• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Rubman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:14:

Gezien het toch een prijsverschil is van een paar honderd euro lijkt mij dat niet alleen te zitten in OLED vs ULED maar ook de andere zaken er omheen of heb ik dat mis
Heb je mis. De U8QF is net als je Samsung een LCD tv, maar dan met meer pixels, betere local dimming (FALD), een hogere piekhelderheid en breder kleurenbereik. Je behoudt dus de nadelen van lcd. Denk aan blooming of haloing, magere kijkhoeken en in het donker ook mindere zwartwaardes t.o.v. een oled. Een oled heeft pixel dimming en hier geen last van.

De randzaken zijn min of meer gelijk. De U8QF zal wat beter geluid hebben door de aparte bar en de input lag is met 15ms ook lager dan de 40ms van de O8B. In Hisense eigen Picture Criteria Index scoort de oled beter met 3400 t.o.v. 3000 voor de uled. De oled is ook van 2019 en komt vaak voor €999,- voorbij bij KE, de U8QF is van 2020 en heeft nog een stabiele introductieprijs en is ook in 65'' verkrijgbaar.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 22:08

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Advocate schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:52:
[...]

Het app aanbod is bij alle Hisense modellen hetzelfde. De apps die je noemt staan er toevallig allemaal op. Wat ontbreekt zijn met name de Nederlandse apps als bijvoorbeeld NPO Start en Videoland.

Kijk je middels een decoder dan hebben de decoders vaak nog terugkijk opties of ingebouwde apps, kijk je via een CI+ module dan biedt HbbTV nog wat mogelijkheden.

De TV’s kun je gewoon optisch aansluiten dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Ik ben zelf fan van OLED, dat beeld is gewoon contrastrijker dan (U)LED. Maar wil je niet het geld voor een OLED uitgeven dan is een LED met een FALD panel zoals de 8QF zo’n beetje het beste wat je kan krijgen, zeker voor die prijs.
Bedankt hier heb ik wat aan, dan zal het voornamelijk uitkomen op welk scherm ik (wij) mooier vinden want hij moet wel nog door de WAF heen (Met name kostenplaatje)
benbaba schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:54:
[...]

Heb je mis. De U8QF is net als je Samsung een LCD tv, maar dan met meer pixels, betere local dimming (FALD), een hogere piekhelderheid en breder kleurenbereik. Je behoudt dus de nadelen van lcd. Denk aan blooming of haloing, magere kijkhoeken en in het donker ook mindere zwartwaardes t.o.v. een oled. Een oled heeft pixel dimming en hier geen last van.

De randzaken zijn min of meer gelijk. De U8QF zal wat beter geluid hebben door de aparte bar en de input lag is met 15ms ook lager dan de 40ms van de O8B. In Hisense eigen Picture Criteria Index scoort de oled beter met 3400 t.o.v. 3000 voor de uled. De oled is ook van 2019 en komt vaak voor €999,- voorbij bij KE, de U8QF is van 2020 en heeft nog een stabiele introductieprijs en is ook in 65'' verkrijgbaar.
In hoeverre ga ik die inputlag merken? Het geluid is voor mij geen issue gezien ik de boxen van de TV niet ga gebruiken maar gebruik maar van mijn surround opstelling.

Wat is KE voor zaak want die afkorting ken ik nu net niet.

Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 13:44
Rubman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:39:
[...]

Ja daar ben ik ook wel bang voor idd.
Wil ze beide eigenlijk nog even live zien voordat ik zomaar koop.

Zit met name met de randzaken en verschillen daarin.
Hoe is de Smart functionaliteit qua apps e.d. Staat alles erop aan Netflix, Amazon & youtube of zit ook daar weer verschil in.

Hoe zit het met de doorsturing van geluid over SPDIF/Coax als het gaat om dolby en surround etc.
Neem aan dat alles dat op de ULED zit, ook op de OLED zit. Maar gewoon ff kijken dan. Expert hier in de buurt had beide staan.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• benbaba
  • Niet online
Rubman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 11:11:
[...]
[...]
In hoeverre ga ik die inputlag merken? Het geluid is voor mij geen issue gezien ik de boxen van de TV niet ga gebruiken maar gebruik maar van mijn surround opstelling.

Wat is KE voor zaak want die afkorting ken ik nu net niet.
Misschien hooguit bij shooters en andere games waarbij snelle reflexen nodig zijn. Voor de casual gamer voldoen beide. Los van gaming is het verder ook niet van belang. KE=Kamera-express/Foka. Hij staat bij laatstgenoemde ook (nog) op €999.

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-05 20:39
Rubman schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 10:39:
[...]

Ja daar ben ik ook wel bang voor idd.
Wil ze beide eigenlijk nog even live zien voordat ik zomaar koop.

Zit met name met de randzaken en verschillen daarin.
Hoe is de Smart functionaliteit qua apps e.d. Staat alles erop aan Netflix, Amazon & youtube of zit ook daar weer verschil in.
Netflix, YouTube, Prime YouTube zitten er allemaal op. wat voor mij ontbreekt is Disney+ (schijnt nog te komen) en Twitch. De software is eenvoudig en werkt erg vlot op deze TV. Dus als die apps voldoende zijn, is de software meer als afdoende.

Ik ben zelf meer fan van Android TV/Google TV dus ik heb de nieuwe Chromecast met Google TV besteld, daarmee zal ik dan voornamelijk de functionaliteit daarvan gebruiken.

• adjep07
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-05 16:13
Weten jullie wat de status is van de in het voorjaar voor Q3 aangekondigde Hisense XD9G? Die zou volgens mij gebaseerd op de filmpjes van de CES toch nog betere zwartwaardes en beeldkwaliteit hebben dan de H9G Quantum? Laatsgenoemde is toch hier de U8QF?

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-05 22:08

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Uiteindelijk in de winkel een Samsung Q80R aangeschaft.
Beetje omgepraat en deze stond er ten opzichte van de Hisense die besteld moest worden.

Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• benbaba
  • Niet online
adjep07 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 08:51:
Weten jullie wat de status is van de in het voorjaar voor Q3 aangekondigde Hisense XD9G? Die zou volgens mij gebaseerd op de filmpjes van de CES toch nog betere zwartwaardes en beeldkwaliteit hebben dan de H9G Quantum? Laatsgenoemde is toch hier de U8QF?
Momenteel alleen nog in Australië verkrijgbaar voor omgerekend zo'n €2000,- en enkel in 65''. XD9G zal waarschijnlijk de Amerikaanse benaming worden en 65SX hier net als in AU. Er wordt gesproken over eind dit jaar voor de VS en UK, maar er is nog niets concreet. De H9G is vergelijkbaar met de U8QF, maar niet exact hetzelfde. Verschilt qua design en presteert iets beter. De Duall-Cell is interessant, maar lijkt net als de U8Q wat 'problemen' met motion en beeldverwerking te hebben.
Rubman schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 09:38:
Uiteindelijk in de winkel een Samsung Q80R aangeschaft.
Beetje omgepraat en deze stond er ten opzichte van de Hisense die besteld moest worden.
Prima alternatief. Je verliest wat aan dimming zones/contrast, maar wint weer wat betreft smartplatform, gaming features en motion- en beeldverwerking.

Anoniem: 224360

Vildhjarta schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 12:26:
[...]

Netflix, YouTube, Prime YouTube zitten er allemaal op. wat voor mij ontbreekt is Disney+ (schijnt nog te komen) en Twitch. De software is eenvoudig en werkt erg vlot op deze TV. Dus als die apps voldoende zijn, is de software meer als afdoende.

Ik ben zelf meer fan van Android TV/Google TV dus ik heb de nieuwe Chromecast met Google TV besteld, daarmee zal ik dan voornamelijk de functionaliteit daarvan gebruiken.
Waar heb je dat over Disney+ vandaan?

• Vildhjarta
Anoniem: 224360 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 12:53:
[...]

Waar heb je dat over Disney+ vandaan?
op een paar sites ergens gelezen, echter weet ik niet meer welke :+

• Advocate
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-05 22:58
Disney+ komt er inderdaad aan, heb ik van de leverancier gehoord. Konden alleen nog niets over de releasedatum zeggen.

Disney+ is natuurlijk internationaal bekend en het is dus voor heel Hisense belangrijk dat die er op komt, niet alleen voor de Nederlandse markt.

• ismo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-05 21:33
Ik ben nu 3 weken in bezit van een 65U8QF en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de TV zelf. Alle verhalen over issue met motion en black crushing, ik zie het niet. Gewoon scherp en gestoken beeld, Kleuren moet je wel even naar eigen inzicht bijsturen maar dat kan makkelijk met de standaard instellingen.

Waar ik alleen totaal niet over te spreken ben is de service. Bij levering moest ik batterijen in de afstandbediening doen, en daarbij kan het klepje niet meer goed dicht. Ik heb via Expert Boskoop, die overigens prima service zelf verlenen, met Hisense afgesproken dat ik een nieuwe remote toegestuurd zou krijgen en pas daarna die defecte van mij retour zou sturen. Dat is nu bijna 3 weken geleden. Ik heb meerdere keren met Hisenze zelf contact opgenomen, maar ondanks de claim dat ze snel contact op zullen nemen, heb ik nog geen enkele keer iets van ze vernomen behalve de automatische replies met "Bedankt voor uw bericht. Wij zullen deze zo spoedig mogelijk in behandeling nemen".

Ik sta nu op het punt om de TV te retourneren naar Expert Boskoop want met dit soort service kan ik niet verder helaas. Dit ondanks dat ik met de TV heel tevreden ben, en ook met de service van Expert Boskoop.

Helaas helaas....

• Advocate
Dus het klepje of sluiting is afgebroken begrijp ik? En zonder hem te zien of te onderzoeken sturen ze kosteloos een nieuwe op?

Weet niet of dat zo slecht is.. Kan zijn dat de losse accessoires nog niet voorhanden zijn omdat de TV ook redelijk nieuw/recent geïntroduceerd is?

Je zou ook aan Expert Boskoop kunnen vragen om met hun de AB om te ruilen en hun het te laten oplossen met Hisense. Winkels hebben vaak contacten met vertegenwoordigers en kunnen een en ander sneller voor elkaar krijgen meestal.

• ismo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-05 21:33
Nee, klepje is niet afgebroken maar wil niet meer dicht. Kan em wel gebruiken als ik het klepje vastplak. Hisense wilde dat ik de AB opstuur, maar dan kan ik de tv niet gebruiken...

Ik heb fotos opgestuurd en ze zouden een nieuwe opsturen zodat ik de defecte kan retourneren. Expert gaat nu die van hen opsturen nu.

• Advocate
Maar er moet toch iets fysiek mis mee zijn als die niet meer dicht wilt? 😬

• IH95
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 21-03 11:38
Hoi! Is er iemand met de 50 inch U7QF die toevallig weet wat de afmetingen van de voet zijn? Ik heb namelijk een klein tafeltje dus twijfel of deze voet er wel op past. Op de foto lijkt het een vreemde vorm te hebben..

• jk92
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-05 22:50
Hi! Ik heb mijn oog laten vallen op de U7qf 50inch. Hebben jullie nog tips waar ik hem kan aanschaffen? Keuze lijkt niet al te uitgebreid in NL en zit te overwegen om hem uit bijvoorbeeld Duitsland of de UK te laten overkomen. En zijn er indicaties dat het handig is om even op Black Friday te wachten? Jullie lijken er iets meer in te zitten dan ik 😀 Bedankt alvast!

• adjep07
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-05 16:13
Heb je al bij Expert gekeken?

• jk92
Goeie, ik zie dat ze hem daar voor 600 hebben. Ik houd deze week nog in de gaten of hij voor rond de 500 voorbij komt!

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21-05 00:44
jk92 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:50:
Hi! Ik heb mijn oog laten vallen op de U7qf 50inch. Hebben jullie nog tips waar ik hem kan aanschaffen? Keuze lijkt niet al te uitgebreid in NL en zit te overwegen om hem uit bijvoorbeeld Duitsland of de UK te laten overkomen. En zijn er indicaties dat het handig is om even op Black Friday te wachten? Jullie lijken er iets meer in te zitten dan ik 😀 Bedankt alvast!
Ik zag vandaag nog een review van de 65 inch.
Het is een tv (alleen) voor recht er kijken.. Van op zij valt de kleur en contrast meteen weg. Dat zag ik ook in de winkel 2-3 maanden terug. Daar stond de tv ook onderaan en dan kijk je er ook nog boven op en opzij.. En dan wordt het wazig..
Zo bekeken knallen IPS tv's in die prijsklasse er ook helemaal positief uit. Ook met lichten aan lijkt een IPS dan ook zeker niet minder zwart/contrast rijk. Volgens mij valt een IPS tv alleen bij minder licht uit de toon kwa contrast..
https://www.trustedreviews.com/reviews/hisense-65u7qftuk

• NoThankYou
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:47
belmonde schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:39:
[...]

Ik zag vandaag nog een review van de 65 inch.
Het is een tv (alleen) voor recht er kijken.. Van op zij valt de kleur en contrast meteen weg. Dat zag ik ook in de winkel 2-3 maanden terug. Daar stond de tv ook onderaan en dan kijk je er ook nog boven op en opzij.. En dan wordt het wazig..
Zo bekeken knallen IPS tv's in die prijsklasse er ook helemaal positief uit. Ook met lichten aan lijkt een IPS dan ook zeker niet minder zwart/contrast rijk. Volgens mij valt een IPS tv alleen bij minder licht uit de toon kwa contrast..
https://www.trustedreviews.com/reviews/hisense-65u7qftuk
Het probleem met IPS schermen is dat je nauwelijks details ziet in donkere scenes vanwege de slechte zwartwaardes. Persoonlijk vindt ik VA panelen toch fijner voor een televisie. Maar als je niet een beetje recht voor de televisie kan zitten, dan is het inderdaad logisch om voor IPS te gaan. Met een hoger budget heb je weer de QLEDs van Samsung (niet alle modellen) die een wat bredere kijkhoek hebben alsook goede zwartwaardes. En met OLED heb je al helemaal een brede kijkhoek en de beste zwartwaardes, maar angst voor burn-in en de lagere brightness zijn weer nadelen.

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21-05 00:44
NoThankYou schreef op zondag 22 november 2020 @ 00:38:
[...]

Het probleem met IPS schermen is dat je nauwelijks details ziet in donkere scenes vanwege de slechte zwartwaardes. Persoonlijk vindt ik VA panelen toch fijner voor een televisie. Maar als je niet een beetje recht voor de televisie kan zitten, dan is het inderdaad logisch om voor IPS te gaan. Met een hoger budget heb je weer de QLEDs van Samsung (niet alle modellen) die een wat bredere kijkhoek hebben alsook goede zwartwaardes. En met OLED heb je al helemaal een brede kijkhoek en de beste zwartwaardes, maar angst voor burn-in en de lagere brightness zijn weer nadelen.
Het zal zo zijn,.. Maar ik begrijp niet waarom IPS "nauwelijks details" in donkere scenes heeft ??
Het zal minder diepe zwartwaardes hebben.. Maar in real scene of beter gezegd in real life,. als je om je heen kijkt in de natuur of anders.. zie je ook geen infinite donkere diepe pikzwart.. Dus eigenlijk beken bij daglicht.. is een ips daar meer real life dan een oled.. Maar hoe je als kijker het beeld ervaart kan daarom bij Oled of Va wel een mooier/beter beeld opleveren voor de kijker.. als je vergelijkt..
Andersom wordt oled ook vaak beticht van crushing the blacks.. Het volledig zwarte uitstaande oled-pixel komt moeilijk uit zijn uitstand en komt meteen in overshoot.. Panasonic zou dit het beste beheersen.. Maar goed is een andere discussie.
In de winkel bekeken vallen va tv's uit de toon omdat je er al lopende en dichtbij altijd vanuit een hoek op kijkt.. Thuis heb je dit odner controle.. maar als je even verschuift.. ben je je VA-ervaring kwijt. En bij daglicht heb je niet zoveel aan het va-contrast.

• jk92
jk92 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:29:
[...]

Goeie, ik zie dat ze hem daar voor 600 hebben. Ik houd deze week nog in de gaten of hij voor rond de 500 voorbij komt!
Ik heb hem uiteindelijk bij Coolblue besteld. De U7QF kost bij Coolblue 599 euro, maar als je een review schrijft na aankoop krijg je 50 euro tegoed bij Coolblue. Ook krijg je een chromecast v3 erbij. Leuke deal! Er zijn er nog een stuk of 5 op voorraad op dit moment.

• Daniel LoRG
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-01 12:28
jk92 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:48:
[...]

Ik heb hem uiteindelijk bij Coolblue besteld. De U7QF kost bij Coolblue 599 euro, maar als je een review schrijft na aankoop krijg je 50 euro tegoed bij Coolblue. Ook krijg je een chromecast v3 erbij. Leuke deal! Er zijn er nog een stuk of 5 op voorraad op dit moment.
Hoe bevalt 'ie tot nu toe?

• jk92
Hij wordt morgenochtend geleverd. Zal mijn eerste indrukken hier achterlaten!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18:17
Zijn er hier mensen bekend met de Hisense 55U7Qf? Ik heb die televisie vandaag precies twee weken voor mijn Xbox Series X, maar nu zie ik al een tweetal dode pixels en een lelijke, aanwezige vlek (zie foto) rechts op mijn scherm. In het begin dacht ik die nog te kunnen negeren, maar ik zie 't ook als ik games speel en series kijk. Dat kan niet de bedoeling zijn na twee weken, terwijl ik er verder niets mee heb gedaan. Terug naar fabrieksinstellingen werkt niet.

Het gaat om die horizontale veeg rechts ter hoogte van de middelste menublokken op de Xbox.

[Voor 4% gewijzigd door Soccer98 op 24-11-2020 08:41]

• Advocate
Dat lijkt niet te horen. Zeker dode pixels niet bij een LED TV.

Gewoon melden bij Hisense Nederland, of bij de winkel waar je hem besteld hebt. Grote kans dat hij wordt omgeruild.

• jk92
Eerste indrukken over het algemeen uitstekend. Wat Dolby Vision filmjes op Netflix gekeken en was daar erg van onder de indruk. Ook een paar games via de xbox gespeeld en dat ging ook erg soepel, vloeiende beelden. Via de plex app ook 4k films afgespeeld metvhdr en dat werkt ook netjes. Het enige waar ik niet positief over ben is de software die er bij zit. VIDAA is het besturingssysteem en dat is ontzettend basis. Geen Nederlandse streaming apps zoals npo gemist. De appstore is echt bullshit, staat niks boeiends in. Dat voelt allemaal dus een beetje cheap aan. Maargoed al met al erg tevreden met de hardware en beeldkwaliteit. Zal qua software toch voornamelijk plex en Netflix gebruiken en dat werkt gewoon prima. Voor de prijs, wel een aanrader!

• Badr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-12-2020
jk92 schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:48:
[...]

Ik gelijk naar coolblue, zie ik hem dus in de 50hz versie voor 699,-. De 100hz is 899,-. Hmm..

• Vildhjarta
jk92 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:20:
[...]

Eerste indrukken over het algemeen uitstekend. Wat Dolby Vision filmjes op Netflix gekeken en was daar erg van onder de indruk. Ook een paar games via de xbox gespeeld en dat ging ook erg soepel, vloeiende beelden. Via de plex app ook 4k films afgespeeld metvhdr en dat werkt ook netjes. Het enige waar ik niet positief over ben is de software die er bij zit. VIDAA is het besturingssysteem en dat is ontzettend basis. Geen Nederlandse streaming apps zoals npo gemist. De appstore is echt bullshit, staat niks boeiends in. Dat voelt allemaal dus een beetje cheap aan. Maargoed al met al erg tevreden met de hardware en beeldkwaliteit. Zal qua software toch voornamelijk plex en Netflix gebruiken en dat werkt gewoon prima. Voor de prijs, wel een aanrader!
Ja die Vidaa software beviel mij ook niet, Chromecast met Google TV eraan gehangen en nooit meer het Vidaa scherm gezien ;) incl NPO

• Advocate
Tja, qua werking is VIDAA niet heel veel anders dan Tizen van Samsung, het functioneert prima.

Maar het aanbod in Nederlandse apps is inderdaad nog veel te beperkt.

Tot dan is inderdaad de Chromecast een oplossing maar ik snap ook wel dat men liever niet met de telefoon bezig is.

• Vildhjarta
Advocate schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:35:
Tja, qua werking is VIDAA niet heel veel anders dan Tizen van Samsung, het functioneert prima.

Maar het aanbod in Nederlandse apps is inderdaad nog veel te beperkt.

Tot dan is inderdaad de Chromecast een oplossing maar ik snap ook wel dat men liever niet met de telefoon bezig is.
De nieuwe Chromecast met Google TV is anders (is geloof ik nog niet in ned uit, ik heb hem vanuit Duitsland). Die vervangt je hele OS met Google TV (voorheen Android TV). Inclusief afstandsbediening. Het werkt hetzelfde als op een Sony tv met native Android TV). De afstandsbediening kan ook de TV bedienen.

[Voor 6% gewijzigd door Vildhjarta op 26-11-2020 11:06]

• jk92
Vildhjarta schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:57:
[...]

Ja die Vidaa software beviel mij ook niet, Chromecast met Google TV eraan gehangen en nooit meer het Vidaa scherm gezien ;) incl NPO
Ik probeer het denk ik nog een tijdje zo en als ik me teveel stoor aan VIDAA lijkt een Chromecast met Google TV inderdaad de beste optie! Maar misschien gebruik ik zo weinig van de smart features de komdende tijd, dat dat niet nodig is.

• Advocate
Vildhjarta schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:51:
[...]

De nieuwe Chromecast met Google TV is anders (is geloof ik nog niet in ned uit, ik heb hem vanuit Duitsland). Die vervangt je hele OS met Google TV (voorheen Android TV). Inclusief afstandsbediening. Het werkt hetzelfde als op een Sony tv met native Android TV). De afstandsbediening kan ook de TV bedienen.
Oh dat wist ik niet. Zeker een goede oplossing inderdaad!

Neem aan dat de TV dan HDMI-CEC moet ondersteunen om de TV remote te gebruiken?

Overigens moeten ze toch ook echt de apps zelf toevoegen zodat je niet nog iets extra’s hoeft aan te schaffen, vind ik dan.

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:44
Klopt het dat de ...7QF en 8QF geen ingebouwde chromecast support hebben?

• Vildhjarta
Advocate schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:20:
[...]

Oh dat wist ik niet. Zeker een goede oplossing inderdaad!

Neem aan dat de TV dan HDMI-CEC moet ondersteunen om de TV remote te gebruiken?

Overigens moeten ze toch ook echt de apps zelf toevoegen zodat je niet nog iets extra’s hoeft aan te schaffen, vind ik dan.
Afstandsbediening richt je in tijdens het installeren van de CC, doet eigenlijk alles behalve de beeldinstellingen van de TV, ik gebruik alleen nog maar de CC remote. Volgens mij paired ie de remote echt met de TV zelf (not sure).

Gek genoeg hebben ze in USA op alle TV android TV. Jammer genoeg in Europa niet/

• Advocate
Jazco2nd schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:48:
Klopt het dat de ...7QF en 8QF geen ingebouwde chromecast support hebben?
Dat klopt. Voor zover ik weet hebben alleen TV’s die op Android draaien dat. Philips en Sony bijvoorbeeld. Maar ook Hisense modellen in Amerika draaien op Android, de Nederlandse/Europese modellen helaas niet.
Vildhjarta schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:03:
[...]

Afstandsbediening richt je in tijdens het installeren van de CC, doet eigenlijk alles behalve de beeldinstellingen van de TV, ik gebruik alleen nog maar de CC remote. Volgens mij paired ie de remote echt met de TV zelf (not sure).
Aah ok, net als een universele afstandsbediening gewoon. Maar prima als het werkt :) ik vind de afstandsbediening van de 8QF dan wel weer heel mooi, te mooi om eigenlijk niet te gebruiken 😂 maar dat is smaak en functionaliteit gaat voor.

[Voor 43% gewijzigd door Advocate op 28-11-2020 13:43]

• Vildhjarta
Advocate schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 13:39:
[...]

Aah ok, net als een universele afstandsbediening gewoon. Maar prima als het werkt :) ik vind de afstandsbediening van de 8QF dan wel weer heel mooi, te mooi om eigenlijk niet te gebruiken 😂 maar dat is smaak en functionaliteit gaat voor.
Die AB is verassend goed idd! Wat wel goed is aan VIDAA is dat het erg vlot is, verder wel heel lelijk en incompleet :P

• dejong7
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01:35
Ik heb een Hisense 43" AE7010F bij OTTO besteld. Heeft iemand enig idee of dat met een Ziggo CI+ kaart gaat werken? Alvast bedankt!

• Bark_At_The_Cat
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-05 23:56
Ik heb een "tweedekans" 55U7QF binnen die nieuw/retour zou zijn, echter vallen mij twee dingen op:

Allereerst hangt het paneel een klein beetje naar buiten waardoor een streep van 20cm wit licht van de backlight aan de bovenkant van het scherm (onderkant bezel) naar buiten komt. Ik snap wel dat vorige koper 'm retour heeft gedaan. Raar genoeg heb ik een zelfde probleem 5 jaar geleden ook al eens meegemaakt, ander merk, zelfde winkel. Puur toeval denk ik.

Het tweede dat opvalt is dat de televisie een hoge pieptoon produceert die vooral goed te horen is als de audio verder uit staat. Iemand die dit herkent?

Helaas ga ik hem dus ook retour doen, maar zal de winkel op het hart drukken de televisie te laten repareren of in ieder geval niet "als nieuw" aan te bieden.

[Voor 4% gewijzigd door Bark_At_The_Cat op 09-12-2020 15:33]

• Advocate
dejong7 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 13:16:
Ik heb een Hisense 43" AE7010F bij OTTO besteld. Heeft iemand enig idee of dat met een Ziggo CI+ kaart gaat werken? Alvast bedankt!
Grote kans van niet omdat het een niet Nederands model betreft en dus niet beschikt over de juiste Ziggo gecertificeerde software.

Kan zijn dat het wel gewoon werkt met de juiste instellingen maar dat je weer alles opnieuw moet instellen zodra Ziggo iets wijzigt. Kan ooo zijn dat het helemaal niet werkt 🤷🏻‍♂️

Ook 5 jaar garantie geldt niet voor de modellen van Otto.

• dejong7
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01:35
Ok, bedankt! Dan toch maar aan de digitale ontvanger / mediabox, dat zal toch wel werken?

• Advocate
Zeker, dat gaat gewoon via HDMI :)

• Advocate
Bark_At_The_Cat schreef op woensdag 9 december 2020 @ 15:22:
Ik heb een "tweedekans" 55U7QF binnen die nieuw/retour zou zijn, echter vallen mij twee dingen op:

Allereerst hangt het paneel een klein beetje naar buiten waardoor een streep van 20cm wit licht van de backlight aan de bovenkant van het scherm (onderkant bezel) naar buiten komt. Ik snap wel dat vorige koper 'm retour heeft gedaan. Raar genoeg heb ik een zelfde probleem 5 jaar geleden ook al eens meegemaakt, ander merk, zelfde winkel. Puur toeval denk ik.

Het tweede dat opvalt is dat de televisie een hoge pieptoon produceert die vooral goed te horen is als de audio verder uit staat. Iemand die dit herkent?

Helaas ga ik hem dus ook retour doen, maar zal de winkel op het hart drukken de televisie te laten repareren of in ieder geval niet "als nieuw" aan te bieden.
Klinkt echt gewoon als een defecte TV die door de desbetreffende winkel niet goed is gecontroleerd na retour komst.

• Bark_At_The_Cat
  • Laatst online: 20-05 23:56
Advocate schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:23:
[...]

Klinkt echt gewoon als een defecte TV die door de desbetreffende winkel niet goed is gecontroleerd na retour komst.
Nee precies. Na communicatie met Coolblue in dit geval werd mij verteld dat retours goed worden gecheckt, maar dat lijkt me in dit geval niet. Wat ik raar vind is dat ze hem "als nieuw" aanbieden, terwijl telefonisch bleek dat de vorige koper het had gehad over witte vegen. Die zie ik zelf niet zo heel erg. Sure, het paneel is niet perfect egaal, maar niet zo erg dat ik daar last van heb. Ik vind het gewoon niet zo prettig dat het paneel niet goed gemonteerd is en er flink licht naar buiten lekt. Dat werkt misschien voor 2 jaar nog prima, maar over 5 jaar ook?

Uiteindelijk gaat deze retour en krijg ik een nieuwe voor de helft van het verschil + een Chromecast van de originele actie die niet bij tweedekansjes wordt meegezonden. Al met al deden ze gelukkig niet zo moeilijk.

Edit:
Viel me trouwens op dat er enorm verschil zit tussen hoe zwartwaarden weergegeven worden. Ik moet nog eens rustig SDR/HDR/Dolby Vision proberen, maar het viel me op dat bijvoorbeeld The Queen's Gambit en Barbaren op Netflix via de Vidaa-Netlfix-app behoorlijk grijzig/melkerig waren, terwijl OLED-demo filmpjes op YouTube er weer fantastisch uit zagen. Misschien is hetgewoon het bronmateriaal. Ik ga ook nog even rustig kijken naar de aanbevolen instellingen op AVforums en TV Calibration with Darko op YouTube.

[Voor 32% gewijzigd door Bark_At_The_Cat op 10-12-2020 10:39]

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18:17
Advocate schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 10:28:
Dat lijkt niet te horen. Zeker dode pixels niet bij een LED TV.

Gewoon melden bij Hisense Nederland, of bij de winkel waar je hem besteld hebt. Grote kans dat hij wordt omgeruild.
Thanks trouwens nog. Ik wachtte nog even twee weken om te kijken of ik er aan kon wennen, maar nope. Heb ‘m retour gestuurd.

Ik had bij deze tv ook enorm last van color banding. Is dat iets wat meer mensen hebben met dit toestel?

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:20

Get!em

Oh die ja!

De U7QF gaming demo van Darko (na calibratie) is ook nu een week geleden gepost:
YouTube: Hisense U7QF 4k UHD TV gaming demo

En 3 dagen terug de Review van Darko op de U7QF VIDAA, maar met genoeg voorbeeld materiaal op beeld:
YouTube: VIDAA U4 review with hands-on demo on Hisense U7QF TV

[Voor 38% gewijzigd door Get!em op 16-12-2020 16:36]

• Get!em

Get!em

Oh die ja!

Iemand al ergens meer info van de Hisense Roku tv gezien? Nu UK only.
https://www.techradar.com/reviews/hisense-roku-tv-r50b7120uk

• Jvd5
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 02-01-2021
Vraag over de hisense u7qf 50 inch. Is deze tv een beetje goed aan de muur te hangen? Heeft iemand dit al gedaan? Of komt deze dan echt te ver van de muur af?

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Jvd5 schreef op zondag 27 december 2020 @ 22:23:
Vraag over de hisense u7qf 50 inch. Is deze tv een beetje goed aan de muur te hangen? Heeft iemand dit al gedaan? Of komt deze dan echt te ver van de muur af?
Dit is met een Vogel 3205, die heeft een afstand van 2,3 cm. Dat wordt met scherm ruim 8 cm, dat vind ik persoonlijk een vrij forse afstand. Deze hangt echter op zolder en daar stoort het me niet.

En ja, ik moet alles nog netjes wegwerken :X

[Voor 0% gewijzigd door VanRoyal op 28-12-2020 20:58. Reden: Typo]

• JorisVanlommel
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-01 14:46
Hoi,

Ik las her en der in de reviews van de 50u7qf dat hij last heeft van motion bludder bij het afspelen van films (vnl 24fps).

Heeft iemand daar ervaring mee?

Het lijkt me een goede tv, maar dat nieuws schrikt me af.

Ik zag ook een test op youtube waar je dat effect duidelijk ziet, maar las hier niets over op het forum. YouTube: 24p judder test Hisense u7qf

Iemand ervaring?

Edit: ik kijk naar de 50inch omdat ik angst heb dat een 55inch echt overkill is, mijn tv is nu meer dan 10jaar oud en 80cm breed. Ben niet zo tv minded, maar wil wel genieten van goed beeld. De 55u8qf is qua budget ook een optie, maar lijkt zo groot.

Thx!

[Voor 22% gewijzigd door JorisVanlommel op 28-12-2020 22:33. Reden: Extra info]

• Advocate
Het is natuurlijk een FALD panel die standaard al wat dikker zijn.

Wil je het zo plat mogelijk hebben dan zou je nog kunnen kijken naar de Vogel’s Thin serie, dat scheelt misschien nog een centimeter of anderhalf?

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

JorisVanlommel schreef op maandag 28 december 2020 @ 20:41:
Ik las her en der in de reviews van de 50u7qf dat hij last heeft van motion judder bij het afspelen van films (vnl 24fps).

Heeft iemand daar ervaring mee?

Het lijkt me een goede tv, maar dat nieuws schrikt me af.

Ik zag ook een test op youtube waar je dat effect duidelijk ziet, maar las hier niets over op het forum. YouTube: 24p judder test Hisense u7qf
"if i turn on smooth motion on my tv, videos on youtube that are 24p are having lags every 7 seconds", tja? 8)7

Maar lees ook even de reacties onderaan de video?

• Jvd5
VanRoyal schreef op maandag 28 december 2020 @ 20:00:
[...]

Dit is met een Vogel 3205, die heeft een afstand van 2,3 cm. Dat wordt met scherm ruim 8 cm, dat vind ik persoonlijk een vrij forse afstand. Deze hangt echter op zolder en daar stoort het me niet.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

En ja, ik moet alles nog netjes wegwerken :X
👍👍 Bedankt voor de duidelijke foto's. Heb hem ook opgehangen en idd een cm of 8 hangt die van de muur af.

• Jvd5
Nu probeer ik de kpn afstandsbediening te koppelen aan de tv, alleen werkt de volume regeling dan niet (verder doet alles het) iemand nog tips? Heb code 734 gebruikt.

Is het ook mogelijk om de afstandsbediening van hisense zelf te gebruiken om het KPN kastje te bedienen? Of moet ik dan naar Ziggo met een CI module

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik wil graag een langer netsnoer voor mijn 50U7QF, maar weet iemand misschien welk type netsnoer de Hisense 50U7QF heeft? Het ziet eruit als een C7 aansluiting, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. De Hisense 'servicedesk' gaf het volgende typenummer door: sp-021a+IS-033 type 2, maar volgens mij is dat gewoon een eigen typenummer voor een C7 aansluiting.

• Get!em

Get!em

Oh die ja!

Jvd5 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 06:09:
Nu probeer ik de kpn afstandsbediening te koppelen aan de tv, alleen werkt de volume regeling dan niet (verder doet alles het) iemand nog tips? Heb code 734 gebruikt.
Wat je kunt doen is in het menu van KPN kastje naar afstandbediening gaaan en daar kijken of je je tv aan de volume knoppen kunt toevoegen als ware het een HT set.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

VanRoyal schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 14:25:
Ik wil graag een langer netsnoer voor mijn 50U7QF, maar weet iemand misschien welk type netsnoer de Hisense 50U7QF heeft? Het ziet eruit als een C7 aansluiting, maar durf het niet met zekerheid te zeggen. De Hisense 'servicedesk' gaf het volgende typenummer door: sp-021a+IS-033 type 2, maar volgens mij is dat gewoon een eigen typenummer voor een C7 aansluiting.
Moest even zoeken, maar via deze 3D afbeelding met zoommogelijkheid komt er niets spectaculairs tevoorschijn (y)

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:44
Voor een tv in een aparte kamer waar vooral voetbal/Formule 1 wordt gekeken, is de HiSense 43" A7500F een goede optie? Kan deze de bal weergeven zonder dat die eruit ziet als een streep?

Gaat om met beperkt budget tot €450 toch zo goed mogelijk beeld voor sport te krijgen.

Er is nu ook een Hitachi te koop, 43HK6500. Naast elkaar kan ik niet afleiden welke beste is voor sport:

https://www.displayspecif.../en/comparison/9bd21a2bc2

• benbaba
  • Niet online
Jazco2nd schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:26:
Voor een tv in een aparte kamer waar vooral voetbal/Formule 1 wordt gekeken, is de HiSense 43" A7500F een goede optie? Kan deze de bal weergeven zonder dat die eruit ziet als een streep?

Gaat om met beperkt budget tot €450 toch zo goed mogelijk beeld voor sport te krijgen.

Er is nu ook een Hitachi te koop, 43HK6500. Naast elkaar kan ik niet afleiden welke beste is voor sport:

https://www.displayspecif.../en/comparison/9bd21a2bc2
De Hitachi in ieder geval niet nemen want dat is een matige Vestel rebrand. Als sport de prioriteit heeft zou ik eerder voor de Philips 43PUS7555 gaan. Je levert dan in op contrast, maar het IPS paneel zal een iets lagere pixel reactietijd hebben. Dat gekoppeld aan de P5-beeldprocessor met motioninstellingen zal je de beste bewegingsscherpte geven in het budgetsegment. De A75F heeft dat overigens ook (minder verfijnd weliswaar) en zal voor een budget VA tv het nog redelijk goed doen. Kwestie van uitproberen, motion is een lastig punt en persoonlijk.

[Voor 8% gewijzigd door benbaba op 17-04-2021 20:42]

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:02
Heb onlangs een 50U7QF gekocht. Keek vanavond Netlfix aflevering met Dolby Vision maar het beeld flikkerde de hele tijd tijdens de afleveringen, zeer irritant. Ik lees er wel meer over op internet, maar is dit normaal? Weet iemand hoe te verhelpen (als dat kan?). Heb al de nieuwste firmware.

O ik lees nu e.e.a. hierboven. Ga me morgen in verdiepen.

Edit: na wat instellingen aanpassen lijkt het weg te zijn.

[Voor 22% gewijzigd door filthy rich op 07-05-2021 14:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filthy rich
Mijn U7QF is zojuist geupdate naar versie V0000.01.00Q.L0301 vanaf K1112. Tot op heden nog geen verschillen gemerkt, behalve dat NPO start bij de apps op vidaa zit.

[Voor 17% gewijzigd door filthy rich op 07-05-2021 14:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frank83
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-05 16:43
Weet iemand toevallig of de Hisense 2021 modellen binnenkort in Nederland beschikbaar komen?

Ik ben me aan het oriënteren voor een nieuwe tv, 65 of 75 inch, en mij lijkt de 65 U8G of de 75 U9DG wel wat. Deze zijn in de US net uitgekomen en de reviews op YouTube zijn erg positief!

De vraag is dus of deze hier wel uit komen en zo ja, wanneer?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mark de Vaal
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:46
Frank83 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:09:
Weet iemand toevallig of de Hisense 2021 modellen binnenkort in Nederland beschikbaar komen?

Ik ben me aan het oriënteren voor een nieuwe tv, 65 of 75 inch, en mij lijkt de 65 U8G of de 75 U9DG wel wat. Deze zijn in de US net uitgekomen en de reviews op YouTube zijn erg positief!

Ik heb die reviews ook gezien, maar wacht ik af of deze wel naar Nederland komen en in welke configuratie.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• benbaba
  • Niet online
Frank83 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:09:

De Europese line-up gaat heel verschillend zijn en veel minder interessant (helaas). De 8 en 9-series krijgen IPS-ADS panelen. De U8GQ met 90/120 zones en zal wat prestaties betreft min of meer een US Q80A zijn maar dan zonder 4K120 support. De U9GQ zal het wat beter doen met 1280 zones en waarschijnlijk vergelijkbaar zijn met de QN85A (1000 zones) die in de basis ook een IPS paneel heeft. Daaronder zijn het enkel (60Hz) QLED's zonder FALD of überhaupt local dimming, zie ook hier.

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:48
Sinds gisteren een Hisense U8QF uitgepakt en aangesloten, nu heeft de tv wel erg zichtbare horizontale banding. Nu weet ik niet of dit normaal is (producteigenschap) en of jullie dit ook hebben? Het is erg zichtbaar (voor mij) in series en films. Zoals het op de foto's hieronder te zien is, is het voor mijn ogen hetzelfde.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

D-TECH schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:37:
Sinds gisteren een Hisense U8QF uitgepakt en aangesloten, nu heeft de tv wel erg zichtbare horizontale banding. Nu weet ik niet of dit normaal is (producteigenschap) en of jullie dit ook hebben? Het is erg zichtbaar (voor mij) in series en films. Zoals het op de foto's hieronder te zien is, is het voor mijn ogen hetzelfde.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mits je geen beeld instellingen totaal verkeerd hebt staan (helderheid veel te hoog), lijkt me dat geen normaal beeld, zeker niet gezien de "lokale" review van deze tv: reviews: Hisense U8QF hdr-tv met fald - Hét alternatief voor QLED

Krijg je dat beroerde beeld met alle bronnen (indien voorhanden)?

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:48
hardware-lover schreef op dinsdag 17 augustus 2021 @ 22:55:
[...]

Mits je geen beeld instellingen totaal verkeerd hebt staan (helderheid veel te hoog), lijkt me dat geen normaal beeld, zeker niet gezien de "lokale" review van deze tv: reviews: Hisense U8QF hdr-tv met fald - Hét alternatief voor QLED

Krijg je dat beroerde beeld met alle bronnen (indien voorhanden)?
Dit is inderdaad op alle bronnen (interne apps en HDMI, met Chromecast Ultra), heb alle instellingen nagelopen, local dimming aan/uit etc. en helaas blijft het probleem bestaan. Gek genoeg in DSE tests is het niet te zien, het is alleen met donkerdere tinten, niet op wit.

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:58
Het enige wat mij momenteel weerhoudt tot aanschaf van de 65U8Qf is het hoge stroomverbruik bij SDR content. Daar een tv hier makkelijk 10 uur per dag draait is stroomverbruik hier ook een punt van aandacht.

Volgens de tweakers-review heeft het op een lagere stand zetten van het backlight geen grote invloed op het stroomverbruik. Er zijn ondertussen enkele software-updates geweest, is het nu bv misschien mogelijk om middels nieuwe/veranderende instellingen het stroomverbruik bij normaal tv kijken terug te dringen?

Iemand toevallig ook bijgehouden wat deze tv nu daadwerkelijk verbruikt?

• filthy rich
Zojuist firmware L1103 geinstalleerd voor U7QF. Disneyplus zit nu bij de apps. Geen idee wat er nog meer is veranderd.
Change logs zijn volgens mij nergens te vinden.

[Voor 3% gewijzigd door filthy rich op 23-12-2021 20:44]

• cancellaratje
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21-05 18:55
Hee, hier is vandaag de 55u8qf bezorgd.

Heeft er iemand tips voor de meest geschikte beeld settings / kalibreren. Of een linkje naar iemand die het helder uitlegt?

• Drifter7
  • Laatst online: 31-12-2021
Gisteren een 55uq8 ontvangen.
Tijdens het begin van afspelen film b.v. Bird Box op netflix via de tv(niet via kpn settopbox) verschijnt er alleen even een symbool "Dolby Vision" rechts bovenin het scherm. Wel is de film in HDR,Dolby Vision en Atmos. Op een Oled c1 doet hij dat wel. Kan ik er van uit gaan dat het wel deze eigenschappen heeft? Op tv-app Youtube geeft het scherm ook geen Dolby Vision&Atmos en HDR aan bij het afspelen een filmpje met wel deze eigenschappen.
Iemand ervaring hiermee of een oplossing?

• benbaba
  • Niet online
cancellaratje schreef op donderdag 30 december 2021 @ 19:28:
Hee, hier is vandaag de 55u8qf bezorgd.

Heeft er iemand tips voor de meest geschikte beeld settings / kalibreren. Of een linkje naar iemand die het helder uitlegt?
YouTube: Hisense U7QF and U8QF 4K UHD TV picture settings. De 'beste' presets kan je overnemen maar de aanpassingen zou ik niet doen vanwege een andere tv en firmware.
Drifter7 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 15:33:
Gisteren een 55uq8 ontvangen.
Tijdens het begin van afspelen film b.v. Bird Box op netflix via de tv(niet via kpn settopbox) verschijnt er alleen even een symbool "Dolby Vision" rechts bovenin het scherm. Wel is de film in HDR,Dolby Vision en Atmos. Op een Oled c1 doet hij dat wel. Kan ik er van uit gaan dat het wel deze eigenschappen heeft? Op tv-app Youtube geeft het scherm ook geen Dolby Vision&Atmos en HDR aan bij het afspelen een filmpje met wel deze eigenschappen.
Iemand ervaring hiermee of een oplossing?
De beeldmodi veranderen automatisch mee door het invoersignaal/bronmateriaal. Bij Dolby Vision content moet je 3 Dolby Vision beeldmodi zien.

• filthy rich
Net de firmware geupdate van U7QF naar M0222. De NPO start app werkt nu niet meer, heb alleen maar zwart beeld. Herkent iemand dit?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee