Misschien moet jij je vooraf even inlezen in het spel haha.
Als je overal leest dat de force feedback er veel op vooruit is gegaan t.o.v. 2019 dan houd ik misschien mijzelf voor de gek om te hopen dat het enigszins speelbaar is als je veel ACC en rF2 rijdt, maar een mens mag hopen toch?

Geen flat spots heb je gelijk in, maar ik geloof niet dat de slicks hetzelfde aanvoelen als regenbanden. in ieder geval niet voor mij, maar ik ben ook maar een amateur met controllertje.
Regenbanden voelen in het echt (en in goede sims) harder aan met meer relief en een soort 'sponsige' feedback. Ik kan je van harte aanbevelen om eens ACC of rF2 te proberen met een goede rig of een keer een trackdagje te doen op een echt circuit, is een leuke ervaring.
Dit weet je vantevoren toch?
Klopt, wist ik vantevoren, houdt niet in dat het geen minpunt is voor mij

. Ik vind het gewoon jammer. Als je eenmaal racen in VR gewend bent dan is terug naar een 2D omgeving een enorme stap achteruit in de immersie én in gebruiksgemak. In VR is je FOV altijd goed, kun je de bochten inkijken en kun je je rev lights en gear number in je periferie houden.
Race maar een keer de RSS Hybrid 2020 in Assetto Corsa, dan wil je nooit meer terug, de immersie is gewoon nergens mee te vergelijken...Waar spreek je over? ik kan vrijwel alles doorduwen. De cutscenes die ik heb gehad inmiddels dragen bij aan mijn MyTeam career en vind ik persoonlijk ook de moeite waard. Als je die langdradig vindt, en niks aan, vraag ik me persoonlijk wel af wat je met een F1 game moet.
Ik snap dat waarschijnlijk het merendeel van de playerbase gewoon een pick up & play F1 racer wil met leuke toeters en bellen eromheen, maar ik vind al die interviews en cutscenes echt helemaal niks. Ik wil een auto afstellen en vervolgens gewoon om te relaxen rondjes eruit persen tegen AI als de kans bestaat dat ik moet pauzeren of tegen anderen als ik wat meer uitdaging wil.
Ieder zijn ding, ik noemde het puur omdat er misschien anderen zijn die het willen weten.