Jeroenneman schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 20:24:
[...]
Kleine insecten? Geen idee wat jij doet met je matras, maar die gaan echt wel langer mee dan twee jaar.
Aan TS: heb je nog originele papieren van de winkel ? Hoeveel garantie geeft die club? 3 jaar is niet lang voor een goed matras.
Ik begrijp dat mijn middenklasse matras in de middenklasse zit qua garantie met 5 jaar. En bij Winkel is hij na 3 jaar al voor 67% afgeschreven blijkbaar. Dat laatste moet je in de kleine lettertjes lezen...Bij een matras van ons eigen merk (vraag naar de selectie) met een garantieperiode van drie jaar geldt:
• Tot twee jaar na factuurdatum zijn de kosten van reparatie of vervanging, met inbegrip van vracht- en
voorrijkosten,volledig voor rekening van Winkel.
• Twee jaar tot drie jaar na factuurdatum, is een derde deel van de kosten van reparatie of vervanging, met inbegrip
van vracht- en voorrijkosten, voor rekening van Winkel.
Bij een matras van ons eigen merk (vraag naar de selectie) met een garantieperiode van vijf jaar geldt:
• Tot twee jaar na factuurdatum zijn de kosten van reparatie of vervanging, met inbegrip van vracht- en
voorrijkosten, volledig voor rekening van Winkel.
• Twee jaar tot drie jaar na factuurdatum, is twee derde deel van de kosten van reparatie of vervanging,
met inbegrip van vracht- en voorrijkosten, voor rekening van Winkel.
• Drie jaar en tot vijf jaar na de factuurdatum is een derde gedeelte van de kosten van reparatie of vervanging,
Bij een matras van ons eigen merk (vraag naar de selectie) met een garantieperiode van tien jaar geldt:
voorrijkosten, volledig voor rekening van Winkel.
• Twee jaar tot vijf jaar na factuurdatum, is twee derde deel van de kosten van reparatie of vervanging,
• Vijf jaar en tot tien jaar na de factuurdatum is een derde gedeelte van de kosten van reparatie of vervanging,
edit:
Ja klopt. Ik heb dan ook de matras die bij mijn gewicht past. Mijn vriendin dacht dat ze het beter wist en wilde een hardere. Het lijkt erop dat ze gelijk heeft want haar matras is nog goed.99ruud99 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 20:43:
ps @busscherski volgens mij moet een matras voor licht persoon juist zachter zijn dan voor zwaar persoon, een zwaar persoon zakt automatisch al verder in.
[ Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 13-06-2020 12:28 ]
7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)