Acties:
  • +5 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:37
GnrlSchnavy schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 15:12:
Kleine update na een lange tijd stilte:
Op een van mijn mailtjes is gereageerd met de vraag om 'de strijdbijl' te begraven en om samen tot een oplossing te komen. Ik ga er hopelijk maandag langs en wie weet...
De strijdbijl is toch makkelijk te begraven? Gewoon gratis repareren. Omruilen of geld terug. Lijkt mij niet heel lastig te regelen voor de winkel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

loki504 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 17:12:
[...]

De strijdbijl is toch makkelijk te begraven? Gewoon gratis repareren. Omruilen of geld terug. Lijkt mij niet heel lastig te regelen voor de winkel.
En dan nog een stapeltje excuses voor het absoluut waardeloze gedrag kwa service en nog een stevige review achteraf achterlaten.

Stelletje klaplopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
CyberMania schreef op maandag 25 mei 2020 @ 00:20:
[...]

Tja dat is nog uit de tijd dat de meeste winkeliers hun eigen producten maakten van kleding tot aan snoepjes. Als er dan iets niet goed was kon de winkelier het eenvoudig voor je herstellen. Tegenwoordig zijn de meeste winkeliers niks meer dan dozenschuivers dus die zijn helemaal niet in staat om niet-conforme producten zelf te herstellen. Dus als de fabrikant reparatie niet meer aanbied dan houdt het al snel op voor een kleine shop en is het veel te duur om dit buiten het bedrijf om te laten herstellen, want die kennis is helemaal niet in huis.

Ik wil het gedrag van de webshop absoluut niet goed praten maar het is wel de harde realiteit voor veel kleinere shops.
Harde realiteit? Als mensen misbruik maken wel, maar jij hebt het over goedkoop producten aanbieden. Wat niet samen zou gaan met wettelijke verplichtingen. Ik zou eerder zeggen dat dergelijke webwinkels juist de harde realiteit is voor de fysieke winkel.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Op een van mijn mailtjes is gereageerd met de vraag om 'de strijdbijl' te begraven en om samen tot een oplossing te komen. Ik ga er hopelijk maandag langs en wie weet...
Alle voorstellen per e-mail te ontvangen en eventueel te bevestigen voor de papertrail.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Strijdbijl begraven? Als het een principe kwestie is, kun je ook doorpakken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:18
Euh, “ja geen probleem, jullie ruilen of herstellen dat ding en de strijdbijl wordt begraven”

Andere dingen hoef je gewoon niet te aanvaarden...

Mogen we nu weten welke webshop het is als de zaak afgerond is?

[ Voor 6% gewijzigd door HyperBart op 24-07-2020 18:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 20:58

CasGas

.

En gisteren nog langs geweest @GnrlSchnavy ?

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• GnrlSchnavy
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 28-09 09:28
Het was een dagje verschoven. Ik ben er net geweest.

Helaas erg teleurstellend. Geen directe excuses van hun kant of iets dergelijks, puur uit 'coulance' wilden ze het nu wel gratis repareren. Aangegeven dat ik dat niet genoeg vond. Zij konden dit niet begrijpen. Ik aangegeven dat als ze dit 2 of 3 maanden geleden hadden aangeboden ik hier 100% mee akkoord was gegaan maar dat ik in de tussentijd hun heb gevorderd om teruggave van aankoopbedrag. Ze waren niet van plan om ook voor de 3 maanden dat ik mijn board niet heb kunnen gebruiken iets daar tegen over te stellen en bij de vraag waarom niet, of dat ze mogelijk konden begrijpen waarom ik dat vond, waren ze alleen verbaasd en vinden ze dat ze al heel erg tegemoet kwamen om het nu gratis te repareren.

De kleine waarschijnlijkheid voor mijzelf dat ik de 'gratis' reparatie zou accepteren was binnen een minuut na de start van het gesprek al weg. Ik werd er van beticht dat ik grof was in mijn emails. Dat ze het raar vonden dat ik audio opnames had gemaakt en dat ze mijn reviews weg moesten halen omdat ik er 'zo veel' schreef. Ook vonden ze het niet netjes dat ik andere mensen aan het oproepen was om hun problemen door te geven bij mij om mijn case sterker te maken.

Op de vraag waarom mijn reviews weg werden gegooid keek hij me aan als een botsauto en kreeg ik het antwoord dat hij dat dan niet wist, dat ze dat niet konden en niet deden. Ook de vraag waarom andere 1 ster reviews (die niet van mij zijn) dan binnen enkele dagen altijd 'magisch' van de trustpilot site verdwenen wilde hij niet beantwoorden.

Ik heb aangegeven dat om al dit soort redenen ik niet zit te wachten op een reparatie van het board om alsnog van dit bedrijf afhankelijk te zijn als er mogelijk weer iets kapot zou gaan aan het board.

Wel besloten dat ik echt een dagvaarding ga (laten) schrijven en dit ook aan hen gemeld. Ook gemeld dat ik mijn review blijf plaatsten totdat hij niet meer weg wordt gehaald.

Helaas de tweede keer dat ik nu meer dan een uur onderweg ben voor niets. Mooi dat ze zeiden dat ik nergens in wilde schikken, wat op zich waar is maar zelf deden ze niets anders. Er werd geen midden gezocht. 'Samen naar een oplossing zoeken' betekent voor hun blijkbaar kom langs en dan moet je het maar doen met wat wij voorstellen anders kun je weer met lege handen naar huis.

Op de opmerking van mij dat ik niet ging stoppen met reviews schrijven totdat ze ze niet meer verwijderden en/of er oprecht antwoord/opvolging aan zou komen kreeg ik nog een gemompelde bedreiging dat dat als ik dat zou doen er ook wel wat terug zou gaan gebeuren....
LA-384 schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 18:34:
Strijdbijl begraven? Als het een principe kwestie is, kun je ook doorpakken.
Dit gaat ik dus ook zeker doen
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 17:33:
[...]

En dan nog een stapeltje excuses voor het absoluut waardeloze gedrag kwa service en nog een stevige review achteraf achterlaten.

Stelletje klaplopers.
Helaas dus geen excuses. Het kwam op mij puur over om maar te zorgen dat het hele review gebeuren zou stoppen. 'De strijdbijl begraven', meer alles maar in de doofpot gooien. Helaas was die doofpot een paar maten te klein wat mij betreft.

[ Voor 31% gewijzigd door GnrlSchnavy op 28-07-2020 15:23 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

Verwijderd

Respect voor je doorpakken. Goed werk.

Dit soort ondernemerschap kunnen we missen als kiespijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 15:33:
Respect voor je doorpakken. Goed werk.

Dit soort ondernemerschap kunnen we missen als kiespijn.
Als ik alles zo lees ben ik het er mee eens, echter lezen we natuurlijk wel maar één kant van het verhaal...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GnrlSchnavy
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:05:
[...]

Als ik alles zo lees ben ik het er mee eens, echter lezen we natuurlijk wel maar één kant van het verhaal...
Ik zal wel de mailwisseling (zonder namen e.d. bijvoegen) die ik van ze heb :).

Twee weken na het board te hebben we gebracht:
22 apr. 2020 21:07
Goedendag,

We hebben je board nagekeken en de motor + truck moet vervangen worden om hem weer in perfecte conditie te krijgen. Voor €99 kunnen we dit in orde maken. Graag hoor ik of we je board kunnen repareren.

Met vriendelijke groet,
Hi,

Het verbaast me dat dit ik voor reparatie moeten betalen. Het board is minder dan een jaar oud en valt dus binnen de garantietermijn. Ook is dit niet een fout die ontstaan is door eigen toedoen, verkeerd gebruik of slijtage.
Wat is de reden dat dit niet onder de garantie valt?

Ik hoor het graag,

Mvg,

Yvan
28 apr. 2020 09:41
Beste Yvan,

Onze monteur heeft deze conclusie getrokken op basis van de schade. Deze geeft aan dat een metalen truck niet zomaar afbreekt en dit enkel kan ontstaan wanneer deze onder grote druk komt te staan. Dit kan gebeuren bij onjuist gebruik van het product zoals bijvoorbeeld het afspringen van stoepen.

Met vriendelijke groet,
28 apr. 2020 11:48
Hoi!

Bedankt voor jullie antwoord!

Ik ben het helemaal mee eens met jullie montuer dat de truck alleen kan breken als er giga veel druk op komt te staan, veel meer dan ik ooit zelf zou kunnen doen. Ik weeg zelf nog geen 80 kilo en het board kan volgens de specificaties van de fabrikant mensen die veel zwaarder zijn aan. Verder gebruik ik het board super voorzichtig; niet in de regen, niet door het zand en voor zo ver dat wel mogelijk zou zijn, niet van stoepen of hoge dingen rijden. Dit is natuurlijk al geheel onmogelijk gezien de lengte van het board. Alles hoger dan 5 centimeter en het board zou blijven hangen in in het midden aan de batterij. Zoals jullie kunnen zien is dat niet gebeurd. Dit kan niet anders dan een fabrikage fout zijn vanuit de fabriek en valt mij inziens dus gewoon onder de garantie. Het is zeker weten niet te wijten aan nalatigheid of niet correct gebruik van mijn kant.

Ik hoor dan ook graag hoe jullie dit denken te kunnen oplossen zodat de reparatie/vervanging wél binnen de garantie valt.

Mvg,

Yvan
28 apr. 2020 11:55
Beste Yvan,

Hoe zou jij kunnen verklaren dat het metaal zomaar afbreekt vanuit het niets? Dit hebben wij nog nooit gezien en kan enkel verweten worden aan de eerder gegeven redenen. Ik ben er zelf natuurlijk niet bijgeweest ten tijde van het ontstaan. Onze conclusie is gedaan op basis van de onderzochte schade. Wij kunnen op basis daarvan geen garantie geven.

Met vriendelijke groet,
28 apr. 2020 12:19
Hoi!

Ik kan zeker niet verklaren waarom ineens een stuk staal afbreekt. Zoals ik over de telefoon heb aangegeven is het gebeurd terwijl ik aan het rijden was over asfalt. Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat dit door verkeerd gebruik komt maar dit is 100% zeker niet het geval.
Laten we ook eerlijk zijn, als ik echt de truck kapot zou hebben gemaakt had dat met zo ongelooflijk veel kracht gedaan moeten zijn dat je dat letterlijk aan alles terug zou moeten kunnen zien op het board. De wielen zelf zouden ingedeukt/kapot moeten zijn, de kingpin slap. Er zijn een hoop onderdelen aan het board die het eerder zullen begeven bij het door jullie beschreven gebruik dan de truck.

Ik heb vroeger veel geskateboard, op een enkele dag soms meerdere decks gebroken, kingpins, lagers die er uit knallen, de hele spulleboel. Echter is het me nog nooit gelukt na alle mishandelingen van die skateboards om een truck op die plek te breken.
Zoals je zelf zegt, het gebeurt nooit, wat betekent dat als het gebeurt dit niet door slecht gebruik kan komen. Het board ziet er ook nog spik en span uit verder om onder 'slecht/verkeerd' gebruik geschaard te worden.

Nogmaals dus het verzoek om hier nogmaals naar te kijken en dit onder de garanatie te laten repareren.

Mvg,

Yvan
1 mei 2020 09:46
Hi,

Hebben jullie nog kunnen kijken naar bovenstaande mail?
Ik hoor het graag,

Mvg,

Yvan
6 mei 2020 10:41
Hi,

We zijn nu al bijna een maand verder sinds ik het board heb ingeleverd en ik krijg een beetje het gevoel dat ik wordt afgedankt.
Ik denk niet dat een onenigheid met een klant direct moet leiden tot het volledig negeren van die klant?

Nogmaals heb ik jullie garantie voorwaarden doorgelezen en ik zie niet hoe het afbreken van de stalen truck niet onder de garantie kan vallen. Daarbij ben ik ook van mening dat je toch ook mag uitgaan van de redelijkheid en zorgvuldigheid van de klant wanneer hij aangeeft voorzichtig met zijn spullen om te gaan.
Zoals ook al eerder gemeld zijn er mijn inziens geen aanduidingen van onjuist, slecht of abnormaal gebruik van het object. De reden dat iets kapot is wat nog nooit eerder is kapot gegaan, zoals jullie zelf aangaven, lijkt me ook juist meer een reden om dit wel onder garantie te laten vallen dan niet.

Om het proces te versnellen ben ik ook bereid om de reperatie zelf te doen. Dat scheelt jullie de man-uren die het normaal zou kosten. Ik neem aan dat jullie de onderdelen via de fabrikant sowieso vergoed kunnen krijgen onder de fabrieksgarantie. Op die manier kost het jullie dus niets!

Ik hoor het graag,

Mochten jullie echt het toetsenbord schuwen dan mogen jullie natuurlijk ook gewoon mij bellen. Het nummer hadden jullie neem ik aan al maar voor de zekerheid:

Mvg,

Yvan
15 mei 2020 15:52
Beste Yvan,

In eerder contact heeft onze monteur de resultaten van het onderzoek medegedeeld. Hij heeft zojuist nogmaals gekeken naar het board en komt om dezelfde conclusie. In de handleiding van de Koowheel Kooboard staat ook omschreven dat de gevolgen van ojuist gebruik niet onder de garantie valt. Wij krijgen deze schade ook niet van de fabriek vergoed omdat het geen productiefout betreft. Verder kan ik ook geen ordernummer terugvinden op jou naam, zou je de aankoopfactuur kunnen toesturen ter referentie?

Met vriendelijke groet,

Mitch
Klantenservice
15 mei 2020 16:41

Hoi Mitch,

Bedankt voor je bericht.

Volgens mij hebben jullie niet helemaal gelezen wat ik in meerdere afgelopen mails heb geprobeerd duidelijk te maken. Ik hoor graag hoe jullie hebben geconcludeerd dat er sprake is van onjuist gebruik.
Het moge duidelijk zijn dat de reden "dit hoort niet kapot te gaan en we hebben ook nog nooit gezien dat dit kapot is gegaan dus is het de schuld van de gebruiker" niet een legitieme reden is.

Stel dat jij een computer of ander product koopt en er gaat daar een onderdeel kapot wat de fabrikant en verkoper nog nooit kapot hebben zien gaan. Je hebt het product altijd correct gebruikt en goed verzorgd. Hoe zou jij reageren als er dan tegen jou wordt gezegd en wordt verweten met een redelijk neerbuigende toon dat jij het product zelf kapot hebt gemaakt onder het mom "dit hebben we nog nooit eerder gezien dus dan moet de u het zelf wel hebben gedaan"

Ik ga pas akkoord met de kosten als ik een legitieme reden te lezen of horen krijg waaruit blijkt dat jullie kunnen aantonen dat er onjuist gebruik is gemaakt van het product. Dit is geen andere eis/vraag dan ik in eerdere mails heb aangegeven. Echter wordt hier elke keer hetzelfde antwoord op gegeven.

Ook hoor ik dan graag waar de prijs van die zogehete 99 euro dan uit zou bestaan. Want volgens mijn berekening kosten de twee te vervangen onderdelen al meer dan dat en komen er dan ook nog manuren bij. Dat lijkt mij ook een beetje raar als jullie de producten niet vergoed krijgen en deze dus zelf moeten betalen.

Het klinkt ook niet als of jullie hebben geprobeerd met de fabrikant dit te regelen.
Nogmaals een laatste kans om dit op een nette en correcte manier op te lossen anders kom ik morgen het board ophalen om het zelf te repareren, ik gok dat ik via de fabrikant zelf wel de garantie geregeld krijg want bij jullie gaat het duidelijk niet lukken.

Verder ga ik wel via officiele kanalen zoals de consumentenbond, radar etc mijn recht proberen te behalen. Wat neer komt op restitutie van het volledige bedrag van het koowheel board. Mogelijk ook via de wat minder "officiele" consumentenrecht programmas.Daar zal ik ook onze hele mailwisseling bij bijvoegen.

Graag wil ik nog zeggen dat het mij niet om het geld gaat maar puur om het recht van de consument wat hier volledig gepasseerd wordt. Ik kies er voor méér te betalen om het board niet bij jullie te laten repareren omdat ik het van de zotten vind hoe jullie omgaan met jullie klanten en ook jullie eigen algemene voorwaarden/ garantie voorwaarden.

Mvg,

Yvan
24 jul. 2020 14:47 (4 dagen geleden)

Hi Mitch,

Toevallig al overwogen om eindelijk een normale webshop te worden die wel daadwerkelijk garantie geeft wanneer dat van toepassing is?

If so dan hoor ik het graag!

Mvg,

Yvan Stemmerik
24 jul. 2020 15:02 (4 dagen geleden)

Hey Yvan,

Hier Martin van *****. Natuurlijk heb ik meegekregen wat er gebeurd is.

Graag wil ik je uitnodigen om bij ons langs te komen en tot een oplossing te komen. Laten we de strijdbijl begraven, het probleem oplossen en in positieve zin de toekomst in te gaan.

Laat even weten of dit je wat lijkt en wanneer je langs wilt komen. Voor nu een fijn weekend!

Met vriendelijke groet,

Martin
Klantenservice
Buiten de discussie die ik met ze heb gehad toen ik het board op kwam halen (waarin ze letterlijk niets anders zeiden dan dat ik het board zelf kapot heb gemaakt). Is dit het hele verhaal :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel een goede discussie. "dit kan niet gebeuren tijdens normaal gebruik want dat hoort niet te gebeuren"

Duh. Dat is nou precies waar garantie voor is. Ongelofelijk.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Je volledige naam staat nog in de e-maildiscussie. Op https://sites.google.com/view/zelf-procederen/home staat hoe je zelf een dagvaarding kunt schrijven. Je kunt beginnen met deze e-mail:
Op [datum] heb ik een elektrisch skateboard gekocht, dat op [datum] defect is gegaan. Dit heb ik op [datum] bij jullie gemeld. Op 15 mei 2020 heb ik jullie een laatste kans gegeven om het bord te repareren, maar dat is tot op heden nog niet gebeurd.

Op basis van art. 7:21 BW zijn jullie gehouden om het bord binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast te repareren. Door het verstrijken van ruim drie maanden sinds mijn eerste melding zijn jullie blijvend tekortgeschoten in de nakoming van deze verplichting. Ik ontbind daarom de koopovereenkomst, en verzoek jullie om binnen twee weken, uiterlijk op 11 augustus 2020, het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten over en weer (xxx euro) over te maken op rekeningnummer XXX tnv YYY.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

@GnrlSchnavy @GlowMouse
Ook de naam van de verkopende partij in het laatste bericht. Maar zoeken op "Koowheel Kooboard klachten" geeft al een goed resultaat. De klachten worden meer en meer zo te zien op Trustpilot.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GnrlSchnavy
GlowMouse schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:36:
Je volledige naam staat nog in de e-maildiscussie. Op https://sites.google.com/view/zelf-procederen/home staat hoe je zelf een dagvaarding kunt schrijven. Je kunt beginnen met deze e-mail:

[...]
Super bedankt, ik was nog naar iets dergelijks op zoek!
De klachten worden meer en meer zo te zien op Trustpilot.
Klopt, ik zie zelfs een recente beoordeling waarin iemand aangeeft ze ook te hebben gedagvaardigd en toen wel zijn geld heeft teruggekregen.

[ Voor 23% gewijzigd door GnrlSchnavy op 28-07-2020 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GnrlSchnavy
GlowMouse schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 16:36:

[...]
Kleine vraag, als ik het bedrijf opzoek bij de KVK vind ik één handelsregister met een hoofdvestiging en meerdere bestaande handelsnamen, en een statutaire naam. Op LinkedIn heb ik wel een van de eigenaren van het bedrijf gevonden.
Kan ik de dagvaarding dan tnv hem zetten op het hoofdvestigings adres, onder de naam het bedrijf waar ik problemen mee heb, over de overkoepelende BV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Laatst online: 20:37
Zijn eigen naam lijkt mij geen probleem. Want die is ook te vinden in zijn profiel. Naam van de medewerkers lijkt mij niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GnrlSchnavy
loki504 schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 17:28:
Zijn eigen naam lijkt mij geen probleem. Want die is ook te vinden in zijn profiel. Naam van de medewerkers lijkt mij niet nodig.
Het gaat me meer om het bedrijf. Het board is bij bedrijf x gekocht. Echter alle correspondentie is gegaan via bedrijf y. Zowel bedrijf x als y staan onder dezelfde BV in de kvk. Echter hebben ze bedrijf x volledig laten overgaan wbt service in bedrijf y. Ze zijn ook beide op hetzelfde adres gevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Laatst online: 06-10 10:51

Racing_Reporter

Contentmaker

Netjes. Als ze selectief lezen en dan al je verwijt in de laatste mail oppikken als grof, dan hebben ze daar nog iets te leren wat dat echt inhoudt. Or for that matter even kijken naar hun eigen handelen. Geen sympathie, niks. Jammer jammer.

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GnrlSchnavy
De dagvaarding is geschreven, is er toevallig iemand die deze zou kunnen checken voor mij? Zou toch zonde zijn als alles niet doorgaat omdat ik een stom foutje ergens heb gemaakt :).
Alle hulp is welkom, stuur maar een DM of laat hier een berichtje achter dan stuur ik het ff op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
GnrlSchnavy schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:30:
De dagvaarding is geschreven, is er toevallig iemand die deze zou kunnen checken voor mij? Zou toch zonde zijn als alles niet doorgaat omdat ik een stom foutje ergens heb gemaakt :).
Alle hulp is welkom, stuur maar een DM of laat hier een berichtje achter dan stuur ik het ff op.
Woah, dat gaat wel erg snel. Heb je de boodschap in mijn vorige bericht al gestuurd, en hebben ze laten weten dat ze niet gaan betalen? Anders loop je het risico dat ze alsnog betalen en je sommige kosten niet vergoed krijgt, of dat de rechter je vordering afwijst.
Je kunt de dagvaarding aan mij dm'en als je denkt dat hij af is.

De precieze BV waar je het product van hebt gekocht staat vaak in de Algemene Voorwaarden van de webwinkel genoemd.

[ Voor 7% gewijzigd door GlowMouse op 28-07-2020 18:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:18
GnrlSchnavy schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:30:
Hoe is het er mee? @GnrlSchnavy ?

Graag in vervolg geen status-update-vraag posten. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Perkouw op 24-08-2020 14:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GnrlSchnavy
Ha Bart!

Excuses voor het langer uitblijven van een reactie. Paar weekjes met vakantie :). Het bedrijf heeft in de tussentijd vaak(er) gereageerd op mijn mails. Nog steeds stroef maar het lijkt mogelijk er op dat ze misschien toch gehoor willen gaan geven aan een volledige teruggave van het aankoopbedrag. Zodra hier meer over bekend is laat ik het natuurlijk direct weten!
Pagina: 1 2 Laatste