Hallo mede Tweakers,
ik ben opzoek naar een locatie om een server van mij onder te bregen in een shared rack (colocation).
Nu ben ik opzoek naar een betaalbare (niet per definitie goedkoop).
Op het moment heb ik een Dedicated server bij Hetzner (werkt overigens prima!), alleen mis ik wat flexibiliteit.
Daarnaast ben ik webhoster voor Nederland's publiek en wil ik daarom ook mijn server hier hebben op eigen hardware.
Waarom betaalbaar vraag je misschien af, ik ben nog startend met moet nog meerdere klanten binnen halen. Dat het nog niet winstgevend is maakt mij niet zo veel uit nog maar ik moet er niet aan onder gaan.
Edit
Fysieke toegang tot de server zou een gewaarde mogelijheid zijn (evt 24/7)
/Edit
Mijn vraag aan jullie is:
Bij welke Coloc bedrijven hebben jullie goed ervaringen? En wat zijn ongeveer de kosten voor 1u?
Alvast super bedankt voor eventuele reacties en moeite!
Groetjes,
Wesley
ik ben opzoek naar een locatie om een server van mij onder te bregen in een shared rack (colocation).
Nu ben ik opzoek naar een betaalbare (niet per definitie goedkoop).
Op het moment heb ik een Dedicated server bij Hetzner (werkt overigens prima!), alleen mis ik wat flexibiliteit.
Daarnaast ben ik webhoster voor Nederland's publiek en wil ik daarom ook mijn server hier hebben op eigen hardware.
Waarom betaalbaar vraag je misschien af, ik ben nog startend met moet nog meerdere klanten binnen halen. Dat het nog niet winstgevend is maakt mij niet zo veel uit nog maar ik moet er niet aan onder gaan.
Edit
Fysieke toegang tot de server zou een gewaarde mogelijheid zijn (evt 24/7)
/Edit
Mijn vraag aan jullie is:
Bij welke Coloc bedrijven hebben jullie goed ervaringen? En wat zijn ongeveer de kosten voor 1u?
Alvast super bedankt voor eventuele reacties en moeite!
Groetjes,
Wesley
[Voor 5% gewijzigd door thewesleyman op 28-04-2020 22:48]
Hey hoi wat leuk dat je (misschien) mijn reactie hebt gelezen ;p