Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abby67
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 30-06 15:49
Weten we eigenlijk welke schepen er allemaal varen voor Polestar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vvvv
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 28-11-2023
Abby67 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:22:
Weten we eigenlijk welke schepen er allemaal varen voor Polestar?
De enige waar we van weten is die Molace en Wallenius Wilhelmus

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:50

Ad Hox

N/A

Ad Hox schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:59:
[...]

Dankje! De auto is door de leasemaatschappij besteld dus ik heb eigenlijk niets hoeven aanleveren.

Bevestiging bestelling: 19-05
Email “start van elektrische reis”: 27-06
VIN toegekend: begin augustus
Registratie kenteken: 12-10
Levering: pending..
Net gebeld voor de handover, volgende week donderdag! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron65
  • Registratie: Januari 2022
  • Niet online

ron65

XC40 P6 Plus MY23

Ad Hox schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:35:
[...]

Net gebeld voor de handover, volgende week donderdag! d:)b
Top.
Ik moet nog wachten, besteld 31-01, maar de dealer heeft hem nog niet binnen (net even gebeld). De wagen is wel al geproduceerd en staat ergens op transport en daar stokt het helaas vermoeden ze,
wordt achteraan gegaan.
Levering week 42 zoals eerder gepland gaat dus niet worden gehaald, wordt eerder week 44 of 45.

XC40 P6 Plus MY23 19 inch zomer-winterbanden wissel, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lig55fietser
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 15-09 10:35
Net een telefoontje gekregen van de dealer: vanwege een softwarebug is er geen of niet betrouwbare internetverbinding en werkt een aantal veiligheidssystemen niet. De uitlevering die voor vanmiddag gepland stond is dus gecancelled tot nader order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-07 09:28

Redox

Motion Design / VFX

Lig55fietser schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:56:
Net een telefoontje gekregen van de dealer: vanwege een softwarebug is er geen of niet betrouwbare internetverbinding en werkt een aantal veiligheidssystemen niet. De uitlevering die voor vanmiddag gepland stond is dus gecancelled tot nader order.
Dat is spijtig. Wat heb je besteld als ik vragen mag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lig55fietser
Een XC40 P6 Core met klimaatpakket en trekhaak in Blackstone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mozziej
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 11-09 16:31
Ook zuur, vandaag komt de buurman met een nieuwe c40 aangereden.. en ik maar wachten tot mijn xc40 eindelijk geleverd wordt.. 🥹

Dat het maar gauw december mag worden! #eerdermag . Besteld in februari dit jaar mijn xc40 sage green ultimate p6 pure

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomoth
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:57
Lig55fietser schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:56:
Ik kreeg de auto uitgeleverd met dit probleem, inmiddels is dat allemaal verholpen, dus ik hoop dat jouw auto ook snel uitgeleverd kan gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V4mirax
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 17-12-2024
Vanochtend gebeld met Volvo, software probleem zou van de baan zijn.
Wagen is wel uitgesteld naar eind november ( had normaal volgende week geleverd geweest ).

XC40 Single plus - Sage green

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mozziej
V4mirax schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:16:
Vanochtend gebeld met Volvo, software probleem zou van de baan zijn.
Wagen is wel uitgesteld naar eind november ( had normaal volgende week geleverd geweest ).

XC40 Single plus - Sage green
Dat is toch wel raar of ligt het aan mij dat je dan nu nog 4 weken moet wachten op uitlevering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V4mirax
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 17-12-2024
mozziej schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 19:06:
[...]

Dat is toch wel raar of ligt het aan mij dat je dan nu nog 4 weken moet wachten op uitlevering?
Is het ook!
Bij mij gaat het over een nieuwere firmawagen dus voorlopig kan ik verder. Enkel elke keer de hoop dat ie er de volgende week zou zijn...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• joeywezep
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06-03-2024
Misschien handig voor de mensen die op korte termijn een handover gepland hebben staan. Mijne stond voor 9 november gepland, zojuist contact gehad met handover center in Beesd en er zijn voor volgende week nog wat plekken vrij. Mogelijk kun je je auto ook al eerder ophalen. Mijne staat nu gepland voor 1 november.

In bestelling: Polestar 2, LRSM, Magnesium, 19”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Abby67
joeywezep schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:06:
Misschien handig voor de mensen die op korte termijn een handover gepland hebben staan. Mijne stond voor 9 november gepland, zojuist contact gehad met handover center in Beesd en er zijn voor volgende week nog wat plekken vrij. Mogelijk kun je je auto ook al eerder ophalen. Mijne staat nu gepland voor 1 november.
Aftellen dus. Lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gnoesify
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20-08 14:27
OMG! Hoe ga je het weekend doorkomen?? 7(8)7 oOo

SMLR | Midnight | Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeywezep
Gnoesify schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:24:
[...]

OMG! Hoe ga je het weekend doorkomen?? 7(8)7 oOo
Haha hou maar op! Gelukkig ben ik jarig zondag, dus ik heb nog wat afleiding:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gnoesify
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 20-08 14:27
joeywezep schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:33:
[...]

Haha hou maar op! Gelukkig ben ik jarig zondag, dus ik heb nog wat afleiding:)
Hoe laat moet ik waar zijn? Mag je een rondje in mijn Polly :*)

SMLR | Midnight | Plus

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• D.PRNCN
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15:21
Vandaag D-day 😎 5 maanden na bestelling, de Polestar kunnen afhalen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-_Nk4tccQ4YR1Zxldou3l39ECpE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GQBpGq3HbneMy2eR7TjdqkUh.jpg?f=fotoalbum_large

Foto’s met de MY23 19 inch velgen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Tu9sc-xG_5wVckzfc_u8tZPR7Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2t6CfhaCWGeYedQiK56SzkQi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GHs-CZ3m6HchXhvX08FjsCfV9TY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wgkBwOPhMLbzm9IcXhxuGc66.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door D.PRNCN op 26-10-2022 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
D.PRNCN schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:42:
Vandaag D-day 😎 5 maanden na bestelling, de Polestar kunnen afhalen.

[Afbeelding]

Foto’s met de MY23 19 inch velgen
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wow, best snel! Is dat in Gent?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.PRNCN
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15:21
Vvvv schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:52:
[...]

Wow, best snel! Is dat in Gent?
Scancar Wilrijk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hamer
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 15-07 14:57
Gisteren gebeld door de dealer, over uiterlijk 4 weken (tussen 19 en 29) november is de C40 er, dan kenteken aanvragen en trekhaak montage. Hopelijk een mooi Sinterklaas cadeau! :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartelomeus
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 24-02 13:52
Hamer schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 22:42:
Gisteren gebeld door de dealer, over uiterlijk 4 weken (tussen 19 en 29) november is de C40 er, dan kenteken aanvragen en trekhaak montage. Hopelijk een mooi Sinterklaas cadeau! :-)
Mooi man, die van mij is een maandje eerder besteld, maar komt helaas een paar weekjes later….

C40 P6 (ultimate my23) 19 inch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Necessary_Dot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-07 13:40
Voor mij geldt ook dat ik hem eerder dan verwacht kan ophalen. Mijn handover is vervroegt van 15 november naar 4 november.

Polestar 2 SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:23
Het ziet er naar uit dat de P2 SRSM voorlopig niet meer te bestellen is. Was van plan om deze volgende maand te bestellen (leasing). Is ook uit de leasetool van mijn werkgever verdwenen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x2kNvMjic971nYZTBe-TNpxPr2Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0CFiiKTlIA5HltPYm944qdFv.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeywezep
Necessary_Dot schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:49:
[...]

Voor mij geldt ook dat ik hem eerder dan verwacht kan ophalen. Mijn handover is vervroegt van 15 november naar 4 november.
Nice! Ik werd vanmiddag zelfs gebeld dat ik hem vanmiddag, morgen of zaterdag al op mocht halen. Is zaterdag geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abby67
kdhoe schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:58:
Het ziet er naar uit dat de P2 SRSM voorlopig niet meer te bestellen is. Was van plan om deze volgende maand te bestellen (leasing). Is ook uit de leasetool van mijn werkgever verdwenen.

[Afbeelding]
Bijzonder, waar komt dat nu vandaan? Ik dacht dat productie weer op rolletjes liep, qua corona, chips e.d. Of heb ik iets gemist? Toegenomen vraag?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ocirina
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-09 07:08
Ocirina schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 12:47:
[Afbeelding]

Zojuist een foto van de dealer ontvangen. 27 oktober de levering.
Sinds gisteren de auto in bezit. Het is een ontzettend fijne auto om te rijden. Ik kwam van een vrij laag, sportief model, dus ik moet erg wennen aan de hoge instap. Dat zal een kwestie van tijd zijn.

Het verbruik van de auto valt me alleszins mee. Ik heb natuurlijk veel demoritjes mogen maken, waarbij ik gemiddeld (dagtotaal) niet boven de 18.5kWh/100km kom. Deze demoritjes bevatten veelal wat sportief optrekken etc..

Enige probleem is natuurlijk zoals veel genoemd de internetverbinding. Deze kwam pas na 8uur in bezit hebben online. Vanmorgen was deze weer weg en zojuist weer actief. Echt stabiel is deze verbinding niet te noemen. Qua comfort van de auto merk je er zelf weinig van, het is vooral irritant dat je navigatie erover 'klaagt', of 'Hey Google' niet lekker werkt. Ik kijk het een tijdje aan, maar ga anders mijn beklag doen bij de Volvo dealer.

Verder nu ik er een aantal kilometers in gemaakt heb, snap ik niet goed waarom ik niet veel eerder van brandstof naar elektrisch ben overgestapt (zonder superieur over te willen komen hoor). Het rijdt zoveel meer comfortabeler en in control met bijvoorbeeld OPD. Echt genieten deze auto! Voor andere: it's worth the while.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necessary_Dot
Abby67 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:54:
[...]

Bijzonder, waar komt dat nu vandaan? Ik dacht dat productie weer op rolletjes liep, qua corona, chips e.d. Of heb ik iets gemist? Toegenomen vraag?
De SMSR is waarschijnlijk de versie waar het minste op verdient wordt. Zolang de vraag erg hoog is, zou het kunnen dat ze voor winst kiezen.

Polestar 2 SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curstjens
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 06-09 17:50
kdhoe schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:58:

[Afbeelding]
Dan mag ik van geluk spreken. Twee weken geleden mijn SRSM-bestelling geplaatst via de werkgever's leasingmaatschapij. Vorige week (21/10) bevestigd door Polestar. De geschatte leverdatum staat in de app voorspeld op augustus. Verre van wat de verkoper mij destijds vertelde, alsook wat er in de configurator stond (april).

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• ron65
  • Niet online

ron65

XC40 P6 Plus MY23

Maand na maand, na maand na........ inderdaad, geen Volvo...

TOT zonet, een belletje, hij staat bij de dealer :-) Handover wordt ingepland midden volgende week.

XC40 Pure Electric Plus, Onyx Black, getinte ruiten achterin en trekhaak. Besteld eind Januari 2022

Dat worden nog een paar hele lange dagen wachten, maar dan is hij er !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-07 09:28

Redox

Motion Design / VFX

Necessary_Dot schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:49:
[...]

Bij welke dealer? Ik kreeg net een mailtje voor een afspraakbevestiging, Scancar (Wilrijk). Heb hem bevestigd, maar achteraf had ik het dus moeten proberen te vervroegen. Hoe dan ook, het duurt niet lang meer O+

[ Voor 4% gewijzigd door Redox op 28-10-2022 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mozziej
ron65 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:52:
Maand na maand, na maand na........ inderdaad, geen Volvo...

TOT zonet, een belletje, hij staat bij de dealer :-) Handover wordt ingepland midden volgende week.

XC40 Pure Electric Plus, Onyx Black, getinte ruiten achterin en trekhaak. Besteld eind Januari 2022

Dat worden nog een paar hele lange dagen wachten, maar dan is hij er !!!
Mooi!! Dan focus ik me toch op eind november begin december, mijne is 11 februari besteld en dealer hield altijd eind december aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ron65
  • Niet online

ron65

XC40 P6 Plus MY23

mozziej schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 17:25:
[...]

Mooi!! Dan focus ik me toch op eind november begin december, mijne is 11 februari besteld en dealer hield altijd eind december aan
Het wisselt, ik had eerst week 43, later werd dat week 48, in mei werd het week 46, eind augustus wijzigde dat in week 42, en de levering is nu week 44.
De allereerste voorspelling zat er dus niet eens ver naast. Wat was jouw allereerste aflever voorspelling die je van hen kreeg?

Intussen de inlevering van de oude wagen gepland, en berekend welke km stand die dan ongeveer heeft, willen ze nu vast weten kennelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mozziej
ron65 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 23:04:
[...]

Het wisselt, ik had eerst week 43, later werd dat week 48, in mei werd het week 46, eind augustus wijzigde dat in week 42, en de levering is nu week 44.
De allereerste voorspelling zat er dus niet eens ver naast. Wat was jouw allereerste aflever voorspelling die je van hen kreeg?

Intussen de inlevering van de oude wagen gepland, en berekend welke km stand die dan ongeveer heeft, willen ze nu vast weten kennelijk.
De eerste week die doorgegeven werd was week 43 🥳. Dus ik ben benieuwd hoever hij dan af gaat wijken. Enige is dat ik wel de ultimate heb met de pixel led koplampen die toen standaard waren.. ik hoop echt dat hij snel komt🤞

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ron65
  • Niet online

ron65

XC40 P6 Plus MY23

mozziej schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 06:28:
[...]

De eerste week die doorgegeven werd was week 43 🥳. Dus ik ben benieuwd hoever hij dan af gaat wijken. Enige is dat ik wel de ultimate heb met de pixel led koplampen die toen standaard waren.. ik hoop echt dat hij snel komt🤞
Die PixelLed lampen kunnen wel voor wat vertraging zorgen inderdaad.... Zou niet moeten, maar ik heb hier en daar wel gelezen dat ze wel degelijk voor latere leveringen zorgen. Varierend van enkele weken tot enkele maanden.
We duimen voor je dat hij snel gaat komen!!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mozziej
ron65 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:02:
[...]

Die PixelLed lampen kunnen wel voor wat vertraging zorgen inderdaad.... Zou niet moeten, maar ik heb hier en daar wel gelezen dat ze wel degelijk voor latere leveringen zorgen. Varierend van enkele weken tot enkele maanden.
We duimen voor je dat hij snel gaat komen!!!!!
We gaan het meemaken, gelukkig schiet december ook al op 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ron65
  • Niet online

ron65

XC40 P6 Plus MY23

mozziej schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 15:07:
[...]

We gaan het meemaken, gelukkig schiet december ook al op 😂
Voor je het weet galoppert die ouwe kerel met die baard weer met zijn schimmel over je dakpannen :-D

Zou wat zijn als ze op 5 dec leveren.... mooi kadootje met een chocoladeletter erbij (kenteken in chocoladeletters mag ook voor die prijs van die wagen)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lig55fietser
Ik heb afgelopen maandag tochonverwaacht mijn XC40 Core opkunnen halen.Wat een geweldige wagen!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Lig55fietser
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E8ngthtRWBKaaBcAIXtCpODoxXY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/elBFqjHc04bgITGlHeYTVsuE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WkbgMiVaXEvaacxJVCMgQfRajgg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fyrG4qP6YEMVLzZV5NsjCVoK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-G
  • Laatst online: 05-07-2023

S-G

Heel mooi! Zo krijg ik hem ook precies over een paar maandjes… toevallig ook de textiel city charcoal bekleding erin? Ben erg benieuwd hoe die er in real life uit ziet, nooit in het echt gezien namelijk…

Veel plezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:37
S-G schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 19:17:
[...]

Heel mooi! Zo krijg ik hem ook precies over een paar maandjes… toevallig ook de textiel city charcoal bekleding erin? Ben erg benieuwd hoe die er in real life uit ziet, nooit in het echt gezien namelijk…

Veel plezier!
Heb ik toevallig foto’s van gemaakt tijdens de proefrit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SlaqW4IWPm8MrhT3X5r56o4m5LM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bvrNfKLOEJm5kkQg0QOGDkSv.jpg?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5gyPC_SeesKPkdEQaebWsLZVlic=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/LvU3ThlTSTlqOsfsNRZe4vdO.jpg?f=user_large

Deze inleg heb je dan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kkk-rvcL9lmngpmxFi62uDUA9p0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HUJnzVFUJytLrQKKv8CSiKcj.jpg?f=user_large

[ Voor 12% gewijzigd door Ophidian op 29-10-2022 21:30 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron65
  • Niet online

ron65

XC40 P6 Plus MY23

Lig55fietser schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:41:
Ik heb afgelopen maandag tochonverwaacht mijn XC40 Core opkunnen halen.Wat een geweldige wagen!
Topwagen joh, Klimaatpakketje erbij?
Mijn XC40 P6 plus komt a.s. woensdag, na 9 lange maanden wachten. Ook zwart, getinte achterruiten en een trekhaakje. nog 4 daagjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-G
  • Laatst online: 05-07-2023

S-G

Ophidian schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 21:24:
[...]

