Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:47
G_Dragon schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:17:
[...]

Nee het is een beetje Hamilton stijl, saai om makkelijk te winnen :9 !
Dan gaat die nog wat meer omhoog :o !
Respect trouwens. met controller had ik moeite met 80, op het laatst 85. En nu met stuur op 90-95 (afhankelijk van de track).

Je kutn de tactiek doen die Codemasters aanraad: Doe qualifying (in practice) en kijk waar je teamgenoot staat. Elke 0,2 seconden dat je sneller bent, doe je de moeilijkheidsgraad 1 punt hoger.

En dan niet stiekem een slechte lap neerzetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:52

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Waah schreef op maandag 7 september 2020 @ 15:20:
[...]

Respect trouwens. met controller had ik moeite met 80, op het laatst 85. En nu met stuur op 90-95 (afhankelijk van de track).

Je kutn de tactiek doen die Codemasters aanraad: Doe qualifying (in practice) en kijk waar je teamgenoot staat. Elke 0,2 seconden dat je sneller bent, doe je de moeilijkheidsgraad 1 punt hoger.

Oh wat een tip! Die ga ik uitvoeren..
Dank je voor de respect, maar doe voor mijn gevoel niet veel bijzonders.
Speel het spel ( sinds F1 2010) alleen omdat ik Formule 1 leuk vind om naar te kijken en om te doen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosChameleon
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-09 09:30
Rizn schreef op maandag 7 september 2020 @ 14:20:
[...]

Niet via tweakers volgens mij. Het kan zijn dat via andere kanalen er wel een xbox league is. (facebook groepen e.d.)
Oke thanks. Hebben anderen hier trouwens ook interesse in, anders kunnen we er een op Tweakers maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
[...]

[Streamable: https://streamable.com/2sd4vc]

Hier beeldmateriaal

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:34
En nu zonder traction control en abs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Bartske schreef op maandag 7 september 2020 @ 21:55:
[...]

En nu zonder traction control en abs ;)
Haha dat zijn mijn volgende stappen :)
Rustig opbouwen, hoe vond je me rijden dan?

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 07-09-2020 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
G_Dragon schreef op maandag 7 september 2020 @ 22:08:
[...]

Haha dat zijn mijn volgende stappen :)
Rustig opbouwen, hoe vond je me rijden dan?
Fair enough, maar ik zou eerder assists uitzetten dan de moeilijkheid van de ai verhogen. Met assists uit moet je wel opnieuw leren rijden maar het is het zeker waard. Voelt veel echter, nu is het behoorlijk arcade. Vind het daarom ook lastig zeggen iets over je rondje, naar mijn idee kan je nooit zoveel curbs pakken zonder traction control, maar met kan dat blijkbaar wel. Ook ga je een aantal keer flink wijd en slinger je behoorlijk op de rechte stukken lijkt het, zeker met minder grip wil je zo min mogelijk stuurbewegingen maken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah

Ik ging wijd omdat ik al eerder een flashback had gedaan omdat ik spontaan door de vloer viel... De bocht wijd nemen leek de oplossing... Leek.

Ging net redelijk zonder Traction Control. Krijg je zoiets :+

Race herstart, rijd vooruit: "penalty for driving backwards at the start" en toen crashte de game.

Tijdens de race teleporteerde een AI ook al praktisch in mijn auto, dus had het kunnen verwachten misschien.

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
[...]

Op zich een goede tip, maar als je net begonnen bent krijg je zo'n kneup van een teamgenoot.
Ik ben iets meer dan een seconde sneller dan hem in de kwalificatie.
Zit nu in race 5 met MyTeams, heb een auto die net beter is dan de Williams en kwalificeer als 18/19e
Redelijk kloppend dus :+

PSN: Patrick_D

• Bugs3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:27
Ik heb nu 2 seizoenen My Team gedaan. Met regenraces heb ik enorme moeite. De laatste heb ik de vleugels 1 punt hoger gezet maar ging nog steeds als een dweil. Moet ik ze nog steiler zetten in vergelijking met een droge afstelling? Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er1k989
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 15:26
Bugs3 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 18:26:
Ik heb nu 2 seizoenen My Team gedaan. Met regenraces heb ik enorme moeite. De laatste heb ik de vleugels 1 punt hoger gezet maar ging nog steeds als een dweil. Moet ik ze nog steiler zetten in vergelijking met een droge afstelling? Hoe doen jullie dat?
Ik zet ze inderdaad (afhankelijk van circuit) nog wel steiler dan +1, daarnaast rijhoogte vaak 1 tikje hoger. Voor de rest kan het zijn dat de snelste lijnen net wat anders zijn. Op zandvoort maak in het nat in de hugenholtzbocht bijvoorbeeld een wat wijdere bocht zodat ik een betere exit heb en meer snelheid mee kan nemen op het snelle stuk daarna. Oefening baart kunst, maar op sommige tracks is de AI ook echt wel retesnel in de regen, daar zet ik de difficulty dan iets omlaag om het leuk te houden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bugs3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:27
Er1k989 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 21:28:
[...]

Ik zet ze inderdaad (afhankelijk van circuit) nog wel steiler dan +1, daarnaast rijhoogte vaak 1 tikje hoger. Voor de rest kan het zijn dat de snelste lijnen net wat anders zijn. Op zandvoort maak in het nat in de hugenholtzbocht bijvoorbeeld een wat wijdere bocht zodat ik een betere exit heb en meer snelheid mee kan nemen op het snelle stuk daarna. Oefening baart kunst, maar op sommige tracks is de AI ook echt wel retesnel in de regen, daar zet ik de difficulty dan iets omlaag om het leuk te houden ;)
Rijhoogte had ik nog niet aan gedacht. Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 19:17
Vering ook zachter zetten!
Maakt dat de banden harder werken waardoor ze sneller op temperatuur komen en blijven.

