Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kitwerk nieuw Schuco kunststof kozijn

Pagina: 1
Acties:

• Babel10
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 07:06
Hallo,

Bij het schoonmaken kwam ik erachter dat het kitwerk van ons 3 maanden oude Schuco kozijn een beetje is losgelaten/kleine kier in gekomen.

Nu is mijn vraag; is dit schadelijk? Kan hier bijv. water doorheen komen of hoe zit de opbouw hier verder achter?

• Babel10
Ok thanks, komt goed. Mocht ik het zelf willen doen, de binnenkant is namelijk ook beetje gebarsten, is dan deze een goede ?

siliconenkit acrylbaden wit 300 ml

• Babel10
Bison

• Babel10
Yes heb ze al een berichtje gestuurd, we wachten even af. Ga ervan uit dat ze wel ff langskomen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Babel10
D.deJong schreef op zondag 7 juni 2020 @ 08:31:
Ik snap überhaupt niet dat dit is gekit, dit is overigens alleen esthetisch. De kit zal door werking van het kozijn altijd los willen scheuren. De dikte van dit kitvoegje is zo minimaal dat er geen sprake kan zijn van enige rek.
Bedankt, weet ik in ieder geval dat er geen lek/water of wat dan ook naar binnen kan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Babel10
Ik ben er super tevreden over, wilde sowieso Shuco en stelkozijnen, ziet er goed uit & werkt handig - ook icm met horren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Babel10
Ze komen het van de week even fixen, kon geen kwaad maar hij wilde het toch even netjes maken. Top!
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True