Heb ik toevallig foto’s van gemaakt tijdens de proefrit

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Deze inleg heb je dan
[Afbeelding]
Ah super, dank voor het delen! Mooi om eens te zien en volgens mij prima kwaliteit?

Geen idee overigens of bekleding nog een effect heeft op de levertijd, om maar weer even on-topic te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:37
S-G schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 21:59:
[...]

Ah super, dank voor het delen! Mooi om eens te zien en volgens mij prima kwaliteit?

Geen idee overigens of bekleding nog een effect heeft op de levertijd, om maar weer even on-topic te komen :)
Kwaliteit was gewoon prima inderdaad. Is net of je het mooi vindt, wij zijn uiteindelijk voor de Wool gegaan.

Bekleding heeft geen effect op de levertijd inderdaad.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necessary_Dot
Redox schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 17:11:
[...]

Bij welke dealer? Ik kreeg net een mailtje voor een afspraakbevestiging, Scancar (Wilrijk). Heb hem bevestigd, maar achteraf had ik het dus moeten proberen te vervroegen. Hoe dan ook, het duurt niet lang meer O+
Bij de polestar handover center in Beesd. Geen idee of dit ook op andere locaties geldt.

Polestar 2 SMSR

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Veromor
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-06-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q-JgI08gNx-ttbpjSCdMorxbboE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XTFyhODXidyw73NMVWNmkTX0.jpg?f=fotoalbum_large

Vandaag opgehaald!
Kregen de volvo app niet gekoppeld. En de interieur verlichting maakt ook een nare zoom. Die gaat gemeld worden en even uit. De app probeer ik deze week nog even. Nu al geen spijt van de Twin keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliverson12
  • Laatst online: 19-06 17:55
Vandaag gebeld naar dealer, wagen ( C40 single ) vrijdag bij dealer toegekomen. Afhalen op 9 november ! (Besteld begin april )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AGdesigns
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2024

AGdesigns

7680wp

@Veromor Veel plezier met de C40 ! Vraagje, las in een ander topic dat jij een vaste kabel (gelocked aan de easee laadpaal neme ik aan) hebt. Heb je die via Joulz zelf meebesteld ? Onze lader komen ze Donderdag plaatsen..Heb Joulz net gebeld dat ik ook de uhook en laadkabel wil mee bestellen maar op een of andere manier hebben ze geen flauw idee of dat mogelijk is.. Heb de laadpaal via volvo (actie) besteld en daar stond bij bestellen die optie niet bij namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veromor
  • Laatst online: 24-06-2024
Bij ons toen wel (ben C40 op t volvo forum ;) )
Laadkabel moet nog nageleverd worden. Haakje was wel op voorraad. Was 300 meer prijs bij elkaar. Stond als optie op de offerte van Joulz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 21:29
BlowFish schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 20:50:
[...]

Nice , ik ga morgen ook eens contacten of die van mij ook op de boot staat! 😀
Nu opeens bericht dat de auto pas Maart komt. Gister nog geïnformeerd of de auto op de boot staat (al aantal weken een VIN) . Nee maar mij werd wederom toegezegd dat de auto echt op kenteken staat in December. Dit wordt wel vermoeiend. Ze weten het gewoon niet bij Polestar klanten service.. zeg dan niks. :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 15:39
BlowFish schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:44:
[...]

Nu opeens bericht dat de auto pas Maart komt. Gister nog geïnformeerd of de auto op de boot staat (al aantal weken een VIN) . Nee maar mij werd wederom toegezegd dat de auto echt op kenteken staat in December. Dit wordt wel vermoeiend. Ze weten het gewoon niet bij Polestar klanten service.. zeg dan niks. :X
Precies hetzelfde hier, begin oktober mailtje dat ie gebouwd was, zou elk moment op de boot gaan. Status staat nu op maart, ondanks inderdaad bevestiging dat hij half december binnen zou komen. Waardeloos, ten tijde van bestellen was het begin oktober met een 'garantie' en 'geen uitloop zoals andere merken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
vistu schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:51:
[...]

Precies hetzelfde hier, begin oktober mailtje dat ie gebouwd was, zou elk moment op de boot gaan. Status staat nu op maart, ondanks inderdaad bevestiging dat hij half december binnen zou komen. Waardeloos, ten tijde van bestellen was het begin oktober met een 'garantie' en 'geen uitloop zoals andere merken'.
Jij had die toch 2 dagen voor mij besteld? Je JSON staat nu op Maart??
Best raar. Mijne staat nog steeds op december, hopelijk volgt mijne niet 😐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Vvvv schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:54:
[...]

Jij had die toch 2 dagen voor mij besteld? Je JSON staat nu op Maart??
Best raar. Mijne staat nog steeds op december, hopelijk volgt mijne niet 😐
Yes, 6 juli had ik bevestiging. JSON staat sinds vannacht op 1/3/23 😔.

Wat ik simpelweg niet begrijp is hoe het tot maart zou duren om een auto te verschepen als hij al gebouwd is.

[ Voor 14% gewijzigd door vistu op 01-11-2022 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
vistu schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:09:
[...]

Yes, 6 juli had ik bevestiging. JSON staat sinds vannacht op 1/3/23 😔.

Wat ik simpelweg niet begrijp is hoe het tot maart zou duren om een auto te verschepen als hij al gebouwd is.
Dat is inderdaad echt onbegrijpelijk... Had je nog JSON updates sinds je VIN of is die op 2 januari blijven staan toen? Ik had enkele updates rond 8 oktober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL
  • Laatst online: 20:59

Freakie1NL

Grote Baas

@BlowFish en @vistu verlend om te horen zeg! Wij zitten steeds in het zelfde schuitje dus ik hou mijn vingers gekruist.

Mocht dit met de mijne ook gaan gebeuren dan zal ik wel bekijken of ik niet de bestelling bij de leasemaatschappij annuleer. Vind dit niet kunnen voor een 'premium' merk om zijn klanten zo voor te liegen.

Gezien het een in-house model is, ala Tesla, is er geen dealer waar ze de schuld op kunnen schuiven.

*EDIT*
En ja verhip hij staat op maart. Ik ga weer eens met de LM schakelen.
JSON stond gisteren nog op 4 januari.

[ Voor 11% gewijzigd door Freakie1NL op 01-11-2022 09:29 ]

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Vvvv schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:17:
[...]

Dat is inderdaad echt onbegrijpelijk... Had je nog JSON updates sinds je VIN of is die op 2 januari blijven staan toen? Ik had enkele updates rond 8 oktober
6 oktober had ik mijn laatste update, stond toen op 2 januari. Nu dus 1 maart, knettergek natuurlijk. Weet iemand of er soms weer een lockdown is daar? Anders begrijp ik niet dat transport zo lang gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
vistu schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:34:
[...]

6 oktober had ik mijn laatste update, stond toen op 2 januari. Nu dus 1 maart, knettergek natuurlijk. Weet iemand of er soms weer een lockdown is daar? Anders begrijp ik niet dat transport zo lang gaat duren.
Het rare daaraan is dat wij 2 dagen verschil hebben tussen updates en bestelling. De update op 6 oktober deed mij vermoeden dat we op Morning Lily zaten (die is toen vertrokken). Misschien is er iets fout in hun systeem? Er is geen andere uitleg, want de auto's, zouden onderweg moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
Even gecheckt en ik zie dat de schedules van de boten van Wallenius Wilhelmsen geupdate zijn sinds gisteren. Dit kan de reden zijn waarom jullie een update hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
  • Laatst online: 19-06-2023
Mijne staat ook op maart...................... Contact gehad met support, geven aan dat ze het ruim nemen en mijn auto nog naar de haven moet worden getransporteerd.. Als hij op de boot staat nog 10-12 wk..

Daarnaast geeft Support aan dat er in China weer lockdowns zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Hoffe op 01-11-2022 09:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlowFish
Hoffe schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:50:
Mijne staat ook op maart...................... Contact gehad met support, geven aan dat ze het ruim nemen en mijn auto nog naar de haven moet worden getransporteerd.. Als hij op de boot staat nog 10-12 wk..

Daarnaast geeft Support aan dat er in China weer lockdowns zijn.
Support zegt ook maar wat ben er wel klaar mee. Het heeft echt 0 zin om met hen contact op te nemen. Als ze geen garanties geven dat het dit jaar geleverd wordt heb ik daar alle begrip voor. Maar krijg sterk het vermoeden dat ze ons aan het lijntje moeten houden zodat we de auto niet al veel eerder cancelen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YRUM8OY_fz49XyXcNqOyuHgACMs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XfGon25G3x20IFg28CI47eYG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Ik vind het ook wel heel makkelijk van "Femke" om te roepen dat ze er geen enkele invloed op hebben.

Reeds verschillende Tweakers hebben in mei een proefrit gedaan waarbij door Polestar is gegarandeerd dat leveren in 2022 geen enkel probleem was. Rijden binnen 4 maanden, blabla.

Als iets buiten je invloedsfeer ligt moet je misschien geen garanties afgegeven en levertijden noemen. Denk dat iedereen hier heel anders had gereageerd (en misschien een andere keuze had gemaakt) als er in het bestel proces rond mei had gestaan. "Onbekende levertijd".

4 maanden communiceren en pas na 10 maanden leveren. Dat moet toch niet mogen. Is oneerlijk voor bijvoorbeeld Kia, die heb ik niet eens als leaseauto overwogen omdat die eerlijk waren met minimaal 10 maanden levertijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vvvv
Mark my words:
De auto's zijn onderweg, er is iets fout in hun systeem en de mensen van Support weten absoluut niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
BlowFish schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:11:
[...]

Support zegt ook maar wat ben er wel klaar mee. Het heeft echt 0 zin om met hen contact op te nemen. Als ze geen garanties geven dat het dit jaar geleverd wordt heb ik daar alle begrip voor. Maar krijg sterk het vermoeden dat ze ons aan het lijntje moeten houden zodat we de auto niet al veel eerder cancelen..

[Afbeelding]
Inderdaad bijzonder dit.. Pff.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YvoK
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 18:19
Gisteren heb ik van de dealer gehoord dat de bestelde XC40 Ultimate single OK is gemeld door de fabriek en eind van de week bij hun verwacht wordt. Omdat ik zelf volgende week weg ben, heb ik de afspraak kunnen maken op zaterdag 12-11 voor de aflevering.

Besteld half februari, dan heeft het "maar" 9 maanden geduurd als het allemaal goed gaat :-)
Ik heb er enorm veel zin in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• increddibelly
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-07 18:32
YvoK schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:38:
Gisteren heb ik van de dealer gehoord dat de bestelde XC40 Ultimate single OK is gemeld door de fabriek en eind van de week bij hun verwacht wordt. Omdat ik zelf volgende week weg ben, heb ik de afspraak kunnen maken op zaterdag 12-11 voor de aflevering.

Besteld half februari, dan heeft het "maar" 9 maanden geduurd als het allemaal goed gaat :-)
oeh gefeliciteerd. ik heb ook sinds februari een single ultimate bestelling open, maar ik begreep dat productie pas is ingepland op 7 december. ik hoop dat 7 december een fouje was en dat ik ook snel gebeld word :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veriteas
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16-06 22:25
[...]

[Afbeelding]
Ze roepen inderdaad maar wat, oorspronkelijke levermaand is bij mij van Januari naar Februari gegaan maar heb zojuist van support gehoord dat de auto wel onderweg is naar de haven....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Abby67
BlowFish schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:44:
[...]

Hier hetzelfde. Gister nog januari. Vandaag maart. Ook ik had min of meer garantie dat de auto nog in december op kenteken zou staan. Onderstaand de chat-wisseling:
• Ik zie vandaag, tot mijn schrik, dat de leverdatum van mijn bestelde PS2 is opgeschoven naar maart 2023. Dat is van oktober, naar december, naar november, naar januari, naar maart. Hiervoor in september contact gezocht. Men heeft mij toen verzekerd dat de wagen nog in december op kenteken zou worden gezet, sinds begin oktober ook een VIN zichtbaar was. En nu toch een verschuiving naar maart? Hoe kan dat? Ik ben not amused
12:47
• Goedemiddag Abby
• Vervelend om te horen dat jouw Polestar is vertraagd.
12:48
• D
Heb je voor mij een ordernummer? Dan kan ik met je mee kijken?
D
• Ja, ik zoek het even op.
• D
Dat is helemaal goed, dankjewel
D
• XXXXXXXX
• Dankjewel, klein moment.
12:49
• D
Dankjewel voor het wachten Abby. Wat ik ga doen; ik maak een case aan op jouw naam. We zijn intern op zoek naar de oorzaak van deze vertraging. We hopen hier zo snel mogelijk antwoord op te kunnen geven. Wanneer wij meer weten zal ik uiteraard contact opnemen met je. Heb je dit graag telefonisch of via de mail? Wel wil ik noemen dat wij alleen werken met verwachte aflevermaanden, daardoor duf ik niet zo goed te zeggen waarom mijn collega aan jou heeft verzekerd dat de auto al dit jaar op kenteken gezet kon worden.
D
12:55
• Dat weet ik ook niet. De auto is half mei besteld en einde mei bevestigd.
12:56
• Ik weet dat mensen die rond dezelfde periode en zelfs later hebben besteld (zelfde config) vanaf oktober al uitlevering hebben. Ook bij bestelling is min of meer gegarandeerd dat dit jaar haalbaar was (oktober, wat toen werd verwacht durfde men idd. niet te garanderen).
• U mag mij zowel bellen als mailen overigens.
12:59
• Levertijd was 1 argument (niet doorslaggevend) om voor PS2 te kiezen destijds.
• D
Ik zie inderdaad dat je de vanaf mei de bestelling hebt lopen. We zijn bezig met een intern onderzoek naar de verschoven levermaanden. Ik zal je op de hoogte houden van wat hier uit komt.
D
• Dan wacht ik dat nog even af. Hoe lang gaat dat duren?
• Ik dacht de auto heeft een VIN en zal onderhand wel op een boot staan, maar dat is dus niet het geval?
• D
Voor morgen aan het einde van de dag zal ik contact met je opnemen.
D
• Dank
EDIT: Juist ja. Net al teruggebeld door Polestar. Schijnt een fout in het systeem te zijn, waardoor alle levertijden verschuiving (en niet alleen de nog niet gebouwde auto's) laten zien. Zou snel hersteld moeten zijn. In mijn geval blijft levering einde dit jaar/januari dus staan.
Los van de hartkloppingen wel snelle service en vriendelijke medewerkster. Dat wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Abby67 op 01-11-2022 13:57 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bartelomeus
  • Laatst online: 24-02 13:52
Mijn hypothese: Polestar heeft vanwege de lockdowns in China de levertijden van alle auto's (geproduceerd of niet) opgerekt met 2-3 maanden, zonder hierbij te kijken wat wel of niet op de boot staat. Dus alles wat nog wel geproduceerd moet worden (lees geen VIN heeft) loopt wel die 2-3 maanden vertraging op.... Ik duim mee met de VIN-bezitters!

C40 P6 (ultimate my23) 19 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
Abby67 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:18:
[...]

Hier hetzelfde. Gister nog januari. Vandaag maart. Ook ik had min of meer garantie dat de auto nog in december op kenteken zou staan. Onderstaand de chat-wisseling:

[...]

EDIT: Juist ja. Net al teruggebeld door Polestar. Schijnt een fout in het systeem te zijn, waardoor alle levertijden verschuiving (en niet alleen de nog niet gebouwde auto's) laten zien. Zou snel hersteld moeten zijn. In mijn geval blijft levering einde dit jaar/januari dus staan.
Los van de hartkloppingen wel snelle service en vriendelijke medewerkster. Dat wel.
Dit biedt wel wat perspectief! Ik ben benieuwd wanneer het wordt aangepast... Ik zal even afwachten en anders ook contact opnemen met support. Hopelijk dus toch einde jaar! Dank voor je info!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Ben net terug gebeld (heb een goed contact persoon bij Polestar weten te stikken enige tijd geleden), ze geven inderdaad een systeemfout aan en dat levertijden van gisteren nog de meest realistische schatting zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vvvv
Vvvv schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:49:
Mark my words:
De auto's zijn onderweg, er is iets fout in hun systeem en de mensen van Support weten absoluut niks.
8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mozziej
YvoK schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:38:

Super! Ik hoop dan ook stiekem dat mijn XC40 ultimate 'single' in de maak is.. besteld op 11 februari dit jaar.. laatste leverdatum was eerder nog (steeds) december :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt. Peacock
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:13
Freakie1NL schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:58:
Ben net terug gebeld (heb een goed contact persoon bij Polestar weten te stikken enige tijd geleden), ze geven inderdaad een systeemfout aan en dat levertijden van gisteren nog de meest realistische schatting zijn.
Hebben ze begin dit jaar ook gehad. Levertijd was plots 6 maand opgeschoven :/

Volvo XC40 P8 20" / Polestar 2 LRDM Pilot Plus 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
Heb een JSON update, manufactoring date 09-2022 en estimatedDeliveryDate is nu leeg.

Alle tekst op m'n polestar order pagina is nu zwart ipv grijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• goorstef
  • Laatst online: 14-03-2023
Vvvv schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:15:
Heb een JSON update, manufactoring date 09-2022 en estimatedDeliveryDate is nu leeg.

Alle tekst op m'n polestar order pagina is nu zwart ipv grijs.
Heb exact hetzelfde. In de app is de status nu "Other". Ik kan nu ook extra's bestellen via de webshop, wat voorheen ook niet ging. Ik vermoed dat de levering nu dichtbij komt _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vvvv
goorstef schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:34:
[...]

Heb exact hetzelfde. In de app is de status nu "Other". Ik kan nu ook extra's bestellen via de webshop, wat voorheen ook niet ging. Ik vermoed dat de levering nu dichtbij komt _/-\o_
Wij zitten dus sowieso op dezelfde boot ;)

Staat inderdaad ook Other voor mij in de app. Het is volgens mij nu aan de dealer om een datum te plannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goorstef
  • Laatst online: 14-03-2023
Vvvv schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:36:
[...]

Staat inderdaad ook Other voor mij in de app. Het is volgens mij nu aan de dealer om een datum te plannen.
Lijkt mij inderdaad ook het geval. Waar wordt de jouwe afgeleverd? De mijne bij 'De Smet' in Zellik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
goorstef schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:49:
[...]

Lijkt mij inderdaad ook het geval. Waar wordt de jouwe afgeleverd? De mijne bij 'De Smet' in Zellik :P
ACG Gent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Vvvv schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:36:
[...]

Ah, hier helaas nog maart. Misschien later vandaag een update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
vistu schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:16:
[...]

Mogelijks! Ik zou er wel echt vanuit gaan dat die ook echt al onderweg is. De status op je order pagina maakt infeite ook niet zoveel uit. Zolang de boot maar vaart... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vistu
Vvvv schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:18:
[...]

Mogelijks! Ik zou er wel echt vanuit gaan dat die ook echt al onderweg is. De status op je order pagina maakt infeite ook niet zoveel uit. Zolang de boot maar vaart... :)
Net contact gehad met ze. Ze geven aan dat de auto verkeerd in het systeem staat, nog wacht op toewijzing van een boot, maar de verwachting is dat de auto eind december aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
vistu schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:26:
[...]

Net contact gehad met ze. Ze geven aan dat de auto verkeerd in het systeem staat, nog wacht op toewijzing van een boot, maar de verwachting is dat de auto eind december aankomt.
Volgens mij staat die van jou al lang op de boot, maar whatever they say.
Ik heb gemailed naar m'n dealer om te vragen waarom mijn afleveringsdatum nu leeg is, kon het niet laten. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vistu
Vvvv schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:40:
[...]

Volgens mij staat die van jou al lang op de boot, maar whatever they say.
Ik heb gemailed naar m'n dealer om te vragen waarom mijn afleveringsdatum nu leeg is, kon het niet laten. oOo
Ja lijkt mij ook het meest logisch, wachten t af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
vistu schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:16:
[...]

Die van mij staat inderdaad ook nog steeds op maart, maar ook nog geen update gehad zie ik.. Geduld pff 😉 Hopelijk klopt het dat hij eind december aankomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Hier ook nog geen aanpassingen en staat op 'bevestigd' en dus nog op maart.

[ Voor 4% gewijzigd door Freakie1NL op 02-11-2022 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucbemoeitzich
  • Laatst online: 03-01-2023
Blijkbaar heb ik geluk gehad, want ik hoorde gisteren nog dat hij inderdaad op de boot staat! Gezien de vertrek en aankomst dag moet dit wel de Theben zijn van Wallenius, zoals eerder voorspeld. Het schema van deze boot schommelt inderdaad wat, maar hij dobbert nu op de Indische Oceaan en is nog niet gezonken.

27 juni is mijn bestelling bevestigd. Ergens eind september had ik een VIN.
SRSM 19" met Pilot.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ron65
  • Niet online

ron65

XC40 P6 Plus MY23

Geleverd, de XC40 P6 Plus MY23, Onyx Black, getint glas en trekhaak.
Vanochtend kon ik hem afhalen, en de rit naar huis (waar het thuiswerk direct weer verdergaat) van dik 20 km maakte me 1 ding duidelijk: dit is een beest van een wagen

Fotos komen nog, nog geen tijd gevonden die even ergens te maken waar er geen hele kudde andere auto's omheen geparkeerd stond.

Trillingen boven 100? ik heb winterbanden en meen te merken dat boven 100 er ruw asfalt op de weg ligt, maar dan moet je wel speciaal daarop focussen om dat te merken.

De LTE verbinding deed het eerst niet, de auto is vervolgens 3 minuten in de werkplaats geweest en kwam met werkende LTE weer naar buiten.
Daarna verliep alles vlekkeloos.

Besteld 31-01-2022, geleverd 02-11-2022 oftewel 9 maanden en 2 dagen levertijd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlowFish
[...]

[Afbeelding]
Vandaag reactie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8HBErnhCy065q82kHJTxEwmABCY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O6ah4ZnfOFe8YHvLIoeUzpz0.jpg?f=fotoalbum_large

Hopelijk dit jaar rijden , maar ben al blij als hij op kenteken staat in 2022 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Babtvt
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 12:11
Op dit moment geeft de webshop een levertijd van 4 maanden aan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6V6IFISyLoUJJk1yb6LwMIDduAk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/56iYR7pcUbEmrlEeaCIID7if.jpg?f=fotoalbum_large

Volvo C40 Recharge Single motor Plus MY23, 19" all seasons, warmtepomp, getint glas, trekhaak, Silver Dawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
Zojuist is de leverdatum van maart naar februari gegaan. Evenzogoed niet eind dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abby67
vistu schreef op woensdag 2 november 2022 @ 16:21:
Zojuist is de leverdatum van maart naar februari gegaan. Evenzogoed niet eind dit jaar.
Nou, bij mij staat hij nog steeds op maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Abby67 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 16:25:
[...]

Nou, bij mij staat hij nog steeds op maart.
Hier hetzelfde. In de ochtend van Maart naar blanko en nu naar Februari. Laten we maar even afwachten wat er volgende week staat.. Hij staat op de boot of niet. Als hij op de boot staat zouden we de auto Dec/Jan moeten kunnen rijden ..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Boon
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik ben van Oktober-December-Januari-November-December gegaan.
Ben net even ingelogd en er staat al een kenteken! Dit terwijl de app en online nog December staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Hawk NL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-09 16:35
ron65 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 14:23:
Geleverd, de XC40 P6 Plus MY23, Onyx Black, getint glas en trekhaak.
Vanochtend kon ik hem afhalen, en de rit naar huis (waar het thuiswerk direct weer verdergaat) van dik 20 km maakte me 1 ding duidelijk: dit is een beest van een wagen

Fotos komen nog, nog geen tijd gevonden die even ergens te maken waar er geen hele kudde andere auto's omheen geparkeerd stond.

Trillingen boven 100? ik heb winterbanden en meen te merken dat boven 100 er ruw asfalt op de weg ligt, maar dan moet je wel speciaal daarop focussen om dat te merken.

De LTE verbinding deed het eerst niet, de auto is vervolgens 3 minuten in de werkplaats geweest en kwam met werkende LTE weer naar buiten.
Daarna verliep alles vlekkeloos.

Besteld 31-01-2022, geleverd 02-11-2022 oftewel 9 maanden en 2 dagen levertijd!
Nice, enjoy it. Heb de mijne ook op 31jan besteld. gisteren de dealer weer eens gebeld voor een update hun verwachting is nu begin december. Het schommelt echt alle kanten op okt->jan->nov->dec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron65
  • Niet online

ron65

XC40 P6 Plus MY23

Black Hawk NL schreef op donderdag 3 november 2022 @ 06:35:
[...]

Nice, enjoy it. Heb de mijne ook op 31jan besteld. gisteren de dealer weer eens gebeld voor een update hun verwachting is nu begin december. Het schommelt echt alle kanten op okt->jan->nov->dec.
Het is net een tombola, zei ik gisteren ook tegen de verkoper. Die herkende het gevoel maar had ook geen idee hoe men de productievolgorde inplant, er zit geen enkele logica in soms.

Een collega van mij bestelde 3 weken later dezelfde wagen maar dan sage green, en die staat op Februari. Lijkt wel of iedere week later bestellen een maand later produceren betekent in zijn geval.

Ik hoop dat ook jij snel positief bericht krijgt, maar het is het wachten overigens wel meer dan waard. Wat een fijne en prachtige wagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhoekwat
  • Laatst online: 01-09 08:52
Goedemorgen,

Vaak lees ik over informatie zien vanuit JSON.
Is hier ergens een handleiding voor hoe ik dit doe?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
jhoekwat schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:26:
Goedemorgen,

Vaak lees ik over informatie zien vanuit JSON.
Is hier ergens een handleiding voor hoe ik dit doe?

Alvast bedankt!
Hier kan je een stappenplan lezen (wel Engels helaas)
https://www.polestar-foru...fo-about-your-order.5247/

[ Voor 3% gewijzigd door Vvvv op 03-11-2022 09:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lucbemoeitzich
  • Laatst online: 03-01-2023
Ik heb vanmorgen bericht gekregen om de handover te plannen! Staat nu voor 16 december. Dit had nog iets eerder gekund als ik het niet op een vrijdag wilde!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Runner89
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-01 10:42
Ik heb vanmorgen ook bericht gehad. De handover staat ook gepland voor 16 december!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:00

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ik heb sinds gister een kenteken voor de PS2. Besteld eind mei, VIN in september en kenteken begin nov dus. Handover gepland voor 22-11, dus so far so good. Ga nog een poging doen om de handover naar voren te halen, maar schat de kansen niet zo hoog in ;)

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Pagina: 1 ... 39 ... 49 Laatste