Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bauzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-05 14:22
Sinds een week in bezit van de G7 32"

Het eerste wat mij opviel toen ik hem op mijn bureau zetten waren de lijmresten tussen de bezel en het scherm, erg jammer voor een dergelijk duren monitor als deze.
Ook had ik de nodige vlekken, wat net krassen leken op het scherm.
Daarbij komt nog dat ik het flickering issue ervaar in bepaalde games of menu's.
Ga wel nog een software update doen, zit nu op 1001.0 en er is een 1005 heb ik begrepen maar las ook dat dit het flickering probleem niet zou oplossen.

Verder is dit een Top monitor wat rete snel is en waar je mooie kleuren op ervaart, HDR is iets beter dan de rest van de VA panelen die momenteel te koop zijn maar verwacht geen wonderen.

meer mensen ervaring, ideeën of de oplossing voor dit flickering issue?

Greets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:32
Jeroentje1981 schreef op zondag 19 juli 2020 @ 16:19:
[...]

Mag hopen dat ze het fysiek fixen en niet via een firmware.
Hoe wil je dit fixen via een firmware-update? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bauzer schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:12:

Het eerste wat mij opviel toen ik hem op mijn bureau zetten waren de lijmresten tussen de bezel en het scherm, erg jammer voor een dergelijk duren monitor als deze.
Daarbij komt nog dat ik het flickering issue ervaar in bepaalde games of menu's.
Ga wel nog een software update doen, zit nu op 1001.0 en er is een 1005 heb ik begrepen maar las ook dat dit het flickering probleem niet zou oplossen.

Verder is dit ene Top monitor wat rete snel is en waar je mooie kleuren op ervaart, HDR is iets beter dan de rest van de VA panelen die momenteel te koop zijn maar verwacht gene wonderen.

greets.
Volgens mij moet het flickeren opgelost zijn met de firmware update. Als je fysieke problemen hebt zou ik heb wel rma sturen. Anders is het zonde voor dat bedrag.

AMD R7 7800X3D - ASUS TUF 3080 - 64GB 6000Mhz CL30 - Samsung Odyssey G9 - Samsung S23 Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroentje1981
  • Laatst online: 06-05 20:58
NotSoSteady schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:15:
[...]

Hoe wil je dit fixen via een firmware-update? :o
Het zijn nu 2 gebreken. De bezel die je natuurlijk fysiek repareert en de flickering via een firmware.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-06 08:16
Ik heb net mijn 2e exemplaar van de G7 aangesloten. De eerste had 2 dode pixels! en heb ik dus geretourneerd en de 2e heeft ook weer een dode pixel. Het betreft de 32'' versie. ik weet niet of dit type model er extra gevoelig voor is of iets of dat ik gewoon ontzettende bad luck heb

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bauzer
Tjona100 schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 23:01:
Ik heb net mijn 2e exemplaar van de G7 aangesloten. De eerste had 2 dode pixels! en heb ik dus geretourneerd en de 2e heeft ook weer een dode pixel. Het betreft de 32'' versie. ik weet niet of dit type model er extra gevoelig voor is of iets of dat ik gewoon ontzettende bad luck heb
Denk bad luck idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bauzer
bauzer schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 11:12:

Verder is dit een Top monitor wat rete snel is en waar je mooie kleuren op ervaart, HDR is iets beter dan de rest van de VA panelen die momenteel te koop zijn maar verwacht geen wonderen.

Greets.
Zojuist de firmware update gedaan van 1001.0 --> 1005.2

Maar helaas nog steeds last van flickering in game menu van Warzone nog niet echt getest met andere games of hij daar ook flickert. in de match zelf ondervind ik geen flickering het is puur in de menu's en alle sbuiten de match om.

moeten we hier mee dealen of is dit op te lossen iemand tips ideeën?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30
Ik zou niet alleen van warzone uitgaan. Die heeft wel vaker rare fratsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik bewonder jullie vertrouwen dat Samsung flickering gaat oplossen met een firmware update, maar dit is bij de CRG9 ook niet gebeurd. Sterker nog, alleen de Koreaanse Samsung site heeft een firmware update staan voor die monitor.

Ik heb mijn G7 maar weer terug gestuurd en vermijd G-Sync compatible monitoren voorlopig. Ik begrijp werkelijk niet hoe deze monitoren gecertificeerd zijn door Nvidia, dat had nooit mogen gebeuren.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tjona100
Ik heb hem maar weer geretourneerd.
Overigens van Samsung hoef je ook niet veel support te verwachten wat betreft dode pixels Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P5exZaPVbYYTBmxahUjUFvfhj6A=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/xzQIrr70W3BgkBEa8kxM4f3t.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:43
@Tjona100 Wat verwacht je dan wel van Samsung bij een dode pixel?? Je bent niet aan t juiste adres. Je moet bij de verkoper zijn. De fabrikant kan hier niets mee en ik ken geen enkele fabrikant die jou een nieuwe monitor gaat sturen voor een dode pixel, ze hanteren allemaal diezelfde iso norm. De verkoper daarentegen moet dit gewoon oplossen. Hoe de winkel dit met Samsung regelt is niet het probleem van jou als consument.
Dus prima als je de monitor retourneert vanwege die flikkering, zou ik ook doen. Maar om Samsung te bashen om een dode pixel gaat nergens over natuurlijk.

