Iemand deed Thuisbezorgd.nl bestelling via mijn PayPal

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-05 16:28
Crxtreem schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 10:38:
Ik wil mijn Paypal eigenlijk ook opzeggen maar heb hem al zo lang niet gebruikt dat ik eerst een legitimatie e.d. in moet dienen voordat ik het kan verwijderen.
Nu kan ik het restbedrag van een paar euro ook niet op mijn rekening boeken of gebruiken dus het is al niet meer bruikbaar.

Omslachtig systeem.
Ook opletten dat er binnenkort (of is dat al?) betaald moet worden voor inactieve accounts. Handig als ze je CC/PayPal gegevens al klaarhebben.
Cashen van al die 'vergeten' accounts.

[ Voor 0% gewijzigd door rdfeij op 13-02-2021 21:07 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemK
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 14:55
Mel33 schreef op zaterdag 13 februari 2021 @ 20:00:
@JochemK Waar is het bezorgd?
Misschien een medewerker van thuisbezorgd zelf?
Of heb je aanwijzingen dat er een hack was.
Maar hey waarom schuift thuisbezorgd jou door naar paypal, je moet toch echt bij thuisbezorgd zijn, en die bestelling hard laten maken door hun. Jij hebt niks besteld toch?
Dus eerst dat maar

Of weet je dat al?
Ergens in Amsterdam, waar ik niet woon en ook niemand ken.
Ik heb wel mail gekregen met de bestelbevestiging, staat ook in m'n thuisbezorgd account.

Geen idee waarom ze me naar paypal doorstuurden, het leek me dat het net zo zou werken als bij een ebay aankoop, toch niet helemaal. Maandag nog maar een keer bellen, ik gok dat de mensen die er dan zitten meer behulpzaam kunnen / mogen zijn dan degenen die er in het weekend de telefoon beantwoorden.

Neemt niet weg dat ik me nog steeds afvraag hoe ze langs die 2FA zijn gekomen. M'n mailbox lijkt onaangeroerd (of ze moeten daar ook langs de 2FA zijn geraakt maar dat lijkt me wel heel erg onwaarschijnlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-05 16:16
@JochemK dus je hebt ook de gegevens van het restaurant waar die heeft besteld. En dan ook een telefoon van de besteller enz enz
Moet je daar niet als eerste zijn voor je het bij paypal kan terugclaimen?

Andere gedachte:
Missc is de restauranteigenaar wel hopeloos in de corona schuld en doet ie even zo een rekening betaald krijgen. Je moet daar ook eerst zijn dan toch als 2fa aanstaat bij thuisbezorgd enz.

Dus nog even dat afwachten voordat je je afvraagt hoe ze langs 2fa zijn langskomen?

Laat ff weten, interessant iig

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JochemK
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 14:55
Vandaag weer gebeld met thuisbezorgd, die probeerden me weer richting paypal te schuiven maar nu is er een ticket aangemaakt en gaat de juiste afdeling er naar kijken.

Ben benieuwd.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste