Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:36
Sir_Lion schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 23:53:
[...]

En het probleem blijft zich voordoen zelfs bij het maken van die aanpassingen. Vaak met meer dan 10 graden verschil met de volgende hoogste temperatuur.
Dat is eerlijk gezegd vrij normaal. Voor wordt over het algemeen een paar graden warmer dan achter en links wordt over het algemeen een paar graden warmer dan rechts als de meeste bochten naar rechts zijn. Het is wat circuit afhankelijk. Bij snelle bochten naar rechts tikt het wel aan.
Blijf je tussen de 90 en 100 graden, dan is er niks aan de hand. Komt links voor net over de 100? Dat is mogelijk, het is de heetste band meestal. Counterwise rijden, met een symmetrische setup, zou rechtsvoor de heetste moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:51

Oxigeon

En zo is dat!

Playa del C. schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 21:54:
Heb zonet alles ingesteld, opgestart en getest. Eerst met RB op de RB-ring een time trial. Was heel leuk, maar toen ik mijn eigen tijd verbeterde crashte het spel. Had er al over gelezen, een bekende bug. Is er iets tegen te doen? Wordt misschien binnenkort wel gepatcht.

Is er een andere/betere manier om wat rondjes te rijden en te oefenen?
Was bij mij dus niet bekend. Ik reed sneller kreeg de trophy en de game vloog eruit. Zelfde baan alleen met de mercedes

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hij's hier ook aan het downloaden dus vanavond uit werk lekker spelen! Hoop dat de controller performance weer goed is :) Misschien toch even een stuurtje aanschaffen ook, kan me voorstellen dat dat de immersion wel flink ten goede komt.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Oxigeon schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 06:56:
[...]

Was bij mij dus niet bekend. Ik reed sneller kreeg de trophy en de game vloog eruit. Zelfde baan alleen met de mercedes
Helaas. Die bug zal vast snel gemaakt worden.
De echte vraag is waarom je in de mercedes rijdt, overloper... ;)
London schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 07:03:
Hij's hier ook aan het downloaden dus vanavond uit werk lekker spelen! Hoop dat de controller performance weer goed is :) Misschien toch even een stuurtje aanschaffen ook, kan me voorstellen dat dat de immersion wel flink ten goede komt.
Met een stuur ben je volgens mij in F1 games niet sneller, maar uiteraard is het ontzettend veel leuker dan met een controller. Cockpit view, no assists.

Iedereen mag zelf weten hoe hij of zij rijdt, voel je niet aangevallen, maar persoonlijk kan ik niet tegen assists. Dan kun je naar mijn mening net zo goed Mario Kart spelen, bij wijze van spreken. Ook al snap ik dat het handig kan zijn wanneer je beginneling bent en nog moet leren rijden of als je bepaalde hulpmiddelen mist (shift-paddles). Vanuit de simracer kant heb ik echter het idee dat je juist verkeerd rijgedrag aanleert als je (te lang) met assists rijdt. Net als de AI op een te laag niveau zetten.
Is vooral een arcade vs sim houding natuurlijk.

Heb zelf o.a. veel iRacing en PC2 gedaan. F1 2020 bevalt mij ook prima. Misschien een goede tip dus voor mensen die twijfelen aan de sim-kant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 22:06

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Zo. de game ook gekocht, staat nu te downloaden.. :)

Ben erg benieuwd.. voor mij de eerste keer dat ik een F1 game ga spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:27

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Nickrsd schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 09:33:
Zo. de game ook gekocht, staat nu te downloaden.. :)

Ben erg benieuwd.. voor mij de eerste keer dat ik een F1 game ga spelen..
Welkom bij de familie :*)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 17:33
@Playa del C. Heb 2019 met medium traction control en met anti lock op de brakes.
Wil 2020 wel volledig zonder assists gaan rijden. Ben bang dat ik de eerste week alleen maar achterstevoren sta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-06 13:07
Playa del C. schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 08:11:
[...]

Helaas. Die bug zal vast snel gemaakt worden.
De echte vraag is waarom je in de mercedes rijdt, overloper... ;)

[...]

Met een stuur ben je volgens mij in F1 games niet sneller, maar uiteraard is het ontzettend veel leuker dan met een controller. Cockpit view, no assists.
Ik denk dat je met een stuurtje net wat gecontroleerder kan sturen dan met een controller.
en is het met een controller ook moeilijker om zonder assists te rijden aangezien je met de pedalen net wat gecontroleerder gas kan geven / kan remmen(denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zelf speel met een controller. Gisteren op Oostenrijk wat time trial gedaan. Na een 10tal rondes heb ik eens een setup op internet gezocht kijken of ik daarmee mijn tijd zou kunnen veranderen. Maar helaas was de standaard setup het beste.

Ik heb op dit moment de stuurhuis en de remhulp compleet uit staan. Welke optie ( hulp uitzetten)zou voor mij nu het meeste tijdvoordeel gaan opleveren?

Gisterem ook een 3tal races online gespeeld met +/- 15 man in een lobby.

Slechtse resultaat was een DSQ doordat ik flink wat van achteren gebotst werd.

Op Hanoi een mooie 6e plek gehaald en in Oostenrijk een 4e tijd.

Jammer dat je van die klojos hebt die in bocht 1 menen het hele veld in te halen

[ Voor 19% gewijzigd door Oxigeon op 10-07-2020 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Playa del C. schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 06:34:
[...]

Dat is eerlijk gezegd vrij normaal. Voor wordt over het algemeen een paar graden warmer dan achter en links wordt over het algemeen een paar graden warmer dan rechts als de meeste bochten naar rechts zijn. Het is wat circuit afhankelijk. Bij snelle bochten naar rechts tikt het wel aan.
Blijf je tussen de 90 en 100 graden, dan is er niks aan de hand. Komt links voor net over de 100? Dat is mogelijk, het is de heetste band meestal. Counterwise rijden, met een symmetrische setup, zou rechtsvoor de heetste moeten maken.
Net las ik het verkeerd, je hebt gelijk. Als de bandentemperatuur te warm is, kun je aanpassingen doen, wat ervoor zorgt dat de banden minder warm worden, maar (uiteraard) zo dat de setup in orde blijft. Je mag denk ik ook opletten dat de bandendruk niet te hoog wordt bij de banden die warmer zijn dan de rest.

2 ideeën voor minder warme banden:
• minder camber, waardoor er minder wrijving is in de bochten.

• (geen idee hoe dit precies zit) dempers kun je losser zetten. Dan beweegt deze meer mee, als er druk op komt te staan, en de band daardoor minder hard tegen het asfalt drukt.

• Minder downforce als alle banden te warm worden.

• Controleren of de rem temperaturen in orde zijn en blijven tijdens een rondje. Als ze te lang warm blijven, heeft dat invloed op de temperatuur en daarmee ook de druk van de banden.

[ Voor 55% gewijzigd door Luxicon op 10-07-2020 10:18 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:38
Waarschijnlijk is het al voorbij gekomen, maar hoe is deze versie ten opzichte van F1 2019? Ik vond in F1 2019 het sturen (Thrustmaster TMX) echt te licht aanvoelen, hoe ik het ook instelde. Andere games zoals rFactor 2, ACC heb ik er geen last van. Ik lees echter over F1 2020 weer veel positieve berichten. :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:01
Playa del C. schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 06:34:
[...]

En wat ik zeg is dat het helemaal niets uitmaakt wat ik doe om te voorkomen dat het flink oververhit. Linksachter is netjes rond de 95 a 97 graden. Maar linksvoor is al heel snel 105-110. Binnen 2-3 bochten.
Rechterkant is netjes 90 a 95. Ik heb echt het idee dat dit een of andere bug is.
Luxicon schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 09:59:
[...]

Net las ik het verkeerd, je hebt gelijk. Als de bandentemperatuur te warm is, kun je aanpassingen doen, wat ervoor zorgt dat de banden minder warm worden, maar (uiteraard) zo dat de setup in orde blijft. Je mag denk ik ook opletten dat de bandendruk niet te hoog wordt bij de banden die warmer zijn dan de rest.

2 ideeën voor minder warme banden:
• minder camber, waardoor er minder wrijving is in de bochten.

• (geen idee hoe dit precies zit) dempers kun je losser zetten. Dan beweegt deze meer mee, als er druk op komt te staan, en de band daardoor minder hard tegen het asfalt drukt.

• Minder downforce als alle banden te warm worden.

• Controleren of de rem temperaturen in orde zijn en blijven tijdens een rondje. Als ze te lang warm blijven, heeft dat invloed op de temperatuur en daarmee ook de druk van de banden.
Zie above.

[ Voor 34% gewijzigd door Sir_Lion op 10-07-2020 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Sir_Lion schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:28:
[...]

En wat ik zeg is dat het helemaal niets uitmaakt wat ik doe om te voorkomen dat het flink oververhit. Linksachter is netjes rond de 95 a 97 graden. Maar linksvoor is al heel snel 105-110. Binnen 2-3 bochten.
Rechterkant is netjes 90 a 95. Ik heb echt het idee dat dit een of andere bug is.

[...]

Zie above.
Kan ook een bug zijn inderdaad. Banden worden ook snel warm. Paar bochten heftig sturen en linksvoor is zo 10 graden warmer.

Kan moeilijk inschatten zo of het een bug is of meer combinatie setup en rijstijl. Heb wel gehoord dat het in eerdere versies wel eens voorkwam door bugs. Zou kunnen. 105-110 is te warm, maar ook niet heel extreem warm. Setup aanpassingen zou het in ieder geval moeten verbeteren en als dat niks doet, dan klopt er iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Playa del C. schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:32:
[...]

Kan ook een bug zijn inderdaad. Banden worden ook snel warm. Paar bochten heftig sturen en linksvoor is zo 10 graden warmer.

Kan moeilijk inschatten zo of het een bug is of meer combinatie setup en rijstijl. Heb wel gehoord dat het in eerdere versies wel eens voorkwam door bugs. Zou kunnen. 105-110 is te warm, maar ook niet heel extreem warm. Setup aanpassingen zou het in ieder geval moeten verbeteren en als dat niks doet, dan klopt er iets niet.
105-110 is te warm. Het zorgt voor zo'n 50% meer degradatie en gelijk verlies van pace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
servival7 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 09:35:
@Playa del C. Heb 2019 met medium traction control en met anti lock op de brakes.
Wil 2020 wel volledig zonder assists gaan rijden. Ben bang dat ik de eerste week alleen maar achterstevoren sta
Je gaat vanzelf de auto door de setup aanpassen. Bijvoorbeeld remkracht niet (standaard) op 100%, maar 90% zodat je banden alsnog zelden locken. Traction control kun je tijdens het rijden iets helpen door met het differential te schuiven.
En elke keer dat je achterstevoren staat is een leermoment waardoor je de volgende ronde die fout minder snel maakt. Binnen een paar dagen rij je nooit meer met assists ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Sir_Lion schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:33:
[...]

105-110 is te warm. Het zorgt voor zo'n 50% meer degradatie en gelijk verlies van pace.
Dat zei ik ook :) Wat ik bedoel te zeggen is dat het slechts een paar graden lager hoeft. Als het een bug is, dan kan dat niet. Als het gewoon klopt, dan moet het toch lukken door setup en een stabiele rijstijl. Iets om te onderzoeken in ieder geval, want met 105+ graden Celcius gaat het niet goed komen in een race inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gisteren ook mijn eerste rondjes gereden.

Direct begonnen met My Team, hierbij gekozen voor de doelstelling 8e bij de constructeurs. Ik heb een paar weken 2019 gespeeld en ben toen meteen ingestapt in de Red Bull. Nu met dit nieuwe team merk ik dat het stuk leuker is. Grip bv een stuk minder is en het kost mij dan ook een stuk meer moeite om netjes te rijden.

Ook heb ik er nu voor gekozen om de steer en brake assist volledig uit te schakelen. Racelijn staat nog wel aan voor de bochten. Twijfel of ik die ook uit ga zetten. Kijk het ff een race of 2 aan.

Heb alleen nog P1 van Australië gereden en daarin als 6e geëindigd. AI staat op 60% dus die moet nog een stuk hoger. Ik wil eigenlijk net wel/niet de aansluiting hebben met het laatste team. De uitdaging is dan om mijzelf tijdens het seizoen te verbeteren en van de laatste plek af te komen 8) En hopelijk ergens nog wat puntjes pakken zodat we ook bij de constructeurs niet als laatste eindigen!

Ben verder nog echt een rookie. Rij steeds met de standaard setup. Ook niet echt naar de banden gekeken, zal de volgende keer eens op de temperaturen letten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
Partypooper schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:22:
Waarschijnlijk is het al voorbij gekomen, maar hoe is deze versie ten opzichte van F1 2019? Ik vond in F1 2019 het sturen (Thrustmaster TMX) echt te licht aanvoelen, hoe ik het ook instelde. Andere games zoals rFactor 2, ACC heb ik er geen last van. Ik lees echter over F1 2020 weer veel positieve berichten. :)
Het is niet vergelijkbaar met de top sims, maar de FFB vind ik voldoende. Stuurt prima. En genoeg om bij te stellen eventueel.

Belangrijk is om in windows het wiel volledig bereik te geven (900 graden bij G25). En dan in het spel de saturation te verhogen om de steeribg lock te bepalen.
Ik zette het stuur op +180 graden. Dat is precies op de kop en komt overeen met een 360 graden totaal. Toen de saturation verhoogt totdat het spel aangaf dat het stuur 100% had bereikt. Dat was bij 75 saturation. Daarna heb je dus een 1:1 stuur met normale lock. Maar kan ook aangepast worden naar wens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Playa del C. schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:39:
[...]

Dat zei ik ook :) Wat ik bedoel te zeggen is dat het slechts een paar graden lager hoeft. Als het een bug is, dan kan dat niet. Als het gewoon klopt, dan moet het toch lukken door setup en een stabiele rijstijl. Iets om te onderzoeken in ieder geval, want met 105+ graden Celcius gaat het niet goed komen in een race inderdaad.
Gek genoeg, dit probleem heb ik met de softs en mediums, maar met de hards floreert de auto juist en ben ik simpelweg sneller dan met softs...

Ben nou aan het testen in Grand Prix mode en daarin zie ik ook warmere linkervoor banden, maar nog wel binnen marge van andere banden. Wel zijn de andere banden warmer. circa 95-100. Met linksvoor tussen 98 en 103/104. Maar het verschil met de rest is gemiddeld zo'n 5 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Sir_Lion schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:46:
[...]

Gek genoeg, dit probleem heb ik met de softs en mediums, maar met de hards floreert de auto juist en ben ik simpelweg sneller dan met softs...

Ben nou aan het testen in Grand Prix mode en daarin zie ik ook warmere linkervoor banden, maar nog wel binnen marge van andere banden. Wel zijn de andere banden warmer. circa 95-100. Met linksvoor tussen 98 en 103/104. Maar het verschil met de rest is gemiddeld zo'n 5 graden.
Dat laatste klinkt normaal inderdaad. Met hard sneller dan met soft klinkt vreemd en lijkt dan eerder een bug zoals je eerder al zei. Goed bezig met testen zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Playa del C. schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:49:
[...]

