Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron65
  • Registratie: Januari 2022
  • Niet online

ron65

XC40 P6 Plus MY23

BlowFish schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 19:49:
[...]

Hier ook hoor.. ook om de dag kijken of er al een VIN is . Voor mijn vakantie werd gezegd hij wordt deze week geproduceerd (begin augustus) het is nu eind September en nog niks. Begin het ook aardig irritant te vinden dat de leverdatum blijft schuiven en eigenlijk geen idee heb of December op kenteken wel gaat lukken. Enkel loze beloftes als ik de chat raadpleeg ... SMSR, 19” , Jupiter, pilot , plus . Half mei besteld. Ben ongeduldig I know :*)
Joh, ik bestelde eind Januari en wacht nog steeds, maar er is hoop: de beloofde leverweek 42 staat nog steeds en wijzigt al een poosje niet langer. Dat is nog dik 3 weken wachten meer. Maar al met al dus 9 maanden.
Als jij in Mei bestelde zou dat uitkomen op februari 23. Kans is groot dat je eerder aan de beurt bent omdat de levertijden weer wat afgenomen zijn, maar stel je daar een beetje op in, dan kan het alleen maar meevallen ;-) .

XC40 P6 Plus MY23 19 inch zomer-winterbanden wissel, warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 12:45
ron65 schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 21:43:
[...]

Joh, ik bestelde eind Januari en wacht nog steeds, maar er is hoop: de beloofde leverweek 42 staat nog steeds en wijzigt al een poosje niet langer. Dat is nog dik 3 weken wachten meer. Maar al met al dus 9 maanden.
Als jij in Mei bestelde zou dat uitkomen op februari 23. Kans is groot dat je eerder aan de beurt bent omdat de levertijden weer wat afgenomen zijn, maar stel je daar een beetje op in, dan kan het alleen maar meevallen ;-) .
Maar jij hebt waarschijnlijk een Volvo XC40 besteld?

Polestar gaf in Mei aan dat het een zekerheid was (ondanks alle leverproblemen bij andere merken op dat moment) dat de auto in Oktober geleverd zou worden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ron65
  • Niet online

ron65

XC40 P6 Plus MY23

BlowFish schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 22:19:
[...]

Maar jij hebt waarschijnlijk een Volvo XC40 besteld?

Polestar gaf in Mei aan dat het een zekerheid was (ondanks alle leverproblemen bij andere merken op dat moment) dat de auto in Oktober geleverd zou worden..
XC40 inderdaad.

Dat Polestar die belofte doet is erg gewaagd in een tijd dat de oorlog in Ukraine net is losgebartsen en in China Sjanghai in lockdown zat. De laatste produceert veel chips en de route om die in Europa te krijgen is Ukraine.
Nu weet ik dat de polestar in CHina wordt gemaakt, maar dan nog is de onzekerheid van chip productie ook daar aanwezig.

Ik hoop echt voor je dat het alsnog nagekomen wordt overigens, ik gun iedereen tijdig zijn nieuwe wagen. Ik was zelf ook teleurgesteld toen de mijne niet in Juni geleverd kon worden terwijl mijn werkgever riep "Als je in Januari besteld is vroeg zat, dan is de auto er echt wel in Juni". Hij vond het vreemd dat ik daar cynisch om moest lachen, tot de leverweek bekend werd.....

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-05 19:18

Freakie1NL

Grote Baas

BlowFish schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 22:19:
[...]

Dit exact.

11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Ad Hox schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 12:52:
[...]

Heel vreemd inderdaad. Heb je tussentijds ook steeds contact gehad met ze? Hopelijk komt je auto toch nog snel, desnoods pre-configered in een soortgelijke samenstelling?
Ja verschillende keren tussentijds.
Elke keer gaven ze aan, zeer binnenkort begint de productie. Op de vraag waarom dit überhaupt nog niet was begonnen ging men niet. Alleen elke keer als excuus de velgen (19 inch) gebruikt. Maar zie verschillende mensen met 19 inch en later besteld die hem al geleverd hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucbemoeitzich
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 03-01-2023
Freakie1NL schreef op zaterdag 24 september 2022 @ 12:40:
[...]

Ja verschillende keren tussentijds.
Elke keer gaven ze aan, zeer binnenkort begint de productie. Op de vraag waarom dit überhaupt nog niet was begonnen ging men niet. Alleen elke keer als excuus de velgen (19 inch) gebruikt. Maar zie verschillende mensen met 19 inch en later besteld die hem al geleverd hebben gekregen.
Ik heb inmiddels een VIN.. 26-06 is de bestelling door Polestar bevestigd per mail.
Heb je de bevestiging wel echt gehad van Polestar direct? Anders heeft je lease maatschappij wellicht iets verkeerd gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goorstef
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 14-03-2023
Ik heb ondertussen ook een VIN in mijn account staan. 21/6 was mijn bestelling bevestigd door Polestar.

Benieuwd wanneer de auto de boot op gaat en afgeleverd zal kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Lucbemoeitzich schreef op zondag 25 september 2022 @ 17:18:
[...]

Ik heb inmiddels een VIN.. 26-06 is de bestelling door Polestar bevestigd per mail.
Heb je de bevestiging wel echt gehad van Polestar direct? Anders heeft je lease maatschappij wellicht iets verkeerd gedaan..
Heb klacht ingediend bij LM. Ze zijn het nog aan het onderzoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucbemoeitzich
goorstef schreef op maandag 26 september 2022 @ 11:26:
Ik heb ondertussen ook een VIN in mijn account staan. 21/6 was mijn bestelling bevestigd door Polestar.

Benieuwd wanneer de auto de boot op gaat en afgeleverd zal kunnen worden.
Aangezien het productieproces maar enkele dagen duurt en het transport naar de haven eveneens, is het (van wat ik van engelse forums lees) waarschijnlijk dat hij 6 of 11 oktober op de boot gaat en ergens tussen 11 en 28 november in Zeebrugge (België) aankomt ;). Levering zou dan 2e of 3e week december moeten zijn (vanaf Beesd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijspanda
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 02-04 23:17
Op 24 september heb ik een XC40 recharge single engine online besteld. Tot nu toe heb ik niets anders ontvangen behalve een order bevestiging per email. De verwachte levertijd was 9 - 10 maanden toen ik de bestelling plaatste.

Ondertussen had ik een live chat met online support. Binnenkort wordt er een overeenkomst gestuurd naar mij, maar de online support persoon weet ook niet wanneer het zal gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
  • Laatst online: 19-06-2023
Freakie1NL schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 10:06:
Nog steeds geen VIN. Ondertussen verneem ik al uit eerst hand dat mensen die hem later hebben besteld hem al binnen een paar weken (lees midden oktober) kunnen ophalen.

Heb nu maar een klacht ingediend bij de leasemaatschappij, benieuwd wat die kunnen doen. Die stonden er op zich ook wel van te kijken dat de auto nog niet eens geproduceerd was, gezien de doorgegeven verwachte datum door Polestar.
Herkenbaar dit! Welke leasemaatschappij heb jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gnoesify
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 26-03 12:00
Inmiddels behoorlijk uit m’n hum (lees: bloed-en bloedchagrijnig). Waarom?
Handover was gepland voor donderdag a.s. Zojuist werd ik gebeld door Polestar dat deze niet door kan gaan omdat mijn auto nog niet in Beesd is. Ik was er even stil van…
Gevraagd waarom ze ten eerste nu pas bellen en waarom ze een datum plannen waarvan blijkbaar niet zeker was dat ze die zouden gaan halen. Vervolgens was het stil aan de andere kant. Mijn auto staat nog in een of ander depot en ze weten niet wanneer deze in Beesd is.
Uiteraard had ik vanochtend mijn huurauto afgemeld, ik ging er van uit dat de handover op zo’n korte termijn niet meer zou worden geannuleerd…
Net dus maar direct de afmelding geannuleerd en kan ik nu wachten op een nieuw telefoontje met een nieuwe datum voor de handover.
Gezien de huidige levertijden van (elektrische) auto’s heb ik niets te klagen en kan ik best nog wel een paar weken wachten (moeilijk moeilijk, maar moet lukken). Ik betreur de gang van zaken wel. En dan druk ik mij nog zacht uit, ik heb een hoop minder nette woorden in mijn hoofd!

Ik ben overigens niet de enige, er worden 20 handovers geannuleerd.

SMLR | Midnight | Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Hoffe schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 16:26:
[...]

Herkenbaar dit! Welke leasemaatschappij heb jij?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoffe
  • Laatst online: 19-06-2023
Ok! Ben benieuwd.. We hebben in ieder geval niet dezelfde maatschappij.. wij zitten bij van Mossel. Blijf wel bijzonder vinden dat er zo’n verschil qua levering/ VIN etc is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abby67
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-08-2024
Nou, ik zit bij Alphabet. Daar staat levering nog steeds op 30 november, maar ik heb, net als jij, nog altijd geen VIN en de levertijd staat bij Polestar op januari. Ik moet maar hopen, dat hij inderdaad, zoals Polestar beweert, in december aankomt in Beesd en meteen op kenteken wordt gezet.

• Thunder1984
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 07-11-2022
Gnoesify schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 16:54:
Balen man, maar ik hoop dat de mijne (vrijdag) daar niet tussen zit.
Ben nog niet gebeld of gemaild

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:43

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ik meld me hier ook maar even.. heb een P2 long range dual motor besteld (via leasemaatschappij) waarvan de levering nu op 'december' staat (dat is al alles tussen juli en januari geweest). Sinds eind augustus staat er een VIN bij de auto in het polestar portal.

In dit topic lees ik verschillende berichten over een mail dat je auto op de boot staat en mensen die een productiedatum kunnen terugzien ergens, beiden ontbreken mij nog, met name die productiedatum lijkt me wel geinig, hoe komen jullie daar aan? Ik verwacht dat het mailtje dat de auto op de boot staat naar de leasemij gaat?

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lucbemoeitzich
Pixeltje schreef op woensdag 28 september 2022 @ 07:51:
Ik meld me hier ook maar even.. heb een P2 long range dual motor besteld (via leasemaatschappij) waarvan de levering nu op 'december' staat (dat is al alles tussen juli en januari geweest). Sinds eind augustus staat er een VIN bij de auto in het polestar portal.

In dit topic lees ik verschillende berichten over een mail dat je auto op de boot staat en mensen die een productiedatum kunnen terugzien ergens, beiden ontbreken mij nog, met name die productiedatum lijkt me wel geinig, hoe komen jullie daar aan? Ik verwacht dat het mailtje dat de auto op de boot staat naar de leasemij gaat?
Hi Pixeltje,
Wanneer je VIN verschijnt gaat de auto in productie. Het VIN nummer slaan ze namelijk in het chassis. Het is een kwestie van het toevallig door hebben dat je VIN is verschenen voor zover ik weet, zo van 'gisteren stond hij er niet en nu wel'. Mannen die op hun auto wachten zijn nog betere rechercheurs dan jaloerse vrouwen, zo blijkt. Ik kan niet ontkennen mij hiermee te identificeren, want:

Omdat het een Chinese fabriek is met Scandinavische efficiëntie, duurt de productie maar een dag of 2 a 3.
Vanaf de fabriek naar de haven waarvan andere nerds op zowel dit als andere fora weten dat de schepen vertrekken die Polestar gebruikt, is het 3 dagen reizen per trein. De trein vertrekt zodra hij vol met auto's staat, geen idee hoeveel dat er zijn maar er worden er best wat gemaakt (+-4.500 per maand gemiddeld in 2022, waarvan de laatste maanden de 8.000 bijna wordt gehaald. Dit verklaart de inhaalslag.)
Vervolgens gaan ze van trein op boot. Op deze boten (van rederij Wilhemus Wallenius of iets dergelijks) staan niet alleen maar Polestars maar ook andere merken, doch vertelde PS support mij dat er tot wel 2.000 polestars mee gaan met 1 lading, zeker tegen het einde van het jaar. Men weet in China namelijk ook wel dat wij Europeanen bijtellingsregels hebben die veranderen en dus onze auto graag in 2022 op kenteken willen hebben.
Anyway, de boot doet er 31 a 36 dagen over om in Zeebrugge (België) aan te komen. Als jouw VIN dus bijvoorbeeld op 1 september verscheen, kun je er van uit gaan dat je auto ergens tussen 8 en 22 september op de boot ging en ergens medio tot eind oktober in België aankomt.
Vroeger vertelde Polestar jou of je LM dit proactief met mailtjes, maar dit is denk ik in de massa gesneuveld. Polestar Support is echt fantastisch, maar ook zij weten niet alles meer. Zoals gezegd weten ongeduldige mannen met een bovengemiddeld groot ego - geef toe lezende mannen, als je dit niet had had je geen Polestar gekozen - echter al gauw veel als ze communiceren.
In mijn geval duurt het volgens mijn LM ongeveer 2 tot 3 weken voordat de auto rijklaar in Beesd staat. Als je niet voor Beesd maar voor homedelivery kiest ben je afhankelijker van kleiner transport naar een dealer (dus niet via beesd, maar vanaf de haven naar de LM oid) en afhankelijk van wanneer ze tijd en transport hebben om hem langs te brengen. Ik weet niet waar je woont, maar naar Beesd rijden klinkt hoe dan ook beter dan 2 weken extra wachten. Je kunt tot enkele weken voor levering met PS support chatten om je levering naar Beesd te wijzigen

[ Voor 23% gewijzigd door Lucbemoeitzich op 28-09-2022 08:48 ]

• goorstef
Lucbemoeitzich schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 10:12:
[...]

Aangezien het productieproces maar enkele dagen duurt en het transport naar de haven eveneens, is het (van wat ik van engelse forums lees) waarschijnlijk dat hij 6 of 11 oktober op de boot gaat en ergens tussen 11 en 28 november in Zeebrugge (België) aankomt ;). Levering zou dan 2e of 3e week december moeten zijn (vanaf Beesd).
Ben benieuwd, want de VIN was al sinds vorige week vrijdag zichtbaar maar er staat nog steeds geen productiemaand te zien. Ik gok dat eens deze er is, de wagen effectief geproduceerd is en verscheept kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:43

Pixeltje

Woo-woohoo!

Lucbemoeitzich schreef op woensdag 28 september 2022 @ 08:41:
[...]

Hi Pixeltje,
(…)

Ik weet niet waar je woont, maar naar Beesd rijden klinkt hoe dan ook beter dan 2 weken extra wachten. Je kunt tot enkele weken voor levering met PS support chatten om je levering naar Beesd te wijzigen
Môge, duidelijk verhaal (en leuk geschreven), dank! Levering is gepland voor Beesd inderdaad, lijkt me wel leuk om ‘m op te halen. Ik rij 60-70k km per jaar ongeveer dus dat extra ritje naar Beesd merk je niks van ;)

Ik wacht gewoon nog geduldig af hoewel het aardig begint te kriebelen nu de laadpaal in de tuin staat en de leverdatum steeds wisselt tussen november en december.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gnoesify
Ik heb Polestar Support vanochtend getrakteerd op mijn beklag:

Zeer gewaardeerde mensen,

De datum van de handover kwam steeds dichterbij en ik werd steeds blijer. Ja, verleden tijd. Want gister aan het eind van de middag werd ik gebeld door Koen (of Coen, maar dan kon ik uiteraard niet horen). Naast mij had hij nog voor ongeveer 20 anderen slecht nieuws: de handover moet worden uitgesteld omdat de auto nog niet in Beesd is gearriveerd.

Gezien de levertijden van (elektrische) auto's heb ik niets te klagen en nog iets langer moeten wachten is ook geen onoverkomelijk probleem.
Wat ik wel enorm betreur is dat er 36 uur voor de geplande handover wordt afgebeld met een reden die volgens mij al weken, zo niet maanden, bij jullie bekend is. Ik heb nergens kunnen lezen/vinden dat de datum van de handover enigszins onder voorbehoud is. Ik snap dan ook werkelijk waar niet waarom er een datum wordt gepland terwijl het verre van zeker is dat deze daadwerkelijk doorgaat.

Omdat de geplande handover dichterbij kwam heb ik mijn huurauto vast geannuleerd, dan was dat maar vast geregeld. De bijbehorende tankpas wordt dan ook automatisch geblokkeerd. Na het telefoontje van Koen (of Coen) moest ik direct met gezwinde spoed de mensen van de huurauto weer bellen om de annulering terug te draaien. Helaas kunnen zij de blokkade van de tankpas niet annuleren, maar moeten zij daarvoor weer een nieuwe pas aanmaken en die opsturen, dat duurt doorgaans een week. Nu kan ik best de tankbeurten zelf voorschieten en kan ik gewoon nog in de huurauto blijven rijden, daar gaat het niet om. Waar het wel om gaat is dat er nu allerlei mensen aan het werk moeten omdat jullie de zaakjes niet op orde hebben. Ook heb ik er extra werk van omdat ik de tankbonnen moet declareren en daar heeft mijn werkgever weer last van omdat deze de tankbeurten moet vergoeden. Ook heb ik mijn echtgenoot moeten bewegen om zijn werkdag en de geplande afspraken om te zetten zodat hij met mij mee zou kunnen naar Beesd. Nu het allemaal niet doorgaat kan ook hij weer een en ander rechtbreien. Kortom: ik ben behoorlijk chagrijnig.

Als er in een bevestiging o.i.d. had gestaan dat de datum van de handover onder voorbehoud zou zijn had ik er meer vrede mee gehad. Gezien de logistieke problemen die jullie hebben had ik daar meer begrip voor gehad dan ik nu heb. Ook heb ik zelfs nog even gedacht dat iemand een slechte grap met mij had uitgehaald. Maar ik geloof dat het echt serieus is.

Ondanks de annulering die Koen (of Coen) heeft doorgegeven kreeg ik echter gisteravond nog wel een mail met daarin wederom de bevestiging dat de handover op 29 september gaat plaatsvinden. Wellicht is het een automatisch gegenereerde mail, maar dan zou ik met klem willen adviseren om het systeem bij te werken. Want vandaag staat de handover nog steeds gepland in mijn account en in de app.
Ook adviseer ik om toekomstige handovers onder voorbehoud te plannen en dit ook kenbaar te maken richting de klanten. Ook al ben ik niet direct een klant omdat het lease betreft, ik vind het echt absurd en dieptreurig. Ik stel voor dat een van jullie de kentekenplaten onder de arm meeneemt naar dat depot en dat mijn Polly dan persoonlijk naar Beesd wordt gereden.

Ik snap dat jullie er ook niet zoveel aan kunnen doen, het is wat het is, maar het zou fijn zijn als de communicatie wat helderder is.

Ondanks mijn betoog en enigszins chagrijnige bericht wens ik jullie wel een hele fijne dag!

Groeten,

Inmiddels is de handover in mijn account geannuleerd, staat nu op 'oktober'. Ik schuifel terug naar het wachtendenbankje.

SMLR | Midnight | Plus

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Abby67 schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 19:48:
[...]

Nou, ik zit bij Alphabet. Daar staat levering nog steeds op 30 november, maar ik heb, net als jij, nog altijd geen VIN en de levertijd staat bij Polestar op januari. Ik moet maar hopen, dat hij inderdaad, zoals Polestar beweert, in december aankomt in Beesd en meteen op kenteken wordt gezet.
Mijn tip is om even bij je werkgever (?) te vragen naar de accountmanager van Alphabet. En daar je beklag op te doen. Moet zeggen mijn beste ervaringen waren met Leaseplan in 2016, alles keurig geregeld en met 1 klacht direct een bloemetje ontvangen. Alphabet wat minder dan Leaseplan, totdat ik de juiste persoon (onze accountmanager) kreeg te spreken.

Verschil tussen Arval en Alphabet/Leaseplan is m.i. enorm. Maar misschien is mijn ervaring ook anders omdat mijn vorige werkgever bijna 2000 leaseauto's had (dus een enorme klant voor een LM) terwijl mij huidige werkgever er nog niet eens 100 heeft (dus geen enorme klant voor een LM). Misschien dat daar verschil in zit.

Ik wacht nog heel even af, maar mijn geduld begint wel op te raken. Dat er vertragingen zijn heb ik begrip voor, maar communicatie van alle partijen is ronduit ruk te noemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-05 13:39
Het was hopelijk het wachten waard. Op 18 maart een C40 P6 Ultimate besteld en zag net in de app dat deze gebouwd is. Levering aan de dealer staat voor komende dinsdag.

Al met al zeven maanden moeten wachten, dus het lijkt nog geen reden tot klagen. Fingers crossed

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joeywezep
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06-03-2024
Zojuist mijn handover kunnen plannen voor 9 november! Auto is midden mei besteld.

In bestelling: Polestar 2, LRSM, Magnesium, 19”

• Zlatan
  • Laatst online: 06-07-2023
Lucbemoeitzich schreef op woensdag 28 september 2022 @ 08:41:
[...]

Hi Pixeltje,
Wanneer je VIN verschijnt gaat de auto in productie. Het VIN nummer slaan ze namelijk in het chassis. Het is een kwestie van het toevallig door hebben dat je VIN is verschenen voor zover ik weet, zo van 'gisteren stond hij er niet en nu wel'. Mannen die op hun auto wachten zijn nog betere rechercheurs dan jaloerse vrouwen, zo blijkt. Ik kan niet ontkennen mij hiermee te identificeren, want:

Omdat het een Chinese fabriek is met Scandinavische efficiëntie, duurt de productie maar een dag of 2 a 3.
Vanaf de fabriek naar de haven waarvan andere nerds op zowel dit als andere fora weten dat de schepen vertrekken die Polestar gebruikt, is het 3 dagen reizen per trein. De trein vertrekt zodra hij vol met auto's staat, geen idee hoeveel dat er zijn maar er worden er best wat gemaakt (+-4.500 per maand gemiddeld in 2022, waarvan de laatste maanden de 8.000 bijna wordt gehaald. Dit verklaart de inhaalslag.)
Vervolgens gaan ze van trein op boot. Op deze boten (van rederij Wilhemus Wallenius of iets dergelijks) staan niet alleen maar Polestars maar ook andere merken, doch vertelde PS support mij dat er tot wel 2.000 polestars mee gaan met 1 lading, zeker tegen het einde van het jaar. Men weet in China namelijk ook wel dat wij Europeanen bijtellingsregels hebben die veranderen en dus onze auto graag in 2022 op kenteken willen hebben.
Anyway, de boot doet er 31 a 36 dagen over om in Zeebrugge (België) aan te komen. Als jouw VIN dus bijvoorbeeld op 1 september verscheen, kun je er van uit gaan dat je auto ergens tussen 8 en 22 september op de boot ging en ergens medio tot eind oktober in België aankomt.
Vroeger vertelde Polestar jou of je LM dit proactief met mailtjes, maar dit is denk ik in de massa gesneuveld. Polestar Support is echt fantastisch, maar ook zij weten niet alles meer. Zoals gezegd weten ongeduldige mannen met een bovengemiddeld groot ego - geef toe lezende mannen, als je dit niet had had je geen Polestar gekozen - echter al gauw veel als ze communiceren.
In mijn geval duurt het volgens mijn LM ongeveer 2 tot 3 weken voordat de auto rijklaar in Beesd staat. Als je niet voor Beesd maar voor homedelivery kiest ben je afhankelijker van kleiner transport naar een dealer (dus niet via beesd, maar vanaf de haven naar de LM oid) en afhankelijk van wanneer ze tijd en transport hebben om hem langs te brengen. Ik weet niet waar je woont, maar naar Beesd rijden klinkt hoe dan ook beter dan 2 weken extra wachten. Je kunt tot enkele weken voor levering met PS support chatten om je levering naar Beesd te wijzigen
toon volledige bericht
Handig zoveel informatie bij elkaar. Weet iemand dit ook voor de XC40? :)

Heb zelf op 02-07 een P6 Ultimate Onyx Black met 20" velgen besteld (koop). Bij bestelling was de verwachting 10-11 maanden.

Tot nu toe staat in de app alleen nog dat de bestelling is goedgekeurd. Weet iemand bijvoorbeeld hoelang het ongeveer duurt voordat deze gepland wordt voor productie? Alle extra informatie is welkom. _/-\o_

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Is er iemand die in na 17 mei heeft besteld en waar op zijn minst een VIN van beschikbaar is, bereid dit te delen. Zal hier zorgvuldig mee omgaan. Wil dit richting de LM gebruiken om aan te tonen dat er al auto's die later besteld zijn geleverd zijn/gaan worden.

• Lucbemoeitzich
Zlatan schreef op woensdag 28 september 2022 @ 13:18:
[...]

Handig zoveel informatie bij elkaar. Weet iemand dit ook voor de XC40? :)

Heb zelf op 02-07 een P6 Ultimate Onyx Black met 20" velgen besteld (koop). Bij bestelling was de verwachting 10-11 maanden.

Tot nu toe staat in de app alleen nog dat de bestelling is goedgekeurd. Weet iemand bijvoorbeeld hoelang het ongeveer duurt voordat deze gepland wordt voor productie? Alle extra informatie is welkom. _/-\o_
Geen flauw idee voor de XC40. Die wordt in Gent (België) geproduceerd geloof ik. En hoewel dat dichterbij is dan China, denk ik dat de Chinezen - enigszins onvrijwillig - iets harder/meer uren werken.
Minder transport co2 meer dwangarbeid..

• Bartelomeus
  • Laatst online: 24-02 13:52
Lt-Crash schreef op woensdag 28 september 2022 @ 13:03:
Het was hopelijk het wachten waard. Op 18 maart een C40 P6 Ultimate besteld en zag net in de app dat deze gebouwd is. Levering aan de dealer staat voor komende dinsdag.

Al met al zeven maanden moeten wachten, dus het lijkt nog geen reden tot klagen. Fingers crossed
Lekker hoor, ik heb (via LM) een vergelijkbare configuratie besteld (in april). Levering gepland eind november. Wat was bij jou de geplande leveringsdatum? Jouw bericht stemt mij hoopvol :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bartelomeus op 28-09-2022 16:15 ]

C40 P6 (ultimate my23) 19 inch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boon
  • Laatst online: 30-12-2024
Freakie1NL schreef op woensdag 28 september 2022 @ 14:46:
Is er iemand die in na 17 mei heeft besteld en waar op zijn minst een VIN van beschikbaar is, bereid dit te delen. Zal hier zorgvuldig mee omgaan. Wil dit richting de LM gebruiken om aan te tonen dat er al auto's die later besteld zijn geleverd zijn/gaan worden.
Hoi, Ja mijne is op 31/5 besteld en 1/6 bevestigd door Polestar. VIN was op de website te zien vanaf eerste week september. Ik krijg geen mails van Polestar over in productie nemen en dat hij op de boot staat (hoewel dit wel is bevestigd door CS).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Boon schreef op woensdag 28 september 2022 @ 16:26:
[...]

Hoi, Ja mijne is op 31/5 besteld en 1/6 bevestigd door Polestar. VIN was op de website te zien vanaf eerste week september. Ik krijg geen mails van Polestar over in productie nemen en dat hij op de boot staat (hoewel dit wel is bevestigd door CS).
Top, als je dit even kan delen via DM.

• Lt-Crash
Bartelomeus schreef op woensdag 28 september 2022 @ 16:15:
[...]

Lekker hoor, ik heb (via LM) een vergelijkbare configuratie besteld (in april). Levering gepland eind november. Wat was bij jou de geplande leveringsdatum? Jouw bericht stemt mij hoopvol :)
Geplande bouwdatum was 13/16 september ofzo. Het is dus twee weken later geworden.

App geeft nu zelfs al aan dat hij onderweg is naar de dealer. Dat gaat snel :D

• BlowFish
Freakie1NL schreef op woensdag 28 september 2022 @ 14:46:
Ik snap je frustratie dat het allemaal mogelijk wat langer duurt. Echter, wat hoop je te bereiken door je beklag te doen bij de LM? Wat kunnen zij meer doen dan direct contact op te nemen met PS, die je waarschijnlijk gaat vertellen dat de auto z.s.m geproduceerd kan worden..

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

BlowFish schreef op woensdag 28 september 2022 @ 18:13:
[...]

Ik snap je frustratie dat het allemaal mogelijk wat langer duurt. Echter, wat hoop je te bereiken door je beklag te doen bij de LM? Wat kunnen zij meer doen dan direct contact op te nemen met PS, die je waarschijnlijk gaat vertellen dat de auto z.s.m geproduceerd kan worden..
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Remmer72
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06:50
Gnoesify schreef op dinsdag 27 september 2022 @ 16:54:
Inmiddels behoorlijk uit m’n hum (lees: bloed-en bloedchagrijnig). Waarom?
Handover was gepland voor donderdag a.s. Zojuist werd ik gebeld door Polestar dat deze niet door kan gaan omdat mijn auto nog niet in Beesd is. Ik was er even stil van…
Gevraagd waarom ze ten eerste nu pas bellen en waarom ze een datum plannen waarvan blijkbaar niet zeker was dat ze die zouden gaan halen. Vervolgens was het stil aan de andere kant. Mijn auto staat nog in een of ander depot en ze weten niet wanneer deze in Beesd is.
Uiteraard had ik vanochtend mijn huurauto afgemeld, ik ging er van uit dat de handover op zo’n korte termijn niet meer zou worden geannuleerd…
Net dus maar direct de afmelding geannuleerd en kan ik nu wachten op een nieuw telefoontje met een nieuwe datum voor de handover.
Gezien de huidige levertijden van (elektrische) auto’s heb ik niets te klagen en kan ik best nog wel een paar weken wachten (moeilijk moeilijk, maar moet lukken). Ik betreur de gang van zaken wel. En dan druk ik mij nog zacht uit, ik heb een hoop minder nette woorden in mijn hoofd!

Dat is serieus balen :/
Had je wel al een kenteken zien staan of gekregen?

• Veromor
  • Laatst online: 24-06-2024
Lt-Crash schreef op woensdag 28 september 2022 @ 17:33:
[...]

Geplande bouwdatum was 13/16 september ofzo. Het is dus twee weken later geworden.

App geeft nu zelfs al aan dat hij onderweg is naar de dealer. Dat gaat snel :D
Hier ook 18 maart alleen geen app. Hopelijk krijg ik een belletje volgende week ;) n.a.v. jou bericht moet ik mij erg inhouden om niet weeeer een bericht naar de dealer te sturen haha

• Thunder1984
Gnoesify schreef op woensdag 28 september 2022 @ 11:31:
Inmiddels is de handover in mijn account geannuleerd, staat nu op 'oktober'. Ik schuifel terug naar het wachtendenbankje.
Klote man.
Vandaag mijn huurauto maar ff voorzien van een wasstraatje + stofzuigen want ik ben uiteindelijk (gelukkig) niet gebeld :D.
En kreeg net de mail dat de handover idd bevestigd staat voor vrijdag.

• Bartelomeus
Veromor schreef op woensdag 28 september 2022 @ 22:15:
[...]

Hier ook 18 maart alleen geen app. Hopelijk krijg ik een belletje volgende week ;) n.a.v. jou bericht moet ik mij erg inhouden om niet weeeer een bericht naar de dealer te sturen haha
Welke configuratie? En wat is/was de oorspronkelijke leverdatum?

• Gnoesify
Remmer72 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 20:02:
[...]

Dat is serieus balen :/
Had je wel al een kenteken zien staan of gekregen?
Nee, die stond er nog niet in…

SMLR | Midnight | Plus

• Gnoesify
Thunder1984 schreef op woensdag 28 september 2022 @ 22:25:
[...]

Klote man.
Vandaag mijn huurauto maar ff voorzien van een wasstraatje + stofzuigen want ik ben uiteindelijk (gelukkig) niet gebeld :D.
En kreeg net de mail dat de handover idd bevestigd staat voor vrijdag.
Kijk, dat zijn nog eens mooie berichten! Alvast heel veel handover-pret gewenst!

SMLR | Midnight | Plus

• Oliverson12
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 05-02-2023
Hier telefonisch bevestiging gekregen dat productie van C40 Core p6 zal doorgaan in week 3 van oktober en handover eind oktober. Besteld eind maart via Arval (België)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veromor
Bartelomeus schreef op woensdag 28 september 2022 @ 22:31:
[...]

Welke configuratie? En wat is/was de oorspronkelijke leverdatum?
C40 P8 Ultimate 20" alleen geen matrix led lampen. Eerst was de leverdatum midden september (week 37 op de offerte). Laatste bericht is nu midden oktober.

• Lt-Crash
Veromor schreef op donderdag 29 september 2022 @ 06:59:
[...]

C40 P8 Ultimate 20" alleen geen matrix led lampen. Eerst was de leverdatum midden september (week 37 op de offerte). Laatste bericht is nu midden oktober.
Ik zal onze configuratie ook maar even delen. C40 P6 Ultimate 19" zonder Matrix led lampen. Deze hebben we laten vervallen, omdat dit de levertijd enorm zou laten toenemen.

Ik ga de dealer wel maar even vervelen, want van hem hebben we nog niets gehoord.

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:10
Lt-Crash schreef op donderdag 29 september 2022 @ 08:50:
[...]

Ik zal onze configuratie ook maar even delen. C40 P6 Ultimate 19" zonder Matrix led lampen. Deze hebben we laten vervallen, omdat dit de levertijd enorm zou laten toenemen.

Ik ga de dealer wel maar even vervelen, want van hem hebben we nog niets gehoord.
Langere levertijd zou al enkele maanden geen sprake meer van zijn. Er is onlangs ook een xc40 bij een tweaker met pixel LED afgeleverd.

Er staat geen verwachte leveringstermijn op de website meer overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door Ophidian op 29-09-2022 17:11 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

• Lt-Crash
Ophidian schreef op donderdag 29 september 2022 @ 17:11:
[...]

Langere levertijd zou al enkele maanden geen sprake meer van zijn. Er is onlangs ook een xc40 bij een tweaker met pixel LED afgeleverd.

Er staat geen verwachte leveringstermijn op de website meer overigens.
Belangrijkste reden is waarschijnlijk dat de Pixel LED koplampen nu voor €1000 in de optielijst staan en ze eerst onderdeel waren van het Ultimate pakket. Goed geld verdienen op deze manier voor Volvo. Beetje bangmaken met lange levertijden en dan hopen dat mensen er niet veel later een rug voor neerleggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veromor
Lt-Crash schreef op donderdag 29 september 2022 @ 17:55:
[...]

Belangrijkste reden is waarschijnlijk dat de Pixel LED koplampen nu voor €1000 in de optielijst staan en ze eerst onderdeel waren van het Ultimate pakket. Goed geld verdienen op deze manier voor Volvo. Beetje bangmaken met lange levertijden en dan hopen dat mensen er niet veel later een rug voor neerleggen.
? Ik moest gewoon 1.000 minder betalen. Eigen keus en kreeg het risico goed uitgelegd. Bang maken was het niet alleen eerlijk wijzen op dat het mogelijk langer kan duren. Niks was zeker zelfs de oorspronkelijke afgegeven leverdatum. Opzich niet vreemd toch gezien het laatste jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ophidian
Lt-Crash schreef op donderdag 29 september 2022 @ 17:55:
[...]

De Ultimate is toen ook 1000 euro goedkoper geworden, dus die vlieger gaat niet op ;)

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-05 16:02
Ophidian schreef op donderdag 29 september 2022 @ 19:09:
[...]

De Ultimate is toen ook 1000 euro goedkoper geworden, dus die vlieger gaat niet op ;)
Nou mijne werd niet 1000 euro goedkoper hoor en heb geen pixel led lampen kunnen kiezen of niet. Heb laatst de dealer gebeld die ging dit uitzoeken. Dus die vlieger gaat sowieso wel op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Sokoo schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 13:55:
[...]

Nou mijne werd niet 1000 euro goedkoper hoor en heb geen pixel led lampen kunnen kiezen of niet. Heb laatst de dealer gebeld die ging dit uitzoeken. Dus die vlieger gaat sowieso wel op ;)
Heb de prijslijst van voor en na mei nagezocht. Prijs zou 1.500 stijgen. De Ultimate was voor mei 52995 incl Pixelled. Na Mei 53495. Dus is wel degelijk goedkoper geworden. Alleen door de algemene prijsstijging niet zo zichtbaar.

Haal die vlieger maar weer naar beneden dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokoo
Ophidian schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:33:
[...]

Heb de prijslijst van voor en na mei nagezocht. Prijs zou 1.500 stijgen. De Ultimate was voor mei 52995 incl Pixelled. Na Mei 53495. Dus is wel degelijk goedkoper geworden. Alleen door de algemene prijsstijging niet zo zichtbaar.

Haal die vlieger maar weer naar beneden dus :+
Mijne is 31 maart 2022 besteld voor een prijs van €55.825,01 dit is icm Inscirption Crystal White pearl lak, Connect MicroTech / Nubuck (textiel), extra getint glas achterprotieren en achterruit en 20" 5-Spaaks Black / Diamond Cut velgen. Na belletje met dealer werd aangegeven dat er géén pixel led lampen bij zitten. Maar dit was ook geen optie op de lijst. Dus ik vlieger hem weer eventjes de lucht in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Sokoo schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:41:
[...]

Mijne is 31 maart 2022 besteld voor een prijs van €55.825,01 dit is icm Inscirption Crystal White pearl lak, Connect MicroTech / Nubuck (textiel), extra getint glas achterprotieren en achterruit en 20" 5-Spaaks Black / Diamond Cut velgen. Na belletje met dealer werd aangegeven dat er géén pixel led lampen bij zitten. Maar dit was ook geen optie op de lijst. Dus ik vlieger hem weer eventjes de lucht in :+
Met de prijs van mei 2022 zou die 57.390 kosten excl Pixel excl rijklaarmaak. Zou nog maar eens vragen of je prijs nog klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokoo
Ophidian schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 14:52:
[...]

Met de prijs van mei 2022 zou die 57.390 kosten excl Pixel excl rijklaarmaak. Zou nog maar eens vragen of je prijs nog klopt.
Maar wat heeft de prijs van mei er mee te maken als ik bevestiging heb gekregen van de bestelling op 31 maart 2022? Het betreft een Volvo XC40 Recharge Pure Electric Ultimate single motor.

Aaahh wacht ik ben inderdaad gebeld dat die €1500 duurder werd, dit doet het lange wachten op zo een auto met je hé. Maar dan kom ik alsnog op €57.325,01 uit.

Naja ik merk het wel, de dealer ging het uitzoeken.

[ Voor 19% gewijzigd door Sokoo op 30-09-2022 15:06 ]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Thunder1984
Nou ik heb hem :D

Eerst een hip filmpje (epilepsie waarschuwing was op zijn plek geweest :') ) en daarna goede uitleg over het hoe & wat van de auto.
Hij rijd heerlijk :)

PS2 Midnight LRSM met Pilot light, Plus & de nieuwe 19" velgen :).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tEQvxsVUVfb_aZ2OJBSNpCaHxbM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H9iWGX1tsmkxhTv7wnnpwsPo.jpg?f=fotoalbum_large

Nadeel van de auto...
Je rijd 80 voor je het weet op stukken waar je 50 mag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokoo
Thunder1984 schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 15:21:

Eerst een hip filmpje (epilepsie waarschuwing was op zijn plek geweest :') ) en daarna goede uitleg over het hoe & wat van de auto.

[Afbeelding]

Nadeel van de auto...
Nice mooie bak! Veel plezier er mee!

Is het verplicht om dat filmpje + uitleg aan te horen? :p en krijg je dit ook bij de Volvo XC40? Weet iemand dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gnoesify

[Afbeelding]

Nadeel van de auto...
Whoop whoop! Eindelijk! Heel veel rijplezier en ik kan je zeggen dat die betonnen voet blijft, maakt niet uit in welke EV je rijdt ;)
Ik krijg dezelfde minus pilot!

Ik heb overigens inmiddels een nieuwe datum: vrijdag 7 oktober om 11.00 uur *O* *O*

SMLR | Midnight | Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucbemoeitzich

[Afbeelding]

Nadeel van de auto...
Ik heb zo lang getwijfeld tussen de Thunder en Midnight, maar kon de Midnight niet in reallife zien voordat mijn bestelling deadline verliep en vond de Thunder wel vet.
Nu wellicht lichte twijfel. Heel vette bak, gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamer
  • Laatst online: 12-05 18:07
Bartelomeus schreef op woensdag 28 september 2022 @ 16:15:
[...]

Same here. Besteld 12 mei, verwachte levering (volgens dealer) tussen 17 en 27 november bij de dealer.
Fingers crossed, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron65
  • Niet online

ron65

XC40 P6 Plus MY23

Hamer schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:46:
[...]

Same here. Besteld 12 mei, verwachte levering (volgens dealer) tussen 17 en 27 november bij de dealer.
Fingers crossed, ik ben benieuwd.
Je zou toch verwachten dat mensen die in Januari 22 bestelden dan toch wel eerder aan de beurt zouden zijn dan mensen die pas in Mei 22 bestelden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamer
ron65 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:30:
[...]

Je zou toch verwachten dat mensen die in Januari 22 bestelden dan toch wel eerder aan de beurt zouden zijn dan mensen die pas in Mei 22 bestelden.....
Ik heb een C40 besteld, de levertijden daarvan zijn wat korter dan de XC40 (ongeveer 6 ipv 9 maanden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron65
  • Niet online

ron65

XC40 P6 Plus MY23

Hamer schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:39:
[...]

Ik heb een C40 besteld, de levertijden daarvan zijn wat korter dan de XC40 (ongeveer 6 ipv 9 maanden).
Ah ok, toch blijf ik het bizar vinden en geen touw aan vast te knopen.

Als ik 6 maanden levertijd had gehad zou ik op tijd geweest zijn voor het contract van de oude wagen afliep, daar ben ik nu al 3 maanden overheen.
Helaas was de C40 toen dik 70 euro per maand duurder in lease waardoor die buiten mijn maximale budget kwam te vallen.
Eigenlijk ben ik erg blij met wat ik nu heb besteld, de XC40 P6 plus met getint glas, trekhaak, onyx black.
Nog een klein maandje doorbijten maar, dan moet ie er wel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mozziej
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 02-05 10:57
ron65 schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 22:41:
[...]

Ah ok, toch blijf ik het bizar vinden en geen touw aan vast te knopen.

Als ik 6 maanden levertijd had gehad zou ik op tijd geweest zijn voor het contract van de oude wagen afliep, daar ben ik nu al 3 maanden overheen.
Helaas was de C40 toen dik 70 euro per maand duurder in lease waardoor die buiten mijn maximale budget kwam te vallen.
Eigenlijk ben ik erg blij met wat ik nu heb besteld, de XC40 P6 plus met getint glas, trekhaak, onyx black.
Nog een klein maandje doorbijten maar, dan moet ie er wel zijn
Ik heb me maar ingesteld op december 2022, besteld in februari dit jaar (11 februari) en eerder gaven ze aan oktober, toen september, en daarna vrij snel december.. en de dealer blijft volhouden dat hij 'pas' na de kerst komt maar ik hem nog dit jaar wel kan gaan rijden.. Zou toch wel graag al hem in oktober of november al willen rijden :-), de laadpaal is al geïnstalleerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisB
  • Laatst online: 19-05 20:30
C40 p6 ultimate
Besteld 23/7, verwachte productie datum 26/2

Volvo C40 ‘23 Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 28-11-2023
Besteld begin Juli, VIN verschenen op mijn order 28/09. Verwachte leverdatum januari.

Januari lijkt me wel nog ver weg, zeker als ik al een VIN heb ontvangen. Nog mensen met hetzelfde scenario?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ron65
  • Niet online

ron65

XC40 P6 Plus MY23

mozziej schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 14:09:
[...]

Ik heb me maar ingesteld op december 2022, besteld in februari dit jaar (11 februari) en eerder gaven ze aan oktober, toen september, en daarna vrij snel december.. en de dealer blijft volhouden dat hij 'pas' na de kerst komt maar ik hem nog dit jaar wel kan gaan rijden.. Zou toch wel graag al hem in oktober of november al willen rijden :-), de laadpaal is al geïnstalleerd!
ik zou in eerste instantie week 43 aan de beurt zijn, dat was na de bestelling eind Januari, kreeg ik 4 weken later als afleverweek te horen van de LM.

Toen, in Mei, werd het week 46. Via de LM gehoord
Toen, in Juni, werd het week 48. Via de LM gehoord.
Toen, in augustus, werd het ineens week 42, via LM gehoord.

We zitten in week 40, maar het is nog altijd oorverdovend stil vanuit volvo en vanuit de kant van de LM.

Week 41 ga ik de dealer bellen, of week 42 nog steeds de planning is ;)

Edit: werd gebeld, wordt eind week 43!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mardijk
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 11-07-2024
Mijn auto ( XC40 Single motor Plus ) is besteld op 19 jan, verwachte levering volgens dealer in eerste instantie begin oktober, vervolgens augustus en uiteindelijk afgeleverd bij de dealer op 30 augustus. Vorige week vrijdag ( 23 sep ) auto opgehaald ! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4DKsyhdlrJMVCZVEtwqf7JrNLWU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/41xNnXqBZzKU6kOUJ88anEtH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goorstef
Vvvv schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 17:16:
Besteld begin Juli, VIN verschenen op mijn order 28/09. Verwachte leverdatum januari.

Januari lijkt me wel nog ver weg, zeker als ik al een VIN heb ontvangen. Nog mensen met hetzelfde scenario?
21 juni was mijn order bevestigd. Ik heb sinds 23/9 een VIN in mijn account. Bij mij staat de verwachte levering ook nog steeds op januari.

Support vertelde me wel dat de auto eind november in België verwacht wordt en dus midden december zou kunnen uitgeleverd worden. Gemiddeld moet je een 2-tal maanden rekening van de productie van de wagen tot het kunnen uitleveren ervan. Ik hoop stiekem nog op dit jaar, maar zal maar nipt worden. Uiteindelijk is dan begin januari ook niet veel langer meer wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucbemoeitzich
Vvvv schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 17:16:

Zie mijn post van ongeveer een weekje geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliverson12
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 05-02-2023
C40 Besteld eind maart, levering gepland eind oktober, enkele weken geleden nog melding dat eind oktober het zal zijn, planning ligt vast. Nu zelf gebeld en toch weer begin december… meteen 5 weken achteruit.. vermoeden dat er weer wat scheelt met toelevering ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
goorstef schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:16:
[...]

21 juni was mijn order bevestigd. Ik heb sinds 23/9 een VIN in mijn account. Bij mij staat de verwachte levering ook nog steeds op januari.

Support vertelde me wel dat de auto eind november in België verwacht wordt en dus midden december zou kunnen uitgeleverd worden. Gemiddeld moet je een 2-tal maanden rekening van de productie van de wagen tot het kunnen uitleveren ervan. Ik hoop stiekem nog op dit jaar, maar zal maar nipt worden. Uiteindelijk is dan begin januari ook niet veel langer meer wachten :P
Is redelijk gelijkaardig aan die van mij idd. Ik ben gelukkig van België dus hopelijk een weekje minder wachten 😂
Lucbemoeitzich schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:27:
[...]

Zie mijn post van ongeveer een weekje geleden!
Ik heb het gelezen, maar ik heb van veel mensen gezien dat ze een mail kregen als hun auto geproduceerd was. Die mail heb ik helaas nog niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-05 19:20
Vvvv schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:09:
[...]

Is redelijk gelijkaardig aan die van mij idd. Ik ben gelukkig van België dus hopelijk een weekje minder wachten 😂

[...]

Ik heb het gelezen, maar ik heb van veel mensen gezien dat ze een mail kregen als hun auto geproduceerd was. Die mail heb ik helaas nog niet ontvangen.
Zes juli is mijn P2 / 19” / SMSR / Pilot / Plus / Magnesium bevestigd. Zaterdag had ik een VIN en vanmiddag ontvang ik de mail dat hij geproduceerd zou worden en dat de productie gemiddeld 1 dag duurt. Volgens de mail zijn ze ondertussen de boottocht aan het plannen, en ben ik hiermee een stap dichterbij de auto. Account geeft hetzelfde als zaterdag, VIN en aflevering 2 januari. Benieuwd of dat nog half december wordt als ik naar Beesd zou gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vvvv
vistu schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:18:
[...]

Zes juli is mijn P2 / 19” / SMSR / Pilot / Plus / Magnesium bevestigd. Zaterdag had ik een VIN en vanmiddag ontvang ik de mail dat hij geproduceerd zou worden en dat de productie gemiddeld 1 dag duurt. Volgens de mail zijn ze ondertussen de boottocht aan het plannen, en ben ik hiermee een stap dichterbij de auto. Account geeft hetzelfde als zaterdag, VIN en aflevering 2 januari. Benieuwd of dat nog half december wordt als ik naar Beesd zou gaan.
Toch raar dat ik al even een VIN heb en geen mail. Mijn auto was bevestigd op 8 juli, dus ik volg waarschijnlijk kortbij :) Thanks voor de info!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucbemoeitzich
[...]

[...]

Haha ach, zo heb ik soms dat de website het niet doet en heb ik bevestigd gekregen dat ik hem in Beesd kan ophalen maar staat mijn adres nog steeds als afleveradres op de website ;). En via de desktopwebsite wil hij nog wel eens wat anders aangeven dan via de app.
Ze vliegen denk ik een beetje uit de bocht door de inhaalslag van massa productie.
Als je je VIN hebt samen met anderen, is je chassis al geslagen. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat ze vervolgens dat chassis weken aan de kant laten liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goorstef
[...]

Ik ben zelf ook van België. De mijne wordt afgeleverd bij Garage P. De Smet in Zellik :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lt-Crash
Yeah, de auto staat bij de dealer. Volgende week vrijdag gaan we hem ophalen.

C40 P6 Ultimate 19” Thunder Grey met tailored wool interieur besteld op 18 maart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veromor
Lt-Crash schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:23:

C40 P6 Ultimate 19” Thunder Grey met tailored wool interieur besteld op 18 maart
Nice! Nav jou nu toch maar gemailed waar mijn witte blijft haha. Laadpaal eindelijk gister gekregen! Alleen vaste stekker kwam later die was op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartelomeus
Iemand toevallig de C40 P6 in april besteld en al wat gehoord?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AGdesigns
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 30-11-2024

AGdesigns

7680wp

Denk dat we zo een beter beeld krijgen van de verwachtingen

Google docs document (Kan je gewoon invullen *stond verkeerde nu goed )
https://docs.google.com/s...Eha7ogdc/edit?usp=sharing

Zal onderstaande lijst proberen up2date te houden.

GebruikerMerkTypeUitvoeringBesteldOorspronkelijke lever datumLaast leverdatumAfgeleverdOpmerkingen
AGdesignsVolvoXC40Single Engine Plus03-202209-202212-2022 Getint glas
NielsharleyVolvoXC40Single Engine Plus16-03-202231-10-202212-2022 Getint glas
S-GVolvoXC40Single Engine Core15-04-2229-12-202215-02-2023 Climate pakket
MozziejVolvoXC40Single Engine Ultimate11-2-202231-10-202222-12-2022  
BartolomeüsVolvoC40Single engine ultimate22-424-1105-12-2022 Getint glas / trekhaak
miesVolvoXC40Single Engine Core18-04-202203-2323-02-2023  
CenteiroVolvoXC40Single Engine Plus13-07-202205-202305-2023 Ombouw leder, getint glas
Ron65VolvoXC40SIngle Engine Plus31-01-202148/202244/2022 Getint glas/ trekhaak
gupeVolvoXC60T6 Recharge Ultimate Dark31-12-202115-07-202202-11-2022 Getint glas/ trekhaak / B&W / Luchtvering / 360° camera / 21" velgen
OcirinaVolvoXC40Single Engine Plus24-01-202225-08-202225-10-2022 Getint glas
OphidianVolvoXC40Single Motor Ultimate08-04-202206-02-202306-02-2023 Getint glas, Pixel LED, 19 inch, Wool Blend
nujtrugVolvoXC40Single Motor Ultimate10-02-202211-202212-2022 
<p>Getint glas, Pixel LED, trekhaak, 19", Connect/Microtech bekleding (België - Leasemaatschappij)</p>
3clecticVolvoC40Twin Motor Plus5-5-202211-202212-2022 20 inch, productieslot 1 december (volgens dealer)
SokooVolvoXC40Single Motor Ultimate31-03-202224-09-2022Medio feb 2023 20", getint glas, Connect/Microtech bekleding
ferrie99VolvoC40Single Motor Plus25-04-202224-11-202219-11-2022 Getint glas, Connect/Microtech bekleding
ZlatanVolvoXC40Single Motor Ultimate02-07-202205-202305-2023 20", getint glas, Connect/Microtech bekleding
Lt-CrashVolvoC40Single Motor Ultimate18-03-202230-09-202214-10-2022 19", Getint glas, Wool Blend
Smarty77VolvoXC40Single Motor Ultimate20-02-202210-202215-2-2023 19", getint glas, Wool Blend
Vulcan750VolvoXC40Single Motor Core25-01-202231-10-2022 19", Getint glas
WesleyZVolvoXC40Single Motor Ultimate25-08-202220-202320-2023 20'' , Getint glas, trekhaak, ombouw leder achteraf Leaseplan
Lig55fietserVolvoXC40Single Motor Core08-02-202205-11-202221-10-2022 trekhaak, warmtepomp
JVolvoXC60T6 Recharge Ultimate Dark04-02-202215-12-202201-02-2023 Getint glas/ trekhaak / B&W / 360° camera / 21" velgen
goorstefPolestar2Standard Range Single Motor21-06-20221-20231-2023 19", midnight, geen packs
HeadincloudsVolvoXC40Single Motor Core21-02-202219-11-202219-11-2022 Climate pakket
RBVolvoXC60T6 Recharge Ultimate Dark15-12-202105-06-2217-10-2022 Getint glas/ trekhaak / B&W / Luchtvering / 360° camera / 21" velgen
VeromorVolvoC40Twin Motor Ultimate18-03-202221-09-2022225-10-2022 Geen pixel led 20"
DennisBVolvoC40Single Motor Ultimate25-7-202226-2-202326-2-2023 Getint glas / trekhaak / 19"
HamerVolvoC40Single Motor Plus12-05-202219-12-202227-11-2022 19" / trekhaak en geblindeerde ramen achteraf
KoekerwauzVolvoXC40Twin motor Plus06-01-20221-10-20221-12-2022 
Abby67Polestar2SMSR16-05-202210-202201-2023 19" /plus/pilot lite
Freakie1NLPolestar2Standard Range Single Motor18-05-202210-202201-2023 19" / pilot lite
tragejapiePolestar2Standard Range Single Motor8-7-202211-202203-2023 19", geen packs
jblomPolestar2Long Range Single Motor22-6-2022januari 202308-12-2022 19" / pilot lite
bsdtPolestar2Standard Range Single Motor24-6-2022augustus 202217 oktober 2022 Preconfig LM
TukkerfanVolvoX40Single Engine Core22-02-202231-10-202231-12-2022 
oz_maximusPolestar2Long Range Single Motor31-08-2022januari 2023mei 2023 20"/Pilot lite
GregVolvoC40Single Motor Ultimate19-08-2022januari 2023januari 2023 19", getint glas, pixel LED
vvvvPolestar2Standard Range Single Motor06-07-2022januari 2023januari 2023 19"/Pilot lite
SkieurVolvoV60T8 Dark Plus3-202211-2022Februari 2023 Geting glas, pano dak, H/K, lighting pakket
JilVolvoXc40Single motor core11-04-20221-2-20237-3-2023 Trekhaak, warmtepomp
WimVolvoXc40B3 core02-202204-202314/10 
DvWPolestar2Standard Range Single Motor27-06-2022november 202228 december 2022 Magnesium, trekhaak/19"
VeriteasPolestar2Long Range Single Motor27-07-2022november 202211-01-2023 Magnesium, Pilot lite/19"
Hoffe Polestar2Standard Range Single Motor19-05-2022oktober 2022januari 2023 19'' / Plus
joost1996Polestar2Standard Range Single Motor16-05-2022oktober 202215-11-2022 Magnesium/ 19""
SolloVolvoXC40Single Engine Core05-03-2022oktober 202224-12-2022 Trekhaak + Stoelverwarming + getint glas (achteraf) +warmtepomp
V40CarbonVolvoXC40Single Motor Ultimate29-12-2021juni 202222-10-2022 20", getint glas, pixel LED, trekhaak

[ Voor 199% gewijzigd door AGdesigns op 13-10-2022 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-05 19:20
Vvvv schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 20:33:
[...]

Toch raar dat ik al even een VIN heb en geen mail. Mijn auto was bevestigd op 8 juli, dus ik volg waarschijnlijk kortbij :) Thanks voor de info!
En vanmiddag de volgende mail:
Je Polestar 2 is klaar! Hij begint nu aan de reis van de productielijn in Taizhou, China, naar Nederland. We laten het je weten als hij op het schip staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hamer
Bartelomeus schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:36:
Iemand toevallig de C40 P6 in april besteld en al wat gehoord?
Besteld 12 mei, aflevering bij dealer tussen 17 en 27 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Lt-Crash schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 18:23:

Tof! Heel benieuwd naar die Wool blend, dus een paar mooie foto's worden gewaardeerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Hawk NL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-12-2024
Op 31 Jan is mn bestelling bevestigd door de dealer xc40 p8 ultimate.
Oorspronkelijke verwachting was week 44 toen is die verplaatst naar week 3 '23. En een maand geleden was het opeens week 51.
Time will tell...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:25
Mijn XC40 Single motor Core + getinte ramen (179) is besteld 25-01-22.
Oorspronkelijke leverdatum: 31-10-22. Verwachte levering december-22

Edit: spreadsheet ingevuld :)

[ Voor 14% gewijzigd door Vulcan750 op 06-10-2022 11:43 ]

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ron65
  • Niet online

ron65

XC40 P6 Plus MY23

AGdesigns schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 10:48:
Denk dat we zo een beter beeld krijgen van de verwachtingen

Google docs document (Kan je gewoon invullen *stond verkeerde nu goed )
https://docs.google.com/s...Eha7ogdc/edit?usp=sharing

Zal onderstaande lijst proberen up2date te houden.

GebruikerMerkTypeUitvoeringBesteldOorspronkelijke lever datumLaast leverdatumAfgeleverdOpmerkingen
AGdesignsVolvoXC 40Single Engine Plus03-202209-2212-22Getint glas
NielsharleyVolvoXC 40Single Engine Plus16-03-202231-10-202212-2022Getint glas
S-GVolvoXC 40Single Engine Core15-04-2229-12-202215-02-2023Climate pakket
MozziejVolvoXC 40Single Engine Ultimate11-2-202231-10-202222-12-2022
BartolomeüsVolvoC40Single Engine Ultimate22-04-202224-11-202205-12-2022Getint glas / trekhaak
miesVolvoXC40Single Engine Core18-04-202203-202223-02-2023
CenteiroVolvoXC40Single Engine Plus13-07-202205-202305-2023Ombouw leder, getint glas
Ron65VolvoXC40Single Engine Plus31-01-2022w48-2022w44-2023Getint glas/ trekhaak
gupeVolvoXC60T6 Recharge Ultimate Dark31-12-202115-07-202202-11-2022Getint glas/ trekhaak / B&W / Luchtvering / 360° camera / 21" velgen
OcirinaVolvoXC40Single Engine Plus24-01-202225-08-202225-10-2022Getint glas
OphidianVolvoXC40Single Motor Ultimate08-04-202206-02-202306-02-2023Getint glas, Pixel LED, 19 inch, Wool Blend
nujtrugVolvoXC40Single Motor Ultimate10-02-202211-202212-2022Getint glas, Pixel LED, trekhaak, 19", Connect/Microtech bekleding (België - Leasemaatschappij)
3clecticVolvoC40Twin Motor Plus5-5-202211-202212-202220 inch, productieslot 1 december (volgens dealer)
toon volledige bericht
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d4eCa5k42fomTMrSLWTti_L1Z_Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Sw058xG8fVqSRZxEDRoo9a84.jpg?f=user_large

Zit een foutje in mijn opgave, 2023 moet 2022 zijn uiteraard! Stond in de sheet wel degelijk 2022 daar, bij het overtikken misgegaan denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
vistu schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 19:58:
[...]

En vanmiddag de volgende mail:

[...]
Joepie voor jou!!

Ik helaas nog niks van nieuws...
Er zijn blijkbaar sommige klanten die niet deftig up to date worden gehouden door een fout bij Polestar. Wellicht ben ik daar 1 van ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AGdesigns

AGdesigns

7680wp

ron65 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 23:51:
[...]

[Afbeelding]

Zit een foutje in mijn opgave, 2023 moet 2022 zijn uiteraard! Stond in de sheet wel degelijk 2022 daar, bij het overtikken misgegaan denk ik?
Aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Sander
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-05 19:12
Mijn order van mij PS2 SMSR is opeens verplaatst van januari naar maart. Terwijl als je nu de zelfde specs bestelt hij volgens de site in februari geleverd wordt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tragejapie
  • Laatst online: 19-05 15:49
@Big_Sander Bij mij precies hetzelfde. Initiele leverdatum stond voor november 2022. Heb ze maar een boos bericht gestuurd in de hoop op versnelling haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron65
  • Niet online

ron65

XC40 P6 Plus MY23

Big_Sander schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:16:
Mijn order van mij PS2 SMSR is opeens verplaatst van januari naar maart. Terwijl als je nu de zelfde specs bestelt hij volgens de site in februari geleverd wordt…
Die worden vervolgens ook twee maanden naar achter geschoven dus April, ik denk dat die Februari nu een lokkertje is. Want zover ik kan zien is bij iedereen na bestelling een moment gekomen dat de levering vertraagd werd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartelomeus
Hamer schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 20:04:
[...]

Besteld 12 mei, aflevering bij dealer tussen 17 en 27 november.
Mooi! Zet je hem even in de overzichtslijst van AGdesigns? Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WesleyZ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-05 23:00
Mijn bestelling ook toegevoegd in de sheet: Single Ultimate Sage Green met opties 20'' , Getint glas, trekhaak, ombouw leder achteraf Leaseplan.

Besteld 25-08-2022 levertijd staat nu op week 20 2023 (half mei) We gaan het zien, verwacht dat dit nog wel wat naar achter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
Big_Sander schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 08:16:
tragejapie schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 10:34:
@Big_Sander Bij mij precies hetzelfde. Initiele leverdatum stond voor november 2022. Heb ze maar een boos bericht gestuurd in de hoop op versnelling haha :)
Wanneer hebben jullie besteld? Hebben jullie al een VIN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tragejapie
  • Laatst online: 19-05 15:49
Vvvv schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 12:15:
[...]

[...]

Wanneer hebben jullie besteld? Hebben jullie al een VIN?
Half/eind juli besteld, nog geen VIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Vandaag eindelijk een VIN. Besteld 17 mei. SRSM, 19 inch, Magnesium, Pilot. Zeer opmerkelijk dat (wel gegund) dat @vistu die alleen een Plus als extra heeft al 3 dagen eerder een VIN heeft, terwijl ruim 1,5 maand later besteld.

Het rijden met de P2 zal een hoop goed moeten gaan maken, anders is dit direct de laatste keer Polestar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Abby67
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-08-2024
Freakie1NL schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:56:
Vandaag eindelijk een VIN. Besteld 17 mei. SRSM, 19 inch, Magnesium, Pilot. Zeer opmerkelijk dat (wel gegund) dat @vistu die alleen een Plus als extra heeft al 3 dagen eerder een VIN heeft, terwijl ruim 1,5 maand later besteld.

Het rijden met de P2 zal een hoop goed moeten gaan maken, anders is dit direct de laatste keer Polestar.
Gefeliciteerd!
Ik hoop dat ook ik snel goed bericht mag ontvangen. Ik check nu zelfs iedere dag meerdere keren. (ik lijk wel gek).
Heb zoals (ik dacht dat jij het was) mij werd aangeraden LM en wagenparkbeheerder gevraagd of zij iets kunnen betekenen. Dus who knows. We wachten af. In spanning.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakie1NL

Freakie1NL

Grote Baas

Abby67 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 16:26:
[...]

Gefeliciteerd!
Ik hoop dat ook ik snel goed bericht mag ontvangen. Ik check nu zelfs iedere dag meerdere keren. (ik lijk wel gek).
Heb zoals (ik dacht dat jij het was) mij werd aangeraden LM en wagenparkbeheerder gevraagd of zij iets kunnen betekenen. Dus who knows. We wachten af. In spanning.
Je bent niet gek, heb de afgelopen weken ook meerdere malen per dag bekeken. Vanochtend was hij er nog niet. Nu pas rond de middag wel. Gezien tijdsverschil met China zal dat waarschijnlijk een EOD update zijn.

Wel misschien/bepalend (al denk ik van niet) is dat ik van de week van de LM heb verlangd dat ze bij Polestar gingen informeren, waarna Polestar hun een toezegging heeft gedaan dat hij deze week geproduceerd zou worden. Maar denk dat dit puur toeval is.

[ Voor 16% gewijzigd door Freakie1NL op 06-10-2022 18:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Veromor
Ten behoeve van leuke analyses de lijst alvast verder uitgesplitst. Voeg gerust nog meer elementen toe waarop je verschillen zou willen zien. Dan kan je het in een dashboard en kijken of jou situatie zich vergelijkt met andere of dat we een trend zien in levertijden op basis van de diverse eigenschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AGdesigns

AGdesigns

7680wp

Veromor schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 17:26:
Ten behoeve van leuke analyses de lijst alvast verder uitgesplitst. Voeg gerust nog meer elementen toe waarop je verschillen zou willen zien. Dan kan je het in een dashboard en kijken of jou situatie zich vergelijkt met andere of dat we een trend zien in levertijden op basis van de diverse eigenschappen.
Slim inderdaad ! Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Freakie1NL schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:56:

Hier 13 Mei besteld en nog geen VIN , SRSM, Jupiter, 19”, pilot, plus .. 🥲

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vvvv
BlowFish schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:52:
[...]

Hier 13 Mei besteld en nog geen VIN , SRSM, Jupiter, 19”, pilot, plus .. 🥲
Ik begin te twijfelen of die VIN zien staan eigenlijk wel zo veel uit maakt. Ik heb al een VIN sinds vorige woensdag, maar geen enkele mail ivm productie of planning etc.

Sommige krijgen plots een VIN, dag erna een mail dat hij geproduceerd gaat worden en een paar dagen later zit hij op de boot...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:11

Ad Hox

N/A

Ik heb sinds augustus een VIN, en volgens CS staat mijn PS2 op de boot. Maar heb daar nooit emails over ontvangen. Wel de bedank- en bevestigingsmail overigens.

Blijft wat vreemd, maar de prognose is nog steeds eind oktober/november, dus ik vind het best :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Necessary_Dot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-04 21:42
Ad Hox schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:24:
Ik heb sinds augustus een VIN, en volgens CS staat mijn PS2 op de boot. Maar heb daar nooit emails over ontvangen. Wel de bedank- en bevestigingsmail overigens.

Blijft wat vreemd, maar de prognose is nog steeds eind oktober/november, dus ik vind het best :Y)
Voor mij gold hetzelfde, tot ik vanmorgen een uitnodiging ontving om een datum te prikken. _/-\o_ Deze staat nu op 15 nov. Even contact gehad met Polestar en die gaan kijken of ik de handover nog eerder kan plannen

Polestar 2 SMSR

Pagina: 1 ... 37 ... 49 Laatste