Toon posts:

Het grote 'welk insect/beest(je) is dit?!' topic Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• dre-nl
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-03 00:57
Chorro schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:22:
[...]

Die heeft mijn kat waarvan ik twijfelde of het een Maine Coon is al eens bestempeld als buxus. Volgens mij pakt die app op basis van Russisch roulette gewoon een aantal resultaten wat ie dan voorschotelt als mogelijke identificatie.
Nu ben ik wel benieuwd naar die Main Coon die er als een buxus uitziet....

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:55

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Mleli ik heb je topic samengevoegd met deze :)

Tweakers Discord

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Chorro schreef op woensdag 30 maart 2022 @ 10:22:
[...]

Die heeft mijn kat waarvan ik twijfelde of het een Maine Coon is al eens bestempeld als buxus. Volgens mij pakt die app op basis van Russisch roulette gewoon een aantal resultaten wat ie dan voorschotelt als mogelijke identificatie.
Als validator van de soortgroep libellen van waarneming.nl (de makers van obsidentify) wil ik hier wel even serieus op reageren. Beeldherkenning van obsidentify werkt op basis van een database van miljoenen handmatig goedgekeurde waarnemingen van wilde planten en dieren in Nederland en sinds een paar dagen ook een heel eind daarbuiten. Aangezien Maine Coons geen wilde dieren zijn binnen dit gebied zullen die nooit correct herkend worden. Je krijgt als nieuwe gebruiker van de app diverse waarschuwingen geen onzinfoto's te gaan determineren. Je wilt niet weten hoeveel tientallen duizenden waarnemingen er vorig jaar door alle waarneming.nl admins zijn verwijderd van huisdieren, de inhoud van de bestekla of het nachtkastje of van huisgenoten of de kinderen. Veel gebruikers realiseren zich niet dat hun waarnemingen ook in een publiek toegankelijke database komen, inclusief locatie, dus voor je je kinderen voor de lol door die app gaat halen kun je je beter even op je hoofd krabben of je dit echt wil. Doe je het niet voor de privacy, houd er dan aub rekening mee dat die handmatige controle voor ons admins vrijwilligerswerk is en dat we je foto's handmatig moeten afkeuren om vervuiling van de database te vermijden.
Hoe dan ook, de beeldherkenning is simpelweg niet bedoeld voor dit soort grappig gebruik en je kunt de app niet kwalijk nemen dat hij je maine coon niet herkent.

Voor serieus gebruik kan ik melden dat de app écht briljant goed werkt, zo'n 95% van de libellen wordt goed herkend mits de foto een beetje scherp en gecropt is rond het onderwerp. Scheelt het adminteam enorm veel werk (en desondanks valideren we nog steeds handmatig tientallen duizenden waarnemingen per persoon per jaar). We kunnen er gerust trots op zijn dat we de best gecontroleerde en meest foutloze database van waarnemingen uit de natuur hebben ter wereld, de kwaliteit van concurrenten als iNaturalist (waar iedere leek zijn mening kan geven in crowd validation en er heel veel fouten in sluipen) of Google Lens (waar al helemaal geen controle is over correctheid van het resultaat) loopt ver achter bij obsidentify.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oberon
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-03 03:13

Oberon

Maan, koning, taal & ik!

Iemand enig idee wat dit is? Ongeveer 4cm groot.

TOGAF, ArchiMate, DEMO, ITILF, VCE, MCSE, CCA, CCAA, CCEE, CCIA

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Oberon schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 04:21:
[Afbeelding]
Xylocopa violacea denk ik.
Cool 😎

[Voor 6% gewijzigd door dragon2 op 01-04-2022 04:27]

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Oberon schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 04:21:
[Afbeelding]
In ieder geval een houtbij (Xylocopa) maar zonder de locatie te weten is niet te zeggen welke soort, in de (sub)tropen zijn gigantisch veel soorten. In Europa maar een paar, als dit in NL of omgeving is zou ik idd zeggen X violacea.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Oberon

Oberon

Maan, koning, taal & ik!

Dat lijkt het idd te zijn, bedankt!

• Frrrankie
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 02-09-2022
Handig topic dit. :)

Ik zag dit bij bezichtiging in het nieuwe (al even leegstaande) huis van m'n vriendin.
Enig idee waar dit van afkomstig is? Lijkt ook een gaatje in de muur naar de spouw te zitten...

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-03 10:19
Frrrankie schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:25:
Handig topic dit. :)

Ik zag dit bij bezichtiging in het nieuwe (al even leegstaande) huis van m'n vriendin.
Enig idee waar dit van afkomstig is? Lijkt ook een gaatje in de muur naar de spouw te zitten...

[Afbeelding]
Zijn dat niet gewoon keutels ofzo ?
als je zo een dingetje oppakt, geen pootjes ofzo eronder ? :P
Muisjes hebben ook niet veel ruimte nodig om ergens door te gaan.

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

• Frrrankie
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 02-09-2022
Zijn echt hele kleine deeltjes, ter grootte van zondkorrels en dat lijkt me te klein voor muizen.... (wat je op de foto ziet is kozijn van de schuifpui)
Schoongemaakt en zie nu dat er weer nieuwe korreltjes liiggen. Zit daar ook een klein gaatje naar de spouw zag ik (gaatje ca 5mm diameter)

• Hsc
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 17-06-2022

Wie weet wat dit voor insect is?
Ze lopen door het hele huis.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Hsc schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 18:03:
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Wie weet wat dit voor insect is?
Ze lopen door het hele huis.
Pelskever?

• Hsc
  • Laatst online: 17-06-2022
Zou kunnen maar ik twijfel. Deze heeft niet de witte vlekken op de schilden en heeft geen bruin.
Ik dacht zelf meer aan een zwarte tapijtkever maar ik weet het niet.

• nextnext
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-03 14:38
Iemand die weet wat dit voor beestje is? Ongeveer 1 cm groot.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09:53
nextnext schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 13:42:

[Afbeelding]
Het ziet eruit als een lieveheersbeestje larve.

• nextnext
Oh wat grappig, nooit eeder gezien :)

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Ja dat is 100% een lieveheersbeestje in wording.

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:47
Als hij Japans praat -> kapotmaken :)

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:59
Reinier schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 14:13:
Als hij Japans praat -> kapotmaken :)
Nou, het is ook nog eens een Aziatisch lieveheersbeestje (Harmonia Axyridis). dus wie weet :+

Acties:
  • +3Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:36
:+ 8)

Ik heb zojuist heel interessant lopen doen op visite. Iedereen riep ie en bah, en toen vertelde ik dat ik wist dat het een lieveheersbeestje stadium was en toen zei iedereen oeeehhh ahhh moooiiii

Thanks GoT :Y

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stalensnuitje
  • Registratie: December 2006
  • Nu online

[Afbeelding]
Grappig, daar kwam mijn zoontje deze week ook mee aan, alleen dan iets meer rood op z’n lijf. Zijn hele hut van wilgentakken zat er vol mee. Ook met bladluis zag ik een paar dagen geleden. Het meeste is nu alleen wel opgevreten, lang leve de natuurlijke oplossing :*)

• dragon2
  • Niet online

[Afbeelding]
Ik kwam een moestuiner tegen in een groep waarin ik zit, die deze door de middel aan het knippen was (wtf), want, eng beestje, ofzo 🙈

🐞✂️🤷

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
dragon2 schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 20:28:
[...]

Ik kwam een moestuiner tegen in een groep waarin ik zit, die deze door de middel aan het knippen was (wtf), want, eng beestje, ofzo 🙈

🐞✂️🤷
:') Terwijl je vooral met fruitplanten vooral veel lieveheersbeestjes wil omdat ze luis eten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-03 17:18

Deathchant

Don't intend. Do!

nextnext schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 13:53:
Oh wat grappig, nooit eeder gezien :)
Vooral laten zitten. Die larves zijn namelijk de allerbeste remedie tegen bladluis!

Canon: R6 | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP | 135 APO

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nextnext
Deathchant schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 21:23:
[...]

Vooral laten zitten. Die larves zijn namelijk de allerbeste remedie tegen bladluis!
Zeker, ik verwelkom elk insect in mijn tuin :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:47
Ja, maar, eh, de Aziatische moet je dus wél kapotmaken. Want die eten ook larven van de zevenstippige (inheemse) soort.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stutrecht
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:14
Iemand enig idee wat dit is? Ik vond er een paar in de bank. Obsidentify en lens geven beiden geen resultaten. Is ongeveer 3/4 mm lang.

• Glixeh
  • Laatst online: 15-06-2022
Weet iemand welk insect dit is ?
Hij zit alleen aan de onderkant van het blad. Eet het hele blad op. Plant is een Lely.

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:51
Glixeh schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:15:
Hij zit alleen aan de onderkant van het blad. Eet het hele blad op. Plant is een Lely.
[Afbeelding]
Larve van de leliekever?
https://www.janvanduinen.nl/insecten_kevers.php

Vreten heel je lelie kaal als je ze niet in toom houdt :-(

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-03 21:22
Glixeh schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 16:15:
[Afbeelding]
Waarschijnlijk de larve van het leliehaantje, die bedekken zichzelf helemaal met uitwerpselen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:20
Iemand enig idee? Zitten er tientallen van in een hoek in onze tuin.

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:59
@koentjuh, lijkt een soort schildwesp te zijn met de geslachtsnaam Helcon:
https://waarneming.nl/species/685411/photos/?

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:20
Dank! Dan zitten ze vooralsnog aan de verkeerde kant van de tuin. Aan de andere kant staat namelijk een boom met bladluis :-)

Gelukkig redelijk onschuldig dus.

• Goku33
  • Laatst online: 27-03 16:21

Goku33

Ownage!

Deze jongen kwam net aanvliegen, zeker 4cm lang. Na wat speurwerk denk ik niet dat het een Europese of Aziatisch hoornaar is, op de foto’s klappen die de vleugels in ieder geval niet zo over het achterlijf heen. Iemand wel een idee?

• ERMAWG
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 24-03 08:19
Spinselbladwesp?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:12

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Reuzenhoutwesp aldus ObsIdentify.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Goku33
  • Laatst online: 27-03 16:21

Goku33

Ownage!

Orion84 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 14:41:
Reuzenhoutwesp aldus ObsIdentify.
Thanks, die lijkt het te zijn. Ongevaarlijk dus. Zo’n ‘angel’ van een centimeter is wel imponerend, maar die gebruiken ze dus alleen om eitjes flink diep in hout te kunnen leggen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oberon

Oberon

Maan, koning, taal & ik!

stutrecht schreef op zondag 12 juni 2022 @ 15:30:
Iemand enig idee wat dit is? Ik vond er een paar in de bank. Obsidentify en lens geven beiden geen resultaten. Is ongeveer 3/4 mm lang.

[Afbeelding]
Doodgewone pissebed?

• KoenVW76
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:50
Even een oud topic omhoog halen, maar ik had vanmiddag deze joekel van een spin in de auto. Nu zijn we net terug van een kampeervakantie in Denemarken dus het kan zijn dat hij als souvenir is meegekomen. Het lichaampje was echt iets van 2cm groot. Heeft iemand een idee wat voor spin dit was?

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:13

DataCopy

Dum vita est spes est

KoenVW76 schreef op maandag 12 september 2022 @ 19:55:
Even een oud topic omhoog halen, maar ik had vanmiddag deze joekel van een spin in de auto. Nu zijn we net terug van een kampeervakantie in Denemarken dus het kan zijn dat hij als souvenir is meegekomen. Het lichaampje was echt iets van 2cm groot. Heeft iemand een idee wat voor spin dit was?

[Afbeelding][Afbeelding]
Volgens Obsidentify voor 99% zeker de Araneus Diadematus, oftewel een kruisspin.

Het vrouwtje kan blijkbaar tot een 17mm groot worden, dus dan had je een flinke passagier extra

[Voor 4% gewijzigd door DataCopy op 12-09-2022 20:02]

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

• KoenVW76
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:50
Ja jeetje ik wist niet dat die zo groot konden worden, indrukwekkend!

• Jackflash27
  • Laatst online: 01-03 18:58

Sinds een aantal maanden vind ik deze beestjes in mijn huis. Het krioelt er (nog) niet van, maar zie ze steeds vaker op droge plekken, op muren, op het aanrecht. Ze zijn ongeveer een halve cm lang. Wie weet welk beestje dit is?

• Kraakhelder
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 28-03 09:50
Jackflash27 schreef op zondag 18 september 2022 @ 20:33:
[Afbeelding]

Sinds een aantal maanden vind ik deze beestjes in mijn huis. Het krioelt er (nog) niet van, maar zie ze steeds vaker op droge plekken, op muren, op het aanrecht. Ze zijn ongeveer een halve cm lang. Wie weet welk beestje dit is?
Dat is een babykakkerlak.

• Jackflash27
  • Laatst online: 01-03 18:58
Inmiddels begrijp ik dat het hier gaat om de Bleke kakkerlak. Veldkakkerlak of tuinkakkerlak lijken dezelfde benamingen voor deze rakker. Schijnt dat ze niet schadelijk zijn en ook niet echt gerelateerd worden aan een gebrek aan hygiene (het is bij ons altijd schoon). Ze hebben de naam ook niet echt mee, daardoor een beetje een viezig imago. Het zijn net Feyenoord / Ajax / PSV (omcirkel wat van toepassing is) supporters.

• Crossboss
  • Laatst online: 07:33
Wie kan mij helpen met de volgende foto? Ik kom er niet helemaal uit….

Het is een vrij groot insect, bijna ter grote van een euro munt.

• dragon2
  • Niet online
Crossboss schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:47:

[Afbeelding]
Bruingemarmerde stinkwants denk ik, iig een stinkwants (dus niet pletten oid).

• Crossboss
  • Laatst online: 07:33
dragon2 schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:49:
[...]

Bruingemarmerde stinkwants denk ik, iig een stinkwants (dus niet pletten oid).
Dankjewel! Daar lijkt het inderdaad erg op! Gelukkig niet iets dat kwaad kan ik huis. :)

• Roosm
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09:08
Crossboss schreef op woensdag 21 september 2022 @ 19:47:

[Afbeelding]
Tijdens mijn studie heb ik er een gevangen met een zuigbuis. Geen goed idee omdat ze een stinkend vies goedje verspreiden zodra ze in gevaar zijn. Ze leven van plantensap door hun zuigbuis te gebruiken. Onschuldige diersoort.

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-03 14:45
Allen!
Wij hebben sinds enige tijd last van deze beestjes. Ze zitten aan de binnenkant van de houten raamkozijnen. Het betreft overigens een nieuwbouwwoning (ca. 4jr oud). Ik dacht zelf aan houtworm kevertjes maar dat zie ik weer niet terug zodra ik naar de kozijnen kijk (gelukkig). Wie heeft het verlossende woord? ;-)

• Kraakhelder
  • Laatst online: 28-03 09:50
Maar is het wel degelijk, dus zou heel snel ingrijpen en een expert erbij halen.
https://wijdema.nl/houtwo...r-herkennen-en-bestrijden

Acties:
  • +12Henk 'm!

• boxlessness
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 08:45
Geen vraag, maar wel leuk om te delen. Ik kwam net in ons bos een Europese hoornaar koningin tegen onder de stam van een omgevallen boom.
Echt een joekel, denk een cm of 5.
Ze was al weer weggevlogen toen ik een half uurtje later ging kijken.

11.500Wp

• geertsy
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 05-12-2022
vandaag een rare ontdekking gedaan. ik had een paar houten platen nodig die al lang in mijn berging stonden en er zaten 3 platen aan elkaar vast. met de hand niet los te krijgen ,met een beitel kon ik ze van elkaar halen en toen kwam ik tot deze ontdekking. een soort schimmel , beestje ? eigenaardig genoeg zaten aan het uiteinde van die draden hier en daar een gele worm. in de houten planken zitten ook een soort lange gleufjes gefret ter grote van die wormen. heeft iemand enig idee wat dat is ? allvast bedankt.

• SnoeiKoei
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

geertsy schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:02:
vandaag een rare ontdekking gedaan. ik had een paar houten platen nodig die al lang in mijn berging stonden en er zaten 3 platen aan elkaar vast. met de hand niet los te krijgen ,met een beitel kon ik ze van elkaar halen en toen kwam ik tot deze ontdekking. een soort schimmel , beestje ? eigenaardig genoeg zaten aan het uiteinde van die draden hier en daar een gele worm. in de houten planken zitten ook een soort lange gleufjes gefret ter grote van die wormen. heeft iemand enig idee wat dat is ? allvast bedankt.[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Larven van de Letterzetter, een kever.

• geertsy
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 05-12-2022
hallo, ik lees deze info over de letterzetter :Dit is een klein kevertje waarvan de larve van de sapstroom van sparren leeft. De letterzetter komt vooral voor op de fijnspar, maar ook op lariks, ...
in mijn geval zaten 3 houten borden ( droog hout ) aan elkaar muurvast met die draden. kan dat toch van deze kever komen. alvast bedankt voor uw reactie !

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-03 18:11
Mijn vraag

Ik tref in mijn badkamer de laatste tijd een soort insect aan (larve/pop?). Zie de afbeelding. Weet iemand wat dit voor dier is? Ik kan het niet zo snel vinden op internet.

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06:22
Lijkt op tapijt kever

5800X - B550 - 32GB 3600MHZ - 7900xtx sapphire pulse - @4k 144hz

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:55

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ps3gamer91 schreef op vrijdag 2 december 2022 @ 11:33:
Mijn vraag

Ik tref in mijn badkamer de laatste tijd een soort insect aan (larve/pop?). Zie de afbeelding. Weet iemand wat dit voor dier is? Ik kan het niet zo snel vinden op internet.

[Afbeelding]
Daar is dit topic voor, even jouw post hierheen gehaald :)

Tweakers Discord

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Wat een leuk topic. Hoewel ik geen groot fan ben van insecten en spinnen, sla ik enkel zoemende muggen plat. Niet-zoemend materieel mag blijven, maar wordt indien mogelijk wel naar buiten begeleid.

Vroeger had ik een BugAway, maar die is een keer gesneuveld (en niet altijd helemaal handig, het indraaiende plasticje is vrij dik en als het insect niet beweegt gaat dat mis). Weet iemand een ander geval? Nu is het een plastic snacktomaatjes beker + kartonnetje, maar iets met een (korte) steel maakt vangen op het plafond wel wat makkelijker.

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-03 22:05
Is dit een made houtworm of iets anders?

• sebastiaan89
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-03 11:26
Onmogelijk te determineren zonder een goede close-up van de kop (mandibles) maar het ziet er zo op het eerste gezicht uit als een made zoals je ze tegenkomt in de groenbak.

• Daantje Banaan
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 17-03 08:31
Hoihoi,

Weet iemand welk beest dit is? Heb er ineens een heleboel in huis zitten. Het is even groot als een mier ongeveer.

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:28
Dat ziet eruit als de contour van een of andere snuitkever.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-03 20:41
Leuk topic. Ik ben ook fanatiek gebruiker van obsidentify dus ik hoop ook af en toe wat bij te kunnen dragen van wat ik daarmee heb geleerd.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

• tagican
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-03 15:24
Lijken behoorlijk veel op larven van voedselmotten, die hadden wij op een gegeven moment ook in de kamer zitten (en aan het plafond). Bij ons kwam het van een zakje pinda's voor vogels vandaan. :X

Edit: Ik zie nu pas de datum - nou ja, ik laat de reactie staan, ter lering en vermaak :)

[Voor 5% gewijzigd door tagican op 17-03-2023 13:22]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Daantje Banaan schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 18:14:
Hoihoi,

Weet iemand welk beest dit is? Heb er ineens een heleboel in huis zitten. Het is even groot als een mier ongeveer.

[Afbeelding]
https://www.ikhebeenvraag...rijg-ik-hem-uit-mijn-huis
Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee