Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Wat waardeloos. Met tijdens het spelen kwam 1.05 binnen. Na een FP sessie maar even geïnstalleerd en nu uiteraard continu vast op het connecting with online services...

Dat duurt echt zo lang. Gebeurt te vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Hanoi vond ik ook echt &(#%^ wat een baan, benieuwd wat de F1 rijders er echt van vinden zodra ze er zijn geweest.

Ik begon de eerste race op 20%.. naja FP1 haha, ondertussen in de Dutch GP van 60% naar 75% in de race gegaan. Haalde al wel hele wisselende resultaten heb een race gewonnen en races 9de maar ligt ook heel erg aan de baan heb ik het idee. Net met veel vechten de Dutch GP op 75% als 10de geëindigd, ben er wel tevreden mee xD. Heb een sponsor waarbij ik in de punten moet rijden. Ben nu een keer 8ste, 9de en 10de geworden dus verdiend het wat geld. Maar makkelijk is het niet echt :p

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 06-09 03:43
Ik ben nu de FP van Japan aan het doen, ook een lastige baan, ontzettend smal op sommige stukken en de AI is in de slingerbochten echt rap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:41
Wauw. Ben net klaar met seizoen 1 in Myteam. Had eerst een Renault motor. In seizoen voor Mercedes motor gekozen.

Wat blijkt: geluid en de motor prestaties blijven hetzelfde. Kijk bijv eens bij de R&D rang.

Best wel jammer. Maar codemasters is op de hoogte.

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:23
Er1k989 schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:52:
Hanoi ligt mij echt niet, met mijn eigen team kom ik op Bahrein op 99% AI redelijk mee tegen de Haas/Williams rijders in het achterveld. In Hanoi op 70% AI lukt het mij nog steeds niet om de aansluiting met de achterhoede te krijgen. Moet nog maar een hoop oefenrondjes eruit persen voor ik mij aan de kwalificatie en race waag..
Hanoi en Monaco zijn voor mij de circuits wanneer ik ga bidden dat deze NIET tijdens een multiplayer sessie voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
haha, ik voel met jullie mee.

Vorige week een 15e plek in Australië en zojuist Bahrein gereden. Deze baan ligt mij iets beter, dus de hoop dat ik in de race wat makkelijker kan mee komen (Aus was 6 plekken winst bij de start en verder alleen maar verdedigen..).

Trainingen gingen redelijk, met de qualificatie sim kwam ik zelfs tegen de top 10 aan. Qualificatie zelf toch 21e, met ongeveer dezelfde tijd als in VT3. Had toch op meer gehoopt, maar zag in VT3 al dat anderen niet allemaal hun tijd op softs hadden gezet.

De race dan: Wat een start! In eerste instantie kwam ik slecht weg, te veel wielspin waardoor ik al direct een plek verloor en laatste lag. Bij het aanremmen van bocht 1 zat ik volledig aan de buitenkant, met 4 wielen op de curbs. Gelukkig maar, want aan de binnenkant was het chaos. Met ietswat extra snelheid de bocht buitenom gepakt, om nog eens een aantal plekken te pakken. Hierdoor kwam ik wel slecht uit voor de volgende bocht, maar met wat hangen en wurgen toch zonder schade door bocht 2 gekomen. Ik lag ineens 8e! Helaas kon ik het tempo totaal niet bijhouden. Tot aan de pitstops met fuel mix Rich en ERS aangereden, toch mijn plek kunnen behouden. Had inmiddels al wel 8 seconde achterstand op #7. Norris en Ricciardo waren achter mij met elkaar in gevecht, wat mij steeds wat ruimte gaf. Na de wissel naar Medium kon ik het echter niet meer volhouden. Binnen enkele ronde kwamen Ricciardo en Norris op pure snelheid al voorbij. Tegen het einde van de race waren mijn banden versleten en kon ik ook Kyvat niet meer achter mij houden. Lag nu 11 en ook Raikkonen kwam dichterbij. In de laatste 2 ronden vielen ineens Bottas en Stroll uit, plotseling lag ik 9e, in de punten! Had in de tussentijd ook mijn ERS en fuel gespaard. Raikkonen zat pas in de laatste ronde vlak achter mij, maar met fuel mix weer op Rich en een volle ERS kon ik hem met gemak achter mij houden. De eerste 2 puntjes binnen!

En dan op naar Vietnam.. VT1, man wat een drama. Had al 3 flashbacks nodig om fatsoenlijk de pitstraat uit te komen ;( . Vervolgens rondjes gemaakt om de baan te leren. Hierbij meerdere keren de muur aangetikt, dus meteen al een slecht gevoel. Uiteindelijk een clean rondje gereden waar ik best een goed gevoel over had. Eindstand eerste vrije training: 22e, 2,5 seconde achter Latifi 8)7. Ben benieuwd of het nog wat gaat worden op deze baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Playa del C. schreef op donderdag 23 juli 2020 @ 16:49:
[...]

Dan heeft hij nog geen tijd gereden op die baan. Voor de rest zou ik het niet weten.
We hebben beide gewoon tijden gereden op de baan. Ik lees op andere fora dat je beide in de top 15000 moet staan om elkaar te zien in de friendsleaderboard. Kan iemand dat hier beamen? Zou wel vreemd zijn imho.

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Voor iedereen die moeite heeft de AI moeilijkheid te bepalen, hier een video die Codemasters uitgeeft.
Ze geven in de video aan dat 10 AI punten ongeveer een seconden verschil moet maken tov jezelf:

[ Voor 15% gewijzigd door DerOllie op 24-07-2020 16:17 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:24
lethal pi schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 14:18:
[...]

We hebben beide gewoon tijden gereden op de baan. Ik lees op andere fora dat je beide in de top 15000 moet staan om elkaar te zien in de friendsleaderboard. Kan iemand dat hier beamen? Zou wel vreemd zijn imho.
Dat was wel zo in F1 2019, maar in F1 2020 zie je nu een totaal aantal neergezette tijden. (Zandvoort ps4 nu rond 49000 zo uit mijn hoofd gezegd).

Dus volgens mij zou die top 15000 niet meer uit moeten maken om elkaars tijden te zien.

PSN: riznind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 22:56
DerOllie schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 16:16:
Voor iedereen die moeite heeft de AI moeilijkheid te bepalen, hier een video die Codemasters uitgeeft.
Ze geven in de video aan dat 10 AI punten ongeveer een seconden verschil moet maken tov jezelf:

[YouTube: F1® 2020 AI Difficulty Guide]
Dus dan klopte die 2 tienden per 1 AI punt dat ik op internet las ook niet. Straks thuis maar even het filmpje bekijken.

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 09-09 17:59
JoteW schreef op vrijdag 24 juli 2020 @ 16:58:
[...]

Dus dan klopte die 2 tienden per 1 AI punt dat ik op internet las ook niet. Straks thuis maar even het filmpje bekijken.
In het filmpje doen ze een Grand-Prix kwalificatie van 18min op 50 difficulty, steeds nieuwe banden en rondjes rijden. Daarna kijk je na het verschil met jou en teamgenoot, en die tel je erbij op. In het filmpje 2 seconden, is 20 erbij. Is 70. Dan zou je een paar tiende verschil moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Ik vind met name de kwalificatie nog te makkelijk gaan, de CPU rijd je er makkelijk uit.

Kom je echter in de race achter tegenstanders, dan is het veel lastiger om daar langs te komen, ook omdat ze nogal eens wat gekke acties doen.

Daar heb ik de juiste moeilijkheid nog niet in gevonden. Ik ga de methode uit het filmpje ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
Inderdaad doet de AI nogal wat gekke dingen. Als ze je aanvallen om in te halen sturen ze geregeld naar je toe als je naast elkaar rijdt. Ik ben al meerdere keren van de baan gereden door een AI....
Of ze proberen in te halen op een punt/in een bocht waar het echt onmogelijk is en als je dan gewoon je lijn volgt raak je hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asomers
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-09 12:29
Nog mensen waarbij de AI in Spanje zo overpowered is?

Ik heb al altijd wat problemen op elk F1 spel met 3e sector in Spanje, maar nu is het overal.
Speel op 95 moeilijkheidsgraad tot nu toe elke race, wat gezorgd heeft tot enkele punten en enkel posities net erbuiten.
Maar nu ben ik gewoon 2seconden per lap bijna trager...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:57
Asomers schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 11:17:

Ik heb al altijd wat problemen op elk F1 spel met 3e sector in Spanje, maar nu is het overal.
Speel op 95 moeilijkheidsgraad tot nu toe elke race, wat gezorgd heeft tot enkele punten en enkel posities net erbuiten.
Nooit leuk inderdaad. Masr misschien is er een oorzaak voor. Gebruik je de juiste auto setup voor de juiste baan? Kan veel uitmaken.
Zelf oefen ik via Time Trial een baan dusdanig dat ik het idee heb dat ik ten opzichte van de menselijke rijders een mooie tijd kan rijden. Het lijkt eerst vaak onmogelijk om nogneen seconde van je standaard tijd te halen, maar na 5 uren Time Trial en wat ghost en setup gebruiken, kom je er vaak wel. Twee seconden is wel wat veel. Met een goede setup en twee bochten die je misschien structureel niet goed rijdt, ben je er misschien al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aomi
Hoe werkt die MFD als er een alternatieve strategie wordt voorgesteld?

Ik krijg altijd maar 2 opties: keep current en 0 stops. Bij 0 stops gebeurt er eigenlijk niks, als ik Keep current kies zegt Jeff bevestigend dat we bij de huidige strategie blijven. Lijkt mij een bug? Ik heb nooit de keuze voor een andere strategie, is dit bij jullie ook of doe ik iets fout?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Aomi schreef op zondag 26 juli 2020 @ 15:20:
Hoe werkt die MFD als er een alternatieve strategie wordt voorgesteld?

Ik krijg altijd maar 2 opties: keep current en 0 stops. Bij 0 stops gebeurt er eigenlijk niks, als ik Keep current kies zegt Jeff bevestigend dat we bij de huidige strategie blijven. Lijkt mij een bug? Ik heb nooit de keuze voor een andere strategie, is dit bij jullie ook of doe ik iets fout?
Volgens mij is dit een bug die ze nog moeten oplossen. In eerdere games krijg je dan 2 opties, zelfde behouden (keep current) of een alt strategie, maar die komt er nooit momenteel...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
DerOllie schreef op zondag 26 juli 2020 @ 18:06:
[...]

Volgens mij is dit een bug die ze nog moeten oplossen. In eerdere games krijg je dan 2 opties, zelfde behouden (keep current) of een alt strategie, maar die komt er nooit momenteel...
Ah bedankt, ligt het niet aan mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Wanneer je, in mijn geval op een PS4, met meerdere mensen time trials rijdt, wil je niet dat je elkaars snelste tijden overschrijft maar dat elk PlayStation profiel zijn eigen snelste tijd heeft. Gisteravond probeerde ik te wisselen tussen controllers, maar leek het nodig de volledige sessie (het spel zelf) af te sluiten en onder het andere PS profiel op te starten. Dat voelt wat omslachtig, maar kan 't wel handiger/sneller?

Tevens viel het me op dat je geen snelste tijd/ghost ziet van een ander PS profiel dan waarmee je speelt. Dat is ook zoals het zou moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rizn
JBS schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:32:
Wanneer je, in mijn geval op een PS4, met meerdere mensen time trials rijdt, wil je niet dat je elkaars snelste tijden overschrijft maar dat elk PlayStation profiel zijn eigen snelste tijd heeft. Gisteravond probeerde ik te wisselen tussen controllers, maar leek het nodig de volledige sessie (het spel zelf) af te sluiten en onder het andere PS profiel op te starten. Dat voelt wat omslachtig, maar kan 't wel handiger/sneller?

Tevens viel het me op dat je geen snelste tijd/ghost ziet van een ander PS profiel dan waarmee je speelt. Dat is ook zoals het zou moeten zijn?
Er is denk ik geen andere manier idd.

Staat dat andere profiel ook in je friends list?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Rizn schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:17:
[...]

Er is denk ik geen andere manier idd.

Staat dat andere profiel ook in je friends list?
Betreft een lokaal PlayStation profiel op mijn eigen PlayStation, dat wordt niet gezien als 'friends', denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Nee. Dan zou je er een PS Account van moeten maken en die als vriend toevoegen, dan kun je het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 11:21
JBS schreef op maandag 27 juli 2020 @ 11:32:

Nee, ik denk dat je echt de applicatie moet sluiten en opnieuw moet openen met de andere user.

Mbt de ghosts en trials denk ik dat de meldcode van je installatie ( deze code zie je weleens links onderin ) hiermee te maken heeft, deze meld zich per installatie als unieke user, ongeacht wie de user is.

[ Voor 5% gewijzigd door GrandPuba op 27-07-2020 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:43
Ah ik zie dat de banden-bug is opgelost. Kan ik weer verder met My Team.

Vond deze bug wel grappig in de patch notes:
The character walking on water during the introduction cutscene at Australia now correctly has a boat to stand on

Wie kon er ook alweer nog meer op water lopen? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:17
Waah schreef op maandag 27 juli 2020 @ 15:02:
Ah ik zie dat de banden-bug is opgelost. Kan ik weer verder met My Team.

Vond deze bug wel grappig in de patch notes:
The character walking on water during the introduction cutscene at Australia now correctly has a boat to stand on

Wie kon er ook alweer nog meer op water lopen? ;-)
Die bug had er best in mogen blijven van mij. Kan dat soort dingen wel waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Asomers schreef op zaterdag 25 juli 2020 @ 11:17:

In Vietnam heb/had ik dit probleem ook. Wat wel geholpen heeft is gewoon eens online een complete andere setup van de auto op te zoeken die werkt voor iemand en misschien ook wel jouw rijstijl. Zelf heb ik er zo nog een seconde van afgesnoept, want ik kreeg het onderstuur niet opgelost in Vietnam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Update 1.06 is er nu voor PC en komt eraan voor PS4 / XBone...

Incl de black Mercedes W11 (que The Imperial March, ik vind het een vette livery, maar past precies bij The Dark Side)

Afbeeldingslocatie: https://assets-eu-01.kc-usercontent.com/f893b662-5b05-01a8-4600-9df72e7deba9/4a5ee402-33d8-4bb1-96f9-7b39d1ccb6bb/F1_2020_photo_20200722_100310.jpg?w=1000

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
De game stopt vaak ineens bij mij. Zojuist weer alleen nu lijkt mijn savegame van my team corrupt. Steeds na het laden stopt het spel nu. Als ik hem definitief kwijt ben weer ik niet of ik weer opnieuw ga beginnen. Zat laatste race van seizoen 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Mensen die een fanatec stuur gebruiken en zo ja welke? Ik wil mijn logitech G29 upgraden maar een beetje persoonlijke reviews zijn altijd handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
Ik ben vanaf morgen precies een week geleden overgestapt op een Clubsport Formula V2 stuur icm de CSL Elite wheelbase en bevalt super!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Laatst online: 14-09 22:39
Ik heb laatst een G920 laten komen maar vanwege de slechte kwaliteit in (met name) de force feedback toch voor de Thrustmaster TX LE gekozen. Deze heeft een dubbele riem i.p.v. een tandwieletje, stevigere pedalenset en overall fijn stuurtje voor het geld (~380). Maar als je een echt grote upgrade zoekt kun je inderdaad veel geld kwijt in een Fanatec setupje. Daar is bijzonder veel keuze uit componenten, kun je helemaal samenstellen voor jouw race doeleinden. @llovesoccerx7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:45:
Mensen die een fanatec stuur gebruiken en zo ja welke? Ik wil mijn logitech G29 upgraden maar een beetje persoonlijke reviews zijn altijd handig!
CSW 2.5 + Formala V2 stuur. Bevalt prima, ik speel het echter op de Xbox dus dan heb je de helft van de knoppen niet tot je beschikking en doen zaken als leds + display helemaal niets.

Binnenkort toch maar eens voorzichtig gaan kijken naar een PC, pas dan ga je alles uit Fanatec spul halen.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:05
Beste allen,

Binnenkort ga ik F1 2020 + een stuur aanschaffen voor de PC, waarbij mijn budget voor stuur+pedalen rond de 200-230 euro is. Ik twijfel hierbij tussen de Thrustmaster T150 pro en de Logitech G29 (al is deze nu wat duurder, maar dan wacht ik tot die weer iets zakt in prijs).

Uiteraard heb ik op reddit en youtube vele reviews en vergelijkingen bekeken. Ik kom zelf tot de conclusie dat er niet veel verschil tussen beide stuurtjes en pedalen lijkt te bestaan. Soms is de G29 iets beter (bouwkwaliteit) en dan weer de T150pro (de FFB wat minder schokkerig, deadzone iets minder aanwezig).

Waar ik weinig over kon vinden was de samenwerking van deze 2 stuurtjes met F1 2020. Zijn hier nog voor/nadelen in te verwachten? Is er een voordeel van 1 van deze 2 bij F1 2020?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
-Edwin- schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:51:
Beste allen,

Binnenkort ga ik F1 2020 + een stuur aanschaffen voor de PC, waarbij mijn budget voor stuur+pedalen rond de 200-230 euro is. Ik twijfel hierbij tussen de Thrustmaster T150 pro en de Logitech G29 (al is deze nu wat duurder, maar dan wacht ik tot die weer iets zakt in prijs).

Uiteraard heb ik op reddit en youtube vele reviews en vergelijkingen bekeken. Ik kom zelf tot de conclusie dat er niet veel verschil tussen beide stuurtjes en pedalen lijkt te bestaan. Soms is de G29 iets beter (bouwkwaliteit) en dan weer de T150pro (de FFB wat minder schokkerig, deadzone iets minder aanwezig).

Waar ik weinig over kon vinden was de samenwerking van deze 2 stuurtjes met F1 2020. Zijn hier nog voor/nadelen in te verwachten? Is er een voordeel van 1 van deze 2 bij F1 2020?
Met de T150pro heb ik geen ervaring dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen. De G29 werkt op zowel mijn ps4 als op mijn PC zonder problemen met F1 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 18:26
Racen jullie ook weleens samen op de PS4? Of hoe doen jullie dat qua multiplayer? :-) (game komt hier morgen binnen, en zou na wat oefenen ook weleens met 'echte' mensen willen rijden natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
R2D2 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:45:
[...]

CSW 2.5 + Formala V2 stuur. Bevalt prima, ik speel het echter op de Xbox dus dan heb je de helft van de knoppen niet tot je beschikking en doen zaken als leds + display helemaal niets.

Binnenkort toch maar eens voorzichtig gaan kijken naar een PC, pas dan ga je alles uit Fanatec spul halen.
Zou mooi zijn als Microsoft het gewoon laat werken op de Xbox one x. Las hier dat het allemaal aan de broncode van de Xbox ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Heren, wat is een mooi team om een eerste serieuze carriere mee te starten? Voor ik My Team ga doen wil ik eerst even een normale carriere starten. Heb de laatste weken veel gereden in verschillende auto’s en setups. Met name om foutloos te rijden met alle assists uit. Nu is het tijd voor een stapje verder!

Zit te twijfelen tussen: Haas, Alfa Romeo en Williams. Daar ik de Williams overigens niet fijn vind rijden. Maar mezelf omhoog rijden met het team lijkt me wel een leukere uitdaging dan met Mercedes kampioen worden.

Jullie enig idee voor een leuke uitdaging?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
Met McLaren? Jezelf omhoog werken moet je in MyTeam al doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
Goedenavond. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

In My Team ben ik klaar met mijn eerste seizoen. Als ik het seizoen wil afsluiten moet ik eerst naar naar de coureursmarkt om het contract van mijn 2de coureur te verlengen of om een andere coureur te benaderen.

Ik heb hierbij alleen de optie x (ps 4) en als ik daar op klik kom ik in het overzicht coureursmarkt terecht. Hier zie ik alle coureurs staan echter zie ik niet de knop van verlengen of benaderen staan.

Ik kan dus niet helemaal niet verder? Weten jullie hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
ZuidJ schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 20:38:
Met McLaren? Jezelf omhoog werken moet je in MyTeam al doen.
Maar dan is het ook alle randzaken fixen toch? Dat hoef je niet met normale carriere? Of ben ik nou gek 😜 McLaren is al wel het 4e team qua prestaties. Misschien dan Racing Point pakken? Zitten nog net onder Renault (ingame dan..)

[ Voor 18% gewijzigd door JoteW op 29-07-2020 21:31 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aomi
Bij mij is Racing Point in het begin het 6e team maar al na 2 raceweekenden is dat het 4e team qua prestaties.

Ik ben mijn eerste carriere bij Alpha Tauri begonnen. Die auto is redelijk gebalanceerd. De Alfa Romeo is bloedsnel maar in de bochten vind ik die niet fijn. De Williams is wel echt de moeilijkste van allemaal omdat die (samen met de Haas) de minste prestaties hebben.

Dusja Alpha Tauri of Renault is wel leuk, daarmee kun je strijden in het middenveld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rizn
pipapaulus schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 17:49:
Racen jullie ook weleens samen op de PS4? Of hoe doen jullie dat qua multiplayer? :-) (game komt hier morgen binnen, en zou na wat oefenen ook weleens met 'echte' mensen willen rijden natuurlijk)
[PS4] F1 2020 GoT Racing League

We hebben met elkaar nu een leuke groep rijders op ps4 met snelle en wat minder snelle rijders!. Als je je aanmeld via discord kun je kijken of we een lobby open hebben (meestal vanaf 8uur s'avonds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipapaulus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-09 18:26
Rizn schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 10:25:
[...]

[PS4] F1 2020 GoT Racing League

We hebben met elkaar nu een leuke groep rijders op ps4 met snelle en wat minder snelle rijders!. Als je je aanmeld via discord kun je kijken of we een lobby open hebben (meestal vanaf 8uur s'avonds).
Top, dank je! Ik ga het even doorlezen. Lijkt me leuk om t.z.t eens mee te doen. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
Ondanks dat het racen me goed af gaat ben ik nog niet helemaal 100% tevreden met mijn FFB settings etc.

Ik speel met alle assists uit: wat is voor de T300 RS GT hier de best mogelijke setting?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iy3bEgWD10ZO33GXnPN1Fgy4E1k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H6upGj2vmT3Df9g4ztWOhfZ9.jpg?f=fotoalbum_large

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastForwardNL
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11:37
JoteW schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 12:32:
Ondanks dat het racen me goed af gaat ben ik nog niet helemaal 100% tevreden met mijn FFB settings etc.

Ik speel met alle assists uit: wat is voor de T300 RS GT hier de best mogelijke setting?

[Afbeelding]
Ik rij zelf met de volgende settings op een Thrustmaster TX.

Strength 100
On Track Effects 35
Rumblestip Effects 100
Off Track Effects 35
Wheel Damper 45
Understeer Enhance On

Goede feedback qua glijden en hobbels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
RR21 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 21:13:
Goedenavond. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

In My Team ben ik klaar met mijn eerste seizoen. Als ik het seizoen wil afsluiten moet ik eerst naar naar de coureursmarkt om het contract van mijn 2de coureur te verlengen of om een andere coureur te benaderen.

Ik heb hierbij alleen de optie x (ps 4) en als ik daar op klik kom ik in het overzicht coureursmarkt terecht. Hier zie ik alle coureurs staan echter zie ik niet de knop van verlengen of benaderen staan.

Ik kan dus niet helemaal niet verder? Weten jullie hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 12:53
Zo, toch maar een stuurtje aangeschaft. Nu alleen nog wachten tot ik bericht krijg dat deze geleverd kan worden. Het werd me te frustrerend om te spelen met een in essentie kapotte controller met flinke drift. De andere controller die ik heb heeft geen gelijdelijke trigger-buttons, waardoor je of vol gas geeft of geen gas geeft... Idem met de remmen.

Zodra het binnenkomt zal het wel aardig veel testen, maar heeft iemand hier enige suggesties hoe ik dit het beste kan doen om in te stellen? Het gaat om een T300RS GT, die had ik namelijk voor een redelijk mooi prijsje gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
Sir_Lion schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 21:59:
Zo, toch maar een stuurtje aangeschaft. Nu alleen nog wachten tot ik bericht krijg dat deze geleverd kan worden. Het werd me te frustrerend om te spelen met een in essentie kapotte controller met flinke drift. De andere controller die ik heb heeft geen gelijdelijke trigger-buttons, waardoor je of vol gas geeft of geen gas geeft... Idem met de remmen.

Zodra het binnenkomt zal het wel aardig veel testen, maar heeft iemand hier enige suggesties hoe ik dit het beste kan doen om in te stellen? Het gaat om een T300RS GT, die had ik namelijk voor een redelijk mooi prijsje gezien.
Eigenlijk in F1 2020 werken de standaard instellingen prima. Alleen je moet wel het aantal graden beperken. Dat kan in windows (360 graden is de standaard). Maar zelf doe ik het liever in windows op het maximum en dan in elk spel kun je het specifiek instellen. In F1 2020 is het de saturation bij stuurinstellingen. Je zet je stuur op de kop (dat is +180 graden). En dan saturation verhogen totdat het spel aangeeft dat het stuur 100% stuurt. Wijst zich vanzelf bij de calibratie-instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SupremeRick
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:02

SupremeRick

Muse Fan

Als je met een T300, 1080 graden gebruikt, kun je in game ook de steering saturation op 50 zetten. Op deze manier komt hij ook overeen met wat het moet zijn.

PC: CPU: i9-10900KF @ 4.8GHZ | GFX: MSI Gaming X GTX1080Ti | RAM: GSKILL TridentZ 4x16GB @ 3600MHz | SSD: 2TB | HDD: 1TB | Mobo: Asus Strix Z470-e | Case: Corsair 500D SE | Cooler: Corsair H150i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
SupremeRick schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 08:16:
Als je met een T300, 1080 graden gebruikt, kun je in game ook de steering saturation op 50 zetten. Op deze manier komt hij ook overeen met wat het moet zijn.
Bij mijn stuur is de saturation 100 om hem te matchen aan het ingame stuur. Bij mijn oude stuur was het 75. Ik geef daarom liever niet een getal, maar de techniek om een 1 op 1 stuur in te stellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hoofdtopic heeft een grote update gehad :) eventjes alles strak en vernieuwd.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 09:15:
Ziet er gelikt uit. Misschien ook wat linkjes naar relevante topics? Zoals het racesturen en pedalen topic, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Sir_Lion schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 09:50:
[...]

Ziet er gelikt uit. Misschien ook wat linkjes naar relevante topics? Zoals het racesturen en pedalen topic, etc?
Heb ze toegevoegd, bedankt voor de tip! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 31-07-2020 12:02 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAPJENL70
Mooi! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Codemasters krijgt een leuke (onmogelijke) to-do lijst met dit seizoen....

Reeks circuits toevoegen, nieuwe liveries, stel nieuwe helmen, nu Hulkenberg ook nog toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:03

Oxigeon

En zo is dat!

Homeland schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:50:
Codemasters krijgt een leuke (onmogelijke) to-do lijst met dit seizoen....

Reeks circuits toevoegen, nieuwe liveries, stel nieuwe helmen, nu Hulkenberg ook nog toevoegen.
Ik kan je nu al verklappen. Dit gaat allemaal niet gebeuren. Een helm van lando zie ik misschien nog wel eens in de store voorbij komen maar voor de rest heeft codemasters aangegeven niet aan mee te werken

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:56
Als je een poosje met F1 2020 aan de gang bent en dan F1 2019 gaat rijden merk je echt verschil,
F1 2020 voelt, ziet en klinkt veel realistischer aan, man, man, man, wat een verschil ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Albert020 op 31-07-2020 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Oxigeon schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:53:
[...]

Ik kan je nu al verklappen. Dit gaat allemaal niet gebeuren. Een helm van lando zie ik misschien nog wel eens in de store voorbij komen maar voor de rest heeft codemasters aangegeven niet aan mee te werken
Klopt, vandaar de onmogelijke to-do lijst, met een nieuw circuit zijn ze enkele maanden bezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Albert020 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:48:
Als je een poosje met F1 2020 aan de gang bent en dan F1 2019 gaat rijden merk je echt verschil,
F1 2020 voelt, ziet en klinkt veel realistischer aan, man, man, man, wat een verschil ;)
Heb je dan daadwerkelijk ooit in een F1 auto gereden dat je weet wat realistisch aanvoelt :+ ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
G_Dragon schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 12:02:
[...]

Heb ze toegevoegd, bedankt voor de tip! ;)
Uuuh, jah. Ik doelde echter meer op dingetjes als kleine uitleg + linkjes naar topics als deze: Racesturen, servo's en pedalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:56
Sir_Lion schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:55:
[...]

Heb je dan daadwerkelijk ooit in een F1 auto gereden dat je weet wat realistisch aanvoelt :+ ?
Nee jij wel ?....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Ik heb in een echte F1 simulator gereden... Does that count?!

Kan ik straks gaan vergelijken wanneer mijn stuurtje binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:59
Bij de platforms kun je nog Stadia toevoegen :)

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Beefhead schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 19:28:
[...]

Bij de platforms kun je nog Stadia toevoegen :)
Ga ik doen :) maar wat is dat als ik vragen mag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Laatst online: 14-09 22:39
Kun je eigenlijk ergens tijden van je vrienden vinden bij Time Trial? Zie alleen die van mezelf en de automatisch voorgestelde rival..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Ik vermaak me wel met F1 2020.

Ik heb het spel voornamelijk gekocht voor Zandvoort en Vietnam en daarnaast om up to date te zijn met het huidige seizoen. (ook al klopt er niets meer van )

Wat hoeft voor mij niet: Dingen zoals My Team en Podium pass.

Het spel ziet er schitterend uit, maar met mijn overgeklokte 2080Ti haal ik max 105-110 fps @5120x1440 in de benchmark, dus ik kom net iets te kort voor een stabiele 120 fps constant.

Het spel is geweldig icm met de SFX100 motion, Simvibe buttkickers, SFX100 belt tensioner en de GS-5. Natuurlijk heb ik er in deze warme dagen ook een windsimulator op de 49" monitor staan, want die heb je wel nodig :)

De opbouw van een weekend, met het leren van de baan (die je al kent natuurlijk) en alle andere testen die je moet uitvoeren vind ik geweldig. Ook is het mooi om te zien hoe de baan steeds sneller word.

Het blijft uiteraard nog steeds een spelletje, dus als ik op pole kwalificeer, dan wissel ik gelijk een motor zodat ik achteraan moet beginnen.

Dat maakt de race een stuk interessanter.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkus
Interessante video waar zeker iets van te leren valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
Henkus schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 21:03:
Ik vermaak me wel met F1 2020.

Wat hoeft voor mij niet: Dingen zoals My Team en Podium pass.
Ik vind 'My team' juist echt een mooie toevoeging. Verder is F1 2020 voor het eerst een stuk beter qua physics. Ik speel voornamelijk met controller omdat ik geen zin heb om elke keer stuur en pedalen te installeren.

Ik vroeg mij af of er al een soort Tweakers league is in F1 2020 waarin je mee kunt doen in een competitie. Ik ben maar een matige rijder maar competitie is altijd leuk. Iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
LAPJENL70 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:33:
[...]

Ik vind 'My team' juist echt een mooie toevoeging. Verder is F1 2020 voor het eerst een stuk beter qua physics. Ik speel voornamelijk met controller omdat ik geen zin heb om elke keer stuur en pedalen te installeren.

Ik vroeg mij af of er al een soort Tweakers league is in F1 2020 waarin je mee kunt doen in een competitie. Ik ben maar een matige rijder maar competitie is altijd leuk. Iemand enig idee?
Er is een PS4 en een PC groep opgestart via Tweakers. Kun je zo vinden in de topics met links naar de discord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:59
G_Dragon schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 19:32:
[...]

Ga ik doen :) maar wat is dat als ik vragen mag :p
Thanks!

Stadia is gamen in de cloud van Google, zonder console of PC.

Hier een link naar het Tweakers topic: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1913866

Je kunt een gratis account aanmaken en 1 maand het Pro abbo proberen.

Edit: Link naar Stadia: https://stadia.google.com/home

[ Voor 7% gewijzigd door Beefhead op 01-08-2020 19:25 ]

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Seizoen 1 + 4 races van seizoen 2 van MyTeam gedaan, en nog geen enkele keer Safety Car gehad. VSC wel al een paar keer. Bijzonder, want ik kan me van vorige F1 delen herinneren dat het best vaak gebeurde, maakte het wat makkelijker om close te racen...

Nog iets, op welke manier zie je in MyTeam welke motor leverancier je hebt TIJDENS je seizoen. Vooraf kun je zien welk contract je hebt gekozen, maar afgezien van een betaling aan deze motorleverancier zie ik nergens een logo of een tekstje staan met welke motor je rijd, of mis ik iets?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Er1k989
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 15:26
Ik zit nu in race 7 van mijn korte (10races) 1e seizoen in MyTeam. Na wat moeilijkheden om goede difficulty setting te vinden zit ik nu aardig stabiel zo tussen de 95-100 en zijn de races behoorlijk spannend. Hoogtepunt was wel de GP in Zandvoort waar ik het hele weekend flink aan het oefenen was en in de droge omstandigheden bij de trainingen achter in het veld te vinden was. Wel heb ik in de trainingen de afstelling voor de regen geperfectioneerd omdat de weersvoorspelling op zondag regen aangaf.

Het was ook een drijfnatte race: Vanaf startplaats 18 zag ik nauwelijks wat door de spray, maar na een voorzichtige eerste ronde was ik telkens vol in gevecht en heb ik flink wat posities gewonnen, met name door wat uitremacties in de tarzanbocht en een andere lijn en betere exit uit de hugenholtzbocht uiteindelijk op P7 gekomen en de eerste punten dit seizoen gescoord. Erg gaaf, dit voelde als een overwinning voor mijn nietige team!

Tot nu toe alleen in de eerste race een safetycar gehad, wel elke race 1 of 2 uitvallers door technische problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Hoewel het geen F1 2020 game is, maar mocht men een F1 game willen proberen. Momenteel is F1 2018 gratis te verkrijgen bij Humble Bundle. Kun je het uitproberen als je F1 2020 overweegt:

https://www.humblebundle...._f12018&hmb_medium=banner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Er1k989 schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 15:17:
Ik zit nu in race 7 van mijn korte (10races) 1e seizoen in MyTeam. Na wat moeilijkheden om goede difficulty setting te vinden zit ik nu aardig stabiel zo tussen de 95-100 en zijn de races behoorlijk spannend. Hoogtepunt was wel de GP in Zandvoort waar ik het hele weekend flink aan het oefenen was en in de droge omstandigheden bij de trainingen achter in het veld te vinden was. Wel heb ik in de trainingen de afstelling voor de regen geperfectioneerd omdat de weersvoorspelling op zondag regen aangaf.

Het was ook een drijfnatte race: Vanaf startplaats 18 zag ik nauwelijks wat door de spray, maar na een voorzichtige eerste ronde was ik telkens vol in gevecht en heb ik flink wat posities gewonnen, met name door wat uitremacties in de tarzanbocht en een andere lijn en betere exit uit de hugenholtzbocht uiteindelijk op P7 gekomen en de eerste punten dit seizoen gescoord. Erg gaaf, dit voelde als een overwinning voor mijn nietige team!

Tot nu toe alleen in de eerste race een safetycar gehad, wel elke race 1 of 2 uitvallers door technische problemen.
Krijg je het op die difficulty het wel voor elkaar om practice goals te halen? Of schroef je daar voor de ai weer terug? ik kan best racen maar ik haal alleen de bochten oefening met de ai op 95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoentje
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

phoentje

www.circuitpics.nl

Als je je eigen site wilt promoten mag je een linkje in je signature posten, maar het is niet de bedoeling zo te adverteren

[ Voor 82% gewijzigd door BM op 14-08-2020 14:31 ]

Ryzen 9 5900x / Asus X570-PRO / G.Skill 3600 32GB / AMD 7900XTX / Samsung G9 49" / Fanatec Podium DD1 / Heusinkveld Sprint / McLaren GT3 Simracing-SetupGuide.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:41
DerOllie schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 14:02:
Seizoen 1 + 4 races van seizoen 2 van MyTeam gedaan, en nog geen enkele keer Safety Car gehad. VSC wel al een paar keer. Bijzonder, want ik kan me van vorige F1 delen herinneren dat het best vaak gebeurde, maakte het wat makkelijker om close te racen...

Nog iets, op welke manier zie je in MyTeam welke motor leverancier je hebt TIJDENS je seizoen. Vooraf kun je zien welk contract je hebt gekozen, maar afgezien van een betaling aan deze motorleverancier zie ik nergens een logo of een tekstje staan met welke motor je rijd, of mis ik iets?
Kon ik ook nergens ontdekken. + als je in een volgend seizoen een andere motor leverancier kiest. Blijf je hetzelfde geluid krijgen. Dus geen geluid van je nieuwe motor. Codemasters is ervan op de hoogte. Dus hopelijk fixen ze het.

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er1k989
Beakzz schreef op zaterdag 8 augustus 2020 @ 11:45:
[...]

Krijg je het op die difficulty het wel voor elkaar om practice goals te halen? Of schroef je daar voor de ai weer terug? ik kan best racen maar ik haal alleen de bochten oefening met de ai op 95
Op de meeste banen krijg ik de practice goals wel voor elkaar, meeste paars en enkele groen. alleen bandenmanagement haal ik vaak niet. Ik speel overigens met controller en met traction control op low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Er1k989 schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 12:25:
[...]

Op de meeste banen krijg ik de practice goals wel voor elkaar, meeste paars en enkele groen. alleen bandenmanagement haal ik vaak niet. Ik speel overigens met controller en met traction control op low.
En waarschijnlijk nirt of nauwelijks bezig met de setup van de auto? Er zijn meerdere instellingen die bandenslijtage verbeteren.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Henkus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aomi
DerOllie schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 14:02:

Ik heb de eerste 4 races van mijn eerste MyTeam seizoen juist SC gehad. Begint zelfs een beetje vervelend te worden. Sta nu op 't punt aan Monaco te beginnen. Ik twijfel nog tussen een parkeerplaats in de muur of simulatiemodus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Aomi schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 14:34:
[...]

Ik heb de eerste 4 races van mijn eerste MyTeam seizoen juist SC gehad. Begint zelfs een beetje vervelend te worden. Sta nu op 't punt aan Monaco te beginnen. Ik twijfel nog tussen een parkeerplaats in de muur of simulatiemodus...
Simulatiemodus. Zelfde voor Vietnam en Singapore. Die 3 circuits zijn niet lekker te doen. Monaco te smal, Vietnam krijgt ik als circuit niet onder de knie, verschrikkelijk wie dat circuit heeft uitgetekend, en Singapore te veel bochten...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
DerOllie schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 14:35:
[...]

Simulatiemodus. Zelfde voor Vietnam en Singapore. Die 3 circuits zijn niet lekker te doen. Monaco te smal, Vietnam krijgt ik als circuit niet onder de knie, verschrikkelijk wie dat circuit heeft uitgetekend, en Singapore te veel bochten...
Haha ik hou van Singapore, maar de rest kan ik alleen maar beamen. Vietnam vind ik echt niet leuk als track en Monaco weiger ik te spelen. Ik ben ook een groot voorstander om deze irl van de kalender af te halen. Heeft helemaal niks met racen te maken die track.

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 10-08-2020 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aomi
Vietnam is idd geen makkelijke baan, maar opzich nog wel leuk om te spelen.

Monaco onmogelijk (met een controller iig), in bocht 6/7/8 heb ik altijd het idee dat de AI veel scherper kan sturen dan ik en op die plek verlies ik ook altijd 1,5/2 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-09 12:12
Ik zit ook te kijken om F1 te kopen voor de PS4 maar in de psn store is die 69.00 euro.
Helaas is mijn blu ray speler in de playstation kapot.

Is er in een andere playstation store etc een leuke aanbieding of gaat er binnenkort een kortingsperiode komen.

Hoe is jullie ervaring om te beginnen met een playstation controller?

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Beakzz schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 14:44:
[...]

Haha ik hou van Singapore, maar de rest kan ik alleen maar beamen. Vietnam vind ik echt niet leuk als track en Monaco weiger ik te spelen. Ik ben ook een groot voorstander om deze irl van de kalender af te halen. Heeft helemaal niks met racen te maken die track.
In het echt vind ik het voor die coureurs wel een uitdaging, prachtig om te zien, foutje is zo gemaakt, maakt de race spannend. Maar in de game, nee, niet te doen. Ik waardeer een paar rondjes timetrial, maar verder niet.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Singapore is goed te doen, Monaco ook nog wel, maar op Vietnam raak ik telkens "de weg" kwijt.

Het lukt me nog steeds niet om deze track goed te leren. Komt vooral denk ik doordat alles op elkaar lijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
Nu al een paar reacties over de pittigere banen gezien. Is gewoon een kwestie van meer oefenen. Een uur TT doen op zo'n baan en je hebt een prima basis. Doe dat een paar keer de komende week en ineens zijn die rotbanen net zo makkelijk als de andere. Eén keer geleerd en je kent de baan voor de rest van je simrace-carrière, dus een prima investering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Playa del C. schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 09:42:
Nu al een paar reacties over de pittigere banen gezien. Is gewoon een kwestie van meer oefenen. Een uur TT doen op zo'n baan en je hebt een prima basis. Doe dat een paar keer de komende week en ineens zijn die rotbanen net zo makkelijk als de andere. Eén keer geleerd en je kent de baan voor de rest van je simrace-carrière, dus een prima investering.
Helaas worden ze met meer oefenen niet leuker. Ik rij denk ik al 20 jaar rond op Monaco en ik heb nog steeds een gezonde haat tegen dat circuit. Alleen met cupcars vind ik het te doen. Vietnam is wel nieuw voor mij, maar dat hele circuit spreekt mij niet aan. Ik weet niet eens of ik het pittig vind, maar na een rondje of 10 besloten dat ik daar geen tijd meer aan wil spenderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:14
1.07 patch is er, waaronder een fix voor de alternative strategy bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

stijn014 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:27:
1.07 patch is er, waaronder een fix voor de alternative strategy bug.
Ik las ook ergens dat CM aangaf dat het motorgeluid na wisselen van leverancier in My Team nu ook goed moet zijn, maar lees het niet in de release notes. Hoop wel dat dat gefixed is...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:51
DerOllie schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:25:
[...]

Ik las ook ergens dat CM aangaf dat het motorgeluid na wisselen van leverancier in My Team nu ook goed moet zijn, maar lees het niet in de release notes. Hoop wel dat dat gefixed is...
Vreemd. Ik heb nog steeds Renault geluid terwijl ik met een Ferrari rond rij in seizoen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Jordy8 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:31:
[...]

Vreemd. Ik heb nog steeds Renault geluid terwijl ik met een Ferrari rond rij in seizoen 2.
was er al bang voor, niet opgelost dus.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik wil het spel graag spelen, maar ik vind 70 euro toch wel erg duur voor een online key in de MS Store.
Kan dat niet goedkoper? Bijvoorbeeld met een Xbox Live abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:26
HollowGamer schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:40:
Ik wil het spel graag spelen, maar ik vind 70 euro toch wel erg duur voor een online key in de MS Store.
45 euro via V&A?

V&A aangeboden: F1 2020 - F1 Seventy Edition, Xbox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er1k989
HollowGamer schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 15:40:
€49 en dan krijg je er ook nog 6 tijdschriften bij ;)
https://topgear.nl/abonnement/halfjaar-met-f1-2020/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
sten123 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 18:18:
Ik zit ook te kijken om F1 te kopen voor de PS4 maar in de psn store is die 69.00 euro.
Helaas is mijn blu ray speler in de playstation kapot.

Is er in een andere playstation store etc een leuke aanbieding of gaat er binnenkort een kortingsperiode komen.

Hoe is jullie ervaring om te beginnen met een playstation controller?
Vind het prima te doen met een ps4 controller Sommige bochten zijn en blijven ruk spelen op die manier, Monaco hairpin bijv. maar verder vermaak ik me zo prima. Ben gestart met carriere in F2 en ben nu bijna aan het eind van seizoen 1. Pak wel setups van internet, die spelen vaak ook al een stuk beter dan de standaard setups. En heb geen zin om zelf veel tijd te steken in het tunen van de setup. Gewoon gas geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 14-09 11:43
Game blijft maar laden als ik time trial wil doen op PS4... Geen idee of dit met nieuwste update te maken heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Daiov97 schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 18:04:
Game blijft maar laden als ik time trial wil doen op PS4... Geen idee of dit met nieuwste update te maken heeft
Dat gebeurde bij mij bij vorige updates ook wanneer ik de update skipte en het spel toch startte, accepterende dat ik dan geen online zaken kon gebruiken. Kennelijk is online en dus de update benodigd voor timetrials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rb88
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 15-04 09:05
Ja de update is noodzakelijk om van de online services gebruik te kunnen maken.

Mijn youtube channel: https://www.youtube.com/channel/UCy-23p6kSmP2n7O7v8_eMQQ/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Ik geloof niet dat het mogelijk is om, wanneer je speelt met een online profiel op de PS4, je snelste rondetijden ergens buiten het spel zelf terug te zien zijn?

[ Voor 9% gewijzigd door JBS op 16-08-2020 11:47 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste