er was al een DPC t-shirt dus lijkt een mod-shirt me ook wel leuk. Als er nog meer geinteresseerde zijn moeten we samen ff een ontwerp maken en laten drukken. Ik weet niet wel iemand die het kan drukken.
stoer idee!!!!
zoiets als die *st*l*v*st* (zoek machine
)shirts : Cracking The Matrix Since 1993.....
Maar dan met modden
zoiets als die *st*l*v*st* (zoek machine
Maar dan met modden
nou nog iemand die een ontwerp wil maken. Ik dacht aan een grote iets (ja ik weet het, lekker vaag) op de achterkant en een klein dingetje op de borst.
kwam trouwens op het idee toen ik vanmiddag bij de macro was om een dremel te halen toen ik zo'n mooie koe zag lopen. Bleek dus een t-shirt van DPC te zijn.
kwam trouwens op het idee toen ik vanmiddag bij de macro was om een dremel te halen toen ik zo'n mooie koe zag lopen. Bleek dus een t-shirt van DPC te zijn.
Ok ik bestel er nu ook al 1
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Echt :-9~ idee 
Count me in, verw8 dat er wel een goed logo/slagzin komt
Count me in, verw8 dat er wel een goed logo/slagzin komt
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
wat dacht je van:
"Modding: it's a livestyle"
én dat dan groot in het midden bovenin op de achterkant met dan eronder nog een of ander cewl teken die iemand dan nog moet ontwerpen want ik ben daar erg slecht in.
én dat dan groot in het midden bovenin op de achterkant met dan eronder nog een of ander cewl teken die iemand dan nog moet ontwerpen want ik ben daar erg slecht in.
Ik zou er wel lifestyle van maken igg. danOp maandag 06 augustus 2001 20:30 schreef ajampaniki het volgende:
wat dacht je van:
Wat leuk is misschien : aan de voorkant een plaatje van een cooler en aan de achterkant de achterkant van die cooler en eronder dus een zinnetje ofzow
Een plaatje met een kast waaronder staat before en daarnaast een kast met daaronder after zoiets op de achterkant en dan met een leuke zin eronder ofzo 
Moet het wel om een supertoffe kast gaan anders in het nog nix.
Moet het wel om een supertoffe kast gaan anders in het nog nix.
en dan zoiets eronder alsOp maandag 06 augustus 2001 20:49 schreef Masta-T het volgende:
This would rule...
Een waterkoeling op je rug en een luchtkoeling op je borst
Stay Cool
Een grote op de rug met daarboven of onder een slagzinnetje. En op de borst iets van "Modders Holland" met daarboven een fannetje.
kan iemandff een tekeningetje maken van een standaard t-shirt dan kan iedereen zijn idee uitwerken.
kan iemandff een tekeningetje maken van een standaard t-shirt dan kan iedereen zijn idee uitwerken.
jaja, kweet het. Maar kkon de titel niet meer veranderen.Op maandag 06 augustus 2001 20:54 schreef ikbenveldmuis het volgende:
voor piet de topicstarter; als je ze gaat maken; het is modders, en niet moders
kwil er misschien ook wel eentje, eerst ff wachten op een ontwerpje.
maak maar shirt met dremel op voorkant en modding, it's a lifestyle op de rug....
cewl id, zou ik zeker willen
behalve die "Modders Holland" dan...
Ben Belg he
behalve die "Modders Holland" dan...
Ben Belg he
A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch
dremel is wel cewl. Worden we misschien nog gesponserd ook.
wat dacht je van
[dremelplaatje]+[computerkastplaatje]=Modding
wat dacht je van
[dremelplaatje]+[computerkastplaatje]=Modding
ik doe ook meee...
wat het ontwerp ook word...
wat het ontwerp ook word...
Audi A8 W12 6.0
ik maak wel ff een sitje voor de verschillende ontwerpen en degenen die mee willen doen en betaald hebben.
dit is mijn ontwerp iig
dit is mijn ontwerp iig
Verwijderd
waar is je ontwerp dan ... ?
Ik weet niet wat voor t-shirt het wordt, maar ik bestel er ook vast een.
Ik weet niet wat voor t-shirt het wordt, maar ik bestel er ook vast een.
er moeten verschillende ontwerpen komen en dan kan er gestemd worden over welke het wordt. Mijnes staat hierboven. Nu jullie nog.
uh wat d8 je als iedereen een gamma skimuts opdoet een gamma T-shirt dan hebben we toch een modders tenui of niet
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
im in 
edit:
moet natuurlijk wel een phat photoshop ontwerpje zijn fzow
Verwijderd
TenueOp maandag 06 augustus 2001 23:21 schreef ReseTTim het volgende:
uh wat d8 je als iedereen een gamma skimuts opdoet een gamma T-shirt dan hebben we toch een modders tenui of niet
ga je gang zou ik zeggen!!Op maandag 06 augustus 2001 23:43 schreef _Dennizz_ het volgende:
edit:
Verwijderd
Post ff snel een ontwerpje of zet dat ergens neer, er zijn toch vast wel lui die iets kwels kunnen maken, ik wil er dan ook wel eentje...
t enige wat ik van photoshop kan is van de tutorials
Verwijderd
Ik heb ff snel een logootje + tshirt stijl in elkaar geflanst.. Mij lijkt een polo wel tof. Als het een beetje leuk uitpakt doe ik ook wel mee.

Nog andere ontwerpen misschien?

uhm > tshirt met 2 lusjes en dan je dremel erin hangen
sorry ben meelbieterig:)
Verwijderd
sorry maar met zo`n plaatje ga ik echt niet lopenOp dinsdag 07 augustus 2001 01:02 schreef Coza_Noztra het volgende:
Ik heb ff snel een logootje + tshirt stijl in elkaar geflanst.. Mij lijkt een polo wel tof. Als het een beetje leuk uitpakt doe ik ook wel mee.
[afbeelding]
[afbeelding]
lijkt wel zo`n clipart van een cd
een dremel, liefst fake moet er imo zowiezo op!
En een gat, er moet ook een gat op!
En een gat, er moet ook een gat op!
en er moet heel vaak AMD en Nvidia op 
heej wat dacht je van een casebadge eropnaaien als logo op front
of 4 of 9 
dus dat je een vierkant blokkie van casebadges krijgt
heej wat dacht je van een casebadge eropnaaien als logo op front
dus dat je een vierkant blokkie van casebadges krijgt
edit:
typen blijft moelijk
typen blijft moelijk
Tuurlijk een shirt met een gat erin en licht aan de binnenkant
Loeibaar.nl
En paar 120mm koelers erin om de cpu koel te houden
Ene kan er ook nog een petje komen met 2x 80mm koelers erin om hd beetje koel te houden (tja scsi he lekker snel maar heeft ook zijn nadelen) regelmatig binnenbrandjes enz
Ene kan er ook nog een petje komen met 2x 80mm koelers erin om hd beetje koel te houden (tja scsi he lekker snel maar heeft ook zijn nadelen) regelmatig binnenbrandjes enz
ok willen alle lolbroeken ff opzoutuh en degene die echt een t-shirt willen een ontwerp inleveren.
En het wordt iig geen polo maar gewoon een t-shirt.
En het wordt iig geen polo maar gewoon een t-shirt.
Verwijderd
Toch nog ff vermelden dat het idee van "holland" op de T-shirt te vermelden, niet zo heel erg aangenaam is voor de belgen onder ons
Heeft er niemand een knappe 3D-cooler liggen (heb al leuke dingen zien maken met bryce in het "custom tweaker case-topic")
Heeft er niemand een knappe 3D-cooler liggen (heb al leuke dingen zien maken met bryce in het "custom tweaker case-topic")
Idd. een 3D Cooler en een zin eronder ala "Modding to the MAX!" ofzow, hmm das best een leuke vin ik 
en op de voorkant het logo klein en dan een url eronder........ idee?
idee. maak er maar een photoshopje van en post het.Op dinsdag 07 augustus 2001 10:06 schreef Cartman! het volgende:
Idd. een 3D Cooler en een zin eronder ala "Modding to the MAX!" ofzow, hmm das best een leuke vin ik
ik doe ook mee, ben alleen niet zo goed met fotosjop
sory, ben (nog) geen photshopper......Op dinsdag 07 augustus 2001 10:09 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
idee. maak er maar een photoshopje van en post het.
misschien dat iemand anders het kan doen?
Ik heb ook geen 3D plaatje van een cooler........
Maar dit is basis dus (stond in pagina 1) die ik beetje heb aangepast :
dit is gewoon een idee van mij. Een kleine fan met tekst op de borst en een grote op de rug met tekst.
Verwijderd
Ik zou een waterkoeling op je buik kunnen doen en dan de aanvoerbuis komt van onderaan het t-shirt. Geeft een leuk effect als je je T-shirt in je broek hebt.
Is het niet leuk als je op de voorkant een of ander logo hangt met de GoT url eronder en op de achterkant moet het dan net lijken of je door een glasplaat in een kast kijkt. Nog mooie verlichting erachter etc.
Je zou dan zelfs de Barby-case mod die hier laatst rondzwierf erin kunnen verwerken.
Je zou dan zelfs de Barby-case mod die hier laatst rondzwierf erin kunnen verwerken.
ik heb het alleen iets verder uitgewerkt, perfect team zo toch dan?Op dinsdag 07 augustus 2001 10:29 schreef ajampaniki het volgende:
dit is gewoon een idee van mij. Een kleine fan met tekst op de borst en een grote op de rug met tekst.
ik ga niet rondlopen met ene hele mod op me tshirt hoor, dan loop je voor lul........Op dinsdag 07 augustus 2001 10:34 schreef Zeega het volgende:
Is het niet leuk als je op de voorkant een of ander logo hangt met de GoT url eronder en op de achterkant moet het dan net lijken of je door een glasplaat in een kast kijkt. Nog mooie verlichting erachter etc.
voorkant :
3d casecooler op borst en http://gathering.tweakers.net eronder
achterkant :
groot logo op rug en een leuke zin eronder
iedereen heeft hele goed ideeën maar ik zie geen tekeningen. Maak ze ff om het duidelijk te maken
ik heb tekeningetje gemaakt, ik kan geen photshop, wat wilde je duidelijker dan?Op dinsdag 07 augustus 2001 10:41 schreef ajampaniki het volgende:
iedereen heeft hele goed ideeën maar ik zie geen tekeningen. Maak ze ff om het duidelijk te maken
ik heb geen plaatje van een 3D casecooler
idee erbij : afhankelijk van hoeveel mensen bestellen :
de naam van iedereen op e bovenkant van de mouwen, dan heb je dus zegmaar echt een t-shirt met de namen van de GoT modders erop, is wel moeilijk als er heel veel mensen bestellen, of de namen onder op de achterkant vanhet t-shirt onder het logo en het zinnetje naar de voorkant halen en de url weghalen....... idee or what?
de naam van iedereen op e bovenkant van de mouwen, dan heb je dus zegmaar echt een t-shirt met de namen van de GoT modders erop, is wel moeilijk als er heel veel mensen bestellen, of de namen onder op de achterkant vanhet t-shirt onder het logo en het zinnetje naar de voorkant halen en de url weghalen....... idee or what?
Leuk idee om de namen op de mouw te maken. Maar dan wel de GoT namen.
great ideaOp dinsdag 07 augustus 2001 11:00 schreef Cartman! het volgende:
idee erbij : afhankelijk van hoeveel mensen bestellen :
alleenne weet iemand al een ongeveer richtprijs voor zo'n shirtje?? anders denk ik dat ik niet meedoe, maar als de prijs aangenaam kan worden (bijvoorbeeld doordat veel tegelijk bestellen ofzo) dan count me in
Ja! TOP! houd me op de hoogte. Doe iets in de stijl van de Virtual Hideout header, dat ik hem ook nog in het openbaar aankan
uiteraard!Op dinsdag 07 augustus 2001 11:31 schreef ajampaniki het volgende:
Leuk idee om de namen op de mouw te maken. Maar dan wel de GoT namen.
ik heb allen het idee dus, ik ga niet de t-shirts zelf regelen........
Een DPC shirt kost nu 35,- voor een max. XL de XXL kost 40,- of 45,- geloof ik......Op dinsdag 07 augustus 2001 11:40 schreef jwbagger het volgende:
[..]
great idea
alleenne weet iemand al een ongeveer richtprijs voor zo'n shirtje?? anders denk ik dat ik niet meedoe, maar als de prijs aangenaam kan worden (bijvoorbeeld doordat veel tegelijk bestellen ofzo) dan count me in
Zoiets?
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Verwijderd
uh.. mwah.. kan beter offcourse... (die tekening, maar goed dat je het geprobeert hebt
) kzal zo ff op inet zoeken.. maaruh.. kijk.. als je al die namen op je shirt wilt hebben.. kan je die maar 1x bestellen.. dan zou dit dus een eenmalige actie zijn omdat er dan steeds meer namen bij komen (toch?) 
ennuh.. witte t-shirtjes.. zonder print:P uh... als we toch allemaal een goedkope prijs willen hebben.. moet je die dingen denk ik bij de wibra of bij zeeman halen
mgoed.. als eenmaal het ontwerp erop zit istie toch uniek duss 
die shirtjes daar zullen wel rond de 6piek zijn ofzow.. maar wat zijn de 'druk'- kosten? weet iemand dat? want dan weten we ongeveer het bedrag per t-shirtje
ennuh.. witte t-shirtjes.. zonder print:P uh... als we toch allemaal een goedkope prijs willen hebben.. moet je die dingen denk ik bij de wibra of bij zeeman halen
die shirtjes daar zullen wel rond de 6piek zijn ofzow.. maar wat zijn de 'druk'- kosten? weet iemand dat? want dan weten we ongeveer het bedrag per t-shirtje
TShirts van 6,- per stuk zijn wel erg luchtig, dat zijn van die dunne dingen die je naa een keer wassen tot poetsdoek moet vernederen.
Ik heb recent van mijn studenten vereniging shirts gekocht (oplage ca 40.) en die kostten 25,- per stuk. Dat was non-profit...
Ik heb recent van mijn studenten vereniging shirts gekocht (oplage ca 40.) en die kostten 25,- per stuk. Dat was non-profit...
Localhost, sweet localhost
zinnetje:
-IF IT IS NOT BROKEN, TWEAK IT!
-keep your CPU cool!
-Tweaks' up!
-Tweaks 'R' us
-Tweakers Unite
en ik bedenk er nog wel eens een paar
-keep your CPU cool!
-Tweaks' up!
-Tweaks 'R' us
-Tweakers Unite
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
je mot gewoon een Orb op dat t-shirt zetten, mogen dan niet de beste coolers zijn, maar ze zien er wel vet uit.
LOLOp dinsdag 07 augustus 2001 14:58 schreef sjolmers het volgende:
zinnetje:
-keep your CPU cool!
-Tweaks' up!
-Tweaks 'R' us
-Tweakers Unite
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
Verwijderd
ik verveelde me een keer... dus:
voor:

achter:

waar DIE-HARD staat kan natuurlijk iets van een tekst komen ofzo...
ik ben nog bezig met andere achterkantjes.. vind de voorkant wel geslaagd
FOP32
voor:

achter:

waar DIE-HARD staat kan natuurlijk iets van een tekst komen ofzo...
ik ben nog bezig met andere achterkantjes.. vind de voorkant wel geslaagd
FOP32
Verwijderd
na ja.. ik moet zo weg (kijken wat de winkel zegt van mijn radeon).. dus nieuwe t-shirts komen vanavond
BTW, count me in 
Ik zie wel of het iets word
Ik zie wel of het iets word
Maar zet er in Got(/d)'s naam geen nederlandse vlag of Holland rommel op...
Er zijn vast en zeker ook geïnterreseerde belgen
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Waarom word tweaken in jouw geval met een AMD gerefereerd ??,Op dinsdag 07 augustus 2001 16:00 schreef Graaf_slis het volgende:
Mhhh zo iets...
[afbeelding]
[afbeelding]
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Flame's upOp dinsdag 07 augustus 2001 18:12 schreef psygho het volgende:
[..]
Waarom word tweaken in jouw geval met een AMD gerefereerd ??,
nope,dat doen we maar niet, eerder wel overwogen antwoorden, en anders maar nix!Op dinsdag 07 augustus 2001 18:13 schreef -hfl-xenon het volgende:
[..]
Flame's up
Mag toch wel hopen dat het algehele niveau zo hoog ligt hier...
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
internationaalOp dinsdag 07 augustus 2001 18:04 schreef -hfl-xenon het volgende:
Maar zet er in Got(/d)'s naam geen nederlandse vlag of Holland rommel op...
voor:

achter:
Oke ik speel ff voor plaatjes leverancier 
GoT logo groot
Smiley zonder GoT tekst
T.Net wallpaper mooi voor op de rug
Tweaked tekst
Tweaked logo klein
Tweaked logo klein
Tweaked logo klein
Zie maar of je er wat aan hebt, ik heb wel interess in een shirtje
GoT logo groot
Smiley zonder GoT tekst
T.Net wallpaper mooi voor op de rug
Tweaked tekst
Tweaked logo klein
Tweaked logo klein
Tweaked logo klein
Zie maar of je er wat aan hebt, ik heb wel interess in een shirtje
Alle proemn in n drek
That's more like itOp dinsdag 07 augustus 2001 18:46 schreef limp_bizkit het volgende:
[..]
internationaal
voor:
[afbeelding]
achter:
[afbeelding]
het is natuurlijk het leukst als we iets heel nieuws bedenken dus geen logo's van tweakers.
Ik heb ff nagavraagd (bij me moeder) en die zij dat het ongeveer 20 piek gaat kosten. Daar komen natuurlijk wel verzendkosten bij dus het zal ongeveer 25 piek kosten.
Ik zal een dezer dagen ff een websitetje maken met de verschillende ideeën en wie er allemaal meedoet. Binnenkort meer nieuws.
/edit/
ik denk dat het een beetje duur wordt om de t-shirts naar belgië te versturen. Er zou dan of meer betaald moeten worden of de belgen onder ons moet zelf een actie starten. Ze gebruiken dan gewoon het zelfde ontwerp.
/edit/
Ik heb ff nagavraagd (bij me moeder) en die zij dat het ongeveer 20 piek gaat kosten. Daar komen natuurlijk wel verzendkosten bij dus het zal ongeveer 25 piek kosten.
Ik zal een dezer dagen ff een websitetje maken met de verschillende ideeën en wie er allemaal meedoet. Binnenkort meer nieuws.
/edit/
ik denk dat het een beetje duur wordt om de t-shirts naar belgië te versturen. Er zou dan of meer betaald moeten worden of de belgen onder ons moet zelf een actie starten. Ze gebruiken dan gewoon het zelfde ontwerp.
/edit/
moet wel iets met modden te maken hebben he 
ow en een AMD CPU op het shirt vind ik wel leuk
ow en een AMD CPU op het shirt vind ik wel leuk
Verwijderd
als er iets van AMD opkomt hoef ik het niet meer...
/me gaat zijn eigen shirts ontwerpen en verpatsen.. nokt hem hier..
/me gaat zijn eigen shirts ontwerpen en verpatsen.. nokt hem hier..
niet iedereen heeft een amd dus dat is iig out of the question. Kan iemand ff een photoshopje maken van een vooraanzicht van een fan die dan groot op een t-shirt komt zoals mijn eerste ontwerp was.
Mijn ideetje:
(concept)
Voorkant:

Achterkant:
(concept)
Voorkant:

Achterkant:
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
misschien een beetje te ( die case op de achterkant dan he )Op dinsdag 07 augustus 2001 21:01 schreef Marc H het volgende:
Mijn ideetje:
(concept)
Voorkant:
[afbeelding]
Achterkant:
[afbeelding]
Verwijderd
hehe.. kheb ook ff wat in mekaar geflanst.. let ff niet op de vorm van het t-shirt 
Voorkant:

Achterkant:

mja.. wat vinden jullie ervan?
Voorkant:

Achterkant:

mja.. wat vinden jullie ervan?
Dit ontwerp vindt ik eigenlijk wel het beste tot nu toeOp dinsdag 07 augustus 2001 19:47 schreef tva_goku het volgende:
mijn eerste poging, tekst zit er nog niet bij.
[afbeelding]
wat vind het tweakers volk ervan?
dit bedoelde ik nou. Alleen die grote kast op de achterkant is een beetje te. Als je daar nou een iets kleiner fannetje van maakt net als op de voorkant dan is ie perfect. En misschien kan je er beter "Mod squad"van maken. Dat klinkt wat beter.Op dinsdag 07 augustus 2001 21:01 schreef Marc H het volgende:
Mijn ideetje:
(concept)
Voorkant:
[afbeelding]
Achterkant:
[afbeelding]
mwoah volgens mij moet t wel een cool shirtjuh worden
als ik dat zo zie.
Super!!!Op dinsdag 07 augustus 2001 19:47 schreef tva_goku het volgende:
mijn eerste poging, tekst zit er nog niet bij.
[afbeelding]
wat vind het tweakers volk ervan?
als we die dan klein op de borst doen en er dus een zinnetje onder zetten en dan op de achterkant um in het groot en dan de GoT namen? moet idd. wel eenmalig blijven, ,maar alsof de DPC shirts meerdere keren gedrukt worden.........
Geeft niet. Mensen met dit soort uitspraken liever kwijt dan rijkOp dinsdag 07 augustus 2001 19:55 schreef limp_bizkit het volgende:
als er iets van AMD opkomt hoef ik het niet meer...
Maar dat ontwerp van Blurpster is wel erg goed - dat shirtje daarvoor mag er ook zijn, al is die kast wat groot. Volgens mij kost een full-color druk aardig wat meer als een 2/3/4 kleuren druk - tenzij je een thermal transfer maar die kan je na drie keer wassen weggooien.
Nog 2 dingies:
- Die namen is nie zo cewl denk ik.... en moeilijker te doen...
- Moet ie wit zijn ? Kan ie niet zo'n blauw ofzo zijn gelijk hier de achtergrond in tweakers ? (om maar een vb te geven)
- Die namen is nie zo cewl denk ik.... en moeilijker te doen...
- Moet ie wit zijn ? Kan ie niet zo'n blauw ofzo zijn gelijk hier de achtergrond in tweakers ? (om maar een vb te geven)
A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch
Ik ben hier ook zeer zeker voor te vinden, kheb zelf ook nog even een plaatje in mekaar geflanst, lang leve 3D Studio Max 
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
super!!!!Op woensdag 08 augustus 2001 11:00 schreef C44 het volgende:
Ik ben hier ook zeer zeker voor te vinden, kheb zelf ook nog even een plaatje in mekaar geflanst, lang leve 3D Studio Max
[afbeelding]
die moet er dus klein op de borst en groot op de achterkant.
Die van Blurpster vin ik niks, sorry maar die zou ik niet kopen......
hey, dat ziet er leuk uit.
maar het lijkt mij mooier als je op voor en achterkant toch wel iets verschillend hebt.
gewoon dat plaatje met orb + amd op de achterkant. en dan die laatste fan op de voorkant (klein).
maar het lijkt mij mooier als je op voor en achterkant toch wel iets verschillend hebt.
gewoon dat plaatje met orb + amd op de achterkant. en dan die laatste fan op de voorkant (klein).
Come on dudes: AMD's roeleren vet, maar ik heb er (nog) geen. Wel 3 overgeklokte Intels. Maak een shirtje wat algemener zodat niet de helft al bij voorbaat niet meer meedoet. Wat mij leuk lijkt: een fulltower met allerlei fratsen eraan zoals bij dat huis bij de intro van Tooltime of hoe heet dat programma ook weer