Ik tag @Jellabie even, die moet het antwoord zo kunnen geven 
Ik ga er trouwens vanuit dat je nog grantie hebt als je hebt laten zetten, dus zou ze maandag gewoon even bellen. Persoonlijk zou ik het gewoon goed afgekit willen hebben.
Ik ga er trouwens vanuit dat je nog grantie hebt als je hebt laten zetten, dus zou ze maandag gewoon even bellen. Persoonlijk zou ik het gewoon goed afgekit willen hebben.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Helaasch, Hollandse ramen, daar zit soieso al helemaal geen logica inThe Eagle schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 20:18:
Ik tag @Jellabie even, die moet het antwoord zo kunnen geven
Maar normaal kan het geen kwaat, kit is normaal alleen esthetisch.
Ga er gewoon even opnieuw over met een kwalitatieve silicone.
Edit: ik had erover gelezen dat het nieuwe ramen zijn. Bel even de ramen man, die moet het even opnieuw afkitten
[ Voor 15% gewijzigd door Jellabie op 06-06-2020 20:28 ]
De Nederbelg !
Ok thanks, komt goed. Mocht ik het zelf willen doen, de binnenkant is namelijk ook beetje gebarsten, is dan deze een goede ?
siliconenkit acrylbaden wit 300 ml
siliconenkit acrylbaden wit 300 ml
Dan zou ik die ramenboer even bellen of ie wil komen met de juiste kit. Professioneel spul is meestal Den Braven oid, geen bisonkit. Dikke kans dat je met bisonkit weer met scheuren eindigt door weerbestendigheid en UV bestendigheid etc.
En sowieso, iemand die het boor zijn vak doet kn het veel strakker afwerken dan jij kunt
En sowieso, iemand die het boor zijn vak doet kn het veel strakker afwerken dan jij kunt
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Yes heb ze al een berichtje gestuurd, we wachten even af. Ga ervan uit dat ze wel ff langskomen.
Ik snap überhaupt niet dat dit is gekit, dit is overigens alleen esthetisch. De kit zal door werking van het kozijn altijd los willen scheuren. De dikte van dit kitvoegje is zo minimaal dat er geen sprake kan zijn van enige rek.
Bedankt, weet ik in ieder geval dat er geen lek/water of wat dan ook naar binnen kan.D.deJong schreef op zondag 7 juni 2020 @ 08:31:
Ik snap überhaupt niet dat dit is gekit, dit is overigens alleen esthetisch. De kit zal door werking van het kozijn altijd los willen scheuren. De dikte van dit kitvoegje is zo minimaal dat er geen sprake kan zijn van enige rek.
Off topic.
Wij gaan ook in ons volledig huis nieuwe ramen en deuren plaatsen namelijk ook van shuco.
We waren heel onder de indruk van de scharnieren en het systeem wat ze gebruiken.
Wat zijn de bevindingen tot nu toe ?
Wij gaan ook in ons volledig huis nieuwe ramen en deuren plaatsen namelijk ook van shuco.
We waren heel onder de indruk van de scharnieren en het systeem wat ze gebruiken.
Wat zijn de bevindingen tot nu toe ?
Ik ben er super tevreden over, wilde sowieso Shuco en stelkozijnen, ziet er goed uit & werkt handig - ook icm met horren.
Ze komen het van de week even fixen, kon geen kwaad maar hij wilde het toch even netjes maken. Top!
De kit daar is voor het zichtwerk, niet bijzonder. Jammer dat ze het gekit hebben, want het laat altijd los zeker op die plekken.
Het kozijn is rondom in rubber getrokken, dus lekken zal het zeker niet.
Let wel goed op met deuren, meestal vergeten ze de onderdorpel in band te zetten. Dan heb je meteen een tocht gat...
Schuco is de Mercedes onder de kozijnen. De scharnieren zijn echt perfect en na te stellen binnen 5 minuten sluit alles weer goed.
Het kozijn is rondom in rubber getrokken, dus lekken zal het zeker niet.
Let wel goed op met deuren, meestal vergeten ze de onderdorpel in band te zetten. Dan heb je meteen een tocht gat...
Schuco is de Mercedes onder de kozijnen. De scharnieren zijn echt perfect en na te stellen binnen 5 minuten sluit alles weer goed.
Pagina: 1