De vraag is of ze nog wat met nieuwe ingediende claims gaan doen.
Heb je reactie van ze gehad? ook ik heb me daar aangemeld maar niets behalve e-mail dat aanmelden suc6 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
MrOsman schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:03:
[...]

Heb je reactie van ze gehad? ook ik heb me daar aangemeld maar niets behalve e-mail dat aanmelden suc6 is.
Gisteravond pas gestuurd.. Als ik iets hoor zal ik het hier laten weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:43
Cheezborger schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:04:
[...]

Gisteravond pas gestuurd.. Als ik iets hoor zal ik het hier laten weten. :)
zijn ze nog wel actief? het is al 2 a 3 jaar terug. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezborger
MrOsman schreef op donderdag 29 april 2021 @ 11:18:
[...]

zijn ze nog wel actief? het is al 2 a 3 jaar terug. :)
Ben ook bang dat Mobiclaim de enigste optie is nu. Je kan nu ook nog alleen maar claims indienen voor T-Mobile, Tele2 en Ben. Het lijkt erop dat ze aan het afbouwen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-05 13:12
Toevallig begin 2019 een claim gemaakt. Vandaag antwoord gekregen. Dus kan zeker 2 jaar duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Goedenavond allemaal,

Zojuist zie ik de volgende tekst op de website staan van Mobiclaim:
'7 mei 2021 - Mobiclaim heeft met Vodafone overeenstemming bereikt over een tegemoetkomingsregeling voor ca. 5.500 consumenten met een abonnement waarbij een 'gratis' telefoontoestel werd verstrekt. Dat betekent dat overgegaan kan worden tot afhandeling van de claims. Deelnemers aan de telefoonclaim ontvangen persoonlijk bericht over de afhandeling. Aanmelden voor de regeling is niet meer mogelijk.

Mobiclaim was sinds 2020 met Vodafone in gesprek over een tegemoetkoming voor leden van haar achterban naar aanleiding van twee uitspraken van de Hoge Raad. Die oordeelde in 2014 en 2016 dat op abonnementen waarbij mobiele telefoons als ‘gratis’ werden aangeboden de regels van koop op afbetaling en consumentenkrediet van toepassing waren."

Ik heb een stuk of 15 claims ingediend (voor mijzelf- en familie) voor Vodafone, dus ik ben erg benieuwd! Het geeft goede hoop @mobiclaim hebben jullie een idee wanneer jullie verwachten met een terugkoppeling naar de klanten te komen?

Groetjes,
Rowin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
Mobiclaim heeft zojuist het persbericht aangepast:

"Kunnen consumenten die zich niet hebben aangemeld dit elders nog doen? Of op een andere manier nog stappen ondernemen tegen Vodafone?

Mobiclaim heeft met deze regeling het vraagstuk rondom ‘gratis’ mobieltjes opgelost voor consumenten die zich tijdig bij haar hebben aangemeld. . De kans dat de claim is verjaard, is inmiddels zo groot dat Mobiclaim ermee heeft ingestemd dat aan klanten die zich na 18 juni 2020 nog steeds niet hadden aangemeld of zich helemaal nog niet hebben aangemeld geen tegemoetkoming hoeft te worden betaald."

Bovenstaand geldt ook voor iedereen die voor KPN claims hebben ingediend. Ofwel, heb je na 18 juni 2020 een claim ingediend heb je hier geen recht meer op. Balen, voor mij- en mijn familie die 4 dagen later de claims hebben ingediend bij Mobiclaim... raar.. Heb nu de helpdesk een mail gestuurd met de vraag hoe nu verder, want in feite wacht ik- en velen van jullie, dus al bijna een jaar op in feite niets. :|

Heb ook via de mail contact gehad, heel simpel: pakken het niet verder op en ik heb simpelweg ‘pech’. Balen!

Zie printscreen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C3ZRflZ4o3bb3XeNLFVbOuo5iC4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/z6ilNJWiCpNuZFUN2BSGDbzs.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door Rowinio op 17-05-2021 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
Rowinio schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:12:

"Kunnen consumenten die zich niet hebben aangemeld dit elders nog doen? Of op een andere manier nog stappen ondernemen tegen Vodafone?

Mobiclaim heeft met deze regeling het vraagstuk rondom ‘gratis’ mobieltjes opgelost voor consumenten die zich tijdig bij haar hebben aangemeld. . De kans dat de claim is verjaard, is inmiddels zo groot dat Mobiclaim ermee heeft ingestemd dat aan klanten die zich na 18 juni 2020 nog steeds niet hadden aangemeld of zich helemaal nog niet hebben aangemeld geen tegemoetkoming hoeft te worden betaald."

Bovenstaand geldt ook voor iedereen die voor KPN claims hebben ingediend. Ofwel, heb je na 18 juni 2020 een claim ingediend heb je hier geen recht meer op. Balen, voor mij- en mijn familie die 4 dagen later de claims hebben ingediend bij Mobiclaim... raar.. Heb nu de helpdesk een mail gestuurd met de vraag hoe nu verder, want in feite wacht ik- en velen van jullie, dus al bijna een jaar op in feite niets. :|

Heb ook via de mail contact gehad, heel simpel: pakken het niet verder op en ik heb simpelweg ‘pech’. Balen!

Zie printscreen:

[Afbeelding]
Nou, lekker dan. Al mijn claims zijn van 28 juni 2020. Beetje zuur. Jaar wachten voor niks.
Ik heb nog een aantal claims open staan bij T-Mobile, Tele2 en Hi. Maar ik verwacht daar nu niks meer van. Zal wel een soortgelijke afwijzing worden.

Is het nog de moeite waard om zelf de claim rechtsreeks bij Vodafone in te dienen? Iemand daar toevallig succes mee gehad of tips?

Edit: ik heb via Vodafone een klachtenformulier ingevuld met de vraag hoe en aan wie ik mijn gegevens kan aanleveren voor een vergoeding. Uiteraard met een uitleg over die 'gratis' telefoon toestanden met verwijzing naar de uitspraak van de Hoge Raad. Niet geschoten is altijd mis.

Vodafone via Facebook wil me in ieder geval niet verder helpen:
Vodafone is altijd transparant over de maandelijkse kosten die klanten gaan betalen. De uitspraak van de Hoge Raad betrof een wanbetaler in een specifieke situatie. Het is te kort door de bocht om te concluderen dat de uitspraak op alle klanten van toepassing is.

[ Voor 17% gewijzigd door Cheezborger op 18-05-2021 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:12
Cheezborger schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:21:
[...]

Nou, lekker dan. Al mijn claims zijn van 28 juni 2020. Beetje zuur. Jaar wachten voor niks.
Ik heb nog een aantal claims open staan bij T-Mobile, Tele2 en Hi. Maar ik verwacht daar nu niks meer van. Zal wel een soortgelijke afwijzing worden.

Is het nog de moeite waard om zelf de claim rechtsreeks bij Vodafone in te dienen? Iemand daar toevallig succes mee gehad of tips?

Edit: ik heb via Vodafone een klachtenformulier ingevuld met de vraag hoe en aan wie ik mijn gegevens kan aanleveren voor een vergoeding. Uiteraard met een uitleg over die 'gratis' telefoon toestanden met verwijzing naar de uitspraak van de Hoge Raad. Niet geschoten is altijd mis.

Vodafone via Facebook wil me in ieder geval niet verder helpen:

[...]
Ook een poging toe gewaagd eind vorig jaar, maar werd meteen afgescheept met "succes, begin maar een rechtzaak wij werken nergens aan mee". Nu was ik al nooit een vodafan, maar met zo'n arrogante reactie zien ze mij als klant niet meer terug. Al zullen ze daar helaas vast niet wakker van liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Gezien dit tegenwoordig meer een ervaringentopic voor Mobiclaim is geworden, heb ik hierop de topictitel aangepast.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:59

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ergens blijft het een aparte datum zo in juni, althans best toevallig dat het dezelfde maand is dat mobiclaim best veel besproken werd op diverse social media en volgens mij komt dit toch ook iut die periode. Of gewoon puur toeval :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezborger
SinergyX schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 23:44:
Ergens blijft het een aparte datum zo in juni, althans best toevallig dat het dezelfde maand is dat mobiclaim best veel besproken werd op diverse social media en volgens mij komt dit toch ook iut die periode. Of gewoon puur toeval :P
Ik geloof niet in toeval. Op 19 juni is dit topic geopend. Alle claims ná 18 juni 2020 vallen buiten de regeling. Dus alle claims die n.a.v. dit topic zijn ingediend, zijn nu allemaal ongeldig verklaard. Volgens mij zijn dat er best een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Hebben mensen dan niet zich bij consumentenclaim aangemeld? Is volgens mij een initiatief vanuit consumenten bond. Heb het geld van kpn (500,-) al lang terug en dat van tele-2 komt er aan (is maar 85,-, waarom weet ik niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:12

TheVMaster

Moderator WOS
mrpink83 schreef op Wednesday 19 May 2021 @ 11:46:
Hebben mensen dan niet zich bij consumentenclaim aangemeld? Is volgens mij een initiatief vanuit consumenten bond. Heb het geld van kpn (500,-) al lang terug en dat van tele-2 komt er aan (is maar 85,-, waarom weet ik niet).
Ik heb daar nooit aan gedacht om dat te doen |:(
SinergyX schreef op Tuesday 18 May 2021 @ 23:44:
Ik geloof niet in toeval. Overigens kun je ook zelf bij KPN een claim indienen via https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/toestelkosten.htm

[ Voor 38% gewijzigd door TheVMaster op 19-05-2021 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-05 09:31
TheVMaster schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:41:
[...]

Ik heb daar nooit aan gedacht om dat te doen |:(

[...]

Ik geloof niet in toeval. Overigens kun je ook zelf bij KPN een claim indienen via https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/toestelkosten.htm
volgens mij is dat dit alleen voor de rente bedoeld en niet voor een vergoeding voor de toestelkosten:

Dit formulier is alleen om klanten tegemoet te komen voor een eventueel te veel berekende rente tijdens de afgesloten contractsperiode van het abonnement. Vul per afgesloten contract de gevraagde gegevens in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:12

TheVMaster

Moderator WOS
Sjors81 schreef op Wednesday 19 May 2021 @ 13:11:
[...]

volgens mij is dat dit alleen voor de rente bedoeld en niet voor een vergoeding voor de toestelkosten:

Dit formulier is alleen om klanten tegemoet te komen voor een eventueel te veel berekende rente tijdens de afgesloten contractsperiode van het abonnement. Vul per afgesloten contract de gevraagde gegevens in.
Ik lees het :X Dat is toch wel raar, want ze hebben het wel over de uitspraak van de hoge raad waarin dus staat dat ze toestelkosten moeten vergoeden (als ik het goed gelezen heb). Los daarvan zijn ze niet happig op deze route, want ze sturen mij nu met een kluitje het riet in onder het mom van dat ik het formulier niet goed heb ingevuld (en ik heb er een screenshot van, die is wel goed ingevuld). Als je dan gaat informeren kunnen ze je niet helpen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:49

LankHoar

Langharig tuig

Rowinio schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:12:

Zie printscreen:

[Afbeelding]
Zeker raar dit. Vraag me af wat dat betekend voor de claims die ik in 2016 heb ingediend, hoewel die ook wel verjaard zullen zijn inmiddels (ging over abo's afgesloten in 2011-2012).

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:37
LankHoar schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 16:20:
[...]

Zeker raar dit. Vraag me af wat dat betekend voor de claims die ik in 2016 heb ingediend, hoewel die ook wel verjaard zullen zijn inmiddels (ging over abo's afgesloten in 2011-2012).
Ik heb de claim ook al in 2016 ingediend via ConsumentenClaim. Dus als jij toen al geclaimed hebt, dan kan het toch niet verjaard zijn zou je zeggen? Het geld heb ik overigens begin dit jaar al gekregen, dus het duurt allemaal wel erg lang, hou daar rekening mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draicon
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-05 13:22
Heb me ooit aangemeld op hun site, maar ik u spammen ze me bijna elke twee dagen om de benodigdheden op te sturen. Lijkt een behoorlijke druk achter te zitten. Vanmiddag een mailtje nog en nu zojuist een SMS. Je kan je ook niet zomaar afmelden van hun emails. Behoorlijk irritante organisatie (had ik kunnen weten)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuimel
  • Niet online
Gisteren na drie jaar wachten het geld gekregen van Mobiclaim. Ja, het duurt lang... maar je hoeft zelf in de tussentijd niks te doen en ze houden zich dus wel aan hun woord. Ben wel blij dat het er is, want twijfelde door de weinige updates/bijna geen contact wel of Mobiclaim echt was. (In dit geval ging het om de claim bij Vodafone).

Dus positieve ervaring en zonder hen had ik niks gezien. In je eentje begin je niks tegen zo'n groot bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeniecom
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-01-2022
Ik ontving vandaag een afwijzing van Mobiclaim (Vodafone). De reden:
“Uw claim valt niet binnen de tegemoetkomingsregeling omdat u zich ná 18 juni 2020 heeft aangemeld op onze website. Ten aanzien van mensen die zich niet uiterlijk 18 juni 2020 hadden aangemeld, geldt dat de kans dat hun claims verjaard zijn zo groot is dat zij buiten de tegemoetkomingsregeling vallen.”

Ik heb mijn claim op 30 juli 2020 ingediend. (Te laat dus)

Maar: waarom is de uiterste datum 18 juni 2020? Er staat nergens waarom die datum als deadline is gekozen…

Zou het toeval zijn dat deze thread precies één dag na die datum begint? Is er wellicht in de deal tussen Mobiclaim en Vodafone afgesproken dat nadat iemand de geheimhoudingsplicht breekt, er geen claims meer ingediend mogen worden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diijaa
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 02-03 19:40
Hoi,

Ik vraag me af hoe het met T-mobile zit? Januari 2019 heb ik een claim ingediend tot heden niks gehoord. Als ik mail met de vraag voor een update krijg je als antwoord dat het wat duur en op de website kan volgen..

Heeft er iemand iets over de claims van T-mobile gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chienboy
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-01-2024
diijaa schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 18:15:
Hoi,

Ik vraag me af hoe het met T-mobile zit? Januari 2019 heb ik een claim ingediend tot heden niks gehoord. Als ik mail met de vraag voor een update krijg je als antwoord dat het wat duur en op de website kan volgen..

Heeft er iemand iets over de claims van T-mobile gehoord?
Ik zelf zit nog op 2 claims te wachten van T-Mobile van 2,5 jaar geleden ook nog niks vernomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-04 20:36
*

[ Voor 100% gewijzigd door Mnup_1 op 07-12-2022 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Minetteh
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 24-03-2023
Toevallig vandaag een mail gehad, dat ze met t-mobile/tele2 vorderingen maken, dus mijn deelname is bevestigd. Heb mijn claim in 2019 dacht ik ingediend, misschien 2018, maar dat weet ik niet meer.
Als het goed is dus volgend jaar eindelijk uitbetaling :)
Heb van meerdere mensen gehoord, met andere providers, dat ze dit ook gedaan hebben, en uiteindelijk wel degelijk geld op hun rekening hebben ontvangen, dus geduld is een schone zaak. Als je aanvraag aan alle voorwaarden voldoet, komt het vanzelf goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnup_1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-04 20:36
Minetteh schreef op woensdag 7 december 2022 @ 14:59:
Toevallig vandaag een mail gehad, dat ze met t-mobile/tele2 vorderingen maken, dus mijn deelname is bevestigd. Heb mijn claim in 2019 dacht ik ingediend, misschien 2018, maar dat weet ik niet meer.
Als het goed is dus volgend jaar eindelijk uitbetaling :)
Heb van meerdere mensen gehoord, met andere providers, dat ze dit ook gedaan hebben, en uiteindelijk wel degelijk geld op hun rekening hebben ontvangen, dus geduld is een schone zaak. Als je aanvraag aan alle voorwaarden voldoet, komt het vanzelf goed :)
Heb jij verder nog wat gehoord? Op de site stond vermeld dat iedereen voor 31 dec bericht zou krijgen. Niks gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chienboy
Ook ik heb nog verder niks vernomen van mobiclaim. Wel dat ik moest bevestigen verder voor T-Mobile maar nu moet afwachten op verdere instructies.

Ben benieuwd…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diijaa
Niks gehoord van Mobiclaim over T-mobile. Zou uiterlijk 31 dec wat moeten horen anders klantenservice mailen. Heb ik gedaan tot heden niks gehoord. Ik weet al hoe laat het is. 😡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Ik heb de hoop al opgegeven eerlijk gezegd. In 2016 heb ik twee claims ingediend over abo's afgesloten in 2011-2012, en ondanks meermalen bevestiging dat dit in behandling genomen zou worden, heb ik nog steeds geen uitsluitsel. In oktober 2021 heb ik nog per e-mail gevraagd hoe het er mee voor stond, en in hun reactie van april 2022 stond dat ze daar geen uitspraak over konden doen. Wellicht nog eens een mailtje aan wagen, maar verwacht er weinig meer van. En dan heb ik toch pas in de zomer antwoord waarschijnlijk :P

[ Voor 14% gewijzigd door LankHoar op 17-01-2023 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minetteh
Heb moeten teken voor akkoord, dat ze hem daadwerkelijk behandelen en nu is het afwachten. Ze zijn bezig met de afwikkeling.
Heb meerdere positieve verhalen gehoord van oa. Collega's enzo, dus denk dat we nog even geduld moeten hebben.. 🤞
Overigens maar van 2 claims iets gehoord. De 3e niet. Maar kan ook nergens op hun site meer inloggen dus denk dat die 3e dan afgewezen is oid. Ik wacht het gewoon nog even af, en kijk regelmatig op hun site of de status al veranderd is van tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1221402

Ik zag dat ik geen mail kreeg maar wel moest krijgen, dus nam contact op. Kreeg deze reactie:
Beste klant,

Mocht u reeds een e-mail hebben ontvangen met de aankondiging dat uw aangeleverde abonnement binnen de getroffen regeling valt, dan ontvangt u (na uw akkoord op deelname aan de regeling) vanzelf verder bericht. Wij handigen eind januari alle documentatie over aan T-Mobile en zij nemen dan het laatste deel van de afwikkeling (controle gegevens, uitkering vergoedingen) van ons over.

Mocht u nog geen bericht hebben ontvangen, dan is de kans groot dat uw aangeleverde abonnement(en) niet binnen de regeling valt of vallen. Dit kan enerzijds te maken hebben met verjaring van de vordering en anderzijds met het feit dat T-Mobile/Ben en Tele2 al veel sneller (respectievelijk vanaf 18 januari 2015 en 1 september 2014) wel voldeden aan de regelgeving en in het contract wel netjes de maandelijkse toestelprijs communiceerden.

De afwikkeling heeft enige vertraging opgelopen. De verwachting is nu dat alle klanten uiterlijk in de eerste week van februari 2023 de uitslag van hun dossier ontvangen per e-mail. Tot die tijd hebben wij helaas niet de mogelijkheid te reageren op individuele verzoeken voor inzage in een dossier. Deze verzoeken pakken wij wel op nadat iedereen geautomatiseerd uitslag zou moeten hebben ontvangen (dus na de eerste week van februari).

Mocht u voor nu nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.
Mijn contract met t-mobile was 19 januari 2015, goede timing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chienboy
Iemand ondertussen al opvolging gehad van T-Mobile of mobiclaim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

chienboy schreef op maandag 13 februari 2023 @ 17:01:
Iemand ondertussen al opvolging gehad van T-Mobile of mobiclaim?
Twee van mijn abo's ging ook over T-mobile, en dat was van ~2010 en ~2012, nog niets gehoord.

• Spikeee
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 01-05 16:04
Ik heb zojuist bericht dat mijn t-mobile claim behandeld wordt. Heb dus ook een claimnummer gekregen.
heb dit volgens mij een aantal jaar geleden ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chienboy
Zojuist is 1 van de 2 claims “afgehandeld” en heb ik het contract binnen.

Moet eerlijk wel zeggen dat de vergoeding echt teleurstelt voor de dure telefoons die ik er toen bij had. Gelukkig heb ik nog een 2de claim dus samen zal mooi extraatje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chlo
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 27-02-2023
chienboy schreef op vrijdag 17 februari 2023 @ 10:03:
Zojuist is 1 van de 2 claims “afgehandeld” en heb ik het contract binnen.

Moet eerlijk wel zeggen dat de vergoeding echt teleurstelt voor de dure telefoons die ik er toen bij had. Gelukkig heb ik nog een 2de claim dus samen zal mooi extraatje zijn.
Ja ik vind het ook enorm tegenvallen. Mijn vriend had meer dan het dubbele voor 1 abonnement.. voel me enigszins in de maling genomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yintha
  • Laatst online: 11-05 16:32

Yintha

We'll stay gold forever

"Beste klant,

T-Mobile heeft je gegevens bekeken en wil nu de verdere afhandeling van de claim starten. Je abonnement heeft een uniek Claim ID toegewezen gekregen voor de claimafhandeling. De claim zal verder afgehandeld worden via Telefoonregeling.nl.

Hieronder volgen de instructies voor jouw claim met Claim ID XXX voor het abonnement met ingangsdatum 13-06-2014 en gecontracteerd mobiel nummer 06-XXX.Kan iemand een indicatie geven van de vergoeding?
"

Is dit veelbelovend? Wat kan ik ongeveer verwachten aan vergoeding, er zat een iPhone bij dit contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minetteh
De afhandeling van mijn 2 claims is nu ook begonnen. Heel benieuwd hoelang het dan vanaf nu nog duurt.
Vermoed dat het bedrag tegen gaat vallen als ik de reacties zo lees, maar ach, anders hadden we überhaupt niets gekregen dus gewoon mooi meegenomen extraatje 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minetteh
Voor de mensen die niets gehad hebben.. check ook even je ongewenste mail. Daar kwam ik ze toevallig tegen. Als je die claim niet bevestigd pis je sowieso naast de pot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:43
Voor een Xperia Z2 krijg ik ongeveer €220 terug (T-mobile), procedure voor een of andere HTC loopt nog.
Even gekeken, toch 1/3e van de nieuwprijs. Niet gek.

[ Voor 20% gewijzigd door Knul op 27-02-2023 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minetteh
Ik krijg voor een iPhone 4 200 en een beetje terug, en voor een Nokia lumia 80 euro. Nouja beter iets als niets ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diijaa
Oplichters zijn het sorry!

Heb geen mail gehad dus blijkbaar geen recht. Terwijl ik op tijd had ingediend (01-2019) Dit terwijl mijn zusje hetzelfde abonnement en jaar heeft gehad. Deze is dus wel geaccepteerd en bijna afgehandeld. Zij selecteren dus bepaalde aanvragen en rest heeft pech!
Pagina: 1 2 Laatste