Ik hoop dat iemand hier mij iets meer duidelijkheid kan geven, want ik word inmiddels een beetje dol van het heen en weer bellen tussen Athlon en Polestar support, en ga het denk ik maar opgeven....
Ik heb op 21-7 een P2 besteld bij Athlon, welke op 22-7 is bevestigd met geschatte levering in Week 46 2020:
In navolging van velen een Polestar.com account aangemaakt met mijn zakelijke e-mail adres, en na enige tijd verscheen de order in dit account:
Nu vallen er een paar zaken op:
1. De order heeft hier besteldatum 24-7, terwijl ik op 22-7 een bevestiging en leverweek gekregen heb...
2. De order heeft inmiddels een maand de status "Lopende aanvraag" en er is nog geen leverdatum zichtbaar
Gezien het feit dat een levering in 2021 nogal wat kosten met zich meebrengt qua bijtelling wil ik erg graag een bevestiging van de eerder genoemde datum, deze komt echter vanuit zowel Polestar als Athlon niet.
Polestar support geeft aan dat het zeer onwaarschijnlijk is dat er nog dit jaar geleverd gaat worden als de status op "Lopende aanvraag" staat, volgens support medewerker lijkt het zelfs zo te zijn dat Polestar nog wacht op bevestiging van de bestelling door Athlon en is de order nog helemaal niet definitief.
Athlon geeft aan dat men nog geen ordernummer heeft (wat ik dus al wel heb) en nog wacht op een bevestiging vanuit Polestar.
Al met al is er een maand later nog steeds heel weinig duidelijk en begin ik mij steeds meer zorgen te maken. Daarnaast zie ik soms latere bestellingen voorbij komen die al wel duidelijkheid hebben mbt leverdatum.
Is er hier iemand die ook bij Athlon besteld heeft, en wat meer kan zeggen over de gang van zaken bij die bestelling?
Tx!