[ Voor 62% gewijzigd door Astratuner op 12-09-2020 18:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
F1® 2020 Patch Notes 1.09
Hello drivers! Patch 1.09 is out now on PC, PS4, Xbox One, and will be on Google Stadia soon. Check out the notes for this patch right here:
  • The Multiplayer car is now available to use in split-screen and Time Trial.
  • Option added so players can engage ERS by holding the button.
  • Fixed a soft lock for some users where a contract negotiation would not occur correctly.
  • A performance issue while the Safety Car is on the track has been addressed.
  • Sponsors now correctly appear on the player's car during Weekly Events.
  • Customisation sliders now show values to allow easier editing.
  • Badge emblems can now be resized.
  • Time Trial now has an option to view a replay of the fastest lap in the session.
  • In Split Screen AI opponent numbers can now be customised.
  • Players are no longer briefly displayed in the wrong position at the end of a qualifying or race session.
  • Pit stop information has been added to the Race Director.
  • The Multi-Function Display (MFD) can now be enabled in Cockpit view.
  • LAN names will now be correctly used during LAN game sessions.
Sports update changes:

McLaren
  • Gulf and various sponsors added
  • #WeRaceAsOne rainbow livery added
Racing Point
  • Additional sponsors and logo placements
  • Replaced Racing Point nose logo with We Race As One version
Alfa Romeo
  • Added 50 Years Sauber branding
  • Added sponsors, Twitter handle and #WeRaceAsOne to halo
Red Bull
  • #WeRaceAsOne branding added to front wing
  • Updated Citrix logo next to driver's head and nose stack
Renault
  • Added #WeRaceAsOne to halo arms and nose
  • HP, Vitality and other sponsors added
  • “Thank You NHS” logo added to the top of the halo
Williams
  • Updated nose sponsor stack
  • Updated shark fin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14-09 11:43
Eerste seizoen F1 2020 er bijna opzitten, met 85AI en alle assists uit. Gezien mijn laatste F1 game 2016 was (en ik toen met een stuur zonder force feedback reed) redelijke progressie geboekt!

Wil me nu meer gaan focussen op de setups van de auto. Heb tot op heden meestal met de default setup gespeeld, dus denk dat daar ook nog wel wat winst te behalen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:27
Daiov97 schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:42:
Eerste seizoen F1 2020 er bijna opzitten, met 85AI en alle assists uit. Gezien mijn laatste F1 game 2016 was (en ik toen met een stuur zonder force feedback reed) redelijke progressie geboekt!

Wil me nu meer gaan focussen op de setups van de auto. Heb tot op heden meestal met de default setup gespeeld, dus denk dat daar ook nog wel wat winst te behalen is.
Dat kan je wel zeggen! De default setup is echt drama in 2020. Heel veel onderstuur. De increased top speed setup is al een veel beter uitgangspunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Vooral deze ben ik erg blij mee
The Multi-Function Display (MFD) can now be enabled in Cockpit view.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er1k989
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 15:26
ik ben vooral blij dat de safetycar issues opgelost zou moeten zijn. Af en toe was het net een diashow als de safetycar de baan op kwam. Vooral in Canada dropte de framerate echt enorm, bijna onspeelbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik had gehoopt dat ze Ferrari omlaag hadden geschroefd, dit duurt veel te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Die update gaat er in oktober komen. Doorgaans komt de game pas halverwege het seizoen uit, als de verhoudingen al lang en breed bekend zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

Laadtijden op de PS4 zijn ook enorm vooruit gegaan .

Nu ik nog . Damn zit al een tijdje vast op Bahrain. Heb niet veel tijd en probeer steeds een uurtje te rijden. Ik vind het een lastig baantje waarop je snel over de limiet gaat.Qua rondetijden gaat het wel maar het aanpassen aan de bandenslijtage gaat niet zo goed. Kom er wel maar wil graag naar de volgende baan

[ Voor 22% gewijzigd door backupdevice op 15-09-2020 22:10 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
backupdevice schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 22:09:
Laadtijden op de PS4 zijn ook enorm vooruit gegaan .

Nu ik nog . Damn zit al een tijdje vast op Bahrain. Heb niet veel tijd en probeer steeds een uurtje te rijden. Ik vind het een lastig baantje waarop je snel over de limiet gaat.Qua rondetijden gaat het wel maar het aanpassen aan de bandenslijtage gaat niet zo goed. Kom er wel maar wil graag naar de volgende baan
Ik vind dat zelf een van de leuke banen die ik vaak ontspannen rij, maar dat was bij F1 2018 wel anders.
Gewoon veel op rijden en oefenen, dan word het met de tijd wel beter!
Dat ben ik nu aan het doen bij Monaco en Vietnam, dat zijn voor mij echt de twee moeilijkste.

Ben nu met my team in het tweede seizoen bij Azerbaijan :D, gisteravond met veel moeite Monaco gewonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrick_D_GTS
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-07 09:59
Hebben jullie ook dat als je in split-screen mode meerdere races achter elkaar doet (dus soort van een seizoen maakt) dat het dan steeds donkerder wordt?
Eerste race is met daglicht, tweede lijkt al in de avond en de derde is zelfs haast een nachtrace (zonder verlichting!)

PSN: Patrick_D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

G_Dragon schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:14:
[...]

Ik vind dat zelf een van de leuke banen die ik vaak ontspannen rij, maar dat was bij F1 2018 wel anders.
Gewoon veel op rijden en oefenen, dan word het met de tijd wel beter!
Dat ben ik nu aan het doen bij Monaco en Vietnam, dat zijn voor mij echt de twee moeilijkste.

Ben nu met my team in het tweede seizoen bij Azerbaijan :D, gisteravond met veel moeite Monaco gewonnen.
Net 6e geworden met een alternatieve strategie. Leuk en spannend . Op een gegeven moment 3 rijen dik door bocht 1 en 2

Wel meteen de AI omhoog gezet want 6e worden in je 1e seizoen in My Team gaat dus niet he

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Nu snap ik waarom mijn gekochte Podium pass opeens weg was deze week, dacht vorig weekend laat ik hem is halen en kijken of het wat is. Maandag en dinsdag geen unlocks gekregen, eerst dacht ik dat dit kwam door een fout in de update. Maar helaas weggegooid geld geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
Straks gaat ronde 3 van het GoT PC kampioenschap in Hanoi beginnen en we worden professioneel gestreamt vandaag: twitch.tv/misturw4yne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jpSoijjDdOt__BbbBtUlk711nKM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hMeWMiPRl0eDCpSZ13HHhJGc.png?f=fotoalbum_large

Vond deze wel grappig!
Zit nu op de helft van seizoen 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

G_Dragon schreef op zondag 20 september 2020 @ 20:24:
[Afbeelding]

Vond deze wel grappig!
Zit nu op de helft van seizoen 2
Deed ie bij mij ook in seizoen 2. Werd ie vervangen door Matsushita... en na een half seizoen weer door Magnussen.

Ik zit nu in einde van seizoen 3, 1 race te gaan, sta exact gelijk met Bottas, beide 288 punten. Wie het het beste doet in Abu Dhabi wint het kampioenschap... 8)7

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zackito
  • Laatst online: 14-09 08:57
Heeft er iemand ook problemen met het onrealistisch aanvoelen van de besturing? Het uit het niets spinnen en geen enkele mogelijkheid om dit aan te voelen en/of te corrigeren.

Een van mijn hekelpunten van F1 2020 is dat ik te vaak flashbacks moet gebruiken omdat er VEEL force feedback mist. Het spel is inderdaad arcade en dat vindt ik prima maar totaal geen gevoel hebben in de auto die je rijd is toch wel echt jammer. Een bocht uitrijden en gas er op kan al amper want dan spin je direct, en ja ik geef dan gecontroleerd gas.

Auto's spinnen uit het niets, ik kan gewoon niet op het limiet rijden met F1 2020. Het lijkt ook per track enorm te verschillen zo rijd Zandvoort prima, rijd ik in Monaco met hoge downforce spint de auto elke keer bij op het gas gaan.

Zijn er geen mods die deze problemen verbeteren? Ik hoef niet een ultra realistisch spel te hebben want ik speel dit voor de fun, carriere mode vind ik altijd wel grappig.

Ik speel normaal iRacing misschien dat het daardoor komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
DerOllie schreef op maandag 21 september 2020 @ 09:10:
[...]

Deed ie bij mij ook in seizoen 2. Werd ie vervangen door Matsushita... en na een half seizoen weer door Magnussen.

Ik zit nu in einde van seizoen 3, 1 race te gaan, sta exact gelijk met Bottas, beide 288 punten. Wie het het beste doet in Abu Dhabi wint het kampioenschap... 8)7
Oh dat word spannend! :)
Ik hoop dat ik snel meer van die spanning krijg in my team, sta kwa prestaties nu gelijk met Merc.
Maar rij vaak 15 seconden van ze weg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

G_Dragon schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:46:
[...]

Oh dat word spannend! :)
Ik hoop dat ik snel meer van die spanning krijg in my team, sta kwa prestaties nu gelijk met Merc.
Maar rij vaak 15 seconden van ze weg :X
Ik denk dat je dan je moeilijkheidsgraad wel wat omhoog kan zetten... O-)

Ik heb op sommige tracks echt moeite om bij de toppers voor te blijven. Vaak bij de start gaat het goed, kan ik goed plaatsten goed maken, maar tijdens de race gaat het soms moeilijk. Andere races lig ik na de start goed, en in het begin werd ik door te weinig motor vermogen voorbijgereden overal, maar nu niet meer. Gister op de Interlagos lag ik een moment 5e, maar Ricciardo met mooie pass in gehaald, en daarna (volgens mij) Leclerq ook nog, 3e, terwijl Bottas 7e werd, kwamen we dus op gelijke punten uit... Spannond!

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Zackito schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:38:
Heeft er iemand ook problemen met het onrealistisch aanvoelen van de besturing? Het uit het niets spinnen en geen enkele mogelijkheid om dit aan te voelen en/of te corrigeren.

Een van mijn hekelpunten van F1 2020 is dat ik te vaak flashbacks moet gebruiken omdat er VEEL force feedback mist. Het spel is inderdaad arcade en dat vindt ik prima maar totaal geen gevoel hebben in de auto die je rijd is toch wel echt jammer. Een bocht uitrijden en gas er op kan al amper want dan spin je direct, en ja ik geef dan gecontroleerd gas.

Auto's spinnen uit het niets, ik kan gewoon niet op het limiet rijden met F1 2020. Het lijkt ook per track enorm te verschillen zo rijd Zandvoort prima, rijd ik in Monaco met hoge downforce spint de auto elke keer bij op het gas gaan.

Zijn er geen mods die deze problemen verbeteren? Ik hoef niet een ultra realistisch spel te hebben want ik speel dit voor de fun, carriere mode vind ik altijd wel grappig.

Deels mee eens, maar dan vóóral in het nat.. Echt niet te doen gewoon. Zo inconsistent, gewoon bizar. Ik heb de AI op 100 staan, en in het droog hou ik ze 'gemakkelijk' bij. Maar in het nat accelereren ze zoveel sneller uit bochten, heel frustrerend. Gister Barcelona geprobeerd in de regen, bocht 4 moet je al sturend op het gas, het kleinste toefje gas is al genoeg om je daar te laten spinnen, en de ene keer gaat het wel, en de volgende ronde spin je alweer. AI loopt daar gewoon makkelijk 4-5 autolengtes uit iedere keer. Ik ben uit pure frustratie ermee gestopt. Dit had ik laatst ook in Vietnam, ook een natte race, heb toen gewoon maar TC aangezet omdat ik er helemaal ziek van werd dat de AI overal op me uitliep. Op deze manier beleef ik er echt niet veel plezier aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zackito
  • Laatst online: 14-09 08:57
Pyr0_ schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:51:
[...]

Deels mee eens, maar dan vóóral in het nat.. Echt niet te doen gewoon. Zo inconsistent, gewoon bizar. Ik heb de AI op 100 staan, en in het droog hou ik ze 'gemakkelijk' bij. Maar in het nat accelereren ze zoveel sneller uit bochten, heel frustrerend. Gister Barcelona geprobeerd in de regen, bocht 4 moet je al sturend op het gas, het kleinste toefje gas is al genoeg om je daar te laten spinnen, en de ene keer gaat het wel, en de volgende ronde spin je alweer. AI loopt daar gewoon makkelijk 4-5 autolengtes uit iedere keer. Ik ben uit pure frustratie ermee gestopt. Dit had ik laatst ook in Vietnam, ook een natte race, heb toen gewoon maar TC aangezet omdat ik er helemaal ziek van werd dat de AI overal op me uitliep. Op deze manier beleef ik er echt niet veel plezier aan..
Ik heb het al bij droog weer ik wil niet weten hoe dramatisch het is in het nat, in het nat rijden was bij F1 2018 beter in 2019 hebben ze iets veranderd.

Wat ik jammer vind is dat ik graag een F1 game speel maar dat Codemasters het maar niet op orde brengt. Had wat meer tijd in force feedback en car handling gestoken, of misschien engine van Project Cars implementeren in de F1 game? Het mag van mij arcade zijn maar niet zo inconsistent als het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Ik ben niet echt thuis in de F1 games en dit is ook het eerste jaar dat ik en twee vrienden dit spel hebben gekocht. Nu zouden wij graag eens met elkaar willen racen. Nu weet ik dat er online lobby's zijn, maar heel vaak wordt daar een beetje in geklooid en tegen elkaar gebeukt. Dit hebben wij eerlijk gezegd niet zo graag. Is er een mogelijkheid dat je een online race enkel met 3 man doet of eventueel aanvult met AI-rijders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aartstyle
  • Laatst online: 08:27
destroye schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:07:
Ik ben niet echt thuis in de F1 games en dit is ook het eerste jaar dat ik en twee vrienden dit spel hebben gekocht. Nu zouden wij graag eens met elkaar willen racen. Nu weet ik dat er online lobby's zijn, maar heel vaak wordt daar een beetje in geklooid en tegen elkaar gebeukt. Dit hebben wij eerlijk gezegd niet zo graag. Is er een mogelijkheid dat je een online race enkel met 3 man doet of eventueel aanvult met AI-rijders?
Ja maak een nieuwe lobby aan. En doe invite only. De rest kan je dan aanvullen met AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
destroye schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 12:07:
Of en start een League. Dan kun je ook invite onoy en kan je een heel seizoen afwerken, of wat je maar wil. Met AI, zonder AI. Wat je maar wil.

Doe zelf nu een League met wat Tweakers hier (PC, maar ook wel PS4 is er) en dan heb je ook geen gebeuk. Ook neemt iedereen zijn race op en bij "incidenten" kijken er een paar mensen jaar wie fout zat. En krijg je een gridnoenaly of andere straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Oke dat ging niet zoals gepland :)B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Tjee net ff Vietnam gereden... snap wel waarom iedereen hem skipt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
backupdevice schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 19:23:
Tjee net ff Vietnam gereden... snap wel waarom iedereen hem skipt...
Ik skip hem zeker niet!
Na de 3e keer ging de best lekker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Vind het echt 3x niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Enige wat ik je kan aanraden is doorzetten en blijven oefenen op die baan, ik had hetzelfde met Monaco en kon er maar niet aan wennen. Maar door juist veel erop te rijden leer je hem uiteindelijk wel rijden :)

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Zackito schreef op maandag 21 september 2020 @ 10:38:

Ik herken het wel. Heb sinds kort een Rig en heb meteen F1 2020 gekocht . Laatste keer dat ik Iracing heb gedaan is een jaar of 5 geleden. Vermaak mij prima met F1 .

Maar ik speel ook AC en rij dan vooral met de Ferrari F1 uit 2004. En dat voelt totaal anders . Je bent idd meer in contact en verbonden met de auto .

Ik ervaar veel meer snelheid daardoor itt F1 2020. Dat is dan meer gepolijst en alsof het op rails rijdt. Nog steeds top en gaaf , maar minder bruut en echt als AC

Met F1 naar China en met AC naar Spa. Leuk man die mogelijkheden :)

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:24
@backupdevice Is de vergelijking met de Ferrari F1 2004 in F1 2020 of vergelijk je nu de F1 2020 auto met Ferrari F1 2004 in AC?

Verschil tussen de Ferrari F1 2004 en F1 2020 auto in F1 2020 is wel een groot verschil iig.

PSN: riznind

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

AC vs F1 2020

En het gaat om de feedback die je krijgt van het spel in je stuur. Die vind ik persoonlijk veel beter dan in F1 2020.

beide spellen gaaf hoor. Ik zweet net zo hard in F1 dan met AC.

[ Voor 87% gewijzigd door backupdevice op 25-09-2020 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 22:56
Na lang niet achter het stuur te hebben gezeten gisteren een nieuwe career begonnen mef Williams

In de Qualificatie P20 op 0.2 van Russel dus in dat opzicht is het qua AI hoogte goed.

In de race bijna als enige 12 rondes op rood en 17 op medium terwijl de rest 9 rondes op rood reed en 20 op wit. (Rijd races op 50% qua duur)

Uiteindelijk 14e geworden (zie afbeelding). Is dit een teken dat de AI alsnog te laag is of zal ik hem gewoon op 87 laten staan? Qua realisme hoor ik wel achteraan te rijden natuurlijk. Rij verder met alle assists uit.

Daarnaast een andere vraag. Ben ik gek of heb je in de race alleen maar de ERS op 1(gemiddeld) en de mogelijkheid te switchen naar 3 (inhalen)? Heb ERS hulp uit staan maar ik dacht dat je altijd kon kiezen gedurende de race tussen 1, 2 en 3.

Iemand die me kan helpen?

Afbeeldingslocatie: https://imgshare.io/images/2020/09/24/278DF913-58B1-4CBC-8AB6-8889F093F842.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door JoteW op 25-09-2020 07:07 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Denk dat je de AI nog wel een stukje omhoog kan gooien. Aanbevolen wordt om tijdens de trainingen of na de quali te kijken hoever je voor of achter je teammaat staat. Elke .2 sec dat je voor je teammaat staat moet je je AI met 1 punt omhoog gooien tijdens de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
backupdevice schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 08:46:
Denk dat je de AI nog wel een stukje omhoog kan gooien. Aanbevolen wordt om tijdens de trainingen of na de quali te kijken hoever je voor of achter je teammaat staat. Elke .2 sec dat je voor je teammaat staat moet je je AI met 1 punt omhoog gooien tijdens de race.
Na de Quali zat ik dus op 0.2 achter Russel haha. Dus dacht dat ik goed zat. Het zal ook wel per baan verschillen.

Weet jij ook iets over die ERS?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Ja ERS is aangepast . Gaat automatisch en je hebt in de race alleen de overtake tot je beschikking.

[ Voor 5% gewijzigd door backupdevice op 25-09-2020 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
backupdevice schreef op vrijdag 25 september 2020 @ 09:52:
Ja ERS is aangepast . Gaat automatisch en je hebt in de race alleen de overtake tot je beschikking.
Is daar een reden voor? Of gebeurd dat in het echt nu ook..?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Feedback van echter coureurs die aangaven dat in de 2019 editie het totaal niet realistisch en te moeilijk

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:44
Even een korte vraag, misschien ligt het aan mij dat het mij nu pas opvalt maar...sinds ik andere pedalen heb, en ik doe tijdens een vrije training een ERS programma, elke keer als ik de rem intrap loopt mijn hele ERS niveau leeg...

Volgens mij gebeurde dat eerder niet...ik heb de bindings langsgelopen en ik zie niet een dubbele binding op het rempedaal zitten...

Of is dit normaal en heb ik eerder gewoon niet opgelet...

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Geweldig die Online Functies in Single player..
Not 8)7

• Pyr0_
  • Nu online
Devian schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 10:16:
Even een korte vraag, misschien ligt het aan mij dat het mij nu pas opvalt maar...sinds ik andere pedalen heb, en ik doe tijdens een vrije training een ERS programma, elke keer als ik de rem intrap loopt mijn hele ERS niveau leeg...

Volgens mij gebeurde dat eerder niet...ik heb de bindings langsgelopen en ik zie niet een dubbele binding op het rempedaal zitten...

Of is dit normaal en heb ik eerder gewoon niet opgelet...
Ik heb dit ook één keer gehad, ging van halverwege purple naar diep rood bij de laatste bocht. Terwijl ik gewoon normaal remde, oplossing toen was heel vroeg heel rustig remmen, als het ware op de motor remmen. Is natuurlijk funest voor je tijd maar ik had toen net genoeg speling. Dit kan haast niet anders dan een bug zijn, heb het erna gelukkig nooit meer gehad. Zal vast niet aan je pedalen liggen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robnieuw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:08
Hebben mee mensen er last van dat op eens de instellingen veranderen?
Nadat ik het spel gestart heb. instelling zijn allemaal weg . Niet van de auto's
Ik sta op eens weer op niveau 1 en ben alles wat ik opgebouwd heb kwijt.... :(
en als ik een race ga rijden heeft hij mij opeens op amateur gezet en schakelt het systeem net iets eerder dan ik en schadel ik dubbel.... hier wordt ik zo moe van

Is er een plek waar de instellingen op geslagen worden?

Ik speel op PC met Fanatec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Net online race league gedaan... Was best leuk geweest maar:
  • 1 iemand had de lichten eerder groen dan de rest. Leek dus een valse start maar was het niet. Ramde in de rest...
    https://streamable.com/e/5u4n09
  • Mijn ERS kon niet uit. Dus die was na 2 laps op, en op de rechte stukken mis je dan enorm veel snelheid...
  • Met ERS in de bochten aan (na elk rempunt heb je weer wat ERS) helpt goed met spins.
Vorige race waren er ook al vage issues met safety cars die verdwenen en andere auto's een salto lieten maken...
[YouTube: 2020 09 20 22 27 28]

Of de AI die vol in iemand boort die buiten de racelijn staat te wachten om weer on-track te gaan.
[YouTube: 2020 09 20 22 28 26]

Que?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:44
Pyr0_ schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 12:13:
[...]

Ik heb dit ook één keer gehad, ging van halverwege purple naar diep rood bij de laatste bocht. Terwijl ik gewoon normaal remde, oplossing toen was heel vroeg heel rustig remmen, als het ware op de motor remmen. Is natuurlijk funest voor je tijd maar ik had toen net genoeg speling. Dit kan haast niet anders dan een bug zijn, heb het erna gelukkig nooit meer gehad. Zal vast niet aan je pedalen liggen hoor.
Ik ben bezig met het My Team gebeuren en heb nu al 3 races achter elkaar aan dat tijdens het ERS programma het remmen de slider helemaal het rood intrekt....

Ik sla het programma nu maar over, maar dat kost me natuurlijk wel steeds ontwikkelpunten :|

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Wow dat bugt nogal! :O
Is dat toeval of loopt het echt zo slecht bij een crash?
Ik zit er ook steeds aan te denken om het te kopen, maar word steeds teleurgesteld door tegenvallende prestaties, bugs en glitches, slechte AI :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:23
Of de AI die vol in iemand boort die buiten de racelijn staat te wachten om weer on-track te gaan.
[YouTube: 2020 09 20 22 28 26]

Que?
What's new??
YouTube: 💥NICHOLAS LATIFI CRASH AND SPIN COMPILATION💥

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
0108daniel schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:17:
[...]

Ik zit er ook steeds aan te denken om het te kopen, maar word steeds teleurgesteld door tegenvallende prestaties, bugs en glitches, slechte AI :(
Ik ging veel te wijd waardoor ik net met een band in het grind kwam en hem niet meer kon houden.
Zelf vind ik het heel onrealistisch hoe de crash verloopt, dat is voor mij in F1 2021 wel een verbeterpunt.

Haal de game maar! :)
My team is zeer verslavend en net zoals de voorgangers zullen er altijd wel minpuntjes blijven.

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 28-09-2020 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik heb nog steeds dat de game op de PS4 heel lang blijft hangen op het scherm:
"Communicating with online services.."

Soms zelfs zo lang dat ik de game hard afsluit. Dit is alleen een probleem met deze game. De PS4 is gewoon bekabeld en de verbinding is stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Tjonge kan op de één of andere manier slecht wennen aan de baan van Bahrein...

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Is eigenlijk de AI al aangepast aan de prestaties van het huidige seizoen?

Twente komt eraan!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 08:03
Iemand die hier rijdt met de Fanatec Podium F1 versie en daar z'n instellingen will voor delen? Ik rij op de PS4 voor als dat uitmaakt.

Ik zou graag een beetje willen vergelijken en kijken wat een betere feel kan geven.

Alvast dank

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

0108daniel schreef op maandag 28 september 2020 @ 13:17:
[...]

Ik zou hem ook gewoon halen. Het is geen Sim maar wel een leuke game waar je lekker voor moet gaan zitten.

Heb net Zandvoort gereden en had op de helft een motor probleem waardoor ik power miste . Heb 18 ronden Daniël Ricciardo op .5 gehad en alleen door opkomen rechte stuk de overtake gebruiken had ik net genoeg ruimte om hem achter mij te houden.

Spannende laatste ronde gehad maar toch P6 kunnen redden. Gelukje was dat het op Zandvoort makkelijk te verdedigen is maar heb toch goed en hard moeten rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Vraagje: na een hele tijd singleplayer gespeeld te hebben, zojuist mijn eerste online races gereden. Erg tof!

Ben gegaan voor de niet ranked races, zodat ik nog even kan wennen. Nu zag ik in de lobby dat er dan ook een coureursklassement is en na een paar races werden die weer gereset. Maar kun je ergens zien over hoeveel races dit klassement gaat?

En wat is het verschil tussen ranked/not ranked? Zijn de instellingen bij ranked altijd gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Er is op het internet nog geen enkel bericht opgedoken over Smart Delivery voor F1 2020 ?
Of ik moet het gemist hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
En we zijn begonnen aan seizoen 3 in my team :)
Van de Honda motor naar een Mercedes motor gegaan, nieuwe hoofdsponsor ( 100 constructeurs punten behalen) :) . Lets race oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Ben nog in Seizoen 1 , net in Baku gaan rijden. Heb toch wel een probleem met hard remmen en de CLS elite pedalen. Heb in game al aanpassingen gedaan met de remmen maar ben een beetje zoekende.

Merk ook dat ik meer van de oude banen ben dan van die banen met 90 graden hoeken enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:41
G_Dragon schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 08:50:
En we zijn begonnen aan seizoen 3 in my team :)
Van de Honda motor naar een Mercedes motor gegaan, nieuwe hoofdsponsor ( 100 constructeurs punten behalen) :) . Lets race oOo
Heb je nu wel meteen de Mercedes geluid? Kort voorheen was het nog dat je niet meteen verschil hoorde

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 21:34
Ik weet niet of er mensen zijn die F1 2020 op Stadia spelen?

Dit weekend begint een Stadia Racing League op F1 2020. We racen elke zondag om 20:30. Momenteel hebben we 14 deelnemers.

Mocht iemand mee willen doen, stuur me een PM voor de Discord invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramuS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-07 09:50
Ook hier een F1 2020 gebruiker, en in mijn geval op de console (PS4). Ik zie dat er driver rating updates zijn en die heb ik ook via het berichten center in-game gedownload. Mijn verwachting was dat de Ferraris nu wat meer achteraan in het veld zouden staan bij een race en Albon bijv niet regelmatig in de top3 zou staan. Helaas zie ik dan ook geen wijziging hierin.

Ik ben dus even benieuwd of iemand mij kan helpen om dit actief te krijgen. Daarbij wel de opmerking dat ik alleen "losse" races speel, dus echt enkel een losse GP en geen My Team / Career / Season ouzo. Ik weet niet of ik mogelijk eerst zoiets moet starten om ze überhaupt actief te krijgen. Ik hoop dat iemand hier er meer ervaring mee heeft.

Mocht ik de Driver Rating update fout begrijpen en is dit wat anders dan my mistake en doe ik het hier gewoon verder mee :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rb88
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-04 09:05
BramuS schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:38:
Ook hier een F1 2020 gebruiker, en in mijn geval op de console (PS4). Ik zie dat er driver rating updates zijn en die heb ik ook via het berichten center in-game gedownload. Mijn verwachting was dat de Ferraris nu wat meer achteraan in het veld zouden staan bij een race en Albon bijv niet regelmatig in de top3 zou staan. Helaas zie ik dan ook geen wijziging hierin.

Ik ben dus even benieuwd of iemand mij kan helpen om dit actief te krijgen. Daarbij wel de opmerking dat ik alleen "losse" races speel, dus echt enkel een losse GP en geen My Team / Career / Season ouzo. Ik weet niet of ik mogelijk eerst zoiets moet starten om ze überhaupt actief te krijgen. Ik hoop dat iemand hier er meer ervaring mee heeft.

Mocht ik de Driver Rating update fout begrijpen en is dit wat anders dan my mistake en doe ik het hier gewoon verder mee :-)
Helaas is de performance update nog niet geweest. Dit betekent dat we sowieso nog even moeten wachten.
Hier kan je alle patch notes vinden van de tot nu toe uitgebrachte patches: https://www.formula1game.com/2020/news/f1-2020-patch-notes

Mijn youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCy-23p6kSmP2n7O7v8_eMQQ/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanrace
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-10-2020
Ik heb een probleem: ik raak nooit in de pitlane. Elke keer als ik er wil inrijden duwt mijn voertuig me op de gewone baan... al 2 keer gediskwalificeerd hierdoor omdat ik geen banden heb gewisseld maar het lukt me gwn niet erin te raken?? Hoe komt dit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Milanrace schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:41:
Ik heb een probleem: ik raak nooit in de pitlane. Elke keer als ik er wil inrijden duwt mijn voertuig me op de gewone baan... al 2 keer gediskwalificeerd hierdoor omdat ik geen banden heb gewisseld maar het lukt me gwn niet erin te raken?? Hoe komt dit???
Oh..

Wat een appart probleem, dit heb ik tot nu toe nog nooit gehad.
En zit al in Seizoen 3 van My Team...
Ik hoop dat er iemand is die hier een oplossing voor weet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Milanrace schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 15:41:
Toevallig Steering Assist aan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-08 20:03
Hey mede F1 fans. Sinds kort rij ik met een TMX Pro setje. Alleen nu wil het nog niet helemaal vlotten met insturen voor de bochten. Ik heb heel erg het gevoel alsof ik de bocht niet haal en als ik dan langzaam of op het gas ga, al snel last heb van onderstuur (voorwielen glijden naar buiten)

Kunnen jullie mij adviseren hoeveel graden ik mijn stuur moet instellen in Windows. En willen jullie je ingame settings delen van het stuur? Wellicht staat het bij mij gewoon niet helemaal lekker.

Thanks alvast!

[ Voor 5% gewijzigd door Ragrootenboer op 13-10-2020 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 10:21
360 degrees , of in-game instellen

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragrootenboer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-08 20:03
Justin2000 schreef op dinsdag 13 oktober 2020 @ 23:17:
360 degrees , of in-game instellen
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13-09 17:32
Weet niet of het de juiste plek is om te vragen. Maar doe het toch :X
Ik wil graag op de PS4, de trophy halen:
spoiler:
What do you want, a medal?
.

Zijn er mensen die mij hierbij kunnen helpen? Heb in iedergeval 1 extra persoon nodig om dit te kunnen doen.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb sinds gister een T300 RS GT en probeer deze te calibreren in F1 2020. Maar hoe moet ik de stuur saturatie instellen? Ik heb in de Thrustmaster settings het stuur op 900 graden staan omdat ik ook veel truck sims doe. Moet ik dan in F1 2020 steering saturation op 100% zetten?

Beetje stoeien met de settings nog wel maar tot nu toe vermaak ik me prima :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS94-
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-08 18:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Hoa5zyRFiT8YrzU5CxeV_OuMu8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/utDshVduMlJzPey9mhJJ6T5L.jpg?f=fotoalbum_large

Sinds kort dit Fanatec setje in bezit, geweldig spul!

(ja cable management moet nog gefixed worden) :+

Verder ben ik nog opzoek naar mensen op pc om af en toe eens een lobby te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Komt die nieuwe patch morgen of valt woensdag ook onder ‘begin komende week’ ... ?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
London schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:32:
Ik heb sinds gister een T300 RS GT en probeer deze te calibreren in F1 2020. Maar hoe moet ik de stuur saturatie instellen? Ik heb in de Thrustmaster settings het stuur op 900 graden staan omdat ik ook veel truck sims doe. Moet ik dan in F1 2020 steering saturation op 100% zetten?

Beetje stoeien met de settings nog wel maar tot nu toe vermaak ik me prima :)
Voor F1 kan je hem in instellingen toch gewoon op 360 C zetten?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek0416
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Desutoroiya schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:54:
Weet niet of het de juiste plek is om te vragen. Maar doe het toch :X
Ik wil graag op de PS4, de trophy halen:
spoiler:
What do you want, a medal?
.

Zijn er mensen die mij hierbij kunnen helpen? Heb in iedergeval 1 extra persoon nodig om dit te kunnen doen.
https://www.trueachieveme...-want-a-medal-achievement

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Nu online
De langverwachte performance update is er:
The performance update to F1 2020, patch 1.12, is now live on PC! You can check out the patch notes here:

Vehicle performance has been updated based on real life performance (additional details below).

Livery updates for Ferrari and Red Bull.

Team-wear updates for Mercedes, Ferrari, Red Bull and McLaren.

Fixed an exploit in time trial and events caused by entering and fast-forwarding an instant replay.

Fixed an issue that caused the McLaren race-suit to appear broken for the player character in Driver Career.

Fixed a progression issue in My Team.

Fixed an issue in multiplayer that allowed the player to start a flying lap in qualifying when there is not enough time left in the session.

Fixed an issue in multiplayer that stopped corner-cutting penalties being applied when quitting and re-joining a race after a formation lap.

Improved texture quality on several customisation items.

Addressed an FPS issue when re-joining a race

Title stability improvements.

My Team Power Unit selection stats and prices remain unchanged so as not to unfairly upset the balance of the player’s experience.

Season Performance Rebalance

Racing Point performance improved.

Ferrari performance decreased.

Alfa Romeo performance decreased.

Haas performance decreased.

We also have some livery updates with this patch and you can see a few of them below:

We’ve updated Lewis Hamilton and Valtteri Bottas’s helmets.

Ferrari’s livery has been updated too.

Red Bull Racing’s sponsors and team wear have been tweaked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Pyr0_ schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:41:
De langverwachte performance update is er:

[...]
Yes!! oOo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Wat ik er zo van lees op het CM forum is niet iedereen positief. Nou moet ik zeggen dag ik Ferrari ook niet hoger in schat dan Renault momenteel..

Nu aan t twijfelen tussen nieuwe career: Alfa Romeo of Williams :)

[ Voor 21% gewijzigd door JoteW op 19-10-2020 15:25 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Ik kon hem niet meer van de baan houden, helaas reageerde de ai ook niet snel genoeg :)

Paar mooie screenshots van Zandvoort :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mcNE2TlE7c60JfuVfwq5VcBK6bc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6ILYcBXxZmyqJZOzXn1A6mM2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H0IopjEfB8m6AyPCOMOFV3REeTo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LqzSCI1E64WSqrcWNZY51y1f.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 73% gewijzigd door G_Dragon op 19-10-2020 20:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
@G_Dragon is zo’n Fanatec stuurtje ook beschikbaar voor PS4?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
JoteW schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 21:03:
Dat durf ik je niet te zeggen, ik speel namelijk zelf met de Xbox One Controller Elite Series 2!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Madhouse1979
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 20:57
JoteW schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 21:03:
Ja hoor die zijn er. De CSL Elite bundle voor ps4. Zie mijn site voor een review.

www.simraceblog.nl - Over 5 Years of Simracing News & Reviews!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rb88
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-04 09:05
G_Dragon schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 20:25:
[Streamable]
Ik kon hem niet meer van de baan houden, helaas reageerde de ai ook niet snel genoeg :)
.....
Hehe dit filmpje doet me een beetje denken aan de startcrash van grosjean die praktisch hetzelfde deed en een half veld eruit kegelde.

Edit: ik zie nu dat de FOM embedden van videos niet leuk vind.
YouTube: 2018 Spanish Grand Prix: Lap 1 Crash From All The Angles

[ Voor 15% gewijzigd door Rb88 op 20-10-2020 10:54 ]

Mijn youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCy-23p6kSmP2n7O7v8_eMQQ/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Rb88 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:53:
[...]

Hehe dit filmpje doet me een beetje denken aan de startcrash van grosjean die praktisch hetzelfde deed en een half veld eruit kegelde. [YouTube: 2018 Spanish Grand Prix: Lap 1 Crash From All The Angles]
:F Ja dat was me een actie van onze populaire Grosjean!
Alleen in tegenstelling van hem liet ik mijn gas wel los O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
@Madhouse1979 thanks! Mooie site overigens. Ook enigzins verstand van onderstaande?

Wat is nou qua instellingen goed voor een Thrustmaster T300 RS GT? Rij met Williams nieuwe carriere sinds de 1.12 patch.

Heb nu dit:

FFB 80
Effecten op Circuit 20
Ribbelstrook effecten 40
Effecten buiten circuit 40
Wieldemper 0
Onderstuur verbeteren Aan
Maximale wielrotatie 360

Rij verder met alle assists uit. Alleen schakelen staat op handmatig en in de bochten racelijn aan staan.

Heb voor de ‘oneffenheden’ bij kalibratie de Dode gaspendaal en dode remzone op 1 staan.

Iemand tips/verbeteringen voor een zo goed mogelijk(e) resultaat/beleving ?

[ Voor 7% gewijzigd door JoteW op 20-10-2020 12:42 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Madhouse1979
Dankjewel @JoteW

Het is voor mij al een tijdje geleden dat ik met een T300 reed. Maar ik denk dat je aardig goed zit qua instellingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Madhouse1979 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:50:
Dankjewel @JoteW

Het is voor mij al een tijdje geleden dat ik met een T300 reed. Maar ik denk dat je aardig goed zit qua instellingen.
Kijk is bovenaan het hoofdtopic! >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
Madhouse1979 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:50:
Dankjewel @JoteW

Oke thanks, en als het om een add on wheel gaat, raad je dan de Thrustmaster Wheel Add On aan of het Ferrari stuur? :p

@G_Dragon Kan ik het nog niet vinden xD

[ Voor 5% gewijzigd door JoteW op 20-10-2020 12:59 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
JoteW schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:58:
[...]

Oke thanks, en als het om een add on wheel gaat, raad je dan de Thrustmaster Wheel Add On aan of het Ferrari stuur? :p

Heb zijn website toegevoegd aan het hoofdtopic ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Madhouse1979
JoteW schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:58:
[...]

Ik heb zelf het Ferrari stuur gehad, prettig stuurtje maar erg plastic. Wel leuk te modificeren! De Wheel Add-on is echt wel een niveau beter, voelt degelijker aan en is nog goedkoper ook.

@G_Dragon Thanks _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Madhouse1979 op 20-10-2020 14:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
Madhouse1979 schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 14:21:
[...]

Ik heb zelf het Ferrari stuur gehad, prettig stuurtje maar erg plastic. Wel leuk te modificeren! De Wheel Add-on is echt wel een niveau beter, voelt degelijker aan en is nog goedkoper ook.

@G_Dragon Thanks _/-\o_
Laat me graag verassen. Heb inmiddels de Thrustmaster Wheel Add On bestelt en deze komt morgen binnen. Lees overal dat het een leukere race-ervaring geeft t.o.v. een (standaard) rond stuur dus ben erg benieuwd!!

Twente komt eraan!

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste