Ook al wordt er in de US een ander, lager Btw-tarief gerekend, toch apart dat de 65" US versie van de U8QF daar $ 819.86 (Amazon dus ietsje goedkoper) moet kosten terwijl de (in Europa geleverde) 55U8QF in NL voor € 849,- geleverd wordt. Ja, er zullen wederom mensen hier op het forum zijn die het niet met me eens zijn maar ik blijf bij m'n standpunt van niet echt redelijke prijsverschillen tussen de verschillende landen. Misschien in dat licht leuk om ze nog eens te verwijzen naar mijn screendump met info over hoe groot de EU als afzetmarkt is.
Daarom...denkt Hisense echt dat mensen in NL niet geïnteresseerd zouden kunnen zijn in een 65" variant van de U8QF?
Fomo heeft het in z'n recensie over de 65" uitvoering die op Amazon telkens uitverkocht is....hoe zou dat nou komen?
En omdat ik benieuwd was naar aanbod van UHD tv's in de maten 55" en 65" (men had het in een van de reacties op mijn bijdrage n.l. over dat grotere maten niet zo gangbaar waren):
Hardware.info: 575 55" modellen en 459 65"modellen
Tweakers: 236 55" modellen en 208 65" modellen
...niet echt dat je zegt dat 65" een niet gangbare maat is in NL...of zou men de 65" modellen gewoon voor de lol aanbieden😉.
Blijft echter een feit dat het aanbod in 75" achter blijft ten opzichte van bovenstaande maten.
Daarom...denkt Hisense echt dat mensen in NL niet geïnteresseerd zouden kunnen zijn in een 65" variant van de U8QF?
Fomo heeft het in z'n recensie over de 65" uitvoering die op Amazon telkens uitverkocht is....hoe zou dat nou komen?
En omdat ik benieuwd was naar aanbod van UHD tv's in de maten 55" en 65" (men had het in een van de reacties op mijn bijdrage n.l. over dat grotere maten niet zo gangbaar waren):
Hardware.info: 575 55" modellen en 459 65"modellen
Tweakers: 236 55" modellen en 208 65" modellen
...niet echt dat je zegt dat 65" een niet gangbare maat is in NL...of zou men de 65" modellen gewoon voor de lol aanbieden😉.
Blijft echter een feit dat het aanbod in 75" achter blijft ten opzichte van bovenstaande maten.
[ Voor 26% gewijzigd door TheGuy op 06-08-2020 18:14 . Reden: toevoeging ]