If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Kan je die iets meer uitleggen?Op donderdag 09 augustus 2001 17:40 schreef C44 het volgende:
Kvin dat met die namen ook wel ok, maar dan wel per naam kort erbij wat diegene eraan bij gedragen heeft, overige namen bij de Tweakerslist
Bijgedragen aanhet shirt of aan het modden?
2 vliegen in 1 klap ... hehehehehe
een beetje gegapt en getweaked ...
http://screen.dhs.org/cowshirt.jpg
Ok ik ga weer verder
nee sorry, kan hem niet mooi vinden.Op donderdag 09 augustus 2001 18:30 schreef fulgore het volgende:
Wat dachten we hier van ?
Ok ik ga weer verder
Zeker wel gelikt !Op donderdag 09 augustus 2001 18:30 schreef fulgore het volgende:
Ok ik ga weer verder
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
naar mijn mening moet van het idee afgestapt worden op het t-shirt een of andere orb te willen. zulke goeie koelers zijn het nou ook weer niet, en ze mogen er dan wel enigszins grappig uitzien, ik zie toch echt liever een OCZ Gladiator oid. volgens mij, als je per se een koeler wilt afdrukken, spreekt een zalman koeler meer tot de verbeelding... maarja, dit is slechts mijn mening, en wie ben ik....?
Zo gezegd, zo gedaan.
Echt wel kewlOp donderdag 09 augustus 2001 18:30 schreef fulgore het volgende:
Ok ik ga weer verder
Verwijderd
Kunnen ze ook in het zwart?
maar als ik er een wil en m`n naam staat er niet op dan koop ik hem niet. Hiermee wil ik niet afdwingen dat m`n naam er op komt
tis dan heel jammer voor jouw. Óf alle namen komen erop óf geneen naam.Op donderdag 09 augustus 2001 19:33 schreef marteltor het volgende:
die namen er op zijn leuk,
maar als ik er een wil en m`n naam staat er niet op dan koop ik hem niet. Hiermee wil ik niet afdwingen dat m`n naam er op komtnee, ik bedoel dat ik die namen niet zo geweldig vind om er op te zetten. Jullie zijn aardig, maar om nou gelijk een fan van jullie te worden en namen van jullie op m`n t-shirt? neh
Ik vindt het wel een goed idee om zwarte t-shirts te nemen. Ik weet niet of er meer mensen zijn die dit willen. Misschien kunnen we twee soorten t-shirts laten drukken maar dan moeten we wel letters nemen die niet zwart zijn.
tegenstrijdig?Op donderdag 09 augustus 2001 19:37 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
tis dan heel jammer voor jouw. Óf alle namen komen erop óf geneen naam.
Ik denk dat ie bedoelde dat als er allerlei namen op staan behalve die van zichzelf dat hij hem niet ging kopen, hij bedoeld niet dat alleen zijn naam er op magOp donderdag 09 augustus 2001 19:37 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
tis dan heel jammer voor jouw. Óf alle namen komen erop óf geneen naam.
Ik vindt het wel een goed idee om zwarte t-shirts te nemen. Ik weet niet of er meer mensen zijn die dit willen. Misschien kunnen we twee soorten t-shirts laten drukken maar dan moeten we wel letters nemen die niet zwart zijn.
BTW, zwart is wel leuker en word minder snel vies tijdens het dremelen en verfen etc.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik vond die derde er heel wreed uit zienOp donderdag 09 augustus 2001 13:01 schreef limp_bizkit het volgende:
de GoT versie:
Voor:
[afbeelding]
Achter:
[afbeelding]
De gewone versie:
Voor:
[afbeelding]
Achter
[afbeelding]
special thnx to C44
Vooral de voorkant. Er hoeft toch niet perse een plaatje als logo op te staan ?? een ruig tekstje of een ruige slogan is toch veel 'strakker'?
A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch
-Liefst een zwart shirt, of donker blauw
-Geen namen
-Geen drukke plaatjes van orb's ofzo
-Hoeft geen associatie (wat een woord
-Er moet een koele tekst op (all your case are belong to us ofzo)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
helemaal met je eens. Ik wil eigenlijk absoluut geen associatie met t.net en GoTOp donderdag 09 augustus 2001 21:44 schreef Demoniac het volgende:
Ik zal ff mijn bescheiden mening droppen:
-Liefst een zwart shirt, of donker blauw
-Geen namen
-Geen drukke plaatjes van orb's ofzo
-Hoeft geen associatie (wat een woord) te zijn met T.net of GoT (keb al een T.net shirt)
-Er moet een koele tekst op (all your case are belong to us ofzo)
Ik denk idd dat dit het leukste ontwerp is. Ik zou alleen de tekst aan de voorkant veranderen in 'mod's up?!?' of 'tweaked to the bone'Op donderdag 09 augustus 2001 22:58 schreef 4POX het volgende:
voorkant
[afbeelding]
achterkant
[afbeelding]
Jaa, Dat wordt hem.. Alleen moet die wel helemaal in het zwart..
Hij is misschien een beetje te druk.
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Eerst een lijstje met mensen die hebben bijgedragen (en waarmee, hoeft geen uitgebreide txt te zijn, denk aan filmaftitelingOp donderdag 09 augustus 2001 18:27 schreef Cartman! het volgende:
[..]
Kan je die iets meer uitleggen?
Bijgedragen aanhet shirt of aan het modden?
Mijn idee, in ieder geval...
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
dees is beterz.Op donderdag 09 augustus 2001 15:19 schreef jimius het volgende:
T-shirt met raamde tekst vind ik zelf wat minder maar ja..
[afbeelding]
ennuh is het misschien niet lachu om 1 van de sleutels te veranderen in de vorm van een dremel.
tekst aan de voorkant bijv: RTFM
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Vindt iemand het iets ?
Verwijderd
Dit moet wel een heel gaaf shirtje worden.
Als mijn naam er dan ook nog op mag wil ik er zo wel twee hebben...kan ik elke dag een shirt aan. De ene aan en de andere in de was :):):):):)
Beter zou zijn: "Member Tweakers.net mod squad" of zoiets, met dan de nicks eronder.
BTW: Wat zouden jullie denken dat als je het shirt alleen kan bestellen als je een bewijsje kan overleggen van je gemodde case, zodat alleen echte casemodders er 1 kunnen bestellen? (beetje excusieviteit
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Is t niet leuk om juist op de voorkant een groot plaatje t plakken ? Net als bij t tweakers.net t-shirt ?
http://www.ontspoord.nl/tweakers/boyshirt-jimius.jpg
longen, hart etc ?
haha ik heb RECHT erop. kheb 3 casemods en waarvan er 2 waarschijnlijk in de KIJK komen van het september nummerOp vrijdag 10 augustus 2001 01:33 schreef Marc H het volgende:
BTW: Wat zouden jullie denken dat als je het shirt alleen kan bestellen als je een bewijsje kan overleggen van je gemodde case, zodat alleen echte casemodders er 1 kunnen bestellen? (beetje excusieviteit)
btw kvind dit laatste erg leuk (zwarte). btw maybe is dit een ID

ik bedoel dus zoiets als op de linker mouw ziet. daar kan je het GoT logo en site bijzetten ofzow
die achterkant is phatOp vrijdag 10 augustus 2001 01:24 schreef Sharkbyte het volgende:
Heb me ook even bezig gehouden met FotoWinkel:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vindt iemand het iets ?
nu nog een iets mooiere voorkant
die achterkant moet de voorkant worden vind ik!! en dan de achterkant alleen de namen nog eigelijk
plz geen namen. dat is niet leuk en mooi. gewoon zoals het er staat ennuh anderz is het weer zo'n groepie id.
btw vind de text als Member of Tweakers veel beterz
http://www.ontspoord.nl/tweakers/boyshirt-jimius.jpg
Kan hier beter niet staan : I'm moddified (case modden.. niet modifyen)
en: Member of Tweakerz..
('z' aan het eind ipv 's').. geeft iets geheimzinnigzzzz aan (modden is nu eenmaal niet voor iedereen even gemakkellijk
iOS N3rd
en dat php shirt vind ik koel, ook al
snap ik het maar een klein beetje
is dit maybe iets
Das wel cool.All CPUz are Tweaked by us
Maar ik denk niet dat we eruit geraken.
Sommigen willen in verband staan met Tweakers of GoT / anderen niet, sommigen willen namen / anderen niet, sommigen willen één of andere wacky titel / anderen niet...
Ik denk dat je beter een contest kunt houden of gewoon hier ideëen opdoen en dan zelf 1 designen en voor je eigen dan laten maken.
Verwijderd
Verwijderd
hmmz, als je aan de achterkant de tekst weglaat is het helemaalOp vrijdag 10 augustus 2001 01:24 schreef Sharkbyte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vindt iemand het iets ?
of aan de voorkant "I'm Modified" en aan de achterkant dan het t.net logo?
Maar zonder namen
Andersom juist vin ik..........Op vrijdag 10 augustus 2001 05:27 schreef Hiro Shima het volgende:
ik ben voor de volgende combo:
Voor:
[afbeelding]
Achter:
[afbeelding]
Maar het ik von het origineel van tweaky raam mooier, blauwe is ook errug
Verwijderd
kzie hier twee achterkanten inOp vrijdag 10 augustus 2001 08:18 schreef Cartman! het volgende:
Voorkant :
[afbeelding]
En dan het hele plaatje zoals het bij de onderkant is, geen blur met rand dus.
Achterkant :
[afbeelding]
Die PHP3 shirt is ook
Verwijderd
Dit vind ik tot nu toe de mooiste. Vooral die kettingzaag.Op vrijdag 10 augustus 2001 01:24 schreef Sharkbyte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vindt iemand het iets ?
- Geen namen
- Zwart shirt
- Geen directe verwijzing naar GOT (de voorkant ken net
precies, deze vindt ik ook echt het beste. Ik maak wel ff snel een websitetje zodat we kunnen stemmen over de voor en achterkant en een lijst kunnen opstellen wie er meedoen.Op vrijdag 10 augustus 2001 11:15 schreef EO het volgende:
[..]
Dit vind ik tot nu toe de mooiste. Vooral die kettingzaag.
- Geen namen
- Zwart shirt
- Geen directe verwijzing naar GOT (de voorkant ken net)

Sorry: Front natuurlijk!
LOp vrijdag 10 augustus 2001 11:38 schreef mboogie2 het volgende:
Mag ik deze alvast voor mijn vriendin bestellen?
[afbeelding]
edit:
Sorry: Front natuurlijk!
ik vind dit ook de beste combo. raampje aan de voorkant en de text met uitleg wat een tweaker is aan de achterkant.Op vrijdag 10 augustus 2001 08:18 schreef Cartman! het volgende:
Voorkant :
[afbeelding]
Achterkant :
[afbeelding]
Die PHP3 shirt is ook
UPDATE:

Courtesy to jimius, original idea by jimius, modded by me
vond die andere juist mooier, met die geblurde rand!!!Op vrijdag 10 augustus 2001 12:00 schreef Sharkbyte het volgende:
Voor een blurloze rand: vraag het maar. Zal het nu effe maken.
UPDATE:
[afbeelding]
Zo had ik hem ook graag gezien jaOp vrijdag 10 augustus 2001 08:18 schreef Cartman! het volgende:
Voorkant :
[afbeelding]
Achterkant :
[afbeelding]
Die PHP3 shirt is ook
A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Verwijderd
echt schitterend:Op vrijdag 10 augustus 2001 14:57 schreef Doekoeman het volgende:
Ik vind deze http://www.d-vine.nl/shirt/shirtback.gif
echt wel vet.
Die wil ik wel.
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
--------------------------------------------------------------------------------
Please try the following:
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
Open the www.d-vine.nl home page, and then look for links to the information you want.
Click the Back button to try another link.
Click Search to look for information on the Internet.
HTTP 404 - File not found
Internet Explorer
ik krijg hem wel gewoon hoor. Zal wel aan jouw liggenOp vrijdag 10 augustus 2001 16:04 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
echt schitterend:
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
--------------------------------------------------------------------------------
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
Open the www.d-vine.nl home page, and then look for links to the information you want.
Internet Explorer
Verwijderd
The case cannot be found
The case you are looking for might have been removed, had its color changed, or is temporarily being modded.
If you saw the case in this room, make sure that it isn't hiding with it's camouflage colors.
Open the www.tweakers.net home page, and then look for links to the information you want.
Internet Explorer

Dit lijkt mij erug cewl.. dus dat je via het tweakers raampje de binnenkant van je lichaam ziet
(thx to propje)
in een röntgenvorm natuurlijk.
dan lijkt het het of je hart is overclocked...
t is dat ik t zelf niet kan.......maar ik vind die wat cartman had wel strak, alleen dat "all your case are belong to us" moet wat naar onderOp vrijdag 10 augustus 2001 16:44 schreef Rappie het volgende:
kan niemand ff een siteje in elkaar flansen met een poll, op deze manier komen we er echt niet uit
Het is eigenlijk bedoeld voor de achterkant, en dan op de voorkant een klein logotje op de borst met daaronder een pakkende slogan, ik vond 'Tweak This, Bitch!' echt ruig.
GEWELDIG! erg goed bedacht (is dat een binford freon cooled turbocharged chainsawOp vrijdag 10 augustus 2001 01:24 schreef Sharkbyte het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vindt iemand het iets ?
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
Kweet niet hoor maar dat klinkt alsof een turk Nederlands probeert te praten.All your case are belong to us
Vindt de text zoiezo niets. Dees is beter

Maar dan niet met de ruggengraat maar met het mobo.
JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! PERFECT!!!!!!!! en dan die uitleg van tweaker op de achterkant en hij is volmaakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op vrijdag 10 augustus 2001 12:00 schreef Sharkbyte het volgende:
Voor een blurloze rand: vraag het maar. Zal het nu effe maken.
UPDATE:
[afbeelding]
Ziehier...
Namen eronder (mits het er niet teveel zijn) lijt me nog steeds erg vet......Op vrijdag 10 augustus 2001 19:34 schreef Escobar het volgende:
Wat is er met de namen gebeurd? En kan iemand een poll maken? Anders kan ik dat eventueel doen... Maar weinig tijd. Dat rontgen id is zeker zeer cool en met fannetje erbij perfect...

Misschien iets van : Tweaker Inside eronder ofzow? maar zo vin ik um ook errug
of : Internally Tweaked, klinkt ook leuk
Achterkant :

meesterlijk, maar namen zou er leuk onder zijn......
idd zowiets moet het gewoon worden... maybe leuk om te kijken of je de CPU kan plaatsen waar het hart zit dan hebbie hetzelfde ID.Op vrijdag 10 augustus 2001 19:40 schreef Cartman! het volgende:
Voorkant :
[afbeelding]
edit:
Achterkant :
[afbeelding]
voor (t-shirt moet wel zwart en tekst moet gewoon Gathering of Tweakers worden):

achter:
De bijpassende achterkant (qua kleur)Op vrijdag 10 augustus 2001 19:40 schreef Cartman! het volgende:
Voorkant :
[afbeelding]
edit:
Achterkant :
[afbeelding]
b. Ik denk dat de meeste het ontwerp van die window-met-mobo-erachter het best vinden en dan als achterkant die vandalen uitleg van tweaker.
Verwijderd
Ja pollen die hap.Op vrijdag 10 augustus 2001 16:44 schreef Rappie het volgende:
kan niemand ff een siteje in elkaar flansen met een poll, op deze manier komen we er echt niet uit
Ken het zelf niet maken dus maar ff handmatig
Voorkant:

Achterkant:

I'll do it!
verkeerde url van plaatje laten zien
http://www.spriteworks.com/cgi-bin/ezpoltkr.pl?action=Start&userdir=survey&pagename=GoT
en STEM hier voor de achterkant (er staat een foutje in de poll, deze poll is dus voor de ACHTERKANT):
http://www.spriteworks.com/cgi-bin/ezpoltkr.pl?action=Start&userdir=survey&pagename=GoTBack
ik zou die fout ff veranderen als het kan want het kan een beetje verwarrend zijn.
ik vind die tekst niet zo geweldig, maar de tekst: tweak this bith ook niet. De poll zal uitwijzen welke het wordt denk ik...Op vrijdag 10 augustus 2001 20:57 schreef ajampaniki het volgende:
de combinatie die laaf net heeft neergezet is volgens mij het beste. Je hebt dan nl twee kleuren dus dat is al een stuk goedkopen dan full-coulour. En het zijn gewoon stoere plaatjes.
Er zijn nog maar weinig stemmen!! Hup, jongens!

Of in het midden ?

Ik vind de chaos in het tweede plaatje wel wat hebben
Verwijderd
Je hebt {Shotgun debugging} en {twiddle} niet int blauwOp vrijdag 10 augustus 2001 21:34 schreef mymind het volgende:
Zoiets ???
[afbeelding]
Of in het midden ?
[afbeelding]
Ik vind de chaos in het tweede plaatje wel wat hebben
of is dat x-pres?
meer mensen die voor die combo stemmen bedoelde ikOp vrijdag 10 augustus 2001 21:45 schreef mymind het volgende:
Meer??? wordt het dan niet te vol ??? Begin anders maar nog wat dingen erbij te verzinnen

???