[ Voor 37% gewijzigd door Arjant2 op 23-07-2020 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
Arjant2 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 20:24:
@Tjona100 Wat verwacht je dan wel van Samsung bij een dode pixel?? Je bent niet aan t juiste adres. Je moet bij de verkoper zijn. De fabrikant kan hier niets mee en ik ken geen enkele fabrikant die jou een nieuwe monitor gaat sturen voor een dode pixel, ze hanteren allemaal diezelfde iso norm. De verkoper daarentegen moet dit gewoon oplossen. Hoe de winkel dit met Samsung regelt is niet het probleem van jou als consument.
Dus prima als je de monitor retourneert vanwege die flikkering, zou ik ook doen. Maar om Samsung te bashen om een dode pixel gaat nergens over natuurlijk.
Gast, neem je pilletjes in ofzo en kalmeer. Ik bash helemaal niemand en ik heb gewoon gevraagd bij Samsung wat hun opinion in deze is, en heb ik gedeeld. Uiteindelijk zijn hun toch diegenen die het product op de markt zetten? Of mag daar niet meer naar gevraagd worden volgens jou als een product niet naar behoren functioneert. Als je beter zou lezen heb ik al aangegeven dat dit mijn 2e monitor is, en daarbij komend de gsync problemen waar ik ook naar heb gevraagd. Maar ach, jij bent zo'n figuur die waarschijnlijk dingen koopt en bij mankementen liever wegkijkt. Ik heb voor mezelf besloten voor een alternatief te kijken.
Modbreak:Zo gaan we niet met elkaar om hier. Hou het inhoudelijk, speel niet op de man.

[ Voor 15% gewijzigd door dion_b op 24-07-2020 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tjona100 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 21:32:
[...]

Gast, neem je pilletjes in ofzo en kalmeer. Ik bash helemaal niemand en ik heb gewoon gevraagd bij Samsung wat hun opinion in deze en heb ik gedeeld. Uiteindelijk zijn hun toch diegenen die het product op de markt zetten? Of mag daar niet meer naar gevraagd worden volgens jou als een product niet naar behoren functioneert. Als je beter zou lezen heb ik al aangegeven dat dit mijn 2e monitor is, en daarbij komend de gsync problemen waar ik ook naar heb gevraagd. Maar ach, jij bent zo'n figuur die waarschijnlijk dingen koopt en bij mankementen liever wegkijkt.
Ik snap waar hij vandaan komt als je alleen je laatste post leest. Samen met je andere post waar je zegt dat je 2x dode pixels heb gekregen veranderd het verhaal natuurlijk. Het was misschien handig geweest als je ook je vraag naar Samsung had laten zien.

Maar laten we het wel vriendelijk houden :)

AMD R7 7800X3D - ASUS TUF 3080 - 64GB 6000Mhz CL30 - Samsung Odyssey G9 - Samsung S23 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:43
@Tjona100 helemaal niet persoonlijk bedoeld en als je mijn post leest zeg ik ook dat ik het met je eens ben over het gsync verhaal en zou ik hem ook retourneren (ook met een dode pixel overigens). Alleen met het dode pixel verhaal ben je gewoon aan t verkeerde adres niets meer niets minder. Of het nu je 2e of 100e scherm is met een dode pixel, daarvoor moet je bij de verkoper zijn en niet bij Samsung. Ik heb de regels ook niet gemaakt. Dont shoot the messenger.

Hoef je niet direct persoonlijk te gaan worden hoor. Doe zelf even rustig aan, ik zeg geen verkeerd woord. Als je geen kritiek of andere meningen aankan moet je niet op een forum zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Arjant2 op 23-07-2020 23:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kingofkamikaze
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-06 22:31
Heren (assuming gender here),
We raken een beetje off-topic.

Is er al meer informatie over de vertraging die de G9 schermen lijken op te lopen door een productiefout?

Ze noemen mij de GeizMeister

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sharkyzz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-06 14:50
Zowel CD-ROM-LAND als Megekko zouden 28-07 leveren, dit is 28-08 geworden :S Zal wel met de terugroepactie te maken hebben. Vrees dat die voorlopig nog nergens verkrijgbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
Wie weet kunnen we op de opvolger wachten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fast_light
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-07-2022
sharkyzz schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 12:41:
Zowel CD-ROM-LAND als Megekko zouden 28-07 leveren, dit is 28-08 geworden :S Zal wel met de terugroepactie te maken hebben. Vrees dat die voorlopig nog nergens verkrijgbaar is.
Klopt, ik heb m bij Megekko besteld, MET pixel garantie! ;) en inderdaad gisteren een mail ontvangen dat de levering met een maand is uitgesteld.

Eerlijk gezegd, als ik alles zo lees begin ik steeds meer te twijfelen.... Ik bedoel, een vlaggenschip met een vlaggenschip prijs, die zo kwetsbaar is, (YouTube: Unboxing Nightmare - Be extra careful! Samsung Odyssey G9 49" Monitor) en met flikker problemen..... straks heb je de monitor... vraag is dan wat gebeurd er als je dit soort problemen alsnog ervaart? Zitten we dan maaaaanden te wachten op een oplossing?

**Update**

Onder de video staat de reactie van die jongen.... gaat dit de service worden van Samsung? als het een DOA is? dus het scherm komt zo uit de doos? hoe bewijs je dat? :? wordt dat dan een eeuwig getouwtrek?

For those that asked for update from Samsung. I sent in last week and they called yesterday and told me warranty does not cover screen damage as I would expect. From where I come from, the return policies are not favorable to consumer. I am not able to make any claim. they told me the repair will be around US$700.

[ Voor 22% gewijzigd door Fast_light op 26-07-2020 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-06 20:08
Ja, het idee dat het scherm in de verpakking al kapot kan zijn baart me ook zorgen. Ik denk dat ik het unboxen maar ga laten filmen als eventueel bewijs. En, bij uitzondering, heb ik met een credit card betaald omdat je aankoop dan verzekerd bent (of dat echt werkt hoop ik niet achter te komen).

spoor12b

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fast_light schreef op zondag 26 juli 2020 @ 19:43:
[...]

Klopt, ik heb m bij Megekko besteld, MET pixel garantie! ;) en inderdaad gisteren een mail ontvangen dat de levering met een maand is uitgesteld.

Eerlijk gezegd, als ik alles zo lees begin ik steeds meer te twijfelen.... Ik bedoel, een vlaggenschip met een vlaggenschip prijs, die zo kwetsbaar is, (YouTube: Unboxing Nightmare - Be extra careful! Samsung Odyssey G9 49" Monitor) en met flikker problemen..... straks heb je de monitor... vraag is dan wat gebeurd er als je dit soort problemen alsnog ervaart? Zitten we dan maaaaanden te wachten op een oplossing?

**Update**

Onder de video staat de reactie van die jongen.... gaat dit de service worden van Samsung? als het een DOA is? dus het scherm komt zo uit de doos? hoe bewijs je dat? :? wordt dat dan een eeuwig getouwtrek?

For those that asked for update from Samsung. I sent in last week and they called yesterday and told me warranty does not cover screen damage as I would expect. From where I come from, the return policies are not favorable to consumer. I am not able to make any claim. they told me the repair will be around US$700.
Dit is toch duidelijk de fout van hem. De handleiding is er erg duidelijk in dat je de monitor uit de doos haalt dmv de standaard, en je niet het scherm moet aanraken. In mijn ogen niet gek dat samsung dat niet gaat betalen voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fast_light
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-07-2022
vanthome schreef op maandag 27 juli 2020 @ 00:43:
[...]

Dit is toch duidelijk de fout van hem. De handleiding is er erg duidelijk in dat je de monitor uit de doos haalt dmv de standaard, en je niet het scherm moet aanraken. In mijn ogen niet gek dat samsung dat niet gaat betalen voor hem.
Ben ik niet met je eens, het piepschuim is zo gesneden met een uitsparing waar je logischerwijs je handen plaatst. Daarnaast twijfel ik zeer aan de kwaliteit van het scherm als het zo snel breekt.... ik heb nog nooit een monitor gezien die dit niet overleeft... Vandaar dat ik hard twijfel OF ik de monitor überhaupt wel moet willen, of dat ik hem moet afblazen. Het getuigt niet echt van kwaliteit.... zeker niet de kwaliteit die je mag verwachten voor 1500 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fast_light schreef op maandag 27 juli 2020 @ 01:00:
[...]

Ben ik niet met je eens, het piepschuim is zo gesneden met een uitsparing waar je logischerwijs je handen plaatst. Daarnaast twijfel ik zeer aan de kwaliteit van het scherm als het zo snel breekt.... ik heb nog nooit een monitor gezien die dit niet overleeft... Vandaar dat ik hard twijfel OF ik de monitor überhaupt wel moet willen, of dat ik hem moet afblazen. Het getuigt niet echt van kwaliteit.... zeker niet de kwaliteit die je mag verwachten voor 1500 euro!
Misschien heeft het een andere functie, anders is het wel misleidend, toch staat het wel in de gebruiksaanwijzing. Volgens mij is QLED over het algemeen vrij fragiel. Zeker als je echte druk op het paneel gaat leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:55
vanthome schreef op maandag 27 juli 2020 @ 01:25:
[...]

Misschien heeft het een andere functie, anders is het wel misleidend, toch staat het wel in de gebruiksaanwijzing. Volgens mij is QLED over het algemeen vrij fragiel. Zeker als je echte druk op het paneel gaat leggen.
Neem daarbij een 1000r kromming en het geheel is vrij gevoelig. Ik neem aan dat je een OLED tv ook niet uit de doos pakt bij het paneel.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SgtElPotato schreef op maandag 27 juli 2020 @ 01:30:
[...]

Neem daarbij een 1000r kromming en het geheel is vrij gevoelig. Ik neem aan dat je een OLED tv ook niet uit de doos pakt bij het paneel.
Ik denk zeker niet dat het helpt. Ik weet niet hoe het met OLED zit, maar die hele dunne panelen van LG lijken wel flexibel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheTurk
  • Laatst online: 16-02 23:20
Mbt paneelschade bij uitpakken. Dit is makkelijk te voorkomen als je de handleiding leest! Ik heb bij mijn CRG9, het scherm niet eens aangeraakt. Je monteert eerst voetsteun en je houd de voetsteun vast en kanteld het op je bureau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Review van LTT hoofd kanaal: YouTube: I Stand by What I Said. Samsung G9 Non-Sponsored Review.

Edit: een beetje mager reviewtje. Niet echt nieuwe informatie, had graag meer gezien over de hdr1000 en of dit nog steeds goed werkt als je de dimming zones uitzet.

[ Voor 38% gewijzigd door vanthome op 28-07-2020 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
vanthome schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 18:19:
Review van LTT hoofd kanaal: YouTube: I Stand by What I Said. Samsung G9 Non-Sponsored Review.

Edit: een beetje mager reviewtje. Niet echt nieuwe informatie, had graag meer gezien over de hdr1000 en of dit nog steeds goed werkt als je de dimming zones uitzet.
Magere review is m.i. nog te aardig. Het is gewoon een opsomming van de specs en aan het eind nog even zeggen dat er flickering kan optreden. Nergens melding van calibratie, ghosting en local array dimming. Ik wacht wel af op tweakers review en/of hardware info daar gaan ze doorgaans toch wel wat dieper op een scherm in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroentje1981 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 21:40:
[...]

Magere review is m.i. nog te aardig. Het is gewoon een opsomming van de specs en aan het eind nog even zeggen dat er flickering kan optreden. Nergens melding van calibratie, ghosting en local array dimming. Ik wacht wel af op tweakers review en/of hardware info daar gaan ze doorgaans toch wel wat dieper op een scherm in.
Op ghosting waren ze wel eeeven ingegaan, maar vond het ook jammer dat er niet was verteld of ze een firmware update hadden gedaan.
Zelf wacht ik op de review van Hardware Unboxed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-06 19:37
Jeroentje1981 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 21:40:
[...]

Of van een site als www.rtings.com, die doen ook goede reviews waarin zo'n beetje alles getest wordt..

[ Voor 28% gewijzigd door Inflatable op 30-07-2020 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkyzz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-06 14:50
Informatique zou morgen leveren, maar ook uitgesteld tot 31 aug. Ik heb maar een LG38GN950 gekocht in de tussentijd. Vertrouwen in dit apparaat is voorlopig wel even weg. Laat ze eerst maar de kinderziektes eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTurk
sharkyzz schreef op donderdag 6 augustus 2020 @ 14:54:
Informatique zou morgen leveren, maar ook uitgesteld tot 31 aug. Ik heb maar een LG38GN950 gekocht in de tussentijd. Vertrouwen in dit apparaat is voorlopig wel even weg. Laat ze eerst maar de kinderziektes eruit halen.
De pre-orders verdwijnen. Ik ben bang dat het veel langer gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-06 11:15
Ik zit ook zwaar te twijfelen om anders toch een crg9 te halen, die curve is wel pittig, en hoeveel games halen nou meer dan 120 fps in deze resolutie:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04
Mschrijver88 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 08:20:
Ik zit ook zwaar te twijfelen om anders toch een crg9 te halen, die curve is wel pittig, en hoeveel games halen nou meer dan 120 fps in deze resolutie:O
Ik zit er ook zwaar over te twijfelen, alleen de 1800 versus 1000r curve is voor mij nog de afweging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisdude
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 05-06 16:28
CopyCatz schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 08:37:
[...]

Ik zit er ook zwaar over te twijfelen, alleen de 1800 versus 1000r curve is voor mij nog de afweging..
Erg herkenbaar, ik twijfel ook. Met precies dezelfde overweging.... Dit komt hoofdzakelijk door de vertraging anders was dit nooit een punt geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Wisdude schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 16:13:
[...]

Erg herkenbaar, ik twijfel ook. Met precies dezelfde overweging.... Dit komt hoofdzakelijk door de vertraging anders was dit nooit een punt geweest.
Nou ja, door de QA blunders is de afweging wel iets meer geworden dan alleen "hoe ziet het er optisch uit". Nu heb je ook nog: laat het scherm makkelijker los van de behuizing, heb je sneller kans op vlekken/artefacten..
Ik heb de verbeterde specs van de G9 totaal niet nodig, alleen de curve en de kleur spreken me wel aan. Als er meer signalen komen van verder uitstel dan zeg 31 augustus dan pak ik wel de C49.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
Inmiddels ook de CRG9 besteld, even kijken hoe tof ik die vind ik, ik cancel de G9 nog niet ( ook vanwege de mooie deal:D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTurk
Mschrijver88 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 22:11:
Inmiddels ook de CRG9 besteld, even kijken hoe tof ik die vind ik, ik cancel de G9 nog niet ( ook vanwege de mooie deal:D )
Kan je je deal met ons delen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
TheTurk schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:53:
[...]

Zie mijn reactie op de 2e pagina in dit topic👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 05-06 14:17
TheTurk schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 11:53:
[...]

Hij stond destijds voor €1290 op Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTurk
Als de amino zo laag blijft, zal de prijs wel hard zakken. Ik zag bij duitse alternate de cr9g voor 1000.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
Coolblue heeft voorraad. De mijne wordt morgen bezorgd :) Ben bij hen niet zo bezorgd over het retourneren, dus komt goed uit.

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Goed om te lezen! Mijn bestelling bij CB is nog niet aangepast, tot nu toe nog alleen de melding dat mijn order ontvangen is.

Ook even gebeld aangezien ik de monitor al 2 mnd geleden heb besteld. Er moest een nieuwe order worden aangemaakt door de medewerker en waarschijnlijk morgen bezorgen.

Op de site staat de monitor nu weer op tijdelijk uitverkocht.

[ Voor 48% gewijzigd door Valkje op 20-08-2020 16:19 ]

OP de website zie ik nu staan morgen in huis :O

Edit: Ik heb hem besteld....

[ Voor 25% gewijzigd door vanthome op 20-08-2020 15:45 ]

• kingofkamikaze
Bij Bol.com is hij nog steeds niet leverbaar 😩

• Jeroentje1981
vanthome schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:45:
OP de website zie ik nu staan morgen in huis :O

Edit: Ik heb hem besteld....
Ik lees op reddit dat mensen die de afgelopen dagen besteld hebben nog steeds het issue hebben dat het scherm loslaat van de behuizing.
Ik had er nog niks over gelezen, maar de tijd lijkt redelijk. Ik ga hem uittesten met een gtx 1080 en ik zie wel of er problemen zijn. Hopelijk kan ik er snel genoeg achter komen en dan de 3080 halen voor de ultieme ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
De mijne is binnen, lijkt helemaal prima. Geen losse randen, dooie pixels. Je moet je wel heel strikt aan de montage handleiding houden want het ding is loodzwaar, en ik kan me goed voorstellen dat wanneer je op een andere manier dan aanbevolen de monitor uit de doos haalt, je de randen sloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed om te weten, hij zou 13:20 al hier moeten zijn maar postnl neemt zijn tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
Ben benieuwd hoe jullie hem ervaren na een paar weken. Dooie pixels kun je gewoon terugsturen binnen 2 weken op basis van de koop op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingofkamikaze
Bol.com geeft nu 30 Juli aan.
Ik moet nog even geduld hebben :P

Edit:
Ik besef me nu dat dit de oude status is....
Bol zegt nog steeds niet leverbaar, aan de telefoon konden ze me ook niets zeggen, de vraag is doorgestuurd naar de productspecialist en die zal binnen 2 werkdagen met meer info mailen.
Als ik dan nog geen info heb, dan annuleer ik de bestelling en ga ik ook voor coolblue denk ik...

[ Voor 73% gewijzigd door kingofkamikaze op 21-08-2020 14:42 . Reden: ik ben een mongool ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bedoel je niet augustus 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
protip: als je hem aan het opbouwen bent meteen alle kabels aansluiten die je ook maar verwacht nodig te hebben. De plastic backplate en cover van de standaard zijn echt fragiel, en je moet ze met flink wat geweld los maken. Denk dat je na een paar keer wel een paar plastic lipjes gesloopt hebt..

Maar verder nog steeds een fantastisch mooi scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingofkamikaze
yeah, heb het al geupdate xD
ik durpte hard :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog een pro tip: voordat je de achterkant erop doet, update eerst je firmware.

Maar wat een mooi beest.
Met een gtx 1080 heb ik nu 100hz om de 10bit kleur te kunnen gebruiken.

Edit: Ook al kan ik 10bpc aandrukken in NVIDIA blijf het niet staan. Heb de displaport drivers ook geüpdatet. Als iemand een idee heeft wil ik die graag proberen.

[ Voor 31% gewijzigd door vanthome op 21-08-2020 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Ik heb het scherm vanmiddag ook ontvangen en in elkaar gezet. Best een zwaar scherm en de achterkant heb ik ook nog niet vastgemaakt aangezien ik een iets langere kabel in bestelling heb.

Helaas wel een heel klein randje bovenop het scherm waar wat licht doorheen komt. Storen doet het me niet maar dit zou wel het probleem kunnen zijn.

Heb momenteel een RX 5700XT kaart maar krijg het nog even niet hoger dan 120Hz, op zicht nog niet heel erg aangezien ik toch met spellen niet hoger komt. Ook het 10bit instellen lukt nog niet.

Verder even wat games opgestart maar wat een overzicht en een brede view zeg, prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb inderdaad ook een beetje last van 't licht. Je moet het opzoeken zeker in een lichte kamer, weet niet of ik het ervoor ga terug sturen. Met een 5700xt moet je wel 240hz kunnen halen. Misschien ergens een driver updaten? Aangezien de 5700 voor zo ver ik weet dp1.4 met dsc ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Hmm ik zie dat lichte randje nu ook, linksboven 20 cm vanaf de zijkant. Alleen heb ik nu zoveel beeld en licht van het scherm dat ik me erop moet concentreren om het te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vraag mij dan ook af of wij niet oude schermen hebben gekregen. Ik ga het zaterdag even vragen aan coolbue of ik dat kan zien.

Is jullie lichtrandje ook dicht? Daarmee bedoel ik dat er geen ruimte zit tussen de bezels, maar het lijkt alsof er iets mist tegen de bezel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaporboy
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 24-04-2021
Ik heb precies dezelfde issues met het licht aam de boven kant en wat flikkeringen, mijn scherm gister binnen gekregen van Coolblue 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flikkeringen krijg ik onder de 60hz (de gsync range), maar had hiervoor ook een gsync scherm, en daar merkte je het ook bij lagere fps. Was wel eerder rond de 30hz. Heb er niet veel last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaporboy
Ahh oke, ligt gewoon aan de gsync dus. Zullen wij de oude schermen hebben gehad? Ik ga morgen de firmare update installeren, mijn pc herkent zelf nog niet de 240hz in de nvidea instellingen en ik zie ook geen bit kleuren in de instellingen op invidea, niet dat ik die 240hz ga halen met mijn gtx1080ti 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk ook dat het misschien een oude batch hebben gekregen, maar aan de ene kant lijkt het me ook wel weer sterk.

Ik had gelijk de nieuwe firmware geïnstalleerd, en ook de displayport van de gpu geüpdatet, maar dat heeft geen effect gehad op de hertz of het aantal bits. 240hz kunnen wij niet met Pascal op deze resolutie. Ik wacht dan ook rustig af op de 3000 serie en eventueel rdna2 om te kijken wat ik evt als upgrade ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mochten er nog mensen geinteresseerd zijn in referentiemateriaal, zo ziet het er bij mij uit:
Vanuit een afstand: Foto (eigenlijk niet zichtbaar)
Met zoom: (als je er echt naar kijkt) foto

Edit: De blauwe plek onder het lichtpuntje is van de wallpaper :)

[ Voor 5% gewijzigd door vanthome op 22-08-2020 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Ik heb 'm op exact dezelfde plek met dezelfde breedte.. ik kijk het ff aan of ie breder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-06 13:00
CopyCatz schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 01:44:
Ik heb 'm op exact dezelfde plek met dezelfde breedte.. ik kijk het ff aan of ie breder wordt.
Check, ik ook. En in de rechter bovenhoek zie ik iets van lijm zitten. Valt bijna niet op... Ben ook wel benieuwd of het scherm voor of na de recall (dus gerepareerd) is.

Wel echt een beleving dit ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaporboy
Ik denk voor, alleen coolblue verkoopt t nog in beperking, als het na was zou Samaung.com het ook verkopen.... maar dat is mijn gedachten nu haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroentje1981
Voor 1500 euro mag dat randje gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga hem toch wel retour sturen na wat nadenken. Even kijken of ik met CoolBlue kan afspreken dat ik hem kan laten staan totdat er weer voorraad is, mocht dat niet voor de uiterlijke retourdatum zijn.

Ik ben wel een klein beetje nerveus dit ding weer in te pakken, maar het moet dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingofkamikaze
Bol.com heeft inmiddels gereageerd.

Ze hebben contact opgenomen met hun leverancier, in dit geval samsung zelf, en deze heeft bevestigd dat de voorraad onderweg is.

Bol verwacht zelf binnen 2 weken te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
kingofkamikaze schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 08:47:
Bol.com heeft inmiddels gereageerd.

Ze hebben contact opgenomen met hun leverancier, in dit geval samsung zelf, en deze heeft bevestigd dat de voorraad onderweg is.

Bol verwacht zelf binnen 2 weken te kunnen leveren.
Bij Bol.com op voorraad.
https://www.bol.com/nl/p/...paign=CPS&utm_content=pdl

edit: Wordt geleverd door Art en Craft, dus geen eigen voorraad.

[ Voor 5% gewijzigd door in2duhCore op 23-08-2020 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KG66682
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-06 11:29
Ik heb dus ook zaterdag mij G9 van Coolblue ontvangen

Ook ik heb het licht-randje bovenaan links ( niet echt storend maar toch als je het weet... 🤔🤐🤨), maar voor mij niet direct een reden om het te retouren... want voorlopig niets van ambetante pixels te zien.

Enkel valt me nog iets op ( wat ik vroeger met mijn andere schermen niet had), is dat het super lang duurt tot ik de windows login zie voordat het scherm aangaat... dus ik zie geen bios, geen windows startup...

Is dit bij jullie ook zo?

( dit test ik morgen nog eens), ook als ik in mijn bios wil gaan - rammen op DEL - , zie ik zelfs geen bios , het kan ook zijn dat ik nog wat langer moet wachten ( maar geen geduld ,lol)

Edit. Mij scherm komt met 1.0.0.4 firmware

[ Voor 3% gewijzigd door KG66682 op 23-08-2020 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga het morgen even voor je nakijken of ik daar ook last van heb. Mijn scherm kwam inderdaad ook met die firmware, had het wel gelijk geüpdatet.

Zou Coolbue allemaal 'defecte' schermen hebben gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
KG66682 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 22:01:

Ook ik heb het licht-randje bovenaan links ( niet echt storend maar toch als je het weet... 🤔🤐🤨), maar voor mij niet direct een reden om het te retouren... want voorlopig niets van ambetante pixels te zien.

Enkel valt me nog iets op ( wat ik vroeger met mijn andere schermen niet had), is dat het super lang duurt tot ik de windows login zie voordat het scherm aangaat... dus ik zie geen bios, geen windows startup...
Ik hou em ook.. beeld is helemaal vrij van dooie pixels en het backlight is ook zonder issues, dus ik ga de gok niet nemen dat ik straks een mindere krijg..

Ik zie trouwens al beeld vanaf het bios scherm, dus het ligt niet aan de monitor.. heb je auto input switching aan misschien waardoor ie wat trager is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hou em ook.. beeld is helemaal vrij van dooie pixels en het backlight is ook zonder issues, dus ik ga de gok niet nemen dat ik straks een mindere krijg..

Ik zie trouwens al beeld vanaf het bios scherm, dus het ligt niet aan de monitor.. heb je auto input switching aan misschien waardoor ie wat trager is?
Daar had ik eigenlijk niet over nagedacht, als ik straks een scherm krijg met een slechtere backlight, ga ik het dan weer opsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KG66682
CopyCatz schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 23:35:
[...]

Weet niet waar ik deze auto input zou kunnen vinden, in de menu staat hij op source "displayport 1" .. zie nergens iets van auto switching

Edit : gevonden en staat op "off"

Nog wat testen gedaan:
DP veranderen naar versie 1 of 1.4 of what dan ook = helpt niet, adapt sync aan off= werkt niet

Net ook getest , ben zeker dat ik in bios zit = zwart scherm...

Hum

[ Voor 16% gewijzigd door KG66682 op 24-08-2020 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:39

MazeWing

The plot thickens...

Het kan ook liggen aan welke aansluiting je gebruikt op je videokaart. Als je er bijvoorbeeld 3 hebt (iets dat de meeste kaarten hebben) dan is er:
- main
- 2nd
- 3rd

De main zal dus altijd als allereerste "actief" worden. Aangezien er geen nummertjes bijstaan is het maar raden welke de main is.

Gewoon dus even een andere displayport gebruiken en als het goed is heb je dan meteen beeld.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KG66682
MazeWing schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 07:30:
Het kan ook liggen aan welke aansluiting je gebruikt op je videokaart. Als je er bijvoorbeeld 3 hebt (iets dat de meeste kaarten hebben) dan is er:
- main
- 2nd
- 3rd

De main zal dus altijd als allereerste "actief" worden. Aangezien er geen nummertjes bijstaan is het maar raden welke de main is.

Gewoon dus even een andere displayport gebruiken en als het goed is heb je dan meteen beeld.
Ja goeien noene,

Geen van de DP ports gaat eerst, het is de HDMI poort die hier eerst signal krijgt, als ik HDMI aansluit zie ik bios , verder eenmaal opgestart ( dus normaal windowslogin), is het HDMI zwart en moet ik DP kiezen.. ik geraak er niet meer uit..hahahah, maar goed dat het een testkaartje is ( gtx 960 )

Ik w8 op de 3000 versie...

P.s. bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:39

MazeWing

The plot thickens...

Kun je in de bios niet aangeven welke output eerst moet?

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:39
Jeetje, wat een issues allemaal. Blij dat ik dit scherm niet gekocht heb. Voor mij voelde het al als vreemdgaan, omdat ik altijd Dell Ultrasharp’s heb gehad en deze altijd naar tevredenheid zijn geweest. Maar, wat een toffe schermen zijn al die Samsung’s met die enorme krommingen. Ik wacht nog wel even een jaartje oid, want dan zullen de kinderziektes er wel uit zijn of is er een nieuw model. Zo zie je maar weer hoe belangrijk forums zijn. Good luck voor de mensen die het wagen! d:)b

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Redondo1982 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 09:16:
Jeetje, wat een issues allemaal. Blij dat ik dit scherm niet gekocht heb. Voor mij voelde het al als vreemdgaan, omdat ik altijd Dell Ultrasharp’s heb gehad en deze altijd naar tevredenheid zijn geweest. Maar, wat een toffe schermen zijn al die Samsung’s met die enorme krommingen. Ik wacht nog wel even een jaartje oid, want dan zullen de kinderziektes er wel uit zijn of is er een nieuw model. Zo zie je maar weer hoe belangrijk forums zijn. Good luck voor de mensen die het wagen! d:)b
Ik zou het bios scherm niet aan Samsung toewijzen. Wat ik zo hoor is het misschien de bios zelf die de resolutie niet fijn vindt (als dat kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiSaE
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-06 13:00
Redondo1982 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 09:16:
Nou overdrijven is ook een vak :P

Het zijn geen issues naar eerder opvallendheden :D
Valt in het niets als je dit scherm gebruikt, probeer het zelf maar eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KG66682 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 08:01:
[...]

Ja goeien noene,

Geen van de DP ports gaat eerst, het is de HDMI poort die hier eerst signal krijgt, als ik HDMI aansluit zie ik bios , verder eenmaal opgestart ( dus normaal windowslogin), is het HDMI zwart en moet ik DP kiezen.. ik geraak er niet meer uit..hahahah, maar goed dat het een testkaartje is ( gtx 960 )

Ik w8 op de 3000 versie...

P.s. bedankt voor de tip
Mocht je nog steeds geen bios hebben, probeer je scherm in PIP/PBP te zetten, heeft mij ook geholpen, daarna deed ie het prima. Misschien dan toch de resolutie te hoog, want mijn 'press del...' tekst was super groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KG66682
vanthome schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 10:35:
[...]

Mocht je nog steeds geen bios hebben, probeer je scherm in PIP/PBP te zetten, heeft mij ook geholpen, daarna deed ie het prima. Misschien dan toch de resolutie te hoog, want mijn 'press del...' tekst was super groot.
daarnet nog wat testen gedaan
en idd in PIP mode zie ik het bios scherm en zelfs het opstart scherm geheel doorlopen

wat mij opvalt is als ik het scherm groot (fullsize) laat staan dat het scherm niet lang genoeg aanblijft / te laat aangaat ,waardoor alles al gepasseerd is naar windows login (nvme boot)

en als ik PIP aan heb, het scherm niet uit gaat , doordat er op input 2 niets zit...
en daardoor alles kan volgen op input 1

zo ga ik dus mijn pc moeten opstarten als ik instellingen ga moeten veranderen in de bios (maar goed dat het niet elke dag moet :d ) .. w00t w00t

dus bij deze , is er voor mij een "work-around"

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaporboy
Weet iemand hoe ik 240hz kan activeren op het Nvidea configuratiescherm? Ik kan alleen tot 120hz 8bpc. Ik heb trouwens een gtx1080ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KG66682
Vaporboy schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 19:28:
Weet iemand hoe ik 240hz kan activeren op het Nvidea configuratiescherm? Ik kan alleen tot 120hz 8bpc. Ik heb trouwens een gtx1080ti
had ook dit probleem,
als je in de menu gaat en je gaat resolutie lager dan kan je wel 240hz keizen (hier althans)
ik kan het niet kiezen op 5140 = 60hz
38xx = 60 + 120hz
en nog lager kan ik plots wel 240hz keizen

ik heb wel maar een gtx 960 , normaal de 1080ti zou toch hoger moeten ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KG66682 schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 20:08:
[...]

had ook dit probleem,
als je in de menu gaat en je gaat resolutie lager dan kan je wel 240hz keizen (hier althans)
ik kan het niet kiezen op 5140 = 60hz
38xx = 60 + 120hz
en nog lager kan ik plots wel 240hz keizen

ik heb wel maar een gtx 960 , normaal de 1080ti zou toch hoger moeten ....
@Vaporboy
De 1000 serie van NVIDIA ondersteund geen compressie op de displayport, dit is nodig om het volle uit je scherm te halen. Je moet dus concessies maken. Ik draai zelf 5120x1440 op 120hz met 8bpc. 10bpc lijkt alleen te werken op 60hz. Voor 240hz zou je dus in theorie de helft van 5120x1440 moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaporboy
Hmmm dat is dan wel raar want ik zie alleen dit...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mMZ09z87sTGRl7gDhsHuf2ak9k0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jFt8uC8G4RC2HZhZLHbt5BkK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vaporboy schreef op maandag 24 augustus 2020 @ 21:09:
Hmmm dat is dan wel raar want ik zie alleen dit...

[Afbeelding]
Probeer het is op 120hz, dan in de instellingen van je scherm 240hz te selecteren, misschien ziet NVIDIA het dan wel goed. Anders kan je altijd een custom resolutie maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaporboy
Ohh top, gevonden dankjewel :)!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wlF9aT2JzNrogW4SG2kKbit39lA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p7H0CYnNMwY9We9rfECq7P4t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Graag gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm_unseen
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-04 19:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/foMRA76tLSXIe-U9puWC1U7-ipQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TFNHjbGrlHLtzfrZt46dbe10.jpg?f=fotoalbum_large

Deze ultra gamer is ook een zeer mooie office monitor. PBP werkt fantastisch (als je niet wilt gamen :) )

Zijn sterke kromming maakt dat ie goed in de hoek past.

Er zitten wel wat (te) weinig displayports op. Heeft iemand nog een suggestie voor een 2 of 3 ports DP switch die compatibel is met dit monster?

[ Voor 13% gewijzigd door dm_unseen op 25-08-2020 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Ik gebruik fancy zones met 4 kolommen en toon daar alles in. Het scherm verbruikt al aanzienlijk wat meer stroom dan zijn voorganger, dus om daar nou ook nog 3 machines aan te hangen :)

Ik heb trouwens wel het vage vermoeden dat de schermen extra gelijmd zijn als ik langs de randen voel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dudems13
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-04 10:34
Ik zag dit op de site van Samsung net staan, weet niet of het helpt... ;) :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F_4_jasdYEQ8YIE3EWmJhFTNn4c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oPwD7Hq53yZ1I928QYVBCZ64.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag dat ook staan, maar ik denk dat het eerder te maken heeft met g-sync en flikker problemen (als die er zijn). Voor zo ver ik weet zijn er geen problemen op 240hz met mensen die turing hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaporboy
Haha ik zag dat ook toevallig staan vandaag, dankjewel dudems13!

Wat doet iedereen eigenlijk met het scherm met lekkende licht links boven de monitor? Houden of vervangen? Mijn scherm heeft ook lekkend licht links boven maar hij doet het daarbuiten perfect, ik weet niet of dit erger zal worden en zou niet een nieuw scherm willen krijgen wat dode pixel of iets dergelijks heeft 😅 lastige keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vaporboy schreef op dinsdag 25 augustus 2020 @ 23:22:
Haha ik zag dat ook toevallig staan vandaag, dankjewel dudems13!

Wat doet iedereen eigenlijk met het scherm met lekkende licht links boven de monitor? Houden of vervangen? Mijn scherm heeft ook lekkend licht links boven maar hij doet het daarbuiten perfect, ik weet niet of dit erger zal worden en zou niet een nieuw scherm willen krijgen wat dode pixel of iets dergelijks heeft 😅 lastige keuze...
Ik ga het toch denk ik wel doen, al is het maar om t principe. Ik bestel er een bij en dan kan ik ze vergelijken, hopelijk voordat ik deze terug moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Ik hou hem. Het is echt een haarlijntje wat ik alleen zie als ik van het scherm wegkijk.. ik wil geen ander exemplaar met dooie pixels of vlekken die ik wel de heel tijd zie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat mij eigenlijk alleen om de waardevermindering, en dat het natuurlijk wel een scherm van €1500 is. Ik heb er zelf ook geen last van, alleen denk ik nu telkens er over na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
Indien de haarlijn niet groter wordt zou je mogelijk met een heel dun stukje zwarte tape dit kunnen bedekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lt_cmd_data
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik kwam deze twee op een volgende reviews tegen van de Samsung G9 Odyssey waar de reviewer na 1 maand terug komt op zijn 1e review.

Deel 1 - 18-Juli
YouTube: Samsung G9 Odyssey - Unbox and Initial Review

Deel 2 - The 1 Month Update - 21 augustus
YouTube: Samsung G9 Odyssey Gaming Monitor - The 1 Month Update
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste