Na 3 jaar al een diepe kuil in matras en topper

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wat zei de baas, en was het dezelfde topper die jij had en matras ?
(aan de gelijke goederen mogen geen extra kosten zijn.
Je gewenste hardere matras of topper zul je wel moeten bijbetalen)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• busscherski
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 20:48
@Panzer_V ik reken de manuren niet :p

@Hackus Van de baas moesten de oude matras en topper weer uit de bestelbus worden gehaald en de nieuwe weer van het bed tenzij ik 292 euro pinde.
Ik weet niet of het de harde of zachte was.

7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

busscherski schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 20:35:
@Panzer_V ik reken de manuren niet :p

@Hackus Van de baas moesten de oude matras en topper weer uit de bestelbus worden gehaald en de nieuwe weer van het bed tenzij ik 292 euro pinde.
Ik weet niet of het de harde of zachte was.
Geholpen met weer inpakken 7(8)7 Ik had de bezorger direct de deur gewezen. Ze bellen de politie maar.

Wat een incompetente verzameling mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• busscherski
@Verwijderd
Ik had er niet zo bij nagedacht, voor ik het wist was ik aan het helpen met inpakken 8)7

De bezorger en servicemonteur waren nog wel competent volgens mij.
De verkoper niet. En met de persoon die de email doet kom ik er niet uit.
Zowel de servicemonteur als de bezorger waren niet te spreken over de bereikbaarheid van het hoofdkantoor.

De bezorger de deur wijzen kwam niet echt in me op.

7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
De bezorger kan er ook niks aan doen, dus prima toch? Goed dat je je niet laat afschepen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:49
Verwijderd schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 21:10:
[...]

Geholpen met weer inpakken 7(8)7 Ik had de bezorger direct de deur gewezen. Ze bellen de politie maar.

Wat een incompetente verzameling mensen.
Waarmee je dus akkoord gaat met de overeenkomst van 300 euro? Nee dat gaat hem worden. Die bezorgers kunnen er niets aan doen. Die zitten tussen 2 vuren in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

loki504 schreef op zondag 6 september 2020 @ 09:21:
[...]

Waarmee je dus akkoord gaat met de overeenkomst van 300 euro? Nee dat gaat hem worden. Die bezorgers kunnen er niets aan doen. Die zitten tussen 2 vuren in.
Nee hoor. Hij is akkoord gegaan met de berekening van medewerker - net onder de 100 euro. Dat staat ook zwart op wit.

Dat de winkel het daarna eenzijdig aanpast naar een ander bedrag maakt niet dat ze dat dan ook wettelijk kunnen opeissen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:49
Verwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 11:02:
[...]

Nee hoor. Hij is akkoord gegaan met de berekening van medewerker - net onder de 100 euro. Dat staat ook zwart op wit.

Dat de winkel het daarna eenzijdig aanpast naar een ander bedrag maakt niet dat ze dat dan ook wettelijk kunnen opeissen.
Maar zijn oude matras was al ingeladen. Dus had TS het nieuwe matras in gebruik moeten nemen.(of op de bank slapen). Tevens eigen je een product toe waarvan je weet dat je "nog" niet de wettige eigenaar bent. En geeft de winkel niet de oplossing het product op te halen. Want je hebt ze er zelf uitgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmarrr
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23-07 11:06
Hoe is dit eigenlijk afgelopen @busscherski? Ik heb het met veel interesse gelezen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• busscherski
@Elmarrr
Ondanks alle goede hulp ben ik er niet in geslaagd mijn recht te halen.

Ik had geen status update gegeven omdat ik het niet durfde toe te geven.
Mijn verontschuldigingen aan de mensen die goede bijdragen hebben geleverd. Ik heb er wel van geleerd en wil het de volgende keer beter doen.

Er is niet meer gebeurt dan ik hier opgeschreven heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elmarrr
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 23-07 11:06
Dank @busscherski!

Soms moet je je verlies nemen. Het heeft vast niet aan de goede input van iedereen in dit topic gelegen. Niet alles heeft een happy end. Hopelijk slaap je inmiddels wel weer goed! ;)

Groet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• busscherski
@Elmarrr
Ik doe voorlopig nog even wat @PilatuS doet.

PilatuS in "Na 3 jaar al een diepe kuil in matras en topper"

Dat had meteen effect en qua comfort 10x beter dan toen ik de kuil ontdekte, heb niet opnieuw een zere rug gehad. Ik vermoed dat een nieuwe matras en topmatras van 'winkel' er binnen een jaar slechter aan toe zou zijn dan wat ik zelf heb geknutseld.
Ik merk dat ik bijna elke week wat textiel aan het toevoegen ben, een lange termijn oplossing is het niet. Ik ga binnenkort op zoek naar een binnenmatras en topper van een ander merk met een type schuim dat het best tegen kuilvorming kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
busscherski schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 17:34:
@Elmarrr
Ik doe voorlopig nog even wat @PilatuS doet.

PilatuS in "Na 3 jaar al een diepe kuil in matras en topper"

Dat had meteen effect en qua comfort 10x beter dan toen ik de kuil ontdekte, heb niet opnieuw een zere rug gehad. Ik vermoed dat een nieuwe matras en topmatras van 'winkel' er binnen een jaar slechter aan toe zou zijn dan wat ik zelf heb geknutseld.
Ik merk dat ik bijna elke week wat textiel aan het toevoegen ben, een lange termijn oplossing is het niet. Ik ga binnenkort op zoek naar een binnenmatras en topper van een ander merk met een type schuim dat het best tegen kuilvorming kan.
Voor mij is het wel een lange termijn oplossing geworden. Al koop ik iedere 6 maanden een matras van 1000 euro zou ik het probleem nog hebben. Blijkbaar is mijn rug er heel gevoeling voor. Ik heb er nu nog dezelfde opgevouwen deken onder liggen. Wel moet ik de matras iedere paar weken draaien als ik weer eens wakker wordt met rugpijn. Verder is ook de locatie van de deken is erg gevoelig. Lig ik iets hoger of lager dan werkt het niet goed. Ook moet de deken redelijk laag liggen voor mij. Eerder onder de heupen dan hoger.

Ik ben trouwens iemand die nooit last van rugpijn heeft. Alleen met slapen heb ik er last van en ben ik er dus zeer gevoelig voor. Af en toe merk ik dat ik er weer last van krijg en dan is het de matras draaien en de deken iets verplaatsen. Dan gaat het weer weken goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Dit topic inmiddels volledig doorgenomen.... echt minder prettige winkel (en middels een zoekopdracht bij Google uitgvogeld welke...)

Ik ga morgen maar eens even kijken of ik geen kuil heb hahaha, heb altijd last van mijn rug...

Maar, TS, had je geen rechtsbijstandverzekering die je kon helpen?

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• busscherski
PeacekeeperNL schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:39:
Dit topic inmiddels volledig doorgenomen.... echt minder prettige winkel (en middels een zoekopdracht bij Google uitgvogeld welke...)

Ik ga morgen maar eens even kijken of ik geen kuil heb hahaha, heb altijd last van mijn rug...

Maar, TS, had je geen rechtsbijstandverzekering die je kon helpen?
Ik vermoed dat ik na 1 jaar en 11 maanden ook al een kuil had die diep genoeg was om volgens de zelf bedachte voorwaarden van 'winkel' een nieuw matras te krijgen, misschien een goede tip om het in je agenda te zetten bij in gebruikname. Zelf had ik het pas veel later door, toen de kuil al het dubbele van die norm was.

Nee geen rechtsbijstandverzekering, ik verzeker alleen risico's die ik niet zelf kan dragen (heb dus wel een persoonlijke aansprakelijkheidsverzekerig, WA voor de auto en brandverzekering)
In dit geval was rechtsbijstandverzekering inderdaad erg handig geweest (al had het dispuut slechts een waarde van ongeveer een jaar rechtsbijstand premie, dat heb ik in ieder geval in mijn zak gehouden).

Ik ken overigens ervaringen van iemand met een ingewikkelder zaak die niet zoveel aan z`n rechtsbijstand heeft gehad. Ik bedoel, met een echte advocaat (op uurtarief en met voldoende uren) had hij veel meer kans op winst gehad.

Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Dit is geen matrassen-ervaringentopic. Eigen ervaringen mogen dan ook achterwege blijven.