Dat laatste klinkt normaal inderdaad. Met hard sneller dan met soft klinkt vreemd en lijkt dan eerder een bug zoals je eerder al zei. Goed bezig met testen zo te zien.
Ik zal zo straks een testen met Vietnam en Zandvoort. De banen waar het me echt opviel. Het kan ook een "MyTeam" dingetje zijn.

EDIT: Zojuist Zandvoort getest met steeds kleine stapjes om te zien hoe de impact is. Hier zie ik duidelijk wel binnen 2 ronden dermate oververhitting dat dit boven de 105 graden komt.

[ Voor 18% gewijzigd door Sir_Lion op 10-07-2020 11:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:38
Playa del C. schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:46:
[...]

Het is niet vergelijkbaar met de top sims, maar de FFB vind ik voldoende. Stuurt prima. En genoeg om bij te stellen eventueel.

Belangrijk is om in windows het wiel volledig bereik te geven (900 graden bij G25). En dan in het spel de saturation te verhogen om de steeribg lock te bepalen.
Ik zette het stuur op +180 graden. Dat is precies op de kop en komt overeen met een 360 graden totaal. Toen de saturation verhoogt totdat het spel aangaf dat het stuur 100% had bereikt. Dat was bij 75 saturation. Daarna heb je dus een 1:1 stuur met normale lock. Maar kan ook aangepast worden naar wens.
Dankjewel voor je informatie! :)

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
NVM verkeerde topic x'D.

[ Voor 179% gewijzigd door Sir_Lion op 10-07-2020 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-04 22:17
Zojuist via de post binnengekregen (allyourgames pre-order PS4). Enige games die ik nog op disc bestel voor de leuk en hoesje etc. Alleen nu staan Hamilton en Vettel voorop, ipv Verstappen en Leclerc. Het is wel een kartonnen hoes om het hoesje zelf heen maar het lijkt me sterk dat daar Verstappen onder vandaan komt?

Iemand hem al binnen van allyourgames en de plastic wikkel al wel losgemaakt heeft?

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Laatst online: 03-06 16:32
Heeft iemand al ergens de beste settings voor de Logitec G29 voor op de PS4 gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pliskin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 28-04 11:54
Na de goede reviews ook maar eens gekocht en geprobeerd:

+ Graphics zijn prima
+ Audio is OK
+ Nieuwe ERS model is een grote verbetering t.o.v. van 2019
+ Virtual mirror ook eindelijk mogelijk, is anders niet te doen met correcte FOV

- FFB is net zoals vorige delen compleet waardeloos. Blijf het knap vinden dat Codemasters zó weinig communicatie in hun FFB weet te steken, er zit zelfs een soort vertraging op de load.
- Bandenmodel is weer veel te simplistisch, geen flat spots en slicks voelen hetzelfde aan als regenbanden.
- Geen VR. Als je gewend bent in VR te rijden blijft weer racen op een 2D scherm compleet kut.
- Hele spel zit vol met langdradige unskippable cutscenes.

Hij is inmiddels weer gerefund. Ik verwacht misschien teveel van een arcade game zoals dit, dit mag absoluut geen sim heten, maar dit spel zou nog wel te doen zijn met nog enigszins fatsoenlijke FFB. Je kunt zeggen dat de doelgroep van dit spel niet zit te wachten op complexe physics, maar een gedetailleerde FFB zou het spel beter maken voor casuals én simmers. Nu laten heel veel simmers dit links liggen vanwege de FFB.

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Pliskin schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 12:16:

+ Graphics zijn prima
+ Audio is OK
+ Virtual mirror ook eindelijk mogelijk, is anders niet te doen met correcte FOV

- FFB is net zoals vorige delen compleet waardeloos. Blijf het knap vinden dat Codemasters zó weinig communicatie in hun FFB weet te steken, er zit zelfs een soort vertraging op de load.
- Bandenmodel is weer veel te simplistisch, geen flat spots en slicks voelen hetzelfde aan als regenbanden.
- Geen VR. Als je gewend bent in VR te rijden blijft weer racen op een 2D scherm compleet kut.

Hij is inmiddels weer gerefund. Ik verwacht misschien teveel van een arcade game zoals dit, dit mag absoluut geen sim heten, maar dit spel zou nog wel te doen zijn met nog enigszins fatsoenlijke FFB. Je kunt zeggen dat de doelgroep van dit spel niet zit te wachten op complexe physics, maar een gedetailleerde FFB zou het spel beter maken voor casuals én simmers. Nu laten heel veel simmers dit links liggen vanwege de FFB.

Jammer.
Nieuwe ERS? Kun je dat uitleggen? Dat heb ik in dit topic nog niet voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Chimera schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:56:
Zojuist via de post binnengekregen (allyourgames pre-order PS4). Enige games die ik nog op disc bestel voor de leuk en hoesje etc. Alleen nu staan Hamilton en Vettel voorop, ipv Verstappen en Leclerc. Het is wel een kartonnen hoes om het hoesje zelf heen maar het lijkt me sterk dat daar Verstappen onder vandaan komt?

Iemand hem al binnen van allyourgames en de plastic wikkel al wel losgemaakt heeft?
staat er iets op de achterkant dat Olav mol het commentaar verzrogt?
ik denk dat je de UK versie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:38
Chimera schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:56:

Zij kopen vaak de games elders (goedkoper) in. Ik verwacht in ieder geval niet dat Verstappen en Leclerc op de cover zullen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Sunri5e schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 12:25:
[...]

Nieuwe ERS? Kun je dat uitleggen? Dat heb ik in dit topic nog niet voorbij zien komen.
in 2019 had je verschillende ers modussen.
Nu heb je 1 modus. ofwel Overtake button, deze kun je aanzetten waardoor je een extra boost krijg uit de opgespaarde ERS.
De ERS mapping wordt gedaan door het team en is door het spel zelf ingebouwd.
Dit zou door de profs zijn aangegeven, aangezien de profs ook niet door 5 modussen scrollen onder het races maar ook alleen de overtake button hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pliskin
Sunri5e schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 12:25:
[...]

2019 had manuele ERS, dus je kon kiezen tussen Off, Low, Medium, High, Hotlap en Overtake (dacht ik). Men kwam er al snel achter dat als je in bochten de ERS uit zette en daarna tot versnelling 5 op hotlap en daarna op overtake dat je veel sneller was dan als je dit niet deed. Niet alleen was dit compleet onrealistisch, maar het zorgde er ook voor dat je dus in elke bocht constant op knopjes zat te rammen om je ERS aan te passen. Na een hoop commentaar van o.a. echte F1 racers hebben ze dit veranderd in 2020:

2020 heeft nu in de race automatische ERS zoals in het echt waarbij de auto zelf de ERS verdeeld over de ronde en de coureur kan zelf via een overtake knop een tijdelijke extra boost vragen om iemand in te halen. Hierdoor zit je dus niet meer elke bocht je ERS tig keer te veranderen, een grote verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie

+ Graphics zijn prima
+ Audio is OK

Jammer.
Misschien moet jij je vooraf even inlezen in het spel haha.

- Bandenmodel is weer veel te simplistisch, geen flat spots en slicks voelen hetzelfde aan als regenbanden
Geen flat spots heb je gelijk in, maar ik geloof niet dat de slicks hetzelfde aanvoelen als regenbanden. in ieder geval niet voor mij, maar ik ben ook maar een amateur met controllertje.

Dit weet je vantevoren toch?

Waar spreek je over? ik kan vrijwel alles doorduwen. De cutscenes die ik heb gehad inmiddels dragen bij aan mijn MyTeam career en vind ik persoonlijk ook de moeite waard. Als je die langdradig vindt, en niks aan, vraag ik me persoonlijk wel af wat je met een F1 game moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pliskin
Misschien moet jij je vooraf even inlezen in het spel haha.
Als je overal leest dat de force feedback er veel op vooruit is gegaan t.o.v. 2019 dan houd ik misschien mijzelf voor de gek om te hopen dat het enigszins speelbaar is als je veel ACC en rF2 rijdt, maar een mens mag hopen toch? ;)
Geen flat spots heb je gelijk in, maar ik geloof niet dat de slicks hetzelfde aanvoelen als regenbanden. in ieder geval niet voor mij, maar ik ben ook maar een amateur met controllertje.
Regenbanden voelen in het echt (en in goede sims) harder aan met meer relief en een soort 'sponsige' feedback. Ik kan je van harte aanbevelen om eens ACC of rF2 te proberen met een goede rig of een keer een trackdagje te doen op een echt circuit, is een leuke ervaring.
Dit weet je vantevoren toch?
Klopt, wist ik vantevoren, houdt niet in dat het geen minpunt is voor mij :). Ik vind het gewoon jammer. Als je eenmaal racen in VR gewend bent dan is terug naar een 2D omgeving een enorme stap achteruit in de immersie én in gebruiksgemak. In VR is je FOV altijd goed, kun je de bochten inkijken en kun je je rev lights en gear number in je periferie houden. Race maar een keer de RSS Hybrid 2020 in Assetto Corsa, dan wil je nooit meer terug, de immersie is gewoon nergens mee te vergelijken...
Waar spreek je over? ik kan vrijwel alles doorduwen. De cutscenes die ik heb gehad inmiddels dragen bij aan mijn MyTeam career en vind ik persoonlijk ook de moeite waard. Als je die langdradig vindt, en niks aan, vraag ik me persoonlijk wel af wat je met een F1 game moet.
Ik snap dat waarschijnlijk het merendeel van de playerbase gewoon een pick up & play F1 racer wil met leuke toeters en bellen eromheen, maar ik vind al die interviews en cutscenes echt helemaal niks. Ik wil een auto afstellen en vervolgens gewoon om te relaxen rondjes eruit persen tegen AI als de kans bestaat dat ik moet pauzeren of tegen anderen als ik wat meer uitdaging wil.

Ieder zijn ding, ik noemde het puur omdat er misschien anderen zijn die het willen weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:17
Iemand hier die toevallig al de VIP pass aangeschaft heeft met PitCoins?
Ik heb bij mijn Schumacher editie 15k pitcoins gekregen maar om nu 9000 neer te leggen voor een VIP pass leek me op eerste gezicht ook niet de moeite waard of misschien wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• piiggy
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
schumi2004 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:59:
Ik heb bij mijn Schumacher editie 15k pitcoins gekregen maar om nu 9000 neer te leggen voor een VIP pass leek me op eerste gezicht ook niet de moeite waard of misschien wel?
Ik heb hem aangeschaft. Zonder de VIP pass speel je alleen de bovenste rij cosmetics vrij als ik het goed begrepen heb. Met de VIP pass speel je per level 1 a 2 cosmetics vrij, zonder de VIP pass 0 of 1 per level. Maar ik kan er ook helemaal naast zitten..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swaxie
Pliskin schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:54:
[...]

Als je overal leest dat de force feedback er veel op vooruit is gegaan t.o.v. 2019 dan houd ik misschien mijzelf voor de gek om te hopen dat het enigszins speelbaar is als je veel ACC en rF2 rijdt, maar een mens mag hopen toch? ;)

[...]

Regenbanden voelen in het echt (en in goede sims) harder aan met meer relief en een soort 'sponsige' feedback. Ik kan je van harte aanbevelen om eens ACC of rF2 te proberen met een goede rig of een keer een trackdagje te doen op een echt circuit, is een leuke ervaring.

[...]

Klopt, wist ik vantevoren, houdt niet in dat het geen minpunt is voor mij :). Ik vind het gewoon jammer. Als je eenmaal racen in VR gewend bent dan is terug naar een 2D omgeving een enorme stap achteruit in de immersie én in gebruiksgemak. In VR is je FOV altijd goed, kun je de bochten inkijken en kun je je rev lights en gear number in je periferie houden. Race maar een keer de RSS Hybrid 2020 in Assetto Corsa, dan wil je nooit meer terug, de immersie is gewoon nergens mee te vergelijken...

[...]

Ik snap dat waarschijnlijk het merendeel van de playerbase gewoon een pick up & play F1 racer wil met leuke toeters en bellen eromheen, maar ik vind al die interviews en cutscenes echt helemaal niks. Ik wil een auto afstellen en vervolgens gewoon om te relaxen rondjes eruit persen tegen AI als de kans bestaat dat ik moet pauzeren of tegen anderen als ik wat meer uitdaging wil.

Ieder zijn ding, ik noemde het puur omdat er misschien anderen zijn die het willen weten. :)
Ieder zijn eigen inderdaad.
en zoals gezegd, ik ben maar een amateur wat dat betreft maar vond het een beetje negatief als je veel al uit de reviews kon halen haha
Ik heb hem ook aangeschaft. volgens mij als je je VIP pass voltooid speel je weer nieuwe coins vrij om de nieuwe vip pass van volgend seizoen over 56 dagen weer te kopen.
edit: dat heb ik ergens gelezen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
schumi2004 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:59:
Ha, ik heb dat allemaal eens bekeken, maar daar heb ik totaal geen interesse voor. Ook de daily challenges niet.

+ Graphics zijn prima
+ Audio is OK
Mee eens.
Beetje overdreven. Het is minder dan bij een full sim. Maar voldoet zeker en valt mij zelfs mee. Doet minstens wat het moet doen. Kan het zijn dat je instellingen niet correct staan?
Dat is ergens wel waar, maar is het heel erg voor een arcade sim F1 spel?
VR was heel leuk geweest, heb zelf ook honderden uren in VR gereden. Draai F1 2020 nu op een ultra-wide en stoor mij er niet aan eerlijk gezegd. Is ook wel weer eens leuk om zonder headset iets relaxter te racen.
Daar zit het spel niet vol mee. Als je wilt rijden, kan dat in 10 seconden. Doe je een heel seizoen, dan is het logisch dat er wat meer om heen wordt gehangen. Weet je van te voren.

Jammer.
Als serieuze racesimmer vind ik het eigenlijk boven verwachting goed.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:23
Pliskin schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 13:54:
[...]

[...]

[...]

[...]

Sim al ruim 20 jaar, maar ik heb geen moeite om mijn verwachtingen bij te stellen voor een spel als dit. Na wat settings aanpassen is de FFB redelijk en meer zal het niet worden. Vind het eerder onbegrijpelijk dat deze game nog niet laserscant, maar verder heb ik er gewoon plezier mee. Natuurlijk zijn er dingen anders dan in de echte sims die ik speel, maarja ik ga ook niet klagen over dit soort dingen in Forza Horizon of Wreckfest. F1 beschouw ik net als de die games fun sims die ik ook met vrienden kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piiggy
  • Niet online
Even iets anders.. Is iemand er al achter of, en hoe, je de kleur van de sponsor aan kan passen op je outfit in my team? Bij mij blijft de sponsor naam, welke outfit of teamkleuren ik ook kies, standaard op een neon achtig groen/geel staan. Vloekt in mijn geval gigantisch met de auto en teamkleding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pliskin
Beakzz schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 14:19:
[...]

Sim al ruim 20 jaar, maar ik heb geen moeite om mijn verwachtingen bij te stellen voor een spel als dit. Na wat settings aanpassen is de FFB redelijk en meer zal het niet worden. Vind het eerder onbegrijpelijk dat deze game nog niet laserscant, maar verder heb ik er gewoon plezier mee. Natuurlijk zijn er dingen anders dan in de echte sims die ik speel, maarja ik ga ook niet klagen over dit soort dingen in Forza Horizon of Wreckfest. F1 beschouw ik net als de die games fun sims die ik ook met vrienden kan spelen.
Dat is mijn punt nou juist, F1 2020 hoeft van mij geen echte sim te zijn, zeker op gebied van physics zou dat ten koste gaan van de wat meer casual spelers, maar betere force feedback zou een grote winst zijn voor casuals én simmers zonder dat het ten koste gaat van de moeilijkheidsgraad van het spel. Codemasters heeft de Project Cars 2 developer overgenomen, dat ze eens beginnen met PC2 physics en FFB in de F1 games stoppen, dan heb je iets dat meer tegen een simcade aan zit maar wel gewoonweg wat lekkerder wegspeelt als je een simrig hebt staan. Het is dan nog altijd geen rF2 of ACC, maar dat hoeft ook helemaal niet. Nu heb ik gewoonweg 0 feedback in langzamere bochten en voel al helemaal geen grip loss dus heb geen flauw benul wanneer ik op de limiet zit, dat is bij F1 games altijd trial en error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05 17:33
Playa del C. schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:36:
[...]

Je gaat vanzelf de auto door de setup aanpassen. Bijvoorbeeld remkracht niet (standaard) op 100%, maar 90% zodat je banden alsnog zelden locken. Traction control kun je tijdens het rijden iets helpen door met het differential te schuiven.
En elke keer dat je achterstevoren staat is een leermoment waardoor je de volgende ronde die fout minder snel maakt. Binnen een paar dagen rij je nooit meer met assists ;)
Waar het grootste probleem nu zit is het gas geven op de curbs. Met gemiddelde TC kan je daar vaak gewoon gas geven maar nu sta ik direct achterstevoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-06-2023
Zonet F1 2020 op de PC opgestart en ik merk dat door F1 een aantal jaren niet meer te volgen ik de HUD niet meer begrijp.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YkQ7Sh0Qx6jFJ4yezrFguw34WC4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/y85h5wWs8nIz1liZNSlHtS1Z.jpg?f=user_large

Wat betekenen de gele / groene / witte balkjes en het cijfer 1 daar ? Ik vind nergens direkt een manual terug om dit op te zoeken?

Kan iemand mij hierbij helpen, please?

[ Voor 27% gewijzigd door huyanglee op 10-07-2020 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
@huyanglee wit is hoeveel ers je nog kan gebruiken in deze ronde en groen is nog hoeveel ERS je kunt opladen deze ronde vziw. Kan ook andersom zijn. (en geel is hoe vol de batterij zit).

[ Voor 15% gewijzigd door Bartske op 10-07-2020 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
ik heb een gamebraking bug met de schumacher editie , gister avond de vip pass gekocht en daarna even geraced voor dat event wat dit weekend gaande is .. nu wil ik vandaag weer racen maar heb ik alles zwart .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q3amfWnmbATGPJ1yLohXGc-wQlU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mjLPtYFFZCGfCsoyCto0Kygw.jpg?f=fotoalbum_large

FIX gevonden
het is een bug vanuit DX12 , heb de game op DX11 gezet en het is opgelost _/-\o_

https://frondtech.com/f1-2020-black-screen-bug-how-to-fix/

[ Voor 12% gewijzigd door taker1987 op 10-07-2020 19:12 ]

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

taker1987 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 18:43:
ik heb een gamebraking bug met de schumacher editie , gister avond de vip pass gekocht en daarna even geraced voor dat event wat dit weekend gaande is .. nu wil ik vandaag weer racen maar heb ik alles zwart .

[Afbeelding]

FIX gevonden
het is een bug vanuit DX12 , heb de game op DX11 gezet en het is opgelost _/-\o_

Toevallig gisteravond daar ook nog de qualify voor gereden. Zal dalijk ook eens checken. We hebben het over het circuit in Frankrijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-06 20:52
taker1987 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 18:43:

[Afbeelding]

FIX gevonden

Gloepens..Had ik nu maar eerder gekeken. Gisteren alles goed, nu ook zwart scherm. Dus ik dacht, herinstall zal wel helpen. Had ik nu maar hier gekeken |:(

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Vandaag ben ik veel bezig geweest om te kijken of ik die banden temperatuur kan oplossen. Het viel me ook op dat een aantal anderen hetzelfde probleem hebben. Het is dus goed mogelijk dat het misschien iets te aggressief is afgesteld door Codemasters. Ik heb voor mezelf de oplossing uiteindelijk gevonden...

De temperatuur naar surface only zetten :+

Het scheelt zelfs bij Quali e.d. Waar ik voorheen net rond plek 10-14 zat. Haal ik nu ineens p4 op Monaco...
Na deze race ga ik de difficulty wel opschalen om het te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Sir_Lion schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 22:33:
Vandaag ben ik veel bezig geweest om te kijken of ik die banden temperatuur kan oplossen. Het viel me ook op dat een aantal anderen hetzelfde probleem hebben. Het is dus goed mogelijk dat het misschien iets te aggressief is afgesteld door Codemasters. Ik heb voor mezelf de oplossing uiteindelijk gevonden...

Het scheelt zelfs bij Quali e.d. Waar ik voorheen net rond plek 10-14 zat. Haal ik nu ineens p4 op Monaco...
Haha, dat is ook een oplossing. Helaas doe je het uit noodzaak als Codemasters op dat vlak geen kwaliteit heeft geleverd. Ik zal het morgen ook eens testen, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-06 20:52
Ik heb nu na het herinstalleren dat hij bezig blijf met installeren. Om 20.30 heb ik de download aangezet. Hij is klaar dus ik start het spel op. Zegt hij dat hij 1.5gig moet downloaden, duurt ander half uur. Nu, 2 uur verder blijft hij maar installeren. Nieuwe bug of Steam issue?

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Playa del C. schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 22:44:
[...]

Haha, dat is ook een oplossing. Helaas doe je het uit noodzaak als Codemasters op dat vlak geen kwaliteit heeft geleverd. Ik zal het morgen ook eens testen, ben benieuwd.
Tja, het heeft wss ook deels te maken met het feit dat ik op een Switch pad speel. Je hebt bijvoorbeeld geen controle over hoeveel gas of hoeveel je remt. Het is alles of niets :'D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-06 22:06

Nickrsd

heb jet spel ook even gespeeld. Speel met een t300 wheel.

Het is rete irritant om door het menu te gaan, moet met stuur door het menu heen scrollen.
Geen idee welke toetsen precies welke zijn.. hoe kan ik dit makkelijker maken?

Ik weet echt niet elke toets welk nummer heeft op mn stuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Nickrsd schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 23:59:

Het is rete irritant om door het menu te gaan, moet met stuur door het menu heen scrollen.

Onder preferences is een optie "controls, vibration & force feedback". Je kunt hier bij komen door het pause menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-06 12:38

Ik gebruik een Xbox controller voor de menu's e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Beakzz schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 14:19:
[...]

Zandvoort is de eerste track waarbij ze gebruik hebben gemaakt van LIDAR om de baan in kaart te brengen en van daar uit de baan te creeren. Het is een experiment. Volgens mij is er een Making-of waarin dit naar voren komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Sir_Lion schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 07:30:
[...]
Volgens mij is er een Making-of waarin dit naar voren komt.
Klopt dat is deze [YouTube: The making of: Circuit Zandvoort maakt entree in F1 2020]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Sir_Lion schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 23:58:
[...]

Tja, het heeft wss ook deels te maken met het feit dat ik op een Switch pad speel. Je hebt bijvoorbeeld geen controle over hoeveel gas of hoeveel je remt. Het is alles of niets :'D.
Dat is funest voor een band die het zwaar heeft. Dat verklaart wel veel. Vooral tijdens remmen in een bocht. Zie je dan ook vaak rook bij de voorbanden tijdens het laatste stukje remmen?
Ik snap dat veel mensen een controller gebruiken en dat Codemasters dat ondersteunt om zo meer te kunnen verkopen. Echter bij een (echt) goede racesim moet een stuur en pedalen verplicht zijn naar mijn mening. Beide proberen te bedienen geeft problemen voor beide manieren van spelen, helaas.

Het is soms wel even uitvogelen inderdaad. Maar je moet juist niet met het stuur door het menu gaan. Ik gebruik het toetsenbord. De toets-beschrijving past zich daarop aan trouwens. XBOX controller zou ook prima kunnen.
Vind de menu's op zich juist prima navigeerbaar, ook al zou op de pc het met een muis een stuk beter kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Playa del C. schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 07:38:
[...]

Dat is funest voor een band die het zwaar heeft. Dat verklaart wel veel. Vooral tijdens remmen in een bocht. Zie je dan ook vaak rook bij de voorbanden tijdens het laatste stukje remmen?
Ik snap dat veel mensen een controller gebruiken en dat Codemasters dat ondersteunt om zo meer te kunnen verkopen. Echter bij een (echt) goede racesim moet een stuur en pedalen verplicht zijn naar mijn mening. Beide proberen te bedienen geeft problemen voor beide manieren van spelen, helaas.
[...]

Het is soms wel even uitvogelen inderdaad. Maar je moet juist niet met het stuur door het menu gaan. Ik gebruik het toetsenbord. De toets-beschrijving past zich daarop aan trouwens. XBOX controller zou ook prima kunnen.
Vind de menu's op zich juist prima navigeerbaar, ook al zou op de pc het met een muis een stuk beter kunnen.
Nee, geen lock-ups. Totaal niet. Als ik de optie had, zou ik ook gewoon een stuurtje met pedalen aanschaffen. Voor mij zijn er niet heel veel dingen die ik echt kan doen. Shiften is een beetje lastig als ik al mijn wijsvingers gebruik voor gas/rem door middel van triggers, en mijn duim gebruik om te sturen. Dan heb ik eigenlijk nog maar 1 duim over voor de rest van de handelingen, meestal dan :D .

Met een stuur en bedalen zou ik gewoon 1 hand kunnen gebruiken voor de wat kleinere bewegingen indien nodig en mijn voeten kunnen dan de rem en gas overnemen. Ergo, meer vrij voor dingen als shiften e.d.

Helaas heb ik er gewoonweg niet de ruimte voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Kloever schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 20:37:
[...]

Gloepens..Had ik nu maar eerder gekeken. Gisteren alles goed, nu ook zwart scherm. Dus ik dacht, herinstall zal wel helpen. Had ik nu maar hier gekeken |:(
ik had eerst ook een herinstall gedaan :P maar kreeg toen een heldere ingeving en heb t spel is opgestart in dx11 , en voila ik kon weer racen _/-\o_

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 10:04
Zijn er nog meer mensen met een grote hoeveelheid crashes. Speek zelf op de ps4 met een t300.
Moet wel zeggen dat ik momenteel alleen time attack speel om alle settings goed te krijgen en te testen.. Maar elke 4/5 rondes is het gewoon een crash.
Dit is toch wel game breaking moet ik eerlijk zijn.

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Gisteren even geprobeerd met mijn T300 op de PS4 Pro. Direct beginnen met afbouwen van de ondersteuning. Het blijft altijd goochelen wat de beste moeilijkheidsgraad is. Ik ga beginnen met mijn eigen team en zou dus achterin mee moeten rijden, maar je wilt ook mee kunnen racen, dus dat is een lastige balans.

Standaard staat het spel op 20% AI en dat is wel overdreven makkelijk. Quick race op de red Bull ring en na 4 bochten rijd je weg van iedereen. (Dit circuit heb ik geoefend in GT Sport)

Verder is mijn laatste F1 game GP3 geweest, dus dan weet je hoe lang het geleden is😎

Op de Red Bull ring moet ik nog wel even 4 sec per rondje weten te vinden, maar ik heb ook pas 10 rondjes in de benen en nog niet gespeeld met de afstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
MaFFia schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 09:59:
Zijn er nog meer mensen met een grote hoeveelheid crashes. Speek zelf op de ps4 met een t300.
Moet wel zeggen dat ik momenteel alleen time attack speel om alle settings goed te krijgen en te testen.. Maar elke 4/5 rondes is het gewoon een crash.
Op de pc in ieder geval zit er een bug in time trial. Als je je eigen tijd verbetert, wordt je eigen ghost en je rival ghost verandert en je nieuwe tijd geupdate op de servers. Ik weet het niet zeker, maar het schijnt dat de ghosts zorgen voor de crash. Heb het zelf een paar keer gehad en dan ia dat zo'n 5 tot 10 seconden na de finishline. Je kunt het volgens mij voorkomen door de ghost uit te zetten of door een dusdanig snelle ghost te kiezen dat je die nooit gaat verbeteren.
Hann1BaL schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 10:12:
Gisteren even geprobeerd met mijn T300 op de PS4 Pro. Direct beginnen met afbouwen van de ondersteuning. Het blijft altijd goochelen wat de beste moeilijkheidsgraad is. Ik ga beginnen met mijn eigen team en zou dus achterin mee moeten rijden, maar je wilt ook mee kunnen racen, dus dat is een lastige balans.

Standaard staat het spel op 20% AI en dat is wel overdreven makkelijk. Quick race op de red Bull ring en na 4 bochten rijd je weg van iedereen. (Dit circuit heb ik geoefend in GT Sport)

Verder is mijn laatste F1 game GP3 geweest, dus dan weet je hoe lang het geleden is😎

Op de Red Bull ring moet ik nog wel even 4 sec per rondje weten te vinden, maar ik heb ook pas 10 rondjes in de benen en nog niet gespeeld met de afstelling.
Ik rij in Time Trial op RB Ring met de RB auto nu een ronde van 1:05:100. Mercedes is een stuk sneller nog, daar ga ik het nu mee proberen.
Dat is met standaard setup. Heb wel wat getest, maar standaard setup is daar zo ongeveer het snelste al, met de afstelling ga je niet veel tijd winnen. Ook de records op TT daar rijden met een standaard setup. Meestal de gebalanceerde, soms de iets snellere standaard setup.
AI op 20% is niet als standaard bedoeld, maar is een startpunt. Als je redelijk normaal rondjes kan rijden dan kom je al snel op 60-80% uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hann1BaL schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 10:12:

2018 speelde ik op 85. Merk nu dat ik er toch wel flink uit ben. Gisteren dan mijn 1e race in my team gereden en de race gereden op 75. Uiteindelijk 18e geworden 1 plek achter mijn teamgenoot. Ik laat hem voor nu dus even op 75 staan. Denk dat dat wel de goede instelling is voor mij. Schroef vanzelf wel de moeilijkheid omhoog als ik wat meer gespeeld heb en meer ervaring heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 03-06 20:10
MaFFia schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 09:59:
Ik heb het ook al diverse keren gehad in time trial,met name als ik mijn tijd verbeter,word ik daarna meteen teruggegooid naar het dashboard.De game is ook al een paar keer blijven hangen tijdens het verbinden met de servers.Hopelijk komt daar snel een fix voor want het is idd erg irritant.
Ik speel op de XBox btw.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-06 23:10

freddyathlon

McLaren Mercedes

Volgens Codemasters zou patch 1.04 live moeten zijn... Op mijn PS4 zie ik nog steeds versie 1.03 staan.

Ook ik heb last van random crashes, spel blijft dan gewoon hangen en enige wat ik dan kan doen is spel afsluiten door de PS-knop ingedrukt te houden.

Speelt niet echt heel lekker zo...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaFFia
De heren voor mij hebben inderdaad gelijk.
Het heeft iets te maken met je tijd verbeteren en ghost settings.

Hopelijk kunnen ze dat snel fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Net even gespeeld. Nog veel bugs naar mijn idee. De Nederlandse taal is echt enorm slecht dat het gewoon irriteert. Blijkbaar hoef je de koppeling bij de start niet meer te gebruiken? De laadtijden zijn ook wel extreem lang zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05:56
Het geluid blijft kak in F1 2020. Het valt weg of komt soms alleen door mijn linker speaker.

Daarnaast hoor ik geen enkel radiobericht ... Geen Jeff for me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gister ook de Schumacher editie aangeschaft en heb de eerste 1 GP weekends erop zitten (Australië & Bahrain) met My Team. Wel een hele toffe toevoeging vind ik deze modus. Mijn team heet Scarlett Racing (rood/zwart) en heb Mick Schumacher als 2e driver gehaald.

Australië heb ik gewonnen maar dat kwam eigenlijk omdat ik de AI diff gewoon nog te laag had staan waardoor ik vrij gemakkelijk weg kon rijden van de Mercs. Bahrain werd al lastiger en na contact met Bottas stond ik opeens 14e :( Toen besloot Russell dat 'ie m'n spoiler achter wel lekker vond smaken en kon gelijk pitten in de 2e ronde. Toen werd het een inhaalrace, maar uiteindelijk toch nog 14e geworden.

Next up.. Vietnam! Ken de baan niet maar het ziet er nogal snel en niet heel erg uitdagend uit.

Controller support is prima overigens. Speel met een Xbox One controller en heb weinig problemen om competitieve tijden te rijden. Desalniettemin merk ik wel dat ik een stuurtje ''mis''. Lijkt me gewoon vele malen leuker om op zo'n manier te racen. Maar eens kijken welke ik ga aanschaffen :P

Lekkere game so far in ieder geval, dat is zeker!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

1 ding is duidelijk: ik ben nog niet klaar voor manual gearbox.

Heerlijke game tot nu toe. (En ik zoek gewoon geen keiharde sim. Ik kan een paar uur per week spelen, dus ik wil ook geen uren besteden om een circuit te leren kennen, maar gewoon gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

freddyathlon schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 11:30:
Volgens Codemasters zou patch 1.04 live moeten zijn... Op mijn PS4 zie ik nog steeds versie 1.03 staan.

Ook ik heb last van random crashes, spel blijft dan gewoon hangen en enige wat ik dan kan doen is spel afsluiten door de PS-knop ingedrukt te houden.

Nu ga ik even uit mijn hoofd zeveren.

Wanneer je je ps4 opstart. Ga naar het f1 2020 pictogram en tik op options (controller). Klik daarna op "controleer op update" dan zou hij automatisch moeten gaan downloaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 21:40

Wom

skreppiedoe schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 11:17:
[...]

Ik heb het ook al diverse keren gehad in time trial,met name als ik mijn tijd verbeter,word ik daarna meteen teruggegooid naar het dashboard.De game is ook al een paar keer blijven hangen tijdens het verbinden met de servers.Hopelijk komt daar snel een fix voor want het is idd erg irritant.
Ik speel op de XBox btw.
Heb ook op Xbox gehad dat hij bleef hangen op connectie naar de servers toe. Je bent dus niet alleen daar in :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:23
Ze zullen er geen tijd voor hebben, maar ik zou de toegevoegde tracks op de kalender wel als dlc willen zien. Gisteren even een testje in Assetto gedaan en ik ben nu helemaal hyped voor de race in Mugello _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

freddyathlon schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 11:30:

Mijn PS4 zegt dat 1.04 geïnstalleerd is, maar in de game zelf zie ik 1.03 staan. Misschien draait de update wel, maar zie je het alleen ingame nog niet. Vreemd.

Het blijven hangen heeft volgens mij te maken met momenten van connected met de online services. Langer wachten lijkt de oplossing helaas. Het lijkt er op dat er een tekort aan server capaciteit is. Wel slecht overigens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gibsonneke
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-06 11:47
Sunri5e schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 11:38:
De laadtijden zijn ook wel extreem lang zeg.
Dit is wel een console only probleem. Op pc duurt dit letterlijk 4 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gibsonneke
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-06 11:47
Yonix schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 11:41:
Het valt weg of komt soms alleen door mijn linker speaker.
Heb ik ook maar is volgens mij het verschil in geluidssterkte van 1 kant als je dicht tegen een muur aan rijdt door de terugkaatsing van het geluid. Op een open stuk klinken beide kanten gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Ik verbaas mij toch elk jaar weer over de bugs bij release.

Ik haal Q3, ga niet naar buiten om de race te starten op een nieuwe set soft en op een of andere manier moet ik de race starten op gebruikte softs :(

Ik meen zelfs dat deze bug ook in het begin van een van de vorige games zat. Echt mega slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas1986
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-06 10:13
Iemand van jullie hier ook last van op de PS4?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k9ToZuTFyrDBKEhwKkY-hZLsJ00=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/27Iqf7OFb1C0ovt3n4nQA9g1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-06 23:10

freddyathlon

McLaren Mercedes

Oxigeon schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 12:23:
[...]

Nu ga ik even uit mijn hoofd zeveren.

Wanneer je je ps4 opstart. Ga naar het f1 2020 pictogram en tik op options (controller). Klik daarna op "controleer op update" dan zou hij automatisch moeten gaan downloaden
Geprobeerd, maar daar zie ik de melding dat de nieuwste versie reeds geinstalleerd is. Start ik opz dan zie ik nog steeds 1.03 staan.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02:10
bas1986 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 13:45:
Iemand van jullie hier ook last van op de PS4?

[Afbeelding]
Ja, ik krijg dezelfde melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
De reacties op deze versie van de F1 serie zijn wel erg positief.. Tot nu toe 92% op Steam. Al had 2019 ook al bijna dezelfde score. Het lijkt mij wel de moeite waard.

...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
schumi1986 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 13:14:
Ik haal Q3, ga niet naar buiten om de race te starten op een nieuwe set soft en op een of andere manier moet ik de race starten op gebruikte softs :(

Ik meen zelfs dat deze bug ook in het begin van een van de vorige games zat. Echt mega slordig.
Dit is geen bug. Als je Q3 haalt start je op de band waarop je de snelste tijd in q2 gezet had. Wat overigens wel een grote bug is is dat je in de race een DSQ kan krijgen omdat je niet alle verplichte bandencompounds gebruikt hebt (bijv soft > medium = DSQ), lijkt er op dat je altijd de harde band moet gebruiken in de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
Ik zie zonet in de settings dat OSD Customisation nog in het grijs staat?
Komt dit dan pas later als een update? (Speel op PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huyanglee
Heeft iemand op PC dit ook al tegengekomen?
Ik versla een rival ghost en onmiddelijk een crash en schermpje van ego dumper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Niet online
Sir_Lion schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 22:33:

Vanochtend vt2 van Australië gereden en de banden in de gaten gehouden. Linksvoor is inderdaad continu een graadje of 5 hoger. Soms loopt het zelf op tot een verschil van 10.

Heb de AI nu verhoogd naar 75% en zit qua rondetijden ergens tussen de 15e en 20e plek. Zoals ik eerder aangaf zou ik rond plek 20 willen strijdem. Dus denk dat ik de race ga beginnen met 80-85% AI. Niet zo hoog als sommige hier, maar voor mij al echt een uitdaging :)

Vind overigens dat je zelfs met TRC aan nog snel spint. In de ene laatste bocht van Australië, als ik daar de curbs aan de binnenkant aan tik terwijl ik op het gas sta, dan sta je al zo achterstevoren.. ik vind het ook erg moeilijk om het gaspedaal te doseren. Zal enerzijds komen door mijn onervarenheid, maar ik heb ook weinig gevoel met de pedalen (el cheapo stuurtje: Logitech driving force GT). De 2e laatste bochten zijn ook de bochten waar ik veel tijd laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-06 15:51
HTeK schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 14:06:
[...]

Dit is geen bug. Als je Q3 haalt start je op de band waarop je de snelste tijd in q2 gezet had. Wat overigens wel een grote bug is is dat je in de race een DSQ kan krijgen omdat je niet alle verplichte bandencompounds gebruikt hebt (bijv soft > medium = DSQ), lijkt er op dat je altijd de harde band moet gebruiken in de race.
Die bug ben ik gelukkig nog niet tegengekomen, ik heb de harde band niet gebruikt in mijn eerste twee races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
huyanglee schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 15:52:
Ik versla een rival ghost en onmiddelijk een crash en schermpje van ego dumper...
Meerdere keren gehad, is een bekende bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

HTeK schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 14:06:
[...]

Dit is inderdaad een bug. Zodra je de pit in gaat kun je de band selecteren. Doe hier gewoon 1x naar rechts en dan weer naar links zodat je hem "handmatig" pakt. Dan krijg je geen dsq. Als je niks doet in pit kun je idd een dsq krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Ligt het aan mij of zijn de starts echt super makkelijk geworden? Je hoeft helemaal geen koppeling meer in te houden en los te laten....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 01-06 20:09
huyanglee schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 15:01:
Werkt hier zoals verwacht, ook PC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Sunri5e schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 19:54:
Ligt het aan mij of zijn de starts echt super makkelijk geworden? Je hoeft helemaal geen koppeling meer in te houden en los te laten....
Dat is een optie dat je kunt uitschakelen.

Start Assist heet het denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafi2013
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 13-04 14:24
huyanglee schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 15:01:
Je kunt de osd alleen aanpassen als je op de baan bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-06 21:10
huyanglee schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 15:52:
Jup hier zelfde probleem, zit ergens in t menu een optie met laad nieuwe ghost oid, die uitzetten verhelpt je crash :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piiggy
  • Niet online
Is de AI (op 85) nou zo slecht op Zandvoort of is het gewoon dat ze nog steeds zo slecht zijn in de regen ongeacht welk circuit het is?

Qualificeer me in my team standaard op plekken tussen P16 en P21, maar op Zandvoort ineens P9 (inters)....

In de race ook regen gehad en gereden op wets tot rondje 30. Maar wat een race! Prachtige gevechten waarin ik mijn plek mooi kon verdedigen en waar de AI overduidelijk moeite had met de pace. Ook een paar hele krappe inhaalpogingen gedaan op het hoogtepunt van de regen en zelfs wat succes gehad. Vervolgens vallen zowel Leclerc als Vettel uit met mechanische problemen in dezelfde bocht in opeenvolgende rondes. Zeer onrealistisch uiteindelijk geëindigd op P5..Waarschijnlijk (en hopelijk) de enige keer in de punten dit seizoen.

Wel echt een heerlijke baan overigens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
piiggy schreef op zondag 12 juli 2020 @ 01:31:
Is de AI (op 85) nou zo slecht op Zandvoort of is het gewoon dat ze nog steeds zo slecht zijn in de regen ongeacht welk circuit het is?

Qualificeer me in my team standaard op plekken tussen P16 en P21, maar op Zandvoort ineens P9 (inters)....

In de race ook regen gehad en gereden op wets tot rondje 30. Maar wat een race! Prachtige gevechten waarin ik mijn plek mooi kon verdedigen en waar de AI overduidelijk moeite had met de pace. Ook een paar hele krappe inhaalpogingen gedaan op het hoogtepunt van de regen en zelfs wat succes gehad. Vervolgens vallen zowel Leclerc als Vettel uit met mechanische problemen in dezelfde bocht in opeenvolgende rondes. Zeer onrealistisch uiteindelijk geëindigd op P5..Waarschijnlijk (en hopelijk) de enige keer in de punten dit seizoen.

Wel echt een heerlijke baan overigens!
Misschien is het andersom en ligt Zandvoort jou heel goed.
Het is een nieuwe baan, dus het kan zijn dat de AI daar nog niet optimaal in balans is. Misschien zelfs bewust, om niet het risico te hebben dat de AI op een nieuwe baan net iets moeilijker is t.o.v. oudere banen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Sir_Lion schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 21:55:
[...]

Dat is een optie dat je kunt uitschakelen.

Start Assist heet het denk ik.
Thnx! Ik zal er straks eens naar kijken. Wel vreemd dat het in 2019 volgens mij standaard zo was dat je met de koppeling moest starten.

Wat mij opvalt is dat de computer als tegenstander slechter is geworden. Normaal heb ik moeite om te winnen van de computer op niveau 80. Nu schiet ik bij de start weg en kom ik tijdens de race niet meer in een gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Sunri5e schreef op zondag 12 juli 2020 @ 08:30:
[...]

Thnx! Ik zal er straks eens naar kijken. Wel vreemd dat het in 2019 volgens mij standaard zo was dat je met de koppeling moest starten.

Wat mij opvalt is dat de computer als tegenstander slechter is geworden. Normaal heb ik moeite om te winnen van de computer op niveau 80. Nu schiet ik bij de start weg en kom ik tijdens de race niet meer in een gevecht.
Dat komt meer omdat de AI in F1 2019 een beetje OP was bij de start. Tenzij je perfecte timings had, verloor je altijd wat bij de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
ExiZTeNcE schreef op zondag 12 juli 2020 @ 00:04:
[...]

Jup hier zelfde probleem, zit ergens in t menu een optie met laad nieuwe ghost oid, die uitzetten verhelpt je crash :-)
Known issues. Is al bij de Devs.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YUb8Kqw.png

De perfectionist in mij huilt :'(

Maar de perfectionist in mij had ook moeten restarten na bocht 1 :P

[ Voor 32% gewijzigd door London op 12-07-2020 12:02 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Hebben jullie ook dat je je ffb niet kan laden.
Ik heb een aangepaste setting opgeslagen, maar hij blijft zeggen dat hij de settings niet kan laden.
Ik kan vervolgens de settings opnieuw invoeren en deze werken dan wel. Hij herkent hem dan ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 01-06 20:09
Vraagje mbt tot assists, welke hebben jullie aan/uit staan? (Speel met xbox controller op PC)

Ik ben bij F1 2019 naar handmatig schakelen overgestapt, gaat nog niet geweldig, maar ik win er wel tijd mee. Nu wil ik voor F1 2020 weer iets uitzetten, maar twijfel tussen Anti-Lock Brakes uit, of Traction Control uit. Dit is mijn huidige assist setup:

Braking Assist: Off
Anti-Lock Brakes: On
Traction Control: Medium
Dynamic Racing Line: Corners Only (3D)
Gearbox: Manual + Suggested
Pit Assist: On
Pit Release Assist: On
DRS Assist: Off
Fuel: Assist: On

Ik zit zelf te denken aan de Anti-Lock brakes, omdat ik nu gewoon volle bak rem ingedrukt houd, en wel rekening moet houden het gas indrukken, ik speel nog niet heel veel met de instellingen van de auto zelf, dit wil ik ook gaan doen, meer omdat die nieuwe bak veel onderstuur heeft.

Maar ik reed bij de eerste 2 races plek 14 en plek 8 (op 90 moeilijkheid) en wil wat meer de strijd aan gaan met de Williams etc onderaan. Tips welke assist het beste uit te zetten?

[ Voor 9% gewijzigd door barriie op 12-07-2020 14:16 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste