[Steam] Summer Sale 2020

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5beWVrbho11TDPf6fUhxsAjRe7o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/v7OsS19ldrd5T0Mqlkz0fFkH.jpg?f=user_large

Jaja, de mooiste tijd om games te kopen staat weer voor de deur. De beste (package) deals, grootse kortingen en het grootste aanbod. Kortom het moment om van de piraterij af te stappen ;)

De Steam Summer sale 2020 loopt van donderdag 25 juni tot en met 9 juli.

Belangrijk

Voordat de sale begint kun je door badges te craften al summer sale kaarten verdienen. Je krijgt dan geen kortingsbon

Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:Wordt "Game X" nog goedkoper?
De tijd van Daily Deal, Flash sale of Community's Choice zijn voorbij. Gedurende de gehele sale hebben games een vast kortingspercentage

Ik heb de game betaald maar het spel verschijnt niet in mijn Steam Library?
Als de nieuwe ronde net is uitgekomen, bestellen heel veel mensen tegelijkertijd (lees tienduizenden) een spel/software, dus de servers moeten elke bestelling stuk voor stuk behandelen. Daarom kan het wat langer duren als je net na een nieuwe ronde hebt besteld. Als je hem na een aantal uur nog niet hebt, zal je even contact op moeten nemen met de Steam Helpdesk https://support.steampowered.com/.

Help, mijn downloads gaan traag
Mochten je downloads heel traag gaan, dan kun je je download settings wijzigen en deze bijvoorbeeld naar Rusland (Steam->Settings->Downloads+Cloud->Download region) zetten om toch hoge download snelheden te halen en vanavond nog dat ene spel kunnen spelen ;)

Is deze game echt goedkoop? :?
Bekijk de game op de volgende site om te controleren of het écht om een goede deal gaat: Is there any Deal of installeer de plugin Enhanced Steam.

Wat zijn tradingcards? Waarom heb ik ze? Wat kan ik ermee? :?
Kijk voor uitleg en informatie over tradingcards in het daarvoor bestemde topic: Steam Trading Cards. Vragen over cards horen niet in dit topic thuis!

[ Voor 6% gewijzigd door eL_Jay op 27-06-2020 16:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eL_Jay
Ik miste een topic voor dit jaar dus even oude TS afgestoft ;)
Mocht je toegevoegd willen worden als auteur, stuur me dan een DM.

De badges kunnen weer gecraft worden. Ik heb de eerste summer sale kaarten al binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Vanavond gaat het feest (hopelijk) weer beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
ja zin in en bedankt voor alle informatie in de topic start.

Ik heb de plugins even geïnstalleerd in edge :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
So it begins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:20
En begonnen! Happy buying!
https://store.steampowered.com/

[ Voor 38% gewijzigd door Bartske op 25-06-2020 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-09 01:08
Werkt enhanced steam nog op chrome? Of zijn er wat features verwijderd? Vroeger had je nog vergelijking met alle winkels en wat de laagste prijs was.

Vind -40% voor tropico niet veel voor een game die al meer als een jaar uit is, zou eens willen zien waar/of het goedkoper is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-09 15:00

LegacyCode

De crack van de division

De load op de servers van Steam is precies nu al hoog.
Wou mijn wishlist bekijken en kreeg melding "Oops, failed to load your wishlist".
Nu iets in de trend van "Er is een probleem opgetreden bij het communiceren met de Steam-servers. Probeer het later opnieuw."

legacycode.net

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
AntiChrist7 schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 19:12:
Werkt enhanced steam nog op chrome? Of zijn er wat features verwijderd? Vroeger had je nog vergelijking met alle winkels en wat de laagste prijs was.

Vind -40% voor tropico niet veel voor een game die al meer als een jaar uit is, zou eens willen zien waar/of het goedkoper is
Volgens mij is Enhanced Steam al een jaartje of iets dood. Augmented steam is de opvolger.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Geen summer game ;(

Meer mensen waarbij de card(s) voor de discovery queue niet dropt? I.t.t. eerdere sales lijkt er sprake te zijn van 1 dagelijkse trading card ipv 3.

Gelukkig lijken er wel wat aantrekkelijke deals te scoren.

We Happy Few, Bullet Storm en Home World Remastered zijn erg scherp geprijsd

offtopic:
member monster game? Wat een knotsgekke tijd was dat. Nog steeds 'trots' op mijn 100.000.000 badge :+

[ Voor 63% gewijzigd door eL_Jay op 25-06-2020 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
De Steam servers staan weer te roken. Ik kan met geen mogelijkheid betalen. PayPal, iDeal, Creditcard.... Met alles krijg ik een vage error.

Wel nice dat je bij 30 euro of meer 5 euro korting krijgt trouwens. Die deal heeft mij over de streep getrokken om Virtual Rides 3 met alle DLC te kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-09 01:08
anandus schreef op donderdag 25 juni 2020 @ 19:19:
[...]

Volgens mij is Enhanced Steam al een jaartje of iets dood. Augmented steam is de opvolger.
thnx, maar miss moet start post dan wel aangepast worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-09 15:23

Sméagol

Master of Mayhem

Na Steam (in ieder geval de shop) jarenlang nagenoeg genegeerd te hebben, misschien dat ik toch maar 'ns wat in de sale koop.

Als ik zo m'n redelijk grote wishlist bekijk, waarvan ik veel titels al weer vergeten was, dan springen deze titels er o.a. uit:
  • vampire the masquerade - bloodlines
  • singularity
  • the dark eye: chains of satinav
  • the witness
  • I have no mouth and I must scream
  • the talos principle
  • Gray Matter
  • ether one
  • shadowrun: dragonfall
  • black closet
  • tacoma
  • event[0]
  • the painscreek killings
  • stories untold
En op dit moment vooral Planescape: Torment

Vooral omdat ik zin heb in iets "Disco Elysium" achtig, en dit lijkt de beste kandidaat. Maar ik weet niet of die HD Steam port goed is, ik zie wat negatieve comments in de steam reviews staan, dus ik vraag me af of het mee valt.

Maar aangezien ik dus de laatste jaren niet of nauwelijks in de shop gekeken heb, hoor ik graag commentaar op bovenstaande games als je er bekend mee ben (die staan daar voor verschillende redenen op) , of hoor ik graag suggesties voor andere games met een goed verhaal, zoals recente indies of zo, waar ik wellicht niet bekend mee ben. Ongeacht wat voor verhalend of gameplay genre het is.

Om even een ander voorbeeld te noemen: ik vind Soma ook één van de beste verhalen in een game. En om een non-game te noemen: ik zal morgenochten klaar zitten voor een marathon Dark S3.

Ik had ook interesse in Outer Wilds b.v.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:49
Thx voor Soma .... die wilde ik ook nog hebebn nu wel gelijk met de Penumbra Collectors Pack gekocht voor nog geen 3 euro
ik had de twee Amnesia games al dus :-) anders krijg je er die ook nog bij

Echt een aanrader als je van Horror houd .. nog iemand die een beetje van dit soort goedkopen sets weet ...

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 18:30
Sméagol schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 14:23:
Vooral omdat ik zin heb in iets "Disco Elysium" achtig, en dit lijkt de beste kandidaat. Maar ik weet niet of die HD Steam port goed is, ik zie wat negatieve comments in de steam reviews staan, dus ik vraag me af of het mee valt.
Ik heb met geen van de games op je lijstje ervaring, wel zat ik juist te kijken naar Disco Elysium. Wat ik me afvroeg: Heeft deze game replay waarde, of ken/weet je het wel na 1 succesvolle playthrough?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:19
ravw schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 14:52:
Thx voor Soma .... die wilde ik ook nog hebebn nu wel gelijk met de Penumbra Collectors Pack gekocht voor nog geen 3 euro
ik had de twee Amnesia games al dus :-) anders krijg je er die ook nog bij

Echt een aanrader als je van Horror houd .. nog iemand die een beetje van dit soort goedkopen sets weet ...
>observer_ is dan nog een aanrader. https://store.steampowered.com/app/514900/observer/

Met voice-over van Rutger Hauer. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
JanW schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 14:58:
[...]

>observer_ is dan nog een aanrader. https://store.steampowered.com/app/514900/observer/

Zal een kijken
maar horrors kom maar op vanavond de rift S binnen en dan eindelijk eens RESIDENT EVIL 7 VR _/-\o_

Wie van horrors houd Narcosis is ook ehct een aanrader .... ( VR ook) maar nu maar 4 euro

https://store.steampowered.com/app/366870/Narcosis/

het speelt zich helemaal onderwater af en niet bang zijn in kleine ruimtes :+ _/-\o_ O+

[ Voor 24% gewijzigd door ravw op 26-06-2020 15:12 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

BoB_HenK schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 14:54:
[...]

Ik heb met geen van de games op je lijstje ervaring, wel zat ik juist te kijken naar Disco Elysium. Wat ik me afvroeg: Heeft deze game replay waarde, of ken/weet je het wel na 1 succesvolle playthrough?
't is soort van vergelijkbaar met Telltale games wat dat betreft. In dat het verhaal zelf niet zal veranderen, maar de dialogen die je krijgt zullen anders zijn, en mogelijk mis je bepaalde aspecten met een andere build. Ik moet eerlijk bekennen dat ik 'm maar één keer gespeeld heb, en dat ik nu een soortgelijke game / verhaal zoek omdat ik iets anders wil. Maar ik speel games vaak sowieso maar één keer, omdat ik gewoon altijd één bepaalde character roleplay, en dat is dan mijn canon versie zeg maar. Ik ben in dit geval zeker wel van plan om 'm nog een keer te spelen voor die dingen die gemist heb,en de andere dialogen..Maar niet nu.

Dat gezegd, de game is het gewoon waard, ook als je 'm niet van plan bent te herspelen. Één van m'n fabvoriete games van de afgelopen tijd.
JanW schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 14:58:
[...]

Die had ik op m'n Switch wishlist ja.. Niet op Steam dus omdat ik de store al jaren nauwelijks gebruikt heb. Ik zal die inderdaad 'ns in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol

Sméagol

Master of Mayhem

Oh wat een toeval.

Ik kreeg zo juist een pakket van Limited Run met (o.a.) mijn special edition van Va-11 Hall-A (a.k.a Waifu bartending).

't is een visual novel, maar ook een aanrader als je zin hebt in iets cyberpunks. Qua gameplay doe je echt geen ruk, maar de characters, ondanks de bizarre anime invloeden, zijn echt super interessant (zelfs de bizarre). Dit is een wereld waar genetisch gemanipuleerde honden die kunnen praten normaal zijn, maar 't is zo goed gescheven dat zelfs dat gewoon normaal voelt uiteindelijk.

Ook in de Steam sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Had gehoopt dat Beat Saber een keertje in de aanbieding zou zijn, maar no such luck :)

Wel deze gezien voor een mini prijsje, voor wie van shmups houdt:

https://store.steampowere...085630/VASARA_Collection/

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Nog maar een klein beetje schade met deze sale

13,39 dirt rally 2.0 GOTY DLC
1.68 dirt rally 2.0 2 Car packs
3,40 Soma + Penumbra Collectors Pack

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-09 13:57
Was toevallig opzoek voor wat lichte games voor op mijn laptop:

Heroes of Might and Magic 3 - HD Edition
Commandos Pack
Poly Bridge
Motorsport Manager
Company of Heroes 2 - Complete Edition
This War of Mine - Complete Edition

Dit kon ik voor 30 euro niet laten schieten :D. Heerlijk. Alleen CoH is voor mijn gamepc.

[ Voor 5% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-06-2020 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:20

superwashandje

grofheid alom

Ik kan niet met ideal betalen :( hopelijk word het voor het einde gefixt :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estobaniac
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-12-2023
Bah, geen trading cards te verdienen? :'(
Enkel een stom stickertje iedere dag.
Gaat niks opleveren op de market of qua gems en ik wil gewoon mijn steam-lvl nog waty opkrikken door badges te craften...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Estobaniac schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 20:36:
Enkel een stom stickertje iedere dag.
Gaat niks opleveren op de market of qua gems en ik wil gewoon mijn steam-lvl nog waty opkrikken door badges te craften...
Wel, door de ontdekkingswachtrij door te lopen (zoals elk jaar, alleen krijg je er nu maar 1 kaart voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:16
Estobaniac schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 20:36:
In ieder geval 1 card per dag te verdienen door de ontdekkingswachtrij in de shop door te lopen (vorige sale kon dit 3x per dag). Volgens mij krijg je ook nog gewoon een card als je een badge craft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biert1982
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-09 16:15
Zijn er nog wat hidden gems binnen de sale? Als ik kijk naar mijn wishlist zitten de meeste games die ik nog wil aanschaffen rond de 25% discount wat aardig is, maar die kortingen zijn buiten de sale ook te halen. Heb al in tijden geen goeie puzzle game meer gezien. Iets in de trant van Hexcells of Square Logic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stef120
  • Laatst online: 28-09 18:33
biert1982 schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 01:25:
Zijn er nog wat hidden gems binnen de sale? Als ik kijk naar mijn wishlist zitten de meeste games die ik nog wil aanschaffen rond de 25% discount wat aardig is, maar die kortingen zijn buiten de sale ook te halen. Heb al in tijden geen goeie puzzle game meer gezien. Iets in de trant van Hexcells of Square Logic.
Hier nog wel en leuke puzzle collectie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:07
Is the Que explore bugged? krijg er geen kaarten uit!?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Ik heb de volgende items klaarstaan om te kopen, ik wacht nog even de nieuwe HB Monthly van vrijdag af. Ik snap het concept dat games ooit goedkoper worden of in een bundle komen, maar liefst niet al tijdens de sale als je net over de refundlimiet van 2 uur bent. ;)

Shadow Tactics: Blades of the Shogun 5,99€/-85%
Firewatch 4,99€/-75%
Journey & Flower Bundle 9,71€/-25%
LEGO City Undercover 7,49€/-75%
Life is Strange: Before the Storm 3,39€/-80%
TOTAAL 26,57€ (31,57-5 kortingsactie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Iemand enig idee hoe je overlay (oranje banner dat je bij besteding van 30 5 euro korting krijgt) in de steamapp kwijt raakt. App is daardoor niet goed te gebruiken.

Zit bij life is strange:before the storm de farewell dlc bijgesloten? Of moet je daarvoor de deluxe kopen? DLC is namelijk niet los verkrijgbaar.

[ Voor 31% gewijzigd door eL_Jay op 27-06-2020 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er niet zoveel boeiends deze sale.
Maar ondanks dat toch 2 dingen gekocht:

- Assetto Corsa Competizione DLC
- Lonely Mountains Downhill

Die laatste is wel een grappige game, heel simpel opgezet maar wel voldoende uitdaging.
Extra leuk als je ook van MTB houd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
eL_Jay schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 11:46:

Zit bij life is strange:before the storm de farewell dlc bijgesloten? Of moet je daarvoor de deluxe kopen? DLC is namelijk niet los verkrijgbaar.
Die zit idd in Deluxe. Goed dat je het zegt, dacht dat dit enkel soundtrack en cosmetisch was, maar dus ook een extra hoofdstuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-09 21:38

MeNTaL_TO

The future is not set

StealthyPeanut schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 18:55:

Commandos Pack
Poly Bridge
Motorsport Manager

Dit kon ik voor 30 euro niet laten schieten :D. Heerlijk. Alleen CoH is voor mijn gamepc.
Idem hier, alleen dan Motorsport Manager + DLC voor nog geen 15 euro.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-09 07:41
Titanfall 2 + Ori and the blind forrest + Hollow Knight + Outer Wilds was met die 5 euro coupon totaal 31€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Meer mensen problemen met aankopen?
Probeer al sinds gisteravond wat games te kopen maar hij klapt er steeds uit bij het betalingsproces (ideal/paypal). Speelt zowel in app, browser als steam zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eL_Jay schreef op zondag 28 juni 2020 @ 14:22:
Geen problemen, vanmiddag nog iets gekocht en dat ging gewoon normaal. Betaald in Steam app met PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:52

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat ik niet kon vinden: werkt die € 5 korting eenmalig, of bij elke besteding van € 30 of meer? Nvm. Gevonden in het winkelwagentje.

[ Voor 18% gewijzigd door Jorgen op 28-06-2020 22:39 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:51
StealthyPeanut schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 18:55:

Commandos Pack
Poly Bridge
Motorsport Manager

Aanradertje ook is Bloons TD6. Kost 81 cent (ja dat lees je correct) en is een heel toffe tower defense game die al jarenlang ontwikkeld is. Zit heel veel content in (wordt nog geupdate ook) en je kan cooop spelen met vrienden vanaf lvl 20 (zit je in een uurtje aan).

81 cent , ik herhaal, 81 cent :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satangel
biert1982 schreef op zaterdag 27 juni 2020 @ 01:25:
Misschien Lumines eens checken? Ik weet de prijs zo niet vanbuiten maar dat was de max op PSP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 00:42

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Mijn schade (tot nu toe):
  • Watch Dogs 2 Gold Edition.
  • ETS2 DLC: Beyond the Baltic Sea
  • ETS2 DLC: Road to the Black Sea
eL_Jay schreef op zondag 28 juni 2020 @ 14:22:
Probeer al sinds gisteravond wat games te kopen maar hij klapt er steeds uit bij het betalingsproces (ideal/paypal). Speelt zowel in app, browser als steam zelf.
Geen problemen bij mij

[ Voor 50% gewijzigd door Dutchredgaming op 29-06-2020 20:31 ]

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Satangel schreef op maandag 29 juni 2020 @ 11:58:
[...]

Aanradertje ook is Bloons TD6. Kost 81 cent (ja dat lees je correct) en is een heel toffe tower defense game die al jarenlang ontwikkeld is. Zit heel veel content in (wordt nog geupdate ook) en je kan cooop spelen met vrienden vanaf lvl 20 (zit je in een uurtje aan).

81 cent , ik herhaal, 81 cent :P
Thanks voor de tip! Dit soort tips zijn de redenen waarom ik het Summer Sale topic altijd volg. Ik heb me nu al 40 minuten vermaakt voor die 81 cent en ik ben er pas net ingekomen! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sempy
Nog wat leuke games die niet iedereen zal kennen en die ik met plezier gespeeld heb:

Superflight;Lekker ontspannen rondvliegen €0,59

Arcade Score Chaser Bundle Diverse verslavende arcadegames €0,39 per stuk of de hele set voor €2,38.

Ryse: Son of Rome Hack/Slash in Romeinse setting €2,99

Horizon Chase Turbo arcade racer die een beetje doet denken aan Outrun €5,03

Castlestorm variant op towerdefense €1,99 (voor 1 euro meer incl alle dlc). Opvolger hiervan is in de maak.

Cat Quest RPG met katten € 3,89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
Uiteindelijk is het me nog gelukt te bestellen :)

Bunker punks, voor maar 2.99. Een zeer solide fps rogue-lite.

Daarnaast nog wat franchises compleet gemaakt want daar is deze sale vaak wel ideaal voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02:12
Gisteren en vandaag heb ik mijn Discovery Queue doorlopen en de melding gekregen dat ik een kaart kan vinden in mijn inventaris, maar ik heb helemaal niets ontvangen. Hebben jullie dat ook?

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Sonic Generations Collection is deze sale voor €1/-95%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satangel
Bedankt, gekocht.
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 21:23:
Gisteren en vandaag heb ik mijn Discovery Queue doorlopen en de melding gekregen dat ik een kaart kan vinden in mijn inventaris, maar ik heb helemaal niets ontvangen. Hebben jullie dat ook?
Bij mij komen ze er goedi n.
Ook na Steam herstarten?
Ook eens proberen je Steam inventory te benaderen via browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef120
  • Laatst online: 28-09 18:33
[quote]Sempy schreef op dinsdag 30 juni 2020 @ 08:50:
Nog wat leuke games die niet iedereen zal kennen en die ik met plezier gespeeld heb:

Horizon Chase Turbo arcade racer die een beetje doet denken aan Outrun €5,03

Ik heb Horizon Chase via PS+ en wat een toffe race game is het.
Old skool graphics met een leuke moeilijksheids graad.
Kan deze zeker aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:46
Ivm fysieke beperkingen: zijn er nog suggesties voor de sale voor games die met touch (pen) goed te spelen zijn? Hardware is Surface Pro (met pen). Qua games kan het van alles zijn: casual, puzzel, RTS, turn based strategy, sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:46
@Rukapul Wat me te binnen schiet is Tharsis. https://store.steampowered.com/app/323060/Tharsis/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
@Rukapul dat verslavende 81 cent spel Bloons, Heroes of M&M 3, spellen als Planescape:Torment spelen wel goed op toucscreen.

Iemand nog suggesties voor goedkope titels die de moeite waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik wil Spintires wel proberen, kost normaal ook maar 10 euro, maar nu 5 (of 7 met extra content). Een beetje door de blubber banjeren met Russische trucks.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 21:01
Marzman schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 13:01:
Ik wil Spintires wel proberen, kost normaal ook maar 10 euro, maar nu 5 (of 7 met extra content). Een beetje door de blubber banjeren met Russische trucks.
Ik heb er wel wat uren in zitten. Moest er eerst even aan wennen maar toch wel vermakelijk

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Napalm schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 17:26:
[...]

Ik heb er wel wat uren in zitten. Moest er eerst even aan wennen maar toch wel vermakelijk
Het is niet helemaal wat ik verwachte :p Te moeilijk, weinig actie, missies snap ik niet of zie ik niet. De auto heeft ook een hele rare versnellingspook die ik niet snap :p Het enige wat ik begreep is dat ik 4wd aan moest zetten, diflock aan en de handrem uit.

Je wordt letterlijk gewoon gedropt in een bak met blubber met een truck en een auto die door de omgeving niet verder komen dan de eerste versnelling om te rijden en bij een fout kapot zijn en ik denk dat je gewoon van punt a naar b een route moet zoeken maar zelfs daar twijfel ik over. De map is volgens mij ook heel klein, je doet er alleen heel lang over omdat je niet verder dan de eerste versnelling komt tijdens het rijden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

@Marzman het is véél leuker als je co-op kan doen, want dan kun je elkaar ook een beetje helpen, en het is gezelliger.

Ik heb eigenlijk nooit solo gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

The Inquisitor schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:40:
@Marzman het is véél leuker als je co-op kan doen, want dan kun je elkaar ook een beetje helpen, en het is gezelliger.

Ik heb eigenlijk nooit solo gespeeld.
Dat klinkt dan inderdaad wel weer leuk met zo'n sanbox (letterlijk) spelletje.

/▌

Pagina: 1

Let op:
Het is niet de bedoeling dat dit topic een lijstjes topic word met wat je hebt gekocht