Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goorstef
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 14-03-2023
Lucbemoeitzich schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:18:
Ik heb vanmorgen bericht gekregen om de handover te plannen! Staat nu voor 16 december. Dit had nog iets eerder gekund als ik het niet op een vrijdag wilde!
Runner89 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:22:
Ik heb vanmorgen ook bericht gehad. De handover staat ook gepland voor 16 december!
Super! Ik hoop dat ik ook snel een voorstel ontvang voor de handover. Halen jullie hem op in Beesd? Ik ben van België dus ik zou denken dat de mijne ook rond die tijd zou moeten kunnen afgeleverd worden.

Gisteren had ik nog contact gehad met support en ze zeiden mij dat het voorstel voor de handover altijd minstens 2 weken op voorhand verstuurd wordt. Echter is dit wel wat laat voor mij aangezien ik mijn huidige leasewagen ook moet inleveren en dit dus ook moet inplannen. Ik hoop dus dat mijn voorstel er ook snel is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 28-11-2023
goorstef schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:39:
[...]

[...]

Super! Ik hoop dat ik ook snel een voorstel ontvang voor de handover. Halen jullie hem op in Beesd? Ik ben van België dus ik zou denken dat de mijne ook rond die tijd zou moeten kunnen afgeleverd worden.

Gisteren had ik nog contact gehad met support en ze zeiden mij dat het voorstel voor de handover altijd minstens 2 weken op voorhand verstuurd wordt. Echter is dit wel wat laat voor mij aangezien ik mijn huidige leasewagen ook moet inleveren en dit dus ook moet inplannen. Ik hoop dus dat mijn voorstel er ook snel is _/-\o_
Wij zullen waarschijnlijk op dezelfde dag weer een update ontvangen :P
Het lijkt er wel op dat er niet veel anderen die "other" status hebben. Best raar, want we hebben nu geen estimated date meer in JSON...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoffe
  • Laatst online: 19-06-2023
Vanochtend stond er januari, nu weer februari.. Ze zijn er nog niet helemaal uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-05 19:18

Freakie1NL

Grote Baas

Vvvv schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:25:
[...]

Wij zullen waarschijnlijk op dezelfde dag weer een update ontvangen :P
Het lijkt er wel op dat er niet veel anderen die "other" status hebben. Best raar, want we hebben nu geen estimated date meer in JSON...
Mijn JSON is in janauri 1 dag vervroegd. De app en de order geven nog steeds maart aan.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Pixeltje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:26:
Ik heb sinds gister een kenteken voor de PS2. Besteld eind mei, VIN in september en kenteken begin nov dus. Handover gepland voor 22-11, dus so far so good. Ga nog een poging doen om de handover naar voren te halen, maar schat de kansen niet zo hoog in ;)
Ach wees blij dat je hem tenminste nog in de beloofde maand zal ontvangen.
Zat hier die eerder besteld hebben en waarbij het überhaupt de vraag is of 2022 gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucbemoeitzich
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 03-01-2023
[...]

[...]

Hmm nou, die voor Holland komen ook vanaf Zeebrugge, dus dat zou je wel stellen. Ik zou nu een grap kunnen maken over de infrastructuur van België, maar ach ;).

Ik haal hem inderdaad in Beesd op! Eerste optie was 12 december geloof ik.. En dat terwijl de boot 27 november in Zeebrugge arriveert!

[ Voor 3% gewijzigd door Lucbemoeitzich op 04-11-2022 13:02 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Necessary_Dot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-04 21:42
Ik heb vanochtend mijn Polestar mogen ophalen. Erg blij mee! :*) Eerst maar eens alle ins en outs van de auto leren kennen en hopelijk snel een langere roadtrip.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dSyPAhE_0OEHLfOBmf04HGLOwyM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aRmW14pZQfnUbvY6lS5eSbvr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 54% gewijzigd door Necessary_Dot op 04-11-2022 15:15 ]

Polestar 2 SMSR

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-05 12:28
Necessary_Dot schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 13:09:
Ik heb vanochtend mijn Polestar mogen ophalen. Erg blij mee! :*) Eerst maar eens alle ins en outs van de auto leren kennen en hopelijk snel een langere roadtrip.
foto's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcvdo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 25-02 14:36
Een vraag voor de mensen die hun nieuwe Polestar 2 hebben afgehaald, op welk percentage was de batterij opgeladen bij aflevering. Zou dit bij iedereen hetzelfde zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abby67
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-08-2024
Freakie1NL schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:56:
[...]

Mijn JSON is in janauri 1 dag vervroegd. De app en de order geven nog steeds maart aan.
Mijn app zegt januari 2023, de website zegt maart 2023, JSON zegt 3-1-2023. Wat is dat nu? 3 januari, of 1 maart?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joeywezep
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06-03-2024
mcvdo schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:03:
Een vraag voor de mensen die hun nieuwe Polestar 2 hebben afgehaald, op welk percentage was de batterij opgeladen bij aflevering. Zou dit bij iedereen hetzelfde zijn?
90% bij mij vorige week zaterdag.

In bestelling: Polestar 2, LRSM, Magnesium, 19”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abby67
Freakie1NL schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:56:
[...]

Mijn app zegt januari 2023, de website zegt maart 2023, JSON zegt 3-1-2023. Wat is dat nu? 3 januari, of 1 maart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Abby67 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:06:
[...]

3 Jan. Mijn JSON zegt namelijk ook 3-1 en dat was voorheen 4-1 met in de app januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Goede vraag ben hier ook benieuwd naar. Als dit bij iedereen 90% is zoals hierboven vermeld is dat wel weer een teken van een premium merk.

Kreeg in 2020 mijn ID.3 afgeleverd, vanaf de trailer :) , met 17% accu. Nou klant gericht hoor. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnoesify
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 26-03 12:00
90% idd!

SMLR | Midnight | Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt. Peacock
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:13
Ook hier 90% bij aflevering 8)

Volvo XC40 P8 20" / Polestar 2 LRDM Pilot Plus 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abby67
Freakie1NL schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 11:14:
[...]

3 Jan. Mijn JSON zegt namelijk ook 3-1 en dat was voorheen 4-1 met in de app januari.
Mooi, dat is dan goed nieuws, denk ik. Staat nu nog op thuis leveren. Wellicht kan afhalen in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucbemoeitzich
Abby67 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 16:31:
[...]

Mooi, dat is dan goed nieuws, denk ik. Staat nu nog op thuis leveren. Wellicht kan afhalen in december.
Kenteken in 2022 gaat ze dan in elk geval lukken! ;)
En je hebt geen vuurwerkstress over je gloednieuwe auto met oud en nieuw, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel850
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 31-05-2024
bij mij 400 en ze zeiden tot 90% opladen dat is beter voor de accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt. Peacock
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:13
daniel850 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 19:13:
[...]

bij mij 400 en ze zeiden tot 90% opladen dat is beter voor de accu
Heeft je accu die 400 overleefd? :*)

Volvo XC40 P8 20" / Polestar 2 LRDM Pilot Plus 19"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rickkie600
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-03 08:54
De geschatte levering van de P2 staat ipv januari nu op april.. Uiteindelijk wordt geduld beloond :)

*edit: ik heb de JSON er even bij gepakt, daar staat nog steeds:
expectedDeliveryDate: "januari 2023"

Let's hope so 8)

[ Voor 38% gewijzigd door Rickkie600 op 07-11-2022 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhoekwat
  • Laatst online: 19-05 08:31
Iemand enig idee hoe het kan zijn dat alle informatie zo enorm afwijkt?
Als ik in Json kijk dan staat er expected delivery date "Februari 2023". in de polestar App staat er Mei 2023, via de leasemaatschappij krijg ik ook Mei 2023 terug. En als ik via de polestar website zelf in m'n order kijk dan staat de afleverdatum "leeg".

Uiteraard zien we het vanzelf wel, dus is het allemaal geen mega groot probleem. Maar vind het wel wat vreemd. De Polestar Support bied overigens zoals vele hier ook al gemeld hebben weinig duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
jhoekwat schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 07:38:
Iemand enig idee hoe het kan zijn dat alle informatie zo enorm afwijkt?
Als ik in Json kijk dan staat er expected delivery date "Februari 2023". in de polestar App staat er Mei 2023, via de leasemaatschappij krijg ik ook Mei 2023 terug. En als ik via de polestar website zelf in m'n order kijk dan staat de afleverdatum "leeg".

Uiteraard zien we het vanzelf wel, dus is het allemaal geen mega groot probleem. Maar vind het wel wat vreemd. De Polestar Support bied overigens zoals vele hier ook al gemeld hebben weinig duidelijkheid.
De app is het meest accuraat.
Expected delivery date is de datum dat op de website stond toen je je order hebt bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mozziej
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 02-05 10:57
Vanmorgen nog even contact gezocht met de dealer.. Zij gaven aan 'het loopt nog steeds zoals het moeten gaan maar niets is zeker'. Kortom, levertijden zijn eigenlijk nog steeds onzeker.

Men gaat nog steeds uit van 21 december dit jaar (besteld een Volvo XC40 Single engine Ultimate in sage green).

Nog maar 6 weken.. als alles goed blijft gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goorstef
[...]

[...]

Net opnieuw even contact gehad met PS omdat ik het gevoel al had dat het momenteel aan de dealer was om een voorstel in te dienen voor handover. Blijkt ook te kloppen.

Ik ga ze nu rechtstreeks proberen contacteren om te zien wat er daar te regelen valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vvvv
goorstef schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:15:
[...]

Net opnieuw even contact gehad met PS omdat ik het gevoel al had dat het momenteel aan de dealer was om een voorstel in te dienen voor handover. Blijkt ook te kloppen.

Ik ga ze nu rechtstreeks proberen contacteren om te zien wat er daar te regelen valt.
Hey, ik heb contact gehad met mijn dealer.
Zij zeiden me dat ze een voorstel zouden zodra doen als de auto bij hen binnenkomt. (Wat dus nog niet het geval is).

Ze vertelde me ook dat de auto nog steeds in hun systeem staat op December.

Laat je me weten wat jij hoort? Thanks!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oliverson12
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 05-02-2023
Vandaag C40 mogen ophalen! 150km mee gereden en wat een rijplezier! Achterzicht went heel snel. Enige minpuntje is het moeten kiezen in menu tussen snelheidsbegrenzer of cruise-control.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vSYDc0HZpx0X37AWQpxLOM1mYOk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hf8wIyvG8wccJhUGsoetPTmK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bD3b259vP3jXI05qchzCj9Jlwdk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/piLwmcauLTjjGqoaY46moMJG.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door Oliverson12 op 08-11-2022 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferrie99
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-08-2024
Oliverson12 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 19:01:
Vandaag C40 mogen ophalen! 150km mee gereden en wat een rijplezier! Achterzicht went heel snel. Enige minpuntje is het moeten kiezen in menu tussen snelheidsbegrenzer of cruise-control.[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gefeliciteerd! Welk pakket heb je genomen? En als je de core of plus hebt, hoe bevalt het “normale” geluid? Erg benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
Bij mij in de app op januari, de site februari en via de lease eind december… Ben benieuwd, ik hoop op einde jaar ivm de bijtelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliverson12
ferrie99 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 20:34:
[...]

Gefeliciteerd! Welk pakket heb je genomen? En als je de core of plus hebt, hoe bevalt het “normale” geluid? Erg benieuwd naar
Core met getinte achterruiten
Wat bedoel je met ‘normale’ geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamer
  • Laatst online: 12-05 18:07
Oliverson12 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 07:05:
[...]

Core met getinte achterruiten
Wat bedoel je met ‘normale’ geluid?
Ben ik ook wel benieuwd naar, het geluid uit je speakers (geen HK boxen). Hoe klinkt ‘t?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucbemoeitzich
Hoffe schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 22:50:
Bij mij in de app op januari, de site februari en via de lease eind december… Ben benieuwd, ik hoop op einde jaar ivm de bijtelling!
Als dit Polestar betreft; er is nog een boot vertrokken die twee weken later aankomt dan degene waar mijn auto op staat.
Ik kon vorig weekend (zondag 6 nov) de handover plannen, dus ik verwacht dat je snel iets hoort!
En ook als je handover begin januari is, lukt het kenteken wel een a twee weken eerder. Daar plannen ze echt een jaar van te voren alles al op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goorstef
Vvvv schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:25:
[...]

Hey, ik heb contact gehad met mijn dealer.
Zij zeiden me dat ze een voorstel zouden zodra doen als de auto bij hen binnenkomt. (Wat dus nog niet het geval is).

Ze vertelde me ook dat de auto nog steeds in hun systeem staat op December.

Laat je me weten wat jij hoort? Thanks!
Ik heb ondertussen antwoord gekregen: ze zeggen ook wel dat het moeilijk is om de handover nu al te plannen. Alles hangt af van eventuele vertragingen in het transport.

Ondanks dat zijn ze toch meedenkend en stellen ze nu al voor om de handover voorlopig op 20 december te plannen. Moest er dan vertraging optreden kan deze datum nog worden aangepast, maar daar hoop ik natuurlijk niet op. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oliverson12
Hamer schreef op woensdag 9 november 2022 @ 07:38:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar, het geluid uit je speakers (geen HK boxen). Hoe klinkt ‘t?
Ik ben helemaal geen audiofiel dus mijn mening is die van een gemiddelde beluisteraar.
Voor mij klinkt die gewoon prima, maar het is voor mij ook niet zo heel belangrijk.
Wel hoor ik van iedereen die me belt als ik in de wagen zit dat ze niet horen dat ik in de wagen ben. Geen ruis en blijkbaar goede mic. Ook merk ik dat ik zelf stiller en rustiger kan bellen en ook zelf het volume (ook van muziek) lager kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
goorstef schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:33:
[...]

Ik heb ondertussen antwoord gekregen: ze zeggen ook wel dat het moeilijk is om de handover nu al te plannen. Alles hangt af van eventuele vertragingen in het transport.

Ondanks dat zijn ze toch meedenkend en stellen ze nu al voor om de handover voorlopig op 20 december te plannen. Moest er dan vertraging optreden kan deze datum nog worden aangepast, maar daar hoop ik natuurlijk niet op. :P
Ai, dat is niet echt het nieuws waar ik had op gehoopt :|
Dan denk ik niet dat we op de boten zitten die rond het midden van deze maand toekomen. Tenzij ze zelf niet veel meer weten dan de december leverdatum dat wij zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goorstef
Vvvv schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:50:
[...]

Ai, dat is niet echt het nieuws waar ik had op gehoopt :|
Dan denk ik niet dat we op de boten zitten die rond het midden van deze maand toekomen. Tenzij ze zelf niet veel meer weten dan de december leverdatum dat wij zien.
Mijn Polestar zit voor zover ik weet op de 'Theben' die gepland staat om op 27 november aan te komen in Zeebrugge. De garage zei dat de wagen eind november bij hen zou aankomen, wat zou kunnen kloppen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucbemoeitzich
goorstef schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:53:
[...]

Mijn Polestar zit voor zover ik weet op de 'Theben' die gepland staat om op 27 november aan te komen in Zeebrugge. De garage zei dat de wagen eind november bij hen zou aankomen, wat zou kunnen kloppen dan.
Jep! Ik sta op dezelfde boot :). Maar ik lees iets dat jij het nog via de dealer moet laten lopen oid?
Ik heb met mijn leasemaatschappij geregeld dat ik hem direct in Beesd op kan halen; scheelde zo'n twee weken zeiden ze.
En je moet bedenken dat er honderden polestars tegelijkertijd aankomen.. als je op zondagochtend meteen reageert ipv zondagavond dan ben je zo dagen later aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goorstef
Lucbemoeitzich schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:03:
[...]

Jep! Ik sta op dezelfde boot :). Maar ik lees iets dat jij het nog via de dealer moet laten lopen oid?
Ik heb met mijn leasemaatschappij geregeld dat ik hem direct in Beesd op kan halen; scheelde zo'n twee weken zeiden ze.
En je moet bedenken dat er honderden polestars tegelijkertijd aankomen.. als je op zondagochtend meteen reageert ipv zondagavond dan ben je zo dagen later aan de beurt.
Ik haal hem op bij een Volvo garage rond Brussel, maar mijn wagen is ook een leasewagen inderdaad. In België worden ze meestal uitgeleverd bij Volvo garage's die ook dienen als handover center. Ik had zelf de keuze tussen Zellik (Brussel) en Antwerpen maar aangezien ik mijn huidige leasewagen ook moet inleveren rond Brussel is een taxirit goedkoper naar Zellik dan helemaal naar Antwerpen. En natuurlijk kan ik dan ook al een stuk met mijn nieuwe Polestar naar huis rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
goorstef schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:53:
[...]

Ik heb gehoord dat P* niet perse vertrekt vanuit Shanghai, maar vanuit Lianyungang. Dat zou betekenen dat we mss op Tombarra zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
Lucbemoeitzich schreef op woensdag 9 november 2022 @ 10:07:
[...]

Als dit Polestar betreft; er is nog een boot vertrokken die twee weken later aankomt dan degene waar mijn auto op staat.
Ik kon vorig weekend (zondag 6 nov) de handover plannen, dus ik verwacht dat je snel iets hoort!
En ook als je handover begin januari is, lukt het kenteken wel een a twee weken eerder. Daar plannen ze echt een jaar van te voren alles al op in.
Thanks! Ik hoop dat je gelijk hebt! Zou gaaf zijn als ik inderdaad binnenkort iets kan gaan plannen.. Heb jij de handover via de site gepland, of ben je hierover gebeld? Mijn geduld is inmiddels wel op ;), heb jij via de support te horen gekregen dat hij op de boot staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:20
Vvvv schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:28:
[...]

Ik heb gehoord dat P* niet perse vertrekt vanuit Shanghai, maar vanuit Lianyungang. Dat zou betekenen dat we mss op Tombarra zitten?
Ik heb net mail gehad van Polestar. Mijn auto staat nog in China, klaar om verscheept te worden, en op schema om eind december aan te komen in Zeebrugge, aflevering in Januari. Hij is dus nog niet onderweg. In de mail stond ook dat het een chaos in de havens is door een recente lockdown, waardoor het voor de schepen lastig is plaats te krijgen in de haven.
Mogelijk dat de vorige verscheping lease autos waren om dit jaar nog op kenteken te krijgen? De mijne is geen zakelijke lease, dus december/januari maakt in dat opzicht helemaal niets uit (behalve dat ik 'm graag rij natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veriteas
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 30-08-2024
vistu schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:05:
[...]

Ik heb net mail gehad van Polestar. Mijn auto staat nog in China, klaar om verscheept te worden, en op schema om eind december aan te komen in Zeebrugge, aflevering in Januari. Hij is dus nog niet onderweg. In de mail stond ook dat het een chaos in de havens is door een recente lockdown, waardoor het voor de schepen lastig is plaats te krijgen in de haven.
Mogelijk dat de vorige verscheping lease autos waren om dit jaar nog op kenteken te krijgen? De mijne is geen zakelijke lease, dus december/januari maakt in dat opzicht helemaal niets uit (behalve dat ik 'm graag rij natuurlijk).
Ik hoop voor je dat het waar is. Ik heb twee dagen geleden van support meegekregen dat de geproduceerde auto die al enkele weken een VIN nummer heeft pas midden januari zal aankomen. Dit was volgens PS met de eerstvolgende zending auto's naar Zeebrugge er vertrekt een schip op 3 december met aankomst 7 januari. Wellicht de zelfde zending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Veriteas schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:25:
[...]

Ik hoop voor je dat het waar is. Ik heb twee dagen geleden van support meegekregen dat de geproduceerde auto die al enkele weken een VIN nummer heeft pas midden januari zal aankomen. Dit was volgens PS met de eerstvolgende zending auto's naar Zeebrugge er vertrekt een schip op 3 december met aankomst 7 januari. Wellicht de zelfde zending.
Ha, dat klinkt een stuk logischer ja. Blijft natuurlijk bijzonder dat de auto al 5 weken geproduceerd is en daar ergens op een kade staat te wachten op een schip. We zien het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veriteas
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 30-08-2024
vistu schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:27:
[...]

Ha, dat klinkt een stuk logischer ja. Blijft natuurlijk bijzonder dat de auto al 5 weken geproduceerd is en daar ergens op een kade staat te wachten op een schip. We zien het wel..
Helemaal mee eens. Ik weet niet sinds wanneer je een VIN hebt (hier 9-okt) of wat de geschatte levertijd in de data is maar het lijkt met een estimated delivery date die staat op 16 januari (levering volgens app feb) opzich wel logish dat de auto op 7 in Zeebrugge aankomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vvvv
vistu schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:05:
[...]

Ik heb al meerdere mensen gezien die te horen krijgen dat hun auto nog in China staat en plots is hij in Zeebrugge. Ik hoop op snel meer nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Veriteas schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:40:
[...]

Helemaal mee eens. Ik weet niet sinds wanneer je een VIN hebt (hier 9-okt) of wat de geschatte levertijd in de data is maar het lijkt met een estimated delivery date die staat op 16 januari (levering volgens app feb) opzich wel logish dat de auto op 7 in Zeebrugge aankomt.
Hier andersom. 1 oktober VIN, app zegt januari, de json half februari. Geen touw aan vast te knopen dus, maar in elk geval het wachten waard. Half januari zou ik zo voor tekenen :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-04 09:14

Redox

Motion Design / VFX

Daar gaan we dan. In de trein op weg nabij Antwerpen. Besteld op 16 juli, dus nog net geen vier maanden. Uitzonderlijk, maar het kan blijkbaar wel.

Foto’s volgen later, om een beeld te krijgen van de velg / kleur combinatie met normale belichting en reflecties :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zM5fe_QPMSBB64V4JVCEdfscB18=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KRgSEvQ9bqirRrs1IqfYIhkN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Abby67
Redox schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:59:
Foto’s volgen later, om een beeld te krijgen van de velg / kleur combinatie met normale belichting en reflecties :)

[Afbeelding]
En?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlowFish
Redox schreef op donderdag 10 november 2022 @ 10:59:
Daar gaan we dan. In de trein op weg nabij Antwerpen. Besteld op 16 juli, dus nog net geen vier maanden. Uitzonderlijk, maar het kan blijkbaar wel.

