Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kitwerk nieuw Schuco kunststof kozijn

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik tag @Jellabie even, die moet het antwoord zo kunnen geven :)

Ik ga er trouwens vanuit dat je nog grantie hebt als je hebt laten zetten, dus zou ze maandag gewoon even bellen. Persoonlijk zou ik het gewoon goed afgekit willen hebben.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 07:22

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

The Eagle schreef op zaterdag 6 juni 2020 @ 20:18:
Ik tag @Jellabie even, die moet het antwoord zo kunnen geven :)

Ik ga er trouwens vanuit dat je nog grantie hebt als je hebt laten zetten, dus zou ze maandag gewoon even bellen. Persoonlijk zou ik het gewoon goed afgekit willen hebben.
Helaasch, Hollandse ramen, daar zit soieso al helemaal geen logica in :P

Maar normaal kan het geen kwaat, kit is normaal alleen esthetisch.

Ga er gewoon even opnieuw over met een kwalitatieve silicone.

Edit: ik had erover gelezen dat het nieuwe ramen zijn. Bel even de ramen man, die moet het even opnieuw afkitten :)

[Voor 15% gewijzigd door Jellabie op 06-06-2020 20:28]

De Nederbelg !

Acties:
  • +2Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 12-08 19:10
Ik snap überhaupt niet dat dit is gekit, dit is overigens alleen esthetisch. De kit zal door werking van het kozijn altijd los willen scheuren. De dikte van dit kitvoegje is zo minimaal dat er geen sprake kan zijn van enige rek.
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True