Ervaring met het merk airco (LG,Mitsubishi, Midea en Haijer)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrie
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Hallo mensen,

Vraagje en ervaring?

Welke merk airco's hebben jullie ervaring mee en is al een tijd goed draaiend? (om de bovenverdieping mee te koelen)
ik lees veel positieve verhalen over Midea en Haijer voor mij onbekende merken geen idee of de levensduur ook zo goed is als (LG en Daikin en mitsubishi)

twijfel over deze 2 sets:

https://www.handelsondern...idea-airconditioning-unit

https://www.handelsondern...aier-airconditioning-unit

heeft iemand nog tips voor me? of een alternatief hiervoor?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Ik zou zeggen lees Het grote airconditioning topic - Deel 2 eens door en/of zoek in dat topic op de door jou genoemde merken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrie
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Top heb het daar geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
Wellicht ook interessant: Airco bestellen in het buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Heeft u een info of ervaringen gevonden van het merk midea? Wij overwegen zelf de aanschaf van 3 midea toestellen maar ik vind zelf niet veel terug op het forum.

Mvg
Jelle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jhni
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 10-08-2020
Ik heb een Midea split en die is nu 4 jaar de service van Midea is ver te zoeken de installateur krijgt maar geen prijzen voor onderdelen dus bij vervanging nooit weer een Midea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Jhni schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 18:19:
Ik heb een Midea split en die is nu 4 jaar de service van Midea is ver te zoeken de installateur krijgt maar geen prijzen voor onderdelen dus bij vervanging nooit weer een Midea
Ligt dat aan het merk of aan de installateur denk je? Serieuze vraag, is een beetje jammer om een merk af te serveren als je installateur een wanbetaler blijkt te zijn en midea niet meer wil leveren aan hem bijvoorbeeld. ;)

Midea is zover ik weet geen kleine speler op de airco markt.

Wil hier namelijk de airco uit gaan breiden naar het hele huis en midea heeft toch wel een prima product zo lijkt het. Of heb je ook problemen met de airco zelf?

[ Voor 12% gewijzigd door Flagg op 15-08-2020 13:16 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TvanW
  • Registratie: Augustus 2017
  • Niet online
Myrie schreef op donderdag 30 april 2020 @ 14:27:
Hallo mensen,

Vraagje en ervaring?

Welke merk airco's hebben jullie ervaring mee en is al een tijd goed draaiend? (om de bovenverdieping mee te koelen)
ik lees veel positieve verhalen over Midea en Haijer voor mij onbekende merken geen idee of de levensduur ook zo goed is als (LG en Daikin en mitsubishi)

twijfel over deze 2 sets:

https://www.handelsondern...idea-airconditioning-unit

https://www.handelsondern...aier-airconditioning-unit

heeft iemand nog tips voor me? of een alternatief hiervoor?

mvg
Ben wel benieuwd wat het geworden is en wat je ervaringen zijn. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hansla
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-11-2020
Haier 2 airco geïnstalleerd 6,8 kw ( grote woonkamer en keuken ) en 2,5 kw slaapkamer. Zowel de verwarming als koeling indrukwekkend, makkelijke bediening . Geluid grote (188 m2) uiteraard hoger dan de kleine. Aangezien wij veel glas oa serre hebben is het in de winter ‘s ochtends erg koud beneden . Dan zet ik de airco op timer en is het in 5-10 minuten moeiteloos 21 graden of warmer. Dan is de gasverwarming op stoom en kan hij uit. Stroom verbruik erg laag start hoog maar schaalt direct af 2500-500 w , de bovenuit gebruikt vrijwel niks en is ook heel snel warm. Lawaai binnen niets en buiten alleen bij starten van de compressor daarna stil. Koeling is efficiënter en vrijwel geruisloos buiten en binnen , goed instelbaar. Met plat dak werd het 40 graden in 10 min richting 20 grad en dan stil . Nachtstand zeer zacht geluid van een kleine ventilator. WiFi module nabesteld handig met mobiel te bedienen ook op afstand . Wij zijn zeer tevreden , installateur positief doordat compressor van Mitsubishi is ( belangrijkste onderdeel) 26 fabrieken op de wereld grote speler in Azië . Succes !!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robertjan12
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 22-02 10:36
skip.. verkeerde topic

[ Voor 96% gewijzigd door robertjan12 op 09-06-2022 11:44 ]

Pagina: 1