[Afbeelding]
Mooie combinatie. Had hier ook nog over getwijffeld. Zie graag je foto's :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartelomeus
  • Laatst online: 24-02 13:52
Net een productiedatum doorgekregen (C40 ultimate, besteld op 22 april), te weten: 29 november. Daarna transport + kenteken aanvragen, rijklaar maken. Moet ergens rekening houden met 9 of 10 december. Netto kom je dan uit op circa 7,5 maand tussen bestellen en afleveren.

Spreadsheetje hierop aangepast: https://docs.google.com/s...Eha7ogdc/edit?usp=sharing

[ Voor 20% gewijzigd door Bartelomeus op 11-11-2022 11:53 ]

C40 P6 (ultimate my23) 19 inch

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-04 09:14

Redox

Motion Design / VFX

Excuses voor het wachten ;)

Gezien dit m'n eerste EV is, en uberhaupt auto met zoveel toeters en bellen, was het de eerste dag vooral spelen met de knoppen. Ik kom van een handgeschakelde polo met 'domme' cruise control.

Inmiddels helemaal fan van one pedal drive met adaptive cruise. Vrijdag meteen mee naar het werk gegaan net over de grens in Eindhoven. Het verbruik was goed, 16.6kwh/100km met normale files. Ben echt super tevreden.

En de beloofde foto's, enkel gecropped en niks met de kleuren gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3y4piO3shVKOsUdFJm8AYUdA58o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WkgI2uh0w2KfY8ziT0slUbRn.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BkceGIuiXy-9OQgVbEpk5-7Gbeo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vV7clEsi5ZesjI0JaigTh0hv.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3DL6W7Zhe-SI8fZPglzNWRaX56c=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GfHZcZcbyLHiNSuxjjnAJQ9n.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tlM4xDzugeMOxGqvHfMjFVXtjWQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/alhDECLTxE4RP6IyOEeAmV7t.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RhXGY6kdeZ9MI0VoojsToVWyV5U=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OkItSZNTetM0yLLieIjx2cFb.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iz5-kt5Hh-Q_oOCy8vQ7axknyLg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PJ2sy8L9TmRncrqtnlzPBgpv.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JDWYhJ23Ful4dbzrO-r3Lb_R4TQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3Q98ehabVBrHDJ4KnBePcgaJ.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YvoK
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:18
Gisteren mijn langverwachte XC40 Ultimate single engine opgehaald! We hebben er al wat mee gereden en wat is het een heerlijke auto! Hij rijdt echt fantastisch en voelt in alles mooi en luxe aan. Ik kom van een ontzettend fijne Tiguan All space dus qua ruimte en opbergmogelijkheden zal ik echt wel moeten wennen. Ik ben blij😁Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2H1aq5Ni68Rk35t9VdVq1DDW4MI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MDi44p7DjcdbpvssKHWJAmhe.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n1mX6LPztx1_szzxqhl54FbUgQY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tQisnjmK9iYPdAltg5Lu8FJL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door YvoK op 13-11-2022 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndreBos
  • Laatst online: 12-04-2024
Ik verwacht dezelfde eind deze maand. Komt deze week toe bij de dealer.
Besteld in januari, dat is 10 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goorstef
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/11/11/wagens-zeebrugge/

Hopelijk niet teveel invloed op de leveringen van onze Polestars.

Er staan blijkbaar heel veel auto's te wachten in de terminals van de havens op transport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mozziej
YvoK schreef op zondag 13 november 2022 @ 08:20:
Gisteren mijn langverwachte XC40 Ultimate single engine opgehaald! We hebben er al wat mee gereden en wat is het een heerlijke auto! Hij rijdt echt fantastisch en voelt in alles mooi en luxe aan. Ik kom van een ontzettend fijne Tiguan All space dus qua ruimte en opbergmogelijkheden zal ik echt wel moeten wennen. Ik ben blij😁[Afbeelding]

[Afbeelding]
Niceee! Gefeliciteerd! Kopie als die van mij, alleen dan besteld op 11 februari.. ik moet nog even geduld hebben, hopelijk geleverd net voor kerst..

Heb jij ook 'gewoon' de pixelled die toen standaard was als je de Ultimate bestelde?

[ Voor 3% gewijzigd door mozziej op 14-11-2022 14:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YvoK
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:18
mozziej schreef op maandag 14 november 2022 @ 14:56:
[...]

Niceee! Gefeliciteerd! Kopie als die van mij, alleen dan besteld op 11 februari.. ik moet nog even geduld hebben, hopelijk geleverd net voor kerst..

Heb jij ook 'gewoon' de pixelled die toen standaard was als je de Ultimate bestelde?
Thnx! Die van mij is ook ergens in februari besteld, dus dat ontloopt elkaar nauwelijks. Ik had pixelled maar laten vervalllen omdat die de levertijd negatief beïnvloedde, op aanraden van de dealer. Hier las ik later dat het niet meer uitmaakte, dus toen heb ik de dealer gebeld die het wel wide proberen in de configurator. De leverweek veranderde niet toen hij de optie aanvinkte, dus ik heb nu inderdaad pixelled!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
Afleveringsdatum staat nu weer op Januari ipv leeg. JSON zegt "estimatedDeliveryDate": "12/23/2022 12:00:00 AM". Nog nooit een estimatedDeliveryDate gezien met een tijd bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jhoekwat
Vvvv schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 07:39:
Afleveringsdatum staat nu weer op Januari ipv leeg. JSON zegt "estimatedDeliveryDate": "12/23/2022 12:00:00 AM". Nog nooit een estimatedDeliveryDate gezien met een tijd bij.
Blijft vreemd bij Polestar. Bij mij staat het afleverdatum en daarmee ook het estimatedDeliveryDate veld al weken leeg. Klantenservice gaf wel aan dat dit deze week opgelost moest zijn en dat veel "klanten" hier last van hebben.

Je zal toch stiekem wel wat meer verwachten van zo'n technologisch bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Vvvv schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 07:39:
Hier op Feb. EstimatedDeliveryDate: 2/9/2023 12:00:00 AM

Maar de app zegt Januari... En Chat zegt December op kenteken en levering Dec/Jan 8)7 :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jhoekwat
Weet niet of het mogelijk is hoor. Maar voor degene die wachten op een SRSM zonder opties. Dan zal ik toch proberen m'n leasemaatschappij en Polestar te bellen. Staan er momenteel twee op "Snel leverbaar" op de P2 site.

Zal het bijna overwegen, maar ik ben toch echt bang dat ik de Standard Range net te weinig ga vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b7malduqWsUpDTSRUttqrJ2V_y8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MTPgkHofls1RrKfcoPS8teJq.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 34% gewijzigd door jhoekwat op 15-11-2022 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
BlowFish schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:32:
[...]

Hier op Feb. EstimatedDeliveryDate: 2/9/2023 12:00:00 AM

Maar de app zegt Januari... En Chat zegt December op kenteken en levering Dec/Jan 8)7 :X
Dan zitten wij in hetzelfde schuitje.. Ik heb dit ook... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
jhoekwat schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 10:34:
Weet niet of het mogelijk is hoor. Maar voor degene die wachten op een SRSM zonder opties. Dan zal ik toch proberen m'n leasemaatschappij en Polestar te bellen. Staan er momenteel twee op "Snel leverbaar" op de P2 site.

Zal het bijna overwegen, maar ik ben toch echt bang dat ik de Standard Range net te weinig ga vinden.

[Afbeelding]
Zal die +- 40 km real range echt het verschil maken ? Met snelladen ben je zo weer onderweg :) (Scheelt een duit bijtelling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhoekwat
BlowFish schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:08:
[...]

Zal die +- 40 km real range echt het verschil maken ? Met snelladen ben je zo weer onderweg :) (Scheelt een duit bijtelling)
Goed punt, maar om constant langs de snelweg te staan lijkt me niet ideaal. Als ik ervaringen lees varieert het verschil toch wel tussen de 50-60km. Kan toch net het verschil zijn van thuis aan de lader of moeten stoppen op een winterse dag. Persoonlijk is de actieradius van een elektrische auto al een kwestie geweest waar ik over getwijfeld heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoffe
Zojuist begrepen dat mijn Polestar in ieder geval op de boot staat en eind december wordt verwacht (en daarmee hopelijk op kenteken). Levering zal in januari plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekhapperrr
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 18:47
jhoekwat schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:20:
[...]

Goed punt, maar om constant langs de snelweg te staan lijkt me niet ideaal. Als ik ervaringen lees varieert het verschil toch wel tussen de 50-60km. Kan toch net het verschil zijn van thuis aan de lader of moeten stoppen op een winterse dag. Persoonlijk is de actieradius van een elektrische auto al een kwestie geweest waar ik over getwijfeld heb.
Zou hierbij ook even goed kijken hoe vaak dat scenario voor gaat komen. Handjevol keren per jaar nét die 50-60km echt missen is natuurlijk vervelend, maar dat verschil heb je bij een snellader ook binnen 5 mins bijgeladen. In het begin maakte ik zelf nog wel eens (onbewust) de denkfout dat je dan ~30 mins staat te wachten onderweg, maar je hoeft er altijd maar net een paar procenten bij te laden om bij je thuislader aan te komen.

Maar goed, bij mij zijn dit uitzonderingen. Zou als ik jou was wel voor de longrange gaan als je vaak-voorkomende afstanden met de standard range niet haalt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daniel850
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lz8YXglHTYDpekUgG7bVgwtiP4Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Vt8vP2RkHAk5IW29RH4Tdcs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel850
achterlichten en reflectoren getint!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daniel850
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/73XzNZ2CC3Vuq2Yro4zpaGboB4Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4L9u6S3waNGsxyItYQGgkSpq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tvdl2000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-05 10:30
Vrijdag 28 oktober per toeval moeten werken in het zuiden (woon zelf bij Arnhem in de buurt) en dan kom ik vrij dicht bij Beesd langs, en ik was al aan het orienteren op de EV markt voor mijn nieuwe bedrijfsauto. Mijn voorkeur ging uit naar een long range dual motor met plus en pilot pakket, en daar hadden ze er dan ook wel een van staan voor een proefrit. Ik verwachtte dat de wagen veel bodyroll zou hebben en zich echt als een suv achtige zou gedragen, maar niet was minder waar. Reed werkelijkwaar heerlijk, was eigenlijk meteen verkocht. In de aanloop heirvan had ik al gereden met een Model Y performance (gewone LR niet beschiklbaar voor proefrit), en de BMW i4 eDrive40. waarbij de Tesla als toch heel praktische keuze (ruimte en overzichtelijkheid) maar toch een beetje plastic over kwam (en het is net alsof het een aan de voorkant platgeslagen vis is) en de BMW was enorm scherp en precies en reed echt fantastisch, maar stukken minder praktisch en achterin zitten met mij achter het stuur eigenlijk volledig onmogelijk (1m92)

En in de snel leverbaar lijst stond er nog een aantal (4 of 5 waarvan 2 of 3 met performance package en 1 met leer o.i.d.) die dichtbij genoeg bij mijn wensen pakket vielen en rondom budget. Helaas was diezelfde avond geen enkele PS2 nog op de site te vinden die voldeed.... alles verkocht of gereserveerd.

Toen was het terugvallen op de bekende weg, en zou het dan maar wachten worden op de Kia EV6 AWD met Pluspakket. tot ik te horen kreeg dat de levertijd ook maar ff rustig opgeschoven zou kunnen worden naar november a december 2023. toen begon toch de twijfel toe te slaan,... toch maar in de 2de hands jong gebruikt kijken? 12-2020 of 12-2021 geleverde wagens zouden natuurlijk met een bijtelling voordeel ook wel kunnen maar alle aanbieders bij die bedrijven willen echt het onderste uit de kan omdat het allemaal slecht te krijgen is op dit moment. Dus een leaseprijs wat ruim boven de waarde van de wagen ligt.... had een redelijk aanbod liggen van een i4 40 liggen welke naar mijn zin eigenlijk net te kaal was, maar dan wel direct leverbaar..... had hier bijna op in gegaan.... tot ik toch nog een keer op de site van polestar ging kijken bij het snel leverbaar kopje.... en daar stond ie.... Snow LRDM, Plus, pilot lite en performance. gelukkig was hij na het weekend nog beschikbaar.... want nu staat hij in bestelling voor mij. (dit is wat ik graag als config had gewild helaas alleen geen trekhaak en de performance pakket zit er dan wel op die niet had gehoeven dus ook wel een beetje meebetaling vereist van mij maar dat neem ik dan voor lief)

levering half december dit jaar....

[ Voor 4% gewijzigd door Tvdl2000 op 15-11-2022 18:10 . Reden: miste nog iets ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tvdl2000

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Abby67
Is het hier stilte voor de THEBEN-storm? Zoiets van "Vol verwachting klopt ons hart" 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mozziej
Abby67 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:30:
Is het hier stilte voor de THEBEN-storm? Zoiets van "Vol verwachting klopt ons hart" 8)
Mijn hart klopt ook vol verwachting van een in bestelling staande XC40 die medio december geleverd moet gaan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abby67
mozziej schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:32:
[...]

Mijn hart klopt ook vol verwachting van een in bestelling staande XC40 die medio december geleverd moet gaan worden..
Het gaat nog een mooie decembermaand worden, voor sommigen van ons. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
Wel met een kleine slag om de arm.. Je weet het nooit ;). Maar het komt wel dichtbij! Kenteken op 2022 en ik ben tevreden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abby67
Hoffe schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:41:
Wel met een kleine slag om de arm.. Je weet het nooit ;). Maar het komt wel dichtbij! Kenteken op 2022 en ik ben tevreden..
As am I!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
Is het overigens enkel de Theben die medio december aankomt in Zeebrugge vwb Polestar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
Abby67 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 09:30:
Voor sommigen onder ons is het de Morning Lily storm >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vvvv
Hoffe schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:55:
Is het overigens enkel de Theben die medio december aankomt in Zeebrugge vwb Polestar?
Theben komt eind November reeds aan in Zeebrugge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:53
mozziej schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:32:
[...]
Metoo... 😜

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oliverson12
Om het wachten nog intenser te maken, collega kreeg zijn xc40 begin deze week en ik mijn C40 vorige week. Beiden uitermate tevreden, ongeacht de range tricky kan zijn bij veel kilometers wil ik nooit meer terug naar ICE.. wachten meer dan waard !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
Vvvv schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:09:
[...]

Dan zal de mijne wel hierop zitten... Wat ik heb meegekregen is dat ze hem eind december binnen verwachten namelijk

Edit..: Althans, zie dat deze eerder dan de Theben aankomt..? 8)7 We gaan het meemaken!

[ Voor 13% gewijzigd door Hoffe op 18-11-2022 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abby67
Vvvv schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:09:
[...]

Ja, de Morning Lily? Ik twijfelde. Had het schip ook al gevonden en ehm, gevolgd. Komt morgen aan in Zeebrugge als het goed is:
https://www.marinetraffic...ome/shipid:463156/zoom:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abby67
Hoffe schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:35:
[...]

Dan zal de mijne wel hierop zitten... Wat ik heb meegekregen is dat ze hem eind december binnen verwachten namelijk

Edit..: Althans, zie dat deze eerder dan de Theben aankomt..? 8)7 We gaan het meemaken!
Scheelt 1 week:
Link werkt niet. Zo dan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JickPZbKPXXX6psBFYrW_Vuy9C4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/BeWqaWObxDw4rTwzssvR69vs.png?f=user_large

[ Voor 22% gewijzigd door Abby67 op 18-11-2022 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
Abby67 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:48:
[...]

Scheelt 1 week:
Link werkt niet. Zo dan:

[Afbeelding]
Kijk, dank! Als ze hem eind december binnen verwachten (+kenteken..) Dan zou ik dus zeggen dat hij op de Theben zou staan die jij aangeeft.. Zal nog wel een aantal weken transport overheen gaan.. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goorstef
Ben dan ook wel benieuwd of de mijne op de Morning Lily staat of op de Theben. Volgens de dealer komt mijn Polestar eind november bij hen toe. Ik weet ook niet hoe lang het gemiddeld duurt van de haven naar de garage.

Is er iemand die via support te weten is gekomen op welke boot hij staat? Ik heb het eens gevraagd maar dat 'wisten ze niet'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
goorstef schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 15:49:
Ben dan ook wel benieuwd of de mijne op de Morning Lily staat of op de Theben. Volgens de dealer komt mijn Polestar eind november bij hen toe. Ik weet ook niet hoe lang het gemiddeld duurt van de haven naar de garage.

Is er iemand die via support te weten is gekomen op welke boot hij staat? Ik heb het eens gevraagd maar dat 'wisten ze niet'.
Nee nog niet gelukt. Ze willen niets lossen. Garage zegt gewoon dat hij verwacht wordt in December.
Het duurt volgens CS ongeveer 2 weken van Zeebrugge naar dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Waar kan je het verwachte schema van schepen volgen? Heb doorgekregen op welk schip mijn P2 zit. Schip al vertrokken alleen geen idee van aankomst in Europa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Abby67
Freakie1NL schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:30:
Waar kan je het verwachte schema van schepen volgen? Heb doorgekregen op welk schip mijn P2 zit. Schip al vertrokken alleen geen idee van aankomst in Europa.
https://schepenvolgen.nl/ of https://www.marinetraffic...imo:9722302/vessel:THEBEN

https://www.walleniuswilhelmsen.com/schedules

Op welk schip zit jouw P2 overigens?

[ Voor 12% gewijzigd door Abby67 op 18-11-2022 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Op de Titus. Zal zo even wat nader zoeken, maar tot dusver vind ik alleen vertrek en volgende bestemming. Niet aankomst in België.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vvvv
Freakie1NL schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:52:
Op de Titus. Zal zo even wat nader zoeken, maar tot dusver vind ik alleen vertrek en volgende bestemming. Niet aankomst in België.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H4MBdUZdQxrZFIJ3qqWG9qxDqAg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cYsRxJMhx5Vm6BCp7tBgnV8B.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tvdl2000
Stond net weer een heel zwikje LRDM PS2's op... wel veel met performance package. Helaas geen Witte zonder perf package maar heb mijn bestelling aangepast naar een uitvoering in Moon met Pilot en plus met trekhaak... scheelt een fikse slok op een borrel zo zonder de overlijk dure 20" winterwielen en de performance package. Zal vast wel de Performance boost mogen bestellen na lavering, betaal liever die 1000 in een keer dan de meerprijs van de lease voor de hele uitvoering, want die paar andere dingen die er meer wordt gegeven op de perf uitvoering boeit me echt niet want mag t circuit toch niet op :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoffe
Freakie1NL schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:52:
Hm, dan zal die van mij gok ik ook op deze boot staan. Volgens mij lopen wij redelijk gelijk qua bestelling en VIN. + dan klopt de info van eind december binnenkomst ook.. Ben benieuwd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Koekerwauz_NL
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-05 10:30

Koekerwauz_NL

AMD scorpius

Yes, de XC40 is incoming.
29-11 de handover.
Klein dingetje, de trekhaak is wel gemonteerd maar niet 'bruikbaar' ivm. ontbreken van de 'besturing'.
Dealer gaf aan dat dat nog gemonteerd dient te worden zodra de onderdelen binnen zijn.
Hij vroeg of ik hierop wilde wachten...grapjas. Nee uitleveren graag. Dan maar even geen trekhaak.

Crosshair V, FX-6200, HD 6970, Corsair sizzle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nujtrug
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 19-05 15:21
Koekerwauz_NL schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 23:16:
29-11 de handover.
Klein dingetje, de trekhaak is wel gemonteerd maar niet 'bruikbaar' ivm. ontbreken van de 'besturing'.
Dealer gaf aan dat dat nog gemonteerd dient te worden zodra de onderdelen binnen zijn.
Hij vroeg of ik hierop wilde wachten...grapjas. Nee uitleveren graag. Dan maar even geen trekhaak.
Trekhaak in fabriek geplaatst of pas achteraf? Ik zou ook wel even zonder trekhaak kunnen moest dit bij mij ook het geval zijn :*)

Volvo XC40 P6 Ultimate MY23 (3.3.16) - Alfen Eve Single Pro-line (7.0.2) - HASS (2025.5.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Hawk NL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-12-2024
Staan op die schepen alleen p*2? Of zitten hier ook (x)c40's op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:24
@Black Hawk NL De XC40 wordt in Gent gemaakt, dus die komt niet per boot.

Gisteren contact gehad met dealer, nog steeds gepland februari. Besteld in April.

Bizar dat volgens de website voor CbV levertijd nu op 4-5 maanden staat…

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Mij konden ze niet bevestigen op welke boot hij staat. Wel werd weer een loze uitspraak gedaan; Eind Januari kun je hem verwachtten”. Maar eerder werd gezegd dat hij op kenteken staat in December? Ja we krijgen hem eind December binnen maar geen garantie op kenteken… 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AndreBos
  • Laatst online: 12-04-2024
Koekerwauz_NL schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 23:16:
29-11 de handover.
Idem, trekhaak wordt nadien pas geplaatst, geen onderdelen. Levering auto normaal op 23/11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xandje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-05-2024
Net bestelling voor een C40 geplaatst en meegekeken in de dealer op hun portal, alle bestellingen vanaf nu zijn MY24 en hebben een levertijd indicatie van November 2023, dus een jaar.

Het aftellen begint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekerwauz_NL
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-05 10:30

Koekerwauz_NL

AMD scorpius

nujtrug schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 02:33:
[...]

Trekhaak in fabriek geplaatst of pas achteraf? Ik zou ook wel even zonder trekhaak kunnen moest dit bij mij ook het geval zijn :*)
Achteraf geplaatst.
Heb geen idee of dat zou uitmaken wanneer deze wel af fabriek zou zijn geplaatst.
Ik wacht wel even....again...haha...

Crosshair V, FX-6200, HD 6970, Corsair sizzle

Pagina: 1 ... 40 ... 49 Laatste